Ana Sayfa Blog Sayfa 76

Outlaw Koleksiyonu: Aykırı Saç Modelleri

0

Farklı görünmekten çekinmeyen, özgürlüğüne düşkün olanlar için Outlaw koleksiyonu ilginç saç modelleri sunuyor.

Sonbahar Kış 2021 saç trendleri, Vidal Sassoon’un kesim ve renklendirme tekniklerinden ilham alıyor, ancak her zaman modern bir dokunuşla… Outlaw koleksiyonunda da göründüğü gibi renkler parlak değil, parlaklığını ve gücünü kaybetmeden daha pastel olma eğiliminde.

outlaw
outlaw

Saç stilleri giderek cinsiyetten bağımsız hale geliyor, kesim teknikleri buna göre ayarlanıyor. Örneğin, traşlı saçlar artık sokak modasına meraklı kadınlar arasında yaygın.

Kısmen sokağa çıkma kısıtlamaları ve kapalı kuaför salonları nedeniyle insanlar kendi saçlarını kesmek zorunda kaldılar. Ve işler zorlaşınca saç kesme makinesi devreye girdi. Bu gerçeğin 2022’de ortaya çıkacak saç trendleri üzerinde de etkisi olacak. Kadınlar güçlü hatlar ve belirgin saç renkleri ile kendilerini özgürleştiriyor.

outlaw

İnsanların özgürlüğe ihtiyacı var. İnsanlar farklı olmak ister. Outlaw, “kanunsuz, kanun dışı” anlamına gelir. Geçmişte bu terim, aidiyet isteyenler için bir ceza olarak algılanırken, bugün pek çok kişi kendi duygularını dinlemeyi ve kuralları umursamamayı tercih ediyor. Outlaw koleksiyonu, bu açıdan 2022’deki saç modeli trendleriyle de uyumlu.

Outlaw koleksiyonunda çok sayıda doku ve parlak, ayırt edici renkler görüyoruz. İkincisi çarpıcı bir etki veriyor ve kesilmiş saç stilini destekliyor.

Konsept: Soma Rahimi

Prodüksiyon: Hans Beers & Soma Rahimi

Saç: Hans Beers & Soma Rahimi

Makyaj / Styling: Annemieke Tip

Giysiler: Rubberdesigns @ Rubberdutch

Fotoğraf: Hans Beers

Graffiti: Ikos Kaapeloss & Javier Ansotegui

Goldwell Global Creative Awards İngiltere Finalistleri…

0
Goldwell Creative Awards 21 İngiltere Finalistleri

2021 resmi Goldwell Global Creative Awards İngiltere’nin finalistleri belli oldu. Sektörün önde gelen uzmanlarından ve sektör basını editörlerinden oluşan yerleşik bir jüri seçimini yaptı!

Bu yılın başlarında Goldwell, Yılın Yaratıcı Renklendirmecisi ve Yılın Saç Kesicisi yarışmalarını erteleyeceğini duyurdu. Bu karar, canlı bir yarışmaya ev sahipliği yapmanın zorluklarından kaynaklanıyordu. Bu etkinlik, koronavirüs nedeniyle de şimdi Yılın Yeni Yetenek Renk Uzmanı’nı seçmek üzere yalnızca bir fotoğraf yarışması biçimini aldı.

Goldwell Global Creative Awards Yılın Yeni Yetenek Renk Uzmanı yarışması, dünyaya yaratıcı becerileri ve teknik yetenekleri göstermek için yaşın bir ön koşul olmadığını gösteriyor. Bu kategori özellikle beş yıldan az deneyime sahip kuaförlere hitap ediyor.

İşte 2021 yılı Yeni Yetenek Renk Uzmanı kategorisinin İngiltere finalistleri:

Goldwell Creative Awards 21 İngiltere Finalistleri
Goldwell Creative Awards 21 İngiltere Finalistleri

Darcie Harvey’den Kişiye Özel Tasarım: Club Shapes

0
club shapes

Club Shapes koleksiyonunda Darcie Harvey’nin tek odak noktası tasarım ve kesimdi. Saç, tamamen modelin yaşam tarzına ve kemik yapısına göre tasarlandı. Müşteri ve kuaför arasındaki ilişkiyi ortaya çıkarmaya odaklanan bu koleksiyon, mükemmel saç kesimini yaratmaya çalışırken aynı zamanda müşterinin salondan çıktığında özgüvenindeki artışı da yakalamaya çabalıyor.

Saç yoluyla birinin kimliğinin nasıl değiştirilebileceğini göstermek istediğini belirten Darcie, bakır kaküllerle ilgili olarak, “Dört saç kesimiyle de uyumlu, stilin güçlendirecek bir vurgu yaratacak basit bir renk yerleşimi seçtim,” diyor ve ekliyor:

“Lianne’in yüzünü ve kim olduğunu saklamak, hikayemizi anlatmak için mükemmel bir başlangıç ​​noktasıydı. Ardından, kakül ve yarım bob ile yüzünü ve çenesini ortaya çıkarmaya başladık. Arkayı daha uzun bırakmak boynunun uzunluğunu ortaya çıkardı.”

Club Shapes

Saç: Darcie Harvey

Makyaj: Simona Švantnerová

Fotoğraf: Nádia Correia

Stil: Karolina Pinheiro

Model: Lianne Tro

Rötuş: Martin M

Kuaförler İçin Etkili Pazarlama Fikirleri

0
kuaför salonları

Gerçekten işe yarayan yeni pazarlama fikirleri bulmak kolay değildir. Son dönemlerde kuaför salonlarının kendilerini tanıtma, mevcut ve potansiyel müşterilerle etkileşim yöntemleri de gelişti. İşte o pazarlama fikirleri:

Salon ziyaretinden sonra saç bakımı ve şekillendirme ipuçları gönderin

Randevulardan sonra saç bakımı ipuçları içeren takip mesajları göndermek, en iyi kuaför pazarlama fikirlerinden biridir. Ayrıca müşterilerde güven ve sadakat oluşturmanın en kolay yoludur.

Saç bakımı ipuçları içeren kısa mesaj örnekleri:

  • Bir sonraki randevuları için kupon veya indirimler
  • Boyalı saçlar için saç bakımı ipuçları (saç renginin daha uzun süre dayanmasını nasıl sağlarsınız)
  • Kuru veya yağlı saçlar için saç bakımı ipuçları vb.

Sadakat kartları ve programları sağlayın

kuaförler

Yeni bir müşteri çekmek, mevcut müşteriyi elde tutmaktan altı ila yedi kat daha maliyetlidir.

Bu yüzden asıl yatırımınız var olan müşterilerinizin sadakatini sağlamaya odaklı olmalı. Salonunuzda bir sadakat programı sunarak hem müşterilerinizi mutlu eder hem de her indirim aldıklarında kendilerini özel hissetmelerini sağlarsınız. Tek ihtiyacınız olan şey, basılı sadakat kartları.

Salonunuzu mutlaka Google Haritalar’da listeleyin

İşletmenizin Google Haritalar’da listelenmesi, kuaför salonları için yeni bir fikir değil; ama bir zorunluluk. Ve ücretsiz! Google Haritalar ayrıca, yaşadığı ya da çalıştığı bölgede online kuaför araması yapan müşterileri çekmenin de en iyi yoludur.

Google My Business web sitesine gidip bir hesap oluşturun. Google My Business, insanların Google Haritalar’da görünmek için işletmelerini ekledikleri yerdir. Bir hesap oluşturun, işletme bilgilerinizi doldurun ve doğrulanmasını isteyin.

Online yorumları kendi yararınıza kullanın

Müşterilerin internette yaptığı yorumlar, insanların salonunuzu deneyip denememeye karar vermelerinde çok önemli bir rol oynar. Bu ağızdan ağıza reklamın online versiyonudur.

Araştırmalara göre, tüketicilerin %88’i kişisel öneriler kadar online yorumlara da güveniyor.

Müşterilerinizden Google Haritalar’da, Facebook ve Instagram profilinizde ya da müşterilerinizin aktif olarak arama yaptığını düşündüğünüz herhangi bir yerde kuaför salonunuz için yorum bırakmalarını isteyin.

İyi pazarlama, müşterilerinizle güven veren kalıcı ilişkiler kurmaktan geçer; bu nedenle, yorumlarına daima nazikçe yanıt verin. Bu, her zaman olumlu olmasa bile fikirlerine değer verdiğinizi gösterir.

Eğer internette olumsuz bir geribildirim alırsanız, bu gibi durumlarda sakin kalmak ve agresif bir tutum sergilememek çok önemlidir.

Salonunuz için online bir rezervasyon sistemi kurun

Kuaför salonları için en iyi pazarlama fikirlerinden biri de budur. Mevcut müşterilerinizden daha fazla randevu almanıza yardımcı olmanın yanı sıra yalnızca rezervasyon sayfanızı sosyal medya kanallarınızda paylaşarak yeni müşteriler çekmenizi de sağlar.

Facebook ve Instagram profillerinizle müşterileri cezbedin

Sosyal medya olmaksızın kuaför pazarlama stratejisinden söz etmek bugün artık söz konusu değil. Müşteriler, sosyal medya sayfalarınızda çalışmalarınızın fotoğraflarını görmeyi bekler. Bu yüzden kişisel fotoğraflardan mümkün mertebe uzak durarak profil sayfanızda ağırlıklı olarak çalışmalarınızın görsellerini paylaşın.

Diğer yazıya git: Kuaför Salonları için Pazarlama Tüyoları

ColorOPTIMIST: Renklerle İyimserliğe Davet

0
coloroptimist

Manuel Mon ve Gonzalo Zarauza  tarafından yaratılan ColorOPTIMIST koleksiyonu, adı üstünde, bizi renklerin iyimser dünyasına davet ediyor.

İnsanlık çok üzücü bir dönem geçirdi. Bilinen en küçük yaşam biçimlerinden biri olan bir virüs, bizi tamamen ıssızlığa sürükledi ve insanların sefaletlerini ortaya çıkardı: bencillik, sınıf ayrımı, yoksulluk korkusu ve özellikle eşitsizlik. Buna rağmen, 2020’de insanlar arasında iyimserlik, dayanışma, anlayış ve saygı kıvılcımları da vardı; bu da Coloroptimist koleksiyonunun çıkış noktası oldu.

coloroptimist

Belki de pandemi, içe bakmak ve daha iyi bir dünya yaratmak üzere bir arınma başlatmak için gerekli bir dönüm noktasıydı. Aşıların gelişi bir umut ışığı sağladı. Umarız 2021’den itibaren içimizi saran o gri fırtına, Coloroptimist Koleksiyonu’ndaki gibi canlı renklerden oluşan bir gökkuşağına dönüşür. Bu koleksiyon bizi harekete geçirerek yaşama sevincini hatırlatıyor.

coloroptimist

Okuda San Miguel’e Atıf

Koleksiyon, estetik düzeyde, tüm kıtaları renklerle dolduran şehirli bir sanatçının heyecan verici evreninden de etkilenmiş. Ekip, “Büyük Okuda San Miguel’e atıfta bulunuyoruz. Çalışmaları bize o kadar ilham verdi ki, renk ve geometri konusunda çıldırdık.”

coloroptimist
ColorOPTIMIST

Saç: Manuel Mon @manuelmonoficial | Gonzalo Zarauza @gonzalo_zarauza
Fotoğraf: David Arnal @davidarnalteam
Düzenleme: Javier Villalabeitia @javiervillabeitia
Makyaj: Maria @de_maria’dan
Stil: Visori @visorifashionart
Video: Germán de la Hoz @german_delahoz

Saç Dökülmesini Basit Yaşam Değişiklikleri ile Durdurun

0
saç

Saç dökülmesi, pek çok faktöre bağlı olsa da, basit beslenme ve yaşam tarzı değişiklikleri ile saç dökülmesinin önüne geçmek mümkün. Ancak bu yaşam tarzı değişikliklerinin saç dökülmesinin meydana geldiği alanlarda iyileşme göstermesi için altı aydan bir yıla kadar bir zaman gerekiyor. Süreci kısaltarak daha hızlı sonuç almak için için bu adımları, dökülme karşıtı bir saç bakım ürünü ile destekleyin.

Saçlarımızı sağlıklı tutmak için yağlar, şampuanlar ve bakımlar elbette ki büyük fark yaratıyor, fakat hayat boyu ürüne bağımlı kalmamak için şunları yaşamınıza dahil etmeniz şart:

Takviye alın

D vitamini - saç dökülmesi

Çinko, B12 vitamini, D3 vitamini ve demir takviyeleri almak vücudun içeriden iyileşmesine yardımcı olabilir. Bunlara başlamadan önce gerekli dozajı belirlemek için mutlaka doktorunuza danışın.

Anti-inflamatuar otlar ve baharatları beslenmenize dahil edin

zencefil

Zerdeçal, zencefil, nane, kimyon ve hindistan cevizini diyetinize dahil edin, çünkü bunlar sadece sağlığı değil, aynı zamanda bağışıklık seviyelerini de arttırır. Ekstra anti-inflamatuar desteği için her gün en az üç fincan renkli sebze tüketin.

Toksin maruziyetini azaltın

plastik bardak - saç dökülmesini önlemek

Parabenler ve ftalat içeren ürünlerden uzak durmalı, melamin veya plastik kapları kullanmaktan vazgeçmelisiniz.

Protein tüketiminizi artırın

protein

Diyetinize et, balık, yumurta, soya fasulyesi, fındık ve deniz ürünleri ekleyin. Vücutta bazı amino asitlerin (protein) yetersizliği saç dökülmesine neden olabilir. Diyetinizin en az yüzde 20 protein içermesine dikkat edin. Protein bakımları ve saça faydaları

Sakin kalın

meditasyon, sakin, saç dökülmesini önlemek

Hepsinden önemlisi, meditasyon ve farkındalık uygulamalarına yönelin, çünkü stres saç dökülmesinin en büyük nedenlerinden biridir. Stresin neden olduğu saç dökülmesi neredeyse geri döndürülemezdir. Bu yüzden hayatınızdan stresi uzaklaştırdığınızdan ve gevşediğinizden emin olun.

Saç dökülmesi, pek çok faktöre bağlı olsa da, basit beslenme ve yaşam tarzı değişiklikleri ile saç dökülmesinin önüne geçmek mümkün. Ancak bu yaşam tarzı değişikliklerinin saç dökülmesinin meydana geldiği alanlarda iyileşme göstermesi için altı aydan bir yıla kadar bir zaman gerekiyor. Süreci kısaltarak daha hızlı sonuç almak için için bu adımları, dökülme karşıtı bir saç bakım ürünü ile destekleyin.

Saçlarımızı sağlıklı tutmak için yağlar, şampuanlar ve bakımlar elbette ki büyük fark yaratıyor, fakat hayat boyu ürüne bağımlı kalmamak için şunları yaşamınıza dahil etmeniz şart:

52. Yaşını Kutlayan Jennifer Lopez ‘in Güzellik Reçetesi

0
Jennifer Lopez
Tüm fotoğraflar: instagram, @jlo

Birkaç hafta önce 52 yaşına giren Jennifer Lopez, yeni yaşını Instagram’da ağızları açıkta bırakan bir dizi bikinili fotoğrafını paylaşarak kutladı. Lopez”in paylaştığı fotoğrafların ardından herkesin aklında tek bir soru var? Bu yaşında böylesine fit ve iyi görünmeyi nasıl başarıyor? Yıldızın Kuaförü Chris Appleton “Vay be! Gerçek! Ağzım bir karış açık kaldı,” diye yazarken, aktris Lili Reinhart, “Gerçekdışı” yorumunu yaptı.

Bedensel sağlığın ve zindeliğin zirvesine ulaşmak için Jeniffer Lopez’in reçetesi:

En az 8 saat uyuyun

Jennifer, bir röportajında, “Bir numaralı tüyo daima yeterince uyumak. Dokuz ya da on saat uyumayı çok isterim ama her iki durumda da her zaman en az sekiz saat uyuduğumdan emin olurum,” diyor.

Daima SPF güneş koruyucu kullanın

Her zaman güneş koruması kullandığını vurgulayan Lopez şunları söylüyor: “Çalışmadığım zamanlarda çok fazla makyaj yapmıyorum ve SPF’ye yürekten inanıyorum. Güneşte fazla kalmamaya çalışıyorum.”

Asla makyajla uyumayın

Jennifer Lopez

Lopez, ne olursa olsun gece yatmadan önce makyajını mutlaka çıkaranlardan. “Makyajımı çıkarmadan asla yatmam ve cildimi nemli tutmak için gece kremleri kullanırım,” diyor.

Lüks cilt bakımına yatırım yapın

Jennifer Lopez, Lancer’s The Method: Cleanser temizleyici, ,Lancer Eye Contour Lifting Cream’in ve La Mer cilt bakımının hayranı. La Mer’in Nemlendirici Kremini ise yanından ayırmıyor..

Haftada 4 kez egzersiz yapın

Jennifer Lopez

Jen’inki gibi bir vücut ne yazık ki kolay elde edilmiyor. 52 yaşındaki şarkıcı-oyuncu, haftada üç veya dört kez egzersiz yapıyor ve gün içerisinde ilk iş olarak egzersiz yapmayı tercih ediyor. New York’ta bütünsel ağırlık antrenörü David Kirsch ile çalışan Lopez, Los Angeles’tayken, Gwyneth Paltrow tarafından sevilen ve tartışmasız dünyanın en zor antrenmanlarından biri olan The Tracy Anderson Method’un kurucusu Tracy Anderson ile çalışıyor.

Antrenmandan sonra cildinizi daima temizleyin

 Bu konudaki hassasiyetini Lopez şu sözlerle dile getiriyor: “Antrenmandan sonra daima  yüzümü yıkayıp temizlerim. Bu, gözeneklerimin temiz kalmasına ve cildimin sağlıklı hissetmesine yardımcı oluyor. O zaman genellikle nemlendirici ve güneş kremi sürüyorum, dışarı çıkıyorsam belki biraz makyaj, şayet akşam ise nemlendirici ve göz kremi.”

Alkol, kafein veya sigara içmeyin

Jennifer Lopez

Jennifer Lopez, içki,sigara ve kafein kullanmadığını, bu üçlünün yaşlandıkça cildi mahvettiğini belirtiyor.

Bol su için

Lopez, Parlak cildini bol miktarda su içmeye borçlu olan ilk kişi değil ve kesinlikle son olmayacak. Sanatçı, “Özellikle bir antrenmandan önce bol su içmek, egzersiz rutininizden daha fazlasını elde etmenize yardımcı olabilir,” diyor.

Yeşillik yiyin

Sağlıklı bir diyetten asla vazgeçmeyen Lopez,  beslenme tarzına ilişkin şunları söylüyor: “Çok fazla yeşil sebze, kuşkonmaz, Brüksel lahanası, brokoli ve lahana yiyoruz. Yemek yapmayı seviyorum, çok şey pişiriyorum. Özellikle Porto Riko yemeklerini pişirmeyi seviyorum çünkü onlarla büyüdüm.”

Kuaförümden Kozmetik A.Ş. hissedarları bir aradaydı.

0
kuaforumden.com

2020 yılında kurulan ve ilk genel kurul toplantısını gerçekleştiren Kuaförümden Kozmetik A.Ş. sektöre ev sahipliği yaptı.

Genel Kurul başlamadan önce Krembi Teknolojileri adına Alihan Büker tarafından yapılan sunumda teknoloji, gelecek ve gelecekte kuaförlük konusu ile Kuaförümden Kozmetik A.Ş. ve Krembi Teknolojileri ile geliştirilen randevu uygulaması ve gelecek planları davetlilerle paylaşıldı.

Etkinliğin sunuculuğunu üstlenen Şefika Zorlu’nun davetiyle kürsüye gelen Kuaförümden Kozmetik A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Güzel, Türkiye’de bir ilk olan ve kuaförlerin hissedar olarak yer aldığı yapının başlangıcını ve bugün geldiği aşamayı rakamlarla paylaştı:

‘Biz kendimizi bir e-ticaret sitesinden daha çok teknoloji şirketi olarak görüyoruz. Doğru altyapıyla doğru ürünleri kuaförlerin uzmanlığını ve hizmetlerini de içine katarak doğru teknoloji kullanımıyla fark yaratma üzerine bir modelimiz bulunuyor. Bu noktada hissedarlarımızın dijitaldeki varlıklarının güçlenmesine katkı sağlayacak projeler oluşturarak ulaştığımız satış rakamlarının ve karlılığın kısa sürede katlanarak artacağını görüyoruz.’ sözleriyle şirketin vizyonunu hem şirket hissedarlarıyla hem de genel kurul öncesi katılan sektör markalarının temsilcileri ile paylaştı.

Yasal olarak yapılması zorunlu olan Genel Kurul’da 2020 yılı faaliyetleri, bilançoları hissedarlar ile paylaşılırken yapılan çalışmalar ve yönetim de oybirliğiyle ibra edilerek gelecek planları konusunda hissedarlarla detaylı istişarelerde bulunuldu. Divan Başkanlığı’nı Metin Bahçecik’in yaptığı Genel Kurul’da kısa bir süre önce yaşadığımız yangında kaybettiklerimiz ve tüm şehitlerimiz için saygı duruşu da unutulmadı.

İstanbul’un yıldız mekanlarından biri olan Fairmont Otel balo salonunda gerçekleşen Kuaförümden Kozmetik A.Ş. Genel Kurulu, pandemi nedeniyle uzun süredir bir araya gelemeyen sektörün buluşmasına önayak oldu.

Estetica Yaz 2021

0
estetica yaz 2021

Punk Esintileri: Blackout Saç Koleksiyonu

0
blackout -punk

Punk evrenini çağdaş dokunuşlarla yeniden yorumlayan Blackout saç koleksiyonunun yaratıcısı Kuaför Mikelah-Jayde Riley, “Öne çıkmak için doğmuşken neden uyum sağlamaya çalışasınız ki?” diyor.


Punk kültürü gibi sıra dışı olan her şeyin daima dikkatini çektiğini söyleyen Mikelah-Jayde’in bu bakış açısı, AHFA koleksiyonuna güçlü bir şekilde yansımış.

Koleksiyon, punk tarzını moda dünyasına tanıtan 1970’lerin asi moda tasarımcısı Vivienne Westwood’dan ilham alıyor. Kışkırtıcı ve cesaret verici bu koleksiyonla ilgili olarak Mikelah-Jayde Riley, şunları söylüyor:

“Her şey kendini ifade etmek ve yaratıcı olmakla ilgili. Blackout, kendi punk yorumum. Bu koleksiyonda herhangi bir kısıtlama yok ve buna bayılıyorum!”

Punk - Blackout
Punk - Blackout

Koleksiyon, ilginç dokuları, çeşitli boyları ve özgüvenin dozunu zirveye çıkarıyor. Blackout koleksiyonunda sunulan gururlu, gürültülü ve cesur imajlar, farklı görünmekten korkmayan herkes tarafından rahatlıkla kullanılabilir. Yaratıcısı, “Punk esintili olsa da, Blackout koleksiyonu tamamen kişiliğinizi görünüşünüzle ifade etmekle ilgili,” diyor.

Punk - Blackout
Punk - Blackout
Punk - Blackout

Salon: Mikelah-Jayde Stüdyosu
Kuaför: Mikelah-Jayde Riley
Renklendirme: Mikelah-Jayde Riley
Fotoğraf: Aaron McPolin
Makyaj: Ashley Brockman
Tasarımcı/Stylist: Rebecca Paterson/33POETS

Punk evrenini çağdaş dokunuşlarla yeniden yorumlayan Blackout saç koleksiyonunun yaratıcısı Kuaför Mikelah-Jayde Riley, “Öne çıkmak için doğmuşken neden uyum sağlamaya çalışasınız ki?” diyor.


Punk kültürü gibi sıra dışı olan her şeyin daima dikkatini çektiğini söyleyen Mikelah-Jayde’in bu bakış açısı, AHFA koleksiyonuna güçlü bir şekilde yansımış.

Koleksiyon, punk tarzını anıtan 1970’lerin asi moda tasarımcısı Vivienne Westwood’dan ilham alıyor. Kışkırtıcı ve cesaret verici bu koleksiyonla ilgili olarak Mikelah-Jayde Riley, şunları söylüyor:

“Her şey kendini ifade etmek ve yaratıcı olmakla ilgili. Blackout, kendi punk yorumum. Bu koleksiyonda herhangi bir kısıtlama yok ve buna bayılıyorum!”

Koleksiyon, ilginç dokuları, çeşitli boyları ve özgüvenin dozunu zirveye çıkarıyor. Blackout koleksiyonunda sunulan gururlu, gürültülü ve cesur imajlar, farklı görünmekten korkmayan herkes tarafından rahatlıkla kullanılabilir. Yaratıcısı, “Punk esintili olsa da, Blackout koleksiyonu tamamen kişiliğinizi görünüşünüzle ifade etmekle ilgili,” diyor

“Her şey kendini ifade etmek ve yaratıcı olmakla ilgili. Blackout, kendi punk yorumum. Bu koleksiyonda herhangi bir kısıtlama yok ve buna bayılıyorum!”

Koleksiyon, ilginç dokuları, çeşitli boyları ve özgüvenin dozunu zirveye çıkarıyor. Blackout koleksiyonunda sunulan gururlu, gürültülü ve cesur imajlar, farklı görünmekten korkmayan herkes tarafından rahatlıkla kullanılabilir. Yaratıcısı, “Punk esintili olsa da, Blackout koleksiyonu tamamen kişiliğinizi görünüşünüzle ifade etmekle ilgili,” diyor.

.