INSIDE; modern bir kadının sofistike duyguları ve hisleri koleksiyonu.
Tüm hislerini dünyaya haykırıyor, kendini kurtarıyor, korkularını atıyor ve imajını duygularından inşa ediyor. Duygularını renk ve saça dönüştüren otantik bir bukalemun haline geliyor. Vücudunun solmasıyla renkler eriyor, kendini tabulardan kurtarıyor ve yerleşik kuralları ihlal ediyor.
Özgürlük, bu koleksiyonun yansıttığı şey!
Kendinize bakın, renklerinizi serbest bırakın ve birleştirin, kendinizi özgürleştirin, arzularınızı, özlemlerinizi ve korkularınızı bağırın: bu mutluluk yoludur …
Saç: Mayte Garrote ve Olga García Instagram:@garrotevelez @Peluqueriaolgagarcia Fotoğrafçı: David Arnal Instagram :(@davidarnalteam) MUA: Jose Luis Blasco Instagram: (@ josele.makeup) Stilist: Visori FashionArt Instagram: (@visorifashionartstudio)
Doğal ve organik yönden beslenen mimari yapılardan esinlenerek, saç formlarında uygulanan bir koleksiyon. Kompozisyonda şekiller, farklı taş türleriyle renklendirilmiş.
Koleksiyonda kullanılan tüm saçlar gerçek ve geri dönüştürülmüş. Myte Garrotte, müşterilerinin kestiği saçları toplamış ve saç plakaları oluşturmak için işlemiş. Modern sanattan ilham alan bu koleksiyon gerçekten büyük bir çaba ve emek ihtiva ediyor.
Yaratıcı konsept ve saç: Mayte Garrote @ Different Estilistas Saçasistanı: Erika Poveda Fotoğrafçı: David Arnal Stilizm: Aaron Gil Llacer MUA: José Luís Blasco
Avrasya bölgesindeki kozmetik sektörünün en büyük ticari platformu olarak bilinen ve Avrasya pazarına açılan en önemli kapılardan biri olan BeautyEurasia, sektörün global takvimindeki değişim nedeniyle tarihlerini erteledi.
Daha önce 18- 20 Haziran tarihlerinde gerçekleşmesi beklenen büyük fuar, alınan yeni kararla 1-3 Temmuz arasında gerçekleşecek.
374 katılımcıya ve yaklaşık 12.000 ziyaretçiye ev sahipliği yapan fuar, sunduğu ürün ve hizmetlerle Türkiye’de kozmetik sektörünün nabzını tutuyor.
Manuel Mon, fantastik saç modellerinin yer aldığı koleksiyonu Freedom 3D’yi şöyle anlatıyor;
”Avant-Garde, kuaförlükte her zaman yeniliğin ve farklılığın ön saflarında yer almıştır. Başlangıcından bu yana, Avant-Garde’ın zaman içinde kök salmamızı, trendler ve moda haline gelmemizi sağlayan deneyimleri ve ifade özgürlüğünü sağladı.
Bugünün dünyasında, tarihimizdeki en güçlü araçlardan ikisine sahibiz: zihinlerimiz ve dijital evren. Hayal edebileceğimiz herhangi bir yapı, sadece iki basit sayıya dayanan bir dile çevrilebilir: 1 ve 0. İki sayı, bir sistem ve gerçeklik haline gelebilecek sonsuz sayıda olasılık. Dijital dünya zihnimizin yaratımlarını gerçeğe dönüştürebilir: Özgürlüğün artık üç boyutu var. Sonsuzluk sınırdır.”
Her türlü sarışınlıkta ustalaşmak için gerekli portföyü sunan tek marka olan BLONDME ile kuaförlerin çarpıcı görünümler elde ettiği #ILOVEBLONDME yarışması sonuçlandı.
Schwarzkopf Professional’ın, tüm salonların en iyi dijital partneri olmak vizyonu ile her sene gerçekleştirdiği dijital yarışmalardan en son gerçekleşeni #ILOVEBLONDME oldu. Son yılların en popüler servisi olan sarışınlık kategorisinde kuaförlerin BLONDME ile çarpıcı görünümler elde ettiği #ILOVEBLONDME’ye Türkiye’den yoğun ilgi vardı. Instagram üzerinden Blondme ile yarattıkları sonuçları paylaşan 6.000 stilist yarıştı.
Instagram’da düzenlenen sarışınlık dönüşüm yarışmasına katılan 6.000 stilist arasından birinci Türkiye’den Ercan ÇAP oldu!
Ödül olarak Ercan Çap, Schwarzkopf Professional’ın merkezi Almanya Hamburg’da Blond Me’nin tanıtım filmi çekimlerinde, BM Global Elçisi Jack Howard’a eşlik edecek.
Schwarzkopf Professional ekibi Ercan ÇAP’ı kazandığı ödülden dolayı tebrik etmek ve plaketini teslim etmek için ziyaret etti. Yarışmaya katılım serüveni ile ilgili Ercan bey ile konuştuğumuzda, Essential Looks’tan ilham aldığını ve BLONDME ile çalışmayı çok sevdiğini aktardı. Ercan Çap’ın yarattığı muhteşem görünümleri instagram hesabından da takip edebilirsiniz. (https://www.instagram.com/lookuphairstudio)
Blondme Marka Yöneticisi Hande Polat, Schwarzkopf Professional ile çalışan tüm salonları her mecrada desteklemenin çok önemli olduğunu vurgulayarak; ”Salonlar için globalde görünür olmanın ne kadar önemli olduğunun farkındayız, bu konuda tüm salonlarımızı görünür kılmak bizim de en öncelikli hedeflerimizden. Globalde görünür olmak isteyen tüm salonların en iyi dijital partneri olma vizyonumuzu gerçekleştirmek için önümüzdeki dönemde de dijital yarışmalarımıza devam edeceğiz. Dünya çapında 6.000 katılımın olduğu muhteşem bir yarışma gerçekleşti, yarışmayı Türkiye’den bir stilistin kazanması ise hepimizi gururlandırdı. Ercan bey’in başarısının diğer salonlarımıza ilham olmasını ve önümüzdeki dönemde yarışmalara katılımın artarak devam etmesini bekliyoruz. Kuaförlerimiz instagram hesabımızı (https://www.instagram.com/schwarzkopfprotr) takip ederek tüm gelişmelerden haberdar olabilirler.” dedi.
Tüm saç tipleri için besin değeri yüksek içeriklerden elde edilmiş nemlendirme Aveda ile mümkün.
Aveda’nın yeni vegan, silikona içermeyen Nutriplenish™ Serisi besin değeri yüksek içeriklerden elde edilen ve Omega 5 içeren organik nar yağlı formülü sayesinde 72 saat etkili güçlü bir nemlendirme sağlıyor.
Aveda’nın yeni yüksek performans sağlayan ve besin değeri yüksek içeriklerden elde edilmiş Nutriplenish™ serisi ile en ileri seviye nemlendirmeyi keşfedin. Vegan, silikon içermeyen, hayvan dostu ve %94 oranında doğal türevli içeriklerden elde edilmiş bu seri, özellikle nem ihtiyacı duyan tüm saç tipleri için geliştirildi. Nutriplenish™ Light ve Deep Nemlendirme Serisi gücünü, saçlarınızı profesyonelce nemlendiren organik nar yağı, hindistan cevizi yağı ve mango yağı karışımından oluşan besin değeri yüksek içeriklerden alır.
Aveda’nın Araştırma ve Ürün Geliştirme Başkan Yardımcısı Christine Hall, Nutriplenish™ Serisi’nin içeriğini şu sözlerle özetliyor: ‘‘Hindistan cevizi yağı saç tellerini nemlendirmek için saça derinlemesine nüfuz eder, nar ve mango yağı ise saç yüzeyinin dokusuna yumuşaklık kazandırıp saçı besler. Nar yağı içeriğindeki omega-5 yağ asitleri sayesinde matlaşmış ve nemini kaybetmiş saçları nemlendirir ve yeniden canlandırır.”
Nutriplenish™ Serisi doğal türevli kakao özü, organik sertifikalı zencefil, kakule çekirdeği yağı, diğer saf çiçek ve bitki özlerinden elde edilen Aveda’nın Pure-Fume™ Aroması ile saçlara nüfuz eder. Bu seri, boyalı ve kimyasal işlem görmüş saçlar için de uygundur. Nutriplenish™ Serisi, tıpkı diğer tüm Aveda ürünleri gibi %100 hayvan dostudur ve hiçbir zaman hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.
Aveda Nutriplenish™ Serisi Nutriplenish™ Light Nemlendirme Serisi Şampuan %94 doğal türevli ve kremsi hafif şampuan saçı derinlemesine nazikçe temizlerken, nemini kaybetmiş saçları anında yeniden canlandırmak için besin değeri yüksek içerikler ile besler ve nemlendirir. İnce ve orta telli saç tipleri için uygundur.
Nutriplenish™ Light Nemlendirme Serisi Saç Kremi %96 doğal türevli kremsi ve hafif dokusu ile matlaşmış ve nemini kaybetmiş saçları ağırlaştırmadan derinlemesine nemlendirir ve anında canlandırır. Saçları sağlığına kavuşturmak için vitamin yüklemesi yapar. İnce ve orta telli saç tipleri için uygundur.
Nutriplenish™ Nemlendirme Serisi Deep Şampuan %94 doğal türevli ultra zengin yoğun şampuan saçı derinlemesine aynı zamanda nazikçe temizlerken, nemini kaybetmiş saçları anında yeniden canlandırmak için besin değeri yüksek içerikler ile besler ve nemlendirir. Kalın telli ve dokulu saç tipleri için uygundur.
Nutriplenish™ Deep Nemlendirme Serisi Deep Saç Kremi %96 doğal türevli zengin ve yoğun dokusu ile matlaşmış ve nemini kaybetmiş saçları ağırlaştırmadan derinlemesine nemlendirir ve anında canlandırır. Saçları sağlığına kavuşturmak için vitamin yüklemesi yapar. Kalın telli ve dokulu saç tipleri için uygundur.
Nutriplenish™ Durulanmayan Bakım Spreyi %98 doğal türevli ağırlaştırmadan nemlendiren durulanmayan sprey, dolaşmış saçları anında açar ve saçı gün boyu besler. Tüm saç tipleri için uygun olan sprey, besin değeri yüksek içeriklerden elde edilmiş 72 saat etkili nemlendirme sağlar. Formülündeki organik nar yağına ek olarak, içerisindeki zencefilin doğal UV filtresi sayesinde güneş ışığının zararlı etkilerine karşı saçta koruyucu bariyer oluşturur.
Nutriplenish™ Çok Yönlü Saç Bakım Yağı %100 doğal türevli hafif yapıdaki çok yönlü saç bakım yağı saçı anında besler ve bakım yapar, her bir saç telini yumuşatıp pürüzsüzleştirirken kurumuş saçların sağlıklı bir görünüme kavuşmasını sağlar. Tüm saç tipleri için uygundur.
Daha fazla ayrıntı için www.aveda.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
Resurgence of Baroque in the 21st century yani ”21. yüzyılda Barok’un yeniden canlanması” koleksiyonu, saç stillerine güç ve karakter kazandıran, 21. yüzyılın çağdaş kadınının taleplerini karşılamak için yaratıldı.
Başarılı kuaför Juanmy Medialdea saç modellerini şöyle yorumluyor: ”Barok döneminin biçimlerini ve çizgilerini yeniden canlandırmak, onları modern zamanlara uyarlamak ve kadınların güçlenmesine katkıda bulunan saç modelleri yaratmak istedik”.
Bu koleksiyon, mevcut trendleri de yansıtırken; saç çizgilerini de temiz çizgilerle ama karmaşıklıkla önceliklendirerek, muhteşem görünümlerin üretildiği Kraliyet Evleri’nin modalarını yeniden ele alıyor.
Dağınık saçlar,işlenmiş hatlara önem veren ve özenle tasarlanmış özelliklere dönüştürülmüş. Koleksiyon için barok heykeller ve kabartmalardan ilham alınmış. Eklektik bir sonuç elde etmek için harmanlanmış, doğadan ilham alan güzel ve karmaşık detaylarla dolup taşan bir dizi görünüm ortaya çıkmış. Organik dokuları Barok altınları ile kaynaştıran makyajla zenginleştirilen bu koleksiyon, dikkatli fotoğrafçılık sayesinde daha da etkileyici bir karakter kazanıyor.
DESANA, Amazon yağmur ormanlarına özgü yerli bir etnik gruptur. DESANA, özellikle örgülü sepet yapımında yetenekli ustalardır; yaratıcılıkları, kıyafetlerinin bir parçası olarak kullandıkları aksesuarlara, aralarında yerli faunanın sunduğu çeşitlilikten yararlanan farklı renkli tüylere sahip başlıklar olarak yansıtılır.
Yenekli kuaför Rafael Bueno Peluqueros, bu renkli saç modellerinde etnik motifleri, doğanın renklerini ve biçimlerini yansıtmıştır. Saç modellerine baktığınızda hem asi bir kuşu hem de etkink bir ruhu görebilirsiniz.
BEAUTY DÜSSELDORF ve TOP HAIR – DIE MESSE Düsseldorf ticaret fuarlarını koronavirüsünden enfekte olan kişilerin sayısındaki artış nedeniyle erteliyor. İlgili tüm ortaklarla yakın koordinasyon içinde alınan erteleme kararı , planlamaların güvenilir bir şekilde devam edebilmesini garanti etmek için alternatif ticaret fuarı tarihlerini tartışacak.
Avrupa da dahil olmak üzere enfekte kişilerin sayısındaki son zamanlarda meydana gelen önemli artışa dayanarak, Messe Düsseldorf durumu yeniden değerlendirdi. Buna ek olarak, Mart ayındaki etkinliklerde çok sayıda katılımcı ve ziyaretçinin belirsizliği ve özellikle uluslararası müşteriler için karmaşık seyahat durumu yer alıyor.
Messe Düsseldorf GmbH CEO’su Werner M. Dornscheidt: “Müşterilerimiz, ortaklarımız ve çalışanlarımız bize güveniyor. Sadece Düsseldorf’taki büyük uluslararası etkinliklerin profesyonel ve başarılı bir şekilde işlenmesi söz konusu olduğunda değil.”
Düsseldorf Şehri Belediye Başkanı Thomas Messel ve Messe Düsseldorf GmbH Denetleme Kurulu Başkanı Thomas Geisel “Bu karar ilgililer için kolay değildi” diyor. “Ancak Messe Düsseldorf ve müşterileri için gittikçe artan dinamik gelişmeler nedeniyle şu andaki ertelemeler gerekiyor.”
Fuarın yeni tarihi yapılan görüşmeler ve planlamaların ardından yeniden açıklanacak.
TIME Koleksiyonunda, Manuel Ferreres 70’lerin saç tasarımlarının on yılını 21. yüzyıla taşıyor. TIME, öncü kadın stillerini temsil eden fütüristik bir koleksiyon, her alanda bir model ve empoze edilen bir görüntü.
Bu koleksiyonda, düzensiz hacimler ve tam renkli ilginç bir asimetrik kesim yelpazesi buluyoruz.
Bu saç stilleri, bir kadının hem güçlü bir karakter hem de bir model olduğu fikrinden ilham alıyor.
Erişilebilir şekilleri ve tarz, dramayı arttırmak için rengi kullanıyor, ancak bu renkleri klişeleşelerden, dayatmalardan, standart görünümlerden almıyor
Doku, rengin yerleştirilmesi ile güçlendirilirken, bireysellik yaratmanın bir yolu olarak saçak uzunluklara sahip.
Manuel Ferreres kimdir?
Manuel Ferreres, başarılı bir kariyerin açık örneğidir. Sadece 5 yıl içinde kuaförlük sektöründe bir yükselerek en prestijli profesyonel ödüllerden birine aday gösterildi.
Ekim 2012’de, ailesinin yanında kuaförlük sektörüne adım attığında yalnızca 26 yaşındaydı. Her zaman kişisel imaj dünyasına ilgisini çekmişti fakat hiç profesyonel bir adım atmamıştı. Kariyerini değiştirmesine önayak olan en büyük etki ailesiydi ve bu yeni kariyere, günden güne gelişme arzusu ve hevesiyle başladı.
Manuel, zaman içinde sektördeki en prestijli markalardan bazıları ile seçkin ulusal ve uluslararası eğitim ile deneyimini tamamladı (Tony & Guy, Sassoon, Tigi, Revlon Profesional, vb.). Kuaförlük sektörüne adım attıktan sadece üç yıl sonra, 2015 yılında Vall de Uxó’da (Castellón) güzellik salonu Salón FIVE’ı açtı.
Salón FIVE’ın felsefesini kuaförlüğü en yüksek profesyonellik seviyesine taşımak olarak belirledi. Manuel, sektöre hak ettiği takdiri geri vermek istiyor ve bu ekibin sürekli eğitimi ve trendler, teknikler, vb. konularında daha iyi ve güncel olmaya devam etmek için sürekli motivasyonu ile mümkün olduğunu söylüyor. Manuel’in çalışmaları salonda sona ermiyor, çünkü Manuel yaratıcı kuaförlük alanına daldı, avangardın farklı koleksiyonlarını yaratıyor, bazıları dijital ve basılı baskılarda çeşitli medyalarda yayınlandı. Koleksiyonlarını üç yıl boyunca farklı yarışmalara sunduktan sonra, 2017 yılında Club Fígaro tarafından sunulan İspanyol Kuaför Ödülleri’nde Best Women Commercial Collection 2017’ye finalist oldu. 2018 yılında, kuaförlük sektöründe en büyük ödüllerden birini alan L’Oreal Professionnel’in Stil ve Renk Kupasını kazanan İspanyol ilan edildi.