Carlos Valiente imzalı Neuk koleksiyonu, yaratıcısının bir içe bakış yolculuğu… Stiller çoğunlukla ciddi ve sıklıkla yanlış olan ilk izlenimlerden çıktı. Her saç modeli farklı teknikler kullanıyor. Renkler ise ilk bakışta gizli olan ama zaman içinde zenginleşen insan kişiliğinin karmaşıklığını temsil ediyor. Koleksiyonun mesajı ise şu: yüz dıştan ciddi görünebilir ama ardında hisler ve neşe vardır.
2019’da “Yılın İngiliz Erkek Kuaförü” ödülünün sahibi olan Jim Shaw, 2020 Sonbahar/Kış sezonunda öne çıkacak olan erkek saç trendlerini açıkladı.
Uzun ve Dalgalı Saçlar: Karantina sürecinde erkeklerin ya saçlarını tamamen tıraş ettiklerine ya da kesimi unutup uzattıklarına şahit olduk. Üstelik sadece uçlarından aldırarak saçı rahatça, uzun süre kullanabildiklerini fark ettiler. 2020 Sonbahar/Kış erkek saç trendlerinde de dalgalı saçları görüyoruz. Erkekler şekillendirmesi kolay saçlara sahip olmayı seviyor ve bu görünüm için gereken tek şey saçı daha dalgalı ve hacimli göstermek üzere doku veren bir sprey kullanmak.
Geriye Taranmış Saçlar: Hem kısa em uzun saçlar için geçerli bu trendi sonbahar ve kış aylarında sıkça göreceğiz. Tutuş ve ışıltı için jöle ve spreyle bitiş yapmadan önce saç kurutma makinesiyle saçı geriye doğru taradığınız bu stil, erkeklere sofistike bir görünüm de kazandırıyor.
Sıfıra Vurulmuş Saçlar: Karantinada uzun ve kolay zapt edilemeyen saçlarını sıfıra vuran erkeklerin sayısı azımsanmayacak kadar fazla. Pek çoğu da bu saçın ne kadar az uğraş gerektiğini fark ettiğinde bunu devam ettirmek istiyor. Müşteriniz sizden saçlarını sıfıra vurmanızı istediğinde 3 ya da 2 numarayla başlayın ki müşteriniz daha da kısaltmadan önce nasıl göründüğüne bakabilsin.
Yana Ayrılmış Saçlar: Yan ayrımlar erkeklerin görünümlerini değiştirmeleri için harika bir yol. Bu şekilde saçlarına hacim de kazandırabiliyorlar. Sonbahar / Kış sezonunda yan ayrımlar popülerliğini koruyacak.
Kısa ve dokulu Saçlar: 2020 Sonbahar/Kış saçlarında en çok dikkati çeken görünüm az bakım isteyen, dokulu ve yumuşak görünüm. Kısa saçlara hacim katan bu stil katlarla da kendini gösterebiliyor. Önümüzdeki sezon erkeklerde yanların daha ince, üstlerin daha kalın ve dokulu olduğu Sezar stili saçlar öne çıkacak.
Bir süredir hareketliliğine ve duyurularına tanık olduğumuz Kuaförler Kooperatifi – Kukoop nedir? Neler hedefliyor? Neler yapıyor? Sorularının cevaplarını Yönetim Kurulu Üyesi Metin Kaya’dan istedik.
İşte tüm detaylarıyla KUKOOP…
‘Kuaför, berber ve güzellik işletmeleri sahipleri olarak Türkiye’de bir ilke imza atıp Kuaförler Kooperatifi’ni (KUKOOP) hayata geçirmiş olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Girişimin temeline adalet, eşitlik ve şeffaflığı koyan kooperatifimiz uzun soluklu işler ve refahı esas alan sürdürülebilir girişimler yaratmak için insanların bir arada çalışmalarına olanak sağlayacaktır.
İş birliğine dayanan modelin taşıdığı potansiyel ile toplumsal kalkınmayı desteklerken, ilkemizden ödün vermeden güvenilir bir çatı altında ( KUKOOP) büyümeyi hedefliyoruz.
Amacımız, küçük sermayelerimizi birleştirerek büyük sonuçlar elde etmek.
Tek başımıza yapamayacağımız birçok projeyi KUKOOP’un gücüyle sayısız üretici, ithalatçı, ihracatçı, kurum ve kuruluş ile çok daha kolay iş birliği yapabilir ve çözüm üretir hale gelmek istiyoruz.
KUKOOP markası, tüketicinin nezdinde ‘’bu ürünleri benim kuaförüm, berberim, güzellik uzmanım üretti’’ diyebileceği ve güvenle alıp kullanabileceği ürünler üretmeyi hedefler.
Üretilen bu ürünlerle işletmelerimizin maliyetleri azaltıp, dışa bağımlılığı yarı yarıya indirerek hem şahsi işletmelerimize hem de ülke ekonomimize katkı sağlamayı hedefliyoruz.
Bir gün işletmelerimiz çalışamaz duruma gelse de KUKOOP sayesinde kazanmaya devam edeceğimiz hatta çocuklarımıza, torunlarımıza miras bırakacağımız kocaman bir aileyi sektörümüz adına Türkiye’nin en güçlü çatı markasında buluşturmayı hedefliyoruz.
Sadece Covit 19’dan ve virüsten dolayı işletmelerimizin kapanacağını düşünmeden her zaman zor durumda kalabileceğimizi düşünerek hareket etmeli ve bu birlik beraberliğin gücüne ortak olacak, paydaş olacak, yoldaş olacak meslektaşlarımızı bünyemize katmayı hedefliyoruz.
Kuaförler Kooperatifi-KUKOOP : ‘’Dayanma yeri değil dayanışma yeridir’’
Kuaförler Kooperatifi Neler Yapıyor?
Kooperatifimiz şu anda geçici yönetim kurulu ile birlikte, neler üretmemiz gerektiğini, en çok nelere ihtiyacımızın olduğu gibi arge ve alt yapı araştırmalarını yapmaktayız.
Eylül ayı sonu resmi genel kurul toplantımız olacak ve bu toplantıda yönetim kurulu seçeceğiz.
Kooperatifimizin ortakları tüm Türkiye’den kuaförler, berberler, güzellik salon işletmecileri olarak alıyoruz ve Türkiye’nin hemen hemen her yerinden ortaklarımız olduğu gibi yurtdışından da ortaklarımız var ve bunu daha da büyütmek istiyoruz.
Geçici yönetim kurulu olarak görev dağılımı yapılmış ve tüm ortaklar kendi içinde bir görev üstlenmiştir. Bu görev dağılımında üreteceğimiz, pazarlayacağımız ve bünyemizde bulunduracağımız ürünler ile ilgili fiyat, kalite, stok araştırması vs. gibi konular ile ilgilenmekteyiz.
Markamızın kurumsal olması için köklü bir firma ile danışmanlık anlaşması yapıldı ve markamızı en kurumsal şekilde konumlandırabilmek için alt yapı çalışmaları yaptık, yapmaya devam ediyoruz.
Tüm patent çalışma başvurularımız onaylandı.
Devletin yetkili organları ile kooperatifimizin üreteceği ürünler ve üretim aşaması ile ilgili yapacaklarımızı ve yerli malı güçlü bir markayı nasıl yaratabiliriz görüşmelerini yapıyoruz.
Televizyonlarda ve sosyal medyada markamızın tanıtımını, markaya ortak ve üye katma konusunda girişimlerimiz devam ediyor.
Kooperatifimizin konumlanması için içerisinde yönetim kurulunun ofislerinin, toplantı salonlarının da olacağı aynı zamanda tedarik ve dağıtım mağazamızın da bulunacağı büyük planlanlama içerisindeyiz.
Üreteceğimiz ve tedarik edeceğimiz ürünlerin son tüketiciye ve ortaklarımıza e-ticaret üzerinden satılması için altyapı çalışmaları yapıldı.
Şimdiden ihracat yapacağımız ülkelerle satışa sunulacak ürünlerin pazarlanması noktasında dış ticaret uzmanlarıyla toplantılar yapıyoruz.
Geçici yönetim kurulu ile her pazartesi durum değerlendirme toplantısı yapıyoruz.
Aldığımız ürün örneklerini ve fiyat tekliflerini değerlendiriyor, numunelerini test ediyor ve görüşlerimizi tüm ortaklar olarak değerlendirip bilgi paylaşımında bulunuyoruz.
Ben değil biz mantığı ile çalışıyor, hepimiz taşın altına elimizi koyuyoruz.
Bu projeye tüm ortaklar olarak sonsuz inanıyor ve güveniyoruz, hepimiz çok heyecanlıyız. Bu heyecanımızı paylaşacak meslektaşlarımızı aramızda görmekten mutlu oluruz.
Kuaförler Kooperatifi KUKOOP Yönetim Kurulu’nda ise aşağıdaki isimler yer alıyor:
Biz de Estetica // Hairist ailesi olarak Kuaförler Kooperatifi çatısı altında bir ilke imza atan tüm fikir sahiplerine ve Yönetim Kurulu üyelerine başarılar diliyoruz.
Kuaförlerin bir araya gelerek oluşturdukları bu tür yapıların Kosgeb gibi devlet kurumları tarafından da desteklendiklerinin altını özellikle çizmek isteriz. Bu konuda detaylı bilgilere www.kosgeb.gov.tr sitesinden ulaşma imkanı bulunuyor.
Kuaförler Kooperatifine kısa bir süre sonra açılacak olan web sitesinden: http://kuaforlerkooperatifi.com/ ve @kuaforlerkooepratifi instagram hesabından ulaşabilirsiniz.
Avrasya’nın alanında en büyük fuarı olma hedefi taşıyan CNR Beauty & Wellness Show İstanbul, CNR Expo İstanbul Fuar Merkezi’nde ziyaretçilerini karşılamaya hazırlanıyor. 4 günde 20 binin üzerinde sektör profesyonelinin ziyaret etmesi beklenen fuarda, 500’ün üzerinde markanın bakım, güzellik, kozmetik, medikal cihaz ve ekipmanlarına ilişkin ürün ve hizmetleri sergilenecek.
CNR Holding kuruluşlarından İstanbul Fuarcılık tarafından KOSGEB’in desteğiyle organize edilen CNR Beauty & Wellness Show İstanbul – Kozmetik, Güzellik, Medikal Estetik Cihaz ve Ekipmanları Fuarı, 10 – 13 Eylül 2020 tarihleri arasında CNR Expo İstanbul Fuar Merkezi’nde ziyaretçilerine kapılarını açmaya hazırlanıyor. Bu yıl 3’üncüsü yapılacak olan fuar güzellik, sağlık, bakım ve kozmetik sektörlerini tek çatı altında buluşturacak.
Aralarında güzellik salonu işletmecileri, yöneticiler, estetisyenler, hastane ve kliniklerin dermatoloji birimi yöneticilerinin de yer aldığı yerli ve yabancı sektör profesyonellerinin ziyaret edeceği fuarda ziyaretçiler yeni teknoloji cihaz, trendler ve medikal güzellik ürünlerini inceleme, test etme ve karşılaştırma fırsatı yakalayacaklar.
Türk kozmetik sektörü ihracatına yeni pazarlar ekleyecek
Her geçen gün gelişerek 10 milyar dolarlık bir pazar büyüklüğüne ulaşan Türk kozmetik sektörü de fuarla birlikte yeni pazarlar keşfedecek. 2 milyar doları aşkın ihracatını yukarı taşımayı hedefleyen Türk kozmetik sektörü, fuarın da etkisiyle global ticarette sektör ihracatının da önünü açmış olacak. Birbirinden özel etkinliklerin de yapılacağı fuarda, bir yandan gündelik ve profesyonel makyajın sırları paylaşılırken, aynı zamanda cilt bakımı ve medikal estetik uygulamalarına yönelik seminerler düzenlenecek.
Saç Tasarımcısı Kadir Dönmez imzalı “60-20” koleksiyonu, 1960’ların bohem kimliğinin minimal yaşam ve modern zamanın süzgecinden geçerek 2021’e sürüklendiği zaman dilimini ele alıyor ve 60’ları günümüz çerçevesinde yeniden yorumluyor.
Sam Villa Eğitim Direktörü Andrew Carruthers, “Usturalarla çalışması çok eğlencelidir, tasarımcıya makasla gerçekleştirmenin güç olduğu güzel şekilleri ve dokuları yaratabilme imkanı verir,” diyor.
Pek çok saç tasarımcısı usturayı kullanırken rahatsız olur, çünkü güzel ve temiz bir uç yaratmak için açıyı nasıl ayarlayacaklarını yeterince anlayamazlar.
İşin aslı, tasarımcılar ustura kesiminin altın açısını birkaç dakikada öğrenebilirler. Bu şekilde sonuçlar daha keskin ve sadece usturanın yaratabileceği güzellikte ortaya çıkar.
Ustura kullanırken bıçağı kutikülün üzerinde yan yatırarak yıpranmış ve zayıf bir saç yaratmamamak için açının kesime net ve keskin bir şekilde ayarlanması
1. Dikey ya da Sağ Açı – Bıçak kütikül katmanını parçalar ve kabarık, yıpranmış bir etki yaratır. 2. Düz – Bıçak saçı kesmekte zorlanır ve kırılmış saç uçlarına benzeyen çok ince, narin bir uç yaratır. 3. 45 Derecelik Açı: Altın Açı– Bıçak saçı çok kolay ve temiz bir şekilde keserek küt, keskin bir uç ve yumuşak ve pürüzsüz bir yüzey efekti yaratır.
70’lerin okul yıllıklarına gönderme yapan “School Yearbook” koleksiyonu parlak renkler, tuhaf pozlar ve farklı kesimlerle modern yaratıcı unsurları eğlenceli bir şekilde buluşturuyor. Uluslararası salon grubu Hooker and Young’tan Sophie Gibson ve Jonathan Turner koleksiyonu şöyle tanımlıyorlar:
“Her bir imajın kendi bireyselliğine sahip olması bizim için önemliydi. Bunu her modele nasıl giyinebilecekleri ve kadın olarak nasıl hissedecekleriyle ilgili kendine özgü bir karakter vererek başardık. Her modele geniş ve büyük gözlükler taktık. Bu koleksiyon tamamen eğlenmek, neşeli olmak ve en önemlisi de bireyselliği kutlamakla ilgili.”
İrlanda’nın ünlü salonlarından birine sahip olan saç tasarımcısı Paul Stafford, müşterilerinize rahatlıkla uygulayabileceğiniz 20 görünüm öneren koleksiyonu “Nico” ile dikkat çekiyor. Senenin trend renkleriyle çoklu renklendirmeler ve orijinal, modern kesimler…
Saç: Paul Stafford and Zara Calhoun (styling), and Aiden Bradley (colour).
1. ADIM: Saçı köpükle katmanlandırın ve ardından parmaklarınızı kullanarak kurutun. Boyu ve hacimi arttırmak için şerit eklentiler ekleyin.
2. ADIM: Saçtan 4-5 cm’lik kesitler alın. her kesiti ıslatmak için bitiş spreyi kullanın ve ardından saç spreyi kuruyup katılaşana kadar maşayla saça dipten uca yavaşça dalga verin ve saçın soğumasını bekleyin.
3. ADIM: Yumuşak bir fırçayla spreyin katılığı geçip saç yumuşak ve kabarık olana kadar saçı fırçalayın.
4. ADIM: Yumuşak, modern ve yapılı görünmeyen bir bitiş yaratmak için doku veren kuru bitiş spreyi kullanın.
Estetica Dergi’sindeki en sevdiğimiz sayfalara yerleştirdiğimiz fuşya kalpleri bulun, 198 adet Ventoso Profesyonel Saç Ekipmanları’ndan biri sizin olsun!
Tek yapmanız gereken sayfalarda gizlenmiş fuşya kalpleri tespit edip, sayfa numaralarını aşağıdaki formunu doldurarak bize iletmeniz.
33 adet
Ventoso V5 Silex5000 Siyah Profesyonel Fön Makinesi Hediye!
44 adet
Ventoso Isıya Dayanıklı Eldiven Hediye!
55 adet
Ventoso Ahşap Fön Fırçası Hediye!
66 adet
Ventoso Assistan Fön Taşıma Askısı Hediye!
Hemen Dergiyi okuyun, kalpli sayfaların numaralarını Ventoso Kalp Avı Formuyla bize ulaştırın!
Kurallar
1-Yarışma sadece kuaförlere açıktır. Kuaför olup olmadığınıza ilişkin olarak kontrol Instagram hesabınız üzerinden yapılacaktır. Bu nedenle Instagram profiliniz Instagram hesabımızı takip eden açık bir hesap olmalıdır.
2-Instagram profilinizde kuaför olduğunuz net bir şekilde belli olmalıdır. Sıfır gönderi 0 takipçi tarzındaki hesaplar, üzerinde kuaför yazısı ve fotoğrafı olsa da yok hükmündedir.
3-18 yaşından küçükler katılamaz. T.C sınırları içinde kuaför salonu bulunan veya kuaför salonunda çalışan, kuaförler için 30 Eylül 2020 tarihine kadar geçerlidir.
4-Soru formundaki e-posta ve telefon iletişim alanlarını doğru yazmanız size ulaşabilmemiz ve kazanmanız durumunda hediyeleri göndermemiz için önemlidir. (Kişisel Verilerin Korunması Hakkındaki Kanun’a istinaden veri kullanım politikamız ile Gizlilik Politikamızı sitemizde bulabilirsiniz.)
5-Herhangi bir ticari amaç güdülmeden yapılan yarışmaya katılarak tüm kuralları kabul etmiş sayılmaktasınız. Kurallara aykırı katılım yapanlara ilişkin yasal haklarımız saklıdır.
Yasal Katılım Koşulları:
Bu yarışma, hairistcomtr Instagram ve hairist.com.tr web sayfamızda yarışma içeriğinin paylaşıldığı an Enter Dijital Medya İletişim Reklam ve Pazarlama Ltd. Şti. tarafından herhangi bir ticari menfaat olmaksızın gerçekleştirilmektedir. Yarışma sonuçları 1 Ekim günü Hairist Instagram sayfası (@hairistcomtr) üzerinden açıklanacaktır.
Yarışma koşullarını doğru bir şekilde yerine getirenler belirlenmiş hediyelerden kazanacak, bu hediyelerin gönderimi tarafımızdan ücretsiz olarak kargo ile yapılacaktır. Hediyeler kişisel kullanım için olup satış amaçlı olarak gönderilmemektedir.
Kullanıcı yarışmaya birden fazla kez katılım hakkına sahiptir. Yarışma kuralları gereği aynı kişi yalnızca 1 defa hediye kazanabilir.
Sahte ya da aktif kullanımda olmayan hesaplar tarafından gerçekleştirilen başvurular geçersiz sayılacaktır.
Enter Dijital Medya İletişim Reklam ve Pazarlama Ltd. Şti. talihlilerden hediye gönderimi amacıyla talep edilen kişisel kişisel bilgileri yalnızca hediye gönderimi amacıyla kullanacak ve farklı bir işlem gerçekleştirmeyecek, işlemeyecek ve 3. kişi ve kurumlarla paylaşmayacaktır. Buna ilişkin hairist.com.tr adresinde yer alan Aydınlatma Metni ve Site Kullanım Şartları geçerlidir.
Yarışmaya katılım sağlayan kullanıcının Instagram Profili ‘’herkes tarafından’’ görüntülenebilmelidir.
Katılımcının Hairist instagram @hairistcomtr hesabını takip etmesi zorunludur.
Yarışmalarda, tüm üyeler eşit kural ve koşullarda yarışacaktır.
Yarışmaya katılım www.hairist.com.tr adresinden sağlanacaktır. Sosyal medya üzerinden verilen cevaplar değerlendirilmeyecektir.
Yarışma kazananından istenecek ad-soyad ve iletişim bilgilerinin eksik veya yanlış olması nedeniyle yaşanacak olan aksaklıklardan Enter Dijital Medya İletişim Reklam ve Pazarlama Ltd. Şti. sorumlu değildir. Hediyelerin bulunduğu kargo paketinin teslim edilememesi, kazanana ulaşılamaması sonucunda tekrar gönderime ilişkin oluşabilecek maliyet kazanana aittir.
Katılımda sunulan kimlik ve adres bilgilerinin doğruluğu ve yeterliliğinin ispatı katılımcının sorumluluğundadır.
18 yaşından küçük olanlar düzenlenen yarışmaya katılamayacaklardır, katılmış olsalar dahi hediye kazanmaları halinde bu ikramiyeler kendilerine teslim edilmeyecektir.
Başvuru sahipleri, yarışmaya katılmakla ve önceden belirlenmiş ve duyurulmuş hediyelere yapılacak çekiliş sonucu hak kazanmakta; katılım koşulları ve gizlilik kurallarına uymayı peşinen kabul ve taahhüt eder.
Katılımlar, mahremiyet, reklam hakları veya fikri mülkiyet hakları da dâhil olmak fakat bunlarla kısıtlı olmamak üzere, bir başkasının haklarını ihlal etmemeli, şiddet unsuru içermemeli, veya bu hakları ihlal eden herhangi bir malzeme içermemelidir. Böyle bir durumun ortaya çıkması halinde tüm sorumluluk başvuru sahibine aittir.
Cevaplar siyasi, uygunsuz, ahlaki değerlere aykırı, müstehcen, menfur, suç unsuru, hakaret, iftira veya küçük düşürücü unsurlar içeren, herhangi bir gruba veya bir bireye karşı bağnazlık, ırkçılık, nefret veya zarara teşvik eden veya cinsiyet, din, milliyet, cinsel kimlik veya yaş ayrımcılığına yönelten ve yasalarla kısıtlanan içeriklerden oluşmamalıdır. Böyle bir durumda katılımcının engellenmesi hakkımız saklıdır.
Enter Dijital Medya İletişim Reklam ve Pazarlama Ltd. Şti., 14. ve 15. maddelerde bahsi geçen şartlara uygun olmayan cevapları geçersiz kılma ve türlü yasal yollara başvurma hakkını saklı tutar.
Katılımcı yarışmaya katılmakla Enter Dijital Medya İletişim Reklam ve Pazarlama Ltd. Şti. tarafından kişisel bilgilerinin toplanmasına ve saklanmasına sitedeki Aydınlatma metni ve Site Kuralları çerçevesinde rıza göstermiş sayılır.
Enter Dijital Medya İletişim Reklam ve Pazarlama Ltd. Şti. yarışmaya katılım sırasında oluşabilecek teknik aksaklıklardan dolayı sorumlu değildir. Bundan dolayı herhangi bir hak iddia edilemez.
Yarışmaya katılanlar Enter Dijital Medya İletişim Reklam ve Pazarlama Ltd. Şti. işbu Katılım Koşulları’nda tesis ve ilan ettiği kuralları şimdiden kabul ederler. Katılımcıların Yarışma Kurallarına uyup uymadıklarının denetim ve değerlendirilmesi münhasıran Enter Dijital Medya İletişim Reklam ve Pazarlama Ltd. Şti. tarafından yapılacaktır.
Enter Dijital Medya İletişim Reklam ve Pazarlama Ltd. Şti. yarışma boyunca, yarışma sonuçlarını olumsuz yönde etkileyecek şekilde bilgisayar teknolojilerini kullanarak hile yaptığı tespit edilen ya da haksız yollardan kazanç elde edilen işlemleri tespit etmesi durumunda, yarışmacının o güne kadarki bütün yarışma verilerini hiçbir uyarı yapmadan iptal etme hakkına sahiptir. Bu kişiler kazananlar listesinde yer alsalar bile yapılan incelemelerde kurallara aykırı bir işlem ya da davranışı tespit edilmesi halinde yarışmacının bütün yarışma verileri silinecek ve ödül kazanma hakkı ortadan kalkacaktır.
Kazanılan ödül değiştirilemez ve/veya ödülün nakit karşılığı talep edilemez. Hediyelerin içeriğine ve yasalara uygunluğuna ilişkin tüm sorumluluk hediye gönderen markaya aittir.
Enter Dijital Medya İletişim Reklam ve Pazarlama Ltd. Şti. yarışma içeriğinden ve yarışmaya katılımdan dolaylı veya dolaysız biçimde yaşanabilecek hiçbir sorundan, maddi ve manevi zararlardan ötürü sorumluluk kabul etmez.
Katılımcılar, içeriklerin kullanılması veya yayınlanmasından/kullanılmaması veya yayınlanmamasından dolayı hiçbir şekilde Enter Dijital Medya İletişim Reklam ve Pazarlama Ltd. Şti.’den hak ve alacak talebinde bulunamaz.
Katılımcının işbu kullanım koşullarını herhangi bir suretle ihlal etmesi ve bu sebeple Enter Dijital Medya İletişim Reklam ve Pazarlama Ltd. Şti.’nin idari/cezai veya hukuki herhangi bir zarara uğraması halinde Enter Dijital Medya İletişim Reklam ve Pazarlama Ltd. Şti. oluşan zararı ve/veya kendisine iletilen talep/ödemeleri katılımcıya rücu etme hakkını saklı tutar.
Promosyon kuralları, mevzuat değişikliği, resmi merci veya yargı kararları kapsamında yarışmanın durdurulması sonucunu doğuracak herhangi bir durumun meydana gelmesi halinde, Enter Dijital Medya İletişim Reklam ve Pazarlama Ltd. Şti. hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz ve herhangi bir tazminat talep edilemez.
Bu yarışma Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde geçerlidir.
Enter Dijital Medya Ltd.Şti ve destekleyen markaların çalışanları ve yakınları bu yarışmaya katılamaz.