DESSANGE Markasının Başarı Öyküsü

Kategori

 

1954 yılında kurulan DESSANGE, 40 ülkede 400 salonu ile global bir kuaförlük markası. Saç, spa masaj, makyajdan, saç aksesuarlarına, saç bakım ürünlerine kadar geniş bir yelpazede, geniş kitlelere ulaşmayı başaran DESSANGE markasının tarihi…

 

 

1954 : İlk Jacques DESSANGE salonunun açıldı.

1962 : Fransa dışında ilk salonun açıldı.

1975 : İlk franchise salonun lanse edildi.

1979 : İlk eğitim merkezi açıldı.

1990 : Jacques DESSANGE, Sanofi ile ortaklık kurup, salonlara güzellik ve makyaj bölümü eklendi. 

1992 : "Jacques DESSANGE L'Oréal Professionals ile çalışmaya başladı.

1994 : Camille Albane, ikinci franchise ağını kurdu.

1996 : İlk güzellik kuruluşu PHYTODESS açıldı.

1999 : The DESSANGE güzellik ürünleri Fransa’da Lorient  fabrikasında üretilmeye başladı.

2000 : Camille Albane makyaj lanse edildi.

2004 : Paris’te 1,000m² alanında en büyük DESSANGE salonu açıldı.

2006 : Remington ve DESSANGE birlikte çalışmaya başladı, ürünler parakende outletlerde satılmaya başladı.

2007 :  DESSANGE Grubu’nun sürdürülebilir gelişim yaklaşımıyla Compétence Professionnelle ürün yelpazesi uluslarasarı pazara girdi. 

2008 : OFI Private Equity Capital, DESSANGE Uluslararası Grubun yüzde 65’ini satın aldı.

2009 : Şirketin başına Jacques Dessange yerine Benjamin Dessange geçti.

2009 : DESSANGE Paris ürünleri, DESSANGE salonlarında satılmaya başladı.

2010 : Camille Albane, Redken ile Fransız ortaklığı kurdu.  

2010 : DESSANGE lisanslı olarak saç aksesuarları Brosse et Dupont ürünleri lanse edildi.

2011 : Belçika’da Franchise kuruldu.

2011 : Amerika’da Franchise kuruldu.

2012 : Uzaktan eğitimin başlaması: Camille Albane Eğitim.

 

Önerilenler

Benzer İçerikler