Ana Sayfa Blog Sayfa 408

Eğitime adanan çeyrek asır: Kariyer Eğitim Kurumları

0

Kuaförlüğü ve eğitim kalitesini farklı bir düzeye taşıyan, eğitim kalitesi ve içeriğinin yanı sıra sektörle kurduğu bağlarla dikkat çeken Kariyer Eğitim Kurumları’nın kurucuları Güler Selamet, Fatih Aktel ve marka yüzü Serkan Selamet ile görüştük.

Güler Hanım öncelikle sizi tanıyabilir miyiz? Kuruluş aşamasından bahseder misiniz?

Güler Selamet: Kız Teknik Lisesi Moda bölümünde eğitim aldım ve öğretmenlik yapmak üzere yola çıktım. Türkiye’de verilen mesleki eğitimlerin sektöre hizmet etmediğini gördük ve burada bir eksiklik olduğunu anladık. 25 yıl önce bu gözlemimi kardeşimle paylaştım. Birlikte bu ihtiyacı gidermek üzere Kariyer Eğitim Kurumu’nu kurduk.

Kaç öğrenci ile başladınız ve kuaförlük bölümüne talep nasıl oldu?

Güler Selamet: Yirmişer kişilik 3 sınıfla başladık. Bakırköy’de açtığımız şube moda üzerine ilerliyordu. Dört yıl sonra Şirinevler’de güzellik uzmanlığı, kuaförlük gibi kozmetik bölümlerini de moda eğitimlerimizin üzerine ekledik.

1994 yılında kozmetik bölümünü geliştirmek için Almanya’da birçok okul ile çalıştık. Orada eğitim almış olan kişilerle burada eğitimlerimizi devam ettirdik. Yurtdışındaki eğitim kurumları ile çalıştık. Altyapıyı kurmak çok önemliydi. Her meslek grubunun yaptığı işin eğitimini alması gerekir. Bunun için Türkiye’deki meslek gruplarını inceledik. Hangi meslek gruplarının eğitime ihtiyacı olduğunu araştırdık. Tekstil ve kuaförlük birbirini tamamlıyor. Kariyer Eğitim Kurumlarını moda odaklı bir eğitim kurumu olarak konumlamak istedik. Kuaförlüğün yanında makyaj, cilt, el ayak bakımına da çok önem verdik.  Üçüncü şubeyi sadece güzellik ve kozmetik üzerine açtık.

Kuaförler sizin verdiğiniz eğitimlerle ilgili ne diyorlar? Onlara bir taraftan rakip de yetiştiriyorsunuz. Bir taraftan da insan kaynağı sağlıyorsunuz?

Güler Selamet: Öğrencilere kuaförlük mesleği nedir, iyi bir kuaför nasıl olur, kuaförlük mesleğinde iletişim nasıldır, müşteriyi nasıl karşılaması gerekir, randevu nasıl alınır, nasıl konuşulur; bunları öğretiyoruz. Sadece saç kesme, saç boyama değil, karşılamadan, yaklaşımlara kadar tüm detayları anlatıyoruz. Kuaförlük mesleğinin tarihçesini anlatırız. Nereden başlamıştır? Bugünkü durumu nedir? Kuaförlük mesleğinde kullanılan malzemeleri tanıtırız. Öğrenciye saça işlem yaparken hangi ürün saça zarar verebileceğini, hangi işlemi yapmazsa saçın sağlığını koruyabileceğini anlatırız. Eğer kuaför bilgiliyse, hata yapmaz. Saç ve saç derisinin kimyasını öğrendikten sonra uygulamaya geçiyoruz. Önce kişiyi tanımayı görüyorlar. Kafa yapısı, boyun yapısı, kulak, burun, göz şeklini iyi gözlemleyip, tasarım yapmaları gerekir. Meslek gruplarına göre saç tasarımları farklıdır. Herkese her saçı tasarlayamazsınız. Kişilik analizi yapıldıktan sonra doğru saçı tasarlamayı öğreniyorlar.

Sizden mezun öğrencileri kuaförler beğeniyor mu?  

Serkan Selamet:  Kuaförlük mesleği yıllarca usta çırak ilişkisi ile geliştiği için, yıllarca bu işte uzmanlaşan bir çalışan profili var. Kariyer Eğitim Kurumlarında altı ayda alınan eğitim genellikle önemsenmiyor. Fakat usta çırak ilişkisiyle yetişen kuaför ancak 8 yıl sonra müşterinin saçına işlem yapabiliyor. Biz daha kompakt bir yapıda bunu öğrencilerimize veriyoruz. Böylece buradan mezun olan bir kişi uygulama yapar hale geliyor. Mezun olanlar iş sahasına çıktıklarında kimisi kendi salonunu açıyor, kimisi de mevcut salonlarda bir adım önde hemen çalışmaya başlıyor. En önemli nokta ise bu işi yapmak için kendilerine yatırım yapıyor olmaları.

Sizden mezun olanların yüzde kaçı kuaför salonlarında çalışıyor?

Serkan Selamet:  %85’i sektörde çalışıyor. %15’i de kendi salonunu açmak isteyen öğrencilerden oluşuyor ya da mesleki gelişimi için bize gelip, çalıştığı salonda devam ediyor.

Kariyer Eğitim Kurumlarında kuaförlük eğitimi almış olmak neyi ifade eder?

Serkan Selamet:  İmajı, kültürel gelişimi ifade eder. Biz öğrencilerimizi sadece kültürel anlamda geliştirmiyoruz. Aynı zamanda onları vizyoner anlamda da geliştiriyoruz. Teknik anlamda gelişmiş, özgüvenli insanlar buradan çıkarlar.

Sektöre mesajınızı öğrenebilir miyiz?

Serkan Selamet: Bugün nasıl dünyada Vidal Sassoon, Toni&Guy bir ekol ise bizim de ekol olma hedefimiz var. Türk Kuaförleri bunu sahiplenirse biz de Türk ekolünü yaratmış oluruz. Sektörün de buna destek olmasını istiyor, okuyucularınızı şubelerimize bizi daha iyi tanımaları için davet ediyoruz. 

Haber hakkında detaylı bilgiyi Estetica Dergisi  Haziran – Temmuz sayısında bulabilirsiniz. 

Geleceğin kuaförleri yetişiyor!

0

Kültürleri meslekleri buluşturan proje: Leonardo da Vinci

Güngören Meslek Eğitim Merkezi Güzellik ve Saç Bakım Hizmetleri bölümü öğretmenleri, Avrupa Birliği kapsamında Polonya, İspanya ve İngiltere’de öğretmen ve öğrencilerin buluştuğu bir proje gerçekleştirdiler.

İspanya’dan sonra ikinci buluşma noktası olan İstanbul’da gerçekleşen işbirliği çerçevesinde kesim eğitiminde Pivot Point’ten Yusuf Koçyiğit, masaj eğitimi için Osteopat İbrahim Mayda, kalıcı makyaj eğitimi için Hayat Kozmetik, Radyoterapi eğitimi için Bülent Ustaoğlu ve renklendirme için Wella Professionals projeye destek oldu.

Sektörün getirdiği yeniliklerin kültürlere göre farklılıklarını deneyimlemek üzere keşfe çıkan öğrencilerin vizyonları genişlerken, özgüvenleri arttı. Projenin detayları hakkında Ayşe Özkan, Hanife Toprak, Ayşegül Topal ve Okul Müdürü Mehmet Duran Ergez ile gerçekleştirdiğimiz röportajları ve daha fazlasını Estetica Dergisi Haziran Temmuz sayısında bulabilirsiniz.

Çizgi Saç Tasarım’dan 2014 Saç Trendleri

0

2014 İlkbahar Yaz saç trendleri için Çizgi Saç Tasarım doğallığı ve örgüyü ön plana çıkarıyor.

Altın renginde metalik aksesuarlar bu sezonun olmazsa olmazı…

Saç: Çizgi Saç Tasarım

Fotoğraf: Hakan Çırak

Haute Couture: Anjea Ds

Model: Larissa Gacemer

Retouch: Muhammet Bilgihan

Assistant: Kemal Çelik

Ürünler: Scwarzkopf Professional

Okul-Sektör projesinde sertifikalar verildi

0

Artistik Kuaförler Derneği öncülüğünde İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü ile imzalanan protokol çerçevesinde en geniş katılımlı okul-sektör işbirliğine ilişkin sertifika töreni İstanbul Sultan Ahmet Suphi Paşa Ticaret Meslek Lisesi Konferans Salonu’nda gerçekleşti.

Proje bünyesindeki pilot okullardaki öğrencilerin, öğretmenlerin ve okul müdürlerinin katıldığı İl Milli Eğitim Müdürü Erol Er’in açılış konuşmasını yaptığı törende sertifikalar öğrencilere eğitim veren kuaförler tarafından sunuldu.

AKD Başkanı Hakan Köse, dergimizin Genel Yayın Yönetmeni Erkan Güzel, AKD Eğitim Komisyonu Başkanı Habip Örs, Eczacıbaşı-Schwarzkopf Pazarlama Müdürü Güneş Şenkal ve Yöntem Profesyonel adına Satış-Pazarlama Direktörü Ahmet Kutlu’nun törende yaptığı konuşmaları ve daha fazlasını Estetica Dergisi  Haziran – Temmuz sayısında bulabilirsiniz.

Mehmet Tatlı Ekibi’nden Büyülü Gelin Saçları

0

Kadınsı, lüks, sofistike ve romantik

Her gelinin ulaşmak istediği bir hayali vardır. Bu özel güne özel olmak… Ama ortak nokta: Aşk… Bulutlarda gezmek için yeter. “Evet” günü için dört farklı saç tasarımı. Önemli olan ilk bakışta göz kamaştırmak. Daha sonra alyansların takılmasını bekleren yaşanan mutluluk anı.

Saç, Makyaj: Mehmet Tatlı Kreatif Takımı
Fotoğraf: Özgür Topkan (Hoppala Ajans)
Makyöz: Asiiui Mfiuiiu
Styling: Ayşe Sözmez (Hoppala Ajans)

Türkiye’nin markası Filiz Çelik-Alpeda

0

Türkiye'nin markası Filiz Çelik-Alpeda

Köklü geçmişi parlak geleceğine ışık tutan saygın ve kaliteli bir marka olan Filiz Çelik-Alpeda’nın genç temsilcileri Alper Çelik ve Eda Çelik Ağırman ile konuştuk.

Estetica: Bir aile şirketi olarak görev dağılımınız nasıl? Nasıl çalışıyorsunuz? Zor olmuyor mu?

Eda Çelik Ağırman: Bir aile şirketi olsakta işlerimizi kurumsal bir çerçevede yürütmeye özen gösteriyoruz. Aile bireyleri olarak hepimizin sorumlu olduğu departmanlar ve görevler bulunmakta. Ailenizle iş yapmak çok zevkli aslında, zaman zaman problem de oluyor ancak kolay aşıyoruz. Bunu her aile şirketinde görmek zor ama Filiz Çelik Ailesi olarak çok uyumlu olduğumuzu söyleyebilirim.

Estetica: Kuaför salonları size nasıl ulaşıyor? Sipariş ve teslimat süreci nasıl işliyor?

Alper Çelik: Müşterilerimizin bize ulaşabilecekleri birçok kanal var. Filiz Çelik olarak tüm Türkiye’de bayiler kanalıyla satış yapan bir firmayız. Ayrıca özellikle projeli işler konusunda müşterilerimize direkt olarak destek verdiğimiz fabrika saha satış danışmanı arkadaşlarımız bulunmakta. Bu arkadaşlarımız talep olması durumunda Türkiye’nin neresinde olursanız olun en kısa sürede size ulaşarak ihtiyaçlarınızı karşılamak ve size en iyi hizmeti vermek için görevlendirilmişlerdir. Müşterilerimiz istek ve taleplerini yukarıda bahsetmiş olduğumuz kanallardan bizlere ulaştırabilirler. Teslimat süreleri ise ürünlerin standart ürünler ya da kişiye özel olmasına göre değişmektedir. Ancak şunu söyleyebilirim ki Filiz Çelik olarak temin sürelerine uyum en çok üzerinde durduğumuz konulardan biridir. Bu konuda 2013 ortalamamız % 97 olarak gerçekleşmiştir. Bu da birçok ürünü müşteri talepleri doğrultusunda yapan bir firma olarak çok iyi diyebilirim.

Estetica: Her salonun ihtiyacı ve beklentileri farklı olabiliyor. Buna nasıl cevap verebiliyorsunuz?

Alper Çelik: Bu konu diğer rakip firmalardan en çok ayrıştığımız ve başarılı olduğumuz konu diyebilirim. Günümüzde artık standart kalıplara sokulmuş ve esnek olmayan firmaların yaşama şansı olmadığını düşünüyorum. Buradan hareketle müşterilerimizin her birinin kişisel zevkleri ve finansal durumlarına göre arzuladıkları çözümleri buldukları bir hizmet anlayışını benimsemiş bulunmaktayız. Ayrıca tüm üretim alt yapımız esnek ve kişiye özel tasarımlar yapabilecek şekilde tasarlanmıştır. Buda müşterilerimize günümüzdeki loft, modern, minimalist, avangard, retro gibi değişik mimari tarzlarda tasarlanmış salonları sunma fırsatı veriyor bizlere.

Alper Çelik ve Eda Çelik Ağırman’ın markalaşma sürecinde salonlara önerileri, salon yenileme veya yeni bir salon yapımı için en doğru zamanlama için nelere dikkat edilmesi gerektiği,  salon tasarımının bu noktadaki önemi hakkındaki düşünceleri ve daha fazlasını  Estetica Dergisi  Haziran – Temmuz sayısında bulabilirsiniz. 

Müşteri Sürekliliği

0

Müşterilerinizin salonunuz hakkında içgörülerini ölçümlemek için ne yapıyorsunuz? Müşterilerin salonunuz hakkında düşüncelerini öğrenmek için birçok yol var. Müşterinin işlemi bitince hemen sıradaki müşteriye servis sunmak yerine onlarla birebir iletişime geçebilirsiniz. Kafasında tasarladığı saç modelinin istediği gibi olup olmadığını, eğer bir sorun varsa, bunun nasıl giderebileceğinizi konuşarak, müşterileri memnuniyetine çok önem verdiğinizi göstermelisiniz. En iyi ölçümleme methodu sıcak iletişimdir. Müşterilerinizin email ve telefonlarını alarak onlarla iletişim kurmaya devam etmelisiniz. “Salonumuzda yaptırdığınız işlemden memnun kaldınız mı?” mesajı veren e-mail ya da mobil iletişim araçları kullanmak müşterinizin salon ile olan duygusal bağını güçlendirecektir. Müşteri devamlılığını sağlamak için çok güçlü ve sürekli bir iletişim kurmak gerekiyor.   

Bir Kuaförlük Markası: Kemal Gümüş

0

Kemal Gümüş

İzmir’in önde gelen kuaförlük markalarından Kemal Gümüş ile konuştuk.   

hairist:online: Kuaförlüğe nasıl başladınız?

Kuaförlüğü ondülacılık olarak bilirdim. Ta ki gelin saçı yapılırken görene kadar. Dayımın düğünü için geldiğim İzmir’de kuaför olmaya karar verdim. 2 dayım da kuafördür. Kuaför Hüseyin’in yanında meslek hayatıma başladım, 9 ay çalıştım. Şükrü Elçilli’nin salonunda devam ettim. Orada çok kısa zamanda çok yol aldım. 4 sene sonra askere gittim. 

Bende çok büyük emekleri olan dayım Yahya Duyulur salondan ayrılıp salon açmıştı. Döndüğüm zaman onun yanında başladım. Bu mesleğe adım attıysam onlar sayesindedir. 1 sene orada çalıştıktan sonra ayrılıp, Osman Çapa ile birlikte salon açtım. 3-4 sene ortaklığımız oldu. Daha sonra ayrıldık ve ben Ferit Girengin ile ortak oldum. Kardeşim Mustafa askerden sonra İstanbul’a geldi ve Yunus Kuaför (Yunus Yurga) ile çalıştı. Sonra Ferit ile yollarımızı ayırdık. 1984 yılında sokak arasında bir salon buldum ve kardeşimle açtığımız salonun adı Kemal Mustafa oldu.  Herkes “sokak arasına girme, orada kaybolursun” dedi. Ben de onlara “müşteri salonu gördü ve girdi devri bitti artık, eğer sen işini doğru yaparsan, müşteri seni bulur” dedim. Kardeşim ile birlikte çıktığımız salonda biz “Kemal Mustafa” olduk. 

hairist:online: Sektörde bir idolünüz var mı?

Meslekte benim idolüm olan biri vardı: Bayram Demir, mesleğini çok seven, gönülden bağlı olan bir insan şu an 76 yaşında ve hala işini büyük bir tutkuyla yapıyor. Yazları Çeşme’de onunla birlikte çalışırız.

hairist:online: Şu an kaç salonunuz ve çalışanınız var?

5 salon, 58 çalışanımız var.

hairist:online: Kemal Mustafa’yı Kemal Mustafa yapan üç özellik sayar mısınız?

Disiplin, sanat ve ekip ruhu. En geç 8.20’de salonda oluyorum. Kardeşimin çok güçlü bir bileği var. İzmir'de bizden ayrılıp kendi salonunu açmış oln 45 kişi var.

hairist:online: Salonunuzdan ayrılan ve gurur duyuyorum diyor musunuz?

Tabii ki. Ortak bir geçmişimiz var, bir yerde karşılaştığımız zaman geliştiklerini görüyorum. Bana bunu yapmıştın ama iyi ki de yapmışsın, çok şey öğrendim diyorlar.

hairist:online: Peki, dayınız yanından ayrıldığınızda sorun oldu mu?

Bir kırgınlık oldu ama sonra düzeldi.

hairist:online: Çalışanlar salondan ayrılınca siz nasıl bir tepki veriyorsunuz?

Gelecek planlarınız ile ilgili ben size bir şey veremeyeceksem ayrılın diyorum. Manevi olarak hep yanlarında olacağımı söylemişimdir. Hiçbir zaman gönül koymadım. Çünkü bu onların en doğal hakkı. Ama dürüst olmak çok önemli. Ben de aynı şeyleri yaşadım. Doğuran ana güzeldir. Her ayrılan çocuk bana hırs kazandırdı ve motive etti. Her ayrılan kişiden sonra yenilendiğimi hissettim. İşime biraz daha sarıldım. Ayrılan insanlar da 'biz Kemal abiye, Mustafa abiye çok şey borçluyuz' diyorlar. Bunu söyletebilmek çok önemli. Bizim hakkımızda olumsuz bir şey söyledikleri zaman da müşteri buna izin vermiyor. Müşteri de  sahiplendi.

hairist:online: İzmir’de nasıl bir kuaförlük yapısı var? Ticaret Odası’nda üyeliğiniz devam ediyor.

Bizim jenerasyondan Osman Çapa, Nizam Kuaför, Orhan Çetiner gibi kuaförler bir araya gelmeyi beceremedik. Ben bu konuda çok mücadele ettim. Bizim bir araya gelmemizi istemeyen belli bir kesim vardı. 

48 yıldır mesleki faaliyetlerde bulundum. İzmir Ticaret Odası'nda da faaliyetteyim ve şimdi Artistik Kuaförler Derneği’nin canlanması ile ilgili projelerimiz var.

hairist:online: Kadın neyi ifade ediyor?

Ben kadınsız bir dünya düşünemiyorum. Kadının olduğu yerde disiplin, ahenk, güzellik vardır. Kadının olduğu yerde o cemiyette bir itibar oluşur.

hairist:online:  Kemal Mustafa Salonu’nda en çok hangi işlem en mükemmel şekilde yapılır?

Bir gün ustam bana 'salonun duruşu çok önemlidir, salonun karakterine göre müşteri oluşur' dedi. Benim salonumuzda en hoşuma giden şey salonumuzun duruşu. Çizgimizin bozulmaması ve müşteriden bunu duymak da çok önemli.

hairist:online: En sevdiğiniz renk?

Kızıl bakır.

hairist:online: İlham aldığın bir kuaförlük markası?

Çıraklığımdan beri benim idolüm Bayram Demir’dir. Çeşme’de beraber çalışıyoruz. Alexander de Paris’in hikayesini okumuştum. Fransa’da Güzel Sanatlar okuduktan sonra kuaförlüğü tercih etmiş. Alexandre’nin salonuna gittim. İçerisini görmek istiyorum dedim ve çok mutlu oldular, beni çok iyi ağırladılar. 

hairist:online: Tekrar dünyaya gelseniz neyi tercih ederdiniz?

Yine kuaför olurdum. Okuldayken başarılı bir öğrenciydim, imkanımız olmadığı için okuyamamıştım ama kuaför olduğum için hiç pişman olmadım.

hairist:online: Eğitim neyi ifade ediyor? 

Biz alaylı yetiştik ama eğitim almaya başladıktan sonra bir şeyleri daha iyi kavradık. Temel eğitim çok önemli. Biz eğitimli olsaydık, şimdi çok farklı yerlere gelirdik.

hairist:online: Kuaförlüğe yönelik eğitimler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sektör olarak eğitime biraz daha ağırlık vermemiz lazım.Her zaman içinde olduk ve destekledim.

hairist:online: Kuaförlük eğitimi veren Meslek Liseleri için ne düşünüyorsunuz?

Meslek Liselerini önemsiyorum. Bizde her sene 8-9 stajyer vardır. Meslek Liselerine gidip bilgilerimi paylaşıyorum. Sektörde olanları anlatarak daha iyi bir noktaya gelmeleri için görüşüyorum.

hairist:online: Estetica Dergisi ve hairist etkinliği için neler söyleyeceksiniz?

Türkiye’ye geldiğinde çok mutlu olmuştum. Gün geçtikçe daha da gelişti ve mesleğe faydalı olabilecek insanları bir araya getirmeyi başardı. Türkiye’de kuaförlük mesleği adına çok güzel şeyler olmasına aracılık ettik. Meslektaşlar birbirlerine saygı duymaya başladılar. Mesleğin dayanışma ile bir noktaya geleceği anlaşıldı. Daha da ileri seviyeye taşınacağından eminim.

HAIRiST’e bizlerin de katkısı olması, sürekli yeni bir şeylerin eklenmesi lazım. Çok güzel bir organizasyon. Senede bir defa da olsa sektörün bir araya gelmesi harika bir şey. Bu kalitede yapılıyor olmasından mutluyuz.   

hairist:online: Son olarak eklemek istediğiniz bir şey var mı?

Mesleğime ve meslektaşlarıma çok değer veriyorum. Meslektaşlarıma çok sevgilerimi iletiyorum.

‘BİGUDİ’ TEKNİĞİ İLE OMBRE

0

​MOS’ta ‘BİGUDİ’ TEKNİĞİ İLE OMBRE

Sezonun en revaçta akımı ombre ile saçlarınızda renk geçişleri yaratmak ve yüzünüze doğal ve aydınlık bir görünüm kazandırmak artık çok kolay. Uzun yıllardır saç trendlerini belirleyen MOS ise saçlara ışıltı katan bu çalışmayı özel bir bigudi ile uygulayarak en ideal sonuçlara ulaşıyor.

Saçlara özenle yerleştirilen bigudilerin üzerlerinde delikler bulunuyor, bu deliklerden özel bir aparatla çıkarılan saçlara sürülen boya ile saça istenilen renk veriliyor. Bigudi üzerinde bulunan deliklerin hangilerinden ve ne sıklıkla saç çıkarılacağı ise MOS’un deneyimli tasarım ekibinin elinden çıktığında mucizeler yaratıyor.

Saçlarınızda kademeli ışıltılar yaratan, güneşten açılmış görünüm veren bu moda akımına tam da kafanızda tasarladığınız gibi sahip olmak istiyorsanız kendinizi MOSún deneyimli ellerine bırakın, fark yaratın. 

Salon Sculpture Temel Kesim Eğitimi

0

Kuaförlük eğitiminin temel taşları; neden, niçin, nasıl sorularının cevaplarını bulmakla yerlerine oturmaya başlar.Rasyonel değerler ile yola çıkmak başarıya ulaşmanın altın kuralıdır! Pivot Point saç kesim sisteminde yer alan ilham verici koleksiyonların oluşmasının temelinde Salon Sculpture Temel Kesim Eğitimi duruyor. İçeriğinde tamamı ticarileştirilebilir modern modellerin yer aldığı Salon Sculpture Temel Kesim Eğitimi; katılımcıların yaratıcılığını geliştirmesi açısından mükemmel bir kaynak konumunda. Katılımcılar uygulamalı eğitim ile koleksiyonların nasıl yaratıldığı hakkında bilgi sahibi olurken, eğitmen eşliğinde saç kesme fırsatını yakalayacaklar.  

Salon Sculpture Temel Kesim Eğitimi 14-15 Temmuz'da İstanbul'da gerçekleşecek. Online ödeme için: http://goo.gl/vau3aj

İçerik:

·         Saç kesiminin temel kuralları

·         Kesim dili

·         Güncel saç kesimleri uygulamaları

Kimler katılmalı: Sistemli saç kesmek, salonunda saç kesim standardı, gördüğü saç modelini uygulayabilme ve   anlatabilme becerisi kazanmak isteyen kuaförler ,kuaför okulu öğrencileri, saç kesimi öğrenmek isteyen kişiler.

Süre:2 gün

Katılımcı sayısı: 15kişi

Ücrete dahil olanlar: Kitap, DVD, 2adet saçlı eğitim başı, öğle yemeği, sertifika

Bilgi: 0216 574 39 61 

https://www.facebook.com/PivotPoint.Turkiye