L’Oréal Colour Trophy 2015 En İyi Erkek İmajı kategorisinde kazananlar!
Kuzey İrlanda
İskoçya
1989
NAHA Kuzey Amerika Kuaförük Yarışması beş kategoride düzenlenmeye başladı.
1991
NAHA Ödülleri’nde ilk Onur Ödülü Paul Mitchell’in oldu.
1992
NAHA Professional Beauty Association (PBA) bünyesinde düzenlenmeye başladı.
1993
NAHA’ya Yılın En İyi Öğrenci Ödülü eklendi.
1994
NAHA’ya En İyi Manikür ve En İyi Perma Ödülü eklendi.
1996
Tina Turner NAHA Ödülleri etkinliğinde şarkı söyledi ve manken Hanes Hosiery ile birlikte sunuculuk yaptı.
1997
90’larda modaya yön veren moda tasarımcılarından Gianni Versace sahnede defile gerçekleştirdi.
2001
NAHA Ödülleri’ne Uzun Saç Tasarımı ve Çağdaş Klasik kategorileri eklendi.
2002
Yılın Salon Takımı kategorisi eklendi.
2004
NAHA Ödül Töreni Las Vegas’da düzenlenmeye başladı.
2007
NAHA’ya Moda Trendleri kategorisi eklendi.
2009
Hollywood yıldızı Nancy O'Dell NAHA Ödülleri’nde sunuculuk yaptı ve PBA Beautiful Yardımsever Ödülü’nü aldı.
2010
NAHA’da Valentino, Balenciaga, Prada defileleri gerçekleşti.
2011
Tabatha Coffey NAHA Ödül Töreni’ne ev sahipliği yaptı.
2012
Yılın Yeni Kuaförü Ödülü kategorisi NAHA’ya eklendi.
Eskişehir Berberler ve Kuaförler Odası ve diğer iller berberler ve kuaförler odalarının şov takımlarının gösteri ve saç şovlarından sonra saat 20.00’de Mavi Ada Restaruant’da düzenlenecek yardım yemeğinin geliri Tıp Fakültesi Çocuk Bakım Ünitesine bağışlanacak.
Sosyal Sorumluluk projelerine önem veren bir yayın grubu olarak projeye destek veren Eskişehir Kuaförler ve Berberler Odası yönetimini ve üyelerini kutlar, başarılar dileriz.
Etkinlik katılım sayfası için tıklayın:
https://www.facebook.com/events/743356539095808/
Türk kuaförlük sektörünün en iyi portalı HAIRiST’te mobil uygulamasıyla artık cep telefonlarında ve tabletlerde. HAIRiST web portalı ve mobil uygulaması, sadece kuaförler için çok özel ayrıcalıklar sunuyor. HAIRiST, sektöre dair her şeyi erişebilir kılıyor. HAIRiST mobil uygulamasını kullanarak; yurtiçi ve yurtdışında gerçekleşen tüm koleksiyonları ve saç modalarını takip edebilir, kendi yaptığınız saç modellerini siteye yükleyebilir, fotoğrafları ile birlikte salon kaydını gerçekleştirip; bulunabilirliğinizi arttırabilirsiniz. Ayrıca favoriler bölümüne beğendiğiniz saç modellerini ekleyip; kendi online kataloğunuzu oluşturabilir, etkinlik takvimi bölümüyle Türkiye’de veya yurtdışında gerçekleşen eğitim ve seminerler hakkında bilgi sahibi olabilir ve tabi ki her ay düzenli olarak gerçekleşen Ayın Kuaförü Yarışması’na katılabilirsiniz.
HAIRiST mobil uygulamasını App Store’dan ve Google Play’dan indirmek için;
https.//itunes.apple.com/us/app/hairist/id982145975?mt=8
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228
HAIRiST 2015 etkinliği bünyesinde Koruncuk Vakfı’na yardım amaçlı yaptırdığımız ve satışa sunduğumuz t-shirt, önlük ve kupaları kuaförlerin satın almasıyla elde edilen gelirle, 18 çocuğun 12 aylık eğitim, beslenme ve sağlık giderlerine katkıda bulunduk. Ayrıca yardım etkinliklerinde kullanılması amacıyla vakfa üzerinde “Koruncuk Vakfı” yazılı 1.000 adet silikon bileklik de hediye edildi.
HAIRiST Etkinliğine katılan kuaförlerin olağanüstü ilgisi ve sorumluluğu ile gerçekleşen satış sektörün birlikte gerçekleştirdiği bir ilk sosyal sorumluluk örneği olması açısından önem taşıyor.
Matrix, http://biolage.matrix.com mikro sitesinde kuru, ince, yıpranmış, zayıf saçlar için neler yapılması konusunda önemli tüyolar veriyor. Yıpranmış saçları güçlendirmek konusunda yer alan makalelerden derlediğimiz yazıyı sizinle paylaşmak istedik.
Saç çok kuru ya da aşırı yağlı ise saçın zayıf olduğu teşhis edilir. Saçın zayıf olması, genetik olabileceği gibi, güneş ışınları, deniz tuzu yanlış diyet, stres, kanser, ya da menopoz, doğum, doğum kontrol ilaçları gibi hormonları etkileyen faktörler bağlı olabilir. Saç yıkandıktan sonra elektrikleniyorsa, saça zarar vermeyen protein, amino asit içeren doğru ürünleri kullanmak gerekir. Saça güç kazandıran saç kremini köklerden uçlara doğru uyguladıktan sonra sıcak havlu yardımıyla saç derisine nüfuz etmesini sağlayabilir ve daha etkili sonuçlar alabilirsiniz. Müşterilerinize haftada bir kez protein içeren maskeler önerebilirsiniz. Ürünün gerektiğinden fazla kullanımı saçın zayıflamasına neden olabileceğini göz önünde bulundurmanız gerekir. Saçları yıpranan müşterilerinizin günlük kullanımda saçlarını sıkı örmelerinin ya da toplamalarının sakıncalı olabileceğini söyleyin ve saçın doğal dokusuna zarar verecek işlemleri minimuma indirgeyin. Müşterinizin saçlarına zarar vereceğini bilerek kar amaçlı yapılan her işlem size müşteri kaybı olarak geri dönecektir! Matrix’in önerilerini paylaşmaya devam edeceğiz… Takipte kalın!
Kuaförlüğün ışıltılı yayını Estetica; “ESTETICAFORUM” çatısı altında, sektör ile buluşuyor.
İlk buluşma “Sektör-Okul İlişkisi” başlığıyla, L’Oréal Professionnel sponsorluğunda ve Mersin Üniversitesi’nin ev sahipliği ile 28 Nisan 2015 tarihinde Mersin’de gerçekleşecek.
Forumda Neler Konuşulacak?
Estetica Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Erkan Güzel ve MM Bahçecik Yönetim Kurulu Başkanı Metin Bahçecik moderasyonunda gerçekleşecek forumda aşağıdaki konular forum konuklarının katılımıyla paylaşılacak.
“Daha kaliteli insan kaynağı sağlamakta karşılaşılan zorluklar” başlığı altında kuaför salonlarına kalifiye ve eğitimli çalışan bulmakta yaşanan sıkıntılar ve sektör için kalifiye insna kaynağının önemi tartışılacak.
“İnsan kaynağında neredeydik, nereye gidiyoruz?” başlığında süreçsel olarak sektörün insan kaynağı açısından geldiği nokta tartışılacak.
“Neden Kuaförlük” başlığında ise kuaförlük mesleği ve bu mesleğin seçiminde öne çıkan faktörler konuşularak kuaförlük seçimine ışık tutulacak.
Konuşmacılar Kimler?
Emine Akad Gürpınar – L’Oréal Profesyonel Ürünler Bölümü Genel Müdürü
Habip Örs – AKD Eğitim Komisyonu Başkanı
Necdet Yazıcı – Mehmet Tatlı Kuaförlük
Zeynep Atasoy – L’Oréal Professionnel Eğitim Müdürü
Forumda sektöre dair deneyimler ve sektörün beklentileri; geleceğin kuaförleri tartışılarak sektörün değerlendirilmesine sunulacak.
Kimler katılacak?
Bölgesel etkinliklerin ilki olarak başlayan çalışmaya Estetica aboneleri, Mersin Üniversitesi bünyesindeki Saç Bakımı ve Güzellik programı öğrencileri ile Mersin bölgesindeki Meslek Liseleri bünyesindeki öğrenciler ile davetli kuaförler forumda yer alacak.
Mersin’deki ilk Estetica Forum’u 2015 yılında Bursa ve İzmir izleyecek.
Dünyada birçok salon, reklam ajansları ile işbirliği ile konvansiyonel mecraları kullanarak reklam kampanyaları oluşturuyorlar. Bunlara bir örnek de Japonya'dan Complice Salon’un ödüllü basın ilanı kampanyası… Kadınlar kendilerinde bir değişiklik istediklerinde saçlarından başlarlar. Salonun mesajı deneyim ve önerileri ile müşterilere güvende hissedecekleri bir ortam sağlayarak, sadece dış görünümlerinin değişikliğine değil, kendilerini iyi hissedebilecekleri ve ruhen rahatlayacakları bir yerde olduklarını göstermek.
İlanda, salonun, kadınlarla özdeşleştirdikleri tabakların üzerindeki meyvelerin, sadece dış görünümlerini değil, bir gülümseme, punk ya da cool ifadeler ile ruh hallerinin ve duruşlarının da değiştirdiklerini gösteriliyor.
Reklam Ajansı: Three & Co., Japan
Reklam Yazarı: Hiroyuki Hayashi
Art Direktör / Designer: Masaki Fukumori
Fotoğraf: Keisuke Nishitani
Tasarım: Masaki Fukumori, Mitsuhiro Minamitsuji
Erkek stilinde sanat ve matematiği bir arada düşünerek yenilikçi stiller yaratan berberlerin yarıştığı American Crew All-Star Ödülleri’nde kazananlar açıklandı. Saç kesimi, sakal, toplam görünüm ve fotoğraf çekiminin değerlendirildiği yarışma için bu sene 40 ülkeden 10 bin başvuru oldu.
American Crew Başkanı David Raccuglia, Estetica Dergisi İspanya ve Latin Amerika Genel Müdürü Sergi Bancells, geçtiğimiz sene American Crew Global Kazananı Jerome Kantner, Moda Direktörü Wayne Gross, Artistik Direktör Maxim Magazine ve Paul Wilson yarışmanın jüri üyeleri arasında geliyor.
Finalistler: David Andreas Kyrkiris (Kanada), Kevin Birk (Danimarka), Guillaume Fort (Fransa), Marcel Kuchenbrod (Almanya), Zsanett Fabian (Macaristan), Sergio Criscino (İtalya), Armando Rivas de la Cruz (Meksika), Inger Lise Moa (Norveç), Jaime Ruiz Tello (Peru), Krzysztof Chodorski (Polonya), Raul Santana (İspanya), Homan Taghizadeh (İsveç), Leonard Cakolli (İsviçre), Sergiy Shapochka (Ukrayna) and Alyssa Brasket (Amerika).
Kanser hastalara güzellik hizmetleri sağlayarak onları rahatlatmak ve bir an olsun yaşadıkları zor dönem karşısında gülümsek misyonu ile kurulan Mimi Derneği, bu hastalığa maruz kalanlara ışık kaynağı oluyor. Gönüllü kuaför ve makyözler dernek için çalışıyor.Hastaların gözleri kapanıyor, makyaj yapılarak, peruk takılıyor.
Her sene yaklaşık 15 bin hastaya destek olan Mimi Derneği, ayrıca kanserle mücedele eden hastalar için ten renklerine ve yüz şekillerine uygun şapkalar ve bandanalar sağlıyor.