Ana Sayfa Blog Sayfa 73

Salonlar için Sosyal Medya Yönetimi Tüyoları

0
sosyal medya

Bir yandan salonunuzu idare ederken diğer yandan online varlığınızı yönetmek zor olabilir. Bir sosyal medya planı oluşturmak için nasıl bir strateji oluşturmalısınız?

Başarılı bir işletmeyi yönetmek ve aktif bir sosyal medya iletişimi sürdürmek, aynı anda iki tam zamanlı işi üstlenmek gibidir. Ancak, bu iki rol giderek birbirinden ayrılamaz hale geliyor. Çarpıcı bir Instagram gönderisi size sayısız yeni müşteri kazandırabilir ve müşterilerinizle sosyal hesaplarınız üzerinden iletişim kurup onların sorularını yanıtlamak sizi farklı kılan etkenlerden biridir. Ancak, işin anahtarı ileriye dönük planlamadadır. Salonunuzun içeriğini kişiye özel ve güncel tutarken nasıl ilerlemeniz gerekiyor?

Strateji

İşinizin sosyal medyada nereye gittiğine dair bir taslağa ihtiyacınız var. Bu yüzden her yıl sonunda bir sosyal medya strateisi oluşturmanız işinizi kolaylaştırır. Her ayın önemli olaylarını ve o zamanlarda işe yarayacak sosyal içerik türlerini not edin.

Elbette bu, kaba bir taslaktır, bir ay önceden bir sonraki ay içerik olarak neler paylaşacağınızı aşağı yukarı tasarlayın.

sosyal medya

Nerede olmalısınız?

Tüm sosyal platformlarda paylaşım yapmak zaman alıcı ve gereksiz olabilir. Kitleniz ve marka imajınız için hangi sitelerin en iyi sonucu verdiğini öğrenin.

Ne zaman paylaşım yapmalısınız?

Zamanlama açısından hedef kitlenize ulaşmanın basit ama etkili yolları var. Örneğin, popüler TV dizilerinin reklam araları sırasında yapılan paylaşımlar etkileşimde büyük bir artışa yol açar. 

Ne paylaşmalısınız?

Paylaşımlarda müşterilerinizle direkt bir iletişim kurun. Farklı, çözünürlüğü yüksek, ışığı iyi, kaliteli görseller daima yüksek etkileşim alır.

Sosyal medyada satışa odaklanmayın

Sosyal medyada satışa ya da doğrudan reklama yönelik ifadelerden ziyade, izleyiciyle etkileşime giren ya da hikaye anlatan daha hafif içeriklere yönelin. Salon paylaşımlarında sadece saça odaklanmayın. Özellikle tırnak sanatı uygulayan bir salonsanız farklı ve göz alıcı tırnak ve makyaj uygulamalarını da paylaşın. İşletmenizin belkemiği saç olsa da manikür ve makyaj da belirli bir müşteri kitlesine sahip önemli servislerdir.

tırnak

İşinizi nasıl kolaylaştırabilirsiniz?

Manuel olarak paylaşım yapabileceğniz gibi,  Hootsuite ya da Plannerly gibi bir zamanlama sistemi de kullanabilirsiniz. Bu uygulamalar, gün içinde salonda yoğun olduğunuz saatlerde sosyal medya ile uğraşmamanız için paylaşımlarınızı yayınlanacağı saate otomatik olarak programlamanıza imkan verir. Ancak, bunlar gibi önceden zamanlama araçlarının doğal erişiminizi ve etkileşiminizi engelleyebileceğini de unutmayın.

Hashtag vb. bilgileri bir kenarda tutun

Hashtag’ler dahil olmak üzere gönderileriniz için gerekli tüm bilgileri ve imajları tek bir yerde toplayın. Sosyal medya platformlarındaki algoritmalar kopyaları sevmediği için her gönderi için içeriği biraz değiştirmeyi ihmal etmeyin. Bir şablon kullanacaksanız, her seferinde yenilemek için ifadenin en az %20-25’ini değiştirin.

Facebook’ta “tekrar” paylaşımlara gidebilirsiniz

Sson istatistikler, Facebook’taki takipçilerinizin paylaştığınız içeriğin %20’sinden daha azını gördüğünü gösteriyor, Bu nedenle her üç-dört ayda bir içeriklerinizi tekrarlamanızda bir sakınca yok.

Salonunuzun Ürün Satış Alanı Nasıl Daha Cazip Hale Gelir?

0
salon perakende satış

Müşterilerinizi alışveriş yapmaya teşvik etmek için salonunuzdaki perakende satış alanı nasıl daha lüks ve cazip hale getirilebilir?

İşletmenizin hayati bir parçası olan perakende satış alanını sergileme ve pazarlama konusunda son yirmi yılda sektörde uzun bir yolk at edildi. Artık müşterilerin salona geldiklerinde dikkatlerinin önce o alana çekilmesi için dev adımlar atılması gerekiyor.

Bunu yapabilmek için sector dışındaki başarılı perakendecilerin en iyi uygulamalarını taklit etmeniz yeterli. İşte herhangi bir salonun perakende alanını daha cazip hale getirecek temel unsurlar:

salon perakende satış
  • Perakende mobilyalarını nötr tutun. Beyaz veya siyah renkler çok renkli olan ürünlerin sergilenmesinde daha çok tercih edilir. Böylece karmaşık ve göz yoran bir görünümden uzak durmuş olursunuz.
  • LED raf altı aydınlatma, ürünlerin öne çıkmasını sağlar.
  • Marka adı veya ürün kategorisi ile aydınlatılmış bir satış alanı başlığı, tüketiciyi istenen alana yönlendirmeye yardımcı olacaktır.
  • Ürünlerin ilgili satış fırsatları için tasarlandığından emin olun. Örneğin şampuan rafı, şekillendirici ürünlerin yanındaki saç kremi rafının yanında olmalıdır.
salon perakende satüış
  • Satış alanı içerisinde duvarları nötr renklerde tutun. Fildişi, beyaz veya ekru, ürünlere odaklanmayı kolaylaştırır.
  • Perakende satış alanı salonun geri kalanıyla kontrast oluşturmalıdır, bunun için danışma masasının arkasında farklı renkte bir duvar oluşturun.
  • Dokunmatik ekranlı cihazlarla sağlanan dijital içerik, tüketiciyi eglendirir ve eğitir. Ürün satın almaları için onları yönlendirir.
  • Bir lansman promosyon masası veya alanı, yeni ürünlerin ve ayın ürünlerinin tanıtılmasına olanak tanır.

Dijital veya LED vitrinler, tüketiciyi salona çeker.

Yukarıdakilerin kombinasyonu, müşteriye üst düzey bir perakende deneyimi sunarken salonunuzun da daha profesyonel ve kurumsal görünmesini sağlar.

Müşterilerinizi alışveriş yapmaya teşvik ederek salonunuzdaki perakende satış alanını nasıl daha lüks ve cazip hale getirebilirsiniz?

İşletmenizin hayati bir parçası olan perakende satış alanını sergileme ve pazarlama konusunda son yirmi yılda sektörde uzun bir yolk at edildi. Artık müşterilerin salona geldiklerinde dikkatlerinin önce o Alana çekilmesi için dev adımlar atılması gerekiyor.

Bunu yapabilmek için sector dışındaki başarılı perakendecilerin en iyi uygulamalarını taklit etmeniz yeterli. İşte herhangi bir salonun perakende alanını daha cazip hale getirecek temel unsurlar:

Sonbahar/Kış 2021 Saç Trendleri – Popüler Saçlar

0
kalın kakül
Fotoğraf: Leonardo Bigagli

Sonbahar/Kış 2021 saç trendleri ne? Hangi stiller ve kesimler popüler olacak?

Choppy saç kesimleri


Yön değiştiren, değişken kısa choppy kesimler yaz boyunca çok popüler hale geldi. Bu trend 2021 sonbahar / kış aylarında da devam edeceğe benziyor. Bu kesimler, daha az bakım gerektiren saç kesimleri arayan müşteriler için ideal.

choppy
Fotoğraf: Irina Liss Costanzo
choppy
Instagram@peterpennys

Dolgun Kaküller


Kaküllerin modası hiç geçmiyor ama bu sonbahar-kış sezonunda özellikle kalın, dolgun kaküller popüler olacak. Bu kaküller kısa bobda, orta uzunlukta bir kesimde veya uzun buklelerde, kısacası farklı saç boylarıyla eşleştirildiğinde çok şık görünüyor. Yeni sezon için normal saçlarınızı anında güncellemek ve dönüştürmek için ideal bir yol. Biraz daha kısa kullanıldığında, kalın bir kakül elmacık kemiklerinizi ve gözlerinizi vurgulayarak yüz hatlarınızın öne çıkmasını sağlıyor.

kalın kakül
Instagram@beauty-heaven

Islak Görünen Dalgalar


Gece saçlarına gelince, önümüzdeki sezon ıslak görünümlü dalgalı saçları çok göreceğiz. Bu tarzın sırrı kullandığınız ürünlerde! Bu görünümü yaratmak için bir saç jölesi ile parlatıcı kremi karıştırabilirsiniz. Daha lüks bir görünüm yaratmak için ürünleri saçları geriye kaydırmak için kullanın. Ardından, ıslak dalgalar oluşturmak için taramadan önce ürünleri bir tarakla saçın geri kalanına dağıtın. Saçın tüm gün /gece bozulmadan kalması için bir parlatıcı sprey veya saç spreyi kullanabilirsiniz.

wet look
Instagram@madisoncliffordhair

Dokulu Saçlar


Doğal bukleleri veya dalgaları olanlar önümüzdeki sonbahar / kış, saçlarını daha da sevebilir. Çünkü dokulu saçlar yine tahta çıkıyor. Bir köpük veya bukle şekillendirici ürün kullanın ve doğal bir görünüm için ürünü nemli saça ovarak uygulayın. Ardından doğal hava ile kurutun. Mümkün olduğunca fön/kurutma makinesi kullanmayın.

Dünyanın en popüler saç modeli belirlendi. Görmek için tıklayın.

saç trendleri, saç trendleri, saç trendleri, saç trendleri

Boya İşlemlerinde Çığır Açan Yenilik: Metal Detox

0
Metal Detox

Boya, balyaj ve saç açma işlemleri; en sağlıklı saçlarda bile kırılmalara ve renk tutarsızlıklarına yol açabiliyor. L’Oréal Professionnel Paris, Ioannina Üniversitesi ile birlikte yaptığı araştırma sonucunda bu problemlerin kaynağını keşfetti ve yeni Metal Detox Uzman Serisini geliştirdi. Yalnızca L’Oréal Professionnel ürünlerinin yer aldığı seçkin kuaförlerde, uzmanlar tarafından uygulanan Metal Detox servisi; %87 daha az kırılma riski ve %100 güvenilir renk sonucu garantisi sunuyor! Aynı profesyonel bakımı evde de uygulayabilir, saçınızın rengini ve sağlığını bakım yaparak koruyabilirsiniz.

Temel araştırma, çığır açan sonuçlar!

En sağlıklı saçlarda bile görülen kırılma ve renk eşitsizlikleri; boya, balyaj ve komple saç açma işlemlerinin yaygın sonuçları arasında yer alıyor. L’Oréal Professionnel Paris, Ioannina Üniversitesi ile birlikte yürüttüğü 7 yıllık araştırma sonucunda, saç telinin kırılmasına ve eşit olmayan renk sonucuna neden olan etkenin, saç teli yüzeyindeki değil, saç telinin içinde biriken metal olduğunu ortaya çıkardı. Saç telinin içindeki metalin; boya, balyaj ve açma işlemleri sırasında oksitleyici bileşenler ile etkileşime girerek, kırılmaya ve daha az güvenilir bir renk sonucuna sebep olduğu keşfedildi.

Metal Detox

Metal Detox’un özündeki yeni molekül: Glikoamine

L’Oréal Professionnel Paris, saç telinin içindeki metali hedef alacak kadar küçük bir molekül içeren bir formül geliştirdi. Yalnızca L’Oréal Professionnel ürünlerinin yer aldığı seçkin kuaförlerde profesyonel olarak uygulanan Metal Detox’un merkezinde yer alan Glikoamin isimli molekül, saç telinin içine nüfuz ederek metali kendine çekiyor. Metal nerede olursa olsun Glikoamin sayesinde nötralize oluyor. Böylece boyama, balyaj ve saç açma işlemlerinde profesyonel bir yenilik gerçekleşiyor!

Metal Detox

Saçtaki Metal: Nedenleri ve Sonuçları

Saçtaki metal seviyesi, yaşadığımız yerdeki su kalitesine ve saç gözeneklerine bağlı olarak değişiyor. Duşta veya kuaförde su kullanırken, en temiz suda bile metal yoğunluğu çok fazla olabiliyor. Sık sık yıkama halinde metal parçacıkları saç telinin içinde birikiyor. Aşırı metal birikimi, sağlık riski oluşturmasa da boya, balyaj ve açma işlemleri sırasında oksitlenme yapıyor ve kırılmalar ile güvenilmez renk sonuçlarına neden oluyor.

Bilim insanları ve 3 uluslararası kuaför tarafından 102 enstrümantal test ve 1000’den fazla vivo test ile yoğun bir şekilde denenmiş ve sonuçlanmış olan bu protokolün sonuçları oldukça güçlü bir etki gösteriyor. Metal Detox sayesinde saçlarda %87 daha az kırılma riski ve %100 güvenilir renk sonucuna ulaşılıyor!

Metal Detox

Çığır Açıcı Yenilik Departmanı Kıdemli Araştırma Görevlisi Leïla Hercouet yeni Metal Detox teknolojisiyle ilgili, “L’Oréal Araştırma Departmanı’nın 7 yıldır iş birliği yaptığı Ioannina Üniversitesi; boya, balyaj ve saç açma servisleri sırasında saç kırılmasından sorumlu mekanizmayı belirlememizi sağlayan yöntemler geliştirdi. Elde edilen bilgi ve anlayıştan yola çıkarak çığır açan bir çözüm tespit ettik” dedi.

L’Oréal Saç Bakım Laboratuvarları Başkanı Charlotte Feltin, “Dünya çapındaki metal otoritesi olan Ioannina Üniversitesi ile yaptığımız iş birliği sayesinde belirlediğimiz molekül Glikoamin, metali saç teli içinde hapsedecek ve nötralize edecek kadar küçük tek aktif ajandır. Glikoamin yardımıyla saç teli bütünlüğü korunur, renk hakim olur ve oksitleyici işini tam olarak yapar” dedi.

9 patentle korunan, Glikoamin içeren L’Oréal Professionnel Paris Metal Detox Uzman Serisi; Profesyonel Ön İşlem, Profesyonel Şampuan ve Profesyonel Maske’den oluşuyor.

Boya, balyaj ve saç açma işlemlerindeki profesyonel formülleri eve getirin!

Profesyonel saç bakımını evde devam ettirmek isteyenler için metal önleyici temizleme kremi ve tortu önleyici koruyucu maske; saç renginin canlılığını koruyarak saçı detoksifiye etmeye ve korumaya devam ediyor. Metal önleyici temizleme kremi, performans ve duyusal deneyimlerde yeni kapılar açıyor. Cömert bir köpük oluşturan yoğun bir dokuya sahip, sülfat içermeyen ve boyalı, röfleli veya ağartılmış saçlar için nazik olacak şekilde formüle edilen krem, fazla metali gideriyor. Koruyucu maske ise, saç tellerini derinlemesine besleyerek işlem görmüş saçtaki gözenek seviyelerini azaltıyor ve saçı yeni partikül birikintilerinden daha iyi koruyor.

Metal önleyici ve koruyucu bu ailenin kokuları da, profesyonel deneyim yaşatıyor. Hem profesyonel hem de güzel kokularda uzmanlaşmış Frederique Terranova tarafından geliştirilen koku; esansıyla dikkat çekiyor.

Outlaw Koleksiyonu: Aykırı Saç Modelleri

0

Farklı görünmekten çekinmeyen, özgürlüğüne düşkün olanlar için Outlaw koleksiyonu ilginç saç modelleri sunuyor.

Sonbahar Kış 2021 saç trendleri, Vidal Sassoon’un kesim ve renklendirme tekniklerinden ilham alıyor, ancak her zaman modern bir dokunuşla… Outlaw koleksiyonunda da göründüğü gibi renkler parlak değil, parlaklığını ve gücünü kaybetmeden daha pastel olma eğiliminde.

outlaw
outlaw

Saç stilleri giderek cinsiyetten bağımsız hale geliyor, kesim teknikleri buna göre ayarlanıyor. Örneğin, traşlı saçlar artık sokak modasına meraklı kadınlar arasında yaygın.

Kısmen sokağa çıkma kısıtlamaları ve kapalı kuaför salonları nedeniyle insanlar kendi saçlarını kesmek zorunda kaldılar. Ve işler zorlaşınca saç kesme makinesi devreye girdi. Bu gerçeğin 2022’de ortaya çıkacak saç trendleri üzerinde de etkisi olacak. Kadınlar güçlü hatlar ve belirgin saç renkleri ile kendilerini özgürleştiriyor.

outlaw

İnsanların özgürlüğe ihtiyacı var. İnsanlar farklı olmak ister. Outlaw, “kanunsuz, kanun dışı” anlamına gelir. Geçmişte bu terim, aidiyet isteyenler için bir ceza olarak algılanırken, bugün pek çok kişi kendi duygularını dinlemeyi ve kuralları umursamamayı tercih ediyor. Outlaw koleksiyonu, bu açıdan 2022’deki saç modeli trendleriyle de uyumlu.

Outlaw koleksiyonunda çok sayıda doku ve parlak, ayırt edici renkler görüyoruz. İkincisi çarpıcı bir etki veriyor ve kesilmiş saç stilini destekliyor.

Konsept: Soma Rahimi

Prodüksiyon: Hans Beers & Soma Rahimi

Saç: Hans Beers & Soma Rahimi

Makyaj / Styling: Annemieke Tip

Giysiler: Rubberdesigns @ Rubberdutch

Fotoğraf: Hans Beers

Graffiti: Ikos Kaapeloss & Javier Ansotegui

Goldwell Global Creative Awards İngiltere Finalistleri…

0
Goldwell Creative Awards 21 İngiltere Finalistleri

2021 resmi Goldwell Global Creative Awards İngiltere’nin finalistleri belli oldu. Sektörün önde gelen uzmanlarından ve sektör basını editörlerinden oluşan yerleşik bir jüri seçimini yaptı!

Bu yılın başlarında Goldwell, Yılın Yaratıcı Renklendirmecisi ve Yılın Saç Kesicisi yarışmalarını erteleyeceğini duyurdu. Bu karar, canlı bir yarışmaya ev sahipliği yapmanın zorluklarından kaynaklanıyordu. Bu etkinlik, koronavirüs nedeniyle de şimdi Yılın Yeni Yetenek Renk Uzmanı’nı seçmek üzere yalnızca bir fotoğraf yarışması biçimini aldı.

Goldwell Global Creative Awards Yılın Yeni Yetenek Renk Uzmanı yarışması, dünyaya yaratıcı becerileri ve teknik yetenekleri göstermek için yaşın bir ön koşul olmadığını gösteriyor. Bu kategori özellikle beş yıldan az deneyime sahip kuaförlere hitap ediyor.

İşte 2021 yılı Yeni Yetenek Renk Uzmanı kategorisinin İngiltere finalistleri:

Goldwell Creative Awards 21 İngiltere Finalistleri
Goldwell Creative Awards 21 İngiltere Finalistleri

Darcie Harvey’den Kişiye Özel Tasarım: Club Shapes

0
club shapes

Club Shapes koleksiyonunda Darcie Harvey’nin tek odak noktası tasarım ve kesimdi. Saç, tamamen modelin yaşam tarzına ve kemik yapısına göre tasarlandı. Müşteri ve kuaför arasındaki ilişkiyi ortaya çıkarmaya odaklanan bu koleksiyon, mükemmel saç kesimini yaratmaya çalışırken aynı zamanda müşterinin salondan çıktığında özgüvenindeki artışı da yakalamaya çabalıyor.

Saç yoluyla birinin kimliğinin nasıl değiştirilebileceğini göstermek istediğini belirten Darcie, bakır kaküllerle ilgili olarak, “Dört saç kesimiyle de uyumlu, stilin güçlendirecek bir vurgu yaratacak basit bir renk yerleşimi seçtim,” diyor ve ekliyor:

“Lianne’in yüzünü ve kim olduğunu saklamak, hikayemizi anlatmak için mükemmel bir başlangıç ​​noktasıydı. Ardından, kakül ve yarım bob ile yüzünü ve çenesini ortaya çıkarmaya başladık. Arkayı daha uzun bırakmak boynunun uzunluğunu ortaya çıkardı.”

Club Shapes

Saç: Darcie Harvey

Makyaj: Simona Švantnerová

Fotoğraf: Nádia Correia

Stil: Karolina Pinheiro

Model: Lianne Tro

Rötuş: Martin M

Kuaförler İçin Etkili Pazarlama Fikirleri

0
kuaför salonları

Gerçekten işe yarayan yeni pazarlama fikirleri bulmak kolay değildir. Son dönemlerde kuaför salonlarının kendilerini tanıtma, mevcut ve potansiyel müşterilerle etkileşim yöntemleri de gelişti. İşte o pazarlama fikirleri:

Salon ziyaretinden sonra saç bakımı ve şekillendirme ipuçları gönderin

Randevulardan sonra saç bakımı ipuçları içeren takip mesajları göndermek, en iyi kuaför pazarlama fikirlerinden biridir. Ayrıca müşterilerde güven ve sadakat oluşturmanın en kolay yoludur.

Saç bakımı ipuçları içeren kısa mesaj örnekleri:

  • Bir sonraki randevuları için kupon veya indirimler
  • Boyalı saçlar için saç bakımı ipuçları (saç renginin daha uzun süre dayanmasını nasıl sağlarsınız)
  • Kuru veya yağlı saçlar için saç bakımı ipuçları vb.

Sadakat kartları ve programları sağlayın

kuaförler

Yeni bir müşteri çekmek, mevcut müşteriyi elde tutmaktan altı ila yedi kat daha maliyetlidir.

Bu yüzden asıl yatırımınız var olan müşterilerinizin sadakatini sağlamaya odaklı olmalı. Salonunuzda bir sadakat programı sunarak hem müşterilerinizi mutlu eder hem de her indirim aldıklarında kendilerini özel hissetmelerini sağlarsınız. Tek ihtiyacınız olan şey, basılı sadakat kartları.

Salonunuzu mutlaka Google Haritalar’da listeleyin

İşletmenizin Google Haritalar’da listelenmesi, kuaför salonları için yeni bir fikir değil; ama bir zorunluluk. Ve ücretsiz! Google Haritalar ayrıca, yaşadığı ya da çalıştığı bölgede online kuaför araması yapan müşterileri çekmenin de en iyi yoludur.

Google My Business web sitesine gidip bir hesap oluşturun. Google My Business, insanların Google Haritalar’da görünmek için işletmelerini ekledikleri yerdir. Bir hesap oluşturun, işletme bilgilerinizi doldurun ve doğrulanmasını isteyin.

Online yorumları kendi yararınıza kullanın

Müşterilerin internette yaptığı yorumlar, insanların salonunuzu deneyip denememeye karar vermelerinde çok önemli bir rol oynar. Bu ağızdan ağıza reklamın online versiyonudur.

Araştırmalara göre, tüketicilerin %88’i kişisel öneriler kadar online yorumlara da güveniyor.

Müşterilerinizden Google Haritalar’da, Facebook ve Instagram profilinizde ya da müşterilerinizin aktif olarak arama yaptığını düşündüğünüz herhangi bir yerde kuaför salonunuz için yorum bırakmalarını isteyin.

İyi pazarlama, müşterilerinizle güven veren kalıcı ilişkiler kurmaktan geçer; bu nedenle, yorumlarına daima nazikçe yanıt verin. Bu, her zaman olumlu olmasa bile fikirlerine değer verdiğinizi gösterir.

Eğer internette olumsuz bir geribildirim alırsanız, bu gibi durumlarda sakin kalmak ve agresif bir tutum sergilememek çok önemlidir.

Salonunuz için online bir rezervasyon sistemi kurun

Kuaför salonları için en iyi pazarlama fikirlerinden biri de budur. Mevcut müşterilerinizden daha fazla randevu almanıza yardımcı olmanın yanı sıra yalnızca rezervasyon sayfanızı sosyal medya kanallarınızda paylaşarak yeni müşteriler çekmenizi de sağlar.

Facebook ve Instagram profillerinizle müşterileri cezbedin

Sosyal medya olmaksızın kuaför pazarlama stratejisinden söz etmek bugün artık söz konusu değil. Müşteriler, sosyal medya sayfalarınızda çalışmalarınızın fotoğraflarını görmeyi bekler. Bu yüzden kişisel fotoğraflardan mümkün mertebe uzak durarak profil sayfanızda ağırlıklı olarak çalışmalarınızın görsellerini paylaşın.

Diğer yazıya git: Kuaför Salonları için Pazarlama Tüyoları

ColorOPTIMIST: Renklerle İyimserliğe Davet

0
coloroptimist

Manuel Mon ve Gonzalo Zarauza  tarafından yaratılan ColorOPTIMIST koleksiyonu, adı üstünde, bizi renklerin iyimser dünyasına davet ediyor.

İnsanlık çok üzücü bir dönem geçirdi. Bilinen en küçük yaşam biçimlerinden biri olan bir virüs, bizi tamamen ıssızlığa sürükledi ve insanların sefaletlerini ortaya çıkardı: bencillik, sınıf ayrımı, yoksulluk korkusu ve özellikle eşitsizlik. Buna rağmen, 2020’de insanlar arasında iyimserlik, dayanışma, anlayış ve saygı kıvılcımları da vardı; bu da Coloroptimist koleksiyonunun çıkış noktası oldu.

coloroptimist

Belki de pandemi, içe bakmak ve daha iyi bir dünya yaratmak üzere bir arınma başlatmak için gerekli bir dönüm noktasıydı. Aşıların gelişi bir umut ışığı sağladı. Umarız 2021’den itibaren içimizi saran o gri fırtına, Coloroptimist Koleksiyonu’ndaki gibi canlı renklerden oluşan bir gökkuşağına dönüşür. Bu koleksiyon bizi harekete geçirerek yaşama sevincini hatırlatıyor.

coloroptimist

Okuda San Miguel’e Atıf

Koleksiyon, estetik düzeyde, tüm kıtaları renklerle dolduran şehirli bir sanatçının heyecan verici evreninden de etkilenmiş. Ekip, “Büyük Okuda San Miguel’e atıfta bulunuyoruz. Çalışmaları bize o kadar ilham verdi ki, renk ve geometri konusunda çıldırdık.”

coloroptimist
ColorOPTIMIST

Saç: Manuel Mon @manuelmonoficial | Gonzalo Zarauza @gonzalo_zarauza
Fotoğraf: David Arnal @davidarnalteam
Düzenleme: Javier Villalabeitia @javiervillabeitia
Makyaj: Maria @de_maria’dan
Stil: Visori @visorifashionart
Video: Germán de la Hoz @german_delahoz

Saç Dökülmesini Basit Yaşam Değişiklikleri ile Durdurun

0
saç

Saç dökülmesi, pek çok faktöre bağlı olsa da, basit beslenme ve yaşam tarzı değişiklikleri ile saç dökülmesinin önüne geçmek mümkün. Ancak bu yaşam tarzı değişikliklerinin saç dökülmesinin meydana geldiği alanlarda iyileşme göstermesi için altı aydan bir yıla kadar bir zaman gerekiyor. Süreci kısaltarak daha hızlı sonuç almak için için bu adımları, dökülme karşıtı bir saç bakım ürünü ile destekleyin.

Saçlarımızı sağlıklı tutmak için yağlar, şampuanlar ve bakımlar elbette ki büyük fark yaratıyor, fakat hayat boyu ürüne bağımlı kalmamak için şunları yaşamınıza dahil etmeniz şart:

Takviye alın

D vitamini - saç dökülmesi

Çinko, B12 vitamini, D3 vitamini ve demir takviyeleri almak vücudun içeriden iyileşmesine yardımcı olabilir. Bunlara başlamadan önce gerekli dozajı belirlemek için mutlaka doktorunuza danışın.

Anti-inflamatuar otlar ve baharatları beslenmenize dahil edin

zencefil

Zerdeçal, zencefil, nane, kimyon ve hindistan cevizini diyetinize dahil edin, çünkü bunlar sadece sağlığı değil, aynı zamanda bağışıklık seviyelerini de arttırır. Ekstra anti-inflamatuar desteği için her gün en az üç fincan renkli sebze tüketin.

Toksin maruziyetini azaltın

plastik bardak - saç dökülmesini önlemek

Parabenler ve ftalat içeren ürünlerden uzak durmalı, melamin veya plastik kapları kullanmaktan vazgeçmelisiniz.

Protein tüketiminizi artırın

protein

Diyetinize et, balık, yumurta, soya fasulyesi, fındık ve deniz ürünleri ekleyin. Vücutta bazı amino asitlerin (protein) yetersizliği saç dökülmesine neden olabilir. Diyetinizin en az yüzde 20 protein içermesine dikkat edin. Protein bakımları ve saça faydaları

Sakin kalın

meditasyon, sakin, saç dökülmesini önlemek

Hepsinden önemlisi, meditasyon ve farkındalık uygulamalarına yönelin, çünkü stres saç dökülmesinin en büyük nedenlerinden biridir. Stresin neden olduğu saç dökülmesi neredeyse geri döndürülemezdir. Bu yüzden hayatınızdan stresi uzaklaştırdığınızdan ve gevşediğinizden emin olun.

Saç dökülmesi, pek çok faktöre bağlı olsa da, basit beslenme ve yaşam tarzı değişiklikleri ile saç dökülmesinin önüne geçmek mümkün. Ancak bu yaşam tarzı değişikliklerinin saç dökülmesinin meydana geldiği alanlarda iyileşme göstermesi için altı aydan bir yıla kadar bir zaman gerekiyor. Süreci kısaltarak daha hızlı sonuç almak için için bu adımları, dökülme karşıtı bir saç bakım ürünü ile destekleyin.

Saçlarımızı sağlıklı tutmak için yağlar, şampuanlar ve bakımlar elbette ki büyük fark yaratıyor, fakat hayat boyu ürüne bağımlı kalmamak için şunları yaşamınıza dahil etmeniz şart: