Ana Sayfa Blog Sayfa 334

Salonlarda yeni trend: Monokrom

0

Salonlarda yeni trend: Monokrom

Comfortable'nin Modern Siyah Salon Koleksiyonu'nda mermer ve betonu modern çizgilerle birleştiriyor. Krom parlak yüzeyler ve geometrik desenler dekorasyona oldukça hakim…. Siyah ve beyaz renkleri dekorasyonun baş kahramanları.

Dekorasyonu rahat sandalyeler, çift tezgah, siyah çelik kilitlenebilir çekmeceler

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

Miranda Kerr’in ilham veren 5 saç modeli

0

Miranda Kerr'in ilham veren 5 saç modeli

Modellik kariyerine 13 yaşında başlayan Miranda kerr, Victoria’s Secret’ın ilk Avustralyalı meleği olan, cilt bakım ürünleri satan Kora Cosmetics’in kurucusu, Treasure Yourself kitabının yazarı ve bir çocuk annesi. 33 yaşındaki Miranda Kerr aynı zamanda saç modelleriyle de tam bir ilham kaynağı. 

 

 

 

 

 hairist.com.tr’nin 

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

5 basit adımla daha genç saçlar

0

5 basit adımla daha genç saçlar

Herkes genç ve bakımlı saçlar ister ama pif noktaları bilmezler. Peki siz müşterilerinize bu konuda ipuçları ve tavsiyeler veriyor musunuz?  Ünlü stilist Neil Moodie, Viviscal Professional adına bu 5 adımda nasıl daha genç saçlara ulaşılır size anlatıyor:

1. Daha yumuşak ve canlı saçlar

Yaşlandıkça ciltte renk değişiklikleri meydana gelir. Yaşlandıkça pek çok kadının cildi daha solgun bir renk aldığı için saçlarını soluk renklere boyamamaya dikkat etmelisiniz. Soluk tenli müşterilerinizin saçlarına canlı renkler ve zarif ışıltılar katabilirsiniz.

2. Daha genç bir saç kesimi

Müşterilerinize her zaman daha genç gösteren trend kesimler önermelisiniz. Kadınların genellikle yaşlandıkça daha kısa bir kesim için tercih etmesinin nedeni budur. Yaşlı müşterilerinize kısa kesimler tavsiye etmelisiniz çünkü uzun kesimler daha yaşlı gözükmesine yol açabilir. Eğer kısa kesimler tercih etmiyorlarsa uzunluğu korurken bob kesimleri deneyebilirsiniz.

3.Saçı onarıcı takviyeler önerin

 Saçlar stres ya da başka nedenlerle yıpranır, kopmalar ve kırılmalar olur. Müşterilerinize saçı onaran ve besleyen ürünler önerebilirsiniz. Ünlü stilist Neil Moodie, 90 günde sonuç veren Viviscal Profesyonel saç geliştirme programını tavsiye edebilirsiniz.

4. Cesur kesimler için onları teşvik edin

İnsanlar genelde cesur saç kesimlerinden uzak duruyor ve denmeye korkuyor. Aslında çok pratik ve kolay stiller olduğunu denemekten korkmamalarını anlatın. Kabarık saçlar için nasıl bir fırçalama tekniği uygulamaları gerektiğini belirtin.

 5. Doğru ürünleri kullanın

 Piyasada çok fazla ürün olduğu için dpğru ürünleri bulmakta kararsız olabilirsiniz. Ancak kendinize en uygun ürünleri bulup müşterilerinize de evde kullanmaları için tavsiyelerde bulunabilirsiniz.

İmaj: Errol Douglas MBE for Viviscal Professional

Fotoğraf: Jack Eames

 

hairist.com.tr’nin

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Genç erkek kuaförleri Schwarzkopf Akademi’de eğitimdeydi

0

Genç erkek kuaförleri Schwarzkopf Akademi'de eğitimdeydi

Schwarzkopf Akademi genç erkek kuaförlerine bir günlük 'Essential Skills' kesim tekniği eğitimi verdi.

Tek günlük eğitimin ilk yarısında öncelikle genç kuaförlere kesim tekniğinin teorik arka planı anlatılırken, ikinci yarısında ise model üzerinde uygulamalı olarak saç kesimleri gerçekleşti. Schwarzkopf Akademi eğitmeni, aynı zamanda London Kuaför'den Fikret Yıldırım'ın eğitim hakkındaki görüşlerini aldık:

"Bugün burada Schwarzkopf Akademi olarak yapmış olduğumuz 'Essential Skills Erkek Kesim eğitimindeyiz. Bu tek gün zarfında Schwarzkopf'un tüm dünyada geçerli olan 'Essential Skills' kesim tekniğini anlatacağız. Günün ilk yarısında verdiğimiz teorik bölümde saç kesimi yaparken hangi aşamalarla ilerlememiz gerektiğini anlatıyoruz. Öncelikle işin teorik kısmını katılımcıların çok iyi bir şekilde anlamasını sağlamaya çalışıyoruz. O yüzden bu bölüme yarım gün ayırdık. Teorik eğitim bittikten sonra modelin başına geçiyoruz. Essential Skills’in çok iyi bir tarzı var. Diğer kesim teknikleriyle kıyaslandığında kuaförlerin çok daha kolay anlayabileceği bir dille hazırlanmış bir sistemi var. Öğleden sonra teorik eğitim sonra geçtiğimiz uygulamalı kısımda ise önce kesim modelinin videosunu izliyoruz sonra model üstünde gösterdikten sonra arkadaşlar uygulumaya başlıyorlar. Toplamda 4 tane saç kesiyoruz.  Erkek kuaförü arkadaşlar genelde uzun saç keserken zorlanıyorlar ancak bu kesimin de püf noktalarını ve detaylarını öğretiyoruz. Temel kesim eğitimi olduğu için kısa sürede en iyi sonuca ulaşmaları için farklı yöntemler öğretiyoruz.  İnceltme ve kesim teknikleriyle ilgili bilgiler veriyoruz ve gerisi kuaförümüzün yaratıcılığına ve el becerisine kalıyor."

hairist.com.tr’nin 

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Filiz Çelik – Alpeda bir salonun daha dekorasyonuna dokundu

0

Alpeda bir salonun daha dekorasyonuna dokundu

Kuaför mobilyası denince akla ilk gelen Filiz Çelik-Alpeda markası farklı tasarım seçenekleriyle kuaförlük mobilyası sektörüne ışık tutuyor. Filiz Çelik-Alpeda son olarak Bursa'da Taha Koç erkek kuaför salonunun dekorasyonuna dokundu. İşte Taha Koç erkek kuaför salonunda Filiz Çelik-Alpeda'nın izleri:

Dekorasyonun tamamını görmek için haber galerimizi ziyaret edebilirsiniz…

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Geçtiğimiz yüzyılın en ikonik 10 saç modeli

0

Geçtiğimiz yüzyılın en ikonik 10 saç modeli

Elvis Presley' den Mia Farrow' a saçı ve tarzıyla ikon olmuş insanlar…

Jackie Kennedy (ABD Başkanı John F Kennedy’nin eşi) 1960’larda kabarık ve kolay kopyalanabilen saç modeliyle, o yılların en popüler moda ikonu oldu.

Şüphesiz ki alna düşen bukle modeli Rock‘n’Roll Kralı olarak bilinen Elvis Presley ile popüper oldu. O yıllarda erkeklerin kullandığı saç modeli, günümüzde kadınlar tarafından da kullanılmaya başladı.

Öncülüğünü Mia Farrow’un yaptığı peri kesim saç modeli, cinsiyetsiz duruşuyla stil sahibi kadınların vazgeçilmezi haline geldi.

İnsanlar Lady Diana Spencer’ı o kadar sevip benimsemişlerdi ki, onun giyim tarzını ve saç stilini kopyalamakta gecikmediler. 1997’de kaybettiğimiz Diana’nın basit kesim saç modeli ölümünden sonra da yıllarca kullanılmaya devam etti.

Ünlü sinema filmi Charlie’nin meleklerinde bu saç stiliyle oynayan Farrah Fawcett o yıllarda kadınların bu saçı kullanarak kendilerini Charlie’nin meleklerinen biri gibi hissetmelerini sağladı. Dolayısıyla 1970’lerin simgesi haline geldi.

Beehive olarak bilinen arı kovanı saç modeli, uzun saçın kovan biçiminde toplanmasıyla ortaya çıkar. Ev koşullarında yapılması zor olsa da, ilk bakışta etkileyici bir görünüm sağlar. Bu saç modeli ilk olarak Audrey Hepburn, ardından da Amy Winehouse ile popüler oldu.

Friends dizisi Jennifer Aniston’ın yıldızının parlamasının yanı sıra, dizide canlandırdığı Rachel’ın saç stiliyle de tanışmamıza ön ayak oldu. Bu dalgalı ve katlı kesim 90’lı yılların ikonu oldu.

Başlı başına ikonik saç kesimi olan küt kesim, şüphesiz ki Victoria Beckham’ın yeniden yorumlamasıyla farklı bir boyut kazandı. Orjinal ismi ‘bob’ olan bu kesim, Beckham’ın Spice Girls’deki takma adı ‘Posh’ ile birleştirilerek ‘Pob’ adını aldı. Pob’un normal küt kesimden farkı ise, saçların enseden çeneye doğru uzuyor olması.

Normalde Afrika-Amerikan saç stili olarak bilinen afro, geri planda kalmak isteyen insanlar için pek uygun bir kesim değildir. 1960’larda popüler olan bu saç modeli, o yıllardan bu yana hayatımızdan çıkmadı.

Kimyasal maddeler kullanarak saça bukleler verme yöntemi olan perma, 1980’lerde popüler oldu. Eskisi kadar olmasa da günümüzde de bu yöntem kullanılıyor.

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Geleceğin kuaförleri nasıl yetişiyor?

0

Geleceğin kuaförleri nasıl yetişiyor?

Geleceğin eğitimli kuaförleri, ülkenin dört bir yanındaki meslek liselerinde yer alan saç bakımı bölümlerinden mezun olarak mesleğe adım atıyorlar. Ülkemizde meslek liselerinin 294'ünde saç bakım bölümü bulunuyor. Saç bakımı bölümlerinin 22'si İstanbul'da bulunurken, 23'ü Ankara'da ve 13'ü İzmir'de yer alıyor.

Saç bakımı bölümü kuaförün sahip olduğu, saç şekillendirme, saç renklendirme, saç kesimi ve saç bakımı yapma yeterlikleri kazandırmaya yönelik eğitim ve öğretimin verildiği bölümdür. 

Program, mesleki ve teknik eğitim alanında diplomaya götüren ortaöğretim kurumları ile belge ve sertifika programlarının uygulandığı her tür ve derecedeki örgün ve yaygın mesleki ve teknik eğitim-öğretim kurumlarında uygulanmaktadır.

Bölümde kuaför adaylarına; Temel Sanat Eğitimi, İnsan İlişkileri ve İletişim, Girişimcilik, Araştırma Teknikleri, Mesleki Resim, Hijyen, Mesleki Anatomi ve Fizyoloji, Mesleki Kimya, Saç Bakımı ve Yapımı, Bilgisayarda Saç ve Makyaj Tasarımı, Estetik ve Diksiyon dersleri veriliyor. Alan programının toplam eğitim süresi, 9. sınıftansonra 3 öğretim yılı olarak planlanmıştır. Öğrenciler, bu süre boyunca programın gerektirdiği öğretim faaliyetleri,istihdam olanakları ve planlama konularında çevredeki üniversiteler, sivil toplum örgütleri, sektör,meslek odaları ve meslek elemanları ile işbirliği yapılarak yönlendirilir.

Mesleğin hızla gelişmesi büyük bir istihdam alanı yaratmakta ve nitelikli elemanlara ihtiyaç giderek artmaktadır. Meslek elemanlarının çoğunluğu işbaşı eğitimi ile yetişmiş elemanlardır. Hızla değişen ve gelişen teknolojinin olumlu izlerine kuaförlük mesleğinde de rastlanmaktadır.

Kullanılan kozmetik malzemelerine ve elektrikli cihazlara yansıyan bu gelişme mesleğin verimini artırmaktadır. Gelişen tekonolojik cihazlar sayesinde zamandan kazanılırken, kozmetik malzemeler sayesinde yapılan işlemlerden daha olumlu sonuçlar alınmaktadır. Müşteri ilişkilerinin gittikçe önem kazandığı bu meslekte, salon kapasiteleri de genişletilmektedir. 

Saç bakımı bölümü mezunu olan kişi; Milli Eğitim Bakanlığına bağlı olan Halk Eğitim Merkezlerinde, Meslekî Eğitim Merkezlerinde, meslek liselerinde, ustalık ve usta eğiticilik belgelerini almak şartıyla sözleşmeli usta eğitici olarak öğretmen gözetimde görev alabilirler. Özel kurum ve kuruluşların kuaför salonlarında, tiyatro ve TV stüdyolarında ve kendilerine ait iş yerlerinde çalışabilirler. 

                              

hairist.com.tr’nin

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

 

İtibar yönetimi üzerine

0

İtibar yönetimi üzerine

Sizce bir işletmenin itibar kazanmasıyla bir kişinin itibar kazanmasının yolları aynı mıdır? Yoksa iş dünyasındaki kurallar bizim özel ilişkilerimizden farklı mıdır? 

İtibar, mantıksal gerekçeleri olan ama özünde duygusal bağ yaratan bir değerdir. 

İtibar beraberinde güven getirir. Güven, dünya üzerindeki tüm ilişkileri en güçlü şekilde etkileyen belki de tek ortak paydadır. Güven, her ilişkinin kalitesini, derinliğini, gidişatını ve sonuçlarını derinden etkiler.

Güven üzerine yaptığı çalışmalarla ünlenen Stephen M.R Covey’in de vurguladığı gibi “Güven ortadan kalktığı zaman, en güçlü hükümetleri, en başarılı şirketleri, en etkin liderleri, en sağlam arkadaşlıkları, en kuvvetli karakterleri ve en büyük aşkları yok edebilecek tek şeydir.”

İtibarı düşük işletmelerin kurduğu ilişkiler, beraberinde kayıplar, problemler, yorgunluklar ve mutsuzluklar getirir. İtibarını kaybetmiş ilişkilerde alınan kararlar, verilen sözler ne kadar güvence verirse versin, insanı içten içe rahatsız eder, “Acaba altında gizli başka bir hesap mı var?” kuşkusunu yaratır. Kuaför salonlarımıza gelen müşterilerimizle kurduğumuz ilişkiler bu açıdan büyük önem taşır. İtibar kazanmanın yolu, müşterilerimizin servis sonrası salondan mutlu ayrılmasından geçer. Öte yandan yüksek itibarın beraberinde getirdiği saygınlık, inanç ve güven tüm işleri kolaylaştırır, engelleri ortadan kaldırır. 

İtibar bir üzerimize giyeceğimiz ya da ödünç alacağımız bir elbise değildir. Dışarıdan içeriye pohpohlamalarla elde edebileceğimiz bir değer olamaz.  İtibar kazanmak, tutarlı davranmayı ve bir karakter bütünlüğüne sahip olmayı gerektirir. İşletmenizin itibari ise müşterinizle kurduğunuz güven ilişkisine dayanır.

İtibarlı olmak için, sadece kendi çıkarımıza uygun olan durumlarda değil, hayatın her yanında karakter bütünlüğü içinde yaşamamız gerekiyor. Kimsenin yönlendirmesine ihtiyaç duymadan, her koşulda doğruyu ve yanlışı bulabilenlerin yani pusulası kendi içinde olanların, sosyal statüleri ne olursa olsun itibarlı kişiler olacaklarına inanıyorum.

Doğru ve yanlış, bize başkasının göstereceği bir istikamet değildir. Eğer istersek hepimiz doğruyu ve yanlışı bulabiliriz. İtibarı belirleyen tutum ve davranışlar evimizde, arkadaş çevremizde hangileriyse, iş hayatında da aynılarıdır. İtibar, öyle temel değerler üzerine inşa edilir ki bunlar, her yer her ortam her zamanda aynıdır, hiç değişmez.

İtibarın temelleri, annemizin babamızın bize henüz çocukken öğrettikleri erdemler üzerine kuruludur. Dürüst olmak, iyi niyetli olmak, diğerinin çıkarını kendi çıkarın gibi gözetmek, şeffaf olmak, hesap vermede gönüllü olmak, sadece bugünü değil yarını da düşünerek davranmak,  itibarlı olmaya yeter.

İtibarlı olmak, bireysel ve kurumsal sorumluluklarımızı sevmekle ve karakter bütünlüğümüzü hayata geçirilmekle elde edilir.İtibarlı olmak, girdiğimiz her ortamda “iyiliğin” yanında taraf tutma cesaretini göstermekle elde edilir.

Kaynak:www.temelaksoy.com

 

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Kuaför salonu nasıl çevreci olur?

0

Kuaför salonu nasıl çevreci olur?

Çevre kirliliğinin hızla arttığı dünyamızda, bizde kişisel ya da kurumsal olarak çeşitli önlemler almalıyız. Kuaförler ve müşteriler tarafından alınabilecek tek bir çevre önlemi bile tüm enerji kaynaklarını kurtarılmasına bir nebze de olsa faydalı olabilir. Peki kuaför salonları nasıl çevreci olur?

– Salonunuzda kullandığınız malzemeleri tercih ederken az paketli ürünleri tercih ederek, öncelikle işe çöplerinizi azaltmakla başlayabilirsiniz. –

– Sürdürülebilir yeşil bir kuaför olmak için en önemli unsurlardan biri de geri dönüşüm. Kuaför salonunuzda kullandığınız materyallerin, doğada hızlı kaybolan, geri dönüştürebilirliği yüksek bir içeriği olmasına dikkat etmelisiniz. Her plastik geri dönüştürülebilir değildir. Bu nedenle plastik ürünlerin tercihini yaparken, geri dönüştürülebilir olanlardan yana yapmalısınız. Artık materyallerinizi kağıt, plastik, demir gibi ayırarak, bağlı bulunduğunuz belediyenin yine ayrışmış malzemelere özel hazırladığı geri dönüşüm kutularına ayrı ayrı atmaya özen gösteriniz.

-Ayrıca bu ayrıştırma işlemi sayesinde, plastik malzemeler hammaddeye dönüştürebilir, cam malzemeler yeniden kullanıma kazandırılabilir. Hiç bir şekilde değerlendirilmesi mümkün olmayan atıklar ise toprağa gömülmek ve yakılmak süretiyle farklı enerji üretimleriyle fabrikalarda değerlendirilebilir.

-Saç atıklarının gübre olarak kullanılabileceğini de unutmayın. Saç, yiyecek gibi biyolojik artıkları biriktirerek, tarlalarda kullanımını sağlanabilinir.

-Artık kullanılmaz hale gelen elektrikli ve elektronik araç ve ekipmanlarınızı mutlaka elektronik atık birimlerine atınız. Bu birimlere elektronik market zincirlerinde kolaylıkla erişebilirsiniz.

-Çevresel duyarlılık konusunda en önemli konulardan biri enerji tasarrufudur. Aydınlatma sistemlerimizde kullandığınız ampullerin enerji tasarruflu olmasına mutlaka dikkat etmelisiniz. Yıkama, ısıtma ekipmanlarınızın da enerji tasarrufu sağlayan türlerden olmasını sağlayınız. Elektirikli ekipmanlarınızı ve aydınlatmalarınızın ihtiyaç dışında sürekli açık kalmasını engelleyiniz.

-Su tasarruflu çamaşır makineleri, duş başlıkları, tuvaletleri kullanın. Sıcak suyu bilinçli kullanın.

-Canlılıları ve doğayı koruma adı altında bir diğer önemli konu da hayvanların korunmasıdır. İşlemlerinizde kullandığınız boya, ilaç gibi kimyevi malzemelerin test edilmeleri aşamalarında hayvanlara zarar verilip verilmediğini araştırınız. Malzemeleri tedarik ettiğiniz firmaya dair araştırmalar yapınız.  Elde ettiğiniz bulguları meslektaşlarınızla paylaşarak bu tür ürünlerin kullanımını en aza indirgemeye çalışınız.

-Kullandığınız ürünlerin bitkisel içerikli olmasına özen gösterin.

 

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

Filiz Çelik-Alpeda’nın yeni ürünleri İstanbul Showroom’da

0

Filiz Çelik-Alpeda'nın yeni ürünleri İstanbul Showroom'da

Kuaför mobilyası denince akla ilk gelen Filiz Çelik- Alpeda markası farklı tasarım seçenekleriyle kuaförlük mobilyası sektörüne ışık tutuyor. 1978 Yılında 50 m2'lik bir alanda ticari faaliyete başlayan firma ,Nilüfer Organize Sanayi Bölgesinde faaliyet gösteriyor.

Yıkama setlerinden bay & bayan oturma gruplarına, bay & bayan tezgahlarından komidin gruplarına, bekleme gruplarından masaj & ağda yataklarına, çocuk tezgahlarından, çocuk oturma gruplarına ve aksesuar & aparatlarına kadar kuaför salon mobilyasında ihtiyaç duyulan her grupta hizmet veren firma kuaför salonlarını donatmaya devam ediyor.

Filiz Çelik- Alpeda yeni ürünlerini İstanbul Showroom'da sergileyecek.

Showroom adresi: Yukarı Dudullu Mah. Necip Fazıl Bulvarı Edep Sok. No:50 Ümraniye/ İstanbul

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975