Ana Sayfa Blog Sayfa 347

Dökülme karşıtı!

0

AMINEXIL FORCE R

Tüm kadınlar ve erkekler mükemmel saçların hayalini kurarken, günümüzde birçok faktöre bağlı olarak saç dökülme problemi yaşayabiliyorlar. Bu dökülmeler dönemsel olduğu gibi uzun süreli de olabilir. Bugün, çevresel faktörler, stres, hormonal etkiler gibi birçok sebep, saç dökülmesine sebep olmakta ve kadınlar ile erkeklerin en büyük saç problemi haline gelmektedir. Öyle ki saç dökülmesi kadınların günlük saç ritüellerinde köklü bir değişime sebep oluyor.
 
Dökülme karşıtı yoğun bakım uzmanı Aminexil Force R kadın ve erkeklerin en büyük saç problemi olan saç dökülmesini önlüyor.

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Neden Aveda?

0

Neden Aveda?

Bir kuaför tarafından kurulan Aveda’yı yine en iyi bir kuaför anlatır: “Aveda sadece ürün değil bir yaşam biçimi; çevreye saygı, doğaya saygı, insana saygı.”

Aveda salonlarına Aveda’yı neden tercih ettiklerini sorduk.

İşte röportajlardan kesitler:

Erdem Kıramer, Erdem Kıramer-İstanbul:

İlk çalışmamız Akmerkez’de başladı. Türkiye’de insanlar Aveda ile ilk defa Akmerkez salonumuzda buluştu. Aveda’nın farkı; doğallığı ve kalitesi. Çalışma disiplini daha zahmetsiz ve daha kolay. Vitrinlerimizde çeşit çeşit ürünümüz var. Ürün çeşitliliğinin fazla olması da güzel. Aveda’ya alışan bırakamıyor. Diğer satış ürünleriyle kıyaslarsam yüzde yüz bir fark yarattığını söyleyebilirim.

Aveda’nın farklı bir iş tarzı var. Biz Aveda’nın konseptini Türkiye’de kendimize göre uygulamaya çalışıyoruz. Çünkü Aveda’nın belli başlı olmazsa olmazları var. Bu olmazsa olmazlara baktığımızda bizi de cezbeden noktalar var. Aveda’da kapıdan içeri girildiğinde el masajı gibi ritüeller vardır. Fakat bu ritüeller bizde her zaman uygulanamıyor çünkü bizde kadın çalışan çok az. Bu ritüellerin varlığı bile bir şey ifade ediyor ve farklılık yaratıyor.

Haluk Feyzioğlu, H&H Kuaför-İstanbul:

Önce Ulus’taki salonumuzda Aveda ile çalışmaya başladık. Zorlu AVM’ye geçerken bambaşka bir şey yapmamız gerekiyordu. Aveda bu anlamda ufkumu açan, ürünleri çok farklı olan bir marka. Boyasından ve açıcısından çok keyif aldık. Ekip çok heyecanlandı. Müşteriye farklı ve kişiye özel sunumlar yapma imkânı tanıdı bize. Salonumuzda Aveda’yı tanıyan müşterilerimiz de vardı. Bize “Aveda mı geldi?” diye sormaları açıkçası daha da çok keyif verdi.

Zorlu Center’da salon açtıktan sonra esas sorumluluk başladı. Çünkü çıtayı nasıl yukarı çıkarabiliriz diye düşünmeye başladık. Burayı açarken de özellikle ders çalıştık. Bütün ekip olarak çizim eğitimi ve psikoloji eğitimi aldık. Hatta tüm ekibim Aveda misyonunu bağıra bağıra okuyabilir.

Mustafa Demirbağ, MD Kuaför-Antalya:

Bütün ekibimiz Aveda misyonuna hâkim, bu çok önemli ve doğru bir misyon. Hepimizin farkındalığa ihtiyacı var ve Aveda bunu sunuyor.

Ekibin adaptasyonunda da bir sorun olmadı çünkü Aveda’nın çok değerli eğitmenleri vardı ve bizimle dolu dolu günler geçirdiler. Kesinlikle hiçbir zorluk çekmedik. Kendimize bir deneme süresi vermiştik; bir yıl kadar. Fakat üç ay sonunda iki salonumla da yüz de yüz Aveda’ya geçtim. Çünkü insanlara bu felsefeyi, bu iyiliği anlattıktan sonra güzel dönüşler aldık. Ayrıca ekstra müşteriler ve yabancı müşteriler salonları ziyaret etmeye başladı. Avrupalılar ve Amerikalılar markayı çok iyi biliyorlar ve yepyeni bir müşteri kitlem oldu.

Aveda benim dünyaya bakış açımı da mesleğime bakış açımı da tamamlayan bir marka. Onun misyonundaki iyilik ve güzellik bizi çok etkiliyor çünkü bizim iyiliğe, sağlığa ve güzelliğe ihtiyacımız var. Sürdürülebilir bir dünyaya ihtiyacımız var. Ticari anlamda da, misyon olarakta memnun olduğum bir marka; iyi ki Avedalıyız.

Bir Koleksiyonun Öyküsü

0

Bir Koleksiyonun Öyküsü

1999’da başlayan ve 17. yılını dolduran koleksiyon hikâyesi için Metin Bahçecik ile beraberdik.

Bıkmadan, usanmadan süre gelen istikrarlı bir çalışma. Çalışma değil mesleki hedef… “Salonumda kendi tasarımlarımın fotoğrafının olmasını istiyorum!” diyerek başlayan bir hayalin gerçeğe dönüşmesi ve ilkbahar-yazdan sonbahar-kışlara uzanan dolu dolu bir tecrübe, inanç, paylaşım ve ortak çalışma… İşte MM Bahçecik Koleksiyonları’nın hikâyesi… Kuaförlük sektöründe bu kadar uzun süre boyunca devam eden başka profesyonel çalışmanın olmadığı ülkemizde bu örnek çalışmayı Metin Bahçecik’ten dinledik.

Estetica: 1999 senesinde ilk koleksiyonunuzu ortaya çıkardınız. Koleksiyon için ilk adımı nasıl attınız, süreç nasıl gelişti?

Metin Bahçecik: 1978 yılından itibaren Avrupa’daki fuarları izlemeye başlamıştım. Paris’e, İtalya’ya, Londra’ya her gittiğimde gruptaki meslektaşlarım posterler alırdı. Ben de niyetlenirdim poster almaya fakat o postere elim varamazdı bir türlü. Çünkü kendi salonuma kendi resimlerimi asmak istiyordum hep.

1999 yılında L’Oréal Professionnel Avrupa Artistik Müdürü Michel Claire ile bir yemekteyken bana  “Seninle bir şeyler yapmak istiyoruz. Ne istersin bizden?” dedi. Ben de “Kendi salonumda kendime ait fotoğraflar olsun istiyorum.” dedim. Ve bugüne kadar gelen süreç başladı.

Koleksiyonumuzun ilkini Paris’te çektik. Türkiye’de bir cast yaptık ve “Bahçecik kızı” diye bir model seçtik kendimize. Paris’te Julles Egger’in stüdyosunda ilk çekimi gerçekleştirdik. O zamanlar Julles Egger hem kuaför hem de fotoğrafçıydı ve bu da bizim için bir avantaj oldu. 19 yıl önce Türkiye’de bu çekimi gerçekleştirecek bir ortam dahi yoktu. Az sayıda fotoğrafçı vardı. Yeterli alt yapıya sahip değildik.

Döndüğümüzde benim yine hiç bilmediğim ve bütün Avrupa’da yapılan bir lansman yaptık. Bir basın lansmanı oldu. Sonrasında bütün ekibe, bir otelin balo salonunda lansman yaptık. Önemli olan ekiple beraber olmaktı. Çünkü bir işe bütün ekibini dâhil edemiyorsan, onlar hep uzak kalıyorlar.

İlk yaptığımız koleksiyon ve lansmanı çok güzeldi ve keyifliydi çünkü hiç görmediğimiz bir şeydi ve daha ilkinde bile benim hayallerim gerçekleşmişti: Salonumda artık bana ait fotoğraflar vardı.

Sonrasında markamızdan dolayı ünlü isimlerle çalışma şansımız oldu. İkinci çekimde Deniz Akkaya bizim marka yüzümüzdü. İşte o zaman her şey koptu. Deniz Akkaya bizim yüzümüz olduğu için bütün ünlüler koleksiyonda mankenlik yapmak istediler. Bu çok güzel bir fırsat oldu ve bu kapıyı açanda Deniz Akkaya’dır ki Deniz Akkaya hâlâ bu salonun, bu markanın yüzüdür. Hâlâ beraber çalışıyoruz ve devam ediyoruz.

Aslında bu bağlamda koleksiyonun özel bir tarafı da; arşiv olarak gelecekte, 1999’dan 2015’e kadar tüm ünlü mankenlerin bir arada gözlemlenebilmesine imkân tanımasıdır.

Estetica Dergisi 2016 Mart-Nisan sayısında röportajımızın devamını bulabilirsiniz… Koleksiyon görsellerinden örneklere haber galerisinden ulaşabilirsiniz.

haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Özel bir etkinlik

0

Özel bir etkinlik

Estetica Mart-Nisan 2016 sayısından özetler… Amerika seyahati ile Schwarzkopf Professionel unutulmayacak bir etkinliğe imza attı.

Miami ve Orlando’yu kapsayan Amerika seyahatinde Schwarzkopf Professional, sarışınlık konusunda Amerika Birleşik Devletleri’nin önemli isimlerinden biri olan Kim Vo’yu kuaförlerle buluşturdu. Aynı zamanda Schwarzkopf Professional’ın Uluslararası Sarı Saç Elçisi olan Kim Vo, katılımcılarla uygulamalı olarak deneyimlerini ve kusursuz sarışınlık servisi sunan Blond Me tekniklerini paylaştı. Gerek samimi tavırları gerekse de paylaştığı içerikle ilgi gören Hollywood yıldızlarının tercih ettiği kuaför Kim Vo, Beverly Hills’teki salonundan bu eğitim için özel olarak gelerek Miami’yi ziyaret eden Schwarzkopf Professional Türkiye ekibiyle buluştu.

Ayrıntılı bilgiler ve görseller için Estetica Dergisi'ni talep etmeyi unutmayın.

 hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

Mükemmel bir kuaförlük günü

0

Kuaförlük için özel bir gün!

Mükemmel bir gün için buluşuyoruz başlığıyla duyurusu yapılan ve kuaförlük sektörünün en seçkin markalarının destekleyerek yer aldığı 'Kuaförlük ve Kariyer Günü' 9 Mayıs 2016 Pazartesi günü gerçekleşecek.

İstanbul Aydın Üniversitesi evsahipliğinde üniveristenin A Blok kampüsü konferans salonunda düzenlenecek olan etkinlik okul-sektör işbirliğinin en büyüğü olma özelliği taşıyor.

Altıpatlar, Aveda, Davines, EIMI, Goldwell, Hairton, Insight, Kariyer Eğitim Kurumları, Kyana, L'Oreal Professionnel, Matrix Professional, Pivot Point, Schwarzkopf Professional, Selective, Ventoso, Wella Professional markalarının yer aldığı ve desteklediği etkinlik AKD-Artistik Kuaförler Derneği, Estetica Dergisi ve Kuaförlüğün dijital platformu hairist.com.tr tarafından organize ediliyor.

Hairist Yılın Kuaförü Yarışması 2016 finalistlerinin açıklanacağı ve ödüllerin verileceği etkinlikte Pivot Point Türkiye ekibi tarafından teknik bir şov gerçekleştirilecek.

Etkinlikte Estetica Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Erkan Güzel'de 'Dünyayı Güzelleştirenler' başlığıyla bir sunum gerçekleştirecek. Bu sunumdan sonra verilen aranın ardından Kariyer Eğitim Kurumları desteğiyle 'Trendler' başlığıyla moda, saçlar ve trendler anlatılacak.

Günün önemli anlarından bir tanesi Estetica dergisi okuyucularının gösterdikleri adaylar arasından belirlenen kriterlere uyan adayın seçimiyle verilen Estetica Dergisi  Meslek Onur Ödülü Töreni olacak. 

Bu ödül töreninden sonra ise Mos grubundan Ali Tacir, Hakan Köse Difference için Cemil İrez ve MM Bahçecik adına Doğan Kopal kolektif bir şov gerçekletirerek bu özel güne imzalarını atacaklar.

İstanbul'daki kuaförlük programına sahip meslek liseleri ve yüksekokulların da katılacağı etkinlik saat 13:00'te başlayacak ve 17:00'de sona erecek.

Nasıl katılacaksınız?

Etkinliğe davetiye satın alarak veya destekleyen seçkin markaların satış temsilclerinden talep ederek katılabilirsiniz.

Bilet Satın Almak için aranmak isterseniz aşağıdaki formu doldurabilirsiniz.

Giriş ücreti 55 TL'dir.

Samimiyet, şeffaflık ve ortak hedef

0

Samimiyet, şeffaflık ve ortak hedef

Estetica Dergisi Mart-Nisan sayısına özel samimiyet ve şeffaflık üzerine kurulmuş, yıllardan beri süre gelen bir ortaklık hikayesini sizlerle buluşturduk… İşte Cem Benteşen ve Ali Küçük'ün ortaklık hikayesinden bir kesit:

Estetica: Geçmişe dayanan arkadaşlığın, ortak hedefler belirlemeye katkıları var mı?

Cem Benteşen: Bizim hem dostluğumuz, hem kardeşliğimiz hem de bir hedef çizgimiz var. Planlamalarımızı bu hedefler doğrultusunda gerçekleştirdik. Uzun süredir ortaklıkları devam eden büyük salonlarda çalıştık ve gördük ki onlar da bitiyor. Buradan yola çıkarak biz bu ortaklığı bitirmemek için tartışsak da, kavga da etsek on dakika sonra aramızdaki bu tatsızlık her zaman son bulur. Uzun sürmez kesinlikle, çünkü ideallerimiz var, hedefimiz var. Başaramazsak ne olur ya da başaramayız gibi düşüncelerimiz olmuyor ve yola devamlı çıtayı yükselterek, yeni projeler çizerek, yenilikleri sürekli takip ederek devam ediyoruz. Biz hem abi-kardeş olarak hem de kuaförlük sektörüne hizmet edenler olarak birbirimize kattığımız değerleri bir arada tuttuk. Yedi yıldır ortaklığımızı devam ettiren en önemli etkenler bunlardır.

Ali Küçük: Bizi bir arada tutan şey aslında birbirimize çok zıt olmamız fakat ortak noktamız başarılı olma istediği ve işimize verdiğimiz değer. Dolayısıyla bu, farklı fikirlerin harmanlanması, orta noktada buluşturulması gibi çok güzel şeyler ortaya çıkarıyor. Herkesin yapabildiği, yapamadığı bazı şeyler vardır. Biz birbirimizin yapabildiklerini ve yapamadıklarını örtüştürerek böyle güzel bir başarı hikâyesi çıkarttık. Birbirimizi sürekli geliştiren ve ileriye götüren bir ortaklığımız var. Şu ana kadar elbette farklı bakış açılarımız oldu ama bunlar zaten bizi geliştiren unsurlar. Tartışabiliyorsanız gelişirsiniz. Sürekli aynı fikirde olduğunuz takdirde gelişemezsiniz. Biz sürekli birbirimizi iterek bu işte hep daha ileriye gittik.

Röportajın tamamını okumak için Estetica Dergisi'ne abone olmayı unutmayın…

haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Özgüveninizi arttırın!

0

Özgüveninizi arttırın!

Profesyonel hayatınızda kolayca başarıya ulaşmak için mutlaka özgüveninizi arttırmalısınız. Kendine güveni olmayan kişilere başkaları zaten güvenmez. Özellikle kuaförlük söz konusu olduğunda müşterilerin size güven duyması son derece önemlidir. Güvensiz müşteri asla kendisiyle ilgili değişimlerde saçlarını size emanet etmez. Bu sebeple kendinize olan güveninizi müşterilerinde görmesi gerekir.

Nasıl daha fazla özgüven sahibi olurum: İşte birkaç öneri;

  • Dış görünüşünüze özenin: Dış görünüşünüzün dışarıdan iyi göründüğünü düşünmüyorsanız ve kendinizi kıyafetinizin içerisinde rahat hissetmiyorsanız; bu yeni bir diyaloğa girerken güven düşüklüğü yaratacaktır ve mutlaka karşı tarafa yansıyacaktır. Bu sebeple mutlaka kendinizden emin bir şekilde konuşmaya başlamadan önce görünümüz ile barışık olun, rahat hissedin.

  • Belli etmeyin: Fazlasıyla özgüvene sahip bir insan bile gün gelir kendisine güvenmez. Bu bulunduğu ortamdan, duyduğu bir sözden ya da hissettiği bir şeyden kaynaklanıyor olabilir. Şartların modunuzu düşürmesine ve özgüveninizi kırmasına izin vermeyin. Kendi kendinizi telkin ederek o duygudan sıyrılın ve karşınızdakine belli etmeyin.

  • Kahraman değilsin: Unutma ki sen bir super kahraman değilsin ve kendin başta olmak üzere her zaman herkesi memnun edemezsin. Bu senin işini iyi yapmadığın anlamına gelmez. Birini memnun edemediğin zaman bunu hemen kendinle ilgili bir sorun olarak düşünme. Öz eleştiri yapmak güzeldir fakat öz eleştiri kendini suçlama boyutuna taşınırsa, güvenini kaybedersin.

  • Gurur duyun: Bir işe başlarken üstesinden gelemeyeceğiniz hissi sizi başarısızlığa götürebilir. İş her ne kadar zor da olsa başarabileceğinize inanın. ‘‘İnanmak başarmanın yarısıdır.’’ Zoru başardığınız zaman ise mutlaka kendinizi ödüllendirin ve kendiniz ile gurur duyun.

  • İfade edin: Özgüveninizi korumanın ve güçlendirmenin en önemli detaylarından biri de kendinizi doğru ifade etmekten geçer. Fikrinizi savunmaktan ve kendinizi açıklamaktan asla çekinmeyin. Görüşlerinizi her zaman açıkça söyleyin ve kendinizi ifade edin!

  • Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

     mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

    İndirmek için tıklayın:   

     

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

     

    https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

     

Müşterilerinizi yakından tanıyın!

0

Müşterilerinizi yakından tanıyın

Müşterileriyle yakınlık ve samimiyet çerçevesinde bir arkadaşlık kurmak kuaförlüğün püf noktalarındandır. Peki müşterilerle yakın ilişkiler kurmak ne işe yarar?

Araştırmalara göre işletmelerin yüzde sekseni yeni müşterilerinden değil, eski müşterilerinin sadakatinden esas kârı elde eder. Buna göre müşterilerinizle geliştirdiğiniz bağlar, sizlerin gelişmesi anlamına gelecektir.

Doğum günlerini hatırlamak, nasıl kahve sevdiğini bilmek, ona verilen servisleri akılda tutmak, kısacası kendisini özel hissetmesini sağlamak ve doğru bir frekans ile ona hitap edebilmek çok önemlidir. Aynı zamanda size bir güven duymalı ve görünümü ile ilgili vereceği kararlarda sizin yönlendirmelerinize uyabilmelidir. Gerçekten fikirlerinize saygı duyuyorsa sizi dinleyecektir. Bu saygıda profesyonelliğinize güvenmesi ve arkadaşlık kurabilmesi ile ilgilidir.

Müşterilerinizle ilişkilerinizi bu düzeyde tuttuğunuz takdirde salona sadakati artacaktır ve vazgeçilmez olacaksınızdır.

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

 

Başarıya giden 5 adım

0

Başarıya giden 5 adım

Profesyonel hayatınızda başarılı olmak için mutlaka sahip olmanız gereken beş özellik:

  • İşinizi sevin:

Yaptığınız işten keyif almıyor ve sadece para kazanmak için yapıyorsanız, bu işte başarılı olmanızın ihtimali çok düşüktür. Yaptığınız iş ile aranızda sadece maddi değil, manevi bağlar da kurmalısınız.

  • Ciddiyet:

Verdiğiniz servislerin, yaptığınız işlemlerin bilincinde olup kendinizi mutlaka iş konusunda iyi tanımalısınız. Vereceğiniz servis hakkında müşterilerinizle yapacağınız ayrıntılı bir konuşma, sizi ciddi ve profesyonel gösterecektir.

  • Planlı olmak:

Sizi başarıya götürecek püf noktalardan biri de planlı ve programlı olmaktır. İş planınızı gün içerisinde belli bir çizgi dahiline oturttuğunuzda zaman yönetim kabiliyetiniz gelişecektir.

  • Teşvik edin:

Teşvik edici bir tutum ile müşterilerinize yaklaşın. Müşterileriniz sizden teşvik almadıkça sadece ihtiyacı olan servisleri talep edecektir. Yaptıracağınız reklamlardan ya da sosyal medya paylaşımlarından daha çok müşteriyi etkileyen bir şey varsa; o sizin teşviğinizdir.

  • İmaj her şey:

Verdiğiniz servisten salon dekorasyonunuza kadar her ayrıntı mükemmel olsa da bir kişisel imajınız, müşteri gözünde sizi konumlandıran en büyük etkendir. Bakımlı ve şık görünün, bu sayede her zaman olumlu bir izlenim yaratırsınız.

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

Sosyal medyada aktif olmak

0

Sosyal medyada nasıl daha aktif olunur?

Sosyal medya özellikle görselliğin ön planda olduğu kuaförlük sektörü için vazgeçilmez bir unsur. Günümüz şartlarında müşteriler; servisleri online ortamda, paylaşımlarda gözlemledikten sonra gideceği kuaföre karar veriyor ve kuaförden fotoğrafını gördüğü saç modelini ya da rengini talep ediyor.

Yeni nesil müşteriler kazanmak ve onlara hitap etmek için mutlaka sosyal medyayı aktif olarak kullanmanız gerekir. Ayrıca sosyal medyada fark yaratabilmek için çekeceğiniz fotoğrafların kalitesine de önem vermelisiniz. Çektiğiniz resimlerin kalitesini yükseltmek için öncelikle netliğini ayarlamalısınız. Renk ile ilgili bir çalışma yaptıysanız asla filtre kullanamamalısınız. Rengin filtrelendiği belli olur ve bu kuaföre olan güveni sarsar, fotoğraf inandırıcılığını yitirir. Kadraj iyi ayarlanmalı, fotoğraftaki ana fikrin saç olduğu unutulmamalıdır. Saça odaklanmış düzgün bir çekim, sizi en iyi tanıtacak olan şeydir. Bütün bunları gerçekleştirdikten sonra kendinize veya kuaför salonunuza özel olarak kullanacağınız bir çerçeve ile fotoğrafı çerçevelerseniz, bu ayrıntı sayfanızı daha ilgi çekici ve düzenli kılan bir unsur olacaktır.

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975