Ana Sayfa Blog Sayfa 101

L’Oréal pandemide ne yaptı? 2021’e nasıl hazırlandı?

0

L’Oréal Türkiye ekibi, İletişimci ve İstanbul Bilgi Üniversitesi Öğretim Görevlisi (Pazarlama İletişimi, Reklam ve Dijital Pazarlama) Fatoş Karahasan’ın Fatoş Karahasan’la Bakış Açıları adlı Youtube kanalında hazırladığı Faydalı Marka Öyküleri’ne konuk oldu. 

130 ülkede faaliyet gösteren L’Oréal 880 bin kişiye istihdam sağlıyor. 35 küresel markaya sahip olan L’Oréal, Türkiye’de de pek çok alanda öncü bir kuruluş. Üretim yaptığı tesislerinde sürdürülebilir çalışmalarıyla dikkat çeken ve topluma yönelik pek çok proje yürüten L’Oréal’in yönetici ekibi, 2020 yılında gezegenimiz, çalışanları, müşterileri ve toplum için yaptıklarını ve 2021’de neler yapacaklarını Fatoş Karahasan’a anlattı.

L’Oréal, pandemi sürecinde müşterileri için neler yaptı? İşte özetler…

L’Oréal Türkiye Loreal
Fatoş Karahasan ve L’Oréal Professionnel Türkiye Ürünler Bölümü Genel Müdürü Gülşah Camcı Yılmaz

L’Oréal Professionnel Türkiye Ürünler Bölümü Genel Müdürü Gülşah Camcı Yılmaz: Bu sektör, kadınlara ve erkeklere hem güzelliklerini keşfetmeleri hem de hayatlarını daha iyi yaşayabilmeleri için kendilerini iyi hissetmelerini ve özgüven sağlayan bir sektör.

Bu dönemde çok farklı şekilde problem yaşayan, işleri sekteye uğrayan salonlar oldu. Çoğu da küçük işletmeler ve ne yazık ki bu sürede pek çoğu hizmet veremedi ve para kazanamadı.

Biz sektörün önde gelenleriyle ve kendini adamış ekiplerimizle birlikte bir hareket başlattık. Sektör olarak birbirimize kenetlendik.

….

Finansal olarak da sektör büyük acılar çekiyor. Biz de kendi kuaförlerimize salonlarının kapalı olduğu dönemde ödemeleriyle ilgili çok destek olduk. O dönemde ödemelerini almadık, döndüklerinde de ödemelerinde belli bir denge sağlayarak bir nebze de olsa katkıda bulunduk. Bu uzun soluklu bir süreç, çalışmalarımız devam ediyor. 

….

1000 çalışanının ruh ve beden sağlığı için neler yaptı, bu yıl neler planlıyor?

L’Oréal Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü Demet Akman: Hiçbirimiz daha önce böyle bir tecrübe yaşamadık. Hep birlikte yeni şeyler öğreniyor ve bunları iş hayatına uyguluyoruz. Bu dönem bizim için en büyük önceliğimiz çalışanlarımızdı. Yaptığımız her işte onların sağlığı ve esenliğini merkeze koyarak hareket ettik. 

Fatoş Karahasan ve L’Oréal Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü Demet Akman

L’Oréal Türkiye toplumumuz ve gezegenimizin sürdürülebilrliği için neler yaptı?

L’Oréal Türkiye Loreal
L’Oréal Türkiye Kurumsal İletişim ve Tüketici Ürünleri Bölümü Genel Müdürü Mehmet Karamollaoğlu

L’Oréal Türkiye Kurumsal İletişim ve Tüketici Ürünleri Bölümü Genel Müdürü Mehmet Karamollaoğlu: Bu sene özellikle Covid-19 araştırmalarıyla beraber, tüketicilerin toplumla ve sürdürülebilirlikle ilgili ne yaptıkları konusu çok daha kritik hale geldi. L’Oréal, bununla ilgili olarak “Gelecek için L’Oréal” programını başlattı. Bu program kapsamında tüm ülkelere verilen daha iddialı ve radikal hedefler var. Bu hedeflerin birinci ayağı içinde bulunduğumuz topluma katkımız, bir diğeri de kadınlar. Bildiğiniz gibi kadınlara destek ve kadınların güçlendirilmesi L’Oréal’in DNAsında var. Bizim en gurur duyduğumuz işlerden biri bilim kadınlarına olan desteği devam ettirmek. 18 yıldır devam ettiriyoruz.

L’Oréal, globalde çevreyi desteklemek için 100 milyon, kadınları desteklemek için de 50 milyon Euro’luk bir fon ayırdı. Şu anda STK’lar (Sivil Toplum Kuruluşları) ile iletişim içindeyiz. O fondan Türkiye için başvurup ülke için faydalı bir şeyler yapmak istiyoruz. Kadınlara meslek kazandırmak ve onları güçlendirmek, çevre konusunda da yeni orman alanları yaratmakla ilgili projeler var. O konuda somut bir proje sunan ülkelere, L’Oréal bu fondan destek veriyor. Biz de projelere başladık, başvuruda bulunduk.

Sokakta kadınların rahatsız edilmesini engelleyecek bir program başlatıyoruz. Taciz koruma programı olarak geçiyor. Tüketicilere  tacize karşı koyma ve korunma konusunda eğitim veren bir program. Önümüzdeki 10 yıl içinde tüketici bilinçlendirme yatırımları devam edecek.

Pandemiyle birlikte tüketici beklentileri nasıl değişti ve L’Oréal Türkiye bu beklentilere cevap vermek için neler yaptı?

L’Oréal Türkiye Tüketici Ürünleri Bölümü Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen: Önümüzdeki senenin trendleri pandemi ve tüketiciler tarafından şekillendiriliyor.  Pandemi açısında bu yılın da zor bir sene olacağını öngörüyoruz, ama pozitif taraftan bakarsak günümüzdeki trendlerin, yani sağlık, dijitalleşme, e-ticaret, çoklu kanal dönüşümü, sürdürülebilirlik, üçlü amacı olan markaların daha da kuvvetlendiğini görüyoruz. Bunlar bir markanın DNA’sında yoksa, sonradan ilave edilmesi güç şeyler. Biz L’Oréal Türkiye olarak şanslıydık, çünkü bunlar bir süredir bizim stratejik yol haritamızda olan konulardı. Aslında 1-0 önde başlattık ve krizi fırsata çevirdik, diyebiliriz. 

L’Oréal Türkiye Loreal
L’Oréal Türkiye Tüketici Ürünleri Bölümü Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen

Sektörümüz, yani güzellik bu tür krizlerden en çok etkilenen ama en hızlı toparlayan sektör. Bu süreçte de tamamen bunu gözlemledik. Bir süre evlere kapandık, zaruri ihtiyaçlarımıza odaklandık, dolayısıyla satış noktalarımız kapandı ve çok ciddi bir düşüş oldu. Ama bu talepte bir düşüş değildi, sadece ürünlerimizin tüketicilere erişimi kısıtlanmıştı. Sonrasında güzellik ürünlerinin hayatımızda ne kadar önemli olduğu, sadece iyi görünmek değil, iyi hissetmek için de onlara ne kadar ihtiyacımız olduğunu fark ettik ve tüketim alışkanlıklarımız tekrar eski günlerine döndü. Kategoriler biraz yer değiştirdi, daha çok saç ve hijyen ürünleri ön plana çıktı. Maskeler ve sosyalleşmenin azalması ile birlikte makyaj biraz geri plana düştü, ama bu da dönem içinde güzel bir dengeye oturacak diye düşünüyoruz. 

Loreal L’Oréal Türkiye

L’Oréal Türkiye Ülke Müdürü Laurent Duffier: 2020 hepimiz için, güzellik sektörü dahil olarak bizim için zorlu bir yıldı. Ama çalışanlarımız ve iş ortaklarımızın direnci sayesinde yılı mümkün olan en iyi şekilde kapattık. 2021 için iyimseriz, Türkiye’deki herkese güzellik getirme misyonumuzu yerine getirmeye devam edeceğiz. Tekno-güzellik (Beautytech) tutkumuz etrafında şekillenen pek çok heyecan verici projemiz var. Yeni dijital deneyimlere ve e-ticarete odaklanıyoruz. 2021’de sürdürülebilirlik için yeni projemiz “L’Oréal for the Future”ı (Gelecek için L’Oréal) başlatıyoruz. Bu programın dönüm noktalarından biri tüm suyun geri dönüştürüldüğü “Water Loop” fabrikamızın açılışı olacak. Bu fabrika yılda 6,5 milyon ton su tasarrufu sağlayacak. İstanbul’da su sorunları ve ciddi kuraklık yaşandığını biliyoruz. Bu açıdan fabrikamızın önemli bir misyon üstleneceğini düşünüyor ve diğer şirketlerin de bizi takip edeceğini umuyoruz. Güzelliğin hayatları olumlu bir şekilde değiştirebileceğine inanıyoruz. 2021’de başarmayı umduğumuz şey de bu. 

Karantinada Kendinize İyi Bakmanın Yolları

0

COVID-19 yaşam şeklimizi kökten değiştirdi. Özellikle karantina sosyal izolasyonu zorunlu kıldığı için sevdiklerimizle görüşememek bu sürecin en zorlayıcı sonuçlarından biri oldu. İhtiyaç duyduğumuz psikolojik rahatlamayı sağlayamazsak hem zihinsel hem de fiziksel sağlığımız bundan ciddi ekilde etkilenebilir. Pek çok sağlık uzmanı, salgın sırasında sanal-çevrimiçi (online) ya da fiziksel teması sürdürmenin önemini vurgulayarak sosyal etkileşimlere zaman ayırmayı öneriyor.

Psikolog Michael R. Bütz; “Bizler sosyal hayvanlarız, başkalarıyla anlamlı etkileşimler içinde olmaya ihtiyacımız var. Fiziksel etkileşimler şu an için imkansız gibi görünse de, daha iyi hissetmek için yapabileceğimiz birkaç şey var. Hepimiz bu işte beraberiz,” diyor. Dr. Bütz’in tavsiyesini akılda tutarak, karantinada kendinize iyi bakmanın yollarını şu şekilde özetleyebiliriz:

İrtibat Halinde Olun

Sevdiklerinizle güçlü bağlar kurabilmek için arkadaşlarınız ve ailenizle görüşmeleri planlamak önemlidir. Sanal görüşmeleri bir kenara bırakın. Cihazlarınızı bir seferde uzun süre kapalı tutarak tüm ekranlara bir günlük ara verin.

Günlerinizi bir deftere not edin. Karantina süresince faaliyetlerinizi ve duygularınızı bir kenara not ederek günler ve haftalar arasında ayrım yapmaya çalışın.

Evinizi Temiz Tutun ve Düzenleyin 

Dağınık bir yaşam stresli bir yaşamdır, bu nedenle evinizi ve zihninizi açık tutmak için dağınıklığı azaltın. Hepimiz daha temiz bir evde daha ferah ve zinde hissederiz.

karantina sürecinde iyi hissetmenin yolları

Yemek Pişirmeyi Eğlenceli Bir Ritüele Dönüştürün

Yemek pişirmenin meditatif bir etkisinin olduğu, zihni sakinleştirdiği biliniyor. Dışarıdan yemek siparişi verme alışkanlığına biraz ara verip kendi yemeğinizi pişirmeyi deneyin.

Sık Sık Duş Almaya Çalışın

Duş aldığınızda, hem kan basıncınız hem de beyniniz yavaşlar. Bu da zihinsel açıdan sizi daha sağlıklı tutacaktır.

Yeni Bir Dil ya da Beceri Öğrenin

Artık evde sıkışıp kaldığımıza göre çoğumuzun biraz boş zamanı var. Bu vakti yeni bir dil ya da beceri öğrenerek değerlendirmeye çalışın.

Dışarı Çıkın

Temiz hava gençleştirici bir güçtür. Köpeği olanlar düzenli olarak dışarı çıkıp temiz hava ihtiyaçlarını görebiliyorlar. Bir köpeğiniz olmasa da ruhunuzun da temiz havaya, güneş ışığına ve biraz harekete ihtiyaç duyduğunu unutmayın. 

karantina sürecinde iyi hissetmenin yolları

Vücudunuzu Esnetin

Karantina sürecinde battaniye altında geçirdiğiniz rahat saatleri sınırlandırın. Yataktan ve kanepeden kalkıp kan dolaşımınızı sağlıklı bir seviyede tutmak için egzersiz ya da yoga yapın,

Taze Meyve ve Sebze Suyu Tüketin 

Bu dönemde vücudunuzu vitamin ve minerallerle beslemeye gayret edin. Taze meyveleri ya da sebzeleri sıkarak hazırlayacağınız özel karışımları tüketebilir ya da sebzelerle hazırlayacağınız çorbaları tercih edebilirsiniz.

Bahçeyle ya da Çiçeklerle İlgilenin 

Tedavi edici etkisi olduğu bilinen uğraşlardan bir diğeri de bahçeyle ya da çiçeklerle ilgilenmektir. Kendinizi toprak ve bitkilerle meşgul etmeye çalışın. 

Yaratıcı Olun

Resim yapmak, boyamak ya da el işi yapmak stresi azaltıp zihninizi farklı bir şekilde kullanmak için harika bir yoldur. Evinizi baştan aşağıya boyamak bile bir yöntem. Aceleye getirmeden yaptığınızda, oldukça rahatlatıcı bir etkisi olduğunu fark edeceksiniz.

Okuyun ya da Film İzleyin

Rahatlamanıza ve zihninizi gerçek hayatın bunalımlarından uzaklaştırmaya yardımcı olan iyi bir kitabın ya da filmin gücünü asla küçümsemeyin.

Podcast’leri Takip Edin 

Anlatacak güzel hikayeleri olan insanları dinlemek, ilginizi çeken şeyler hakkında konuşmak, kendinizi sevmenin kolay ve etkili bir yoludur. Son zamanlarda hayli popüler hale gelen pek çok podcast’e Spotify gibi çevrimiçi yayın platformlarından ulaşabilirsiniz.

Dans Edin

Vücudumuzu hareket ettirmek utluluk hormonu endorfini salgılamamamıza yardımcı olur. Egzersiz zor geliyorsa evde tek başınıza dilediğiniz kadar dan edebilirsiniz. 

Cilt Bakımını İhmal Etmeyin

Bu süreçte iyi hissetmek her şeyden daha önemli, o yüzden kendinize bakmayı ve kendinizi sevmeyi ihmal etmeyin. Cildinize ve saçınıza gereken özeni göstermeyi unutlayın. 

Cesur Renkler, Güçlü Şekiller: The Influencer

0

Saç Koleksiyonu: The Influencer

saç koleksiyonu the influencer

Salon: Axis Kuaförlük, Canberra ACT, Avustralya

Saç: Adam Ciaccia

Renk: Adam Ciaccia

Fotoğraf: David Mannah

Stilist: Jose McManus

Makyaj: Danielle Butcher

Sosyal medya: Instagram: @adamciaccia

YouTube: www.youtube.com/adamciaccia

Adam Ciaccia’nın 2020/21 için en son koleksiyonu The Influencer, YouTube ve sosyal medyada profesyonel bir kuaför ve influencer olarak geniş yetenek skalasını göstermeyi amaçlıyor. Güçlü saç kesimleri, uzun saç ve şekillendirme ile tamamlanan bu koleksiyonun odak noktası cesur renkler, güçlü şekiller, farklı dokular…

saç koleksiyonu the influencer

Bu koleksiyon Adam Ciaccia’yı, 2020 Avustralya Saç Modası Ödülleri’nde “Yılın Avustralya Kuaförü ve Yılın Yaratıcı Renkçisi” dalında ödül finalisti yaptı. On yıldan fazla bir süredir ilk kez bir kuaför, aynı yıl her iki kategoride de aday gösterildi. Bu saç koleksiyonu, Adam Ciaccia’nın bugüne kadarki en iyi çalışmalarından biri olarak kabul edildi.

saç koleksiyonu the influencer
saç koleksiyonu the influencer
saç koleksiyonu the influencer
saç koleksiyonu the influencer

NAHA Awards 2021 Saç Rengi Finalistleri

0

Kuzey Amerika Kuaförlük Ödülleri NAHA, bu yıl Saç Rengi kategorisinde yarışan beş kuaför finalisti seçti. Hassas renk işleme, yerleştirme ve uygulama açısındana renk sınırlarını zorlayan sanatçıları onurlandıran NAHA Awards 2021 “Saç Rengi” finalistleri ve hayranlık uyandıran çalışmaları  şöyle:

NAHA Awards 2021 Saç Rengi Finalistleri
Suzanne Sturm

Suzanne Sturm

L’Oreal, New York

Fotoğraf: Babak

NAHA Awards 2021 Saç Rengi Finalistleri

Steven Roberston

NAHA Awards 2021 Saç Rengi Finalistleri
Steven Robertson

1 Salon, Millcreek, Utah

Fotoğraf:: Steven Robertson

NAHA Awards 2021 Saç Rengi Finalistleri

Chrystofer Benson

Chrystofer Benson Collective, Glendale, Utah

Fotoğraf:: John Rawson

Chrystofer Benson
NAHA Awards 2021 Saç Rengi Finalistleri

NAHA Awards 2021 Saç Rengi Finalistleri
Rodrigo Araneda

Rodrigo Araneda

Olab par Rodrigo, Montréal, Quebec

Fotoğraf:: Leda St Jaques

NAHA Awards 2021 Saç Rengi Finalistleri
NAHA Awards 2021 Saç Rengi Finalistleri
Ashley Stewart

Ashley Stewart

Parlour Hair Studio, Florence, Kentucky

Fotoğraf: Joseph Cartright

Tüm NAHA 2021 Finalist görselleri / fotoğraflarının telif hakkı © North American Hairstyling Awards (NAHA) ve Professional Beauty Association’a (PBA) aittir. Tüm hakları saklıdır.

NAHA Awards 2021 “Yılın Kuaförü” Finalistleri

0

Sektördeki en iyi saç stilistlerini onurlandıran Kuzey Amerika Kuaförlük Ödülleri NAHA Awards “Yılın Kuaförü” kategorisi, ortaya konan yenilikler, yaratıcılık, beceriler ve teknikler aracılığıyla küresel trendleri etkileme gücünü de bünyesinde barındırıyor. 

İşte NAHA Awards 2021 “Yılın Kuaförü” Finalistleri:

Chrystofer Benson

Chrystofer Benson Collective, Glendale, Utah

Fotoğraf: John Rawson

NAHA "Yılın Kuaförü" finalistleri
Chrystofer Benson
NAHA 2021 "Yılın Kuaförü" finalistleri
NAHA "Yılın Kuaförü" finalistleri
Chrystofer Benson
Chrystofer Benson
NAHA 2021  "Yılın Kuaförü" finalistleri

Silas Tsang

Blushes, Ottawa, Ontario

Fotoğraf: John Rawson

NAHA2021  "Yılın Kuaförü" finalistleri
Silas Tsang
NAHA 2021 "Yılın Kuaförü" finalistleri
Silas Tsang
NAHA 2021 "Yılın Kuaförü" finalistleri
Silas Tsang

Heggy Gonzalez

Inspire Greatness Aveda Institutes, Orem, Utah

Fotoğraf: Jen Palmer

NAHA 2021 "Yılın Kuaförü" finalistleri
Heggy Gonzalez

Heggy Gonzalez
NAHA 2021 "Yılın Kuaförü" finalistleri
Heggy Gonzalez

Julie Vriesinga

Salon Entrenous, London, Ontario

Fotoğraf: Paula Tizzard

NAHA 2021 "Yılın Kuaförü" finalistleri
Julie Vriesinga
Julie Vriesinga
NAHA 2021 "Yılın Kuaförü" finalistleri

Daniel Holzberger

Van Michael Salons, Atlanta, Georgia

Fotoğraf: Babak

Daniel Holzberger
Daniel Holzberger
NAHA 2021 "Yılın Kuaförü" finalistleri

Tüm NAHA 2021 Finalist görselleri / fotoğraflarının telif hakkı © North American Hairstyling Awards (NAHA) ve Professional Beauty Association’a (PBA) aittir. Tüm hakları saklıdır.

Karnınız Mı Aç? Yoksa Beyniniz Mi?

0

Ne garip bir soru değil mi? Pek çoğunuz içinizden ‘’Tabii ki karnımız aç’’ diyorsunuzdur. Ama maalesef yanılıyorsunuz. Araştırmalara göre, yaşadığımız açlık krizlerinin %40’ı duygusal açlıktır. Sıkıntı, stres, üzüntü, sevdiğimiz bir yemeği görmek duygusal açlığı en çok tetikleyen etkenlerdendir. Peki, duygusal açlık yaşadığımızı nasıl anlayacağız?

İşte duygusal açlığın en önemli belirtileri:

1. Duygusal açlıkta beynimiz tek bir besine odaklıdır. Karnını doyurmaya odaklı yemekten ziyade sadece istediği besini yemek ister.

2. Fiziksel açlık belirli bir zaman içinde yavaş yavaş ortaya çıkar. Ancak duygusal açlıkta kendinizi aniden kurt gibi aç hissedersiniz.

3. Duygusal açlıkta beynimizin beklemeye tahammülü yoktur. İstediği besine hemen ulaşmak ister.

4. En önemli belirtisi ise bir duygu durum bozukluğu sonucu ortaya çıkmasıdır. Mesela romantik komedi filmi izleyip dondurma yiyen kızlarımız fiziksel açlıktan değil, aşk acısından yemektedir.

Duygusal açlıktan nasıl kurtuluruz?

1. Bunun için öncelikle hangi durumlarda duygusal açlık yaşadığınızı ve neyi tükettiğinizi anlamanız gerekiyor. Örneğin stresli bir iş toplantısında fazla tatlı tükettiğinizin farkındaysanız, çekmecenizdeki çikolata stoklarını kaldırın.

2. Duygusal açlık sonucu geliştirdiğiniz şartlı refleksi kaldırıp, yeni bir refleks geliştirebilirsiniz. Örneğin; çikolata yemek yerine birkaç kez üst üste havuç dilimleri ya da sevdiğiniz sağlıklı bir besini yerseniz beyniniz artık ona şartlanacak ve sizden onu isteyecektir.

3. Beyninizin şiddetli bi şekilde acıktığını ve ayaklarınızın sizi istemsiz olarak mutfağa sürüklediğini fark ettiğinizde, kendinizi engellemek için sevdiğiniz işlerle ilgilenebilirsiniz. Arkadaşınızı arayabilir, küçük bir yürüyüş yapabilir, biraz internette gezinebilir ya da sevdiğiniz bir diziyi izleyebilirsiniz.

Nazlı Deniz Ayyıldız Atak, Uzman Diyetisyen

Su Tüketimini %80 Azaltan L’Oréal Water Saver salonlarda!

0

Standart bir duş başlığı tarafından tüketilen 8 litreye kıyasla dakikada yalnızca iki litre su kullanan ve su tüketimini standart durulamaya kıyasla %80 azaltan Water Saver teknolojisi, Kérastase ve L’Oréal Professionnel tarafından tasarlanan saç bakım ürünlerini içeren bir duş başlığı kartuşuyla birleşti. L’Oréal Water Saver, New York ve Paris’teki seçkin L’Oréal salonlarında yerini aldı bile.

Çevreye duyarlı, benzersiz bir salon ve ev deneyi için L’Oréal ve Gjosa, sürdürülebilir su tüketimini herkes için kullanılabilir kılan yeni teknoloji Water Saver (Sudan Tasarruf Eden) için bir araya geldi.

Dakikada 8 litre yerine 2 litre su tüketimi

Saç yıkama ve durulama deneyiminde devrim yaratan Water Saver, su tüketimini % 80 oranında azaltmak için mikronizasyon teknolojisini Kérastase ve L’Oréal Professionnel tarafından tasarlanan saç bakım ürünlerini içeren bir duş başlığı kartuşuyla birleştiriyor. Beauty Tech güzellik teknolojisi ile salon deneyimini daha da ileri götürmek için, bu teknolojiyi Kérastase ve L’Oréal Professionnel‘in profesyonel saç uzmanlığıyla birleştiriyor.

L’Oréal Water Saver

Patentli Bulut Temizleme yaklaşımı sayesinde, Kérastase ve L’Oréal Professionnel tarafından Su Tasarrufu için özel olarak tasarlanmış mikronize saç bakımı formülleri, doğrudan su akışına dahil edilerek daha iyi ürün dağıtımı ve emiliminin yanı sıra artırılmış verimlilik sağlıyor. Sonuç, su akışını bölerek 10 kat daha küçük damlacıklar oluşturan bir duş başlığı… Ardından, daha hızlı ve daha etkili durulama için hızlandırılıyorlar. Su tasarrufu sağlayan Water Saver, standart bir duş başlığı tarafından tüketilen 8 litreye kıyasla dakikada yalnızca iki litre su kullanıyor ve su tüketimini standart durulamaya kıyasla %80 azaltıyor. Sistem ayrıca, salon profesyonellerinin su ve enerji tüketimlerini ve tasarruflarını izlemelerine olanak tanıyan bir veri panosuna sahip.

L’Oréal Group CEO Vekili Nicolas Hieronimus, “L’Oréal olarak dünyanın doğal kaynaklarını korumak için üzerimize düşeni yapmanın bizim sorumluluğumuz olduğuna inanıyoruz. Her damla su değerli,” diyor.

Yeni bir saç bakımı deneyimi sunan L’Oréal Water Saver, artık New York ve Paris’teki seçkin L’Oréal salonlarında yerini aldı. 2023’e kadar küresel bir sunum planlanıyor. Yeni sistemin önümüzdeki birkaç yıl içinde 10.000 salonda olması ve her yıl bir milyar galona kadar su tasarrufu yapılması bekleniyor.

Beauty Tech Güzellik Teknolojisi ile herkesin sürdürülebilir ve benzersiz bu saç bakım deneyiminin keyfini çıkarabilmesi için Water Saver’ın ev versiyonu geliştirilme aşamasında.

Karantinada Sıkılan Kuaför Erkek Arkadaşının Saçıyla Eğlendi

0

Kuaför Heidi Lee Oley, koronavirüs salgını nedeniyle salonunu kapatmak zorunda kaldığında, becerilerini uygulamaya devam etmesi için birine ihtiyacı vardı. Karantina nedeniyle kimse evinden çıkamadığı için onun modeli olmak da erkek arkadaşı Geoff’e düştü.

Karantinada sıkılan Heidi, eğlence olsun diye Geoff’un saçıyla oynamaya karar verdi. Erkek arkadaşına tasarladığı George Washington saç modeli Facebook’ta viral oldu. Ve o zamandan beri Heidi, Geoff’in üzerinde farklı saç stilleri deniyor. İşte o eğlenceli saç modelleri:

kuaför Heidi Lee Oley
Hikaye: Jam Press
Hikaye: Jam Press
Kuaför Heidi Lee Oley
Hikaye: Jam Press
Hikaye: Jam Press
Story from Jam Press (Hairdresser Styles Boyfriend) // Pictured: Geoff and his girlfriend, Heidi. // Hairdresser experiments with boyfriend’s hair for fun in wacky up-dos to lighten up the mood after shutting down salon during coronavirus outbreak // A talented hairdresser has experimented crazy hairstyles on her boyfriend to pass time after she was forced to shut down her salon during the coronavirus outbreak. Heidi Lee Oley, from Atlanta, Georgia, @heidileeoley on Instagram has temporarily shut down her salon, Chroma Station Salon, after the US went on lockdown amid the coronavirus epidemic. Heidi and her boyfriend Geoff, who works as a software engineer, have been staying in her family’s cabin in north Georgia and haven’t left the house apart from getting essential groceries. Feeling restless while in quarantine, Heidi decided to play with Geoff’s hair for fun and uploaded a photo of him in a George Washington hairstyle on Facebook which has since gone viral. Since then, Heidi has been experimenting with different hairstyles on Geoff including an Amy Winehouse tease, a flowery prom hairdo and Yoda style buns. She hopes the wacky hairstyles can help put a smile on people’s faces and lighten up the mood as thousands of people across the world have been let off from work and quarantined. Heidi said: “We haven’t been leaving the house, only for food, which is a shock from city life but it’s what has to be done to flatten the coronavirus curve. “I knew I’d be out of work for weeks, possibly months, so when he was on the computer I started curling it and was like ‘I’m going to make you look like George Washington.’ I posted it to a few hair forums on Facebook and they loved it.” “I kept up with it because the responses were so uplifting. “Our industry, among others, is in limbo, we don’t have clients, we don’t get paid, many are self-employed. “The love we received is why we kept the series going. I wanted to be a little glimmer of light during the shadows of the uncertainty of our industry.” Heidi now gets several requests online for different types of hairstyles to do on Geoff. She added: “It’s fun for me, he likes his hair played with, win-win. He has a heart of gold for letting me do this and post it. “His hair is the best! It’s very curly,” the stylist said. “When we came to the cabin, I only [had] my curling iron, I left all my tools at my salon, so I’m using tools from the grocery store.” ENDS

PRP Tedavisi ile Gençleşmeye Hazır Mısınız?

0

PRP (platelet rich plasma) tedavisi, kişinin kendi kanının, plazma kısmının ayrıştırılarak içindeki “platelet” denilen ve vücudumuzda kanın pıhtılaşmasında görev alan hücrenin çoğaltılması ile yapılır. Peki bu plateletler ne işe yarıyor? Bu özel hücreler aslında sadece pıhtılaşmayı değil, hücre yenilenmesini de büyük oranda arttırıyor. Bu sayede hem yara iyileşmelerinde hem de vücutta meydana gelebilecek bazı anormalliklerde bu yöntem kullanılabilir. Kişinin kimyasal hiçbir madde kullanmadan sadece kendi kanıyla iyileşmesi ne kadar olağanüstü bir durum öyle değil mi? Peki PRP Tedavisi, estetik açıdan hangi alanlarda kullanılıyor. İsterseniz gelin bir de bu mucizevi yöntemin estetik boyutuna göz atalım.

PRP Tedavisinin Cildimizdeki Etkileri

PRP yöntemi, yalnız hastalıklarda değil, kişilerin cildinin canlanmasında ve vücudumuzun gençleşmesinde de kullanılıyor. Plateletlerin içerdiği büyüme faktörleri sayesinde, hücrelerimiz hızlı bir şekilde yenilenirken yaşlı bir görüntüye sahip olan cildimiz gençleşiyor, kırışıklıklarımız düzleşiyor ve canlı bir görüntü elde ediyoruz. Derimizdeki elastin ve kolajen proteinlerin sayısını arttıran büyüme faktörleri sayesinde kendi kanınızla anti-aging bakımı almış olacaksınız. İşte PRP tedavisi saymakla bitmeyen avantajlarından birkaçı:

  • Cildinizi canlandırarak daha parlak bir deriye sahip olmanızı sağlar.
  • Yaraların hızlı bir şekilde iyileşmesini ve normal hale gelmesini sağlar.
  • Cildinizdeki kırışıklıklar, kaz ayakları ve çatlaklara karşı hızlı bir bakım olanağı tanır.
  • Saç dökülmelerine karşı veya zayıf saçların tedavisinde oldukça etkilidir.
  • Ameliyat izlerinin hızlı bir şekilde normale dönmesinde kullanılır.
  • Vücudumuzun yüz, bacaklar, kollar, boyun ve göğüs gibi kısımlarında gözle görülür gençleşme sağlar.

PRP Tedavisi Nasıl Uygulanır?

PRP Yönteminin uygulanma metodu ve sıklığı uygulanacak bölgeye göre değişiklik gösteriyor. Sizlerden bir miktar kan alınıyor ve laboratuvar şartlarında ayrıştırılıyor. İçindeki plateletler özel yöntemlerle çoğaltıldıktan sonra bu kan tekrardan ilgili bölgeye enjekte ediliyor. Örneğin, saç dökülmesi problemi ile karşı karşıya olan bir kişinin saç diplerine enjekte edilen bu kan, o bölgenin gençleşmesini ve yenilenme hızının artmasını sağlıyor. En sık kullanılan saç dökülme tedavileri arasında yer alan PRP Yöntemi, aynı şekilde vücudun çeşitli yerlerine uygulanarak hızlı bir şekilde gençleşmenizi sağlıyor. Sizler de kimyasallara temas etmeden kendi kendinizi gençleştirmek istemez misiniz?

Julie Holbrook’tan 2021’in Bob Saç Stilleri

0

Zamansız bir klasik olan bob, en son trendlere uyum sağlarken tahtından asla vazgeçmeyen bir saç kesimi. Bob saç modeli de kendi içinde farklı stillere ayrılıyor. 

Pixie Bob: 1990’larda, özellikle henüz David Becham’la evil değilken Victoria Becham’ın saç modasına kazandırdığı “pixie bob”, 2021’de geri dönüş yapıyor. 

Julie Holbrook, Instagram @headrushdesigns

Katlı Bob: Pixie Bob’dan, üstte bir kabarıklıkla ayrılıyor. En tipik özelliklerden biri, ense kısmında çok fazla katlandırma olması. 

Julie Holbrook, Instagram @headrushdesigns

LOB Bob: Uzun Bob 1920’lerden beri moda sahnesinden inmedi. 2021’de karşımıza hafif katlı ve büyük dalgalarla çıkıyor. 

lob bob saç kesimi
Julie Holbrook, Instagram @headrushdesigns

Bu üç bob türünü de başarıyla ve göz alıcı renklendirmelerle ortaya koyan Kısa Saç Uzmanı Julie Holbrook, tasarımlarıyla bob’un hakkını veriyor. 

bob saç
Julie Holbrook, Instagram @headrushdesigns
bob saç
Julie Holbrook, Instagram @headrushdesigns
Julie Holbrook, Instagram @headrushdesigns
Julie Holbrook, Instagram @headrushdesigns
bob saç kesimi
Julie Holbrook, Instagram @headrushdesigns
Julie Holbrook, Instagram @headrushdesigns