Ana Sayfa Blog Sayfa 322

L’ANZA Güçlüler Selective ayrıcalığıyla Türkiye’de!

0

Güçlüler-Selective ayrıcalığıyla Türkiye'de!

Güçlüler Selective ailesine yeni katılan, dünyanın prestijli saç bakım markası L'ANZA'nın lansmanı Çırağan Sarayı'nda yapıldı.

Amerika'nın lider saç bakım markalarından L'ANZA Güçlüler Selective ayrıcalığıyla görücüye çıktı. Birçok davetlinin katıldığı lansman, L'ANZA markasının tanıtılmasıyla başladı. L'ANZA markasını anlatan bir sunumdan sonra sahneye Ahmet Şerif İzgören çıktı ve değerli bilgilerini davetlilerle paylaştı. İzgören'in ardından sahneye çıkan Ali Poyrazoğlu davetlilere keyifli anlar yaşattı.

 

L'Anza hakkında daha fazla bilgi için tıklayınız:

 

Lansmana ilişkin ayrıntılar bir sonraki Estetica sayısında!

 

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

 

 

 

HAIRİST YILIN KUAFÖRÜ YARIŞMASI 2017 ARALIK AYI FİNALİSTLERİ BELİRLENDİ

0

HAIRİST YILIN KUAFÖRÜ YARIŞMASI 2017 ARALIK AYI FİNALİSTLERİ BELİRLENDİ

HAIRiST Yılın Kuaförü Yarışması 2017 için maraton devam ederken, Aralık ayı finalistlerini seçmek üzere Estetica Dergisi Yayın Kurulu bir araya geldi.

Jüri tarafından gerçekleştirilen elemeler sonucunda Renk-Kesim ve Şekillendirme-Topuz Kategorilerinden 3'er finalist olmak üzere toplam 6 finalist belirlendi. Renk-Kesim Kategorisi’nde Samsun'dan Hüseyin Alkan, Konya'dan Hüseyin Başar ve İstanbul'dan Hakan İpekel finalist olurken; Şekillendirme-Topuz Kategorisi'nde ise Mersin'den Engin Uysal İstanbul'dan Ayhan Önlüel yine İstanbul'dan Yaşar Olkan finalist seçilerek 2017 Yılın Kuaförü Yarışması'nda tasarımlarıyla birincilik için yarışmaya hak kazandılar!
Birbirinden güzel saç tasarımları 2017'de Yılın Kuaförü olmak isteyen yarışmacılar tarafından web sitemize yüklenmeye devam ediyor. Sizde Yılın Kuaförü olmak istiyorsanız tıklayın!
İşte her iki kategoriden de finalist olarak belirlenen tasarımlar:
Renk ve Kesim Kategorisi Finalistleri
 
 
 
 
Şekillendirme ve Topuz Kategorisi Finalistleri:
 
 
 

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Nezaket bulaşıcıdır

0

Nezaket bulaşıcıdır

İnsanların size nazik davranmalarını ister misiniz? Yolda yürürken, araba kullanırken, bir devlet dairesinde işinizi takip ederken… İnsanların size kibar davranmaları hoşunuza gider mi? Size nazik davranılması, size kendinizi nasıl hissettirir? Kendinizi değerli hisseder misiniz? Peki siz insanlara nasıl davranırsınız? Salonunuza gelen müşterinizi nasıl karşılarsınız? Tanımadığınız bir ortama girdiğinizde insanlara selam verir misiniz?

“Merhaba” ya da “Günaydın” deme alışkanlığınız var mıdır? Teşekkür etmek ya da özür dilemek size zor gelir mi? Alışveriş merkezine girip çıkarken, başkalarına yol verir misiniz? Kapı açar mısınız? Kapıdan geçtikten sonra, kapının arkadan gelene çarpmaması için kapıyı tutar mısınız?

Sizce nezaketin kökeni nedir? İnsan eğitimli ve görgülü olunca mı nazik olur? Kibar olmak için eğitim şart mıdır? Sadece çok varlıklı insanlar mı kibar davranırlar?

Görgülü insanların daha nazik davrandıkları bir gerçek. Görgü kurallarını bilmek, adı üstünde insanı görgülü yapar. Ancak nezaket sadece görgü kurallarını bilmek ve bu kuralları harfi harfine uygulamak değildir. Nasıl pahalı kıyafetler, bir insanı seçkin yapmaya yetmezse, zorunlu görgü kurallarını uygulamak da bir insanı gerçek anlamda nazik yapmaz. Nezaket, bir davranış tarzından öte, bir düşünce biçimi ve hayatı algılayış şeklidir. Nezaket neyi nasıl söylediğimiz, nasıl davrandığımız, çatalı-bıçağı ne maharetle kullandığımız ya da oturup kalkarken nasıl bir görüntü verdiğimizden daha derin bir konudur. Nezaket hayatın her alanında, selamlaşmadan özür dilemeye, teşekkür etmekten itiraz etmeye, eleştirmekten yüreklendirmeye kadar her ayrıntıda kendini belli eden bir bakış açısı, bir hayat anlayışıdır.

Görgü kurallarını öğrenmek, insanlara nasıl davranılacağını bilmek elbette çok önemlidir ve herkesin bu konularda kendini geliştirmesi gerekir ama gerçek nezaket, insana değer vermekle elde edilen bir meziyettir. Karşımızdaki insana verdiğimiz değeri belirleyen de davranışlarımızı şekillendiren düşüncemizdir.  Mark Twain’in dediği gibi, nezaket öyle bir dildir ki onu sağır olan da duyar, kör olan da görür. Nezaketsizlik genelde hep küçük menfaatlerle ilgilidir. İnsanlar küçük çıkarlar elde etmek için veya rahatlarını bozmamak için kimi zaman farkında bile olmadan kabalaşırlar. Sadece kendisini düşündüğü için sıranın önüne geçen, trafikte kurnaz ve arsız davranan insanların hepsi küçük hesap peşindedirler. Nezaket, bencillik yapmamak, kurnazlık yapmamak, anlayışsız olmamak, küçük menfaatlerin peşinden koşmamak demektir. Nezaket, sadece davranışlarla değil, esas o davranışları şekillendiren ruhsal donanımla ilgili bir konudur. Nazik bir insan, kendisi gibi düşünmeyenlere, kendisinden farklı inançlara sahip olanlara, doğaya ve hayatın kendisine de naziktir.

Nezaket, insanın insana verdiği değerin göstergesidir. İnsan karşısındakini –sosyal statüsü ne olursa olsun- değerli görüyorsa, onu da kendisiyle aynı haklara sahip olarak değerlendiriyorsa, ona nazik davranır. Bunun tersine bir insan kendini diğerlerinden üstün görüp karşısındakine değer vermiyorsa, ne kadar kibar davranmaya çalışırsa çalışsın, özündeki kabalık her davranışından her tavrından belli olur. Bir insanın diğerini küçümsemesi, kibar sözcüklerle gizlenebilecek bir durum değildir. Kendini önemli, karşısındakini önemsiz gören bir insan, görgü kurallarına ne kadar uygun davranırsa davransın, hoyratlığını, kabalığını, küstahlığını gizleyemez.

İnsan özel ilişkilerinde de iş hayatında da kendisine değer verilmesini ister. İster iş hayatı isterse özel hayat olsun, kendisini değerli hissettiği insanların yanında olmak ister. Nezaket, resmi olmak değildir. İnsan resmi olmadan da nazik olabilir. Nezaketi içinden gelen insanlar, kendileri gibi davrandıkları zaman da içten ve kibar olabilirler. Bu insanların nezaketleri duruşlarına, bakışlarına yansır. İçten nazik olan bir insan her zaman, her koşulda zarif ve düşünceli davranır; kendi çıkarına aykırı durumlarda bile nezaketi elden bırakmaz. Bir insanın sadece kendisinden üstün gördüğü insanlara kibar davranması, nezaket değildir. Nezaket, insanın karşısındaki insana -kim olursa olsun- değer vermesi demektir. Değer veren insan, teşekkür ederken içten teşekkür eder; özür dilemek gerekirse özür diler; eleştiri yapacaksa nazik bir dille yapar. En önemlisi bütün bunları alçakgönüllülükle yapar.

Dalai Lama bu dünyaya geliş amacımızın dünyayı iyileştirmek olduğunu söyler. Bunu başaramasak bile bizi en azından dünyayı ve insanları “incitmeme” konusunda uyarır. Dalai Lama, insanları incitmemenin, dünyaya zarar vermemenin en basit yolu, her gün tekrarladığımız davranışlarımıza daha fazla nezaket katmak olduğunu söyler. Bir insan daha nazik olmak istiyorsa, önce hayata bakışını değiştirmelidir. Çünkü; güzel düşünen güzel bakar; güzel düşünen güzel söyler; güzel düşünen güzel davranır. Nezaketinin kökeni insanın ruhundadır.

İnsanların birbirlerine nazik davrandıkları bir ortamda yaşamak herkes için mutluluk kaynağıdır. İnsanların birbirlerine  nazik davrandıkları bir dünya, herkes için daha yaşanılır bir dünyadır. Tanımadığımız birisine kapıyı tutmak, teşekkür etmek, yol vermek, yer vermek, nazik konuşmak, yardımcı olmak… sadece o insanın dünyasını değil herkesin dünyasını aydınlatır. Bizim kültürümüzde nezaket çoğu zaman maalesef yapmacık görgü kurallarına uymaktan ibaret zannediliyor. İnsanlar nazik olmayı gereksiz bir protokol gibi gördüklerinden, en yakınlarına karşı “nasılsa o benim içimi biliyor” diye düşünerek kaba davranıyorlar. Yalnızca tanımadıkları insanlara ve özellikle kendilerinden daha üstün gördüklerine nazik davranmak zorunda hissediyorlar kendilerini. Keşke bizim ülkemizde de okullarda çocuklarımıza, Kuzey Amerika’da olduğu gibi, nezaket dersleri  verseydik. Nezaketin en başta karşındakine saygılı olmak, onun da çıkarını korumak, zarif ve ince düşünceli davranmak olduğunu öğretebilseydik. İnsan kendi çıkarının peşinden koşarken de, rekabet ederken de, yarışırken de başkalarına saygılı ve nazik olabilir. En sert konuşmaları, en zorlu pazarlıkları, en yıkıcı kararları bile içine nezaket katarak yapabilir. İnsan isterse hayata daha olumlu bir bakış açısıyla bakıp, kendi davranışlarıyla ortama iyilik ve güzellik katabilir.

Nezaket, insanın içindeki iyiliği uyandırıcı bir işleve sahiptir.

Nezaket nezaketi doğurur. Nezaket de bulaşıcıdır.

Kaynak: www.temelaksoy.com

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

 

Alnı geniş gösteren 5 saç kesimi

0

Alnı geniş gösteren 5 saç kesimi

Büyük alın nasıl küçük gösterilir? Küçük ve kısa alınlı kadınlar için alnı geniş gösterecek, ilham verici kesimle 5 saç kesimi:

1.Tamamen yana yatırılmış perçem

Bu model yoğun kahkül kullanımını sevmeyenlere. Uzun kestiğiniz perçemlerin tümünü yana şekil vererel alnı daha küçük gösterebilirsiniz.

2. Bob saç kesimi

Kısa kesilmiş saçlar, alnı küçük göstermek için her zaman iyi bir seçimdir. Eğer kafanızın büyük göründüğünü düşünüyorsanız, işe saç boyunuzu kısaltmakla başlayabilir, özellikle bob modeli tercih edebilirsiniz. Saçı bob modeli kestirdikten sonra, tek bir yönden ayırmayı tercih edin.

3. Yoğun kesim

 Bol katıl bir kesim le hacimli ve yoğun bir görünüm elde etmeniz mümkün.

4. Dağınık kesilmiş perçem

Aslında dağınık perçemler tüm alın şekilleri ve boyutları için işe yarar. Caroline de Maigret’in yıllardır vazgeçemediği perçemlerini oldukça kullanışlı bir şekilde kullanabilirsiniz.

5. Derin ayrılmış saç

Eğer fazla vakit yoksa bu modele başvurabilirsiniz. Saçınızda derin bir ayrım yaratmak, simetri etkisi yaratacaktır.

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

 

Sokağın yeni kazananı modern ense topuzu

0

Sokağın yeni kazananı: Modern ense topuzu

Sokağın yeni trendi, ilham veren alçak, gevşek ve yandan ayrılmış bir ense topuzu uğraşılmış şıklığın zahmetsiz stilini doğru şekilde ortaya koyuyor. 

New York’tan Paris’e sokağın stil sahibi isimleri şehrin hızına ayak uydurmaya çalışırken çözümü çabasız cool ense topuzunda buluyor.

2017 yılına doğru düşük ensede topuz yapılarak kullanılan saçlar kadınlar tarafından oldukça fazla tercih edilmektedir. Güzellikte minimal modernizmin yeni simgesi ense topuzu sokağın gizemli yüzleriyle kendini yeniden keşfediyor ve sokaktaki yüksek skoruyla sezonun kazananı olmaya oynuyor.

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

 

“İş hayatında pazarlık teknikleri” eğitimi

0

"İş Hayatında Pazarlık Teknikleri" eğitimi

İster yeni bir işe girerken “ekonomik beklentinizi” konuşmakta zorlanın, ister kuaför salonunuza ürün alın veya satın ister büyük bir proje için bütçe görüşmeleri yapın, isterseniz ortada para olmasın ama başka beklentilerinizi birisine kabul ettirmeye çalışın hiç fark etmez!

“Pazarlık” yapmanın hemen uygulayabileceğiniz şahane tekniklerini, yöntemlerini yıllardır iş hayatında pazarlık yapan ve bu işte çok iyi olan, 20 yıllık tekstil sektörü tecrübesi sahibi Tezgahçılar ekibinden Hepsiburada.com‘un Kategori Direktörü Şebnem Tuncer‘den öğreneceksiniz.

Ne zaman?

9 Ocak Pazartesi– Saat: 19.45-22.00

Erken gelenlere tanışma oyunu, “networking” var.

Toplam 2 saat sürecek eğitimde özetle şunlar konuşulacak:

*Pazarlık yapmak ne demektir?

*İş hayatında her istediğini alan insanlar neyi doğru yapıyor?

*Bir insan ile en verimli iş ilişkisini nasıl kurarsınız

“Para” konuşmak size neden zor geliyor, nasıl aşarsınız?

*Pazarlık teknikleri

*İş hayatında siz hiç farkında olmadan uygulanan pazarlık taktikleri

Ücret: 150 TL

Kontenjan: Sadece 16 Kişi

 

Şükrü Dudu’dan Best model saç tasarımları

0

Şükrü Dudu'dan Best model saç tasarımları

Her yıl erkek saç ve bakım trendlerinin ana belirleyicilerinden biri olan Şükrü Dudu ve ekibi, “2016 Best Model Of The World” yarışmasına da muhteşem saç tasarımları ile damgasını vurdu.

Kurulduğu günden bu yana Türkiye’nin gündemini belirleyen dev iş adamlarının yanı sıra iş, sanat, magazin ve cemiyet dünyasının önde gelen baylarına kuaförlüğün artık çok üstünde akademik bir hizmet veren Şükrü Dudu Barber’s Club ekibi; 2016 “Best Model Of The World” yarışmasına birbirinden şık erkek saç tasarımları ile damgasını vurdu.

Türkiye’de erkek saç trendlerinin her sezon belirleyici markalarından biri olan Şükrü Dudu Barber’s Club; bu yıl sekizinci defa Best Model adaylarını muhteşem bir geceye hazırladı ve adeta enfes bir görsel şölene imza attı.

Dünya finalistleri üzerinde uyguladığı saç modelleri ile yarışmanın dışında 2016-2017 kış sezonu erkek saç trendlerini de tüm detayları ile vurgulayan ekip yarışmanın birincisi olan Onur Seyit Yaran’a uyguladığı saç modeli ile de büyük övgü aldı.

 

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

Eczacıbaşı Schwarzkopf kadınların hayatlarına dokunuyor

0

Eczacıbaşı Schwarzkopf kadınların hayatlarına dokunuyor

Eczacıbaşı Schwarzkopf kuaförlük sektöründeki kadın kuaför sayısını çoğaltmak ve kadınlara meslek edindirmek amaçlı düzenlediği 'Güçlü Kadınlar Güzelleşen Hayatlar' etkinliği kapsamında, 5 gün boyunca Eczacıbaşı Schwarzkopf Akademi' de eğitim verdi. 

Katılımcılar eğitimde saçın yapısından, saç bakımına, masaja, renklendirme ve fön tekniklerine ve kişisel gelişim eğitimine kadar birçok alanda gördükleri eğitimlerin ardından katılım sertifikalarını eğitmenlerinin elinden aldılar.

Eczacıbaşı Schwarzkopf Marka Yöneticisi Mevsim Berkyürek düzenledikleri eğitim ile ilgili şu sözleri paylaştı:

"Aslında her şey bizim Türkiye’de ki salon sahibi cinsiyetleri araştırmamızla ortaya çıktı. Türkiye’de sadece kadına hizmet eden 30 bin kadın kuaförü var ve bu kadın kuaförlerinin sadece yüzde 5’inin sahibi kadın. Dünya’nın diğer bütün ülkelerine baktığımızda durumun bunun tam tersi olduğunu gördük, özellikle  Avrupa’da kuaförlük sektörüne kadınlar hakim. Hal böyleyken bizde kadınlara fırsat eşitliği tanınması ve sektöre daha fazla kalifiye kadın eleman yetiştirilmesi gerektiğini düşünmeye ve bu konuda da fikir yürütmeye başladık. Proje aslında böyle doğdu. Bu kadınlar nasıl ulaşabiliriz, ne yapabiliriz, neye ihtiyacı var diyerek çıktık ve yola ve fark ettik ki Türkiye’ de 20-25 yaşına gelmiş çok genç yaşta evlendiği için okuyamamış, meslek sahibi olamamış çok fazla kadın var çevremizde. 30 yaşında mesleği yok aslında çalışmayı çok istiyor ama çalışacak bir iş bulamıyor, çünkü kolunda bir altın bileziği yok. Biz o kadınlara ulaşmayı istedik. İstedik ki bu kadınlara meslek öğretelim ve bu kadınlar hem gerçekten sektördeki kalifiye, eğitilmiş eleman açığını gidersinler hem de kuaförlük sektöründe daha fazla kadın çalışan olsun istedik. Bu kadınların bir mesleği olsun istedik ve böyle çıktık yola. Güçlü kadınlar güzelleşen hayatlar böyle doğdu. Eğitimlerin yanı sıra Emine Küçük ve Binnaz Güler ile tanıtım videosu çekmiştik. Projemizin tanıtımını onların videosuyla, onların hayat hikayeleriyle yaptık. Bütün kadınlarımızda onların videolarını izleyerek başvurdu. Emine Küçük ve Binnaz Güler ile 2 saatlik bir söyleşi seansı hazırladık. Onlara sektöre dair merak ettikleri şeyleri sordular. Son günde bir kişisel gelişim eğitimimiz vardı, bu teknik eğitimlerin yanı sıra orada da Yar. doç. dr. Dilek Sağlık bizimle beraber oldu ve 3 saatlik kişisel gelişim eğitimi verdi. Eğitimimize yaklaşık 100 kişi başvurmuştu içlerinden 10 kişi seçtik ama eğitimlerimiz devam edecek. Sene sonuna kadar 50 kadına ulaşmayı hedefliyoruz. Katılımcılarımızın hepsi öğrenmeye açık ve çok özel kadınlardı, hepsinin çok özel hikayeleri vardı. Bu bursu onlara veren Kariyer Eğitim Kurumları’na da buradan teşekkür ediyorum."

Eczacıbaşı Schwarzkopf Teknik Eğitim Uzmanı Nihal Yayla' da eğitim hakkında şu bilgileri paylaştı:

"Eğitimin ilk günü saçın yapısıyla ilgili bilgileri paylaştık. Çünkü saçın yapısını bilmek çok önemli. Saç deyip geçmemek gerekiyor. Saçın yapısıyla ilgili birçok detay var burada onları paylaştık. İkinci günde aslında tekrar yaptık ve aynı zamanda katılımcılarımıza testler yaptık. Bu testlerin gerçekten beklemediğimiz kadar iyi sonuçlar elde ettik. 3. gün fön nasıl çekilmeli, fırça nasıl tutulmalı gibi bilgiler paylaştık. 4. gün masaj ve saç yıkama tekniklerinden bahsettik. Son günümüzde de renklendirme uygulaması yaptık, dip boya nasıl yapılır, folyo paketleme sistemi nasıl olur bunları öğrendik. Günün sonunda baktık ki herkesin eli alıştı. Şimdi 6 aylık daha eğitim süreci gerçekleşecek, aralarından seçilenler gidecek ve ileri seviye eğitim alacaklar."

Katılımcılar eğitim hakkındaki fikirlerini paylaştılar:

 

 

 

Büşra Taşkın, Kırklareli: Eğitim sürecimiz bundan 5 gün öncesinde başladı. İlk buraya hepimiz bir tedirginlikle geldik ama böyle uzman bir kadroyla karşılaşacağımız aklımıza bile gelmemişti. Herkes çok samimi, çok içten ve güleryüzlüydü. Bizi böyle güzel karşılayacaklarını tahmin etmemiştim. Saçın yapısından tutun saç analizlerine kadar birçok şey öğrendik. Fön çekme, boya sürme teknikleri, paketleme, yıkama, masaj, bakım kürleri konusunda eğitimler aldık. Bu 5 günde alabileceğimiz en iyi eğitimleri aldığımızı düşünüyorum. Yani bu kadar kısa sürede bu kadar çok şey öğreneceğimizi tahmin etmiyordum. Bilmediğimiz her şeyi öğrendik. Hocalarımızla 5 gün bize çok keyifli vakit geçirdik. Herkes birbirine yardımcı oldu ve çok güzel geçti. Saç kesim dışında her şeyi öğrendik. Burada başarılı olanlar 6 aylık bir ileri derece eğitimine seçilecekler. Ben de Kırklareli’de kuaför salonu açmak istediğim için benim için çok iyi olacak. Böyle bir projede destek sağladıkları için hepsine çok teşekkür ederim.

Elif Soydoğan, Kocaeli: Ben buraya sıfır olarak geldim. Yanlış bildiğim doğruları öğrendim. Saçın yapısı, saç boyama, fön teknikleri konusunda eğitimler aldık. Eğitim sonrasında eğer 6 aylık kursa katılma şansı elde edersem eğer saç kesimini daha çok öğrenmek istiyorum. Çünkü uzak, ulaşılamayan, kuaförü olmayan köy okullarındaki çocukların saçlarını, huzurevindeki yaşlıların saçlarını ve hastanede uzun zamandır tedavi gören hastaların saçlarını kesmek gibi bir projem var. Eğitimden çok memnun kaldım, çok kaliteli zaman geçiriyoruz.

Katılımcılara kişisel gelişim eğitimi veren Yrd. Doç. Dilek Sağlık Özcan'a eğitimle ilgili görüşlerini paylaştı:

"Ben şimdiye kadar 90’dan fazla firmayla eğitim danışmanlığı anlamında çalıştım. Fakat Eczacıbaşı benim için çok özel firmalarımdan bir tanesidir ve kadın olaraK kadınların iş hayatına katılımını destekleyen böyle bir sosyal sorumluluk projesinde olduğum için ayrıca mutluyum. Hem kişisel olarak hem de kendi eğitim firmamla bu eğitimleri destekliyorum ve her çağrıldığımda yer almaya çalışıyorum. Eğitimimizde yeni hayata başlayan kadınların orada daha etkin nasıl olabilecekleri, o hayata nasıl uyum sağlayabilecekleri üzerine bilgiler verdik. Örneğin bir kuaför salonuna baktığımız zaman müşteriler sadece saçını yaptırmaya ve güzelleşmeye gelmiyor, oraya keyifli vakit geçirmek için geliyor. Müşterilerinin karakterleri iyi analiz edilmeli ve motivasyon her zaman en üst seviyede olmalı. Bu bilgileri kadınlarla paylaşmış olduk. Bende bu çorbada ufak ta olsa bir tuzum olsun istedim ve bu yüzden çok mutluyum.

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

 

Pivot Point’ten temel kesim teknikleri eğitimi

0

Pivot Point'ten temel kesim teknikleri eğitimi

Pivot Point, 23- 26 Ocak 2017 tarihleri arasında İstanbul'da, kuaförlere 4 günlük "Salon Fundamental Saç Kesim Teknikleri" konulu eğitim sınıfı açıyor.

Bu eğitime hem kadın hem erkek kuaförleri katılabiliyor. En temel kesim tekniklerinin öğretileceği eğitimde katılımcılar, eğitim kafaları üzerinde 10 tane model çalışması yapacaklar. Katılımcılar eğitim sonrasında 1 adet kitap ve 86 ülkede geçerli sertifika alacaklar.

Eğitimde ayrıca katılımcılara piyasa bedeli 1250 TL olan 1 adet matsuzaki makas , 1 adet pivot point tarağı, 1 adet pivot point usturası ve 1 adet YS park kesim tarağı kiti hediye edilecek. Eğitimin ücreti 2000 TL.

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

 

 

Estetica Dergisi’nden özetler: Başarılı satışın ipuçları – 7

0

Estetica Dergisi’nden özetler: Başarılı satışın ipuçları – 7

Satışın ve salon misafirlerine doğru ürünleri sunmanın önemi konusunda Aveda salonları bilgi ve deneyimlerini paylaştılar.

İşte sorularımız: Salonunuz için ürün satışı neyi ifade ediyor? Önemi nedir? Satışta Aveda farkı nedir? Müşterilerinizin yorumları nasıl? Ve cevapları:

Nilgün Tatlı, Mehmet Tatlı Cevahir – İstanbul: Satış, kuaför için tabii ki de çok önemli. Müşteriye sunduğunuz çeşitliliğinde ifadesi aynı zamanda. Müşterinin her türlü ihtiyacına cevap verebilecek bir ürün gamının olması, müşteriyi memnuniyet açısından en üst seviyeye taşıyor. Saçla ilgili veya ciltle ilgili bir sıkıntısına cevap verebileceğimiz çeşitli ürünler olması çok önemli ve ürünün ihtiyaçlara tam olarak hitap edebilmesi gerekiyor. Ticari boyutuna ise işin kaymağı diyebiliriz. Satışın işletme giderlerine katkısı var, müşteri memnuniyetini sağlıyor, bir de müşteri ziyaret sayısını da arttırıyor.

İlk defa ürünü sunduğumuz müşteri bizim saç müşterimiz oluyor. Bu sırada yaptığımız tavsiyeler sonucu ürünü alıp evinde kullanmaya başlayınca ürün ihtiyaçlarına cevap vermeye başlıyor ve bunu gördüğü takdirde müşteri kendi gelip bir market alışverişi yapar gibi kullandığı ürünleri tekrar tekrar alıyor. Bu bizi çok mutlu ediyor çünkü doğru ihtiyaca doğru ürünü vermiş olduğumuzu görüyoruz. Kokusu, dokusu, ihtiyaca cevap vermesi, tedavi etmesi her şey satışta etkili.

Aveda ürünleri her şeyden önce dünyaya katkı sağlayan ürünler. Biz bu ürünleri satarken de sadece kendimizi düşünerek satmıyoruz. Bu ürünlerin üreticisi olarak Aveda, dünyaya bir katkı sağlıyor. Arılara yaptığı yatırım bile aslında dünyaya yaptığı bir yatırım. Ekolojik dengeye katkı sağlaması gibi özellikleri bizi hep motive eden unsurlar. Çünkü yaptığımız şey aslında hep başka şeylere katkı sağlıyor. Bu da bize manevi bir tatmin veriyor. Onun dışında kazanç olarak da diğer ürünlerle kıyasladığınızda ticari olarak daha fazla katkı sağlıyor.

İnsanlar artık çok bilinçlendi. Bir ürün alıp da gitmiyor. Üretilirken nasıl aşamalardan geçtiğini araştırıyorlar, kullandığımız poşetlerin geri dönüştürülebilir olması gibi çevreye kesinlikle zarar vermeden üretilmesi gibi konuları biliyorlar. Bilinçlenen müşteri içinde paraben, silikon maddeleri olmayan bu ürünleri tercih ediyor. Müşteriler bu bilinci aldıkları için verdikleri ücretin karşılığını da buluyor ve anlamlı oluyor.

Aveda’yla çok mutluyuz çünkü şirket olarak prensipleriyle, ürünleriyle bizim yapımıza, misyonumuza çok uygun. Ürün aslında müşteriye ulaşmada sadece bir araç ama bunun üzerine Aveda’nın kattığı değer çok büyük.