Ana Sayfa Blog Sayfa 359

Jürilere kulak veriyoruz…

0

Cesaret ve ödül…

HAIRiST Yılın Kuaförü Yarışması 2016 için ‘‘Ayın Finalistleri’’ seçmeleri hızla devam ediyor. Siz de bizimle beraber bu heyecana ortak olun ve Yılın Kuaförü adayları arasında yer alın. Ayın Finalistleri için jürilerin hangi kriterlere önem verdiğini ve finalistlerin değerlendirmelerini merak ediyorsanız bu yazı tam size göre. Daha sağlam bir hazırlıkla katılım gerçekleştirmek isteyen idealist yarışmacı adaylarımız bu yazıdan faydalanabilir. 

Pivot Point Türkiye ekibinden Pivot Point Türkiye Genel Müdürü Yusuf Koçyiğit, Pivot Point Eğitmeni Nida Sarı ve HAIRiST 2012 Yılın Kuaförü Renk ve Kesin Kategorisi Birincisi Sinan Ergün; Ağustos ayında bizler için Ayın Finalistini seçti.

Jüri görüşlerinden kesitler;

Sinan Ergün: Öncelikle şunu söylemek istiyorum, ben 2012 yılında HAIRiST Yılın Kuaförü Yarışması Renk-Kesim Kategorisinde ödül almıştım. O zamandan HAIRiST yarışmasının kurallarına aşinalığım vardı. HAIRiST yarışmasında neler olması gerekiyor, nasıl saçların sergilenmesi gerekiyor gibi… Benim ilk başta dikkat ettiğim konu yarışma kuralları oldu. Ardından seçilecek olan saçların; izleyenlere ve diğer katılımcılara veya diğer kuaförlere salonlarında nasıl uygulanabilir yönlerini alabileceklerini de düşünerek modeli de o şekilde seçtik.

Nida Sarı: Değerlendirme yaparken öncelikle bütün resme bakmaya çalışıyoruz. Bütüne baktıktan sonra detayları incelemenin yararlı olacağını düşünüyoruz. Bütün resme baktığımızda önce iki kategori üzerinden gidiyoruz. Kesim renklendirme, şekillendirme ve topuz olarak. Kesim ve renklendirmede ikisi birbirine bir zemin olduğu için katılımcıların gönderdiği resimlerden; ticari boyutunun ne kadarını taşıyor? Ne kadar kesim ve renklendirme uyum içerisinde? Bu yapılan saçlar müşteride bir bütünlüğü ne kadar sağlıyor?’’ diye soruyoruz. 

Yusuf Koçyiğit: Seçerken özellikle modayı ve trendleri takip eden kriterleri daha çok salonlarda da kullanılabilen ama güncel modelleri tercih ettik. Renk ve kesimde kesimin üzerinde rengin ne kadar etkili bir rol oynadığına baktık. Kesimde de daha çok sıra dışı, gençlerin ve yeni neslin hem rengini hem de kesimini tercih ettik. Şekillendirmede ise daha pratik daha kolay gündelik kullanılabilir daha soft modelleri tercih ettik. 

Ağustos Finalistlerinin tasarımları;

Ağustos ayı finalistlerinin Pivot Point Türkiye ekibi tarafından belirlenmesinin ardından Eylül ayında farklı bir uzman ekip bu sorumluluğu üstlendi: Wella Stüdyo’dan Wella Eğitim Takım Lideri Sermil Yılmaz, Wella Eğitim Uzmanı Selçuk Ergin, Wella Teknik Uzmanları Murat Hallaçoğlu, Barış Durmaz ve Berc Serkizyan’dan oluşan ekip tarafından Eylül ayı finalistleri belirlendi. Yarışma sonuçlarının ardından görüş aldığımız Wella Eğitim Takım Lideri Sermil Yılmaz şöyle konuştu: “Bu tür yarışmalar yeni nesil kuaförler için bir yatırımdır. Kendilerini sanatsal olarak ifade etme özgürlüğüne ve hatta tasarım ruhlarını ortaya çıkarmaya yardımcı olur. Yarışarak, tasarlayarak, farklılık yaratarak engellerin aşılması sağlanıyor ve aynı zamanda kuaför mesleğine farklı boyutlar kazandırıyor. Bu meslek sadece bir şeyi yapmak değil, bir şeyi farklı yapmaktır. Değerlendirmede yaklaşımlarımızı gösteren yorumlar aşağıda yer almaktadır.”

“Doğal sade ve zarifliği ile bütünleşmiş bir model.” 

“Sanatsal motif sanatını vurgulamış.” 

“Temiz sade berrak ve akışkan.” 

“Rengin bütünlüğü, ışık oyunları boy ve uçlarındaki saçın sağlığı renk ile bir uyum içerisinde.” 

“Kesim ve renklendirme bir bütünlük sağlamış ve renk seçimi cilt ile uyumu. Yapılan çalışmanın kişiyle uyumu.” 

“Rengin akışkanlığı ve mat parlak renklendirme metoduna uygun teknik ve başarılı bir sanatsal çalışma.”

Bir sonraki kazanan siz olabilirsiniz. Aldığınız bu tüyoları hayata geçirip saçları tasarlamak için artık daha fazla vakit kaybetmeyin. Haberin tamamına ve finalistlerin görüşlerine Estetica Dergisi Ekim-Kasım sayısından ulaşabilirsiniz…

  

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

Yeni yıl için öneriler

0

2016 yaklaşırken!

Yeni bir yıla giriyoruz. 31 Aralık için randevu defterleri şimdiden kabarmaya başladı. Hatta yeni yıla yeni imajlarla girmek isteyen kadınlar sayesinde salonlar dolmaya başlıyor.

Yeni yıl hediyeleri, yeni yıla girdiğimiz bu özel güne anlam katan bir diğer önemli ayrıntı! Bu ayrıntıyı salonlarınızda sizlerde ürün satışları ile avantaja dönüştürebilirsiniz!

Basit ve ufak taktikleri ürün satışlarınızı kolaylaştırmak için derledik:

  • Basit başlayın! Markalar yeni yıla özel hediye setleri ve hizmetleri ile satış durgunluğunuzu hareketlendirecektir. Promosyonlu hediye setleri yardımınıza yetişiyor.

  • Dikkat çekin! Yeni yıl öncesinden başlayarak promosyonlarınızla merak uyandırın. Yaptığınız promosyonları en mükemmel hediye fikriymiş gibi sunmalısınız. Örneğin çocuğunun öğretmenine bir hediye almak isteyen kadın için salonunuzda mutlaka bir hediye fikri olmalı.

  • Hediye setlerinizin sosyal medya hesaplarınızdan duyurusunu yapın.

  • Salonunuzda yeni yıl ağacının yanı gibi bir köşeyi selfie istasyonu yapın ve müşterilerinizi orada fotoğraf çekmeye teşvik edin. Yapılan paylaşımlardan piyango gibi bir fikir hazırlayın ve tanıtımınızı yapmaları için onları istekli hale getirin. Bu salonda yaptığınız olağanüstü tasarımlarınızın farkındalığını arttıracaktır.

  • Sürümlü fiyat stratejisi oluşturun. Yeni yıla yaklaştıkça düşen bir fiyatlandırma insanlar için cazip olacaktır.

  • Salonlarınızda seçtiğiniz ürünlerden alanlar oluşturarak görsellik ile alışverişe teşvik edin!

İşte yeni yılda satışlarınızı arrtırmaya yarayacağınızı düşündüğümüz ürünlerden seçkiler: 

 

DAVINES

Davines Essential ailesinin en çok satan ürünleri şık bir seyahat çantasıyla bir araya getirildi. Müşterilerinizin saçları için ihtiyacı olan tüm ürünlerin tek bir çantada sunulmasını sağlayan bu kitler, yeni yıl için ideal hediyelerden biri.

DOĞATEK KOZMETİK

MOROCCANOIL bakım yağı, tüm saç tipleri için gözde bir ürün olmayı sürdürüyor. Saçları canlandırma ve eski gücünü tekrardan kazandırma özelliğine sahip bakım yağları özel bir hediye olarak düşünülebilir!

Keratherapy Perfect Match özellikle çok yoğun kadınlar için ideal bir hediye olacaktır. Dipten gelen beyazları kapatarak iki dakikada çözüme ulaştıran bu ürün, vakti olmasa da bakımsız gezmek istemeyen kadınlar için hayat kurtacaktır!

MATRIX

BIOLAGE, her saç tipine doğal ve sağlıklı bir görünüm kazandırıyor. Biolage saçı beslemek, onarmak ve saçın doğal güzelliğini ortaya çıkarmak için bitkilerin gücünü kullanır. Doğal ürünleri tercih eden kadınların vazgeçilmezi olabilecek bir hediye! 

Total Results profesyonel bakımın yeni yüzü niteliğindeki bu ürünler her saç tipine sahip kadına hitap ediyor. Kreminden şampuanına saçın ihtiyacı olan her şeyi kadına sunacak bir set niteliğinde güzel bir hediye olmaya hazır!

SCHWARZKOPF PROFESSIONAL

FIBREPLEX özellikle yeni yıla yeni bir tarzla girmek isteyen, saçlarına renklendirme ve açma işlemleri uygulatacak olan kadınlar için vazgeçilmez bir ürün olacaktır. Çünkü ürün kullanıldığında saç kırılmaları %94'e kadar azalacak. Salonda Fibreplex bakımını kapsayan bir hediye çeki kadınların birbirlerine verebileceği özel bir hediye olacaktır.

Osis+ Soft Glam, pürüzsüz ve mükemmel parlaklık için kabarma önleyici, ışıltı veren bu ürün ile yeni yılda bütün pürüzleri ortadan kaldırın ve müşterilerinizin ışıl ışıl saçlarına merhaba deyin!

BLONDME, sarı saçlar için özel bakım spreyleri özellikle açık renk saçları kullanmayı seven kadınlar için muhteşem bir hediye! Yeni yıl için özel paket kağıda sarmayı veya kurdele takmayı ihmal etmeyin…

VENTOSO

Hangi hediye sınırlı sayıda üretilmiş özel tasarım bir üründen özel olabilir? Ventoso V3 MegaTurbo 5500 özel kaplamasıyla daha elegan, daha şık ve sadece sınırlı sayıda! 

Ventoso V1 fıstık yeşili yeni rengi ve hediye Joewell fırçası ile yılbaşına özel müşterilerinize hediye olarak önerebileceğiniz alternatif hediye fikirlerinden!

WELLA PROFESSIONAL

EIMI serisi saç şekillendirmeye yeni bir boyut kazandıran ürünler arasında. 30 farklı ürün skalasıyla kişinin kendi tarzını yaratmasına olanak veren ürünler; dış görünüşüne önem veren kadınlar için çok özel bir hediye olacaktır!

Eğitimler devam ediyor…

0

Eğitimler devam ediyor…

Schwarzkopf Akademi'de Yerel Elçi Kuaför Cahit İpek tarafından 30 Kasım-3 Aralık tarihleri arasında Essential Skills Kesim Eğitimi gerçekleşti.

Bir sonraki eğitimde siz de kendinizi göstermek ve ayrıcalıklardan faydalanmak için Schwarzkopf satış temsilciniz ile görüşebilirsiniz.

  

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

Yenilenen Organic!

0

Farkı 'Organic' Olması

Organic Colour Systems, çeyrek asırlık öncü deneyim ve stilistlerden aldığı ilham ile kendini yeniden yarattı.

YENİLENEN ORGANİC

Organic Colour Systems, günümüzün beklentilerini karşılayarak logosundan ambalajına, marka yüzünden yarattığı trende yenilikler getiriyor. Organic Colour Systems, tutku ile ürettiği ürünleri ile artık daha kışkırtıcı, daha dinamik, daha trend ve kesinlikle daha genç.

TUTKU İLE YARATILAN TREND

Profesyonel saç boyası markaları içinde en kaliteli tercihler arasında bulunan Organic; 60 renk seçeneği ile daha canlı, dinamik ve moda renkler sunarken organik içeriğiyle  fark atıyor. Organic Colour Systems, 1990 yılında sektöre getirdiği devrimsel nitelikteki enerji ve yeniliklerle gençliğini koruyor.

ORGANIC COLOUR SYSTEMS

1800’lerde kimyacılar para-fenilendiamin (PPD) olarak adlandırılan bir madde buldu ve sentetik boya oluşturulmasında kullanımını keşfetti. Aynı zamanda hidrojen peroksitin saç ağartmada diğer kimyasallara göre daha yumuşak ve güvenli olduğu bulundu. Bu iki keşfin ardından ilk ticari saç boyasını yapan kimyager Eugene Schueller için temel yol oldu. Saç boyaları günümüze değin en iyi sonucu alabilmek adına içerikleri kimyasal maddeler ile zenginleştirildi. Zamanla kimyasal saç boyalarının saça ve saç derisinden emilerek kişiye zarar verdiği ortaya çıktı. Organik ve bitkisel içeriklerle üretilen saç boyasının saçı kapatmadığı düşüncesi hakimdi.

1990 Yılında İngiliz Herb UK firması saç kozmetik sektöründe bir devrime imza atarak organik ve bitkisel içerikli saç boyasını; amonyak, resorsinol, paraben gibi kimyasal maddeler kullanılmadan üretti. Daha da şaşkınlık yaratan ise, üretilen saç boyasının beyaz kapatmada %100 seviyeye çıkmış olması, kimyasal saç boyalarına göre daha yoğun, daha yumuşak, daha parlak ve daha kalıcı sonuçlar çıkarmasıydı. En kaliteli kimyasal saç boyalarının vaat ettiği tüm özellikleri sunan, daha iyi sonuçlar veren ve sağlığı tehdit etmeyen saç boyası bulunmuştu. Saç kozmetik sektöründe devrim yaratan Organic Colour Systems böyle doğdu. Organic Colour Systems, 40’ı aşkın ülkede kullanılmakta, çeyrek asırdır alternatifi değil, gerçek güzellik anlayışını sağlıkla sunmaktadır.

Herb UK ile ortak işbirliğine giren Doğatek Kozmetik, 1993 yılında Organic Colour Systems’i Türkiye ile tanıştırarak aldığı bayrağı daha ileriye taşımış, modası geçmeyecek bir trend haline getirmiştir.

 

  

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

Salonunuzu renklendirin…

0

Estetik salonlar…

Salonunuzda yetiştirebileceğiniz salon bitkileri ile salonunuza estetik bir görünüm kazandırırken, enerjisini de yenileyebilirsiniz. Estetik görüntü salon da çalışan kuaförler için olmazsa olmazdır. Çünkü ilham güzellikten ve zerafetten doğar. Bunu da en kolay çiçeklerle sağlayabilirsiniz. Her çiçeğin kapalı alanda yetişmesi zor olduğundan dolayı bu yazı da sizler için salon bitkilerini derledik….

Kılıç çiçeği: Salon, ofis gibi ortamlarda süs bitkisi olarak kullanılır. Çok sık olmasa da yıl da bir defa çiçek verir ve etrafı mükemmel bir kokunun sarmasını sağlar. Sürekli çiçek açan bir bitki olmasa da kendiliğinden desenli olduğu için yaprakları; asil ve sofistike duruşuyla salonunuza ayrı bir hava katacaktır. Güneşsiz ve gölge bir ortamda da yaşayabilir fakat güneş gören bir köşe kılıç çiçeğini daha mutlu edecektir. Su depolayabildiğinden dolayı çok fazla su ihtiyacı hissetmez toprağının nemli olması yeterlidir. Ayrıca geceleri salonun havasını da temizler.

Aşk merdiveni: Hem güneşli hem de güneşsiz ortamlara rahatça uyum sağlayabileceğinden dolayı salonlarda yetiştirmek için uygundur. Düzenli bir şekilde sabah akşam sulandığı takdirde daha çok verim alınır fakat diğer şartlarda da hayata tutunur. Gür, salkımlı görünümüyle görkemli bir havaya sahiptir. Yetiştirildiği şartlara göre 20 cm’den 2,5 metreye kadar büyüyebilir.

Salon sarmaşığı: Dekoratif ve alımlı bir görüntüye sahip olduğu için her dönemde salon kullanımda tercih edilmiştir. Gölge ve kuru ortamlarda boyu kısa ve yaprakları daha yeşildir. Fakat güneşli bir köşede iyi sulandığı takdirde bütün güzelliklerini onu yetiştirenlere gösterir. Büyürken düzenli bir şekilde budama yapılması bitkiye iyi gelecektir.

Kurdele çiçeği: Kuru ve gölge ortamlara dayanıklıdır. Çünkü kendi suyunu kurak dönemler için depo edebilir. Fakat güneşli ortamda daha güzel gelişir ve büyür. Yeşil uzun kurdele şeklinde saksıdan aşağıya doğru sarkan yaprakları salonunuza farklı bir hava katacaktır.

Barış çiçeği: Yapraklarının uzun süre sağlıklı ve bozulmadan kalabilmesi için gün içinde bir miktar güneş görmesi yeterli olacaktır. 45-90 cm arasında boyu değişir. Soğuğa karşı bir miktar dayanıklı olan bitkinin sürekli çiçek verilmesi isteniyorsa bakımı en ince ayrıntısına kadar yapılmalıdır. Aksi halde yeşilliği daha fazla olan bir görünümü olur. Fakat çiçekleri açmaya başladığı zaman göz alıcı bir asalete sahip olan bitkinin etrafına farklı bir görünüm kazandırdığını fark edebilirsiniz.

Salonunuza aldığınız bitkilerle dekoratif bir görünüm elde etmek mümkün. Salonunuzun uygun bölümlerinde bitkinin yaşam koşullarını da göz önünde bulundurarak alacağınız çiçeklerin verdiği enerji size de iyi gelecektir.

  

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

Pivot Point eğitimleri sürüyor…

0

Pivot Point eğitimleri sürüyor…

Pivot Point ''Salon Sculpture Temel Saç Kesim Eğitimi'' gerçekleşti.

Bu eğitimde amaç, katılımcıların temel kesim tekniklerini öğrendikten sonra çalışma başlarında pratik yapmalarını sağlamaktır. Uygulamalı eğitimler ile verilen teorik bilgi pratikte gösterilerek tam öğrenme sağlanır. Bu pratik çalışmalar, salon performansını olumlu yönde etkiler. 

İşte katılımcıların görüşlerinden kesitler:

İlhan Dumlu: Aldığımız eğitim gerçekten alabileceğimiz en kaliteli eğitimlerden biriydi. Birebir uygulamalar için Sinan Ergün ve Yusuf Koçyiğit'e teşekkür ederiz, iyi ki varsınız. Altyapı oluşturmak isteyen arkadaşlarımız içinde çok yardımcı olacak bir eğitim. Türkçe çevirileri olan konu anlatımlı CD'leri vermeleri de büyük bir artı değer oldu.

Kemal Demir: Gerçekten çok başarılı bir eğitimdi. Çok fazla şey kattı bana ve Sinan Bey ile de çok iyi anlaştık. Zaten kesim eğitimine ihtiyacım vardı. Pivot Point kesim eğitimlerine mutlaka tekrar katılacağım.

Oğuz Gezgin: Mesleki hayatımda çok fazla eğitime katıldım ama Pivot Point katıldığım en güzel eğitimlerden biriydi. Eğitimcimiz öğrenmemiz için elinden ne geliyorsa yaptı. Bazı eğitimler şov gibi oluyor ve pek bir şey anlaşılmıyor ama bu eğitim öyle değildi. Birebir bizimle ilgilenildi ve çok memnun kaldık.

Tenzile Balkan: Pivot Point eğitimlerine üçüncü kez katılıyorum. Çok güzeldi, çok memnun kaldım. Herkesin Pivot Point eğitimlerine katılmasını tavsiye ederim.

Eğitimin ve kendini güncellemenin önemli bir yer edindiği kuaförlük sektöründe dünya standartlarında eğitim veren Pivot Point Türkiye, yüksek kalite kuaförlük eğitiminin en önemli adreslerinden biri olmaya devam ediyor.

Gerçekleşen eğitimin görselleriniz haber galerisinde bulabilirsiniz…

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

 

İlham veren tablolar: Mona Lisa

0

Mona Lisa

Leonardo Da Vinci’nin en çok bilinen eseridir. Kendisinin bir heykeltraş olarak anılmasını istediği halde o her şeyden önce bir ressam olarak tarihe geçmiştir. Da Vinci, tablo için ilk olarak piramit tasarımını kullanır ve basitçe elleri piramitin köşesine oturtur. Göğsü, yüzü, boynu ise ellerine göre daha aydınlıktır. Işığı kullanışı aslında resmin geometrik bir çizimi olduğunu bize ifade eder.

Mona Lisa tablosu yapıldığı zamanlar oturan bir kadının resmini yapmak yaygın değildi. Leonardo Da Vinci’nin, kadın ile gözlemci arasındaki mesafeyi göstere bilmesi yeteneğini yansıtır.

Mona Lisa’nın yüzündeki hem hüzünlü hem mutlu ifadenin esrarı bugün bile tam anlamıyla çözülememiştir. Renkler ve tonlar arasında yumuşak geçişleri sağlayan gölgeleme yöntemi ilk kez Leonardo Da Vinci tarafından kullanılmıştır.

  

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

Kasım Ayı Finalistleri

0

Yılın Kuaförü 2016

Kasım Ayı Finalistleri

Kasım ayı finalistlerini seçmek üzere L'Oréal Professionnel’dan; Akademi L'Oreal Teknik Uzmanları Nalan Akça, İlkay Özcan ve L'Oreal Professionnel Eğitim Müdürü Zeynep Atasoy  bir araya geldi. Jüri üyelerimiz ‘‘Şekillendirme ve Topuz’’ kategorisinden toplam 167 saç tasarımını, ‘‘Renk ve Kesim’’ kategorisinden ise toplam 151 saç tasarımını değerlendirdi.

‘‘Sizden Gelenler’’ bölümümüze eklenen fotoğraflar için yapılan değerlendirmeler sonucunda Renk ve Kesim Kategorisi Kasım Ayı Finalistleri; Samsun’dan Hüseyin Alkan, Sakarya’dan Gürkan Duman ve Tokat’tan İlknur Akbulut oldu. Şekillendirme ve Topuz Kategorisi Kasım Ayı Finalistleri ise iki topuz tasarımıyla İstanbul’dan Ayhan Önlüel ve renk-kesim haricinde, Topuz ve Şekillendirme Kategorisi’nde de finalist olan Hüseyin Alkan oldu.

HAIRiST Yılın Kuaförü Yarışması 2016 için heyecan devam ediyor. Ayın finalistleri belli oldu. Aralık ayı yarışması için ise katılımlar hızla devam ediyor. Yarışmamıza katılıp siz de bizimle aynı heyecanı paylaşın… HAIRiST Yılın Kuaförü Yarışması’nın ayrıcalıklarını sizler de yaşayın.

İşte ‘Kasım Ayı Finalistleri’ ve tasarımları;

Renk ve Kesim Kategorisi:

 

Şekillendirme ve Topuz Kategorisi:

 

 

Geleceğe yürüyüş…

0

Okul-Sektör İstanbul İşbirliği

AKD (Artistik Kuaförler Derneği) insiyatifiyle 2 yıl önce başlayan ve kuaförlük sektöründe bir ik olan okul-sektör projesi İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile verimli sonuçlar alınarak ilerliyor.

İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mesleki Eğitim Şube Müdürü Serkan Gür ile AKD Yönetim Kurulu ile eğitimi destekleyen markalar olan Estetica Dergisi, L'Oreal Professionnel, Matrix, Pivot Point Türkiye, Schwarzkopf Professional ve Wella Professionals temsilcilerinin katılımıyla 2015-2016 öğretim yılına yönelik projeler konuşuldu ve protokolün yenilenmesine karar verildi.

Sektörde uzun yıllar eğitim alanında çalışmış bulunan Nilgün Kural'ın desteğiyle İstanbul'daki farklı 8 Meslek Lisesi ve 2 Yüksekokul'dan gelen yönetici ve öğretmenlerle de 'birlikte neler yapabiliriz' konusunda ortak bir çalışma gerçekleştirildi.

Nitelikli eleman konusunda büyük sorun yaşayan sektörde AKD'nin başlattığı bu çalışma sorunun çözümüne yönelik önemli bir adım olarak dikkati çekiyor.

Destek veren tüm taraflara başarılar diliyoruz.

 

 

Wella’da yenilikler…

0

Wella'da yenilikler

Yöntem Profesyonel bünyesinde yer alan Wella Professionals, Sebastian Professional ve Sp markaları Procter&Gamble tarafından yine dünyanın önemli şirketlerinden Coty’e satıldı. Her iki büyük firmanın da Türkiye iş ortağı olan Yöntem Profesyonel ile hem bu değişimi ve etkilerini konuştuk hem de yeni Genel Müdür Suat Çalış ile tanışma fırsatı bulduk.

Estetica: P&G’ye ait Wella Professional markasıyla ilgili değişik oldu. Bununla ilgili bir değerlendirme alabilir miyiz?

Müslime Duğraç: P&G kozmetik markalarının yüzde seksenini Coty Kozmetik’e sattı. Bunlar Maxfactor, Wella Professionals ve Wella’nın market tarafı ile D&G, Gucci, Lacoste gibi belli başlı markalar. Kırkın üzerinde markayı stratejik bir kararla elden çıkardı. P&G’nin sadece kozmetik değil yaklaşık 180 tane markası bulunuyor. Geçen sene almış olduğu bir kararla bu sayıyı seksen markaya indirdi ve bu seksen markayla stratejik olarak büyütme kararı aldı. Burada bizi ilgilendiren kısmı Wella Professionals ve diğer kozmetik markaları. Biz Yöntem Kozmetik olarak P&G’nin parfümeri kanalında distribütörlüğünü aynı zamanda da Engin Grup Yöntem Kozmetik A.Ş olarak, Coty’nin de distribütörlüğünü yapıyoruz. Açıkçası yıllardır beraber iş yaptığımız bir firmaya satılmış olması nedeniyle bizim için hiçbir şey değişmedi. Coty’nin bu işe çok ciddi yatırımları olacaktır. Bu sebeple bizim açımızdan memnuniyetle karşıladığımız bir durum. Sonuç olarak şirketimiz açısından da kuaförler açısından da değişen hiçbir şey yok. Aksine iki açıdan da büyük bir avantaj olarak düşünülebilir.

Estetica: Sektörü genel olarak nasıl değerlendiriyorsunuz. Ne yapılmalı, ne eksik, nasıl fırsatlar var?

Müslime Duğraç: Şirketimize bir güven sağladığımızı düşünüyorum ve açıkçası o güvenden dolayı bir fırsatımız var. İnsanlar Wella’nın kalitesiyle ilgili bir şüphe duymuyorlar. Gittiğim her şehirde herkes Wella’nın kalitesinden memnun olduğunu söylüyor. Kaliteden ziyade, ilgi alaka ve güven müşteriler nezdinde en önemli şey ki biz de onlara bunu sağlıyoruz. Elimizden geldiğince her tarafa ulaşmaya çalışıyoruz. Çalıştığım herkes bana gece gündüz ulaşabiliyor ki bu çok büyük bir avantaj. Şirket olarak ve Wella olarak güven sağladığımızı düşünüyorum. Tabi ki daha ulaşamadığımız kuaförler var. Oralara bu sene daha çok ağırlık vereceğiz. Çalıştığımız kuaförlerle zaten bir ilişkimiz ve devam eden çalışmalarımız var. Onları ürün satmaya yönlendirerek hem onların cirosunu hem de bizim ciromuzu arttırmayı hedefliyoruz. Krizler açısından da çok endişelenmiyorum. 25 yıllık tecrübem bana şunu gösterdi; ne kadar kriz gördüysem her çıktığımız krizden kozmetik sektörü büyüyerek çıktı. Kriz olduğu takdirde insanlar iki ay kadar salonlara ya da parfümerilere gitmeyecektir ama bunun sonuncunda insanlar kendini iyi hissetmek için geri dönerler çünkü bu iş moral işidir. Kendini iyi hissetmek için gidersin. Kısacası kriz olsa bile sektörün küçüleceğini düşünmüyorum.

Estetica: Wella’nın mevcut durumunu nasıl koruyorsunuz?

Suat Çalış: Wella’nın marka bilinirliği hem dünyada hem de Türkiye’de çok yüksek. Böyle bir markayla çalışmak çok büyük bir keyif. Müslime Hanım’ın anlattığı gibi son dört sene çok güzel kazanımlar elde edildiği için ve çalıştığımız salon sahiplerinin gözünde ürün kalitesi çok ciddi şekilde ayrıştırıldığı için böyle bir markayla çalışmak da çok güzel. Bizim aslında ana hedefimiz salon sahibine bizden kazanacağı, elde edeceği avantajları doğru anlatmak. Salon sahibine onlardan biri olduğumuzu göstermek ve onlarla sürekli aynı alanda 24 saat ulaşabilir pozisyonda olduğumuzu anlatmak istiyoruz. Biz onların ailesinden biri olmayı, onların da bizim ailemizden biri olmasını hedefliyoruz

Estetica: Önümüzdeki dönem için paylaşabileceğiniz şeyler var mı? Neler var mesela etkinlikler veya eğitimler olarak?

Müslime Duğraç: Yapacağımız bütün çalışmaların içerisinde eğitim yer alacak. Hem kişisel gelişimlerine hem de teknik anlamda mesleki gelişimlerine katkı sağlayacak içeriklerle ilerleyeceğiz. Sürdüregeldiğimiz AKD ilişkisi ve meslek liseleriyle olan ilişkimiz de devam edecek ki bu zaten bizim için önemli bir sosyal sorumluluk projesi.

Suat Çalış: Önümüzdeki yıl özellikle salon yönetimi, müşteri memnuniyeti, idari konularla ilgili yapmaları ya da bilmeleri gerekenler, teknik konularla ilgili eğitimler ile onları geliştirme üzerine çalışacağız. Sadece salon sahipleri de değil kalfalarla ilgili olarak da çalışmalar yürüteceğiz. Salon sahiplerinin dışında çalışanların da faydalanabileceği bir takım etkinlikler ve onlara da yardımı dokunacak eğitimler yapmak durumundayız. Salon sahibinin bizi çok iyi bilmesi ürünü alması önemli değil, önemli olan o ürünü kullanan, kullandıran müşteriye onun hizmetini veren kişinin de bizi iyi tanıması iyi bilmesi. Bu konularda da bir takım farklılıklar yaratacağız.

Röportajın tamamını Estetica Dergisi Ekim-Kasım sayısında bulabilirsiniz…

  

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi 

mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975