Ana Sayfa Blog Sayfa 362

İlham veren tablolar: Öpücük

0

Gustav Klimt’ın Öpücük’ü

 

Gustav Klimt, bir ressam olarak avangart bir çizgide ilerlemeyi tercih etmiştir. Kadın bedenini tablolarda kullanmayı ve erotizm ile tablolarına renk katmayı üslup olarak benimsemiştir. Sanatçının stili Art Nouveau Sanat ve sembolizmin bir karışımıdır. Farklı renklerin bir araya gelmesi, dekoratif motifler, süslemeler sanatı için olmazsa olmazdır. Ressamın en ünlü tablosu ‘‘Öpücük’’ olarak tarihe geçmiştir. Resmin en can alıcı kısmı zamanın ve mekânın dışında kendilerinden geçmiş bir şekilde öpüşen çiftin betimlenmesidir.

Kadın; zarif, yuvarlak desenler içerisinde, naif bir şekilde durur. Erkek; sert, haşin ve geometrik desenler içerisindedir. Bu tesadüfi bir tutum değil, sanatçının gözünden kadın ve erkek ilişkisinin dışa vurulmuş bir örneğidir. Kadın, sanatçının gözünden erkeğe göre naif kırılgan hassas bir varlıktır.

  

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Coty Professional’da son gelişmeler

0

Coty Professional’da son gelişmeler

Sylvie Moreau, Coty tarafından geleceğin Coty Professional Güzellik Bölümü Başkanı olarak belirlendi.

Yakın zamanda  Coty ve P&G anlaşmaları üzerine Coty; renk kozmetiği, parfüm, profesyonel salon kozmetiği, saç boyası ve şekillendirme ürünleri gelişiminde etkili olacak olan gelecekteki şirket bünyesi için yeni örgütsel yapılarını ve liderlik ekiplerini açıkladı.

Duyuruda; mevcut P&G, Wella Genel Müdür Yardımcısı Sylvie Moreau’nun Coty’nin gelecekteki Professional Güzellik Bölüm Başkanı olarak belirlendiği açıklandı. Coty Professional Güzellik Bölümü (Coty Lüks Tüketici Güzellik Bölümü ile beraber) üç ayrı bölümün birleşmesinden oluşacak. Profesyonel saç ve tırnak bakımı konusunda; salon sahiplerinin ve salon profesyonellerinin mutlu edilmesine odaklanılacak. Bölümleşme; Wella, P&G Profesyonel Salon portföyü dahil, Coty OPI markasıyla profesyonel tırnak bakım sektöründe dünya lideri olacaktır.

‘‘Slyvie gelecekteki Coty Professional Güzellik Bölümü Başkanı olarak, salon sektöründe yerimizi ilerletmek için mükemmel bir liderdir. Yirmi yıldan fazla tecrübesi, küresel anlamda Wella iş ve takım liderliğindeki başarılı özgeçmişi ile Coty Professional markaları için gerekli olan vizyona ve liderlik özelliğine sahiptir.’’ Coty Geçici Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO Bart Becht

2016’nın ikinci yarısında tamamlanması beklenen birleşmeden sonra Slyvie Moreau Coty’e transfer olacak, o zamana kadar P&G bünyesindeki liderliğine devam edecek.

‘‘Dünya lideri salon markalarından Wella ve OPI’nin, Coty Professional bünyesinde gelecekteki lideri olmaktan gurur duyuyorum. Hem Wella hem OPI; bütün müşteri skalası ve tutkusuyla salonların ikonik liderlerinden ve sektörümüzde kazanmak için istekli, uzman kuruluşlarındandır. Yenilikler, yaratıcı fikirler, eğitimler ve salon profesyonellerinin ortak istek ve arzuları doğrultusunda; dünyanın en iyi salon profesyonelleri markasını birlikte yaratacağımız için geleceğe heyecanla bakıyorum.’’ Slyvie Moreau

Wella ve OPI birleşmenin tamamlanacağı 2016’nın ikinci yarısına kadar, ayrı markalar olarak P&G ve Coty bünyesinde işlemeye devam edecektir.

 

Kaynak: Estetica ABD

  

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

Zaza Han’ın öyküsü

0

Bilmeyen var mı?

Aynı ruhu, tutkuyla senelerdir içinde taşıyan; raflarında kuaförlük tarihinin izlerini barındıran bir buluşma noktası: Zaza Han.

Sadece alışveriş için değil, adeta kuaförlerin yakın dostlarını ziyaret etmek için uğradıkları bir yer… Günümüzün değişim gösteren ticaret hayatına rağmen dimdik ayakta duran bir merkez. Kuaförlüğün solunduğu bu özel yerde dünden bugüne ne değişti? Han yangından nasıl etkilendi? Ticaretin geleceği var mı? E- ticaret satışları etkiledi mi? Han Yöneticisi Musa Oğuzcan, Yardımcısı ve Fonex Kozmetik adına Kadir Bıyıklı, Deniz Kozmetik Yöneticisi Sezgin Polat, Fönsan adına Cemal Gülgen, Kozmar adına Mustafa Sert ve Nebioğlu Kozmetik adına Hasan Gazi bize Zaza Han’ı anlattı.

Musa Oğuzcan: Ben 1977 yılından beri handayım. O zamandan bu yana çok değişim oldu. Eskiden handa daha çok saat, aksesuar, elektronik, hırdavat, tüfek malzemesi, oyuncak satışı yapan firmalar bulunuyordu. 1990 yılından sonra Zaza Han dönüşüme uğradı. Kuaför malzemeleri tedarik eden firmalar çoğaldı. Potansiyel büyüdükçe handa çeşitlilik arttı. Her segmentten ürünlerin satışı yapılmaya başladı. Dünden bugüne Zaza Han kozmetik sektöründe markalaştı.

Kadir Bıyıklı: 2011’den itibaren han yönetiminde yer alıyorum. 1986’da Tahtakale’ye; 1993 yılında Zaza Han’a geldim. Biz Fonex ve Moser tıraş makinelerinin distribütörüyüz. Musa Bey’in de söylediği gibi handa 90’lardan sonra kuaförlük malzemeleri satışları arttı. Araştırmalara göre krizden etkilenmeyen tek sektör güzellik ve kozmetik. Türkiye’de o dönemde yaşanan kriz handaki konsepti değiştirdi. Aslında her şey kendiliğinden şekillendi. Bence kuaför malzemeciliği de kuaförlük de çok saygın meslekler. Senelerdir buradayım, burada ortam çok güzel, çok hareketli bir atmosfer var.

Hasan Gazi: Zaza Han 90’lı yıllarda bizimle beraber sektörel bazda kuaförlerin ürün tedarik etmeleri için ortak bir nokta haline geldi. 40 seneden beri üç şube ile kuaförlük sektörüne yönelik ürün sağlıyoruz. Müşterinin beklentilerine göre yenilikleri takip ederek, makas, tarak, fırça, fön makinesi gibi satış yaptığımız araçları genişlettik. Profesyonel firmalar ile iş ortaklığı yapıyoruz. Bu sektörde ileri gelen bir firmayız. Söz sahibi olmak için kazandığımızı bu sektöre yatırıyoruz. Bizim tedarik ettiğimiz ürünler kadınlara ve erkeklere hitap ediyor, kuaför sektörünün dışında güzellik sektörüne yönelik ürünler de sağlıyoruz. Müşteriler en iyi ürünü, en iyi fiyata, en iyi şekilde bulabiliyorlar. Kazakistan, Azerbeycan, Türkmenistan, Kosova, Bulgaristan gibi ülkelere aktif olarak ürün sağlıyoruz.

Cemal Gülgen: Han, kökü Osmanlı ve Selçuklu dönemine dayanan ticaret yaparken iyi insan meziyetlerini esas alarak düzenleyen bir örgütlenme olan ahilik sistemi ile yönetilir. Ahilik iyi ahlakın, doğruluğun, kardeşliğin, yardımseverliğin birleştiği bir sosyo-ekonomik düzendir. Ticaret yapma felsefemiz dürüstlük, erdemli olma, saygı çerçevesinde müşteriyi kazanmak için sağduyulu olmaya dayanır. Esnaf siftah yaptığında ikinci gelen müşterisini yan dükkana gönderir. Herkes bir dayanışma içindedir.

Sezgin Polat:  Zaza Han’ın çok farklı bir havası ve çok iyi bir müşteri potansiyeli var. 1990’lardan önce kuaför malzemeleri ürün tedarik edilebilecek firmalar çok yoktu. Bu nedenle Türkiye’de böyle bir eksiklik vardı. Bunu doldurmak için Nebioğlu Kozmetik ve Fonex öncü oldu. Handa saç havlusundan salon eşyalarına, manikür pedikür araçlarından, saç bakım ürünlerine kadar her şeyi bulmak mümkün. Kuaförlerin tüm ihtiyaçlarına cevap verebildiği için dünyada bilinirlik sağlayan bir başarı hikayesi var hanın.

Mustafa Sert: İlk geldiğimizde daha az esnaf vardı. O zamanlar iki dükkan bulunuyordu. Şimdi 15 dükkan oldu. Gittikçe büyüyor. Talep artıyor. Her geçen gün daha fazla müşteri oluştu. Han eskiden kuaför malzemeleri odaklı değildi.Şimdi herkes aynı çatı altında toplandı. Türkiye’de, dünyada hanın namı yayıldı. Avrupa’dan gelenler orada böyle bir merkezin olmadığını söylüyorlar. Kuaförler burada istediği çeşidi görebiliyorlar. Buradan istediği tüm ürünleri satın alabiliyor, yenilikleri keşfetmek için tercih ediyorlar. Yurtdışından Zaza Han konseptinde bir şirket açmak için toplu alışveriş yapmak isteyen müşteriler geliyorlar.

 

Zazahan'da yaptığımız söyleşinin devamına Estetica Dergisi Ağustos-Eylül 2015 sayısından ulaşabilirsiniz…

  

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Fön makinesi ve saç kurutma makinesi arasında fark var!

0

Fön makinesi ve saç kurutma makinesi arasındaki farkı öğrenelim: Kulağa aynı anlamı taşıyor gibi geliyor. Oysa ki arada fark var!

Günlük evde kullanılan saç kurutma makineleri sadece sıcak hava üfleyerek saçı kuruturken, fön makineleri saçı kuruturken şekil verme amacı ile tasarlanmış bir gövdeye sahiptir.

Fön makinesi ve saç kurutma makinesi arasındaki farklar:

Saç kurutma makinelerinin ağzı geniş, motor devir hızı düşüktür.

Akışkanlar mekaniğine göre hava miktarı, hava hızı ile havanın aktığı dik kesitin çarpımına eşittir. Fön makinelerinde havanın çıkışı dar olduğu için havanın hızı artar. Hızlı hava içerideki güçlü rezistansta oluşan çok sıcak havayı dışarı çıkarır. Böylece saça şekil vermek kolaylaşır.

Gerek kullanılan motorun devir hızı gerekse de daha yüksek ısı sağlamak için gereken rezistans gibi ısıtıcı farkı fön makinelerini saç kurutma makinelerinden farklılaştırmaktadır.

Gücü ve ısısıyla saç kurutma makinelerinden ayrılan fön makinelerinin gövdeleri de bu güç ve ısıya uygun olarak üretilmektedir.

Profesyonel kuaförler tarafından hızlı ve etkili sonuç için kullanılan fön makineleri konusunda dikkat edilmesi gereken önemli noktalar:

-2000 Watt ve üzerindeki fön makineleriyle istenilen fön sonucuna ulaşılabilir.

-Fön Makinelerinin üzerinde yazan rakamlar genellikle model adı veya seri adı olup en yüksek güce sahip fön makinesi 2500 Watt olmaktadır.

-En pahalısı en iyisidir, en ucuzu en kullanışlıdır yanılgısına kapılmayın.

-İnsan değerini ve emeğini hiçe sayan üretim ortamlarında üretim yapan ülkelerin ürünlerinden uzak durun.

-Kablo uzunluğu önemlidir. Profesyonel makineler toplam 3 metre uzunluğa sahiptir.

-Saç dokusuna göre ürün seçin. İnce telli ve kısa saçlar için 2000 Watt-2300 Watt yeterli olurken gür, kalın ve zorlu saçlar için 2500 Watt tercih etmelisiniz.

-Profesyonel makinelerin biri kısa diğeri geniş olmak üzere 2 adet ağızlığı bulunmaktadır.

-Alacağınız fön makinesinin kaliteli olması istenmeyen sonuçlarla karşılaşmamanız adına önemlidir.

-Termostat güvenlik sağlayan bir unsurdur. Profesyonel fön makinelerinin termostatlı daha yüksek derecelerdeki ısıya duyarlıdır. Saç kurutma makinelerinin bazılarında termostan hızlıca devreye girmekte ve cihazı çalıştırmamaktadır. Bazı profesyonel fön makinelerinde ise hiç termostat bulunmamaktadır ki bu da tehlike demektir.

Kaynak: https://www.ventoso.com.tr/fon-makinesi-mi-sac-kurutma-makinesi-mi

%100 İtalyan motoru, tasarımı, ergonomisi, düğmeleri ve hafifliği ile profesyonel amaçla tasarlanan Ventoso;  V1 Turbo 3500, V2 Prof 3300, V3 MEGATURBO 5500 Rosso, V3 MEGATURBO 5500 VERDE ve V5 Silex 5000 modelleri ile kuaförlerin ve evlerinde saçlarını şekillendirmek isteyen son tüketicinin tercih ettiği bir marka haline geldi.

Fön makinesi ve saç kurutma makinesi arasında fark var!

V3 MegaTurbo 5500 Verde  şık tasarımının yanısıra 72.4 ile m3 hava akışı sağlıyor. Sıfır Manyetik Kirlilik özelliği,  2500 Watt’a ulaşan sıcaklığı, 525 gram hafifliği, saniyede 22,1m hızı, 70,2 desibel sessizliği ile Ventoso ürün gamının dev ürünü niteliği taşıyor.

Fön makinesi ve saç kurutma makinesi arasında fark var!

V5 Silex5000 ‘daha sessiz’

V5 Silex5000 ilan

2500 Watt / 63 dB seviyesi ile daha sessiz / Hafif: 550 gram / Ergonomik tutuş / Yüksek devirli İtalyan profesyonel AC Motor ile turbo güç / 3 mt flexi 2×1,5 askılıklı kablo / 2 yıl garantiye ilave olarak ücretsiz bakım hizmeti / Çift katmanlı izolasyonla gövdeye daha az ısı aktarımı / 4 sıcaklık ve 2 hız ayarı / Özel kaydırmazlık kulakçığı / Anında soğutma düğmesi / En üst kalite Nikel-Krom rezistans / 220-240 V ve 50/60 Hz gerilimde çalışma olanağı / Standart cihazlara göre 3 kat daha etkin şekillendirme ve daha hızlı kurutma / Farklı şekillendirme imkanı sağlayan geniş (9mm) ve dar (6mm) 2 adet yüksek ısıya dayanıklı tırnaklı fön başlığı / Çıkarılabilir ve temizlenebilir filtre / Doğru hava akışı için ızgara / Güvenlik sağlayan termostat / 81 m3/saat hava akışı / 27,26 pascal basınç / 155 ˚C max. termostat sıcak / 7 farklı renk seçeneği ( Siyah, Çimen Yeşili, Sarı, Mint Yeşili, Tiffany Mavisi, Kırmızı, Fuşya )

*kablo hariçtir. **Markanın V2 modeline göre

Ayrıca aşağıdaki yazı da ilginiz çekebilir:

Fön makinesi ne kadar elektrik harcar?

hangi fön makinesini alsam?
hangi fön makinesini alsam?

İlham veren tablolar: Dünyevi Zevkler Bahçesi

0

Dünyevi Zevkler Bahçesi

Hollandalı bir ressam olan Hieronymus Bosch’un tablosudur. Tablonun sol panelinde Adem ile Havva muhteşem hayvanlarla beraber cennette tasvir edilir. Orta panel ise dünya zevklerini yansıtır: çıplak figürler, meyveler, kuşlar iç içedir. Sağ panelde ise çeşitli şekillerde cezalandırılmaların yansıtıldığı cehennem resmedilmiştir.

İnsanların bir yandan dünya zevklerinden faydalanması bir yandan da günahları yüzünden cezalandırılması boyutunda eser dikkat çekmektedir.

Flaman ressamlar arasında yaygın olan esere insan eli değmiş hissini azaltmak için kullanılan pürüzlü yüzey tekniği ile tam bir karşıtlık oluşturur.

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Kuaförlerin sorunları

0

Kuaförlerin en önemli 10 sorunu

Kuaförün hayatının her zaman pırıl pırıl akan bir nehir gibi sakin ve huzurlu olmadığını bir kuaförden başka kim daha iyi bilebilir?

1-Kararsız müşteri:

Hepiniz mutlaka karşılaşmışsınızdır ve korkulu rüyanızdır. Bu müşteri şu çelişkili cümlesiyle diğerlerinden ayrılır: “Değişik bir şey istiyorum, ama kısalmasın ve boya olmasın.” Bu gibi kişilere bir kuaför salonunun kapısından içeri girerken yanıldıklarını ve daha çok bir sihirbaza ihtiyaçlarının olduğunu nasıl anlatmalı?

2- Gürültü:

Hepiniz belli aralıklarla çalışarak kulakları sağır eden fön makinesinin gürültüsünü bilirsiniz. O kadar yoğundur ki ne iş arkadaşlarınızla iletişim kurabilirsiniz ne de müşterilerinizle sohbet edebilirsiniz… 

3-Boya mı eller mi?

Gün boyu her türden boyayı kullana kullana ki bunlar çıkmayan lekeler bırakır ve bunun ceremesini elleriniz çeker. Evet, bir insanınkinden çok uzaylı yaratığınkilere daha fazla benzeyen ellerinizin renginden bahsediyoruz.

4-Gecikme:

En büyük klasik. Geç kalan müşteri. Söyleyecek bir şey yok, aksi taktirde kaba adam etiketi yeme riskini alırsınız.

5-Her yere giren saçlar!

Bütün gün yoğun çalıştınız, eve döndünüz, üstünüzü değiştiriyorsunuz… Ve bir baktınız giysilerinizin içine kadar giren şey nedir? Her tarafa dağılmış bir yığın saç! Üstelik kaşındırıyor!

6-Kelepir kuaför:

Bütün arkadaşlarınız sizi resmi kuaförleri bellemiş. Dahası büyük bir avantajınız var: Bedavaya geliyorsunuz!

7-Kuru eller:

“Bir şampuan yapalım…” Bu cümleyi her söyleyişiniz, yıkama setine gitmek şeklinde gerçekleşir. Yıkama seti demek su demektir. Tekrar tekrar su demek kuru eller demektir. Sizin durumunuzda, çatlamış hatta kavrulmuş ellerden bile bahsedilebilir.

8-Sırt ağrısı:

Her zaman ayakta dura dura ağrıyan sırtınız ki bir tek bununla kalsa… Fön çekmek için havada duran dirsekler, yıkama setine dayanan dizler, makas tutmaktan uyuşmuş parmaklar, sabit duruş pozisyonları, garip şekil almalar, üst üste tekrarlanan hareketler… Kuaförler kas iskelet sistemi hastalıklarına özellikle mağdur kalan meslek grubudur…

9-Kesikler:

Makasın, baş parmakla işaret parmağı arasında küçük bir kesik açması çok sıradan gözükebilir ama hemen ardından eldivensiz perma işlemi yapmak, aman yarabbi nasıl da yakar! Neden bahsettiğimizi biliyorsunuz…

10-Kokular:

Röflenin ve her türden karışımın hazırlanması. Kuaför salonundaki kokuların misliğine ve keyfine hoş geldiniz. İşte madalyaya hak kazanan koku… Perma!

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Estetica Ekim/Kasım 2015

0

Kuaförlüğün ışıltılı yayını

Estetica Dergisi Ekim/Kasım 2015 sayısı Türkiye’nin en özel salonlarına dağıtılmaya başladı. Birbirinden ilham verici koleksiyonların bulunduğu yeni sayıda, keyifli röportajları ve çok özel içerikleri de bulacaksınız. Başlıca konular:

 

  • Trevor Sorbie bizimle

  • Wella’da yenilikler ve yeni Genel Müdür Suat Çalış

  • Usta Çırak’ta ana mesaj: Aynaya bakmaktan korkmayın!

  • Kéragenç 20. yaşını kutladı.

  • L’Oréal Business Forum için Cannes’daydık.

  • Canlı Yayındayız

  • Matrix ile Vahşi Batı’yı yaşadık.

  • Wella’da Eğitimler Durmuyor

  • Goldwell Global Color Zoom 2015’i Estetica ABD izledi

  • EsteticaForum İzmir’den yansımalar

  • HAIRiST Yılın Kuaförü Yarışması Ayın Finalistleri ve jüriler neler söyledi?

  • Elektro Manyetik Kirlilik hakkında bilmedikleriniz

 

Dolu dolu toplam 212 sayfa 65. sayısı ile Estetica Dergisi kuaförlüğün ışıltılarını yansıtmaya devam ediyor.

Bu sayıda Wella Elements deneme boy ürün hediyesiyle…

  

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi 

mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

İlham veren tablolar: İnci Küpeli Kız

0

İnci Küpeli Kız’ın Esrarı

 

İnci Küpeli Kız tablosu Kuzey’in Mona Lisa’sı olarak da anılır. Tablonun odak noktasında genç kadının kulaklarındaki inci küpeler vardır. İnci Küpeli Kız’ın hakkında çok bilgiye sahip değiliz. Fakat görüşler tablo da hayal ürünü bir kadın çizildiği değil, gerçek bir kadına bakılarak çizildiği yönünde.

Ressam Johannes Vermeer’ın ününü mekadaki ışıklandırma teknikleri ve duvara birden çok renk yansıtma başarısıyla elde etmiştir. Bu metodu Leonardo Da Vinci’den esinlendiği düşünülmektedir

Tablo yapılırken yağlı boya kullanıldığından zaman içerisinde korunamamış ve boya çatlamıştır bu da tabloya esrarengiz bir hava katmıştır. İnci Küpeli Kız tablosu bir genç kızın ürkekliği, masumluğu ve saflığı en doğal şekilde yansıtılmıştır. Bu doğallık ise tabloyu esas başarıya ve üne kavuşturan noktadır.

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Davines uzmanlarından öneriler

0

Davines'ten öneriler

 

Davines Uluslararası Renk Yaratım Temsilcisi Edoardo Paludo ve Davines Sanat Direktörü Angelo Seminare 2015-2016 Sonbahar/Kış trendleri hakkında konuştular; Edoardo Paludo, renk yaratım temsilcisi olarak her zaman gözlemlediği şeyin ilham olduğunu söyledi. Sürekli olarak saça uyarlanabilecek renkler yakalamak için sürekli gözlem yaptığını ekledi.

Edoardo Paludo ''Önümüzdeki sezon için tahmin ediyorum ki pembe, bronz, sarı, altın ve bakır tonları son derece popüler olacaktır. Son Davines Koleksiyonu -Goldness- için ben markanın Sanat Yönetmeni Angelo Seminara ile üzerinde çalıştığı mükemmel renkler vitrinde modern kesimler ve stiller ustalıkla sıcak tonları vurguluyor. Bu tür renkler saçta boyandıktan sonra ekstra bir bakıma ihtiyaç duyar. Davines Ol şampuanı ve saç kremleri ile bu tür renklerde kullanılmak üzere yeni geliştirilen saç Davines Essential Saç Bakım setini kullanabilirsiniz.'' diyerek zor renkleri uyguladıktan sonra bakımını da yapmak gerektiğinin altını çizdi.

Davines Sanat Direktörü Angelo Seminare fikirlerini şu şekilde dile getirdi; ''Domenica Dolce ve Stefano Gabbana bu sezon romantik, gerçekten feminen bir koleksiyon hazırladı. Doğal tarzları ve saçlarıyla mankenler podyumda mükemmel görünüyordu. Bütün vitrinler pastel renklerle, çiçek baskılarla ve görkemli ipeklerle süslenecek. Saç modasının anahtarı bu sezon doğal, gevşek toplanmış ve dağınık saçlar. Bu doğal tarza kolayca ulaşabilmek için saça parlaklık veren ve köklerine kadifemsi bir doku kazandıran Davines More Inside Shimmering Mist spreyi sıkılarak ulaşılabilir. Bu hissi daha uzun süre yaşamak için de Davines More Inside Sea Salt Sprey kullanılabilir. Valentiona modelleri ise şıklık ve zerafetleriyle bu sezonu kucakladı. Ağır kumaşlar ve zamansız güzellik. Geri gelen basit at kuyrukları ve balerin topuzlarıyla harika görünüyorlardı. Stili yakalamak için Davines More Inside Oil Non Oil, buklesiz ağırlaştırmayan bir görünüm yaratan, yeni tasarlanmış bir jeli tavsiye ederim. Stella McCartney tema yapmaz. Daha doğal, hayatın içerisinden nefes alan kıyafetleri sunar. Modelleri de doğaldır. Stella McCartney stilini uygulamak için, Davines More Inside Strong Hold Saç Spreyi ile heykel gibi sağlam duran teknik saç stilleri yaparken kullanışlı olmakta, Davines More Inside Medium Hold Saç Spreyi ise saçı tutma ve koruma açısından idealdir.''

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

İlham veren tablolar: Picasso’nun kadınları

0

Picasso'nun kadınları

Pablo Picasso’nun yağlı boya ile yaptığı, Avignonlu Kadınlar tablosunun en önemli özelliği; kübizmin ve modern sanatın doğuşunu temsil etmesidir. Kübist tablolar geometrik şekiller kullanılarak nesnelerle belli formlar oluşturup resmetmek olarak nitelendirilebilir. Kısacası üç boyutlu resmi iki boyuta aktarma olarak düşünülebilir. Dikkat edilirse insan çizimlerinde; profilden ve önden görünüş bir aradadır.

Avignonlu Kadınlar, Picasso'nun yağlıboya tablosudur. Kübizmin ve modern sanatın doğuşunu simgelemektedir. İnsan yüzünün temsili kurallarının bozulması uç noktalardadır.

Tabloya ilk olarak ‘‘Avignon Genelevi’’ adını veren ressam daha sonra adını değiştirmiş ve ‘‘Avignonlu Kadınlar’’ adını uygun görmüştür. 1906 yılının sonuna doğru 800’ü aşkın taslak çizdikten sonra şimdiki halini alan tabloya Picasso büyük bir emek harcamıştır.

Avignonlu Kadınlar tablosu, içeriğiyle değil; parçalanmış mekanı ve değişmiş tarzıyla insanları etkilemiştir.

Picasso aslında bu tablo ile; resmedilenin olduğu gibi çizilmesine karşı çıkmıştır. Ona göre çizilmesi gereken; görülmek istenen şekilde resmedilmelidir.

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975