Derlediğimiz Ventoso yorum şikayet yazımızda ‘En iyi kuaförlerin tercihi’ sloganıyla binlerce seçkin kuaför, lüks otel ve profesyonel deneyim yaşlamak isteyen bireylerin evlerinde de neden tercih ettiği ve kullandığı yer alıyor.
Hepsiburada.com ‘da Ventoso Yorum Şikayet
18 Mayıs 2022
Super fõn cihazı.Aninda şekil alan saçlar.
17 Mayıs 2022
Ürün çok kaliteli, üfürme ayarı çok çok iyi . Hemen ısınan ve duran bir yapısı yok. Kesinlikle tavsiye ediyorum
15 Mayıs 2022
Bu ürünün aynısını bir yakınıma almıştım ve yaklaşık 2 yıldır son derece memnun ve begeniyle kullanıyor. Ondayken benimde deneme sansim olmustu ve gercekten kuaforlerdeki makineleri aratmayacak güçte. Benim makinem bozulunca hic dusunmeden bildigim bu ürünü kendimede aldım. Güzel paketleme ve hızlı teslimat için satıcıya ayrıca teşekkür ederim. Tereddütsüz alın.
8 Mayıs 2022
En iyi 10 fön makinesi listesinde ilk sirada yer alan ve kuaforlerin tercihi olan (öyleymis) Ventoso V3 Mega Turbo 5500 markasini internette arastirdim ve yorumlara bakarak alma karari verdim. Siparisimi dun olusturdum ve bugun elimdeydi. Bu kadar hizli beklemiyordum. Hepsiburada farki ve hepsijet’in guvenilir, ozenli bir sekilde siparisimi ulastirmasi yine beni memnun etti 🙂 Cok tesekkur ediyorum. Makinem gelince, termal fon fircasi ile denedim. Sonuc, bir harika. Tabir-i caizse jilet gibi fön çekiyor. Fan ve arkasindaki izgarasi gayet duzgun, buyuk ve kucuk olmak uzere 2 adet baslığı bulunmakta, makine oyle agir da degil. Kendi kendinize cok rahat, yorulmadan fon cekebilirsiniz. Isisi kullandikca cogaliyor. Neden ilk etapta ilik geliyor diye akliniza takilmasin. Zaten 2 asamali ısı ve derecesi var. Saciniza ve kullaniminiza gore ayarlayabilirsiniz. Bunun disinda, kutusunun uzerinde seffaf jelatin bulunmakta, yani ilk siz aciyorsunuz (korumali). Rengi ise (fistik yesili), cok tatli. Korumali cantasi da cok guzelmis. Seyahat etme durumunuzda cantasina koyarak, istediginiz yere (makinenize zarar vermeden) goturebilirsiniz. Garanti belgesi de mevcut (kutusunun uzerinde). Iciniz rahat edebilir. Sahsen cok memnun kaldim. Gonul rahatligiyla tavsiye ederim.
trendyol.com‘da Ventoso Yorum Şikayet
2 Mart 2022
Ürünü aldım ertesi sabah elimdeydi. Kargo çok hızlı. Renk olarak siyah almıştım mor geldi o da güzel olduğu için iade etmiyeceğim ama illa belli renk isteyenler için aklınızda olsun. Ürün performansı baya iyi denedim hızlı kurutuyor watt ı yüksek fön çekmeden fönlü gibi oldu güçlü oldugu için. Tavsiye ediyorum fiyat performans ürünü.
15 Şubat 2022
Gucu gayet guzel, zaten cok guzel yorumlar var marka ile ilgili de.
8 Kasım 2021
Muhteşem bir ürün güçlü ve daha sessiz
6 Kasım 2021
Daha önce başka markalar kullandım, tam bir fiyat performans ürünü. Hafif ve boyutu küçük olduğundan kullanımı rahat. Ayrıca performansına göre sesi gayet makul, sessiz çalışıyor denebilir. Böyle bir ürünü kullanmak zaman kazandırıyor, saçınıza rahat ve hızlı şekil veriyorsunuz.
Ventoso bizim için güvenle kullanabileceğimiz ürünler demek. Ücretsiz Bakım Servisi ile yıllarca güvenle kullanabilirsiniz. Metin Bahçecik-MM Bahçecik Kuaför
İşletmemizde kullandığımız ürünlerin seçiminde titiz davranmak zorundayız. Ventoso’da bu seçimlerimizden biridir. Mahmut Ebil-Ebil Kuaför
Uzun yıllar kullanabileceğiniz ve servisiyle sizi yolda bırakmayan Ventoso’ya teşekkürler. Habip Örs-Nis Kuaför
Ventoso uzun ömürlü profesyonel saç maşalarıyla harika şekillendirmeler mümkün mü? Evet. Sibel Bircan -ZS Güzellik
Kaliteden ödün vermeyen bir işletme olarak bizim seçimimiz Ventoso oldu. Yıllardır güvenle kullanıyoruz. Sabit Akkaya – Sabit Akkaya Hairstylist
İster yeni açılmış ister sadık müşteri kitlesine sahip köklü bir salon olsun, her salon sürekli yeni müşteri oluşturmanın çok önemli olduğunu bilir. Yerleşik bir salona sahip olsanız bile, işinizin sürdürülebilir olması ve ideal bir şekilde büyümesini sağlamak için durmaksızın yeni müşteri oluşturmanız şarttır. Mevcut müşterileriniz işletmenizi döndürmek için çok önemli olmakla birlikte koşulları, ihtiyaçları ve istekleri sıklıkla değişir, bu nedenle her zaman salonunuza yeni müşteri çekmeniz gerekir. Bazı sağlam stratejilerden yoksunsanız, bunu sağlamakta güçlük çekebilirsiniz.
Yeni müşteri çekmek için şu stratejileri izlediğinizden emin olun:
Salonunuzda “Fotoğraf” Alanı Yaratın
Müşterilerinizin salonunuzdan çıkmadan fotoğraf çekmek ve yeni görünümlerini sergilemek isteyecekleri bir alan yaratın. Mükemmel selfie için bir neon tabela veya eğlenceli bir duvar kağıdı ya da ışık içeren şık bir arka plana sahip bir fotoğraf köşesi oluşturabilirsiniz.
Ziyaretçilerinizden salonunuza ait sosyal medya hesabını etiketlemelerini isteyin. Müşteri gönderilerini, elbette müşterinin iznini de alarak her zaman kendi sosyal medya hesabınızdan yeniden paylaşın. Salon ziyaretçilerinizi sosyal medyada paylaşım yapmaya teşvik edin.
Coğrafi Konum Etiketinizin Doğru Olduğundan Emin Olun
İnsanlar salonunuzdayken kendi fotoğraflarını yayınladıklarında, fotoğrafı konumla etiketleyebilirler. Instagram, Facebook vb. sosyal platformlarda işletmenizin adının ve coğrafi konumunun doğru olduğundan emin olun.
Salon ekibinizde yer alanların, kendi çalışmalarını ve müşterilerinin fotoğraflarını paylaştıkları bir işletme hesabına sahip olduklarından emin olun. Böylece ekibinizin takipçilerinden de yararlanabilirsiniz.
Paylaşılabilir İçerik Oluşturun
Mutlu müşterilerin veya kesim ve renklendirme servisleri sırasındaki fotoğraflara ek olarak, “Nasıl Yapılır” videoları gibi sektör profesyonelleri arasında paylaşılması muhtemel şeyler yayınlayın.
Bir Google Haritalar Listesi Oluşturun
Google Haritalar’daki girişinizin en son saat, konum ve hizmet listesinin güncel olmasına dikkat edin. Dikkat çeken ve bir hikaye anlatan fotoğraflar ekleyin. Telefon numarası ve e-posta dahil olmak üzere güncel iletişim bilgilerinin göründüğünden emin olun.
Web Sitenizi Optimize Edin
Biri Google’da şehrinizdeki ya da kendi lokasyonunun yakınlarındaki kuaförleri aradığında, kendi salonunuzun arama sonuçları sayfasının en üstünde çıktığından emin olun. Google’ın sizi bulabilmesi için web sitenize anahtar kelimeler ekleyin ve SEO uygulamalarından yararlanın.
Google Yorumlarınızı Takip Edin
Biri işletmenizi Google’da aradığında, salonunuza ait yıldız derecelendirmesini ve geçmiş müşterilerden gelen yorumları anında görür. Salonunuzla ilgili yorumları takip ettiğinizden ve memnun olmayan bir kullanıcı gördüğünüzde ona ulaşıp memnun etmeye çalışın ve yorumunu güncellemesini rica edin.
Erkekler, özellikle de kendisine özen gösterenler için saç ve sakal bakımı son derece önemlidir. Bu defa tamamen erkeklere özel ödüllü bir markanın bakım ürünlerinden söz edeceğiz: Morgan’s Pomade
Usta İngiliz berberlerce de tescillenen en kaliteli ve ödüllü erkek saç, sakal, traş ve spa ürünleri markası Morgan’s Pomade, erkek saç ve sakal bakımı formülleriyle büyük fark yaratıyor.
İngiltere’nin en eski bağımsız saç ve güzellik ürünleri üreticilerinden biri olan Morgan’s Pomade, 1873 yılında Londra’da kuruldu. Markanın hikayesi, Morgan ailesinin üretim, etiketleme ve paketlemeyi tamamen elle yaptıkları kendi evlerinin mutfağında başladı.
Çevre dostu üretimle buluşan 150 yıllık deneyim
Morgan’s PomadeMorgan’s Pomade
Morgan’s laboratuvarında formüle edilen ürünleri, uzun yıllara dayanan deneyim ve bilgi birikimini 21. yüzyılın çevre dostu etik üretim anlayışıyla birleşti.
1873 yılında üretilen orijinal pomadı çeşitlendiren ve şu anda yüksek kaliteli içeriklere odaklanan marka, farklı ihtiyaçlara yanıt veren saç ve güzellik ürünleri üretiyor.
Morgan’s Pomade
Morgan’s Pomade: Otantik ambalajlar ve lüks kokular
Global çapta yoğun ilgi gören otantik ambalajlara ve lüks kokulara sahip ürünleriyle öne çıkan marka, erkek serisiyle berberlerin favorisi. Erkeklere yönelik ürünleri saç şekillendirme pomadlarından saç toniklerine, şampuan ve vücut bakım ürünlerinden wax ve jöleye, tıraş ve tıraş sonrası ürünlerden sakal – bıyık bakımına ve beyaz saç çözümlerine kadar uzanan çok çeşitli ihtiyaçları kapsıyor.
Global çapta yoğun ilgi gören otantik ambalajlara ve lüks kokulara sahip ürünleriyle öne çıkan marka, erkek serisiyle berberlerin favorisi. Erkeklere yönelik ürünleri saç şekillendirme pomadlarından saç toniklerine, şampuan ve vücut bakım ürünlerinden wax ve jöleye, tıraş ve tıraş sonrası ürünlerden sakal – bıyık bakımına ve beyaz saç çözümlerine kadar uzanan çok çeşitli ihtiyaçları kapsıyor. Kendi laboratuvarında formüle edilen ürünleri, uzun yıllara dayanan deneyim ve bilgi birikimini 21. yüzyılın çevre dostu etik üretim anlayışıyla birleşti. 1873 yılında üretilen orijinal pomadı çeşitlendiren ve şu anda yüksek kaliteli içeriklere odaklanan marka, farklı ihtiyaçlara yanıt veren saç ve güzellik ürünleri üretiyor.
Yeteneği ve vizyonuyla 2022 Uluslararası Kuaförlük Ödülleri’nde (IHA) Yılın Uluslararası Saç Influencer’ı seçilen Mustafa Avcı, 16 Mayıs’ta Madrid’de düzenlenen törende ödülüne kavuştu.
IHA Kurucusu ve Yöneticisi Mikel Luzea ile IHA Global Elçisi Sergi Bancells’in 21-30 Mart tarihleri arasında Uluslararası Kuaförlük Ödülleri’nin dördüncü yılını kazananları açıklamak üzere gerçekleştirdiği dünya turunda saç eğitimcisi Mustafa Avcı, Yılın Uluslararası Saç Influencer’ı seçildi.
Türkiye’de doğup büyüyen ve New York merkezli popüler butik kuaför salonu Salon M’nin sahibi olan Avcı, renklendirme, şekillendirme ve kesim becerilerinin yanı sıra kendisine bu ödülü getiren Instagram’daki 500.000’i aşkın takipçisi, sosyal ağlardaki projeksiyonu ve eğitim becerileri ile tanınıyor. Her geçen gün kitlesiyle birlikte vizyonunu da büyüten Avcı, kuaförlük dünyasında yadsınamaz bir eğitim kapsamına sahip.
IHA 2022’nin ödül kazanan 7 ismi, mor bir halıdan geçerek 16 Mayıs’ta Madrid’de düzenlenen tören gecesinde taç giydiler. Dünyanın en önemli kuaför ekiplerinin podyumda yer aldığı etkinliğe ilişkin daha fazla bilgiye https://www.ihawards.com adresini ziyaret edin.
Avcı, renklendirme, şekillendirme ve kesim becerilerinin yanı sıra kendisine bu ödülü getiren Instagram’daki 500.000’i aşkın takipçisi, sosyal ağlardaki projeksiyonu ve eğitim becerileri ile tanınıyor. Her geçen gün kitlesiyle birlikte vizyonunu da büyüten Avcı, kuaförlük dünyasında yadsınamaz bir eğitim kapsamına sahip.
Hairist Yılın Kuaförü Yarışması 2021 Ödülleri, Hush markası ev sahipliğinde Kıbrıs’ta 350’ye yakın misafirin katıldığı bir törenle sahiplerini buldu.
Yarışmanın ana sponsoru Hush markasının yeni ürünü Mayday’in de görkemli bir lansmanla kuaförlerin karşısına çıktığı gecede Kesim&Renk, Avangard, Gelin Saçı olmak üzere üç ayrı kategoride kazananlar açıklandı.
Kuaförler Derneği II. Başkanı Emrah Kemendi’nin yarışmanın değeri ve önemi üzerine yaptığı konuşmanın ardından gerçekleşen ödül töreninde heyecanlı anlar yaşandı. Jüri üyelerinin ve Sistem Kozmetik ailesinin sunduğu ödüller alkışlar arasında sahiplerine ulaştı.
İşte Hairist Yılın Kuaförü Yarışması 2021 Kazananları:
Hairist Yılın Kuaförü Yarışması 2021Yılın Kuaförü Ödülü
Bugün Influencer kavramı, Instagram’da güzelliği ve stiliyle beğeni toplayan arzu nesnesi bir kimlik olmanın ötesine geçerek artık her tür yaratıcı online içerik oluşturan kişileri ifade ediyor!
Moda influencer’ı, belleklerde genellikle genç, zayıf, stil sahibi, özenle seçilmiş bir gardroba ve kusursuz Instagram fotoğraflarına sahip bir kadın profilini ifade ediyor. Sayısız selfie ya da profesyonel fotoğraf çekimleriyle dolu Instagram sayfasında binlerce takipçiye seslenen moda influencerlığı kavramı da yavaş yavaş şekil değiştiriyor.
Hiçbir trend sonsuza kadar sürmüyor. Artık, sürekli yenilenen teknolojiye paralel olarak sosyal kavramlar da bu hızdan nasibini alıyor. On yıl önce yeni ve çığır açıcı olarak kabul edilen moda influencerlığı da zamanla tüketicilerde bir doyum yarattı. Bu alana öncülük edenler şu anda multi-milyon dolarlık işletmeleri yönetiyor ve ünlü olma eşiğini çoktan aşmış durumdalar. Bugün, “influencer”, TikTokçulardan Twitter kişiliklerine, moda yazarlarından stilistlere, yeni bir moda ve trend yorumcusu ortaya çıkıyor.
Alan genişledikçe, kalıpların dışına çıkan içerik sağlayıcılar için daha fazla fırsat doğuyor. Markalar, insanların şovları ve koleksiyonları hakkında tartışmasını, ürünleri incelemesini ve heyecanlanmalarını sağlamak için her zamankinden daha istekli.
Influencerlık, ürün tanıtımının ötesine geçeli çok oldu
Takipçiler, organik içerik oluşturan birinin ne söyleyeceğini görmenin yanı sıra bilgi ve görüşlerini tartışabilmek istiyor. İşin tanımı, ürün tanımının ötesine geçmeye başladı.
Bugüne kadarki işleyişe baktığımızda, YouTuber’ların reklamlardan, üyeliklerden ve ticari ürünlerden para kazandığı, blog yazarlarının abonelik ücretlerini belirleyebildiği; TikTok’ta İçerik Oluşturucu Fonu ve bahşiş özelliğinin devreye girdiği bir sistemden söz edebiliriz. Ancak bunlar, potansiyel marka anlaşmalarıyla karşılaştırıldığında önemsiz kazançlar sunuyor. Platformlar, giderek daha fazla üst düzey yeteneklerle çalışıyor: Instagram’ın ana şirketi Meta, Reels, bu yıl Oscar’larda 12 yaratıcıyı kısa video içeriği yapmaya davet ederken, TikTok geçen Eylül ayında Londra Moda Haftası’na sponsor oldu ve yeteneklerin öne çıkmasını sağladı. Twitter, High Fashion Twitter topluluğu sayesinde sektördeki tartışmasız en ilgi çekici söylemlere ev sahipliği yaparken, şimdiye kadar içerik oluşturucuları desteklemek veya onları para kazanmaya teşvik edebilecek yollar sağlama adına pek bir şey yapmadı.
Influencer’lar yalnızca sponsorlu içerikle geçinebilirken, günümüzün bu alandaki en başarılı isimleri sadece ürünleri sattırmakla kalmıyor, girişimci olup iş kuruyorlar.
Artık stilini gösteren kişilerden çok söylem yaratabilen sesler ön planda!
Örneğin, ABD’de milyon dolarlık bir iş yöneten önde gelen influencer’lar, sadece estetiğe ya da metriklere odaklanmıyor. Aynı zamanda, takipçilerini harekete geçmeye teşvik eden benzersiz bir ses olmaya odaklanıyorlar. Artık kişisel stilin ön planda olduğu kişilerden çok söylem yaratabilen sesler ön planda! Hangi platformda olursanız olun, hangi sektöre girerseniz girin, kendinize sormanız gereken asıl asıl soru şu: Topluluğunuz kim? Seslendiğiniz kitle kimlerden oluşuyor? Dünyaya yaydığınız mesaj nedir ve bu mesaj başkalarını hayatlarını güzelleştirmeye ve dünyayı daha iyi bir yer yapmaya teşvik ediyor mu, onlara ilham veriyor mu? Kendilerini daha iyi hissedebilecekleri ne öneriyor?
Bugün, influncerlık bağlılık geliştirmek veya insanları yönlendirmekten çok daha öteye giden bir teşvik misyonu ediniyor. Yeni influencer kavramı, insanları örneğin; belli bir çantayı satın almaya teşvik etmeyi içerdiği kadar, sosyal bir harekete yönlendirmeyi de kapsayabilir.
Sofistike tarzıyla bilinen, iki kez “Hollanda Yılın Kuaförü’ unvanının ve çok sayıda ödülün sahibi olan Schwarzkopf Global Renk Elçisi Arjan Beevers, Türkiye’deki kuaförlere özel bir workshop serisi için İstanbul’daydı.
25 yıllık tecrübesiyle kendi imzası olan yaratıcı bir stil yaratmayı başaran, Hollanda’nın önde gelen kuaför salonu Avanti Kappers’in sahibi Arjan Beevers, Schwarzkopf ASK Eğitim platformuna zengin bilgi birimi ve deneyimini katmanın yanı sıra ESSENTIAL LOOKS® koleksiyonlarındaki yeni trendlerde de yaratıcı ve yenilikçi stilini konuşturuyor.
Arjan Beevers’la gerçekleştirdiğimiz özel röportajda, Türk kuaförleriyle ilgili izlenimlerinden Essential Looks çalışmalarına, kuaförlük ödüllerinin avantajlarından koleksiyon çalışmanın önemine, kuaförlükle ilgili merak edilen pek çok detayı konuştuk.
Saç: Arjan Beevers
İstanbul’a ilk kez mi geliyorsunuz?
Arjan Beevers: İstanbul’a ilk gelişim. Sarayı gördüm, limana yürüdüm. Çok güzel bir şehir.
Peki ya Türk kuaförleri? Türk kuaförleriyle ilk buluşmanız, onlarla bir atölye yapıyorsunuz. İzlenimleriniz nedir?
Arjan Beevers: Türk kuaförlerini beğendim; fönleri, balyajları çok iyi. İlk iki gün yaptığım workshop çok deneyimli kuaförlerleydi. Bugünkü grup, biraz daha genç, öğrenmeye gerçekten açık ve hevesli. Gerçekten hassas çalışıyorlar, iyi iş çıkarıyorlar.
Arjan Beevers Schwarzkopf ile çalışan Türk kuaförlere eğitim verdi.
Buradayken salon işini nasıl yönetiyorsunuz?
Arjan Beevers: Çok iyi bir çalışan kadrosuna ve çok iyi bir yöneticiye sahip olduğum için çok şanslıyım. Bir haftadır salondan uzaktayım ama her şeyin yolunda gittiğini biliyorum. Kadromda 8-10 yıldır benimle çalışan 8 kişi var. Onlara güveniyorum, ben salonda olmasam bile işler her zamanki gibi devam ediyor.
Peki ya randevularınız?
Arjan Beevers: Bu biraz zor oluyor, şimdi çok daha fazla süre uzaktayım. Bu yüzden düzenli müşterilerimden ajandama göre rezervasyon yapmalarını rica ediyorum, planlarını biraz değiştiriyorlar. Bazı müşterilerim de, salondaki bir iş arkadaşımla devam ediyor. Salondan uzun süre uzak kalırsam, pek fazla yeni müşteri yapamam. Denge her zaman zor bir şeydir. Salonunuz, eğitimleriniz, seyahatleriniz var ama aynı zamanda özel hayatınız da var. Evliyim, iki çocuğum var ve dengeyi bulmak zorundayım ki bu her zaman kolay değil.
Şimdi Essential Global Masters var. Bir çok atölye çalışması oluyor ve hepsi bu dönemde. Yazın hiçbir şey olmuyor ve Eylül’de her şey yeniden başlıyor. Yani, belli dönemler çok yoğun.
Schwarzkopf ile ne kadar süredir birliktesiniz?
Arjan Beevers: Sanırım, neredeyse 12 yıl oldu. Salonumu 23 yaşında satın aldım. 19 yaşında orada çalışmaya başladım ve 23 yaşındayken salonu eski sahibinden devraldım. Başka bir markayla çalışılıyordu ve çok sarışın boyardık. Neredeyse müşterilerimin çoğu… Her şey sarışındı. O zaman çalıştığımız markanın renklerinin yeterince güçlü olmadığını düşünüyordum, renkler çok sıcaktı. Bu yüzden başka bir marka arayışına girdim. Birçok markaya baktım. Hepsi de gelip salonda bir gösteri yaptılar. Schwarzkopf’tan da teknik kişi geldi. Onu Hollanda’da düzenledikleri kuaför ödüllerinden tanıyordum. Bir gösteri yaptı ve tüm markalar içinde en iyisiydi. Dört model vardı ve hepsi sonuçlara hayran kaldı. Benim için kolay bir işti ama o günden bu yana kararım değişmedi. Sonra bir gün bana Schwarzkopf için eğitim işi yapmak ister miyim diye sordular ve böyle başladım.
Yeni bir şey göstermiş olmalısın. Teknik olarak çok mu iyiydin?
Arjan Beevers: Ben iyi bir kuaförüm. İyi bir renklendirmeciyim, ama en iyisi değilim, saç renklendirmede benden daha iyi kuaförler var ama farklı şeyler biliyorum. Yani, sahip olduğum tüm disiplinlere ek olarak dijital ve sosyal medyadaki hünerimle, eğitimlerde kuaförlerle paylaşabileceğim birçok şey var. Bir süperstar gibi davranmıyorum. Ben normal bir adamım. En iyi olduğumu düşünmüyorum. Seminerlerimize gelen insanlar, öğrenmek için bir zaman ayırıyor. Ben gençken seminerlere gittiğimde eğitmen bana “Pek iyi değilsin” dediğinde… Eh, bundan hoşlanmazdım, kimse hoşlanmaz. İnsanlar öğrenmek, iyi vakit geçirmek ve kendilerini iyi hissetmek için seminerlere katılıyorlar. Ben gerçekten cana yakın, sakin ve uyumlu olduğuma inanıyorum. Ustalık dersleri verdiğimde insanların bundan keyif aldığını düşünüyorum. İnsanlar benim iyi bir adam olduğumu düşünüyor ve beni bir yere, bir şeye, sonra bir başkasına davet ediyor. Ve bir seferinde de benden global elçi olmamı istediler. Ancak, diğer global elçi kuaförler, solonda çalışmıyor. Harika bir kuaför olan Taylor Johnston gibi. Fotoğraf çekimleri yapıyor, ünlülerle çalışıyor. Aynı zamanda harika bir kuaför olan Nick Irwen de salonda çalışmıyor. Lesley Jennison ayda birkaç gün birkaç müşterisi olan bir salonda çalışıyor, ama orası onun salonu değil. O yüzden salon sahibi ve salonda bizzat çalışan bir kuaförle çalışmak onlar için iyi bir fikir bence. Geçmişte Essential Looks yaptıkları zaman, diyelim ki saçı ayıracaklar. Tam 1 saati sadece buna ayırırlardı. Ya da saçı kesmek için. Salonda bu olmaz. Saçı ayırmak 5 dakika ise, boyama için üç saatiniz yoktur. 45 dakikanız vardır. Ticari olmalı. Bu bence benim güçlü noktam, çünkü bir salonum var. Ayrıca salonda neyin ticari olup neyin olmadığını ya da neyin işe yarayıp yaramadığını da biliyorum. Yani ekipte bu dengeye sahibiz. Bir editoryal kuaför olarak çekimler için saç yapıyorsunuz ama benim de ticari çalıştığım salon müşterilerim var. Bizi harika bir takım yapan da bu.
Saç: Arjan BeeversSaç: Arjan Beevers
Ne zamandır Schwarzkopf’un global ekibindesiniz?
Arjan Beevers: İki-üç yıl.
Instagram hesabınızdan salon çalışmalarınızı değil de, çoğunlukla editoryal görsellerinizi paylaştığınızı biliyorum. Neden salon çalışmalarını paylaşmıyorsunuz?
Arjan Beevers: Öyle değil. Ticari çalışmalarıma ait görseller salon hesabımdan paylaşılıyor. Çünkü beni takip eden bir sürü kuaför var, bu yüzden kendi hesabımda çok fazla kuaför işi ile ticari olmak istemiyorum. Çok fazla fotoğraf çekimi yapıyorum ve yapmayı en sevdiğim, dolayısıyla da en çok gösterdiğim iş bu.
Saç: Arjan BeeversSaç: Arjan Beevers
Gelelim, Essential Looks trendlerine? Siz de çalışmanın bir parçasıydınız.
Arjan Beevers: Evet, iki podyum ve bir salon görünümü yaptım. Kapaktaki mavi saçlı adam…. Sarı ve yeşil görünümleri Taylor Johnston ile birlikte yaptım. Gerçekten renkli görünümler. Diyelim ki sarı, yeşil veya mavi çalışıyorsunuz. Bunlar aşırı renklerdir ama bunları saçta güzel bir şekilde uyguladığınız takdirde herkeste güzel görüneceğini göstermek istedim. Burada herkes saçını yeşil veya mavi renk boyasın demiyorum. Teknikler her türlü renkle çalışıyor. Yani yeşil ve sarıyı, arkada gri, kahverengi, altın sarısı veya Vanilya sarısı ile düşünürseniz, gerçekten ticari görünecektir.
Arjan Beevers: Dünya büyük, her ülke kendi tarzına sahip. Ama biz herkes için bir koleksiyon oluşturmaya çalışıyoruz. Tüm ırkları, saç tiplerini ve cinsiyetleri kapsamaya çalışıyoruz. Saç koleksiyonu yaptığımız zaman “siz de böyle yapmalısınız” demiyoruz. “Bu bizim ilhamımız ama siz bunu kendinize göre yorumlayabilirsiniz” diyoruz. Sizin yorumunuz saçı birkaç cm daha uzun tutmak ya da sapsarı bir renk yerine Vanilya sarısı kullanmak olabilir.
Bir sürü ödülünüz var. Kuaförlere verilen ödülün motivasyonu nedir?
Arjan Beevers: Ben biraz rekabetçiyim ve genç yaşta başladığım salon da zaten ödüllere katılıyordu. Ayrıca benden Hollanda kuaför ödüllerine katılmamı istediler. Bu bende büyük bir etki yarattı. “Wow, istediğim şey işte bu”, dedim. Çünkü ödül törenlerinde tüm büyük kuaförler oradadır ve işleri beyaz perdede gösterilir. Ödülünüzü almak için sahneye çıktığınızda herkesin gözü sizin üzerinizdedir. İstediğimin bu olduğunu düşündüm. Bunun için çalışmaya başladım ve ödülü kazanmam neredeyse 10 yılımı aldı. 2012, Hollanda’da En İyi Erkek Kuaförü Ödülünü, ardından 2014’te “En İyi Ticari Erkek Saçı” ödülünü kazandım. 2015 yılında ise Yılın Kuaförü oldum. O günden bu yana salonumda pek çok ödül kazandık. 25 yıllık tecrübemle şunu söyleyebilirim: her yıl bir koleksiyona sahip olmanız gerek. Sadece kuaförlük ödülleri kazanmak değil, dünyaya ne yaptığınızı, nasıl çalıştığınızı göstermek için koleksiyon çalışmak çok önemli.
Ödülün faydası nedir?
Arjan Beevers: Her şeyden önce, örneğin workshop’lar veriyorsanız ve bir ödülünüz yoksa, adını kimsenin bilmediği bir kuaförseniz, neden insanlar o workshop’a gitmek istesin ki. Ama ödülleriniz varsa ve herkes çalışmalarınızı tanıyorsa, o zaman herkes o workshop’a gelir.
Peki ya müşteriler açısından ödülün nasıl bir avantajı var?
Arjan Beevers: Seyahat eden, Hollanda’yı ziyaret eden müşterilerim var. “Hollanda’nın en iyi kuaförünü Google’da arattım, karşıma sen çıktın, o yüzden buraya geldim” diyorlar.
90’ların saç ve güzellik trendleri yeniden moda sahnesinde belirirken, geri gelen bir diğer trend ise ince kaşlar oldu. Özellikle son 15 yılda hakimiyetini sürdüren kalın kaşla yerini tekrar ince kaşlara bırakıyor.
Çoğu moda ve güzellik trendi gibi, Bella Hadid, Emma Watson gibi ünlülerin vazgeçemediği ince kaşlar yeniden su yüzüne çıkıyor. Özellikle Tiktok’ta ortaya çıkan ince kaş filtresi, yüz binlerce kullanıcı tarafından kullanılarak giderek daha popüler hale geliyor.
Kaşlarımız tamamen bize özeldir. Dolayısıyla herkese yakışan tek bir kaş tipinden söz etmek zor. Hepimizin farklı ihtiyaçları var; her yüz tipine uyan tek bir kaş tipi yok.
İnce kaş trendini denemeden önce yüz şeklinize en uygun kaş tipinin ne olduğunu netleştirin. Özellikle doğal bir kaş görünümü için daima kaşınızın doğal kavisini takip etmelisiniz. Kaşın kol köklerini yumuşak tutarak kuyruğa doğru güçlenmesini sağlayın, böylece en doğal görünen kaşlara sahip olursunuz.
Bella HadidAngeline Jolie
Doğal bir görünümü hedeflerken, kaşlarınızın doğal renginden bir veya iki ton daha açık olan bir tonu seçmelisiniz. Belirgin bir kaş görünümünü tercih ediyorsanız , biraz daha koyu bir ton tercih edin. Ancak, bu koyu tonu kaşlarınızın ucuna eklemekten kaçının. Çünkü bu yüzünüzü aşağı çekebilir. Ayrıca, çok sivri veya aşırı abartılı bir kavisten kaçının, bunun yerine basit ve pürüzsüz bir eğriye odaklanın.
Seyrek kaşlara sahipseniz boşlukları doldurmak için zaman ayırın. Kaşları sabitleyen ve şekillendiren güçlü şeffaf bir jel kullanabilir ya da uygun renkte bir kaş maskarası uygulayabilirsiniz. “Maskara veya şeffaf bir jel kullanırken, çoğunlukla en belirgin olması gereken alana odaklanın. Kaşın ön tarafını gür tutun.
Doğal bir görünümü hedeflerken, kaşlarınızın doğal renginden bir veya iki ton daha açık olan bir tonu seçmelisiniz. Belirgin bir kaş görünümünü tercih ediyorsanız , biraz daha koyu bir ton tercih edin. Ancak, bu koyu tonu kaşlarınızın ucuna eklemekten kaçının. Çünkü bu yüzünüzü aşağı çekebilir. Ayrıca, çok sivri veya aşırı abartılı bir kavisten kaçının, bunun yerine basit ve pürüzsüz bir eğriye odaklanın.
Saç tasarımcısı Cristina Mihutiu (Romanya)’dan cesur renklendirme önerileri…Kentsel gece sahnesi, odağını disko spot ışıklarına yönlendiren ve ilhamını buradan alan bir koleksiyon.
Christina bizi dans etmeye, en eğlenceli ve kaygısız yönümüzü ifade etmek için kendimizi dans pistinin ortasına atmaya davet ediyor… Adeta rock yıldızlarıymışız gibi…
Koleksiyonun saç kesimleri, kromatik asimetri ve renk geçişleri sayesinde cesur duruşunu destekliyor. Bu şekilde hepimizin içinde taşıdığı enerjiyi ve kararlılığı ifade etmeyi başarıyor.
Hush ailesinin yeni ürünü Mayday, ‘saçın kalbine büyülü bir yolculuk’ sloganı ve görkemli bir etkinlikle kuaförlerin karşısına çıktı.
Aşırı yıpranmış ve işlem görmüş saçlar için Elimain Teknolojisiyle formülize edilen ve saçın kalbine inen bağ oluşturucu bir bakım olan Mayday, özel ambalajı ve sunduğu teknoloji ile dikkat çekici olduğu kadar ürünün lansmanıyla da büyüleyiciydi.
Hairist Yılın Kuaförü Yarışması 2021
Kıbrıs’ta 350’ye yakın misafirin katıldığı ve Hairist Yılın Kuaförü Yarışması 2021’in ödüllerinin de sunulduğu lasnman Hush markasının büyüleyici yolculuğunun önemi aşamalarından biri olarak ses getirdi.
Kıbrıs’ın seçkin otellerinden Merit Otelde gerçekleşen etkinliğin açılışını ve sunumunu Sistem Kozmetik Genel Müdürü Sinan Kara bizzat kendisi üstlenirken Mayday lansmanı süresince CEO Sinan Aydın ve tüm Sistem Kozmetik ailesinin heyecanı gözlerinden belli oluyordu.
Dans Fabrika ekiplerinin özel dans gösterisi ile renklenen lansman, ürüne ait detaylı teknik bilgilerin Ar-ge Müdürü Zafer Bayram ve uygulaması konusunda Hush Akademi Eğitim Müdürü Selçuk Ergin ve Eğitim Koordinatörü Gökhan Kanal’ın katkılarıyla misafirlerle paylaşıldı.
Hush Akademi Adana ve Londra
Sistem Kozmetik Genel Müdürü Sinan Kara Hush ürün ailesinin dünden bugüne gelişiminin yanı sıra Adana’da açılacak yeni Hush Akademi‘nin müjdesini ve Hush markasının globalleşme stratejisi çerçevesinde İngiltere-Londra’daki yeni yapılanmasını konuklarla paylaştı. Hush İngiltere Genel Müdürü Sertan Güven’in ve ekibinin de misafirlere tanıtıldığı bu bölüm, sevilen bir Türk markasının globalleşme yolundaki adımlarının heyecan ve enerjisini yansıtıyordu.
Şirketin başarısında önemli katkıları olan satış, pazarlama ve eğitim ekiplerinin alkışlarla sahne alarak tanıtıldığı lansmanda Sistem Kozmetik Türkiye Satış Müdürü İsmail Çakır, Mayday ürününün kuaförlere ve salonlara sağlayacağı teknik ve ticari katkıyı misafirlerle detaylarıyla paylaştı.
#saçınkalbindeyiz etiketiyle tanıtılan bağ oluşturucu bakım MAYDAY, saçta koruyucu bir tabaka oluşturarak kimyasal işlemlerin etkisini azaltmayı destekliyor ve saçı yeniden yapılandırarak koruma altına alıyor.
Tüm misafirlerin özel ilgi gösterdiği Mayday lansmanının ardından gerçekleşen Hairist Yılın Kuaförü Yarışması 2021 Ödül Töreni de etkinliğin bir diğer önemli unsuruydu.
Kuaförler Derneği Yönetim Kurulu Üyeleri’nin katılımıyla gerçekleşen ödül törenine ilişkin detayları ve kazananları bir ayrı yazımızda detaylarıyla okuma fırsatı bulacaksınız.
Gerek organizasyon gerek konaklama seçimi gerekse de içeriğiyle Sistem Kozmetik – Hush Kıbrıs buluşması pandemi sonrası özlemle beklenen etkinlikler arasında ilk sıralarda yer almayı başaran bir etkinlik olarak büyüleyiciydi diyebiliriz.