Hatırlamak!

Hatırlamak

Müşterilerinizle ilgili mutlaka hatırlamanız gereken önemli ayrıntılar:

– İsmi: Salonunuza bir kere gelmiş bir müşterinizin adını unutmaz ve tekrar geldiği zaman ona ismi ile seslenirseniz kendisini özel hissedecektir. Unutulmadığını düşünmüş olması onda tekrardan salona gelme hissi uyandıracaktır.

– Doğum günü: Müşterinizin doğum gününü hatırlamak size iki taraflı fayda sağlar: Birincisi müşterinizle geliştirdiğiniz ilişki, ikincisi salonda yarattığınız atmosfer ile diğer müşterilerin ilgisini çekmek.

– Rutini: Müşterinizin rutin olarak yaptırdığı işlemlerle hakim olmak onu aynı zamanda iyi tanımak anlamına gelecektir. Hangi periyodlarda gelip, hangi işlemleri uygulattığını bilmek onun yine özel hissetmenisi sağlar.

– Tercihleri: Hem estetik hem de pazarlama açısından müşterinizin tercihlerini bilmek veya tahmin etmek önemli noktalardan biridir.

– Satın alma alışkanlıkları: Ürünleri pazarlayabilmek açısından onların satın alma alışkanlıklarını bilmeniz ve ürünlere ona göre yönlendirmeniz gerekmektedir.

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975