Ana Sayfa Blog Sayfa 104

Shelley Gregory’den Pastel Saçlara Dair…

0

Saç Stilisti ve Renklendirme Uzmanı Shelley Gregory, pastel renk saç kreasyonlarıyla son yıllarda adından sıkça söz ettiriyor. Boyama teknikleri ve sosyal medya iş stratejisi konusunda diğer kuaförleri de eğiten ödüllü saç stilisti, pastel renkleri saçlarına yansıtmak isteyenlere şunları öneriyor: “Pastel renklerin genellikle çok geçici (4-6 yıkama) olduğunu bilmelisiniz, ama umutsuzluğa kapılmayın; geçici olduğu için daha sık değiştirebilir ve renklerle oynarken eğlenebilirsiniz” diyor.

Shelley, pastel renklerin saça yerleşebilmesi için saçın Seviye 10 (en açık sarı) renginde olması gerektiğini, kuru ve kırılgan saçların tonları yakalamada daha çok zorlanacağını ve rengin daha hızlı solacağını belirtiyor. “Kütikülü kapatmak için saçınızı nemlendirici / yumuşatıcı maskelerle hazırlayın. Saç kremlerinize eklenmiş pastel renkleri bile kullanabilirsiniz; ben müşterilerim için özel karışımlar hazırlıyorum” diyen Shelley, saç renginin pastele dönüşme süresinin saçın mevcut rengine bağlı olduğunu söylüyor ve ekliyor: “Saçlarınız zaten açık sarı ise, işlem sadece bir saat sürebilir. Koyu kahverengi saçlara sahip biri için ise bu yaklaşık on saat alabilir.

Shelley Gregory, pastel renk saçlar
Shelley Gregory, Instagram @shelleygregoryhair – Pastel Renk Saç

Pastel renklerin saçta daha uzun süre kalması için ise şunları öneriyor:

“Yıkamak için her zaman soğuk su ve sülfatsız şampuan kullanın, doğrudan güneş ışığından kaçının. Pastel renkler söz konusu olduğunda kuru şampuan en iyi dostumuzdur.”

Shelley Gregory, pastel renk saçlar
Shelley Gregory, pastel renk saçlar
Shelley Gregory, Instagram @shelleygregoryhair
Shelley Gregory, Instagram @shelleygregoryhair
Shelley Gregory, Instagram @shelleygregoryhair
Shelley Gregory, Instagram @shelleygregoryhair

Modern Denizkızı: Effervescence

0

Yenilikçi saç modelleri ve renkleriyle modern bir denizkızı… Kimyasal bir köpürme…  Terrina Brown, koleksiyonunda tam olarak bunu yansıtmaya çalıştığını söylüyor ve ekliyor: “Su çok topraklayıcı bir etkiyle huzuru ve rahatlamayı ifade ettiğinden, başımız suyun üzerinde tutma hissini yaratmak istedim. Saç zarif ve narindir, ancak şekli ve hareketi vardır. Eğlenceli, hafif ve neredeyse denizkızı niteliğinde.”

Terrina Brown, Effervescence
Terrina Brown, Effervescence
Effervescence, Terrina Brown
Terrina Brown, Effervescence

Effervescence 

Saç Tasarımcısı: Terrina Brown

Renklendirme: Terrina Brown

Salon: Zedz, Avustralya

Fotoğraf:Chris Huzzard

Makyaj: Ady Orupe @arousal_design

Stilist: Kerri Barri

Covid-19’un Yön Verdiği 2021 Güzellik Trendleri

0

2021 güzellik trendleri, Covid-19 pandemisinin etkisiyle şekillendi.

2020, güzellik rutinimizi ciddi şekilde etkiledi. Bir anda kendi kuaförümüz, estetisyenimiz ve dermatoloğumuz olmaya zorlandık. Ancak marketlerde bulabildiğimiz ikinci sınıf saç boyaları ve evde uyguladığımız maskelerle, bu dönemi bir şekilde kabullenmeyi öğrendik. Profesyonel kaş ve tırnak bakımının, iyi bir kuaförün elinden çıkmış saçların önemini ve gücünü öğrendik.

Bu nedenle, 2020’nin güzellik konusundaki bilgi birikimimiz ve kişisel deneyimimizin maksimum seviyeye eriştiği bir yıl olduğunu söylemek yanlış olmaz. 2021 için çok umutluyuz. Yılın ilk yarısı altımızda pijamalar, üstümüzde gömleklerle sanal Zoom seansları için ayrılmış olsa bile, yeni trendler önümüzdeki on yıllık dönem için yeni bir başlangıcı işaret ediyor. 

Lüks el dezenfektanları, probiyotik cilt bakımı, antibakteriyel saç bakımı ve doğallığı kucaklayan saçlar, uzmanların önümüzdeki yıl için öngördüğü güzellik trendleri. İşte, 2021 güzellik trendleri:

Yüksek hijyen

El sabunu ve dezenfektanı, güzellik kategorilerinin en göz alıcıları olmayabilir ama zorunluluğun olduğu yerde lüks vardır. Güzellik markaları şimdiden bu alana girmeye ya da yatırım yapmaya başladılar bile. Uzmanlar, kokuların ve ambalajın iyileştirilmesinin yanı sıra, formülasyonların da cilt için daha uygun hale geleceğini söylüyor.

Maskne (Maskenin Yarattığı Aknelere Karşı) Ürünler: Maskeyle kapanan yüz, cilt tahrişine karşı daha savunmasız hale geliyor. Covid-19, yatıştırıcı yüz spreyleri ve çinko oksitli yüz maskelerinden tutun da maskeden kaynaklanan semptomları hafifletmek için üretilen yüz maskelerine kadar, pek çok yeni ihtiyacı doğurdu. 

2021 güzellik trendleri

Temiz ve Şeffaf Cilt Bakımı

Anketler, ürün içeriklerinin şeffaflığını öne süren cilt bakımı markalarının popülerlik kazandığını gösterdi. Tüketiciler, haklı olarak, kullandığı ürünlerde ne olduğunu bilmek istiyorlar. Bu ek baskı, şirketlerin ambalajlama ya da formülasyonlarda daha sürdürülebilir formüllere yönelmesine neden oldu. Pandemi sayesinde hayatımızdaki hemen hemen her şey dijitalleşti. 2021 güzellik trendlerinin dikkat çeken diğer bir yanı da şu: Mavi ışığın cilt üzerindeki zararlı etkileri bir sır olmasa da, şirketler bu etkilerle mücadeleye yardımcı olabilecek daha yenilikçi bileşenler keşfediyor. Licochalcone A, zerdeçal ve yosun gibi bileşenlerle, mevcut formülasyonlar daha etkili hale geliyor.

2021 güzellik trendleri

Minimalizm

Pandemiyle birlikte gelen evrensel sağlık tehdidi, “makyajsız makyaj” trendini geri getirdi. Pinterest’in 2021 Trend Öngörüleri raporuna göre, kurallara ve güzellik rejimlerine sıkı sıkıya bağlı kalmadan doğal  ve sağlıklı ürünlere yönelme eğilimini ifade eden ve “slow beauty” (telaşsız güzellik) trendi, giderek daha fazla insan tarafından benimseniyor ve karmaşık makyaj rutinleri rafa kaldırılıyor. 

Mikrobiyom Cilt Bakımı

Mikrobiyom, cildimizde bulunan milyarlarca canlı mikroorganizmadan oluşan bir ekosistemi ifade ediyor. “Mikrobiyom Cilt Bakımı”, sektörde yıllardır popüler olan bir ifade, ancak uzmanlar, Covid-19 salgınıyla birlikte probiyotik cilt bakımının büyük bir patlama yapacağını söylüyor. Mikrobiyom cilt bakımının gelecek yıl büyük bir trend olacağına dair güçlü göstergeler var. Mikrobiyomu daha etkili bir şekilde dengelemek için probiyotikleri ve prebiyotikleri  birleştiren ürünler görmeye başlıyoruz.  

Likit Ruj 

COVID çağında her şey virüs aktarımını önlemeye yönelik; makyaj ürünleri de bu misyondan nasibini aldı. Özellikle likit rujlar bu sezon büyük bir geri dönüş yapıyor. Kadınlar, yüz maskelerinden dolayı rujlarının çıkmasından endişe etmeyecekleri kalıcı olacak ürünler istiyor.  

Zoom Yüzü 

Aylardır Zoom’da işlerini takip eden ve toplantılara katılanlar (özellikle de kadınlar), yakın plan kameranın azizliğine uğramaktan dolayı dehşet içindeler. Pek çok kadın kaz ayakları, göz torbaları ve alın kırışıklıkları gibi yüzle ilgili problemleri gideren kozmetik prosedürlere akın ediyor. 

Kuaför Salonları İçin Başarı Formülleri

0

Kuaför salonları için başarının anahtarı ve formülleri nedir? Bugün artık sadece işinizi iyi yapıyor olmanız, rakipler arasından sıyrılmanız için tek başına yeterli değil. Bir kuaför ya da berber işletmesini rekabet açısından üstün kılan ve marka haline getiren şey yalnızca yüksek bütçelerde değil, detaylarda saklı. Salonunuzun cirosunu arttırmak ve işletmenizi aranan bir marka haline  getirmek için iş stratejisi geliştirirken bazı önemli hususlara dikkat etmeniz gerekiyor. 

1)Markanızı Tanımlayın 

Saç ve güzellik sektöründe her şey imajla ilgili. Markalaşma, ideal müşteriyi çekmenize yardımcı olur. Stratejik bir marka olmak, adınız, logonuz, mağaza tasarımınız, bulunduğunuz konum, müşterilerle iletişim, web sitesi ve tabii ki sosyal kanallarınızın (özellikle Instagram) görünümü ve hissi gibi detayları içeriyor. Güzelleştirme iddiasında olan bir işletmenin kendisini sunum biçimlerinin de olağanüstü bir estetiğe sahip olması gerekiyor. 

Markanızın her alanda tutarlı olduğundan emin olun. Salonunuzun iç tasarımı web sitenizde yansıtılmalı, sosyal ortamdaki ses tonunuz personelinizin telefonlara yanıt verme şekli gibi ayrıntılar standart ve istikrarlı olmalı. 

2) Vizyonunuzu ve Misyonunuzu Netleştirin 

Kuaför salonunuz, spanız ya da berber dükkanınız için büyük planlarınızı bir cümleyle özetleyebilir misiniz? Misyon, müşteri hizmetleri, sağladığınız hizmetler ve işletmenizin ardında yatan nedenler konusundaki felsefenizi açıklayan “var olma sebebiniz”dir. 

Beyan ettiğiniz salon misyonu, hedef müşterilerinizin işletmenizden ne tür bir deneyim beklemesi gerektiğini içerir. Misyonunuz, personelinize nasıl davranacağınızı ve rekabette sizi benzersiz ya da farklı kılan noktaları tanımlamalıdır. Yaratıcı bir beyin fırtınası oturumunda ekibinizle bu noktalar üzerinde birlikte karara verebilirsiniz. 

kuaför salonları için başarı formülleri

Misyonunuzu netleştirdikten sonra web sitenizden salon içi deneyime kadar, tüm müşteri iletişimlerinizde misyonunuzun ön planda ve merkezde olduğundan emin olun. Misyon beyanına birkaç örnek: “Çalışanlarımızdan müşterilerimize ve tedarikçilerimize, bizimle temasa geçen herkesin harika hissetmesini istiyoruz,” ya da “Dünyayı güzelleştirmek için bir fark yaratmak istiyoruz,” veya “İyi hissettirmek bizim asli görevimiz”… Misyon beyanınız, somut bir gerçeğe dayanmadıkça hiçbir şey ifade etmez. Personelinizin de misyonunuzu benimsediğinden ve buna göre hareket ettiğinden emin olun.

3) Rakip Analizi Yapın

İş stratejisinin önemli bir parçası rakip analizidir. Kuaför salonları da bir istisna değil. Sizi rakiplerinizden daha iyi yapan şeyin ne olduğunu belirleyin. Rakiplerinizin markası, hizmetleri, fiyatları, müşteri ilişkileri, sosyal medyalarının ve salonlarının genel görünümü hakkında notlar alın. Rakiplerinize kıyasla güçlü ve zayıf yönlerinizi belirleyin. Güçlü yönler, örneğin; benzersiz bir hizmette uzmanlaşmak, zayıf yönler ise minimum finansman olabilir. Birinci sınıf bir konumu güvence altına alma potansiyeli gibi fırsatları ve yakınlardaki bir rakip gibi rekabetçi fiyatlar sunan tehditleri not edin. Ana hizmetlerinizi güçlü yönlerinizle eşleştirin ve müşterilerin başka yerden alamayacağı şeyler sunmaya çalışın. 

kuaför salonları için başarı formülleri

Sektörde uzun vadeli başarının anahtarı fark yaratmaktır. Bunu sağlamadıkça, “herhangi bir salon” haline gelmeniz kaçınılmazdır. Müşteriye sizinle birlikte devam etmesi ya da sizin salonunuzu denemesi için bir neden vermelisiniz. Salonunuzu ilk defa ziyaret eden müşterilere özellikle farklılığınızı gösterin ve cesur olun. Müşteriyi tanımaya çalışın: sohbet etmekten mi hoşlanıyor, yoksa işinizi sessizce yapmanızı mı tercih ediyor? İkinci tipte müşterilerle sohbetinizi sadece onun saç tipine ve durumuna uygun profesyonel tavsiyelerle sınırlayın. Kim olursa olsun, bir profesyonelin kendinden emin, uzman önerilerini dinlemek için kulak kesilir.

4) Bir Finansal Plan Oluşturun

Bu, tahmini olarak yıllık maliyetler (hem sabit hem de değişken), ücretler, ihtiyaç duyulan zaman ve malzeme maliyetleri ve satış tahmininiz (örneğin; yıllık kâr hedefiniz) gibi faktörlere göre hizmetlerinizi nasıl fiyatlandıracağınızı içermeli. Egonuzu devre dışı bırakarak işletmenizin nerede durduğuna dair dürüst bir değerlendirme yapın ve hangi finansal hedeflerin bir sonraki seviyeye ulaşmanıza yardımcı olacağını kararlaştırın. Bu hedefler, geliri x tutarında artırmak, müşteri başına harcamayı x oranında artırmak veya maliyetleri ayda hedeflenen bir miktarda azaltmak olabilir. 

5) Hedef Pazarınızı Tanımlayın 

‘Hedef pazar’ teriminin var olmasının bir sebebi var. Bu terim herkesi memnun edemeyeceğiniz fikrine dayanıyor. Uzmanlaşmaktan ve müşterilerinize ne kadar iyi olduğunuzu göstermekten (saçına yönelik profesyonel tavsiyeler gibi) çekinmeyin. Müşteri kitleniz hizmetlerinize, yaşa, cinsiyete, coğrafyaya, gelire vb. göre sayısız farklı şekilde tanımlanabilir: Kesimden daha çok renklendirme konusunda mı uzmansınız? Öncelikle erkeklere mi yoksa kadınlara mı hitap etmek istiyorsunuz? Hedef kitleniz lükse mi yoksa ücretin uygunluğuna mı değer veriyor? 

6) Bir Pazarlama Stratejisi Oluşturun     

Salon stratejisi birçok faktöre bağlı olarak büyük ölçüde değişkenlik gösterir. Örneğin, İstanbul’daki lüks bir salon, kitle hedefli sosyal medya reklamlarına yatırım yapmak isteyebilirken, küçük bir mahallede yer alan bir salon doğrudan Whatsapp iletişimini tercih edebilir. Promosyon stratejiniz, müşterilerle nasıl bağlantı kuracağınızı ve onları nasıl takip edeceğinizi de içermeli. İyi bir yazılım programı, randevu rezervasyonu, müşteriye ilişkin planlama araçları, SMS mesajlaşma hatırlatıcıları, müşteri kayıtları ve raporlama gibi seçeneklerle salonunuzu daha iyi yönetmenize yardımcı olacaktır.

Kuaför salonları için müşteri çekmenin yolu algı yaratmaktan geçiyor. Bir iş stratejisi oluşturup bu fikirleri salonunuza uygulamak ilk bakışta çok zor görünebilir, ancak sağlam bir iş stratejisine sahip olmak bu korkuyu ortadan kaldırır. 

Egzotik Desenlerin Kusursuz Entegrasyonu: Über Luxus

0

Çarpıcı saç modelleri ve renkler… Kusursuz bir işçilik… Zarif yerleştirmeler ve renk karışımları.. Değerli metaller ve taşların materyallerinde ve renklerinde görebileceğiniz egzotik desenlerin son teknoloji tekniklerle uygulanan kusursuz bir entegrasyonu…”

Saç Tasarımcısı Bill Tsiknaris, Über Luxus koleksiyonu hakkında şunları söylüyor: “Koleksiyonun vizyonu, görünüşte biçim ve işlevi bütünleştiren üstün kişilik ifadeleri olan saç kesimleri ve renkleri tasarlayıp yaratmaktı.”

Über Luxus saç modelleri ve renkler
Über Luxus
Über Luxus saç modelleri ve renkler
Uber Luxus saç modelleri ve renkler
Über Luxus

Kuaför: Bill Tsiknaris 

Renklendirme: Chris Tsiknaris ve Anna Dahlin

Salon: Tsiknaris Hair, Brisbane, Avustralya 

Fotoğraf: David Mannah 

Makyaj Sanatçısı: Pablo Morgade 

Stilist: Josie McManus 

Trend: Gümüş Mor Saçlar

0

2021, özellikle ruhumuzu karartan şu zorlu pandemi dönemini, birbirinden çarpıcı yeni saç trendleri ile biraz renklendirme şansı bulacağımız bir yıl olacak. İki tonu bir arada harmanlayan saçlar, saç modasında hakimiyetini koruyor. 2021 saç trendleri içinde öne çıkanlardan biri de “Gümüş Mor” saç rengi . Morun notalarını ışıltılı gümüş tonlarla birleştiren bu trendi uygulamak için en popüler seçeneklerden biri, diplerde mor olan saçların uçlara doğru gümüş tonlara dönüşmesi. Diğer bir seçenek de hem mor hem de gümüş saç renklerini tek potada harmanlayan, tamamen buzlu bir mor tonuna sahip olmak.

Gümüş Mor Saç Bakımı Nasıl Yapılır?

Kalıcı bir gümüş-mor saç rengi elde etmek için mutlaka profesyonele danışmanızı öneririz. Saç renginiz tamamlandıktan sonra rengin uzun süre kalıcılığını sağlamak için mutlaka destekleyici renk koruyucu ürünler kullanmalısınız. Etkili sonuçlar elde etmek için profesyonel ürünleri tercih edin. Renk koruyucu saç maskesi ve saç kremini dönüşümlü olarak kullanın.

En İyi renk koruyucu ürünlere göz atmak için tıklayın.

Elbette, iş sadece saç renginizi korumakla kalmıyor. Saçlarınızı kimyasal işlemden kaynaklanan zararlardan koruyan ürünleri de haftada bir kullanmanız, saç sağlığınızı ciddi ölçüde destekleyecektir.

Boyalı saçlara özel profesyonel bakım ürünlerine göz atmak için tıklayın.

Kith&Kin Sonbahar Kış 2021 koleksiyonu

0
Kith&Kin Sonbahar-Kış 2021 koleksiyonu

Kaleydoskop merceğinden yansımalar

Tasarımcı Serra Kefeli’nin markası Kith&Kin’in Generation V isimli Sonbahar-Kış 2021 koleksiyon sunumu Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul kapmasında Fişekhane ’de gerçekleşti.

Kith&Kin çizgisi

Modern ve şık

Generation V, geleceğin dünyasını daha iyi bir dünya olacak şekilde tasarlayan, zamansız ve yaş kavramının çok ötesinde oluşan bir kadın jenerasyonunu tanımlıyor. Kith&Kin kadını tüm diğer jenerasyonlara örnek olacak vizyon sahibi, zevkli, geçmişinden gelecek yaratmayı başaran, eşitlik, doğallık ve birliktelik anlayışıyla gezegenimizi daha mutlu bir yere çevirmek için çalışıyor. Bunun için de her şeyin başlangıç noktası olan renk dünyasını kullanıyor.

Sade ve şık

Bu sezon da çok renkli olan Kith&Kin kadını, vintage kesimlerle dikkat çekiyor. Pembe, mavi, sarı ve yeşil renklerinin hâkim olduğu koleksiyonda, geometrik kesimler, çiçek desenleri ve canlı tonlar koleksiyonu oluşturuyor. Yün, brokar, ipek koleksiyonunun temel kumaşları. Geçmişin verdiği güven hissi kalıplarda vintage etkisini yansıtan geleceğe umutla bakan Kith&Kin kadını, tüm geçmişini içine sindirerek, hayata karşı bilinçli bir rol alıyor. Bu koleksiyon tam anlamıyla umut dolu, zeki, devrimci Generation V kadınını tanımlıyor.

Minimalist

Zamansız stiller, modern ve şık görünümler, minimalizmi yansıtan kıyafetler koleksiyonda dikkat çekiyor. Özgür ruh, cesur duruşu simgeleyen detaylar kreasyonda öne çıkıyor. Cazibeyi yansıtan rengarenk modeller bu sezonda görülüyor. Kadının güçlü yanını gözler önüne seren stillerin bulunduğu koleksiyon gardıropları dolduracak.

Sonbahar-Kış 2021 koleksiyonu

Elegant ve sofistike parçalar farklı materyallerin bir arada kullanıldığı koleksiyonda yer alıyor. Şık konsepti ile büyüleyici bir atmosfer yaratan kreasyonda birbirinden çekici stiller dikkat çekiyor. Feminen görünümler, pembe gözlükler ile adeta bir kaleydoskopun merceğinden görünen görüntüyü yansıtan kıyafetler uyum ve ahenk içerisinde.

Vintage ruhuyla geleceği harmanlayan, dünyamıza düşen pespembe göktaşlarıyla bu mutluluk ve umut dolu mesajını ileten markanın koleksiyon koreografisini İlke Kılıç üstleniyor. Kith&Kin Generation V sunumunun styling’ini ise Rabia Yaman, sanat direktörlüğünü Tuğba Yüksel, video prodüksiyonlarını Tolga Özgal ve Ozan Kıymaç, saç tasarımını L’Oreal Paris ekibi, makyajı ise MAC profesyonel makyaj artistleri gerçekleştirdi.

Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’un (MBFWI) 15. Sezonu Türkiye Tanıtım Grubu’nun (TTG) desteği ile gerçekleşti.

Niyazi Erdoğan 2021 İlkbahar Yaz koleksiyonu

0
Niyazi Erdoğan 2021 İlkbahar Yaz koleksiyonu

Niyazi Erdoğan 2021 İlkbahar Yaz koleksiyonunu, Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul (MBFWI) kapsamında sundu.

3D Defile

Tamamı 3D bir defile hazırlayan tasarımcı sadece koleksiyonuyla değil, mimari kimliğini kullanarak bu kez mekan tasarımını da kendisi gerçekleştiriyor. Tasarımcının 2021 İlkbahar Yaz koleksiyonu, dünyada farklı kültürel iklimlerin gölgesinde yaşanan değişimlerden yola çıkıyor. Her zaman olduğu gibi yine lokal değerlere atıfta bulunarak hayata geçiyor.

Farklı konsept

Niyazi Erdoğan’ın İlkbahar/Yaz 2021 koleksiyonu, 2020 yılına her anlamda damgasını vuran pandemi sürecinde şekillendi. Tasarımcı karantina günlerinin etkilerini ve artçılarını harmanladı. İstanbul’un bir kültür mozaiği olan Tatavla bölgesine odaklandı. Aynı dönemde dünyada özellikle Afro-Amerikalılar’a şiddet uygulanıyordu. Hemen her gün tanıklık ettiğimiz ötekileştirmeye gösterilen hassasiyet vardı. Erdoğan da kendi topraklarımızda çeşitli sebeplerle ayrımcılığa uğramış kültürel zenginliklerimizin baş mekanlarından Tatavla’yı koleksiyonunun ilham kaynağı haline getirdi. 

Zengin bir koleksiyon

Bir dönem İstanbul’un kültür ve eğlence noktalarından biri olan Tatavla bölgesi, bugün Kurtuluş, Feriköy ve Bomonti sınırlarına kadar uzanan bir bölgeyi kapsıyor. Sadece yaşam tarzıyla değil, mimari anlamda da önemli bir lokasyon. Modern dönemde efsanevi Lüküs Hayat müzikaline konu oluyor.

“Şişli’de bir apartman” sözlerinden başlayan bu mahalleler, yakın geçmişte Jale Yılmabaşar başta olmak üzere pek çok sanatçıya da adeta boş bir kanvas oluyor. Apartman kaplamalarını süsleyen seramikler ve mozaikler formları, desenleri ve renkleriyle mahallenin çok kültürlülüğünü de yansıtıyor.

Her zaman olduğu gibi, rahat siluetlerin ön planda olduğu Niyazi Erdoğan İlkbahar/Yaz 2021 koleksiyonu da, bu seramik kaplamalardan yola çıkarak toprak tonlarına, metalik yeşil ve mavilere, kurşuni mor tonlarına ev sahipliği yapıyor. Desen olarak koleksiyonda karşımızda spiral kesitler de yine aynı kaplamalardaki helezonların izdüşümleri olarak tasarımlara yansıyor.

Sayfiye görünümünü destekleyen pamuklu hafif kumaşların yanı sıra, mayo için kullanılan kaplamalı kumaşlar Niyazi Erdoğan’ın imzası haline gelen sportif dokunuşu öne çıkarıyor. Plaj gömlekleri yazlık bir görünüm için ana çıkış noktasını oluşturuyor. Klasik Niyazi Erdoğan takımlarıyla ve tulumlarıyla birleşiyor. Bu tulumlar kadın tasarımlarına da uyarlanıyor ve plaj gömlekleri gömlek elbiseye dönüşüyor.

Niyazi Erdoğan İlkbahar/Yaz 2021 koleksiyonuyla ilgili olarak, “Bu sezonun en önemli özelliği ilk defa dijital olarak gerçekleşen MBFWI’a ben de tamamı dijital ortamda üretilmiş bir koleksiyon ve defileyle katılıyorum. Pandemi sürecinin etkileri tüm dünyada dijitalleşme gereksinimlerini artırırken, tasarım üretiminin de geleneksel yöntemlerden ayrışıp yeni bir vizyona dönüşmesi gerekliliğine bir cevap oldu.

Sürdürülebilirlik konusu henüz materyaller üzerinde daha çok tartışılırken, asıl düşünülmesi gerekenin üretim süreçleri, harcanan iş gücü ve enerji tüketimi olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle pandemi öncesi bir araya geldiğim CLO 3D ekibi ile bu süreçte çalışma imkanı buldum ve mimar kimliğimi de ortaya koyuyorum. Mekan tasarımı da dahil olmak üzere tamamını dijital ortamda hazırladığım bir #SS21 koleksiyonu çıktı ortaya,” diyor.

Nedret Taciroğlu 2021 İlkbahar Yaz koleksiyonu

0

NEDRET TACİROĞLU SS 2021 DEFİLESİ MERCEDES-BENZ FASHION WEEK ISTANBUL’DA SUNULDU

Nedret Taciroğlu, 2021 İlkbahar Yaz koleksiyonu

Bir yolculuktur yaşamak

Nedret Taciroğlu ve Yasemin Taciroğlu tarafından hazırlanan Nedo by Nedret Taciroğlu İlkbahar/Yaz 2021 hazır giyim koleksiyonu, Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul bünyesinde dijital olarak www.mbfwistanbul.com‘dan yayınlandı.

Pastel renklerin ahengi

Yayın boyunca Nedret Taciroğlu ve Yasemin Taciroğlu’ nun hazır bulunduğu sunum ve canlı yayında, ikiliye ilham veren sürpriz isimlerde stüdyo konuğu olarak yerini aldı. Tarihi Galataport İstanbul Paket Postanesi’nde çekimleri gerçekleştirilen defilede sunulan koleksiyonun teması ise “YOLCULUK”.

Modern ve şık görünümler

Nedret ve Yasemin Taciroğlu bu zorlu süreci bir yolculuk olarak değerlendiriyorlar. “Hepimiz bir yolculuğa çıktık, yeniye pozitif bir bakış açısıyla yer açmalıyız.” diye sözlerine devam eden Nedret Taciroğlu, “Geçmişin artık eskisi gibi olmayacağı yeni bir döneme adım atarken, İlkbahar/Yaz 2021 hazır giyim koleksiyonumuzla; biz de kendi romantik dünyamızı, pozitif bir bakış açısıyla yansıtmak istedik.” diyerek sözlerini tamamlıyor.

Her dönem zamansız tasarımlara yönelen Taciroğlu, yeni hazır giyim koleksiyonunda yine Nedo kadınını yansıtan romantik, feminen ve çarpıcı detaylar göze çarpıyor.

Farklı dokuların bir araya gelmesinden doğan sade ve şık görünümler

Modern ve şık görünümler, kışkırtıcı stiller koleksiyonun ruhunu ortaya koyuyor. Zarif ve asil duruş, özgür kadının yansımaları koleksiyonda öne çıkıyor. Büyüleyici ve görkemli kıyafetlerin yer aldığı özgün koleksiyonda gizemli detaylar dikkat çekiyor.

Natürel nüanslar

Pastel renklerin hakim olduğu 26 parçadan oluşan koleksiyonda; poplin elbiselerden ipek organza ve şifona uzanan bir yelpazede kokteyl ve party elbiseleri yer alıyor.

Taciroğlu’nun zamanı durdurduğu ve modern çizgileri couture el işçiliği ile birleştirdiği tasarımlarda, farklı desen ve dokulardaki dantel ve makromeler, omuzlarda kullanılan volanlar, ipek şifon ve ipek organza kokteyl elbiseleri üzerine aplike edilen fransız dantel detaylarla zenginleşirken, 80’ lerin izlerini taşıyan çicek desenli ipek şifon ve organza elbise, etek-bluzlardan oluşan koleksiyon; hem gündüz hem akşam kullanışlı bir şıklığa ev sahipliği yapıyor.

Ayrıca belin altında kullanılan çeşitli kalınlıkda deri kemerler ve püsküllü deri çantalar günlük şıklığın modern detayları olarak koleksiyonda yer alıyor.

Ameliyatsız Cilt Gerdirme: Fransız Askısı

0
Fransız Askısı

Fransız askısı; yüz, boyun, kollar, göğüsler, bacaklar ve kalçalarda uygulanabilen bir gerdirme işlemidir. Fransız askısı estetik ameliyatlar ile karıştırılmamalıdır. Bu işlem, ameliyatsız tek seansta yapılır. İşlem sonrasında herhangi bir tedavi süreci veya ağrı söz konusu değildir. Bu gibi faydalarından dolayı da son dönemlerde özellikle ünlüler arasında oldukça popüler bir işlem haline gelmiştir. Cildine bu estetik işlemini yaptıran kişilerin kullanım süresi ise 5 ila 10 yıl arasında değişmektedir. Bazı durumlarda ciltlere uygulanan ipler yeniden gerilebilir veya tazeleme işlemi uygulanabilmektedir.

fransız askısı

Fransız Askısı Nedir?

Son dönemlerde bu operasyon oldukça popüler bir işlem haline geldi ve Fransız askısı nedir sorusunu akıllara getirdi. Bu işlem ameliyatsız yüz gerdirme işlemi olarak tanımlanabilir. Fransız denmesinin sebebi ise uygulamada Fransa’da geliştirilen, içi polyester dışı silikon esnek iplerin kullanılıyor olmasıdır.

Estetik konusundan bahsederken yan etkilerinin neler olduğundan da bahsedelim. Kullanılan Fransız ipleri tamamen insan vücudu ile uyumlu olduğundan dolayı herhangi bri yan etki göstermemektedir. Günlük hayata hemen ertesi gün devam edilebilir. Kısa süreleri morluk, ödem veya şişkinlik normal olarak karşılanmaktadır.

Bu Estetik Kimler için Uygundur?

Bıçak altına yatmak istemeden, cildinin genç veya gergin bir görünüme kavuşmasını isteyen her kadın ve erkek için uygun bir işlemdir. Bilinmelidir ki yaşlandırmayı geciktiren bir işlem değildir. Sarkmaları toparlar ve ciltte öne çıkarılmak istenen elmacık kemiği gibi kemikleri ön plana çıkartır. Bu işlemi estetik olarak bilmemize rağmen yüz felci geçiren hastalarda tedavi maksadıyla da kullanılmaktadır.

Fransız Askısı Öncesi ve Sonrası Arasında Nasıl Farklar Olur?

İşlemin en önemli özelliği, Fransız askısı öncesi ve sonrası arasında yüzün doğal ifadesinde herhangi bir değişiklik olmamasıdır. Diğer cerrahi işlemler gibi mimiksiz kalma veya tek bir ifade ile hayatına devam etme gibi bir sorun ile karşılaşılmaz. İşlem sonrasında, yüz ovali ön plana çıkar. Elmacık kemikleri belirginleşir ve kırışıklıklar azalır.

Bu işlemin öncesi ve sonrası arasında fark görebilmek için cilt tipi oldukça önemlidir. Aşırı sarkmış ve ince derili ciltlerde beklenen sonucu vermez. Yine aynı şekilde kalın deriler için ipler yetersiz kalacaktır. Bu tip durumlarda doktorlar, işlem yapmamayı tercih edebilir.