Ana Sayfa Blog Sayfa 396

Sabit Akkaya Koleksiyonu

0

Şık ve Sade

Lüks ve zarafetin yansımaları.

Sabit Akkaya imzalı özel bir çalışma.

Özel anları unutulmaz kılacak derece şık ve rahat hissedecek düzeyde sade. Lüksün içinden bir yansıma ve deneyimin büyüleyici gücü bir arada. Seçkinlere özel. Lüks bir otelin parlak merdivenlerinden inen bir yıldız adeta. Her zaman farklı her zaman özel… Lüksün içinde sadeliğin ve şıklığın buluşması. Aykırılığa rağmen özel anlara doğru yolculukta ortak noktada buluşma! 

Saç: Sabit Akkaya

Stil: Ayşe Sönmez

Makyaj: Alp Kavasoğlu

Fotoğraf: Özgür Topkan

Ürünler: Sebastian Professional, Wella Professionals

İzmir Kuaförler Odası Başkanı Sezai Apaydın ile açık açık

0

İzmir Kuaförler Odası Başkanı Sezai Apaydın ile açık açık

Kendisi özel, meslek odası özel bir şehir. Kuaförler Odası Başkanı Sezai Apaydın ile açık açık…

Mesleğine olan tutkusu, yapıcı ve pozitif bakış açısıyla İzmir Kuaförler Odası Başkanı Sezai Apaydın’dan bilgi aldık. İşte satır başları.

Estetica: Kaç yıldır Oda’da görev yapıyorsunuz? Sizce kuaförler neden meslek örgütlerinde görev almalılar?

Sezai Apaydın: 12 senedir oda deneyimim var. 6 sene yönetici olarak hizmet ettim. 6 senedir de başkanlık yapıyorum. Oda’da çalışmadan önce Artistik Kuaförler Derneği’nde 10 sene yönetici olarak görev yaptım. O dönemde Kemal Bey, Adem Bey ve İsmail Sarıca vardı. Dolayısıyla mesleğimizi bir yere getirmek adına sosyal gruplarda hep yer aldım.

Sezai Apaydın: Benden önce başkanlık yapanları saygı ile anıyorum. İmkânlarını, cesaretlerini ve vizyonlarını tartışmıyorum. O zamanın koşulları farklıydı. Sezai Apaydın ile beraber İzmir Kuaförler Manikürcüler ve Güzellik Uzmanları İşletmecileri Esnaf ve Sanatkârlar Odası çağ atladı. Bu kurumu yetkili kılma çabası adına amacımız yerine ulaşırsa, en son meslek şurası ile ilgili çalışmadan doğru isteklerde bulunurlarsa, Oda yetkili bir kurum haline geldiğinde, kuaförlerin beklentilerine cevap verdiğimizde burası iyi işleyebilecek.

İzmir Merkez’de 2500 kaydımız var. 2500’ün içerisinde güzellik uzmanları ve ağdacılar da var. 1800’ü ise kuafördür. 300 Ticaret Odası’nda kayıtlı üye var. Bir de ilçelere bağlı olan karma odalarda 2500 tane var. İzmir il ve ilçelerinde toplam 5000 kuaför var. Odamızda kurumsallaşma konusunda çalışmalar yapıldı. Oda’nın yerini değiştirdik ve büyüttük. Eğitim Merkezi yapıldı. Hijyen eğitimi konusunda bir proje gerçekleştirdik. Kuaförlere yasal zorunluluktan kaynaklanan bir hijyen eğitimi veriyoruz. Yöneticilerimizden dört kişiyi Almanya’ya dört kişiyi de Fransa’ya gönderiyoruz. 6-10 Temmuz 2015 tarihinde Fransa’da bir okulla işbirliği yaptık. 3-7 Ağustos 2015 tarihinde de “Kuaförlükte İş Güvenliği ve Hijyen” hakkında bir eğitim gerçekleşecek. 1 haftalık bir eğitim alacaklar. Mesleki belgelendirme hayata geçiyor. Ulusal mesleki yeterlilik kurumunda 5 yıldır çalışma yaptık. Güzellik uzmanlığı, manikürcülük ve berberliğin müfredatta nasıl olması gerektiğini organize ediyorlar. Müfredat hazırlanıyor. İzmir Kuaförler Manikürcüler ve Güzellik Uzmanları İşletmecileri Esnaf ve Sanatkârlar Odası’nın yapmış olduğu çalışmalar sonucunda deneme sınavları ve yeterlilik sınavları yapıldı. İzmir pilot bölge olarak seçildi. Yapılan sınavlar kameralara çekildi ve Ulusal Yeterlilik Kurumu,na gitti. Mesleki Yeterlilik Belgesi verebilmek için kuaförlerin, manikürcülerin ve güzellik uzmanlarının akredite olma konusunda bir çalışması var. Bu çalışma sonrası akredite olursa, bundan sonra ustalık ve çıraklık sınavları olmayacak, kuaför olmak isteyen insanlar odaya gelecekler ve oda tarafından düzenlenen sınava katılarak, kuaförlük yapma belgesini alabiliyor olacaklar. Europass alacaklar ve bu belge yurtdışında da geçerli olabilecek. 5 yıl sonra ise vize yaptırması için izlenmeleri gerekiyor. Kuaförlere verilen belgelerin belirli bir sisteme oturması açısından çok önemli bir belge. İzmir Oda olarak Mesleki Belge veriyor olacağız… Bunu başarabilirsek, işimize biraz daha ciddiyet katmış olacağız. Bunun amacı farklı yollarla belge alınmasını önlemek. Eğer bu çok ciddi bir şekilde yapılır, bütün sistem kameraya alınırsa ve iyi denetlenirse, kayırmaların önüne geçilmiş olunur. Bu da mesleğin kalitesine yansır diye düşünüyorum. Bir kadın kuaförden sağlıklı bir hizmet alırsa verimlilik artar. Ben mesleğe çok isteyerek başladım. Çok sevdim ve başarımı üstüne koyarak geldim. Bazen bir mimar olsaydım diyorum, hiç kalıcı bir eserimiz yok. Yapıyoruz ve gidiyor diyorum ama düşününce mutlu bir kadın yaratıyorsunuz. Mutlu kadın güzel yemek yapıyor, eşini mutlu ediyor, eşini işe mutlu uğurluyor, eşi işe mutlu gidiyor ve dışarıda pozitif enerji yayıyor etrafına.

Estetica: Kuaförler Odası’nın sektörel projelere sıcak bakan bir yapısı var. Bir de geçen yıllarda yaptığınız bir yarışma var.

Sezai Apaydın: Kuaförler Odası’nda ben başkan olarak, kuaförlüğü üst seviyelere taşımak istiyorum. Bunun da eğitimden geçtiğine inanıyorum. L'Oréal Professionnel, eğitim konusunda sadece oda ile değil genel anlamda Türkiye’de kuaförlerin eğitilmesine ön ayak olmuş önde gelen bir firma. Eskiden rakipsiz firmalar vardı. Siz onlara mecburdunuz ve size hiçbir eğitim vermiyorlardı. Ancak ustanızdan öğrenirseniz yapabiliyordunuz. Bu çark tamamen değişti. Renklendirmeyi ya da permayı sarmayı, gençlere L'Oréal Professionnel öğretti. L'Oréal Professionnel ile bizim vizyonumuz birleşiyor. Ege Üniversitesi ile bir anket çalışması yaptım. Fakat benim için yeterli olmadı, daha sonra L'Oréal Professionnel ile kuaförlerin işe bakışları, hijyen eğitimi konusunda bir anket yaptım ve “Bununla ilgili bir data toplayıp, doküman hazırlar mısınız?” dedim. Bunun üzerine onlar daha farklı yaklaştılar ve Beyaz Kelebek projesi doğdu. Bu projede önemli olan kuaförlere katkıda bulunabilmekti. Bu projeye katılan kuaförler ciddi fayda elde ettiler ama yine de bu başarının daha üst seviyelerde olmasını isterdim.

Estetica: İzmir’de kuaförlük bölümüne sahip olan Meslek Liseleri ile çalışmalarınız var mı?

Sezai Apaydın: Göztepe Kız Teknik Lisesi, Cumhuriyet Nevvar Salih İşgören Meslek Lisesi, Bornova Atatürk Meslek Lisesi ve Nene Hatun Kız Meslek Lisesi öğrencilerinin katılımları ile okul sektör işbirliği çerçevesinde salonlarda çalışmalar yaptık ve öğrenciler ustalar ile birlikte topuz taradılar. Son sınıf öğrencilerine salonlarda staj imkânı sağlanıyor.

 

İzmir Kuaförler Odası Başkanı Sezai Apaydın ile röportajımızın tamamını Estetica Dergisi Şubat Mart sayısında bulabilirsiniz. 

22 yıldır Doğatek

0

22 yıldır Doğatek

Doğatek Kozmetik Genel Müdürü Cengiz Kaya ile 22 yıldan bu yana sundukları ürünleri konuştuk.

Estetica: Doğatek olarak faaliyetleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

Cengiz Kaya: Doğatek Türkiye’de 1993 yılından beri faaliyetlerini sürdürüyor. 38 kişilik bir ekibimiz var. Bünyemizde Organic Color Systems, Organic Care, Goldwell, Keratheraphy ve Palladium markalarını bulunduruyoruz. Eğitime önem veren bir firma olarak, eğitim kısmında birçok firmayla çalıştık ve şu anda Icona Akademi ile çalışıyoruz. Goldwell müşterilerine hizmet veren Icona Akademi’nin Türkiye temsilcisiyiz.

Estetica: En önemli Goldwell ürünü Topchic hakkında neler söyleyeceksiniz?

Cengiz Kaya: Topchic, amonyak oranı diğer boyalara oranla en düşük olan boyadır. Akıcı, beyaz kapamada çok başarılı ve kalıcılığı çok uzundur. Koenzim teknolojisi ile üstün kalitede üretilen bir boyadır. Saçta tutuculuğu yüksek seviyededir. Alüminyum ambalaj, içerisinde gaz basınçlı piston sistemi çok özel bir ambalaj olup, havayla teması yoktur. 250 ml büyüklüğündeki ambalajı Goldwell patentli. Oksitlenmeyi engellediği için son miktarına kadar istenildiği kadar kullanılabiliyor. Ölçüyle çalışmayı tercih eden ve müşteri memnuniyetine önem veren kuaförler için Topchic vazgeçilmez bir ürün haline geldi. En önemlisi de 5 tane 50 ml’lik tüp taşıyarak diğerboyalara göre ciddi bir maliyet avantajı sunuyor. Bir de saçlara geçici dalga etkisi veren Texturizer ürünümüz var. Dalga zamanla kendiliğinden açılabiliyor. Muadili olmayan bir ürün. Herhangi bir zararı olmayan ve permada yaşanan riskleri ortadan kaldıran benzersiz bir ürün.

Fark yaratan bir diğer Goldwell ürünümüz ise Elumen adında amonyak ve oksijensiz çalışan direkt pigment içeren kalıcı boya serimiz. Elumen’ın beyaz kapatma özelliği yoktur ama marjinal renkleri uygulamaya imkân sağlayan özel bir seridir. Parlaklığı yüksek seviyededir. 

Estetica: Bir diğer markanız ise Keratherapy.

Cengiz Kaya: Evet, piyasada Brezilya fönü olarak bilinen keratinli düzleştirme işlemini sağlayan ürün grubumuz. Ürünün kalıcılığı 1 ay sürüyor. Sprey olarak kullanım ve işlem süresi avantajı var. 

Estetica: Sıradaki ürün?

Cengiz Kaya: Kısa bir süre önce Organic Colour Systems’ın yeni bakım ürünü Organik Care’i yeni formülüyle piyasaya sunduk. Saçın dış yüzeyinden çok iç yüzeyinde onarım sağlıyor. Ürünlerden özellikle Silver şampuan çok ilgi gördü. Erkeklerde beyazları kırıyor, bayanlarda doreliği alıyor. Pigment yapısı ve aktifliği nedeniyle pazardaki benzer ürünlere göre şampuanımız çok özel. 

 

Röportajın tamamını Estetica Dergisi Şubat Mart sayısında bulabilirsiniz.

Sektörde dijital platformda stratejiler

0

Sektörde dijital platformda stratejiler

Sosyal medya kanalları sektörde müşterilere ulaşabilmeyi, salonunuzdan çıkan işleri sergileyebilmeye olanak sağlıyor. Peki siz sosyal medyayı ve müşterilerinize yönelik belli aralıklarda gönderdiğiniz e-bülten’lerin gönderiminde vereceğiniz mesajı, hangi tonda konuşacağınızı, hangi içeriklerin kaç kere görüntülendiğini, müşterilerinizin içeriklerinizi ne zaman görüntülediğini analiz ediyor musunuz?

 Dijital dünyanın gücünü kullanın… Veriminizi artırın!

  • Dijital dünyanın sunduğu fırsatlardan daha iyi faydalanmak, verimli olabilmek için müşterilerinizin hangi saatlerde en fazla intenette olduklarını ölçmek için, şirket sayfanızın üst kısmında bulunan istatistikler bölümünü tıklayın, gönderiler bölümünde hangi saatler arasında Facebook sayfanızda paylaştığınız içeriklerin müşterilerinize ulaştığını görebilirsiniz. Mesajlarınızı en çok erişim görüldüğü zaman göndermelisiniz ki içerikleriniz daha fazla kişiye ulaşabilsin.
  • İstatistikler bölümünde erişim kısmını tıkladığınız zaman size hangi günlerde en çok beğenme olduğunun sonuçlarını verecektir. Grafiğin en yüksek olduğu günlerdeki içerikleriniz demek ki en ilgi çekenlermiş. Buna göre içeriklerinize yön verebilirsiniz.
  • Genel bakış kısmında, toplam erişim, sayfa beğenmeleri, etkileşim hakkında bilgi alabilirsiniz. Paylaştığınız tüm mesajların kaç kere görüntülendiği hakkında bilgi almanız nasıl bir strateji ile ilerleyeceğinizi size gösterecektir. 
  • E-bülten’lerinizi de sosyal medyada ölçümlediğiniz en çok erişim olduğu saatlerde gönderirseniz, müşterilerinizin mesajlarınıza ulaşmasını sağlayacaktır.
  • Broşür baskıyorum, masraf çıkmıyor sosyal medyada ne kadar sık içerik paylaşsam o kadar iyi diye düşünüyorsanız kesinlikle yanlış yoldasınız, yeteri kadar gönderi yapmalısınız, müşterileriniz mesaj bombardımanı sonucunda sizi takip etmeyi bırakabilirler.
  • E-bülten gönderimlerinde de maillerinizin spama gitmesini istemiyorsanız çok sık gönderim yapmanızı önermiyoruz.

Bebek’te yenilik

0

Bebek’te yenilik

Yıldırım Özdemir  salon tasarımına farklı bir ruh kazandırdı.   

İç Mimar İdil Özbek ve İç Mimar Muhammet Taşlı ile Yıldırım Özdemir’den bilgi aldık.

“Farklı mekânların birbirleriyle ilişkilerinde ve ebatlarında yaptığımız değişikliklerden sonra sıra kullanılacak malzemelerin seçimleri ve biçimlerine geldiğinde Yıldırım Özdemir’i yansıtacak bir yer nasıl olmalı sorusundan yola çıktık.

Malzemeleri doğal halleri ile kullandık. Tezgahlar masif ağaçtır. Salonda bakır, pirinç, demir ve ahşabı masif halleri ile kullandık.

Salona girdiğinizde uzun cepheli mekânın sonunda bir bahçe yaptık. Bahçe-cafe de diyebiliriz. Mutfak alanını bu bahçe ile içerisi arasında konumlandırdık ve bu alanda personelin de dinlenebileceği bir mekân ayırarak içecek servisini rahatlattık ve hem müşteriler hem de personel için ayrı ayrı dinlenebilecekleri bir bahçe alanı yarattık.

Mimaride bir orkestradaki farklı enstrümanların farklı sesleri gibidir… Doğru yönetilip yapıldığında farklı enstrümanlardan çıkan güzel melodiyi duyarsınız.”

 

 

Yıldırım Özdemir: Tadilatı kendimiz için yaparız. Müşteriye yansıyan kısmı ise temizliği, güzelliği ve kaliteyi yansıtmasıdır. Bu nedenle hep kendim nasıl istiyorsam onları hayal ederek notlar aldım. Benim hep söylediğim bir şey vardır: İyi berber veya kötü berber yoktur. Ne konuştuğunu anlayan berber-müşteri diyaloğu vardır ki ben de mimarlarımız İdil ve Muhammet ile konuşup hayallerimi anlatmamın ardından ortaya çıkan ve anlatımımdan farksız olan sonuç benim hayallerimin gerçeğe yansıması oldu. Bu da onların uzmanlıklarının göstergesiydi. Her ayrıntısı detaylıca düşünülmüş bir salon oldu ki hep el izi ile dolan köşeler özel şekilde kaplanarak yaşadığımız sorun ortadan kalktı. 11 yıl sonra yenilemiş olmama rağmen salona inanılmaz hızlı bir şekilde adapte olduk.

 

Yıldırım Özdemir Bebek Salonu’nun fotoğraflarına haber galerisinden göz atabilir, haberin tamamını Estetica Dergisi Şubat Mart sayısında bulabilirsiniz. 

Editörden yarışmacılara notlar

0

Editörden yarışmacılara notlar

Ekim ayı itibarıyla sürdürdüğümüz Hairist Ayın Kuaförü Yarışması, salonlarınızda tasarladığınız saçları portalımızın Sizden Gelenler bölümüne ekleyerek, büyük kitlelerin sizi fark etmesini sağlıyor. Ben buradayım, sesimi duyurabiliyorum, yaratıcılığımı, fikirlerimi ve duygularımı kullanarak tasarladığım saçları paylaşıyorum, beğeniliyorum ve ödüllendiriliyorum diyebiliyorsunuz. Sektörün takip ettiği sosyal mecra kanallarımızda sizin emek verip taradığınız, renklendirdiğiniz, kestiğiniz saçları paylaşıyoruz.

Bir jüri toplantısında Habib Örs, bu proje ile ilgili bizi çok duygulandıran ve sektöre fayda sağladığımızı hissettiren görüşlerini iletmişti. Müşteriler; bu salonda internet üzerinden düzenlenen  yarışmada “Ayın Kuaförü” seçilen bir kuaför varmış diyerek, saçlarını ona taratmak istiyorlarmış.

Farklı açılardan bakıldığında biraz önce bahsettiğimiz değer, yarışmanın getirilerinden sadece birisi. Biz size özgürlük vermek istedik, tüm gün boyunca salonlardan çıkamadığınız için kendinizi ifade edebilme, potansiyel müşterilerinize seslenebilme olanağı tanıdık. Yarışma kapsamında gelen çok güzel fotoğraflar da oldu. Kurallara uymadığı gerekçesiyle elenen çalışmalar da…

Bu yüzden size bir kez daha yarışma kurallarını hatırlatmak ve birkaç öneride bulunmak istedik.

  • Tasarladığınız saç, sizin sanat eserinizdir. Bu yüzden görsel sunum çok önemlidir. Sizden Gelenler bölümüne ekleyeceğiniz çalışmaların net görülen fotoğraflar olduğuna emin olmalısınız. Öncesini ve sonrasını görmek jüri üyeleri değerlendirmelerinde çok etkili oluyor. Bu yüzden önerimiz, modelinizin saçları yapılmadan önce ve yapıldıktan sonra iki fotoğraf çekmeniz olacaktır. Tasarımınızın yapım aşamasını göstermek istiyorsanız, 4 fotoğraf çekerek akıllı telefonlarda bulunan LiPix gibi uygulamalar ile çektiğiniz fotoğrafı çok kısa bir sürede kolaj yapabilirsiniz.

 

  • 4 fotoğrafı kolaj yapan ve tasarımın son halini ayrıca ekleyen kuaför arkadaşlarımız var. Tasarımınızı eklerken sadece en iyi nasıl gösteririm diye düşünün, buna odaklanın, sizin için dört aşamada yaptığınız kolaj çalışmanızı iyi bir şekilde sergilemenize fırsat veriyorsa, tek fotoğrafı eklemenize gerek yok. Eklenen fotoğraflardan birkaç açıdan aynı fotoğraf defalarca yüklendiyse, aralarından en net görünen fotoğraf dışındakileri sistemden kaldırıyoruz.

 

  • Yatay eklenmiş fotoğraflar var. Onların hepsini teker teker düzeltiyoruz.

 

  • Günün sonunda Yılın Kuaförü Yarışması’nda bağlanan Ayın Kuaförü Yarışması’nın çok adil bir yarışma olmasına özen gösteriyoruz. Bu yüzden lütfen fotoğrafların üzerine isminizi yazmamamızı rica ediyoruz.

 

  • Kuaförün fotoğrafta görünmesini istemiyoruz. Düşünün ki bu amatör bir koleksiyon çekimi gerçekleştiriyorsunuz, fakat sadece en iyi yaptığınızı düşündüğünüz model ile yarışıyorsunuz… Sadece modelinizi öne çıkaracak fotoğraflarınızı bekliyoruz.

 

  • Tasarladığınız saçların fotoğrafını nasıl daha iyi çekebilirsiniz?

http://www.hairist.com.tr/yarisma_icin_nasil_daha_guzel_fotograf_cekebilirim-1419–.html

Bir not daha eklemek istiyoruz, biz ekip olarak bu yarışma için çok çalışıyoruz, jüri üyelerimiz gecenin geç saatlerine kadar sabırla tek tek çalışmalarınızı inceliyorlar. Kişisel gelişiminiz, salonlarda motivasyon artışı gibi geribildirimler bizim emeklerimizin karşılığı olarak manevi tatminimiz. Sizden istediğimiz size yakışan, işte ben buyum, bunu yaptım, iddialıyım dediğiniz, kendinize güvendiğiniz fotoğraflarla yarışmanız.

Destekleyen markalar: 

Aveda, Davines, Eczacıbaşı-Schwarzkopf, Estetica Dergisi, Goldwell, Kariyer Eğitim Kurumları, Kasho Makas, L'Oréal Professionnel, Matrix Professional, Matsuzaki Makas, Pivot Point, Sebastian Professional, Ventoso Profesyonel Fön Makineleri ve Wella Professionals'a çok teşekkür ederiz…

Yarışma kurallarını detaylı bir şekilde incelemek için: 

http://www.hairist.com.tr/turkiye’nin_ilk_dijital_kuaforluk_yarismasi__hairist_online_‘da-1402–.html

Yılın Kuaförü Yarışması'nda jüri üyeleri

http://www.hairist.com.tr/iste_buyuk_juri-1962–.html

http://www.hairist.com.tr/2015/

HAIRiST 5. buluşmada görüşmek dileğiyle…

Başarılar dileriz…

Sevgiler

HAIRiST AİLESİ

Uzaklara yolculuk

0

Uzaklara yolculuk

Eczacıbaşı Schwarzkopf Professional, iş ortaklarıyla birlikte yılın yorgunluğunu Küba’da attı. Eczacıbaşı Schwarzkopf iş ortağı kuaförler, efsanevi liderler Che Guevara ve Fidel Castro’nun ülkesinde; romun, puronun, dansın ve müziğin tadını çıkardılar.

Nostaljinin başkenti: Havana…

Kültürel ve tarihi dokusunun yanı sıra renkli sokaklarında Latin müziğin hareketli ritimleri ve dans şovlarıyla da katılımcıları büyüleyen Küba’daki Pınar Del Rio ve Viniales turunda tütün tarlalarını, puro fabrikasını gören ve Cueva del Indio Mağarası’nın içinden geçen nehirde gizemli bir sandal gezisi yapan Eczacıbaşı Schwarzkopf Professional ekibi, mağaranın duvarlarında yer alan, Viñales’de “Mural de la Prehistoria” denilen duvar resimleriyle tarihe kısa bir yolculuk yapma fırsatı buldu.

Rom Müzesi’nde romun yapım aşamaları ve çeşitleri hakkında bilgi alan, Havana Kafe’de efsane perküsyon ustası Amadito Valdes’in yer aldığı, Latin müziğin uluslararası alanda bilinen gruplarından Buena Vista Social Club’ı canlı dinleme fırsatı bulan ekip yılın yorgunluğunu Eczacıbaşı Schwarzkopf Professional’ın organize ettiği Küba gezisiyle üzerlerinden attı. Haberin devamı Estetica Dergisi Şubat Mart sayısında…

Jüri üyeleri ne diyor? Kemal Baykar

0

Kemal Baykar Ayın Kuaförü Yarışması hakkında ne diyor?

Yarışmacıların kim olduğunu bilmeden kendi görüşlerimiz ile yorumlar yaptık ve her şeyi değerlendirdik. Bu tarz yarışmaların mesleğe fayda kazandıracağını düşünüyorum. İnsanlar inandıkları, çok beğendikleri işleri gönderirlerse hem daha çok keyif alırlar hem de jüri üyelerinin de işi kolay olur. Ayın Kuaförü Yarışması’nın Yılın Kuaförü Yarışması’na bağlanacak olması çok güzel olacak. Yarışmanın kuaförleri zinde ve ayakta tuttuğuna inanıyorum. Ne kadar algınız açık olursa, mesleğinizde o kadar başarılı olursunuz. Başvular  arasında bizi çok etkileyen çok fazla fotoğraf olduğunu söyleyemem. Ama gitgide yarışmanın kalitesinin artmasının sevindirici olduğunu düşünüyorum. Katılımcılara yarışmanın ucundaki ödüllerden öte bilinirliklerinin artması çok büyük fayda sağlıyor. Birinciler gururlanıyorlar ve özgüvenleri artıyor, yarışmacıların Hairist Facebook ve Instagram kanalları üzerinden yayımlanan fotoğraflarını kuaförlük sektöründen büyük kitleler görüyor. Kuaförlerin yarışmaya özgün, farklı bir nüans yakaladıklarını düşündükleri  tasarımlarla katılmalarını dilerim.   

Wella 2015

0

Wella Professionals 2015 Eğitim ve Etkinlikleri burada. Biribirinden farklı eğitim, etkinlik ve seyahatle dolu dolu bir Wella 2015 yılı…

Jüri üyeleri ne diyor? Hüseyin Özcan

0

Hüseyin Özcan Ayın Kuaförü Yarışması hakkında ne diyor?

Ayın Kuaförü Yarışması’nın Yılın Kuaförü Yarışmasına büyük önem kazandıracağını düşünüyorum. Katılımcıların Ayın Kuaförü Yarışması’nı takip edip, bir üstüne çıkması için daha güzel işler yapmasını dilerim. Bunun için de HAIRiST etkinliğinden önce yapılacak Yılın Kuaförü Yarışması büyük önem taşıyacaktır diye düşünüyorum. Başvurular bir önceki aylara göre çok daha iyi. Ama günün çizgisine uygun, modern daha trend saçlar tasarlanabilir. Yarışmaya katılmak kuaförlerin kişisel gelişimleri açısından büyük fayda sağlayacaktır. Salonlardaki motivasyonu artıracaktır. Başvuruların daha da çoğalmasını diliyorum.