Ana Sayfa Blog Sayfa 342

Durgunluktan avantaja

0

Durgunluktan avantaja

En küçüğünden en büyüğüne bütün salonların durgun dönemleri olur. Bu dönemleri avantaja çevirmek sizin elinizde!

  • Dekorasyon ile ilgili yapmak istediğiniz değişiklikleri gerçekleştirmek için bir fırsat doğmuş demektir. Hemen kafanızdaki projeyi hayata geçirin!

  • Eğitimlere ve seminerlere bu süre zarfında fazlaca vakit ayırabilirsiniz. Bu zamanı kendinize değer katmak için bir fırsata dönüştürün. Eğitim için bir etkinliğe de gerek yok internet üzerinden izleyeceğiniz video’lu eğitimlerle de zamanınızı değerlendirebilirsiniz.

  • Satış taktikleri ve yeni pazarlama yöntemlerini araştırmak için iyi bir zaman olabilir. Müşterilerinizin aldığı randevular artışa geçmeden önce yeni yeni yöntemler edinmiş olursunuz.

  • Deneysel yöntemleri uygulama fırsatı; kafanızda yapmayı düşündüğünüz ve işleri harekete geçirecek kampanyaları uygulayın. Fikirler için nasıl bir dönüş alacağınızı bu şekilde görmüş olur ve aldığınız dönütlere göre kampanyalarınızı belirlersiniz.

Tabii ki bütün bu maddelerin içerisinde en önemlisi dinlenmek. Sürekli aynı tempoda çalışmak kendi işiniz dahi olsa sizi yoracaktır. Durgun dönemlerde dinlenerek de vaktinizi değerlendirmeyi unutmayın…

hairist.com.tr mobil uygulaması  Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

Beden dilini kullan!

0

Bir adım öne çık!

Müşteri ilişkilerinde bir adım ön çıkmak için vücut dilini iyi kullanmak ve aynı zamanda vücut dilini iyi okumak çok önemli. İşte birkaç ipucu:

  • Tokalaşmak: İçeri giren veya ilk defa tanıştığın bir müşterinin elini sıktığında tamamen kavrayıp tokalaşmak ona doğru adrese geldiğini hissettirir ve dostça bir yaklaşımdır. Yarım bir şekilde tokalaşmak veya hemen elini çekmek kötü bir imaj bırakır. Tanışmaktan memnun olduğunu tokalaşma sırasında belli edersin.

  • Ellerini doğru kullanmak: Karşına geçen bir müşteri ile ilk defa iletişim kurmaya başladığında ellerini bağlamadan konuşman gerekir. Kollarını bağlayarak konuşmak onu dinlemediğini gösterir ve dikkatinin başka bir yerde olduğu mesajını verir.

  • Göz kontağı kurmak: Göz kontağı iletişimi doğru kurduğunun göstergesidir. Müşteriye bir şey anlatırken göz kontağı kurmak ona güven verir ve doğruları anlattığını gösterir. Konuşurken gözlerini kaçırmak karşılıklı güveni yıkar. Müşteriyi dinlerken de onu dikkatli bir şekilde dinlediğini göz kontağından anlayacaktır.

  • İfadeyi doğru kullanmak: Karşılıklı iletişim kurduğun müşterine güven vermek için özen göstermen gereken bir konuda yüz ifadendir. Güler yüzlü bir şekilde hafifçe gülümseyerek sohbet etmek veya dinlemek yine ona güven kazandırır. Sabit bir ifade ile konuşmak ya da dinlemek sıkıldığın ya da dikkatini vermediğin imajı çizer.

  • Eğer sen konuşurken müşteri başka yerlere bakmaya başladıysa ya da kollarını bağlayarak duruyorsa bu o konuyu sevmediği ve sıkıldığı anlamına gelir. Böyle bir durum ile karşılaşırsanız hemen konuyu değiştirin ve kollarının çözülmesini sağlayın.

Beden dilini yönetebildiğin takdirde insanların güvenini ve sevgisini kazanmak her zaman için bir artı değer olarak geri dönüş olabileceğin bir konudur.

 hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Renkli saçları koruyun!

0

Renkli saçları koruyun!

Günümüzde trend olan rengarenk saçları gencinden orta yaşlısına birçok kadında görmek mümkün. Renklendirme servisi alırken çılgın ve çarpıcı renkleri saçlarında görmek isteyen bir kitle var ve onlar saçları ile kendilerini ifade etmek istiyorlar. Doğru bir renk ve uzun süreli kalıcılık için kuaför salonuna gelip işlem yaptırmak isteyen kadının en büyük hayal kırıklığı ise 5 gün veya bir hafta gibi kısa bir sürede o saç renginin uçup gitmesi. İşte bu sebeple kuaförlerin müşterilerine bu renkleri beraberinde kalıcılığı sağlayacak taktikler vererek sunması! Renkleri ancak siz muhafaza edebilirsiniz.

Müşteriler kendi saçlarına hayal ettiği renkler ile kuaför salonundan çıktığında kendilerini çok mutlu hissederler. Kendilerini ifade ettikleri renkleri saçlarında taşımak onlar için çok fazla anlam ifade eder. Fakat bu tarz renklendirme işlemleri herkesin bildiği üzere çabuk akar ve saçta durması oldukça zordur. Müşteri zaten bunun bilincinde olsa dahi kullanabildiği kadar uzun süre rengi muhafaza etmek ister. Bu açıdan kuaför müşterisine mutlaka kaliteli bir boya kullanmalıdır. Söz konusu renklendirme servisi olduğunda hiçbir kuaförün ucuz ve kalitesiz ürünleri tercih etmemesi gerekir. Bu hem salona olan müşteri sadakatini etkileyen hem de kuaförün kendi sanatını etkileyen bir seçimdir. Kaliteli bir boya kullanmak bir çözüm fakat bu noktada müşteriyi bilinçlendirmek de çok önemli. Onlara mutlaka renklerin ne kadar çabuk solabileceğinden bahsedin ve bu kaybı minimuna indirmek için onun alması gereken önemleri anlatın. Örneğin mutlaka renkli saçlar için üretilen şampuan ve saç kremi kullanması, renk koruyucu serumları ihmal etmemesi gibi. Eğer müşteriyi bilinçlendirmezseniz onu hayalkırıklığına uğramasına neden olursunuz.

Kuaförlerin vereceği tavsiyeler ve ürünler ile kadınların saçlarına yaptırdığı renkler uzun süre kalıcı olacak ve müşteri memnuniyeti artacaktır!

hairist.com.tr mobil uygulaması  Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Değişim arayan müşteri!

0

Değişim arayan müşteri!

Değişim arayan ama çok da cesareti olmayan müşterilerinize kurtarıcı niteliğinde bir kesim: Uzun bob.

Omuz hizasında ya da tercihe göre biraz daha aşağısında keseceğiniz küt veya hafif katlı saçlarla, hem müşteriniz taze ve yeni bir görünüme kavuşacak hem de siz ona yeni bir dokunuş yapmış olacaksınız.

saç: Kemal Demir

Uzun bob'un kadınlar için en büyük avantajlarından biri de evde kendi kendine kolayca şekillendirebileceği bir model olmasıdır. Dakikalar süren düzleştirme veya maşa işlemleri bu saça çok kolay yapılabilir. Ayrıca styling ürünlerinden destek alarak harika modeller elde etmek de bir alternatif olarak müşterilerinize sunulabilir.

saç: Hüseyin Alkan

Kısa saça cesareti olmayan fakat sağlıklı ve yeni bir görünüme kavuşmak isteyen bütün müşterilerinize bu modeli önerebilirsiniz. Üstelik ombre gibi ufak renklendirmelerle de oldukça farklı bir hava yaratıyor!

 hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Müşterileri zamanında durdurmak!

0

Müşterilerini zamanında durdurmak!

Birçok kadın balyaj, ombre, röfle gibi işlemlerden sonra gittikçe daha açık sarıya doğru saçlarını boyatmak ister. Saçları fazlasıyla işlem görmüş ve güçsüz saçlar ise bu işlemler onun saçlarını yıpratır ve saç yanmasına kadar gidebilecek olan bir süreç ile kadın karşı karşıya kalır. Müşterileri bu anlamda yönlendirmek ise kuaförün görevidir.

Bakımlarını uygulamayan ve saçını yıpratacak olan açma işlemlerini sürdürmek isteyen müşterileri kuaförler daha kadının saçları daha çok yıpranmadan durdurmalı ve daha açık renkler talep etmesini önlemelidir. Yapabileceği en uygun hareket burada uzmanlık alanını müşteriye göstermesidir. Müşteri bir uzman olarak gördüğü kuaförün sözlerini dikkate alır ve hayata geçirir. Müşterinize saçlarını daha fazla açmanın nasıl sonuçlar getireceğini ve uzun vadede neler yaşayabileceğini anlatmalısınız. Geleceğe dair müşterilerinizi yönlendirecek planlar yapmak ve onun saç sağlığını düşünmek müşteri açısından da sadakat uyandıracak bir adımdır. 

Sonuç olarak kadınlar dönem dönem her tür işlemi kuaförlerinden talep edebilir. Talepleri karşılamak kuaför için ne kadar önemliyse saç sağlığını muhafaza etmek de o denli önemlidir. Bu şekilde müşterilerinizin taleplerini doğru yönlendirerek onun saç sağlığını korurken güvenini ve sadakatini de kazanırsınız. İşin püf noktası onu ikna edebilmek ve uzmanlığınızı bilgi birikiminiz ile ortaya koyabilmektir.

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Trikoloji nedir?

0

Trikoloji nedir?

Bu terim saç sağlığı ve özellikle saç dökülmesi ile ilgili problemlere yoğunlaşan bilimdalının adıdır. Saç sağlığı üzerine bilgi sahibi olması gereken kuaförlerin bu konudaki gelişmeleri takip etmesi oldukça önemlidir.

Günümüzde güzellik sektörünün iyice gelişmesi ve çokça rağbet edilmesi, insanların dış görünüşüne ekstra önem vermesi bu bilimdalının önemini de arttırmıştır. Sonuç olarak saç sağlığı ve dökülme problemleri de güzellik sektörü için çok önemli bir unsurdur. Sektördeki teknolojik gelişmeler ve ürünlerle desteklenmeye çalışılan bir takım saç problemleri için Trikoloji biliminin araştırmaları önemsenecek derece büyük bir yer tutar.

Sektör içerisinde güzellik her ne kadar dış görünüm ile bağlantılı olsa dahi sağlık ile de ilişkilidir. Bu sebeple sektörde varolmak isteyen kuaförlerin bu alandaki gelişmelerden haberdar olması gerekmektedir.

 hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Genç yetenekler yarıştı!

0

Genç Yetenekler Yarıştı!

70. Yıl Kız Meslek ve Teknik Anadolu Lisesi Saç Bakım ve Güzellik Bölümü ev sahipliğinde Beylikdüzü Kültür Merkezi'nde düzenlenen ve farklı liselerdeki Kuaförlük Bölümleri arasında gerçekleşen topuz yarışması genç yetenekleri bir araya getirdi.

Yarışma jürisi Cemil İrez, Ceyhun Çallılar, Gökmen Doğruyol, Haluk Aydı ve Sibel Bircan'dan oluşuyordu.  Jüri tasarlanan saçlara puan verirken çok zorlandıklarını ve oldukça güzel tasarımlar ortaya çıktığını dile getirdi.

Yarışmada birinci Halkali İMBK Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Neriman Demir, ikinci Bağcılar Alaattin Nilüfer Kadayıfçıoğlu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Merve Türkmen ve üçüncü Veli Baba Kız Meslek Lisesi Burcu Dilek oldu.

Yarışmanın ardından çeşitli saç şovları ile renklenen sahnede, öğrenciler kuaförlük alanında ne kadar güzel işlere imza atabilceklerini bir kez daha kanıtlamış oldu. 

İşte liselerin gerçekleştirdiği ihtişamlı etkinlikten görseller:

Görsellerin tamamına haber galerisinden ulaşabilirsiniz.

Salonlarda ürün satışı

0

Salonlarda ürün satışı

Kendinizi ürün satışı konusunda yetersiz hissetmeyin. İhtiyacınız olan tek şey birkaç satış taktiği…

Salonlarda ürün satışlarının ciroya etkisi yadsınamaz bir gerçek. Fakat ürün satışı ile ilgili kendinizi sunum yapmak konusunda yeterli hissetmiyorsanız bu yazımıza mutlaka göz atmalısınız.

Kimse doğuştan pazarlamacı değildir. Bu konuda öncelikle kendinizi rahat hisssetmeniz gerekir. Satış yaptıkça daha kolay bir şekilde ürünleri sunabildiğinizi gözlemleyeceksiniz.

Sorunsuz bir şekilde satış gerçekleştirmek için öncelikle yapmanız gereken kendinizi ürün konusunda bilinçlendirmektir. Ürünü tanımak, ürünü müşterinize sunarken kendinize güven duymanızı sağlar. Size soracağı herhangi bir soru için hazırlıklı olmalısınız. Satacağınız ürünün özelliklerini bilmek ve müşterinin ihtiyaçlarına cevap verecek ürünü sunmak en önemlisidir.

Hitap ettiğiniz müşteri kitlesini tanıyın. Zaten bir kuaför olarak müşterilerinizle belirli bir ilişki kuruyorsunuz. Bu kurduğunuz ilişki sizi satış konusunda doğru ilişki kurmaya da taşıyacaktır. Mizacını az çok anladığınız bir müşteriye satış yapmak çok daha kolay hale gelecektir.

İhtiyacı tesbit edin ve o ihtiyaca göre ürün önerin. Örneğin saç dökülmesi ile ilgili problem yaşayan bir müşterinize, sizin önereceğiniz bir serum veya şampuan onun aslında almaya hazır olduğu bir üründür. Size gelen bir müşterinin ihtiyaçlarını doğru bir şekilde tespit ederseniz. Sorunsuz satışı gerçekleştireceksiniz.

Ürünü satmak için dakikalarca ürün hakkında dil dökmeniz gerekmez. Müşterinizle sohbet esnasında bir fikir olarak ona ürün almayı ve aldığı zaten göreceği faydaları belirtin. Ardından ürün hakkında değil, müşterinizin saç sağlığının önemi hakkında konuşun. Bu müşteriyi hem satın almaya yönlendirir hem de müşterinizle aranızda güçlü bir iletişim kurmanızı sağlar.

HAIRİST YILIN KUAFÖRÜ YARIŞMASI 2017 NİSAN AYI FİNALİSTLERİ BELİRLENDİ

0

HAIRiST YILIN KUAFÖRÜ 2017

NİSAN AYI FİNALİSTLERİ 

Nisan Ayı Finalistleri belirlendi ve HAIRiST Yılın Kuaförü 2017 için maraton başladı. Birbirinden güzel saç tasarımları 2017'de Yılın Kuaförü olmak isteyen yarışmacılar tarafından web sitemize yüklenmeye devam ediyor.
 
2017 Nisan Ayı Finalistleri'ni belirlemek üzere L'Oreal Professionnel Uluslararası Elçisi Bertram K. ve ekibi bir araya geldi. Yapılan elemeler sonucunda Nisan Ayı seçmelerine katılan Samsun'dan Hüseyin Alkan Renk-Kesim Kategorisi’nden 2 modeli ile, ve Sakarya'dan Gürkan Duman finalist seçildi. Şekillendirme-Topuz kategorisinden ise Mersin'den Engin Uysal, Orhan Çinüçen ve Sedat Mamur finalist olarak belirlendi.
 
Not: 2017 Finalist seçmeleri başladı. Şansını arttırmak için şimdiden tasarımlarını yüklemeye başla!
İşte her iki kategoriden de finalist olarak belirlenen tasarımlar:
Renk-Kesim Kategorisi:
Şekillendirme ve Topuz:
 

 

Modern Salonlar

0

Salon Adı: Bir Berber 

Salon Sahibi: Şeref Duran

Yer: Göktürk