Ana Sayfa Blog Sayfa 76

Güzellik Markaları Ambalajda Kesintiye Gidiyor

0

Şirketler, her geçen gün daha az atık oluşturmanıza yardımcı olmayı vadediyor.

Son yıllarda katlanarak büyüyen güzellik endüstrisinin, 2027 yılına kadar 463,5 milyar dolar değerinde olması bekleniyor. Bu büyüme, ürünlerin her zamankinden daha kapsayıcı ve erişilebilir olduğu anlamına gelirken, aynı zamanda atıkla ilgili sorunların aciliyetini de artırdı. 

Yakın tarihli bir araştırmaya göre, 2018 itibariyle, endüstri yalnızca ABD’de yılda 7,9 milyar sert plastik ambalaj birimi oluşturuyordu. Bu şişelerin ve tüplerin çoğu teknik olarak geri dönüştürülebilir olsa da, bunların uygun tesislere ulaştığından emin olma sorumluluğu genellikle tüketiciye düşüyor. Bu, kusurları arasında yetersiz altyapı, erişim eksikliği ve kullanıcı ihmali bulunan bir sistem. O nedenle geri dönüştürülebilir güzellik ürünlerinin yaklaşık yüzde 95’i hala çöplüklere ve okyanuslara gidiyor.

Neyse ki, markalar sürdürülebilirliğe öncelik vermeye başladı. Son on yılda geri dönüşüme daha akıcı, güvenilir yaklaşımlar vaat eden yeni bir bağımsız hizmet dalgası ortaya çıktı. Tüketicilere yeniden doldurulabilir kaplar ve atık geri gönderim fırsatları sunan Loop; kuaförlerden gelen güzellik atıklarını toplayan, işleyen ve yeniden kullanan Green Circle Salons programı; ve işletmeler ve bireyler için geri dönüşüm toplama kapları (bazıları için erişilemez bir maliyetle de olsa) sağlayan TerraCycle, Danimarka merkezli Ocean Waste Plastic gibi, okyanuslardan çıkarılan atıkları toplayıp geri dönüştüren ve yeni ambalajlar oluşturmak için kullanan kar amacı gütmeyen kuruluşlar da var. Yine de, yalnızca belirli plastik türleri bu şekilde yeniden işlenebiliyor ve bu işlem, malzemeler kullanılamaz hale gelmeden önce yalnızca birkaç kez gerçekleşebiliyor.

Bu sorunları çözmek için, bazı güzellik şirketleri artık tasarımda daha yenilikçi yaklaşımlar deniyor, biyolojik olarak parçalanabilen veya yeniden doldurulabilir şişelerde gelen ürünleri tanıtıyor veya bazı durumlarda herhangi bir ambalajı hiç kullanmıyor. 

Saç

Bir dizi yeni, sağlam saç bakım seçeneği, geleneksel formüllerinden daha az sert ve her tür saç için daha uygun olan formüllerle klasik “köpürt, durula, tekrarla” tavsiyesine meydan okuyor. Davines, şimdi popüler koleksiyonunu dört Katı Şampuan olarak sunarken, Vaycay Beauty‘nin doğal saçlar düşünülerek oluşturulan Maldives Marula Yağlı Nem Seti hem besleyici şampuan hem de katı saç kremi hem de güzel bir oyma ahşap tarak içeriyor. 

Klorane, daha güçlü bir bakım için sadece birkaç damla su ile köpüren ve biyolojik olarak parçalanabilen poşetlerde paketlenmiş, Isırganlı Yeni Hacim Veren Yağ Kontrolü 2’si 1 Arada Maske Şampuan Tozu ile bu yeni akıma uyum sağlayan markalardan biri. Hairstory, yumuşak, köpürmeyen New Wash şampuanlarını, tamamen geri dönüştürülebilir torbalarda satıyor. Terra Ties, organik pamuk ve doğal kauçuktan, biyolojik olarak tamamen çözünebilen saç bantları  yapıyor. 

Yüz

Sıvı cilt bakım ürünleri genellikle plastik veya cam kapları gerektirse de bu alanda da sürdürülebilir seçenekler artıyor. Humanrace‘in suyla karıştırıldığında köpüğe dönüşen, Rice Powder Temizleyicisi, abonelik hizmeti aracılığıyla otomatik olarak yeniden doldurulabilir bir kap içinde geliyor. Artık kağıt yüz maskelerinin meraklıları için de sürdürülebilir bir seçenek var: Kore markası andLAB’in nemlendirici Biyobozunur Niacinamide %2 + B5 Nemlendirici Yüz Maskesi, tamamen biyo çözünebilir ve geri dönüştürülebilir bir kutu içinde muhafaza ediliyor.

Makyaj markaları da giderek kağıt ambalajlara yöneliyor. 

Vücut

Vücut bakım ürünlerinin genellikle sıvı formda olması, şişe ve kavanozlardan kaçınmayı zorlaştırıyor, ancak giderek daha fazla şirket, yeniden doldurmayı sorunsuz ve bazen daha ucuz hale getiren sistemlerini tanıtıyor. Örneğin Kiehl’s, yoğun kakao yağı ile aşılanmış Creme de Corps Vücut Losyonu gibi en çok satan ürünlerini içeren ekonomik boyutlu geri dönüştürülebilir poşetler sunuyor. Bathing Culture‘ın organik, konsantre Mind and Body Wash ürünü, gökkuşağı çizgili yeniden kullanılabilir cam şişesiyle dikkat çekiyor ve şirketin yeniden doldurma programına abone olduğunuzda ürün yüzde 15 indirimle geliyor.

Kaynak: The New York Times

Manuel Mon – Olimpia: Renkli Kısa Saç Modelleri

0

Manuel Mon tarafından yaratılan Olimpia koleksiyonu, gücü oyun ve spor aracılığıyla anlatan bir dizi görünüm sunuyor. Karakterimizin, çevikliğimizin, canlılığımızın ve özgünlüğümüzü açığa vuran renklerle dolu kısa saç modelleri…

Saç: Manuel Mon @Mon Estilistas

Fotoğraf: Bernardo Baragaño 

Makyaj: Helena Truébano ve María Montes
Stil: Adriana Miranda
Ürünler: Revlon Professional


Kadir Dönmez: Viola Mushroom Lob

0

Saç tasarımcısı Kadir Dönmez, Mushroom Lob (Mantar Lob) çalışmasının ilham kaynağını şöyle özetliyor: “Kalbi Kuzey yarımkürede atan Violaceae familyasına bağlı Viola cinsi Menekşe bitkisinin, sahip olduğu şekil itibarıyla kalp ile özdeşleşmiş bir hikayesi vardır.”

Saflığı ve aşkı anlatan, menekşenin renk canlılığından ilham alarak 0 açıyla derecelendirilen Mushrom Lob…

Saç ve Styling: Kadir Dönmez
Makyaj: Hilal Özdemir
Fotoğraf: Hüsam Çakaloğlu

Armani Prive S/K 2021 Haute Couture: Gelenek&Gelecek

0

Armani Prive 2021 Sonbahar koleksiyonu ile haute couture’u en “akışkan” haliyle sunuyor. Koleksiyon, geleneği renkli ve yanardöner gelecekle buluşturuyor.

İtalyan terziliğinin bir numaralı ustası Giorgio Armani, Sonbahar Kış 21 haute couture şovunda yine en iyi yaptığı şeye bağlı kaldı: zarafet, incelik ve güçlü terzilik. Moda şovlarının yapılamadığı bir buçuk yılın ardından, Armani yine kendi geleneklerinden vazgeçmeyi reddediyor.

86 yaşındaki tasarımcının sonbahar kış sezonu koleksiyonu adının hakkını veriyor: Shine. Neredeyse erimiş metal gibi görünen kumaşlardaki toz-pastel görünümler, ışığı kozmik bir şekilde yansıtmak için ultra ince metalik iplikle dokunmuş parlak saten ve ipeklerle ışıltılı bir sezona gireceğimizin sinyallerini verdi. Küçük siyah kadife ceketlerle açılan şov şeffaf payetlerle kapandı. İkisi arasında da tipik Armani hassasiyetiyle yapılmış kokteyl ve gece elbiseleri yer aldı.

Armani Prive

86 yaşında yenilenmek ve bu denli üretici olmak herkesin harcı değil. Giorgio Armani moda kariyerinde, yaşının üçte biri yaşta olanların hayal edebileceğinden çok daha fazlasını yaptı. Usta terzi, pandemi sonrası belli bir farkındalığa sahip olduğunu söyleyerek şöyle konuşuyor: “Pandemiden sonra işim hakkında daha duygusal hissetmiyorum ama şimdi işimin duyguları daha net bir şekilde göstermesini istiyorum. Bu süre zarfında, doğru, güçlü, zenginleştirici ve enerji verici bir duygu keşfettik ve tüm bunların da işime yansımasını istiyorum.”

Gökkuşağının renklerini uyarlayan Prive şovu, tam da buna uygun materyallerden oluşuyordu. Podyumda göz alan ipek organzeler o kadar akıcı ve parlak ki koleksiyonu şekillendiren bir hologram niteliği taşıyor. Armani, pantolonlar ve elbiselerde kullandığı bu kumaşa kendi şeffaf kumaş katmanlarını da ekledi. Bu tekniği “vücudun etrafındaki haleler” olarak nitelendiren tasarımcının, illüzyonlara ışıltılı çiçek işlemeleri ve payetlerin eklendiği şovunda yarattığı etki neredeyse baş döndürücüydü.

Armani bu renkleri ve dokuları bükerek, pembe, kabuklu, tüylü ipek organze pelerinler veya kenarları işlemeli tüylü bir ceket gibi gösterişli, katı katmanlı elbiselere ve büyük jestlere dönüştürdü. Armani, “Bunu canlı bir izleyici önünde sunacağımız için mutluyum, çünkü elle tutulur ve havada uçuşan şekillerin tam olarak takdir görebilmesi için gerçek bir ortamda ve hareketli bir vücutta görülmesi gerektiğini düşünüyorum,” dedi.

Sudaki Metal Boyalı Saçlarda Rengi Nasıl Etkiliyor?

0

Metal, müşterinizin saç rengini etkiliyor mu? Hairdresser Journal sudaki metallerin boyalı saçlarımız üzerindeki rolünü öğrenmek için L’Oréal Professionnel Paris’in editör elçisi Adam Reed ile konuştu.

“Bir renk uzmanı olarak, suda bulunan bakırlar, tutarlı bir renk sonucu elde etmede yaşadığımız en büyük zorluklardan biridir. Her yıkamada bakır saç telinin içinde birikebilir, bu da her bir teli renk, balyaj ve açma sırasında kırılmaya karşı savunmasız hale getirebilir,” diyen Adam, bir musluktan çıkan en temiz, en saf suyun bile boru erozyonu nedeniyle hala metal içerdiğini belirterek ekliyor: “Saç ne kadar gözenekli olursa, o kadar fazla metal parçacığı emer.”

Fazla bakır saç boyama servislerini nasıl etkiliyor?

Adam Reed: Saç lifinin içindeki fazla bakır, renk oksidanı ile etkileşime girebilir, bu da saçın içinde küçük bir kimyasal reaksiyona veya mikro patlamaya neden olabilir. Bu, müşteriler için en büyük endişe kaynağı olduğunu bildiğimiz kırılmaya yol açmakla kalmaz, aynı zamanda boyalı saçta boyanın işini tam olarak yapamadığı ve istenen sonucu elde etmek için daha fazla çalışması gerekeceği anlamına gelir.

Bakır seviyesinin yüksek olduğu bir bölgede yaşayıp yaşamadığınızı nasıl anlarsınız ve bu saçta nasıl görünür?

Adam Reed: Bölgenizdeki suyun sertliği müşterinizin saç rengini etkiliyorsa içeriğinde metal olup olmadığını öğrenmenin birçok yolu var. L’Oréal Professionnel Style My Hair Pro uygulamasını seviyorum. Kuaförlerin sadece müşterilerine danışmanlık sunmaları için değil, aynı zamanda bölgenizdeki bakır seviyelerini derinlemesine incelemek için kullanabileceği harika bir teşhis aracı. Ayrıca, bir müşterinin saçlarından bakır seviyesinin yüksek olduğu bir bölgede yaşayıp yaşamadığını da anlayabilirsiniz; sarı saçta yeşil bir ton fark edebilirsiniz ve daha koyu tonlarda saçlar cansız ve donuk görünebilir.

Müşteriler bakırın saç sağlığı ve rengi üzerindeki etkisini nasıl en aza indirebilir?

Adam Reed: Hasar oluştuğunda daima önleyici bakımların önemini vurgularım. Müşterileri bakım rutinlerinde maskeleri ve yağları birleştirmeye teşvik etmek ilk adımdır. Yeni L’Oréal Professionnel Metal Detoks Maskesi, salon bakımları arasında saçı aşırı bakırdan korumaya devam etmeye yardımcı olacak harika bir başlangıç ​​noktası. Yaşam tarzı faktörlerinin de dikkate alınması önemli. Örneğin, yüzme havuzlarındaki klor, ilave metallerin birikmesine neden olabilir. Müşteriyi bunların etkileri konusunda eğitmek ve saç boneleri gibi çözümleri teşvik etmek, saçların sürekli korunmasını sağlamak için harika bir yoldur.

Kuaförler ve müşterileri saçta bakır birikmesini önlemek için başka ne gibi önlemler alabilir?

Adam Reed: Bakır birikimini önlemenin başlıca önemi, saçın durumunu sürekli olarak korumaktır. Müşterinizin talep ettiği her renklendirme hizmetinin, yıkama aşamasında bir L’Oréal Professionnel Metal Detoks Profesyonel Bakımı içerdiğinden emin olun. 

Nicolas Jurnjack ile Vogue Çekiminin Sahne Arkası

0

Nicolas Jurnjack İmzalı Saçların Sahne Arkası 

19. yüzyıl sonu empresyonistlerinden ve poster ressamlarından, illüstratörlerinden ve grafik tasarımcılarından ilham alan bir Haute Couture eseri. Vogue Almanya için New York’ta çekilen, ünlü top modeller tarafından giyilen eşsiz haute couture parçalarla renklenen çekimin çarpıcı saçlarının sahne arkası…

Görünümün Yapısı

Kanekalon perukların kullanıldığı çalışmada saç renklendirme dışında dekoratif renk çalışması da gerçekleştirildi. Bir sulu boya paleti kullanarak saç rulolarının kıvrımlarında, birleşim yerlerinde, kenarlarında renkler değiştirilerek istenen yerlere fırçayla geçildi.

Renkle tamamen katılaşan bir dokuya sahip olmamak için yine de birkaç doğal yer bırakıldı.

Saç: Nicolas Jurnjack 

Fotoğraf: Ruven Afanador 

Model: Ling Tan

Kaynak: echoscoiffure.eu

Essential Looks Bu Yaz İçin 3 Trend Öneriyor

0

Essential Looks, bu İlkbahar/Yaz 2021 koleksiyonu için IGORA ile işbirliği yapıyor ve sezon için üç trend önerisi sunuyor: Magical Whimsy, Back to Classics ve Artful Feeling.

Çarpıcı podyum görünümlerini salonlara taşıyan Essential Looks, kuaförlere sezonun en yeni trendlerini, müşterilerine uygun, salon dostu giyilebilir görünümlere nasıl dönüştürebileceklerini gösteriyor.

İşte Essential Looks IgoraRoyal İlkbahar/Yaz 2021 Trendleri:

Magical Whimsy

“Mükemmel kusur” kavramını ustalıkla önümüze seren bu trend drama, dayanıklılık ve güçle ilgili.

Podyum Görünümü

Salon Görünümü

Back to Classics

Klasiklere dönüş. Klasisizmde kök salmış bir trend: sadelik, denge ve modernizm aşkı…

Podyum Görünümü

Salon Görünümü

Artful Feeling

Tamamen bireysel ve kendini ifade etmeyle ilgili bir hikaye. Bu trendle büyük düşünün.

Podyum Görünümü

Salon Görünümü

Essential Looks İlkbahar/Yaz 2021 trend önerileri ve uygulamalarına ayrıntılarıyla essentiallooks.com’dan ulaşabilirsiniz.

Sonbahar / Kış trendleri için beklemede kalın. 

Salon Sürdürülebilirliği Konusunda Örnek Çalışma

0
salon sürdürülebilirliği

Ödüllü kuaför Anne Veck, salon sahiplerini özellikle işletmelerinin karbon ayak izini azaltarak Salon Sürdürülebilirliği için daha fazla kişisel sorumluluk almaya davet ediyor.

Anne, fark yaratan Salon Sustainability’yi (Salon Sürdürülebilirliği) tanıtmak için kişisel ve profesyonel düzeyde önemli düzenlemeler yaptı. Salonu Hers, İngiltere’de 2019’da karbon nötr* sertifikasına sahip ilk salon işletmesi.

Salon Sürdürülebilirliği: Herkes Olumlu Değişiklikler Yapabilir

“Kuaförlük sektörü hem sektör hem de kültürel olarak toplumda büyük bir öneme sahip. Bir örnek teşkil ederek, ihtiyaç duyulan olumlu değişikliklere katkıda bulunabiliriz. Bunlar ayrıca iklim ve biyoçeşitlilik acil durumlarını durduracak ve tersine çevirecektir. Bir şeyler yapmaya çalışıyorum; buna, yarattığımız karmaşayı düzeltmek için diğer salon sahiplerine ve kuaförlere kişisel sorumluluk almaları için ilham vermek de dahil, diyen Anne, sürdürülebilir ürün markası Davines ile ortaklık kararı aldı. 2013’te 12,8 ton olan CO2 emisyonlarını 2018/19’da %40’lık bir düşüşle 7,7 tona düşürmek için salonunun çalışma biçiminde birçok değişiklik yaptı. Şirket ayrıca bu yıl içinde bu amaçla bir ekip oluşturma girişimi başlatmayı planlıyor. Salon ekibinin kendi karbon emisyonlarını dengelemeye yardımcı olmak amacıyla ağaç dikecek.

Her Salonu’nun diğer salonlara ilham verecek olan diğer girişimleri:

• Daha verimli elektrik üretmek için Seramik Yakıt Pili kurulumu. Bu, enerji tüketimini %50 ve karbon emisyonlarını %40 oranında azaltabilir. Diğer bir fayda da, günlük 200 litre sıcak suyun üretilmesi ve böylece enerji tüketiminin daha da azaltılması.

• Kendi yenilenebilir elektriğinin %100’ünü ve %5 yeşil gazı üreten Ecotricity’den elektrik ve gaz temini.

• Sç yıkama ünitelerinde enerji tasarrufu sağlamak ve su kullanımını %65 oranında azaltmak için Ecoheads kurulumu. Ayrıca bir gri su filtreleme sistemi.

• Tüm kağıt, karton, cam, plastik ürünler, metal ve saçların Green Salon Collective tarafından geri dönüştürülmesi, VISH uygulaması kullanılarak ürün atıklarının azaltılması. Kaliteli saçlar, genç kanser hastaları için peruk yapan Little Princess Trust’a gidiyor. Diğer her şey, sıfır depolama politikasına sahip Oxford Şehir Konseyi tarafından toplanıyor.

• Basılı fiyat listesi yok (tüm bilgiler online).

• Biyolojik olarak parçalanabilen EasyDry havlular, enerji ve su kullanımını azaltarak yılda 83.250 litre su tasarrufu sağlıyor. Havlular önce müşterilerde, daha sonra temizlik için kullanılıyor.

• Kârını aynı zamanda CO2 emisyonlarını dengelemek ve gereksiz e-postaları azaltmak için ağaç dikmek için kullanan Ecosia arama motorunun kullanımı (ekleri olan bir e-posta 50 g karbona eşit).

• Tek kullanımlık bardak veya şişe yok. Müşteriler salonda servis edilen FairTrade içecekleri için kendi bardaklarını ya da şişelerini getiriyor.

Kuaförleri ve Salon Sahiplerini Eğitmek için Diğital “Araç Kiti”

Anne, Salon Genel Müdürü Keith Mellen ile birlikte, stilistleri ve salon sahiplerini daha sürdürülebilir bir iş haline gelmek için atabilecekleri eylemler konusunda eğiten dijital bir “araç kiti” olan Salon Re:Source’un arkasındaki beyinler. Ücretsiz olarak temin edilebilir, kolay, düşük maliyetli bebek adımlarından büyük planlama ve yatırım gerektiren daha büyük ölçekli önlemlere kadar her şeyi sunuyor. Araç seti bugüne kadar 209 diğer salona işlerinin çevresel etkilerini incelemeleri ve bir fark yaratmaları için ilham verdi.

Kaynak: Estetica Dergisi

IGORA ROYAL Çevre Dostu Görünümü ile Sahnede

0

IGORA ROYAL çevre dostu yeni serisiyle, markanın güvenilir formülü ve performansını değiştirmeden sürdürülebilir yeni görünümünü sergiliyor.

Renk uzmanlığının, başarılı olan her kuaför salonunun merkezinde yer aldığını biliyoruz. Rengin, salonların en büyük gelir kaynağı ve müşterinin güvenini kazanmanın en önemli yolu olduğunu da… 

Schwarzkopf Professional’ın öncü renk markası IGORA ROYAL, 60 yılı aşkın süredir renk uzmanlarının yaratıcılığını ateşliyor. Her bir uzmanın en iyi görünümleri yaratmasını ve yaratıcılığının her yönünü keşfetmesini sağlıyorr. Dip boyama, birkaç ışıltılı röfle paketlemesi ya da tam bir renk değişiminde profesyonel desteğini esirgemeyen IGORA ROYAL, güçlü performansından hiçbir zaman ödün vermiyor. En zor saçlarda bile 100% güvenilir beyaz kapama performansı, yüksek çözünürlüklü gerçek renk sonuçları ve doğal ton yönelimleri ile uzmanların birincil tercihi olmaya devam ediyor.

Çevre dostu yeni serisi ise IGORA ROYAL’in güvenilir formülü ve performansını değiştirmeden sürdürülebilir yeni görünümünü sergiliyor. DAHA AZI ile DAHA FAZLASI olmaya teşvik ederken çevreye en saygılı saç rengi markalarından biri ile çalışma imkanı da sunuyor. “Çevre Dostu Olun. Bilinçli Olun. Değişimin Bir Parçası Olun” diyerek yılda 770 ton işlenmemiş materyal tasarrufu ile kutu ambalajlarını değiştiriyor.

Çevre dostu bu değişim ile birlikte yeni sloganı da uzmanların coşkusunu artırıyor: 

“Hayalindeki renk uzmanı ol. Çünkü ihtiyacın olan her şey zaten içinde.“

Bu konsept, en iyisi olmak için gereken her şeyin zaten her uzmanın ve onun güvenilir renk ortağı olan IGORA ROYAL’in kutusunun içinde olduğunu anlatıyor. IGORA ROYAL, istediğiniz renk uzmanı olmanız için ihiyacınız olan her şeyi sunuyor.

Schwarzkopf Professional web sitesi üzerinden yenilenen IGORA ROYAL görünümlerinin sahneye çıkış ayrıntılarını, ürün bilgilerini ve daha fazlasını keşfedebilirsiniz: schwarzkopfpro.com.tr 

Instagram üzerinden @schwarzkopfprotr ve #BeIGORA / #IGORAROYAL hashtag’leri ile en son haberleri ve trendleri takip etmeyi unutmayın. 

YKY 2021 Haziran Finalistleri Belli Oldu!

0
YKY 2021 Haziran Finalistleri

Bu yıl Hush Professional ana sponsorluğunda onuncusu düzenlenecek olan Hairist Yılın Kuaförü Yarışması‘nın (YKY) Haziran 2021 finalistleri belli oldu.

Her ay Instagram’da belirlenen etiketlerle (hashtag) Renk-Kesim, Gelin Saçı ve Avantgarde kategorileri için yapılan başvurular sonucunda üç kategoride ayın kazananı belirlenirken yıl sonunda gerçekleşecek olan finalde ay birincileri olan tasarımcıların çalışmaları değerlendirmeye tabi tutulacak.

YKY 2021 Haziran Finalistleri

İşte bu ay uluslararası jüri tarafından yapılan değerlendirme sonucunda belirlenen finalistler:

YKY 2021 Haziran Renk ve Kesim Kategorisi

AYHAN ÖNLÜEL – Ünlü Eller Kuaför / İstanbul

BARIŞ BERK – Spaceroom Kuaför / Samsun

YKY 2021 Haziran Finalistleri

YKY 2021 Haziran Gelin Saçı Kategorisi

ENGİN UYSAL – Engin Uysal Kuaför / Mersin

YKY 2021 Haziran Finalistleri

MERT ACAR – Talat Kuaför / İstanbul

MUSTAFA UZUN – Poz Kuaför / İstanbul

YKY 2021 Haziran Avangard Kategorisi

CAN ÖZCAN – Backstage Kuaför / Ankara

YKY 2021 Haziran Finalistleri

MUSTAFA ALİ NİŞANCI – Plato Hair Studio / İstanbul

YKY 2021 Haziran Finalistleri

MUSTAFA UZUN – Poz Kuaför / İstanbul

YKY 2021 Haziran Finalistleri

Hairist YKY Ayın Finalistleri Ödülleri

1-Ayın Finalistlerine Özel Finalist Sertifikası

Her ayın kategori finalistlerine (toplam 9 finalist) özel sertifikaları gönderilir.

2-Katıldığınız Salona Özel Ödül

Her ayın finalisti, çalıştığı salona özel 1 adet Hush Tangle Free ürün ödülünü kazanır ve ödülü salon adresine gönderilir.

Yılın Kuaförü’nün Seçimi

Ayın finalistleri her ay belirlenen jüri tarafından; Yılın Kuaförü derecesi ve kategori dereceleri ayın finalistleri arasından en az 10 kişinin yer aldığı Büyük Jüri tarafından seçilmektedir. 

Toplam 3 kategori birincisi arasında sadece 1 kişiye YILIN KUAFÖRÜ unvanı verilir. Yılın Kuaförü Ödülü’nü alabilmek için bu 3 kategoriden birinde birinci olmak ve 3 kişi arasında en yüksek puanı almış olmak gereklidir. Yarışmanın iki kategorisinde aynı kişinin birincilik alması durumunda yarışmacı otomatik olarak YILIN KUAFÖRÜ ilan edilir.

belirlenen etiketlerle (hashtag) Renk-Kesim, Gelin Saçı ve Avantgarde kategorileri için yapılan başvurular sonucunda üç kategoride ayın kazananı belirlenirken yıl sonunda gerçekleşecek olan finalde ay birincileri olanYILIN KUAFÖRÜ unvanı verilir. Yılın Kuaförü Ödülü’nü alabilmek için bu 3 kategoriden birinde birinci olmak ve 3 kişi arasında en yüksek puanı almış olmak gereklidir. Yarışmanın iki kategorisinde aynı kişinin birincilik alması durumunda yarışmacı otomatik olarak YILIN KUAFÖRÜ ilan edilir.