Ana Sayfa Blog Sayfa 392

Bir Davines Salonu

0

Bir Davines Salonu

İngiltere’de bulunan Seed Salon’un iç mimarisinde kullanılan farklı malzemeler karakteristik bir atmosfer oluşturuyor.

Davines Salonu eskitilmiş antik eşyaları, tuğla duvarları, renklendirme için özel alanı, spa odası, iç açıcı bahçesi ile müşterilere keyifli bir ortam sunuyor. Salonun doğu ve batı sentezinden ilham alan dekorasyonunu incelemek için haber galerisini ziyaret edebilirsiniz.   

Vintage vaklı topuz

0

Vintage vaklı topuz

Düğün mevsimi yaklaşıyor… Gelinliklerinin içinde 1920'lerde Fransız kadınının şık ve elegan tavrı ile müşterileriniz için ideal bir stil… Avustralya’da Hair Expo Ödülleri’nde 2014 ve 2013 senelerinde Yılın En İyi Eğitmeni seçilen Lorna Evans'ın vintage vaklı bob topuz tekniğinin adım adım uygulanışı:     

Saç: Lorna Evans

Makyaj: Kate McCleary

Stil: Mariana Hardwick

Fotoğraf: Jason Lau

L’Oréal Colour Trophy 2015 Finalistleri

0

L’Oréal Colour Trophy 2015 Finalistleri

L’Oréal Colour Trophy 2015 Kuzey İrlanda ve İskoçya finalistleri açıklandı.

İngiliz kuaför markası Brooks &Brooks liderliğinde L’Oréal ID Artistleri’nin yer aldığı jüri üyeleri, bölgesel yarışmada 12 salondan artistik takımlar arasından finalistleri seçtiler. Kazananlar 1 Haziran 2015 tarihinde açıklanacak.     

L’Oréal Colour Trophy 2015 – Kuzey İrlanda Kazananları

Karen Harkin Professional, Strabane

Andrew Mulvenna Saç Güzellik Groom, Belfast

Blondes Salon, Randalstown, Co. Antrim

Peter Mark (Forest Side), Belfast

L’Oréal Professionnel Erkek İmaj Ödülü Kuzey İrlanda Kazananları

Atchison Hair, Magherafelt

Barbers of BT45, Magherafelt

L’Oréal Colour Trophy 2015 –  İskoçya Kazananları

Toni & Guy Glasgow

Aland Edwards, Merchant City, Glasgow

Chaplins, Falkirk

Lesley McDonald Saç & Güzellik, Troon, Ayrshire

L’Oréal Professionnel Erkek İmaj Ödülü Kuzey İskoçya Kazananları

Regis, Braehead, Glasgow

Copperfields Saç& Güzellik, Perth

Kalbe dokunmak

0

Müşterilerinizin kalbine dokunun

Kadınların depresyona girince, saçlarında değişiklik arayışına girerler. Her makas derbesi, kadının hayatındaki olumsuzlukların süpürülmesi anlamı taşır. Duygusal ve psikolojik olarak rahatlama nedenidir yere dökülmüş her bir saç tutamı… Mutlaka her kuaförün başına gelmiştir mutsuz bir ifade ile saçlarını çok kısa kestirmek istediğini söyleyen ve aradan belli bir süre sonra pişman olup, takma saç taktırmak isteyen müşteriler…  Bu tip durumlarda salonlarda müşterilerinizle empati kurarak bu değişiklik için gerçekten kendisini hazır hissedip hissetmediğini sorarak onların kalbine dokunabilirsiniz. Bir kuaförden çok daha fazlası olduğunuzu hissettirmek, karşınızdaki müşterinin sadakatini yakalamak ve bağ kurmak için çaba göstermeniz gerektiğini asla aklınızdan çıkarmamanız gerekir. Protokol sırasında hassas bir dönemden geçtiğini düşündüğünüz müşterinize sizden beklediğinden fazlasını verdiğiniz taktirde farklılaşabilirsiniz.    

Ben de Oradaydım

0

Ben de Oradaydım

Yıllardır meslektaşlarımı uzaktan izleyip, yeri geldi eleştirdim, yeri geldi irdeledim ama çoğunu beğenerek takip ettim. 2011 yılından beri yazılarımla sosyal medyadan ulaşmaya çalıştım. Sosyal medyanın sivri dilli, yorumlarıyla bazen polemik yaratan, fakat art niyeti olmayan yaramaz kızıyım diyebilirim…

Yıllardır yurtdışında yaşıyor olmamın ülkemdeki farklılıkları daha iyi görmemi sağlaması, bu farklılıkları kaleme almayı öğretti bana. Eksiklerini araştırıp, tarttığım sanatımızın ve sanatını seven meslektaşlarımın zaman içinde ne kadar hızlı yol kat ettiklerine şahit olduğumu söylemeden geçemeyeceğim. Tam da bu ülkede neden Avrupa ülkelerinde olduğu gibi profesyonel bir şov hazırlanmıyor diye söylendiğim anda karşıma HAIRiST çıktı. Ve kendimi bir anda o ihtişamlı ortamda, yıllardır sosyal medyadan takip ettiğim dostlarımın arasında buldum. Uluslararası ünlü kuaförlere eşdeğer Türk meslektaşların şovları muhteşemdi. Ve anladım ki; imkân verildiğinde ve yaratıldığında, yaratıcılıkta sınır tanımayan, mesleğimize katkı sağlayacak uluslararası boyutta meslektaşlara sahibiz…

Oradaydım ve alkışları sonuna kadar hak eden meslektaşları hep birlikte alkışladık.

Teşekkürler HAIRiST.

Yazan: Gülgün Biçerel Uysal

Otizm Farkındalık Ayı

0

Otizme farkındalık yaratmak için bu ay saçlar, tırnaklar,

salona yerleştireceğiniz eşyalar mavi olsun

Nisan ayı, Birleşmiş Milletler tarafından bütün dünyada Otizm Farkındalık Ayı ilan edildi. Tohum Otizm Vakfı herkesi nisan ayı boyunca otizmin rengi olan maviyi kullanarak otizm konusunda mesaj vermeye davet ediyor. Siz de farkındalık yaratmak için salonlarda mavi ile renklendirdiğiniz saçları #otizmemaviisikyak etiketiyle paylaşabilirsiniz. 

http://www.tohumotizm.org.tr/

Salonlarda kar zarar analizi

0

Salonlarda kar zarar analizi

Açıldıktan çok kısa bir süre sonra kapanan o kadar çok salon var ki… Pazar araştırması yapılmadan, mevcut bir müşteri kitlesi olmayan, salonun stratejik konumu üzerine düşünülmeden, en önemlisi de kar-zarar tablosu yapılmayan salonlar kapanmaya mahkum oluyor. Müşteri odaklı servis veren salonlar kullandıkları ürünler için ince eleyip, sık dokuyorlar. Fakat günü kurtarmak isteyen salonlar müşterinin saçına zarar verecek ürünler kullanarak müşteri kaybediyor. Fiyatlandırma politikalarının doğru yapılması gerekiyor. Gelirim ne, giderim ne, ne bekliyorum? Herkes bu tabloyu yapıp kullanabilir. Ne yazık ki, çoğu firma şirketin sürekliliğini sağlamak için tedbir almıyor.

Pivot Point Color Designer Eğitimi@Wella Studio

0

Renklendirme teknikleri

Saç tasarımcısı olmanın en büyük adımı

Orhan Çimenoğlu’nun London Kuaför çalışanlarına yönelik Pivot Point Color Designer Eğitimi, 8 Nisan 2015 tarihinde Wella Stüdyo’da gerçekleşti. Eğitimde, yenilikçi renklendirme trendlerini ve teknikleri hakkında teorik bilgi veren Orhan Çimenoğlu, kesime göre nasıl renklendirme yapılacağını gösterdi. Tasarımcılar, Wella Professionals müşterilerine özel kendi tasarımlarını yaratarak, sunum gerçekleştirdiler. Koleston Perfect ve Color Touch ürünlerinin kullanıldığı eğitimde, renklendirmenin saç kesimine ve şekillendirmesine etkileri konuşuldu.  etkisinin nasıl olduğunun bilgileri verildi.    

Kuaförler markalaşma konusunda nasıl destek alabilir?

0

Kuaförler markalaşma konusunda nasıl destek alabilir?

Salonların kimliklerini yansıtabilmek ve markalaşmak için reklam ajanslarından ya da danışmanlık şirketlerinden destek almaları bütçelerini biraz zorlayabiliyor. KOSGEB KOBİ’lere destek olmak için marka danışmanlığı konusunda pazarlama şirketlerine yönlendiriyor ve ücretin yarısını karşılıyor. Böylece salonlar danışmanlık şirketleriyle çalışarak hizmetlerinin önünü açabiliyorlar.   

Salonların kendine has çözümler bulmaları, danışmanlarla çalışmaları, küçük boyutlu ama işi bilen reklam ajanslarına yönelmeleri gerekiyor. 

Salon yönetiminde pazarlama planı

0

Salon yönetiminde pazarlama planı

Hedef olmadan ilerleme de olmaz!

Günümüzde kuaförlük sektöründe salon yönetimine verilen önem arttı. Doğru pazarlama için önce analiz çalışması yapmak; rakiplerin sağladığı servisler, yenilikçi yaklaşımlar, piyasanın getirdikleri hakkında derinlemesine araştırma yapılması gerekiyor. Salon yöneticileri pazar hakkında öngörüde bulunup, tahminle yaklaşarak stratejik konumlama yaptığı taktirde hedefleri ulaşılabilir hale gelecektir. Salonlar müşterilere sundukları servisler dışında, yaptıkları işin pazarlama tarafını iyi planladıkları taktirde markalaşabiliyorlar. Bulunduğunuz konumu değerlendirin ve nerede olmak istediğinizi belirleyin. Gideceğiniz noktaya kadar hangi aşamalardan geçmeniz gerekiyor. Salonunuzda eksik olan ne var? Daha fazla müşteri çeken salonlar neden farklı? Neler yapmalısınız? Nereye gitmelisiniz? … Ve bunun gibi cevabını bekleyen onlarca soru üretmelisiniz ki tercih sebebi olun!