Ana Sayfa Blog Sayfa 385

Adım adım ilham…

0

Güçlü duruş, ayrıntılar ile farklılaşan ilham veren stiller…

Coiffeur en France 2015 İlkbahar Yaz koleksiyonundan farklı uzunlukta olan kahküller, temiz ve kusursuz hatlar ile saç stilinin adım adım uygulanışını haber galerisinden inceleyebilirsiniz.

Saç: Coiffeur en France

Artistik Direktör: Pascal Raffy-Buge

Saç stilisti: Marion Dauch, Chrystelle Berthelot e Benjamin Starter

Fotoğraf: Claudia Fessler

Makyaj: Pomme Seiler

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Finalistler ne diyor? Can Özcan

0

Finalistler ne diyor? Can Özcan

hairist online: 2012 ve 2013 yıllarında HAIRiST Yılın Kuaförü Yarışması’na katılmıştınız. Kasım 2014’de şekillendirme kategorisinde, Ocak 2015’de topuz kategorisinde kazanan; 2015 Mayıs’ta 3 tasarımınızla ve 2015 Haziran’da finalistler arasında yerinizi aldınız. Öncelikle istikrarlı başarınız için sizi tebrik ederiz. Ödüllü bir kuaför olmak size ne hissettirdi? 

Can Özcan: Yarışmalara katılmak beni motive ediyor. www.hairist.com.tr’de yurtdışında tasarlanan saç koleksiyonlarını, İngiliz Kuaförleri Ödülleri, NAHA gibi yarışmalarda kazananların çalışmalarını takip ediyorum. www.hairist.com.tr’de beğendiğim fotoğrafları favorilerim bölümüne ekleyerek arşiv yapıyorum. Böylece müşterime sunabileceğim seçenekleri internet üzerinden gösterebiliyorum.  Farklı kesim ve renklendirme çalışmalarını incelerken yenilikçi fikirler üretebiliyorum. Yarışmaya başvuru yapacağım saçları son trendleri araştırarak tasarlıyorum.

hairist online: Yarışmaya hazırlanırken nasıl bir süreç yaşadınız?

Can Özcan: Salonda tasarladığım herhangi bir saç tasarımı ile yarışmaya katılmıyorum. Yarışma için tasarlayacağım saçlar için müşterilerden önceden randevu almalarını istiyorum. Müşterim ile saçlarını tasarlamadan önce giyeceği kıyafete kadar her şeyi konuşuyoruz. HAIRiST ve Estetica Facebook ve Instagram sayfalarında yayımlanan diğer tasarımları inceliyorum, tasarımlar çok güzel olmasına rağmen fotoğraf saçı göstermediği için tercih edilmiyor. Bu yüzden fotoğraf çekimlerine çok özen gösteriyorum.  

hairist online: Ödül almak size ne kazandırdı?

Can Özcan: Yarışmaya katılmak araştırma yönümü geliştirdi, daha iyisini yapabilmek için sürekli yenilikleri takip ediyorum.

HAIRiST sektörün önde gelen kuaförleri ile aramızda köprü kuruyor. Her ay değişen değerli jüri üyelerinin tasarımlarımız üzerinden değerlendirme yapması, bunun için zaman harcanması mesleğe verilen önemi gösteriyor. Biz de tasarımlarımızı onlara gösterme şansı elde etmiş oluyoruz.

Bir kuaförün tasarımı ile ödüllendirilmesi çok özel bir duygu. Çevremdeki tüm kuaförleri yarışmaya katılmaları için teşvik ediyorum.

hairistonline: 4 kez ödül kazandınız. Hayatınızda ne değişti?

Can Özcan: Ödül kazandıktan sonra özellikle gelin başı için salonu tercih eden müşterilerde neredeyse %40 artış oldu. Müşteriler bana daha çok güven duymaya başladılar. Onlar da benim gibi yarışmanın sonuçlarının açıklanmasını sabırsızlıkla bekliyorlar. Yarışma heyecanını benimle birlikte yaşıyorlar. Tebrik telefonları, mesajlar geliyor. Bu onur verici bir duygu. 

hairistonline: Eklemek istediğiniz bir şey var mı?

Can Özcan: Paris Kuaför’de Hakkı Kutlugün benim ustamdı. Kuaförlüğün ne kadar özel bir meslek olduğunu bana o öğretti. Bizi yurtdışına eğitimlere gönderiyordu. Donanımlı yetişmemizi istiyordu. Ustaya vefanın çok önemli olduğunu düşünüyorum. 

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Deneyimsel pazarlama

0

“Rock konseptinde tasarladığımız bir koleksiyonumuzun lansmanı sırasında, salon çalışanları ellerinde kartondan gitarlar ile müşterileri karşıladılar. Müşteriler salonda sıkıntılarını bir kenara bırakıyorlardı. Onların duygularını başka yönlere çekiyorduk."

Orhan Bademli

Kuaförler müşterilere salonda farklı bir deneyim yaşatmalılar. Beklenenden daha fazlasını vermek her zaman sizi akılda kalıcı yapıyor. Nasıl ki markalar deneyimsel pazarlama teknikleri ile reklamlarını yapıyorlarsa, kuaförlerin de müşterilerin duygularını harekete geçirmek için beyin fırtınası gerçekleştirmesi gerekiyor. Farklı kimliği ile öne çıkan kuaförlük markası Orhan Bademli  röportajımız sırasında salonlar için özel konseptler geliştirmenin öneminden bahsetmişti.

  • Müşterilere cumartesi günlerinin şarap günü olduğunu söyleyerek salona davet edebilirsiniz ve o günlerde konsepte uygun müzikler çalabilirsiniz.
  • Biraz eğlence için bir çalışma gününde tüm çalışanlara rengarenk peruklar takabilir.
  • Çalışanlar farklı kostümler giyebilir, büyük gözlükler takabilir.

Biraz eğlence, unutulmayacak anılar, müşterilerin tekrar salona uğramaları için yaratılan nedenler…

Siz de müşterinize keyifli anlar yaşatmak için farklı konseptler sunabilirsiniz.  

Orhan Bademli ile röportajımıza göz atmak için tıklayın

 https://www.hairist.com.tr/konugumuz_orhan_bademli-1853–.html

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Pivot Point eğitimlerinin ve eğitmenlerinin farkı!

0

Pivot Point eğitimlerinin ve eğitmenlerinin farkı!

Estetica: Pivot Point eğitimlerini diğerlerinden ayıran fark nedir?

Orhan Çimenoğlu: Pivot Point eğitimlerinde sadece saçın nasıl yapıldığı gösterilmiyor. Neden gösterilen şekilde yapıldığı hakkında bilgi veriyoruz. Katılımcılar eğitimde düşünerek ve planlayarak saç tasarlıyorlar. Salonda müşteri memnuniyeti sağlayacak bir saç tasarlayabilirsiniz, o gün istediğiniz gibi bir ahenk yakalarsınız, fakat aynı stili tekrar tasarlayamayabilirsiniz. Pivot Point olarak, eğitimlerde gösterdiğimiz saçların tekrarlanabilmesini ve anlatılabilmesini istiyoruz.

Topuz eğitimlerinde katılımcılara saçı tararken topuzu nereye tutturmaları, hangi lastikle nasıl bağlamaları, saçın bombesinin nerede olması gerektiği konusunda yönlendiriyoruz. Proporsiyonu dengeleyip, saça nasıl şekil vereceklerini, örgü stilinde twist gibi farklı teknikler ile nasıl saçlar tasarlayabileceklerini gösteriyoruz. Pivot Point eğitmenleri olarak aynı dili konuştuğumuz için bilgiyi aynı şekilde aktarabiliyoruz. Net cümlelerle ne yapılacağını anlatabiliyoruz.

"Kuaföre seçenekler sunup, salonlarda eğitimlerde gördüklerinin üzerine katarak, kendilerini geliştirmelerini ve daha iyisini yapabilmelerini sağlıyoruz. Sadece yemek yapmanın tarifini değil, farklı malzemeler ile yemeğe nasıl lezzet katabileceklerini gösteriyoruz." 

Estetica: Pivot Point eğitmenlerinin farkı nedir? İyi bir eğitmen sizce nasıl olmalı?

Orhan Çimenoğlu: Pivot Point eğitmenleri olarak bizim özelliğimiz katılımcıların sorularına açıklama getirebilecek donanıma sahip olmak için kendimize yatırım yapmamız. Bir eğitmenin sunum becerisinin yanı sıra katılımcıların ihtiyacı olan bilgiyi en iyi şekilde aktarması çok önemlidir. Çok iyi saç kesmek ya da şov gerçekleştirmek başka, eğitim vermek bambaşka bir şeydir.

Eğitmenler kendilerini gerçekleştirmeye değil kuaförlere bir şeyler kazandırabilmeye odaklanmalılar. Eğitmenler katılımcıların hayatlarına bir şeyler katabilmek ve salona daha donanımlı dönebilmelerini sağlamayı hedeflemeliler ve meslektaşlarına saygılı olmalıdır. Onlar ne kadar başarılı olurlarsa sektör daha ileriye taşınır. Dolayısıyla imajımız da değişir.   

Pivot Point'te kuaförleri bekleyen sürprizler için Estetica Dergisi Haziran Temmuz sayısını ziyaret edebilirsiniz. 

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Davines CEO’su Paolo Braguzzi ile beraberiz

0

Davines CEO’su Paolo Braguzzi ile beraberiz

Davines tarafından her yıl dünyanın farklı ülkelerinde gerçekleştirilen ”Hair On Stage” etkinliği hakkında Davines CEO’su Paolo Braguzzi ile görüştük.  

Estetica: HoS Etkinliği hakkında bilgi verir misiniz?

Paolo Braguzzi: World Wide Hair Tour (WWHT)  ismiyle büyük bir uluslararası etkinliğimiz var buraya tüm dünyadan katılım mümkün. HoS ise daha bölgesel bazda farklı lokasyonlarda gerçekleştirdiğimiz bir buluşma ki burada da Türk kuaförler ile ağırlıklı olarak İskandinav kuaförlerin buluşması var. Deneyimleri topluluğumuzla paylaşıyor ve bir araya geliyoruz. WWHT’un küçük ve tek günlük versiyonu diyebiliriz.

Estetica: HoS için neden İstanbul’u seçtiniz? Özel bir nedeni var?

Paolo Braguzzi: Öncelikle Davines Türkiye’nin başarısı burayı seçmemiz için önemli bir neden. Davines’in Türkiye’deki başarısını paylaşmak ve aynı zamanda Davines’in nasıl bir marka olduğunu da sektöre göstermek için tercih ettik. Davines’in Türkiye’deki başarılı işbirliğini bir kez daha kutlamak ve Türkiye’deki ekibe teşekkür etmek istedik. Tabii ki İstanbul’un cazibesinden bahsetmek istemiyorum.

Estetica: WWHT ne zaman ve nerede olacak?

Paolo Braguzzi: Ocak 2016’da WWHT için Los Angeles’ta olacağız. Yine mükemmel bir içerik ve şovlarla dolu olacak.

Paolo Braguzzi’nin Davines Türkiye’nin pazarda gösterdiği yükselişi hakkında yorumlarını ve geleceğe dair öngörülerini Estetica Dergisi Haziran Temmuz sayısında bulabilirsiniz. 

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

İpler kimin elinde?

0

İpler kimin elinde

Günümüzde müşteri algısı, beklentileri eskisinden çok farklı. Değişen müşteri davranışları ile birlikte her sektörde olduğu gibi kuaförlük sektöründe de dinamikler değişti. Eskiden kuaförler müşterilere saç modeli önerirlerdi. Şimdi ise ipler daha çok alacağı servis konusunda araştırma yapıp kuaförü yönlendiren müşterinin elinde… Sadece saç kesim, renklendirme ya da topuz konusunda değil, ürünler konusunda da müşteriler daha bilinçli… Dolayısıyla kuaför ve müşteri arasındaki diyolog çok farklılaştı. Bu anlamla müşteriye yaklaşımlar yön değiştirdi. Konsiltasyon sırasında müşteriler daha çok kuaförleri yönlendirmeye başladılar. Bir uzman olarak ipleri elinize alıp uygun olmayan bir işlem için ikna edici bir tavır almalısınız.     

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Hair on Stage İstanbul’da

0

Davines tarafından her yıl dünyanın farklı ülkelerinde gerçekleştirilen ”Hair On Stage” etkinliği İstanbul’da, Türkiye’nin prestijli mekanlarından Rahmi Koç Müzesi’nde gerçekleşti.  Yurtiçinden ve yurtdışından birçok davetlinin yer aldığı etkinlikte; Davines Sanat Yönetmeni Angelo Seminara, Davines Artistik Ekibinden Candice Wyatt-Minter, Brian Shur ve Kristen Demant ile Türkiye'den Uğur Alevyılmaz ve Levent Berk sahnede şovları sergiledi.

Uğur Alevyılmaz

Hair on Stage’in İstanbul’da yapılması ve Hair on Stage’in sahnesinde yer almak çok güzel. Konuklara kendi icadım olan; Shine Express tekniğini sergiledim. Meslektaşlarımı görmek ve onlarla paylaşımda bulunuyor olmak heyecan vericiydi.

Levent Berk

“Hair on Stage için teklif geldiğinde inanılmaz heyecanlandık. Çok detaylı düşünerek, iyi bir hazırlık aşamasına girdik. Bir hikaye oluşturmamız gerekiyordu ve bizde bu hikayeyi beyazın saflığı üzerine kurduk. Angelo Seminara ile aynı sahneyi paylaşmak çok güzeldi. Usta isimlerin karşısına çıkmak; hem heyecan hem de gurur vericiydi.

Davines Türkiye distribütörü Abko Genel Müdürü Murat Abacılar

“Bugün sadece tüm Türkiye’den gelen konukları değil, yurtdışından gelen konukları da ağırladık. Kuaförlerin bir araya gelmesiyle oluşan sinerji harika.”

282’si Türkiye’den olmak üzere İsveç, Norveç, Danimarka, Hollanda, Almanya, Latvia ve Ukrayna’dan toplam 484 kişinin katıldığı etkinlik hakkında detaylı bilgi için Estetica Dergisi Haziran Temmuz sayısını inceleyebilirsiniz. Davines CEO’su Paolo Braguzzi ile röportajımız için www.hairist.com.tr’yi takip edebilirsiniz.  

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Pivot Point sistemine genel bakış

0

Pivot Point Türkiye Genel Müdürü Yusuf Koçyiğit ve Türkiye’de Pivot Point eğitimleri veren Orhan Çimenoğlu ile konuştuk…

Estetica: 50.yılında Pivot Point eğitimleri hakkında bilgi verir misiniz?

Yusuf Koçyiğit: Pivot Point 50 yılı aşkın kuaför ve kozmetik sektöründe  eğitim konusunda dünya lideri bir kuruluş olarak bir çok akademide uygulanıyor. Pivot Point sistemi ile kuaförler optimum zamanda sonuca ulaşıyorlar. Eğitimler bilimsel ve geometrik yöntemler ile gerçekleşiyor. Pivot Point’in kendi içinde çok iyi beslenen bir yapısı var. Tüm dünyada da aynı şekilde anlatılıyor. 

Estetica: Pivot Point eğitimi veren kaç kişi var?

Yusuf Koçyiğit: Şu an Orhan Çimenoğlu, Sinan Ergün, Zeki Er, Wella Professionals eğitmeni Halil Yılmaz, Nilgün Kural ve ben Pivot Point eğitimi veriyoruz.

Estetica: Orhan Bey, siz kendinizden bahseder misiniz? Türkiye’de Pivot Point eğitimlerini ilk siz tanıttınız. Biraz süreci anlatabilir misiniz?

Orhan Çimenoğlu: 1970 İstanbul doğumluyum. 1971’de İsviçre’ye gittim. 44 senedir İsviçre’de yaşıyorum. 1986 yılında kuaförlük mesleğine başladım. 1995 yılında İsviçre Konfederasyonu’ndan ustalık diploması aldım. Pivot Point Chicago merkezden Türkiye’de eğitim vermek üzere izin istedim. Pivot Point CEO’su Leo Passage bana Pivot Point lisansörlüğünü verdi.

1996 yılında Pivot Point Uluslararası Eğitmeni oldum. 1990 yılında, Türk grubuna eğitim verdikten sonra, 1999 yılından itibaren Türkiye’de eğitimlere başladım. 2006 yılında İsviçre’de salonumu açtım. Bir iki sene eğitimlere ara verdim. 2014 yılından itibaren tekrar Türkiye’de Pivot Point eğitimlerine devam ediyorum. İlerleyen dönemlerde daha yoğun bir program ile eğitimler devam edecek.

Pivot Point eğitimleri hakkında detaylı bilgi için bizi takip etmeye devam edin…. Röportajımızın tamamına göz atmak için Estetica Dergisi Haziran Temmuz sayısını ziyaret edebilirsiniz.  

Finalistler ne diyor: Orhan Çinüçen

0

Finalistler ne diyor: Orhan Çinüçen

Ayın Kuaförü Yarışması’nda 2014 Kasım’da renklendirme kategorisinde ve 2014 Aralık ayında kesim kategorisinde birincilik ödülü alan, Yılın Kuaförü Yarışması’nda kesim ve renklendirme kategorisinde istikrarını sürdürerek 2015 Mayıs ve 2015 Haziran aylarında finalist olan Orhan Çinüçen ile başarısını konuştuk.

Orhan Çinüçen: 2012 ve 2014 yıllarında Yılın Kuaförü Yarışması’na katılmıştım. HAIRiST Türkiye’de saygın kuaförleri bir araya getiren çok büyük bir organizasyon. Yarışmanın dijital ortamda düzenlenmesi, salonda tasarladığımız saçları pratik bir şekilde yükleyebilmemiz bizim için bir avantaj oldu. Yarışmaya her katılışımda başka bir heyecan duydum.

Hairist: Yarışmada ödül kazanmak size ne hissettirdi?

Orhan Çinüçen: Instagram’da ve Facebook’da benim çalışmalarımı gören müşteriler çalıştığım salonu araştırıp aradılar. Dolayısıyla çok ciddi bir müşteri artışı oldu. Mersin’de bilinirlik sağladım. Kesim ve renklendirme konusunda tercih edilen bir kuaför oldum. 

Hairist: Tasarımınız ile ödül kazanmak size ne hissettirdi?  

Orhan Çinüçen: Sektörün duayenlerinin salonda tasarladığım saçlar üzerinden yorum yapmaları onur verici bir duygu. Aynı zamanda hairist sayesinde büyük kitlelere ulaşma şansı buldum. Salonda motivasyonum arttı. Her geçen ay daha iyisini tasarlamak için kendimle yarıştım. Geceleri bile tasarlayacağım saçlar hakkında düşünüyorum.  Bu anlamda kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum. Hedefler sınırlıdır hayal gücü daha iyisini hayata geçirmek insanı zorlar. Bu yüzden kendimi ileriye taşımak için hayal gücümü özgür bırakıyorum. Benim doğumgünüm de nisan ayında, eğer Yılın Kuaförü seçilirsem kendimi yeniden doğmuş gibi hissedeceğim!  

İmaj herşeydir!

0

İmaj herşeydir!

L’Oréal Professionnel işbirliği ile Türkiye’de eğitim veren ünlü imaj danışmanı Serge Moreau bu yıl bir kez daha Türk kuaförleri ile buluştu. Moreau’nun “Toplam Görünüm Eğitimi”, tamamen farklılaşmayı sağlayan bir içerik sunuyor. Kuaförün sadece müşterinin saçını değil, bütününü görmesi gerekliliği eğitimin ana konusunu oluşturuyor.

Moreau 4 gün süren eğitim boyunca, müşterinin tarzını anlayabilmek; müşteri ile empati kurabilmek; müşterinin bilinçaltında yatan isteği anlayabilmek ve müşteriyi verilen servisle etkileyebilmek için yapılması gerekenleri eğitime katılanlarla paylaştı.

Katılımcılardan yansıyanlar

Ayşegül Aydın: Eğitimle insanlara bakış açımız değişti. Şekillerin hayatımızda ne kadar önemli olduğunu gördüm. Bu eğitim teknik bir eğitim değildi, kişiye özel tasarım eğitimiydi. Bundan sonra müşterilerimize bakış açımız değişecek.

Elvan Beşparmak: Tek kelime ile anlatmak gerekirse; süperdi! Eğer bu eğitimi almasaydım, meslek hayatım için büyük eksiklik olurdu. Serge Moreau, kişiyi bir bütün olarak görüyor ve bu şekilde teşhis ediyor. Bu eğitimden sonra müşterilerime daha bilinçli yaklaşacağıma inanıyorum.

Emrah Kemendi: Çok verimli bir eğitimdi. Serge Moreau, bakmak ve görmek arsındaki farkı gösterdi bize. Sadece saça değil, bütüne bakmamız gerektiğini öğrendik. Tüm meslektaşlarımızın alması gereken bir eğitim. L'Oréal’e teşekkür ediyoruz.

Özcan Demiroğlu: Çok eğlenceli ve yararlı bir eğitimdi. Bu eğitim mesleğimizle ilgili aldığımız diğer eğitimlerden oldukça farklı. Eğitimin her gününde eksiklerimizi daha iyi gördük ve yeni şeyler öğrendik. Eğitimden sonra herkesin müşteriyi çok daha iyi anlayabileceğine anlayacağına inanıyorum.

Sezgin Köle: Eğitime sadece çok güzel demeyeceğim; Serge gibi detaylandıracağım. 4 gün boyunca daha farklı nasıl olunur, müşteri nasıl anlanır müşteriye nasıl servis verilir ve nasıl iletişime geçilmesi gerektiğini öğrendik. Yeteneğimiz ve bu eğitimden edindiklerimizi harmanladığımızda ortaya çok güzel işlerin çıkacağına inanıyorum.

Şeref Aydın:  Çok keyifli bir eğitimdi. Serge Moreau, çok profesyonel bir insan. Biz kuaförler hep saçlara odaklanıyoruz; Moreau, bize bütüne bakmamız gerektiğini öğretti ve ayrıntılarını öğretti. Bu eğitimi bize sunduğu için L'Oréal’e teşekkür ediyorum.