Ana Sayfa Blog Sayfa 53

İnce Telli Saçlar İçin Authentic Beauty Concept Amplify Serisi

0

Authentic Beauty Concept Amplify Serisi saçlarınıza dolgunluk ve hacim kazandırmanın mükemmel yolu.

Çayı sevmek için İngiliz olmanız gerekmez! Gün içerisinde küçük bir molaya ihtiyaç duyduğumuzda hepimiz bir bardak çaya bayılırız. Ürünlerimizi geliştirmek için güçlü içerikler ararken, cevabı sabah içtiğimiz yeşil çayda bulmamız, işten bile değildi. Güçlü antioksidan etkileri ile bilinen yeşil çay, Amplify serisi hakkında fikir yürütürken başlangıç noktamız oldu. Ağırlaştırmayan ürünlerin, taze yeşil limon dokunuşu ile birleştirilmesi, saçlarınıza dolgunluk ve hacim kazandırmanın mükemmel yolu.

SİZ DE OTANTİK GÜZELLİK HAREKETİNE KATILIN!

Authentic Beauty Concept Amplify Cleanser 300ml

Authentic Beauty Concept Amplify Cleanser 300ml

Saçı ağırlaştırmadan hacim sağlayan şampuan.

Vegandır. Silikon, sülfat, paraben, mineral yağ ve yapay renklendiriciler içermez.  

Saça hacim kazandırır. Dolgun ve yumuşak saçlar sağlar. Saçın daha kolay şekillendirilmesine yardımcı olur.

İçeriğindeki Yeşil Çay Yaprağı Özü, antioksidan etkisi ile bilinir, hacmi artırmaya yardımcı olur. 

Authentic Beauty Concept Amplify Conditioner 250ml

Authentic Beauty Concept Amplify Conditioner 250ml 

Saçı ağırlaştırmadan hacim sağlayan jel kıvamlı saç bakım kremi.

Vegandır. Silikon, sülfat, paraben, mineral yağ ve yapay renklendiriciler içermez.  

Saçın daha kolay şekillendirilebilir hale getirir. Daha yoğun bir saç hissi için hacim ve dolgunluk kazandırır. 

İçeriğindeki Yeşil Çay Yaprağı Özü, antioksidan etkisi ile bilinir, hacmi artırmaya yardımcı olur. 

Authentic Beauty Concept Amplify Spray Conditioner 250ml

Authentic Beauty Concept Amplify Spray Conditioner 250ml

İnce telli saçları nemlendiren, saçtaki karışıklıkları açan, saçı ağırlaştırmayan ve durulanmayan sprey saç kremi.

Vegandır. Silikon, sülfat, paraben, mineral yağ ve yapay renklendiriciler içermez.  

Günlük kullanımda ince telli saçları nemlendirir, saçtaki karışıklıkları açar ve elektriklenmeyi önler.

İçeriğindeki panthenol ve pirinç özü, saça uygun nem seviyesini geri kazandırır.

Koku

İnce telli Saçlar İçin Authentic Beauty Concept Amplify Serisi
İnce telli Saçlar İçin Authentic Beauty Concept Amplify Serisi

Yeşil limon, mandalina ve yeşil çay yapraklarının pırıl pırıl açılışı, birinci sınıf bir iris bulutu ve narin frezyaların yapraklarının kokusu ile tatlandırılmış, unutulmaz yumuşak, odunsu bir pudra kokusu, inanılmaz bir tazelik ve doğal lüks hissi yaratır.

Yeşil Çay & Yeşil Limon

İnce telli Saçlar İçin Authentic Beauty Concept Amplify Serisi
  • Yenileyici ve Nemlendirici
  • Antioksidan
  • Enerji Verici ve Anti-inflamatuar özellikleri ile bilinir.

Boyalı Saçlar İçin Authentic Beauty Concept Glow Serisi

0

Authentic Beauty Concept, saçlarınızı filtresiz güzellik ve vegan saç bakımı ile tanıştırıyor. 

İham her yerden gelebilir. Bu ilham için çevrenizdeki fırınlara teşekkür edebilirsiniz. Özellikle de onların her sabah kokusu sokakları saran leziz hurmalı ve tarçınlı ekmeklerine. İyi içerikleri ve güzellik için süper gıdaları ararken, bu ikisinin akla gelmesi şaşılacak bir şey değil. İhtiyacımız olan şey, biraz araştırma ve birkaç dilim lezzetli fırın ürünüydü. Hurma ve tarçının lezzetinin yanı sıra, formülümüz için mükemmel özler içerdiğini, boyalı saçlara doğal yoldan parlaklık kazandırdığını keşfettik.

SİZ DE OTANTİK GÜZELLİK HAREKETİNE KATILIN!

Authentic Beauty Concept Glow Cleanser 300ml

Authentic Beauty Concept Glow Cleanser 300ml 

Saç renginin canlılığı ve parlaklığını korumaya yardımcı olan şampuan.

Vegandır. Silikon, sülfat, paraben, mineral yağ ve yapay renklendiriciler içermez. 

Saç rengini korumaya yardımcı olur, boyalı saça nem sağlar.

İçeriğindeki hurma ve tarçın lezzetli bir kombinasyon olmanın yanı sıra, nemlendirici, yatıştırıcı, besleyici ve bakım yapıcı özellikleriyle bilinmektedir. Tarama kolaylığı sağlar, saça yumuşaklık ve parlaklık kazandırır.

Authentic Beauty Concept Glow CON 250ml 

Authentic Beauty Concept Glow CON 250ml 

Boyalı saçları ağırlaştırmadan bakım yapan saç bakım kremi.

Vegandır. Silikon, sülfat, paraben, mineral yağ ve yapay renklendiriciler içermez.  

Saç rengini korumaya yardımcı olur, boyalı saça nem sağlar.

İçeriğindeki hurma ve tarçın lezzetli bir kombinasyon olmanın yanı sıra, nemlendirici, yatıştırıcı, besleyici ve bakım yapıcı özellikleriyle bilinmektedir. Saçın kolay taranmasına yardımcı olur.

Authentic Beauty Concept Glow Mask 200ml

Authentic Beauty Concept Glow Mask 200ml

Boyalı saçları ağırlaştırmadan bakım yapan, yoğun kıvamlı maske.

Vegandır. Silikon, sülfat, paraben, mineral yağ ve yapay renklendiriciler içermez.  

Saç rengini korumaya yardımcı olur, boyalı saçı dipten uca nemlendirir ve besler.

İçeriğindeki hurma ve tarçın lezzetli bir kombinasyon olmanın yanı sıra, nemlendirici, yatıştırıcı, besleyici ve bakım yapıcı özellikleriyle bilinmektedir. Saç tellerini kontrol altına almayı sağlar, uçuşmaları engeller, yumuşaklık ve parlaklık kazandırır.

Koku

Hurma ve tarçın çiçeklerinin notaları gibi zengin, berrak, baharatlı, kuru meyvelerin kokularından oluşan, duygulara hitap eden imza koku. Sonrasında ise asıl koku yayılarak, ağzı sulandıran tatlı ve sütsü odun, vanilya ve lüks tonka fasulyesi, hissini ortaya çıkarır.

Hurma & Tarçın

  • Ton Kazandırıcı ve Enerji Verici
  • Sıkılaştırıcı
  • Nemlendirici ve Bakım Yapıcı özellikleriyle bilinir.

Sürdürülebilir Kozmetik Ambalajları için 5 Yeni Trend

0

Tüketicilerin sürdürülebilirlik konusundaki beklentileri arttıkça, markaların da bu talebe yönelik çözüm arayışları hızlanıyor. Sürdürülebilir kozmetik ambalajları da bu arayışın önemli bir parçası.

Tam bir alüminyum yelpazesine geçmeniz veya sıfır atık geliştirmeniz durumunda %100 PCR malzemeleri kullanmanız, yeni yenilikçi malzemeleri keşfetmeniz gerekiyor.

Sürdürülebilirlik dönüşümünün kolay bir yolu yok. Bununla birlikte, akılda tutulması gereken bazı temel unsurlar var.

Şirket kaynakları danışmanlık ve eğitim şirketi kurucusu Eva Lagarde, sürdürülebilirlik yolunda markalara yardımcı olmak ve 2022’de nelerin başarılı olacağını netleştirmek için sürdürülebilir ambalaj açısından beş ana trend belirledi.

Yeni sürdürülebilir malzemeler

Tarım veya gıda endüstrilerinden (deniz ürünleri, mantar, Hindistan cevizi, bambu, şeker kamışı…), ormancılıktan (ahşap, ağaç kabuğu vb.) veya seramik atıklardan gelen yan ürünle olmak üzere birçok yeni malzeme, ambalaj dünyasını istila ediyor.

Bu malzemeler, sağladıkları yenilikçi fikirler ve sundukları hikaye değeri açısından oldukça cazip. Tüketicilere yeni ambalaj bileşikleri hakkında söylenecek çok şey var. Petrolden, mikroplastiklerden, okyanus atıklarından uzaklaşılıyor olması ve teknolojik olduğu kadar doğayı ilgilendiren yönüyle de büyüleyici bir hikaye.

Örnek olarak, TheShellworks şu anda tamamen biyolojik olarak parçalanabilir, bakteri tarafından sindirilmiş bir polimerden sertifikalı yeni ambalajlar geliştiriyor. Bunlar, yaklaşık 5 hafta içinde endüstriyel bir kompost makinesinde bozunacak. Şirket şu anda kirli beyazdan koyu turuncuya, lacivertten siyaha kadar 10 renk paleti sunuyor.

Başka bir iyi örnek de Chanel’in bambu ve küspe (şeker kamışı atığı) liflerinden kalıplanmış hamuru kullanması. Yeni Chanel n°1 serisi için biyo-bileşikle yapılan kapaklar (%10’u ürün, %90 biyo-bazlı malzemeler) kamelyalardan türetiliyor. Lüks moda evinin bu atılımı, muhtemelen daha fazla markayı bu yeni malzemeleri benimsemeye teşvik edecek bir hamle.

Sürdürülebilir Kozmetik Ambalajı – Tekrar Doldurma

tekrar doldurma
NF Beauty Group – Tekrar Doldurulabilir Şişeler

Bu fikir, Tata Harper, Fenty Beauty, Charlotte Tilbury, L’Occitane gibi pek çok marka tarafından geliştirildi.

Mağaza içi yeniden doldurma cihazına ve boş ambalajların yeniden dolumunu dayanan bu sistem, daha az formül kontaminasyonu riski olduğu durulanan ürünlerde çok iyi çalışıyor. The Body Shop, Re (İngiltere), The Refillery (Filipinler), Mustela (Fransa), Algramo (Şili), gibi bazı markalar oyuna çoktan girdi. Fransız Cozie markası, cilt bakım ürünlerinde yeniden doldurma sırasında formülü hava geçirmez hale getiren ve mevzuata uygunluk için parti numaralarını yazdıran bir cihaz geliştirdi. Marka, ambalajların toplanması, temizlenmesi ve iadesi için genel bir lojistik zincir üzerinde de çalışıyor.

Diğer bir yol ise tüketicilere düzenli olarak yeniden dolum yapabildikleri bir abonelik fırsatı sunmaktan geçiyor. Bu modele sahip markalar, tüketicinin çok sayıda tablet satın alarak içerikleri evde yeniden sulandırdığı doğaçlama formüller sunuyor.

Tek kullanımlık plastikleri yasaklayan yeni düzenlemelerin getirilmesiyle, yakın gelecekte birçok yeni girişimi göreceğiz. Tüketicilerin bu yeni alışkanlığı benimsemesi, aynı şekilde perakendecilerin de alan, maliyet ve lojistik güçlüklerinin üstesinden gelip sürece uyum sağlaması zaman alabilir. Tedarik zincirinin de mağazalara sorunsuz bir şekilde “toplu” formüller sağlamak için süreçlerini yeniden düzenlemesi gerekecek.

Kullanım Ömrü Yönetimi

Güzellik markaları, güzellikteki boşlukları yakalamak ve yönetmek için uzmanlaşmış kuruluşlarla birlikte çalışıyor. Örneğin ABD’de Credo Beauty, Pact Collective ile, L’Occitane ve Garnier ise TerraCycle ile işbirliği yapıyor. Ayrıca ABD’de bir marka koalisyonu, geri dönüşümü optimize etmek için küçük format analizi üzerinde çalışıyor.

Ancak, bu da yeterli olmayacak. Kullanım ömrünün sorunsuz bir şekilde sona ermesini sağlamak üzere, kullanım ve geri dönüşüm talimatları için ambalajlara akıllı çözümler uygulanabilir. Yeni düzenlemelerin yürürlüğe girmesiyle birlikte her şeyi paketin üzerine basmak zorlaşacak, bu nedenle ambalajın QR kodları veya NFC çipleri ile daha akıllı hale getirilmesi gerekecek.

Atığı yönetmenin bir başka yolu da, gerekli olmayan tüm ambalajları kaldırarak, mevcut geri dönüşüm akışlarıyla eşleşen tek malzemeli öğelere geçmek. Markalar bu konuda gelişmeye devam edecek, hatta güvenli çözümler uygulamak için tedarikçilerle birlikte çalışacak.

Sürdürülebilir Kozmetik Ambalajı – Kağıtlaştırma

Kağıt (veya karton),  ahşaptan yapılmış yeşil bir seçenek olarak kolayca tanımlanabildiğinden, sürdürülebilirlik açısından cazip bir çözüm.

Plastik kullanımını önemli ölçüde azaltan ahşap reçineden veya Holmen Iggesund’un “konik” olarak adlandırılan en son inovasyonundan yapılan kavanozların kullanımı gündemde. Bununla birlikte, kağıt henüz su geçirmez değil ve onu bu şekilde tanıtmak yanıltıcı olabilir.

Ayrıca, işlenmemiş kağıt, geri dönüştürülmüş kağıttan daha az karbon yoğun değildir. Plastik, su geçirmez olması için kağıdın içine yerleştirildiğinde, plastik ömrü sona erdiğinde atılır ve geri dönüştürülmez.

Kağıt kutular da artık plastikte vakumsuz geliyor. Başka bir “kalıplanmış” kağıt hamuru teknolojisi bambu, ahşap veya diğer bitki atıklarından daha fazla seçenek sunuyor, ancak mevcut kartonla kıyaslandığında, bu çözümlerin CO2 ayak izini bilmiyoruz.

Ahşap kapaklar da, daha iyi bir kullanım ömrüne izin veren, takılı olmayan veya çıkarılabilir ek parçası bulunmayan pazarı işgal ediyor.

Aslında, ahşap ve kağıt çözümler sonunda biyolojik olarak parçalanabiliyor. Bu nedenle çevre dostu bir yaklaşıma yönelmek için ideal seçenekler olarak öne çıkıyorlar.

Erişilebilir Güzellik

Son yıllarda artan ve halen devam eden “çeşitlilik” ve “kapsayıcılık” trendlerine paralel olarak, “erişilebilir güzellik” kavramına geçiyoruz.

Daha kolay açılan kapaklardan kullanımı daha kolay fırçalara, daha basit kapatıcılardan daha okunaklı talimatlara, daha çeşitli ve erişilebilir bir güzellik için keşfedilecek birçok yol var.

Artık, genel olarak güzellik standartlarını da tümden etkileyecek olan “kusurların güzelliği” çağına geliyoruz. Güzellik artık bir yargı aracı olmaktan çıkarak daha bütünsel ve iyi hissetme yaklaşımına doğru evrim geçiriyor.

Kelebek Saç Kesimi: Hem Uzun Hem Kısa Kullanım

0
kelebek

Kelebek saç kesimi – Sol: Instagram @jennlinton, Sağ: Instagram @evelynkinsellahair

Uzun saçlardan vazgeçmeye yanaşmayanlar için çok ideal bir kesim olan yeni Kelebek saç kesimi
çok katlı saçlarla mükemmel bir kelebek etkisi yaratıyor. Kesimin ön kısmında açık ve ortadan ayrılmış kaküllerle birlikte, kaska benzer bir etki yaratmak üzere öndeki saçlar çene hizasına ulaşıyor.

Arka kısım daha uzun tutulabilir ve hafifletilebilir. Bu sayede alçak bir atkuyruğu ya da topuz oluşturmak istediğinizde, ön kısmın tamamı serbest kalır, böylece orta boy bir saç görünümü vererek yüzü mükemmel bir şekilde çerçeveliyor.

Kelebek saç kesimi, çok uzun saçlara yeni bir boyut getirerek toplandığında bob saç görünümü elde etmenizi sağlayan en güncel kesim. Çok yönlü kullanımı nedeniyle, kadınlar tarafından da çok rağbet görüyor. Bob saç kesimine özenen ama saçlarını kısaltmak istemeyenler için tasarlanan bu yeni saç modeli, sert bir değişime başvurmadan mükemmel bir bob’u da deneyimlemenizi sağlıyor. Boyu koruyarak saça hareket ve hacim kazandırıyor.

Eğimli bir şekilde perdelenmiş bir kakülle başlayıp oradan açılırak devam eden kesimin bu özelliği, maksimum hacim ve hareketi korurken yüzün etrafında bir çerçeve oluşturur. İlhamını 70’lerden alan bu güncel kesim, toplandığında saçın gerçekten kısa olduğu izlenimini yaratarak, minimum çabayla sahte bir bob elde edilmesine, böylece görünümünüzü istediğiniz sıklıkta değiştirebilmenize imkan tanıyor.

Eco-Salon Olmanın İşinize Katma Değeri Ne?

0

Çevre dostu kuaför salonu ne anlama geliyor ve işinize katma değeri ne? ECO-Salon olmak ve sürdürülebilirlik, salon endüstrisinde son birkaç yıldır moda sözcükler haline geldi, ancak bu sadece bir trend olmaktan çok daha fazlasını ifade ediyor; bu bir sorumluluk.

Güzelliğin bir bedeli var. Kuaför ve güzellik salonlarının gezegenimizin sağlığı üzerindeki etkisi büyük. Sürdürülebilir salon trendine öncülük etmek işletme sahipleri olarak size kalmış.

Eko-salonlar dünya çapında giderek daha popüler hale geliyor. Çevreci olmanın faydaları, harcadığınız çabaya ağır basıyor. Yalnızca daha sağlıklı bir çevreye katkıda bulunmakla kalmayacak, aynı zamanda paradan tasarruf edecek ve yeni müşterilerle tanışacaksınız.

Sürdürülebilir bir salon olma yolunda hangi adımları atmalısınız?

1) Işıklarınızı eko-koruyucularla değiştirin

led


Akkor ve floresan ampulleri ışık yayan LED (diyot) ışıklar ile değiştirin. LED ışıklar, akkor aydınlatmaya göre %75 daha az enerji kullanır ve 25 kat daha uzun süre dayanır. LED’ler büyük bir ön maliyet olabilir, ancak yaklaşık 25 kat daha uzun süre dayandıkları için uzun vadede paradan tasarruf edersiniz. Belirli bir süre boyunca herhangi bir haraket algılamadığı takdirde otomatik olarak kapanan hareketle tetiklenen ışıklar da mevcut.

2) Su tasarrufu yapın
Musluklarınızı yalnızca gerektiğinde çalıştırın. L’Oréal Water Saver ya da EcoHead Duş Başlıkları gibi su tasarruflu ürünler, suyu korumak ve tasarruf yapmak için harika bir yatırım. Musluk ve tesisatınızda sızıntı olup olmadığını mutlaka bir tesisatçıya kontrol ettirin. Yavaş damlamalar ayda tonlarca atık suya katkıda bulunabilir, bu da cebinize ve çevreye zarar verir.

L'Oreal Wetar Saver
L’Oréal

3) Salonunuzun atık imha yöntemleri konusunda bilgi sahibi olun
İsraftan kaçının. Salonunuzu iyi geri dönüşüm sistemleriyle donatın. Bölgenizde atıklarınızı alıp değerlendirebilecek atık dönüşüm şirketleri olup olmadığını araştırın. Böylece atıklarınızın makul ve daha sonra fayda yaratabilecek şekilde bertaraf edildiğinden emin olabilirsiniz.

4) Geri dönüştürülebilir ve yeniden kullanılabilir ürünleri seçin
Alüminyum folyolar, yoğun bir günde salondaki çöp kutularını hızla doldurur. Bu nedenle geri dönüştürülebilir malzemelerden yapılmış folyolar kullandığınızdan emin olun. Eco-salon olmak istiyorsanız, mutlaka çevre açısından güvenli, geri dönüştürülmüş malzemelerden yapılmış veya atıkları azaltmak için yeniden kullanılabilen ürünlere öncelik verin. Bunu müşterilerinize de tanıtmayı unutmayın.

tasarruf

5) Salon havlularını verimli bir şekilde yıkayın
Çamaşır makinesi, içerdiği çamaşır yüküne bağlı olarak daha fazla enerji ve su tüketebilir. Bu, su tasarrufu yapmanın ve CO2 emisyonlarını azaltmanın basit bir yoludur. Enerji verimli bir çamaşır makinesine yatırım yapmak başta ekstra maliyet gibi gelebilir, ancak elektrik faturalarınızda verdiğiniz parayı geri aldığınızı görürsünüz. Piyasada lekeleri temizlemek için daha az su ve sabun kullanan çamaşır deterjanları da bulunuyor. Bazı müşteriler aşırı ağartılmış ve yıkanmış havlulara karşı hassastır, bu nedenle daha doğal bir deterjan seçtiğinizden emin olun.

Yücel Ölmezkaya: 2019 Master Barber Yılın En İyi Berberi

0
Yücel Ölmezkaya

28 yıldır İngiltere’de yaşayan Yücel Ölmezkaya, erkek kuaförü olarak mesleğe 9 yıl önce başladı. Kendini geliştirmek için birçok eğitim alan Ölmezkaya, 2017 yılından bu yana İngiltere’de diplomalı eğitmenlik yapıyor. Farklı kolejler ve akademilerde mesleki eğitmenlik yapan, çalışmalarıyla birçok platformda ve sahnede yer alan erkek kuaförü, çeşitli yarışmalarda de ödüle layık görüldü .

Ölmezkaya; “2019 yılında İngiltere’de bir fuarda, sahnede kesimi yüz yapısına göre doğaçlama yaptığım modelimi sizlerle paylaşmak istiyorum. 2019 yılında federasyonun düzenlediği yarışmada bu çalışmamla Yılın En İyi Fotoğraf ve Saç Kesimi Birincilik Ödülü, BarberComp Magazine Ayın En İyi Berberi ödülü, 2019 Master Barber Yılın En İyi Berberi finalisti ödülünü aldım.  Bu çalışmam farklı ülkelerde dergilerde de yer buldu,” dedi.

Saç ve Karakter: Saç Stiliniz Hakkınızda Ne Söylüyor?

0
saç v karakter

Saç ve karakter birbiriyle bağlantılı mı? Uzun, kısa, kıvırcık veya mor saçlar kişiliğiniz hakkında çok şey söyler. Birini saç stiline göre yargılamak her zaman doğru olmasa da, saçınız kim olduğunuza dair sözlü olmayan önemli ipuçları verir. Bu hem erkekler hem de kadınlar için geçerlidir.

Kadınların saç stillerine büyük önem verdiği tartışılmaz bir gerçek. Üstelik saç, diyet gibi büyük fedakarlıklar olmadan kolayca değiştirilebilen tek fiziksel özelliktir. Bir kadında kısa saç modelleri, ince veya formdaysa özgüven simgesi olarak algılanır.

İş Dünyasında Avantajlı ve Dezavantajlı Saçlar

kısa saç erkek
uzun saç erkek

Erkek egemen iş dünyasında düz saçlar, özellikle omuzların üstünde kesildiğinde daha resmi ve ticari olarak algılanırken, daha uzun saçlar daha az profesyonel bir tavır sergiliyor. Kısa saç aynı zamanda saçınızla vakit kaybetmekten hoşlanmadığınız ve başka şeylere daha fazla zaman ayırdığınız anlamına gelir.

Kıvırcık ve dalgalı saçlar, eğlenceyi seven biri olduğunuzu gösterir, bu yüzden kıvırcık saçlı bir kişi özellikle iş dünyasında genellikle çok ciddiye alınmaz, ancak kalın telli ve dalgalı saçlı olanlar yaratıcı olarak kabul edilirken, kalın telli saçlar tek başına güçlü iradeye sahip olduğunuzu gösterir.

Kıvırcık saçlı olanlar hayatlarında daha fazla macera isterler, daha az kaotik, daha sakin ve kontrollü bir hayat isterler. Uzun yıka ve çık saç stilleri, hippi stiline benzer ve duygularınızla daha fazla temas halinde olduğunuz algısını verir, ancak orta boy stiller, mantığınızla hareket ettiğinize işarettir.

Aşırı Bakım Gerektiren Saçlar ve Drama Kraliçeleri

Aşırı bakım gerektiren saçlar, öz eleştiri ve drama kraliçesi olduğunuzu gösterir. Saçın her telinin kusursuz görünmesi için uğraşanlar, hayata telaşla ve yüzeysel yaklaştığını gösterir. Madalyonun diğer yüzünde ise saçlarını özensiz at kuyruğu ya da örgüler yaparak diğer herkesin ihtiyaçlarını kendi ihtiyaçlarının önüne koyduklarını gösteren kişiler vardır.

Dolaysız Kişiler ve Küt Stiller

Asimetrik saç modelleri, bir kadını küt kesimlerde olduğu gibi daha eğlenceli, maceracı ve hareketli biri gibi gösterir. Küt kesimler, zaman kaybetmeden doğrudan konuya giren, dolaysız bir kişiyi işaret eder. tamamen tıraşlı kafaları seçenler ise romantiktir.

Saç Rengi Neyi İfade Ediyor?

Renk seçimi de kişiliğiniz hakkında çok şey söyler Sarışınlar daha fazla dikkat çeker ancak daha az zeki olarak kabul edilirler. Esmerler ise gizemli olarak algılanır. Şu anda, doğal olmak ve beyaz saçlarla barışmak, yaş ayrımcılığı yapan bir toplum karşısında özgüveni gösteren bir trend. Açık renkli boyalı saçlar ya isyanı ya da ilgi ihtiyacını gösterir. Doğal kızıllar ateşli kategoriye yerleştirilirken, boyalı kızıllar dikkat çekici olarak kabul edilir.

Örgüler, eklentiler, kurdeleler veya bantlar gibi saç aksesuarları, değişimden korkmadığınızı ve fiziksel saçın ötesinde kendinizi ifade etme yeteneğinden hoşlandığınızı gösterir.

Saç stillerimiz, stilin arkasındaki kişiliğe bir bakış sağlar. Bir değişiklik ihtiyacı hissediyorsanız, kendinizi ifade etmenin yeni bir yolunu bulmak için kuaför salona gitmeniz yeterli. Bir kadın, yaşamı boyunca birçok kez saç stilini değiştirir ve bu stiller, sürekli gelişen kişiliğinin işaretleri olabilir.

saç ve karakter

saç ve karakter

Yeşil Gezegen

0

Yeşil Gezegen ve Yeşil Yaşamak: Bugün artık kaçınılmaz bir ihtiyaç. Bio ürünler, sürdürülebilir ham maddeler, öğütülebilir ambalajlar. Hepsi de artık günümüzün katı kuralları arasında. Bu kurallar saç sektörü için de geçerli. 

Estetica İtalya’dan Lucia Preziosi’nin haberi. 

Yeşil modadan bio inşaatlara, elektrikli otomobillerden, bitki özlü güzellik ürünlerine, ekolojik açıdan sürdürülebilir, çevreye zarar vermeyen güzellik salonlarına. Yeşil yaşam her geçen gün daha da yakın bir rüya, hatta artık daha gerçek bir ihtiyaç.

Bilinçli insanların sayısı gittikçe artıyor ki çevre konusunda çok umut verici haberler yayınlanıyor: Bankalar ve yatırım fonları, şirketlerin eko sürdürülebilir yeniliklerini desteklemek adına yatırım için ayırdıkları bütçeleri artırmaya karar verdiler; otomobil sektörü sadece elektrikli arabalardan bahsetmekle kalmadı, aynı zamanda geleneksel teknolojileri en yenilikçi metodolojilerle birleştireceklerini açıkladılar. Birçok şirket otomobil emisyonunun yarattığı kirliliği ve kimyasal atıkları minimuma indirmek için çalışmalara başladı ve bu çalışmalar son hızla devam ediyor. Örneğin World Economic Forum’da Coca-Cola, Danone, Mars ve Unilever gibi gıda sektörünün büyük şirketleri, plastik tüketimini büyük ölçüde azaltma ve yenilenebilir malzemeler kullanma konusunda kurumlarla anlaşmalar imzaladılar. 

Peki ya güzellik sektörü? 

Şirketler ve tüketiciler tarafından her geçen gün daha da çok kullanılan biyolojik, doğal, eko sürdürülebilir gibi kelimeler ve sektörün geleceği oldukça umut verici. 

Cosmoprof Worldwilde Bologna çevreci kozmetik dünyasına iki büyük projeyle damgası vurmuştu. Bunlardan birincisi, en büyük özelliği  doğal ham maddelerle hazırlanan ürün serileriyle dünyanın dört bir yanından organizasyona katılan şirketlerin imzasını taşıyan Extraordinary Gallery-The Green Selection  (Sıradışı Galeri-Yeşil Tercih) adlı proje. İkinci proje ise büyük kitlelere hitap eden ve prestijli markaların sunduğu, büyük ölçüde çevre dostu, perakende satış özellikleri olan ürün serileriyle dolu Green Prime (Yeşil Başlangıç). Artık kuaförler de salonlarında kullandıkları ürünlerden günlük işletme şekillerine kadar her alanda sürdürülebilirliğe her geçen gün daha da fazla önem veriyorlar.  Tıpkı Francesca Ventura tarafından Bologna’da kurulan ChimicaZero salonunda olduğu gibi. Açıkça görülen bir ekolojik, biodinamik ve holistik özellikleriyle salon insan için zararlı, gezegenimiz için kirletici olan maddelerin kullanımından kaçınarak müşterilerine çevreci hizmetler sunuyor. Çevreyi ve insanları düşünen diğer bir salon da her gün müşterilerinin sağlığı ve rahatı için hizmet vermeye kendini adamış olan, çalışmalarının her detayında bio sürdürülebilirliğin izlerini görebileceğiniz, yenilenebilir enerji kullanımından geri dönüşüm ve enerji tasarrufuna kadar herşeyi kendine görev edinen The B Hive Oganic Salon adlı mekan. 

BEAUTY GREEN

Biyolojik, organik, vegan ve şiddet içermeyen işlemlerle elde edilmiş ürünler. Ekolojik güzellik merkezleri sadece yüz ve vücut ürünleri alanını değil aynı zamanda saç sektörünü de fethediyor. Argan yağı, badem, nar gibi her geçen gün daha da doğal olan formüllere yer veren, petro kimyasal ürünlere, silikonlara, alerjik reaksiyonlara yol açan maddelere hayır diyen “less is more” yani az ama öz anlayışına bir geri dönüş söz konusu. Artık şirketler ham madde, üretim sürecinde yenilenebilir kaynak, ambalajlama konusunda yenilenebilir ya da çözünebilir malzeme seçimini dikkatlice ve büyük bir titizlikle yapıyorlar. Bu seçimler tüketicilerin de hoşuna gidiyor gibi görünüyor. Cosmetica Italia’nın kısa süre önce gerçekleştirdiği araştırma sonuçlarına bakılırsa, röportaj yapılan çevreci şirketlerin yeşil ciroları 950 milyon Avro civarında ve bu da İtalya’daki kozmetik cirosunun %9’unu oluşturuyor. Yüz ve vücut bakımı doğal kozmetik kategorisinin sırasıyla %30,2 ve %27,6 olmak üzere yarısından çoğunu kaplarken, saç bakım ürünlerinin yüzdesi de %9,2 ile onları takip ediyor. Piyasaya sürülen doğal kozmetik ürünlerinin sayısı zamanla artıyor ve bu da tüketicilerin her geçen gün ilgisinin daha da arttığını bizlere gösteriyor.  Araştırma şirketi Mintel’e göre 31 Ağustos 2017 tarihine kadar piyasaya sürülen yeni çevreci kozmetik ürünlerin sayısı 1231. Kozmetik endüstrisi özellikle de duş malzemeleri (piyasaya sürülen doğal kozmetik ürünlerin %12,5’i), vücut bakımı ürünleri (piyasaya sürülen doğal kozmetik ürünlerin %10,5’i), yüz ve boyun kremleri (piyasaya sürülen doğal kozmetik ürünlerin %7’si), göz farları,  (piyasaya sürülen doğal kozmetik ürünlerin %7,3’ü) ve şampuanlar (piyasaya sürülen doğal kozmetik ürünlerin %7’2si) üzerinde çalışmalar yapmış.

Prag’dan bir örnek

Franck Provost’un salonu, markanın Prag’da açtığı dört salondan biri. Göz kamaştıran güneş ışığı ve doğal bir şekilde tavanlardan sarkan sarmaşıklar mekana taze bir hava veriyor. 

“Yüzyılın en zorlu işi, birçok kişinin soyut olduğunu düşündüğü  sürdürülebilirlik gibi bir kavramı benimsemektir”.
Kofi Annan

Bu verilere eklememiz gereken bir diğeri de, güzellik sektörünün liderlerinden olan Milano’lu araştırma firması Human Highway’in sektörün gelişimiyle ilgili gerçekleştirdiği bir araştırmadan elde edilen sonuç. Araştırma 1600 tüketici üzerinde yapılmış ve araştırmaya Cosmetica Italia’nın üyesi olan 58 şirket katılmış. Bu sonuca göre 10 İtalyan tüketiciden 7’si sürdürülebilir, çevre dostu ve etik prensiplere uygun ürünlerin önümüzdeki 10 yıl boyunca kozmetik dünyasının liderleri olacak. 

Peki tüketiciler yeşil, çevre dostu ürünlerden bahsederken aslında ne demek istiyorlar? Bu araştırmaya göre tüketicilerin %34,3’ü şiddet içermeyen, yani hayvanların kobay olarak kullanılmadığı işlemlerle üretilen ürünleri işaret ediyor. Tüketicilerin %25,3’ü is gluten, palmiye yağı ve paraben içermeyen ürünlerden bahsediyor. %22,1’ insan vücuduna zarar vermeyen bio dost ürünlerden, %20,6’sı çevre dostu kozmetik ürünlerden, %16,3’ü sosyal etik prensiplerine uygun (yani hem çevreye hem de sektörde çalışanlara duyarlı) ürünlerden, %11,2’si vegan, yani bitkisel ürünlerden, %9.2’si 0 km ürünlerden ve son olarak %8,1’i de düşük miktarda su içeren ürünlerden bahsettiğini ifade ediyor. 

Ancak “yeşil” ürünlerden bahsetmek kolay bir iş değil. Konvansiyonel bir kozmetik ile doğal bir kozmetik arasındaki fark olduğu konusunda herkes aynı fikirde ancak asıl sorun bu konuda herkes için geçerli belirli, açık kanunların olmaması. Farklı tanımları birbirinden iyice ayıran genel bir yasa maalesef yok, bunun yerine tüketicilerin birçoğu tarafından bilinen özel disiplinler var ve hepsinin kuralları da birbirinden farklı. Örneğin vegan sertifikası olan biri ürün, üretimde hayvansal maddelerden elde edilmiş olduğunu garanti etmiyor. Ya da silikon, parafin gibi maddelerle hazırlanmış ama vegan sertifikasına sahip ürünlerle karşılaşabiliyoruz. Bu yasal karmaşa piyasada ve kendilerini binlerce sertifika içinde kaybolmuş gibi hisseden tüketiciler arasında da büyük bir karmaşa yaratıyor. Kısa süre içinde Avrupa’da ekolojik kozmetik sektöründe geçerli tek bir sertifikanın hayata geçirilmesi en büyük umudumuz. 

Pozitif enerjili bir otel

Bu otel, Svartisen buzulunun ayaklarında, Norveç’in kuzeyindeki Meloy Bölgesi’nde. En yenilikçi proje çalışmalarından biri olan Snohetta da Svart’ı gerçekleştirmek için burayı seçmiş. Svart düyanın yeni enerji standardı Powerhouse ile inşa edilecek ilk otel olacak. Bu da otelin yıllık enerji harcamasının bir modern otelin harcamalarına göre %85 oranında daha düşük olacağı anlamına geliyor. Aynı zamanda kendi enerjisini de kendisi üretecek ve bu da Antartika gibi bir yerde olmazsa olmazlardan. Çalışmaların ortaklarından olan Kjetil Traedal Thorsen konuyla ilgili şunları söylüyor: “Pozitif enerjili ve çevre dostu bir otel inşa etmek, sürdürülebilir, çevrenin özelliklerine saygı gösteren turistik bir destinasyon yaratmak için kaçınılmaz bir faktördür. Nadir görülen bitki türleri, temiz su ve Svartisen adlı buzulun mavi buzları.” Bina yerel mimarinin özelliklerini taşıyor. Eskiden tutulan balıkları kurutmak için yapılan daire şeklinde ahşap bir yapı olan fiskehjell görüntüsünde. Altında da denize saplamış yüksek ahşap sütunlar yer alıyor. Eskiden balıkçılar balık mevsiminde bu yapıları evleri olarak da kullanıyorlarmış.  

ÇEVRE DOSTU AMBALAJ

Her geçen gün sürdürülebilirlik konseptine daha da yaklaşan bir ekonomik ortamda ambalajlar da büyük önem taşımaya başlıyor. Human Highway’de Cosmetica Italia’nın sponsorluğunda yürütülen çalışmaların da ambalajlarla ilgili olması elbette bir tesadüf değil. Röportaja katılanların %75’i ürün ambalajlarının kesinlikle sürdürülebilir olması gerektiğini söylüyor.  Diğer bir deyişle dönüşebilir, biyo-çözünür olmalı, hiçbir şey ziyan edilmemeli. Kurum anlamında da bir şeyler yapılıyor. 2018 yılının Ocak ayında Avrupa Komisyonu, çevreyi kirleten plastikler konusunda yeni bir strateji geliştirme kararı aldı: 2030 yılına kadar Avrupa piyasasındaki tüm plastik ambalajlar dönüştürülebilir, sürdürülebilir türden olacak. Ayrıca Avrupa Birliği Yönetimi tek kullanımlık ürünlere, özellikle de plastik bardak ve tabaklara savaş açtığını, denize atılan mikro plastiklerin miktarını azaltmak için de bunların kozmetik ve deterjanlarda kullanılmasını yasakladığını açıkladı. Piyasadaki araştırma şirketlerinden Research and Markets’in yaptığı bir araştırmaya göre sürdürülebilir ambalaj talebi her geçen gün artıyor  ve 2025 yılında, yılda %7,7 oranında büyüyerek 440,3 milyar dolarlık bir bütçeye ulaşacak. Peki günümüzde piyasada bulunan en çevre dostu ambalajlar hangileri? Güzellik sektörünün birçok markası çevreyi koruma konusuna ne kadar önem verdiklerinin altını çiziyor ve bambu, bio-plastik, çözünebilir plastik, %100 dönüşebilir karton kutular, ahşap ambalajlar ya da çiçek ya da sebze tohumları içeren ve kullanımdan sonra saksılara ekilebilecek ambalajları tercih ediyorlar. Unutulmaması gereken başka bir konu da, ambalajların toplam atıkların %50-60 arası hacmini ve 30-40 oranında da ağırlığını oluşturduklarını düşünürsek çevre dostu bir ambalajın en büyük üç özelliği arasında yeniden kullanılabilir, dönüştürülebilir ve atığının en aza indirilebilir olması gerekir. Kısacası bu ambalajlar kullanımdan sonra hemen atılacak türden değil başka şekillerde değerlendirilecek, yeniden hayata geçirilecek türden olmalı. Örneğin bir şampuan şişesi bir çiçek saksısı, saç kremi kutusu mücevherlerinizi sakladığınız bir kutu olabilir. Dönüştürülebilir olma özelliği ise, büyük sanayilerden evlerimize kadar atıkları, karton, cam, plastik ve alüminyum gibi türlerine göre sınıflandırıp sonra da bu şekilde toplama yerlerine ulaştırmaktır. Ambalajları azaltmak ise, şirketlerin sadece tüketicilerin ilgisini çekmek için büyük ölçülerde ambalajlardan kaçınmaları anlamına gelir. Parfümeri ve kozmetik sektörünün ambalajlarına bakıldığında (kutular, şişeler, çantalar) piyasaya sürülen ve büyük kitlelere hitap eden ürünler ile daha lüks olarak tabir edilen ürünler arasında büyük bir fark görüyoruz. Büyük kitlelere hitap eden ürün ambalajlarının sürdürülebilirlik konusunda daha duyarlı olduklarını gözlemliyoruz. Her geçen gün daha ekonomik ambalajlar arayışı içinde olan şirketlerin bir çoğu kullanılan malzemeyi en aza indirgemeye ve dönüştürülen türden olanları seçmeye dikkat ederek değişik tasarımlara başvuruyorlar ve bunların sayısı da her geçen gün daha da artıyor. Her zaman rakiplerinden farklı bir şey yapmaya çabalayan lüks ürün şirketleri ise kullandıkları malzemelerin yeniden kullanılabilir/dönüştürülebilir olmasını istiyorlar ve bunun için kullanılan ambalajların sonradan mücevher kutusu ya da dekorasyon öğesi olarak kullanılabilecek türden olmasına özen gösteriyorlar. Unutulmaması gereken son bir kural da, ambalajlama konusunda sürdürülebilirlik ilkesini benimsemiş, eko sistem, bio çeşitlilik, çevre dostu, tüketicilerin ihtiyaçlarına kulak veren bir marka seçmektir. 

Londra’dan bir örnek

Covent Garden’ın kalbinde, Ena Salon, dönüştürülebilir ve sürdürülebilir yaklaşımıyla lüks ürünlerini sergiliyor. Hepsi de markanın felsefesiyle uyumlu. 

Japonya’dan bir örnek

Yamanashi Bölgesi’nde yer alan Vision Atelier, mekanda kullanılan koyu renkli ahşap ve bitkilerle tropikal bir ülkeyi anımsatıyor. 

Yeşilin antolojisi

İtalyan halkı siyaset haberlerinden sonra en çok çevreyle ilgili haberlere ilgi gösteriyor ve okuyor. ‘Future Energy, Future Green’ adlı kitap da bu veriden yola çıkarak hazırlanmış. Günümüzde var olan ve gelecekte var olacak ‘yeşilin bir antolojisi’ niteliğinde. Kitap Mondadori Yayınevi tarafından basılmış ve küratörlüğünü de Istud Kurumu işbirliğiyle Maurizio Gandalini ve Victor Uckmar yapmış. Kitapta altmış deneme yazarı bugüne kadar bu konuda yaşananları ve bizden sonrakilere sürdürülebilir bir gelecek bırakmak, gerçek anlamda kültürel bir devrim yapmak için neler yapılması gerektiği anlatılıyor. Deneme yazarlarına göre “Büyük kitleler tarafından uygulanmaya başlanan ve yaygın olan yenilikçi seçimlerin kararlılıkla arkasında durmak kaçınılmazdır. Zararsız ısıtıcılar kullanmak, şehirlerin çevre dostu tesisatlarını, geleceğin otomobillerini ve hatta giysilere kadar her şeyi titizlikle planlamak gerekir. İnşaat ve taşımacılık sektörlerinin bu konuda oldukça yavaş ilerlediğini unutmamak, bunun için bazı önlemler almak çok önemlidir.” Kısacası en büyük hedef biraz hızı artırmaya ve eskilere, geleneklere dönüp zararlı her şeyi hayatımızdan çıkarmaya çalışmalıyız. Toprak, su, hava ve ateş maddelerini yeniden benimsemeliyiz.

Bio çözünür mü? Etiketinden anlayabilirsin. 

Sorumluluk sahibi tüketiciler için, bir ürünün çevre üzerindeki etkilerinin neler olduğunu açıkça anlatan yeni bir ekolojik etiket var. Adı eLabel! O, UNI EN ESO 14024 standartlarına göre 1. Tip adı verilen, ürünün çevreyle olan etkileşimi hakkında derinlemesine, detaylı bilgiler sunan, markanın üretim konusunda yaptığı seçimlerin çevre üzerindeki etkilerini tüketicilere doğrudan bildiren ve aynı zamanda “konuşan” bir etiket.  Üretim sırasında ne kadar yenilenebilir kaynak kullanıldığını, tedarikçilerin ne derece çevre dostu olduklarını, ürünün çözünür olup olmadığını anlamak için bu etiketi okumak yeterli olacak. Kar amacı gütmeyen, gönüllü şirketlerin birleşmesinden oluşan bir dernek olan Kyoto Club tarafından ilk kez İtalya’da hayata geçirilen etiket uygulaması Avrupa normlarına uygun bir düzenlemeye dayanıyor ve dolayısıyla da tüm Avrupa’da uygulanabilir nitelikte.   

“Ben, ben ve çevremle bir bütünüm, çevremle ilgilenmezsem kendimi de yok etmiş olurum.”
José Ortega y Gasset

Milano’dan bir örnek

Navigli Mahallesi’ne iki adım uzaklıkta yer alan Bluette Salonu ahşap ve doğal reçine ile yeniden kullanılmış alüminyum dekorasyonuyla çevre dostu olduğunu kanıtlamış. 

“Toprağa sahip olmak ve ona zarar vermemek hayal edilebilecek en güzel sanattır.”
Andy Warhol

Polonya’dan bir örnek

Bialystok’daki Piotr Mordas hairdresser &barbeshop, dekorasyonunda kullanılmış ahşap, koyu renkli metal ve bitkiler sayesinde hem sıcak hem de metropol havası olan bir mekanı tercih etmiş. 

“Ne kadar çok temiz su damlacıkları olursa, dünya o kadar güzelleşecektir”.
Kalkütalı Rahibe Teresa

Singapur’dan bir örnek

Sıcak ahşap dekorasyonu ve bitkiler, Kore, Çin, Avustralya ve Amerika Birleşik Devletleri’nde yaygın olan Leekaja salonuna egzotik bir hava veriyor. 

Sürdürülebilir Saç Bakımı

0

Saç bakımından plastiği çıkardınız mı? Tüketicilerin doğa dostu ve organik ürünlere yönelik talebi arttıkça, saç bakım ürünlerini üreten firmalar da ürünlerini bu çerçevede güncelleyip sürdürülebilir saç bakımını teşvik ediyor. 

Kozmetik şirketleri, saçlarımızı yıkamak için kullandığımız su miktarından plastik ambalajlara ve çevreye zarar veren bileşenlere kadar pek çok unsuru yeniden ele alıp bizi daha sürdürülebilir ve doğa dostu uygulamalar ve ürünlerle tanıştırmaya başladı.

Mikro Plastiklere Veda

Authentic Beauty Concept - sürdürülebilir saç bakımı


Güzellik endüstrisinin zararlı miktarda plastik ürettiği bir sır değil.  National Geographic verileri, ambalajların, küresel toplamın neredeyse yarısından sorumlu olan en baskın plastik atık üreticisi olduğunu gösteriyor. Aynı verilere göre, yılda 500 milyar dolarlık dünya kişisel bakım endüstrisi plastiğe dayanıyor . Şampuandan saç spreyine kadar, saç bakım ürünlerinizin çoğun plastik şişelerde stoklanıyor.  Ne yazık ki bunların çoğu çöplüklere veya denize gidiyor. Plastic Pollution raporuna göre, her yıl 8 milyon metrik ton plastik okyanuslara ve denizlere karışıyor .

Severek kullandığımız saç bakım ürünlerinin birçoğunda mikroplastiklerin bulunması, çevre açısından büyük bir sorun teşkil ediyor..

Sürdürülebilir ürünler, sağlıklı bir gezegen ve  insan sağlığı için bugün tek çıkar yol. Plastik şişelerdeki şampuanları katı şampuanlarla değiştirmek ve daha doğal formülasyonlara ulaşmak kolay. Atık içermeyen bagaj dökülmelerine yol açmadan seyahatte de taşıması daha kolay olan katı şampuan ve saç kremleri giderek daha fazla rağbet görüyor.

Güzellik ürünlerinizi nasıl geri dönüştürebilirsiniz?

kuru şampuan authentic beauty concept

Dişlerinizi fırçalarken musluğu kapatabilir ve haftada sadece bir kez banyo yapabilirsiniz, ancak düzenli saç yıkamanın çevreyi nasıl etkileyebileceğini hiç düşündünüz mü? Dünya çapında insanların saç yıkamak için harcadıkları su miktarı dikkate değer. Sadece İngiltere’de kişi başına günde ortalama kullanılan su  miktarı 143 litre. Saçınızı daha az yıkamayı ve duş sürenizi mümkün olduğunca kısaltmayı deneyin. Yağlı saç düşüncesi sizi rahatsız ediyorsa, yapabileceğiniz birçok şey var. Kuru bir şampuan  veya durulanmayan bir saç kremini tercih edin. Hem saç kırılmalarını önlemek hem de daha az enerji harcamak için saçınızı daha düşük sıcaklıklarda su ile yıkayın.

Sürdürülebilir bileşenleri nasıl tanıyabilirsiniz?


Konu saç bakımı olduğunda, sülfat içermeyen ürünleri tercih edin. Vegan ve besleyici bitkisel içeriklere sahip ürünlere odaklanın.

Kaçınılması gereken diğer bileşenler arasında parabenler, hurma yağı, ftalatlar, alkol ve herhangi bir sentetik renk (genellikle kömür katranından yapılır) bulunur. Çevreyi açıkça özümseyen ve doğal kaynaklı, organik, vegan dostu ve hayvanlar üzerinde test edilmemiş malzemeler kullanan markaların ürünlerini kullanmaya özen gösterin.

Sürdürülebilir saç bakım ürünleri kullanan salonları tercih edin

Üretim sürecinde sürdürülebilir politikalar uygulayan ve ürünlerini bitkisel içeriklere dayandıran markaların ürünlerini kullanan salonlar, sizi geleceğe taşıyacak ve bilinçlendirecek olan salonlardır.

Bütünlüğü Olan Ürünler: Authentic Beauty Concept

0

Nazik saç bakım ürünleri, son teknoloji bilimin, özenle seçilmiş içerik maddelerinin ve sürekli keşif yolculuğunun birleşimidir.

Neredeyse zamanın başlangıcından beri, insanlar sağlıklı saçların peşinde olmuştur. Dünyadaki tüm kültürler uzun süredir, parlak saçlar ve güçlü saçlar elde etmek için bitkilerin gücünü kullanmış, fındık ve tohum yağlarından, meyve pestili ve öğütülmüş otlara kadar her şeyi uygulamıştır. Zamanla, bilim ve teknoloji anlayışımız geliştikçe, bu gücü kullanmak için giderek daha sofistike yöntemler bulduk. Aynı şekilde, içerikler ilkel kombinasyonlardan özel formüllere doğru evrildi. “Authentic Beauty Concept” ürünleri, saflaştırılmış doğal özlerin, özel bir birleşiminden formüle edilmiştir. Örneğin, kuru saçlar için olan “Hydrate” ürün serisi mango özü ve fesleğen yaprağı özü içerir. Mango antioksidanlar, vitaminler ve mineraller açısından zengin olarak bilinmektedir, fesleğenin de anti-inflamatuar özelliklere sahip olduğu bilinmektedir.

Bu içeriklerin gelişen bilim  sayesinde nasıl özel olarak çıkarıldığını, saflaştırıldığını ve korunduğunu keşfetmek için okumaya devam edin. 

Her şeyden önce, botanik içeriklerin geleneksel kullanımlarını araştırdık ve tüm dünyada doğal güzellik ürünleri hakkında bilgiler aradık, her içeriğin etkinliğini ve uygunluğunu tespit ettik ve özel saç ihtiyaçlarını karşılamak için ideal eşleşmeleri seçtik. Bir ürün serisi için bitki içerikleri seçtiğimizde, onları “Authentic Beauty Concept” ürünleri için etkili formüllere entegre ettik. Özlerini çıkarmak için ham formundaki bitki içeriklerini, ultrason dalgaları ile sarmalayarak, hafifçe basınç uygulayıp konsantre hale getirdik.

Bu yöntem, faydalarını korurken özleri verimli bir şekilde ayrıştırır. Konsantre maddeler, ardından buharla damıtılarak tıpkı bir parfüm için koku esansının nazik çıkarılma süreci gibi, içerik maddelerinin gerçek özütü çıkarılır. Bu eco-sound® işlemi çeşitli avantajlara sahiptir. Soğuk, yumuşak yöntemlerle özüt çıkarma tekniği az enerji harcar, yan ürünleri dönüştürülebilir, ancak en önemlisi ısıya duyarlı moleküller korunur. 

Bir mango meyvesini düşünün. Saç ürünlerinizde meyve şekeri, bitki lifleri veya fazla su olmasını istemezsiniz. Mangodan aktif maddeleri çıkarmanın bir yolu da kaba kuvvetle meyveyi ezmektir, fakat muhtemelen bu süreçte değerli molekülleri kaybedersiniz. Başka bir seçenek ise, meyveyi yoğun püre haline gelinceye kadar kaynatmaktır ancak bu da ısıya duyarlı bileşenleri yok eder. Eğer tüm meyveyi nazikçe çalkaladığınızda, her bir bitki zarı ayrılır ve içerikler serbest kalırsa ne olur? Ecosound teknolojisinin, mango meyvesi özü ve fesleğen yaprağı özüne veya içerik listesindeki adıyla Mangifera Indica ve Ocimum Basilicum’a yaptığı budur. Bunları “Authentic Beauty Concept”’in, normal ve kuru saçları nemlendiren ve şımartan, “Hydrate” serisinde bulabilirsiniz.

Bir mango meyvesini düşünün. Saç ürünlerinizde meyve şekeri, bitki lifleri veya fazla su olmasını istemezsiniz. Mangodan aktif maddeleri çıkarmanın bir yolu da kaba kuvvetle meyveyi ezmektir, fakat muhtemelen bu süreçte değerli molekülleri kaybedersiniz. Başka bir seçenek ise, meyveyi yoğun püre haline gelinceye kadar kaynatmaktır ancak bu da ısıya duyarlı bileşenleri yok eder. Eğer tüm meyveyi nazikçe çalkaladığınızda, her bir bitki zarı ayrılır ve içerikler serbest kalırsa ne olur? Ecosound teknolojisinin, mango meyvesi özü ve fesleğen yaprağı özüne veya içerik listesindeki adıyla Mangifera Indica ve Ocimum Basilicum’a yaptığı budur. Bunları “Authentic Beauty Concept”’in, normal ve kuru saçları nemlendiren ve şımartan, “Hydrate” serisinde bulabilirsiniz.

https://youtube.com/shorts/k4HJbDuahTI?feature=share