Ana Sayfa Blog Sayfa 98

İlişkide Doğru İletişimin 3 Şartı

0

Doğru ve kusursuz iletişim, sağlıklı bir ilişkinin olmazsa olmazıdır. Partnerinizle olduğunuzda kendinizi güvende ve mutlu hissedebilmek için onunla olumlu bir duygusal bağ kurabilmeniz şarttır. İnsanlar arasındaki iletişim koptuğunda, iyi ilişki kurmak da bir o kadar güçleşir. Doğru iletişim kurduğunuz sürece, ilişkide karşılaştığınız sorunların üstesinden gelebilirsiniz. İyi bir iletişim için şu üç noktaya dikkat edin.

Partnerinize Neye İhtiyacınız Olduğunu Açıkça Söyleyin
Partneriniz sizi tanıyor olsa da müneccim değildir. Ondan gereksinimlerinizi tahmin etmesini beklemek yanlıştır. İhtiyacınız olan şey hakkında konuşmak her zaman kolay olmayabilir. Öncelikle, birçoğumuz ilişkide bizim için gerçekten neyin önemli olduğunu düşünmeye yeterince vakit ayırmıyoruz. Bu nedenle bazen neye gereksinim duyduğumuzu biz bile tam olarak bilmiyoruz. Neye ihtiyacınız olduğunu bilseniz bile, çoğu zaman sizi savunmasız hissettireceği ya da utandırabileceği için bunun üzerine konuşmaktan kaçınıyor olabilirsiniz. Ama bir de partnerinizin gözünden bakmayı deneyin. O aklınızı okuyamaz. Dillendirmediğiniz sürece her şeyin yolunda olduğunu düşünmeye devam edecektir. Eh, bunda pek haksız sayılmaz, değil mi?

Dahası, insanlar ve beklentileri zaman içinde değişir. Hiçbirimiz iki ya da beş yıl önce olduğumuz insan değiliz. Beş yıl önce ihtiyaç duyduğunuz ve istediğiniz şey çok farklı olabilir. İlişki dönüşür. Birlikte olduğunuz kişiye beklentileriniz ve ihtiyaçlarınız konusunda net ve açık olmadığınız sürece, ona gücenmeye, zamanla da öfke ve kızgınlık duymaya başlarsınız. Partneriniz ise durup dururken ona niye sert çıktığınızı ya da aşırı tepki verdiğinizi anlamakta güçlük çekecek, bu da ilişkinin zamanla zedelenmesine neden olacaktır. Ona tam olarak ihtiyacınız olanı söylemeyi ve onunla açık bir iletişim kurmayı alışkanlık edinin.

Partnerinizin Vücut Diline Dikkat Edin
İletişim sadece sözlerle sınırlı değil; aslına bakarsanız iletişimin büyük bir kısmını bedensel ifadeler oluşturur. Göz teması, duruşumuz, ses tonumuz, vurgularımız ya da öne eğilmek, geri çekilmek, dudaklarımızı içeri çekmek, birinin eline dokunmak gibi jestleri içeren işaretler, kelimelerden çok daha fazlasını iletir. Partnerinizin “beden dilini” tanıyıp anladığınızda, gerçekten nasıl hissettiklerini tahmin edebilir, tepkilerinizi bu işaretlere göre şekillendirebilirsiniz. Herkesin tepkileri farklıdır. Biri iş yerinde zor bir günün ardından kucaklanmayı ve fiziksel yakınlığı tercih ederken, başka biri rahatlamak için uzak kalmayı, yürüyüşe çıkmayı ve kendi başına kalmayı yeğleyebilir. İlişki tek başına sözel iletişime dayanmaz. Sözler asla tek başına yeterli değildir; “İyiyim” diyen ama ses tonu ve jestlerinden iyi olmadığını açık bir şekilde yansıtan birinin sadece sözüne güvenmeye kalkarsak, asla doğru bir iletişim kuramayız.Kendinizin ve partnerinizin duygularını yok sayıp ilgilenmeyi bıraktığınızda, aranızdaki bağ ciddi şekilde zarar görür.

ilişki

Onu İyi Dinleyin
Birine değerli ve anlaşıldığını hissettirmek istiyorsanız, onu dikkatlice dinlemeyi öğrenmelisiniz. Dinlendiğini ve duyulduğunu hissettiğinde partnerinizle aranızda daha derin, daha güçlü bir bağ kurulur. Dinlemek ile duymak arasında büyük bir fark vardır. Gerçekten dinlediğinizde, partnerinizin sesindeki mesajları, aktarmaya çalıştıkları duyguları duyacaksınız. İyi bir dinleyici olmak, partnerinizle aynı fikirde olmanız veya fikrinizi değiştirmeniz gerektiği anlamına gelmez. Ancak, çatışmayı çözmenize yardımcı olabilecek ortak bakış açıları bulmanıza yardımcı olacaktır.

Haber Dosyası: Pandemi, Kuaförlük & Markalar 5 – Schwarzkopf Professional

0

“Pandemi, Kuaförlük & Markalar” başlıklı haber dosyamızın beşinci konuğu Schwarzkopf Professional Genel Müdürü Viki Motro.

Hairist: 2020, pandemi, salonların kapatılması ve etkileri hakkında düşüncelerinizi, büyüme-küçülme bilgileri ve bu dönemde sektör özelinde sağladığınız katkıları paylaşabilir misiniz?

Viki Motro: Bu süreç kimsenin beklemediği, öngörmediği bir şekilde 2020 yılına damgasını vurdu. Pandemi ilk ortaya çıktığında durumun belirsizliği herkesi ilk aşamada ne yapacağını bilemez hale getirdi. Süreci yönetirken öncelikle bunu dikkate aldık, birlikteliğe ve paylaşıma çok önem verdik. Müşterilerimizle bir araya geldik; neler yaşadığımız, neler olabileceği, gelecekte iş yapış biçimlerimize nasıl etki edeceği üzerine fikirler geliştirdik. Almanya merkez ofisten bize gelen yönlendirmeleri ve öngörüleri müşterilerimizle paylaştık. 

Herkesin özellikle evlerde kaldığı ve kuaförlerin kapandığı Mart-Mayıs döneminde sektörün değeri ve önemi daha da ortaya çıktı. Kuaförlük mesleğinin hayatımızda ne kadar önemli bir yerde olduğunu derinden hissettik. Sektörümüz ana haber bültenlerine konu oldu. Markamız açısından bakıldığında, salonların kapalı olduğu dönem zorlayıcıydı. Ancak, kuaförlerle birlikte müşterilerin ihtiyaçlarını nasıl karşılayabileceğimizi planladık. Evde kullanım için dip boya paketleri hazırlandı, e-ticaret işi yapan kuaförlere ciddi anlamda bir talep oldu. Aslında en önemlisi kuaförler de biz de müşterilerimizi yalnız bırakmadık. Sürecin en zorlu olan kapanma kısmını sektöre can suyu verecek projelerle atlattık. Ödeme ertelemeleri, özel projeler üzerine yoğunlaştık. 

Profesyonel Koç Hülya Mutlu ile birlikte Nisan-Mayıs ayları içerisinde kriz dönemleri ile nasıl başa çıkılması gerektiği teması altında 5 modül online eğitim gerçekleştirdik. Eğitimlerimizi tüm sektörün faydalanabilmesi ve kuaförlerimizin interaktif katılımı için Instagram hesabımız @schwarzkopfprotr ‘de canlı yayın olarak gerçekleştirdik. “Belirsizlik Dönemlerinde Stres ile Başa Çıkma”, “Duygusal Dayanıklılık ve Yılmazlık”, “İletişimde Ustalaşmak”, “Çatışma Yönetimi”, “İkna ve Kendimi Nasıl Geliştirebilirim?” başlıklı söyleşiler düzenledik.

Schwarzkopf Professional olarak, yeni dönemde salonlarımızın daha fazla satış yapabilmesi ve servis sunabilmesi için İzgören Akademi ile birlikte “ASK Business GROW – Satış Akademisi” programımızı başlattık. Bu proje kapsamında İzgören Akademi ile birlikte 5 modülde Etkin Satış Yöntemleri, Satış Kapama Teknikleri, Şikayet ve Sadakat Yönetimi, Müzakere ve İkna Becerileri, Müşteri Odaklı İletişim üzerine ikişer saatlik online toplantıları uzman eğitmenlerle gerçekleştirdik.

Aynı zamanda tüm dünyadan kuaförleri bir araya getiren Essential Looks Global Release lansmanına katıldık. 300’ü aşkın kuaförümüz ile birlikte aynı anda Hamburg’da relansmanı yapılan Essential Looks Sonbahar-Kış trendlerini Global elçilerimiz olan Tyler Johnston, Lesley Jennison ve Richard Ashforth’dan dinledik. Bire bir uygulamalarının nasıl yapılacağını gördük. Authentic Beauty Concept markamız ile birlikte otantik güzellik manifestosu çevresinde birleşen topluluğumuzu authenticbeautyconcept.tr Instagram hesabımızda Deniz Balkanlı ile canlı müzik dinletisinde bir araya getirdik, vegan Şef Beril Oymak ile vegan yemek tarifleri yaptık. Otantik Güzellik Hareketi’nin öncülerinden Hester Wernert’in Amsterdam’dan canlı olarak yaptığı ve 19 ülkeden 400 kadar kuaförün katıldığı webinar’ı Türkiye’den 25 kuaförümüzle 2 ayrı grup halinde sosyal mesafe ve hijyen kuralları çerçevesinde birlikte izledik. Yelda İpekli ile kuaför sektöründe markalaşma ve marka olmanın incelikleri üzerinde sohbet toplantısı gerçekleştirdik. Kişisel markanın nasıl yaratılacağını ve yeni trendleri kuaförlerimiz ile paylaştık. Avita destek programı ile 7/24 kuaförlerimize mali, hukuki alanlarda bilgi verdik. Aynı zamanda psikolojik destekte bulunduk. Hijyenin son derece önemli olduğu bir süreçte kuaförlerimize Hijyen Eğitimi düzenledik. Kuaför salonlarında hijyende nelere dikkat edilmeli ve neler yapılmalı üzerine paylaşımlar gerçekleştirdik. Açılış döneminde hijyen paketleri hediyelerimiz salonlarımıza dağıttık.

Bu sürecin sonunda salon ve finansman yönetiminin önemi ortaya çıktı. Salonda servis ve hizmetlerin çeşitlendirilmesi ile gücün artırılabileceği daha net anlaşıldı. Gerekli önlemlerle müşteri ve çalışanlarına verdiği önemi, kaliteli malzeme ve hizmet ile öne çıkanlar kazandı. Değişime adapte olarak müşterilerini memnun etmeye odaklanan salonlar çok daha güçlenecektir. Ancak altyapı anlamında kuvvetli olmayan, güçlü ekipler ile pandeminin bize öğrettiği yeni kurallara uyum sağlayamayanlar da ciddi kayıplar yaşayacaktır. 

Hairist: Kuaför salonları ve sektör özelinde 2021’e bakışınız ve beklentilerinizi öğrenebilir miyiz?

Viki Motro: 2021 ve sonrasında salon içi verimliliği artırmak, servisleri çeşitlendirmek ve randevularla etkin bir çalışma düzeni kurmak önem kazanacak. Bunları yapan salonlar eminim ki önceki yıllardan daha da başarılı olacak, çünkü geçmiş süreçte salon müşterileri de daha fazla bilinçlendi. Dolayısıyla sektörümüz adına 2021, 2020 den geleceğe daha umutlu baktığımız bir yıl. 2020’nin pandemi kaynaklı belirsizlikleri, 2021’de tabii ki finansal anlamda kendini gösterebilir. Özellikle yılın 2. yarısında temkinli olmak lazım.

Hairist: Schwarzkopf Professional olarak kuaför salonu sahiplerine, çalışanlarına önerileriniz nedir?

Viki Motro: Müşteri memnuniyetine odaklanmak, servis fiyatlamalarını dengeli bir şekilde yönetmek, daha fazla salon içi servis sunmaya odaklanmak ve tabi ki eğitimlerle sürekli kendini geliştirmek…

Hairist: Globalde ve yerelde 2021 planlarınız, şirket yapılanmanız, eğitim-etkinlik takviminiz, ürün lansmanlarınız hakkında neler paylaşmak istersiniz?

Viki Motro: Renklendirme ve trend eğitimlerine daha çok odaklanacağız. Bununla beraber işletme eğitimlerini de yoğun bir şekilde sahada kuaförlerimizle çalışacağız. Dönemin bize öğrettiği online fırsatlarını da programımıza entegre ederek kuaförlerimize daha yaygın şekilde ulaşacağımız, online ve yüz yüze eğitimlerin hibrid olarak uygulandığı daha etkin programlar hazırladık. Bu sene yıllık aktivite planlarının yanı sıra daha kısa dönemli aktivitelerle önünü görmekte zorlanan kuaförlerimizi de destekleyecek programlar sunuyoruz. Çok güçlü olduğumuz renklendirme ve sarışınlık konusuna odaklanmaya devam edeceğiz. Bunun yanı sıra son 2 yılda bakım kategorisinde de büyük atılımlar yaptık. Authentic Beauty ConceptAlterna ve Kasım ayında çıkardığımız FibreClinix markası ile sadece salonlara özel bir satış stratejisi ile bu alanda büyümeyi hedefliyoruz.  Bunun yanı sıra sürdürülebilirlik üzerine yaptığımız çalışmaları ürün paketlemelerinden aktivitelerimize kadar çok daha yaygın bir şekilde işimize entegre edeceğiz.

Estetica Dergisi 2021 Kış Sayısı yayında!

0
estetica kış 2020 2021

Estetica Dergisi, kış sayısında yine okuyucularına dopdolu ve heyecan verici bir içerik sunuyor. İşte başlıklar:

  • Yunan Altın Oranı baz alınarak yorumlanan “Yakışıklı Beyler”
  • Kuaförlük Tarihi Müzesi
  • Goldwell 2021 Essentialism Koleksiyonu’ndan baş döndürücü görünümler
  •  İlk Kao Salon Sanal Deneyimi,
  • Angelo Seminara ile renkler üzerine…
  • Global Creative Awards yarışma kategorileri ve katılım koşulları
  • Podyumlardan gözlük, çanta ve ayakkabı trendleri
Estetica Dergisi 2021 Kış sayısı
  • Erkek Bakımı trendleri ve ürünleri

  • Göz alıcı saç tasarımları ile Vizyon
  • Uluslararası Yılın Kuaförü Yarışması 2021 Finalistleri
  • İyisiyle Kötüsüyle…
Estetica Dergisi 2021 Kış sayısı

Estetica Dergisi 2021 Kış sayısı Apple Store ve PlayStore’da yerini aldı. Son sayımızı cebinize indirmeyi unutmayın.

En Yeni ve Popüler Sosyal Medya Platformu: Clubhouse

0

Son zamanlarda herkes Clubhouse hakkında konuşuyor ve söyleyecek sözü olanlar ile yeniliklerden haberdar olmak isteyen, ilgilendiği konuda yetkin kişilerin fikirlerini duymak isteyen herkes artık orada! 

Dünyadan herkesin kendi dilinde, kendi ülkesinin insanları tarafından açılan odalara dinleyici olarak katılabildiği gibi, farklı ülkelerde açılan odalara da dahil olabildiği Clubhouse, sesli sohbete dayalı bir sosyal ağ uygulaması ve son günlerin en popüler sosyal medya platformu.

Clubhouse, Mart 2020’de (ABD’de Covid-19 ile birlikte) hizmete açıldı. Dünyanın en zengin üç insanı arasında yer alan Elon Musk da bir Clubhouse odasında karşımıza çıkarak bu hizmete büyük ilgi gösterdi. 

Sohbete katılma ya da dinlemede kalma olanağı

Telefonunuzda, başkalarının canlı konuşmalarını dinlemenize izin veren uygulama, ünlü ya da ünsüz, söyleyeceği sözü olan herkesin bir tartışma odası açabildiği bir platform. Moderatörler, konuşmacılar ve dinleyicilerden oluşan her sohbet odasında konuşmak istediğinizi “el” sembolüne basarak dile getiriyor ve moderatörün kararıyla konuşmacı olarak sohbete katılabiliyorsunuz. Dilerseniz sadece dinleyici olarak devam edebilir ve birbirinden ilginç sohbetlere kulak misafiri olmanın tadını çıkarabilirsiniz.

Şimdilik sadece iPhone’da

Clubhouse, şu anda yalnızca iOS’ta kullanılabiliyor. Android için hazırlıklarsa sürüyor. Erişim sağlamak için ise mevcut bir Clubhouse kullanıcısından bir davet almanız gerekiyor. Girip kaydolun, mutlaka sizi davet edecek biri orada bulunuyordur. Her yeni kullanıcı iki davetiye alıyor ve uygulamayı kullandıkça daha fazla davetiye gönderebiliyor. iPad’de de kullanabilirsiniz, ancak henüz iPadOS için optimize edilmedi. Sıfırdan bir profil oluşturmak istemiyorsanız, Twitter hesabınızı Clubhouse’a bağlayın; mevcut Twitter profil resminizi bile otomatik olarak hesaba çekiyor. 

clubhouse
Fotoğraf: Technocrunch

Kimleri takip etmeli?

Uygulama, takip edilecek kişileri bulmayı kolaylaştırmak adına sizi telefonunuzda numaraları kayıtlı olan kişilere bağlamaya yönlendirir. Bunun dışında dilediğiniz herkesi takip etmekte özgürsünüz. 

Clubhouse’da ne dinlemem gerekiyor?

Uygulama spordan teknolojiye, dünya meselelerinden hobilere, bilimden iş dünyasına, aklınıza gelebilecek hemen her konuda sohbetlerle dolu. Ne kadar çok konu ve insanı takip ederseniz, ilgi alanlarınıza uyan bir oda için öneriler alma olasılığınız da o kadar artıyor. 

Yayın bittiğinde sohbetler kayboluyor

Clubhouse hiçbir sohbeti kaydetmiyor. Ancak bu, diğer üyelerin sohbetleri kaydetmenin bir yolunu bulamayacağı anlamına gelmiyor. Bir sohbette olabilecek kişi sayısı şimdilik 5 bin kişi. Konuşmacılar ve dinleyiciler birbirini görmezler, bu yüzden bir telefon görüşmesini dinlemekten farksız. Profesyonel düzenleme, ses efekti ya da reklam yok. 

Biz de varız!

İlk Clubhouse deneyimini sektör olarak 12 Şubat 2021 saat:20:00 yaşayacağız. Schwarzkopf Professional işbirliği ile düzenlediğimiz yayına siz de katılarak bu deneyime ortak olabilirsiniz.

Haber Dosyası: Pandemi, Kuaförlük & Markalar 4 – L’Oréal Professional

0

“Pandemi, Kuaförlük & Markalar” başlıklı haber dosyamızın dördüncü konuğu L’Oréal Professional Ürünler Bölümü Genel Müdürü Gülşah Camcı Yılmaz.

Hairist: 2020, pandemi, salonların kapatılması ve etkileri hakkında düşüncelerinizi, büyüme-küçülme bilgileri ve bu dönemde sektör özelinde sağladığınız katkıları paylaşabilir misiniz?
Gülşah Camcı Yılmaz:
Kuaförlük sektörümüz tüm Türkiye’de 3 milyar TL civarında ekonomik değer yaratan, 26 bini kadın 80 bin kuaför ve berber salonu ile 350 binin üzerinde kuaför profesyonelini istihdam eden; ekonomiye, halk sağlığı ve psikolojisine katkı sağlayan girişimci bir sektör. 2020’de pandemi ile yaşanan zorluklar servis sektörleri başta olmak üzere tüm dünya ekonomisini ve tabii ki sektörümüzü çok zorladı. Birbirimizden, ekiplerimizden uzaklaştık, kendimizin, sevdiklerimizin, ekiplerimizin ve müşterilerimizin sağlığını korurken işletmelerimizin yepyeni planlarla ayakta kalması ve bu dönemi en güçlü şekilde atlatması için çalıştık.

Öte yandan emekle büyütmeye çalıştığımız kuaförlüğün, halk sağlığı, iyi hissetmemiz, hayata güçlü bir şekilde bağlanmamız ve mutluluğumuz için değeri anlaşıldı; aslında yeri doldurulamayacak çok önemli profesyonel bir hizmet olduğu görüldü.

Tabii hala farklı nedenlerle salonlara dönmeyen, dönse bile ziyaret sıklığı düşmüş müşterilerimiz var. Partner salonlarımızla takip ettiğimiz rakamlara göre salonlarımıza ziyaretler geçmişe göre düşük seyretmeye devam ediyor, ama sevindirici olan müşterilerimize çok yoğun teknik ve katma değeri yüksek servisler uyguluyoruz olmamız; fön servislerinin payı yüzde 25 gerilerken renklendirme ve bakım servisleri yüzde 20, kesim yüzde 42, estetik renklendirme servisleri yüzde 60’lara varan oranlarda ciro payını arttırıyor. Bu karlılık oranları, yüksek servislerinde ve müşteri başına servis sayısındaki artışla da birleşince salonlarımızın karlılığını korumak için çok önemli bir destek oluşturuyor. Gelecek için çok umut verici diğer bir gelişme de hep üzerinde çalıştığımız, kısıtlamalarla birlikte müşterilerimizin de bu düzene daha hızlı ayak uydurmasıyla randevu sistemlerinin uygulanmaya başlanması, kuaförlerimizin kendilerine ve ailelerine zaman ayırması, kişisel olarak değerini hissedip kendini geliştirecek fırsatlar yaratması oldu. Özetle, işine doğru yatırımı yapan, ekiplerini ne pahasına olursa olsun geliştirmeye devam eden, müşterileri ile doğru iletişimi sağlayan, dijitalde kendini geliştiren salonlarımız bu dönemi bile gelişerek, yeni müşteriler kazanarak atlatıyorlar.

Biz Loreal Profesyonel Ürünler ekibi olarak kendimizi büyük bir amaca adadık: kuaförlüğün yücelmesi ve kuaförlerin kadınlara ve erkeklere içlerindeki güzelliği ortaya çıkarmaları için en iyi servisi vermesi. Hareketlerimizi, önce sağlık diyen, bunu her fırsatta dile getirip hissettiren bir yaklaşımda şekillendirdik. Hem kendi sağlığımızı hem de ortaklarımızın ve onların müşterilerinin sağlığını ön planda tutup sektörün lideri ve en iyi partneri olarak çözüm ve dönüş için büyük bir hazırlık hareketi gerçekleştirdik. Sektör dayanışması çok önemli. L’Oreal Türkiye olarak hemen harekete geçtik. Hızla sektörel konseyler organize ettik ve “Dönüşüm Muhteşem Olacak” isimli bir sektör hareketini hayata geçirdik. Birlik olarak motive olmak ve dönüşe hazırlanmak için başlattığımız bu projeyle 8 binin üzerinde kuaföre ulaştık. Bu proje duayen kuaförlerden alanında uzman diğer konuklara, diyetisyenlerden psikologlara, girişim uzmanları ve sektörün fikir liderlerinden motivasyon konuşmacılarına tüm canlı yayınlarda çok yoğun bir etkileşimle, büyük bir duygusal birliktelik ve hedef birliği yarattı. Bu, hem salonlarımız açıldığında salona dönüşün nasıl olacağı hem de o zamana kadar ve sonrasında, bambaşka bir servis anlayışıyla kuaförlüğü nasıl dönüştürüyor olacağımızı temsil eden bir motivasyon, birlikte çalışma ve değişim odaklı bir çalışma programıydı. Ekiplerimizin profesyonel sosyal medya hesaplarından yaptığımız yayınlar, yarışmaların yanı sıra online teknik artistik eğitimlerle binlerce kuaföre de bu şekilde ulaştık ve onlara eğitim vermeyi sürdürüyoruz.

Ayrıca kapalı gruplarda sektörün önde gelen 20 kuaför markasıKuaförler Derneği ve Estetica Türkiye/Hairist ile birlikte konseyler kurduk. Bu konseylerde salonların nasıl açılması gerektiği, hijyen standartları, randevu sistemleri gibi konularda sektöre öncülük eden kararları aldık ve Bakanlıklarımıza sektörün yeni normale dönüş standartları için tavsiye çalışmaları sunduk. Önde gelen tüm bu kuaförlerin sosyal medya hesapları ve salonlarındaki uygulamalarıyla da sektörün standartlarını yükselttik. Salonlarımız tekrar açılmadan önce ve açıldıktan sonra da binlerce kuaförümüze hijyen eğitimleri verdik. Sektörde KDV konusunda kazanımlar elde edilmesi ve bunun devamı konusundaki çalışmalara da devam ediyoruz.

Aynı zamanda ücretsiz ilham verici eğitim ve gelişim video ve dersleriyle tüm sektöre gelişim için büyük bir destek vereceğimiz, Online Eğitim Platformunuz www.lorealaccess.com sitemizi de 8 Haziran itibarıyla Türkiye’de açtık. Bu platform ile L’Oréal ile çalışan veya çalışmayan tüm kuaförlere eğitim veriyoruz. Tamamen ücretsiz olan bu platformda yüzlerce mesleki eğitimi şimdiden 5 bin kuaförümüze ulaştırdık ve bu sayı hızla büyüyor. Salonlarımızı ekonomik olarak da desteklemek için çalıştığımız salonlarımızın borçlarını kapalı oldukları dönemde dondurduk, yeniden açıldıklarında da büyük kolaylıklar sağlayarak ödemeleri organize ettik. Bu destek ve eğitim programlarına ek olarak, hem salonda çalışanların hem de salona gelen müşterilerinizin kullanması için L’Oréal Profesyonel Ürünler tarafından özel olarak üretilen 5000 el temizleme jeli ile salonlarımıza hijyen desteği sağladık. 

Tüm bu çalışmalar sonucunda salonlarımız muhteşem bir hazırlıkla açıldı ve hijyen standartları konusunda hükümetin aldığı önlemlerin bile ötesine geçen uygulamalar yaptılar. Biz de salondaki hijyen standartlarını geliştirmek ve kuaförlerimizin müşterilerine güvenilir servis verebilmeleri için Diversey firması ile işbirliği içinde salonlarda hijyen konusunda kapsamlı bir koçluk eğitim ve gelişim sertifika programı kurduk; L’Oreal Beyaz Salon sertifikası ile kuaförlerimiz, salonlarındaki farklı kontroller sonrasında bir sertifika alarak hem hijyene hem de müşterilerinin ve ekiplerinin sağlığına verdikleri önemi ortaya koyabiliyorlar.

Hairist: Kuaför salonları ve sektör özelinde 2021’e bakışınız ve beklentilerinizi öğrenebilir miyiz?

Gülşah Camcı Yılmaz: Biz 2021’e büyük umutlarla bakıyoruz. Evet, belirsizlikler çok ama artık çok daha hazırlıklıyız, neyle karşı karşıya olduğumuzu biliyoruz. En önemlisi de eski yöntemlerle yeni dönemde başarılı olamayacağımızı, dünyanın bu büyük zorluklar sırasında çağ atladığını, bizim de değerlenen bir sektör olarak müthiş kazanımlarla kendimizi daha profesyonel bir şekilde yeniden kurabileceğimizi biliyoruz. 

Hairist: Kuaför salonu sahiplerine, çalışanlarına önerileriniz nedir?

Gülşah Camcı Yılmaz: Bu sürekli değişen dünyada başarmak için bence en önemli ilk adım amacınızı netleştirmek;siz kuaför, salon çalışanı ya da salon sahibi ekip lideri olarak hangi amaç ve hedef için çalışıyorsunuz? En büyük hayaliniz ne? Bir gün geri dönüp baktığınızda sevdikleriniz, birlikte çalıştığınız insanlar, müşterileriniz tarafından nasıl anılmak istiyorsunuz? Hayata, mesleğinize ne katmak istiyorsunuz? Kendinizi, yaptığınız işi, markanızı, salonunuzu başkalarınıza önerir misiniz? Önce bu soruların cevabını yazarak başlayın. Sonra nerede olduğunuza, bu hedefleri gerçekleştirmek için kiminle nasıl çalışmak ve kendinizi nasıl geliştirmek istediğinize, ekibinizi-salonunuzu-iletişiminizi nasıl yeniden düzenlemeniz gerektiğine karar verin. Ve yenilik yapmaktan, denemekten çekinmeyin. Einstein “Çok zeki olduğum için değil, sorunlarla uğraşmaktan vazgeçmediğim için başarıyorum” der. Şimdi esnek, çevik olmanın ve hızlı şekilde uyum sağlamanın, sınırlarınızı zorlamanın zamanı. Bunları düşündüğünüzde her türlü zorluk ve belirsizlik size bir fırsat, yeniden başlama enerjisi verecek.

İşte biz de o noktada, sektörü sürekli geliştirmeye adanmış L’Oréal ekibi olarak o noktada bütün gücümüzle kuaförlerimizin yanında olacağız.

Hairist: Globalde ve yerelde 2021 planlarınız, şirket yapılanmanız, eğitim-etkinlik takviminiz, ürün lansmanlarınız hakkında neler paylaşmak istersiniz?

Gülşah Camcı Yılmaz: L’Oréal olarak tüm global ağımız ve deneyimli, yenilikçi ve tutkuyla partnerlerimizi geliştirmeye odaklı ekiplerimizle birlikte sektöre verdiğimiz danışmanlığın kurallarını yeniden yazıyoruz. Dünyada ve Türkiye’de bir ilk olan, birkaç yıl önce geliştirdiğimiz “Dijital Akademimiz” ve yeni geliştirdiğimiz büyük dijital projelerimiz, ayrıca yıllardır geliştirdiğimiz “Yönetim Danışmanlığı” alt yapımızı şimdi yepyeni bir bakış açısıyla yenileyerek büyüttüğümüz “Salon Emotion/Salonun Duygusu Akademisi” ile sadece eğitim vermek değil, kuaför ortaklarımızla yeni dönemde başarıyı omuz omuza birlikte kurmak için çok yoğun bir şekilde çalışıyoruz.

Artık, müşterilerimiz salona geldiğinde çok daha sofistike ve modern tekniklerle verilen bir saç servisi bekliyor. Türkiye’nin en büyük teknik ve artistik ekibine sahip şirketi olarak bu dönemde kuaförlerimizle yenilikçi servisler geliştirmek üzerinde çalışıyoruz. İşi danışmanlık vermek olan ekiplerimizin yanı sıra birkaç yıldır satış ekiplerimizi de “iş ortağı” olarak adlandırıyor ve iş ortaklarımıza her türlü desteği dört koldan vererek en iyi iş ortakları olma hedefimiz için çalışıyoruz.

Son zamanlarda tüm markalarımızda salon müşterilerinin yeni beklentilerine cevap verecek harika ürünler lanse ettik; L’Oréal Professionnel’den Bonder Inside açıcımız, Steampod buharlı fön makinemiz,  saç yoğunluğunu arttıran Kerastase Genesis serimiz, Matrix’de sarışınlığı maksimize eden nötralizasyon serilerimiz ve daha birçoğu… 2021’de de ortaklarımızın servislerini geliştirerek onları farklılaştıracak, patentli yeni teknolojilerle geliştirilmiş müthiş ürünleri Türk pazarına getirme hazırlığı içindeyiz.

2021’de tüm marka planlarımız salonlarımıza daha çok müşteri çekmek, onların daha sık gelmesini sağlamak ve gelen müşterilerimize de en yenilikçi servis ve ürünleri kuaförlerimize vermeğe odaklı olacak. Bu amaçla tarihin en büyük medya yatırımını gerçekleştiriyor olacağız; işine, tekniğine, kullandığı ürüne yatırım yapan ve buna güvenen kuaförlerimizin müşterilerinin de bu seçimi görmesini sağlamayı, salondaki servis ve ürün satışını arttırmayı hedefliyoruz. Üstelik salon destek programları da oluşturarak bu zor dönemde kuaför ortaklarımıza avantajlı, esnek satış sistemleri sağlama konusundaki planlarımızı da hiç olmadığı kadar arttırdık.

Haber Dosyası: Pandemi, Kuaförlük & Markalar 3 – Güçlüler Kozmetik

0

“Pandemi, Kuaförlük & Markalar” başlıklı haber dosyamızın üçüncü konuğu Güçlüler Kozmetik CEO’su Berker Ertekin.

Hairist: 2020, pandemi, salonların kapatılması ve etkileri hakkında düşüncelerinizi, büyüme-küçülme bilgileri ve bu dönemde sektör özelinde sağladığınız katkıları paylaşabilir misiniz?

Berker Ertekin: 2020 maalesef pandemi dolayısıyla kayıp bir yıl oldu. Böyle bir süreçte başarısızlıklara odaklanmak yerine, “Bu dönemi en az hasarla nasıl atlatabiliriz?” diye bakmamız lazım. Gerekli hijyen kurallarına uyulduğu zaman kuaför salonlarının kapanmasına gerek olduğunu düşünmüyorum. Yüzbinlerce ailenin ekmek yediği bir sektörüz, birbirimize bu zor donemde her zamankinden daha çok destek olmamız, daha fazla kenetlenmemiz gerekiyor. Bu yaklaşımdan yola çıkarak biz de bu sure zarfına denk gelen ödemeleri erteleyip ekstra ödeme koşulları sunarak finansal olarak sektörümüze yardımcı olmaya çalıştık. Pandemide almaları gereken önlemler konusunda kuaför ortaklarımızla birlikte hareket etmeye gayret ettik.

Hairist: Kuaför salonları ve sektör özelinde 2021’e bakışınız ve beklentilerinizi öğrenebilir miyiz?

Berker Ertekin: 2021’in daha iyi bir yıl olacağını düşünüyoruz çünkü pandemiyle yaşamayı öğrenip adapte oluyoruz. Havaların ısınmasıyla birlikte düzelmenin ivmesinin artacağını düşünüyorum. İlkbahar’la birlikte gecen senenin kayıplarını tolere edeceğimizden şüphem yok.  Bu sebepten ötürü yıllık planlarımızı daha önceki yıllarda olduğu gibi yaptık.

Hairist: Kuaför salonu sahiplerine, çalışanlarına önerileriniz nedir?

Berker Ertekin: Her zaman olması gerektiği gibi, bizim düşüncemiz yarına ya da kötü günlere hazırlık yapmaktır, çünkü zor bir coğrafyada yaşıyoruz ve gelecek hakkında tahmin yapmak neredeyse imkansız. Bunu çok yönlü düşünebiliriz, o yüzden en büyük yatırımı kendimiz yapmalıyız. Daha hijyenik, kurallara daha uygun ve vizyoner çalışmayı öğrenmemiz gerek. Tüketiciler daha seçici olmaya başlayacaklar, başarılı olabilmek için bu konuda fark yaratmamız lazım. Pandemide aldığımız önlemlerin bir kısmının kalıcı olacağını unutmayıp stratejilerimizi bu yönde güncellemeliyiz.

Hairist: Globalde ve yerelde 2021 planlarınız, şirket yapılanmanız, eğitim-etkinlik takviminiz, ürün lansmanlarınız hakkında neler paylaşmak istersiniz?

Berker Ertekin: 2021 yılına yönelik planlamalarımız daha önceki yıllarda olduğu gibi. Seyahat ve eğitim programlarımızı daha da arttırarak devam ettireceğiz. Artık online eğitimleri biraz daha fazla kullanmak zorundayız. Sosyal mesafelere dikkat eden eğitim planlamalarımız bulunuyor. Özellikle yılın ikinci yarısıyla birlikte yeni ürünlerimizi sektörümüzün beğenisine sunmayı planlıyoruz.

Affetmek Ruh ve Zihin Sağlığımızı Nasıl Etkiliyor?

0

Söz konusu insan ilişkileri olduğunda ihmal ya da suistimal edilme, yalana maruz kalma, reddedilme, ya da ihanete uğrama riski herkes için geçerlidir. Böyle bir durumda bizi inciten birini affetmekte güçlük çektiğimiz gibi, öfkemize ve kırgınlığımıza tutunup içimizdeki güvensizlik duygusunu besleyip büyütürüz. Çoğunlukla da birini affedebilmek için o kişinin özür dilemesi ya da pişmanlığını dile getirmesini bekleriz. Suçlu tarafın pişmanlık ya da suçluluk hissetmediği, bunu ifade etmediği durumlarda karşıdakini bağışlamanın anlamsız olduğunu düşünürüz. Oysa, affetmek karşıdakinden çok kendi iyiliğimize yönelik bir adımdır.

affetmek

Affetmek Unutmak Ya Da Onaylamak Anlamına Gelmez

Bilimsel araştırmalar, süregelen öfke, kızgınlık ve düşmanlığın fiziksel ve zihinsel sağlığa olan olumsuz etkilerine ilişkin bulgular ortaya koyuyor. Bu olumsuz duygulardan vazgeçmek, bizi inciten, haksızlık eden ya da sevdiğimiz birine zarar verenlere şefkat veya acıma duygusu geliştirmek zordur. Güç olsa da bağışladığımızda, düşmanlık duygusunu hafifletir, böylece acımızı ve öfkemizi taze tutan ve sağlığımızı bile kötü etkileyebilen olumsuz duyguların esaretinden kendimizi kurtarmış oluruz. Hatta bağışladığımızdan karşıdakinin haberinin olup olmaması bile önemli değildir. Bağışlamak, tutunduğumuz olumsuz hislerin bize hükmetmesini reddetmektir.

Öfke Hissetmeniz Normaldir

Özellikle bir başkası sevdiğimiz birini incittiğinde, özellikle de adli suç teşkil eden durumlarda suçluya karşı öfke hissetmek çok normaldir. Bu öfkenin haklı sebepleri, sosyal düzenin korunması ve adaletle ilgili evrimsel nedenleri vardır. Kızgın hissetmek de geçici olarak iyi hissettirir. Ancak uzun vadede, kontrol edilmeyen öfke çoğu zaman size yapılan yanlışlar üzerinde çok fazla düşünmenize ve zihninizi bu olumsuz düşüncelerle çok fazla meşgul etmenize yol açar; bu da öfkenize dair anıları güçlü tutar. Öfkenizi ve başına gelenleri zihinsel olarak ne kadar az düşünür ve ayrıntılandırırsanız, zihniniz size olanları o kadar az hatırlatacaktır. Kızgın hissettiğinizi fark ettiğinizde, durun ve öfkenizi kabul edin, kendinize kızgın hissetmeye hakkınız olduğunu söyleyin ama kendinize mutlaka şunu da sormayı unutmayın: “Öfkemi sürdürüp, zihnimde beslemeye devam etmenin bana uzun vadede ne faydası dokunur?”

Rimel Nasıl Sürülür? Dikkat Edilmesi Gerekenler

0
Rimel nasıl sürülür

Rimel, Bakışlarımızı etkili hale getirmedeki olmazsa olmaz makyaj malzemesidir. Halk arasında maskara olarak da adlandırdığımız bu makyaj malzemesi kirpiklere nasıl gözükmelerini istediğimize göre çeşitleniyor. İster uzun ister sık ister dolgun şekilde kirpiklere renk vermek rimeller sayesinde mümkün. Fakat isteklerimiz doğrultusunda başarılı olabilmek için de doğru tekniklerle rimel sürmemiz gerekiyor. Peki Rimel Nasıl Sürülür? Rimel Sürerken Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar Nelerdir? Bu soruların cevabı ise bu blog yazımızda saklı!

Rimel Nasıl Sürülür?

Her kadının vazgeçilmezi rimelin doğru uygulanmış olması temiz bir makyaj bitişi için oldukça önemlidir. Özellikle makyaja yeni başlayanların ise kafasında oluşan tek bir soru var: Rimel Nasıl Sürülür

Aslında kirpiklere rimel uygulaması çok kolaydır fakat acele ederek geçmemeniz gereken bir basamaktır. Aceleler sonucundan etrafa bulaşmalar veya kirpikte topaklanmamalar olmaması için biraz vakit ayırmalısınız.

Çok basit olan uygulama hareketine öncelikle üst kirpikten başlamalısınız. Diplerden uca doğru zikzak hareketler halinde yavaşça elinizi yukarı hareket ettirerek uygulayın. Üst kirpiğe uyguladıktan sonra ise alt kirpiğine çok daha yavaş hareketler ile daha az miktarda uygulayın. Alt kirpiğe sürerken yukarı doğru bakışlarınızı yönlendirmek size yardımcı olacaktır.

Rimel Sürerken Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar Nelerdir?

Önemli bir makyaj basamağı olan rimel sürmenin etkili bakışlar elde etmek için dikkat edilmesi gereken birtakım kuralları bulunuyor. Rimel nasıl sürülür sorusunu cevaplandırıldıktan sonra diğer yandan da dikkat edilmesi gereken kuralları listeledik. Şöyle ki;

  • İlk etapta kirpiklerinizin tamamen temiz olduğundan emin olun. Önceki günden kalan tortu ve birikmeler yapacağınız rimel uygulamasında kötü sonuçlara sebep olacaktır.
  • Kirpiğinizde eksik olan hangi özelliği ön plana çıkarmak istiyorsanız o özelliğe uygun bir fırça tipine sahip rimel tercih edin.
  • Rimel sürme işlemine başlamadan önce kirpiklerinize abartılı olmayacak miktarda pudra uygulaması yapabilirsiniz. Pudra, kirpiklerinizin birbirine yapışmadan rimelin eşit şekilde kirpiklerinize nüfus etmesini sağlayacaktır.
  • İkinci adım olarak da kendinize alacağınız uygun fiyatlı kirpik kıvırıcı ile kirpiklerinizi kıvırıp daha etkili bir bakışa ön hazırlık yapmalısınız.
  • Üst kirpiğe 2 kat rimel uygulaması geçebilirsiniz. Bu işlem kirpiklerinizi daha da sabitleyecektir.
  • Alt kirpiklerinize yoğun uygulama yapmaktan kaçının. Bozulma ve akmaya daha müsait olduğundan gün içerisinde göz altlarınızda lekelenmeler oluşabilir.
  • Eğer rimelinizi sürerken yapısının biraz donuklaştığı ve kalınlaştığını düşünüyorsanız uygulamadan önce bir kaba koyacağınız ılık su içerisinde 5 dakika kadar tutmak rimelinizin performansını arttıracaktır.

Haber Dosyası: Pandemi, Kuaförlük & Markalar 2 – Davines

0

“Pandemi, Kuaförlük & Markalar” haber dosyamızın beşinci konuğu Davines Türkiye Genel Müdürü Murat Abacılar. 

2020, pandemi, salonların kapatılması ve etkileri hakkında düşüncelerinizi, büyüme-küçülme bilgileri ve bu dönemde kuaförlük sektörü özelinde sağladığınız katkıları paylaşabilir misiniz?

Yaşadığımız Covid-19 salgını döneminde bir çok alanda olduğu gibi sektörümüz de durumdan negatif olarak etkilendi. Salonların geçici bir süreliğine kapanmasından kaynaklanan ziyaret sayısındaki azalma, salon sahiplerinin sıkıntılı süreçler geçirmesine neden oldu ve birçok salonda bu durum hala devam etmekte.

Davines Türkiye olarak bu dönemde, geçmişte de olduğu gibi iş ortaklarımız olan salonları çeşitli projelerle desteklemeye devam ettik. “Amacı olan bir alışveriş yap!’’ mottosuyla hazırladığımız proje ile kozmetik ihtiyaçlarını kuaför salonlarından sağlayan nihai müşterilerimize çeşitli hediyeler vererek salonlardaki ürün satışını ve bundan elde edilebilecek geliri arttırmayı hedefledik. 

Hizmet sunduğumuz sektör tamamen ikili ilişkilere dayalı olarak ilerlemekte. Çalıştığımız salonların hemen hepsi yalnızca müşterilerimiz değil, aynı zamanda uzun yıllardır arkadaşlarımız olan ve pazara henüz girmiş bir marka iken Davines’i sahiplenen, markamızın kalıcılığına katkıda bulunan insanlar. Pandemi süreci ve sonrasında salonların devamlılığını sürdürmesi bir kuaför markası olan Davines’in de devamlılığını sürdürebilmesi açısından oldukça önemli. Hepimiz aynı gemideyiz. Bunlar, salonlara alım kolaylığı sağlamak üzere vadeleri elimizden geldiğince açmak, çeşitli promosyon ve eğitimlerle onları desteklemek için fazlasıyla önemli nedenler.

Kuaför salonları ve sektör özelinde 2021’e bakışınız ve beklentilerinizi öğrenebilir miyiz?

Yapılan aşı çalışmalarının başarılı olması durumunda sektörün 2021 yılında çok daha hızlı bir ivmeyle büyüme yaşayacağına inanıyorum.

Kuaför salonu sahiplerine, çalışanlarına önerileriniz nedir?

Bu durağan süreçte, salonların ve salon çalışanlarının teknik ve teorik eğitimlerle salon servislerini daha zengin bir hale getirmek üzere çalışmalar yapmasını önerebilirim. Örneğin, salon servislerine çeşitlilik kazandırarak, normale dönüş sürecinde cironun artmasına katkı sağlayacak düzleştirme ve perma gibi işlemlere öncelik tanıyabilir, müşteriye farklı bir deneyim tecrübesi sağlayacak profesyonel salon bakımlarını menülerine ekleyebilirler. Bunun  haricinde, yeni bir salon açmanın ya da mevcut bir salonu işletmenin oldukça maliyetli olduğu bu günlerde müşteri kitlesi ve fiyat politikası birbirine çok yakın olan işletmeler tek çatı altında birleşebilir.

Globalde ve yerelde 2021 planlarınız, şirket yapılanmanız, eğitim-etkinlik takviminiz, ürün lansmanlarınız hakkında neler paylaşmak istersiniz?

Her şeyden önce hem Türkiye’de hem de globalde eğitimler hızlanarak devam edecek. Ürün  koleksiyon ve renklendirme olarak kategorize ettiğimiz eğitimler markamızın sosyal medya hesaplarında yayınlanacak ve sosyal mesafe kuralına uygun olacak şekilde akademilerimizde yüz yüze de gerçekleşebilecek.

Eğitim, satış ve sevkiyat birimlerinde çalışan personel sayısını 2021 yılında da arttırmaya devam ediyoruz. Çeşitli eğitim organizasyonlarıyla hem ekip motivasyonunu en üst seviyede tutmaya hem de ‘’yeni normal’’e adapte olmaya çabalarken süreçten negatif etkilenmemelerine yardımcı olmaya çalışıyoruz. Tabii ki her yıl olduğu gibi bu yıl da yeni çıkacak olan ürünlerle ürün çeşitliliğimizi arttırarak büyümeye devam etmeyi hedefliyoruz.

J Plazma Estetiği ile Sıkı Bir Cilde Sahip Olun!

0
J plazma estetiği ile sıkılaşma

J plazma estetiği, vücudun bir yerindeki derinin subtermal tabakasının soğuk plazma enerjisi ile sıkılaştırılma işlemidir. Amerika’nın Colarado eyaletinde Dr. Jack Zamora tarafından geliştirilen bu teknoloji FDA onaylı olup gençleşmek isteyen herkes için muhteşem bir fırsat. Siz de sıkı bir cilde sahip olmak istiyorsanız j plazma teknolojisisizleri bekliyor.

J Plazma Teknolojisi Nedir?

Sizler de cildinizi etkili bir şekilde sıkılaştırmak ister misiniz?  Son teknoloji kullanılarak yapılan J plazma teknolojisine hazır olun! Helyum gazının radyo frekanslarıyla soğuk plazma haline getirilmesi yöntemiyle yapılan bu teknikle sizler de güzelleşebilirsiniz.

Cilt yenileme, vücut şekillendirme, deri dokusunu gerginleştirip daha ışıltılı bir görünüm sağlama gibi birçok estetik operasyonda J plazma teknolojisi kullanılır. Bu yöntem lazer gibi yöntemlerin aksine soğuk bir şekilde uygulandığından ciltte deformasyonlara sebep olmayan güvenilir ve kolay bir uygulamadır.  İyileşme sürecinin oldukça hızlı oldu bu estetik işlemi sayesinde çok daha ince ve sıkı bir cilde sahip olmaya hazır olun. Cerrahi olmayan bu yöntemi neredeyse vücudunuzun her bölgesine uygulayabilirsiniz.  Cildinizi sıkılaştırmak ve şekillendirmek istiyorsanız J plazma estetiği kolaylıkla yaptırabileceğiniz başarılı bir tedavidir.

   J Plazma Nasıl Uygulanır?

      J plazma estetiği öncesinde detaylı bir muayene ve tedavi planı yapılır. Acısız bir uygulamadır ama kişinin isteğine bağlı olarak lokal veya genel anestezi yapılabilir. 2 mm’lik küçük, görünmez kesiler ile deri altına girilerek tedavi uygulanır. Uygulanan estetik etkisini operasyondan hemen sonra gösterse de iyileşme sürecinin sonunda çok daha belirgin bir etki ortaya çıkar. Burada dikkat etmeniz gereken nokta, uygulama alanında şişlik ve morarma olmaması adına işlemden en az bir hafta önce aspirin, yeşil çay ve E vitamini içeren besinler tüketmeyi bırakmalısınız.

Freepik

J Plazma Estetiği Avantajları

  • Ameliyatsız bir tedavi olması sebebiyle iyileşme süresi hızlıdır.
  • Yüz, boyun ve göz kapakları gibi hassas yerler de dahil olmak üzere tüm vücuda uygulanabilir.
  • Enfeksiyon ya da kanama riski yok denecek kadar azdır.
  • Hızlı sonuçlar alınır.
  • Gözle görülür derecede değişim olur ve doğal bir görünüm elde edilir.
  • Yetişkinlerde her yaştan ve her cilt tipinden insana kolaylıkla uygulanabilir.
  • Fiyat bakımından oldukça uygundur.

 J Plazma Estetiği Hangi Bölgelere Uygulanabilir ?

    J plazma estetiğinin uygulama alanı oldukça geniştir. Başlıca tedavi bölgelerini;

  • Yüz, çene ve çene altı
  • Bel bölgesi
  • Basen bölgesi
  • Karın bölgesi
  • Diz ve dirsek bölgesi
  • Göğüs bölgesi
  • Kol bölgesi ve
  • Tüm selülitli bölgeler olarak sıralayabiliriz.

Güzellik ve gençlik kavramlarının bağdaştığı günümüzde güzelleşmenin yolu gençleşmekten geçiyor. Cildini sıkılaştırmak, güzelleştirmek ve bu sayede daha genç görünmek isteyen herkes J plazma estetiği yaptırarak çok daha genç bir görünüme kavuşabilir. Makul fiyatları, kolay uygulaması ve hızlı bir iyileşme süreci ile siz de bu tedaviyi gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.