Ana Sayfa Blog Sayfa 162

Yıpranmış Saçların Kurtarıcısı!

0
Yıpranmış saçların kurtarıcısı

L’Oréal Professionnel Serie Expert Absolut Repair Serisi Yenilendi!

Yıpranmış saç bakımı için kuaförlerin 1 numaralı tercihlerinden olan Absolut Repair Bakım Serisi yenilendi. Altın kinoa proteini ile zenginleştirilmiş formülüyle yenilenen Absolut Repair saç bakım serisi içeriğinde altın kinoa proteini içeriyor ve 7 üründen oluşuyor! Seride şampuan, saç kremi, onarıcı saç maskesi, onarıcı gold maske, saç bakım spreyi, serum ve durulanmayan bakım kremi bulunuyor.

Yapısındaki altın kinoa proteiniyle saça 7 kata kadar parlaklık sağlıyor. Yıpranmış saçları yeniden yapılandıran Absolut Repair, saç yüzeyini yenileyerek, incelmiş, yıpranmış ve kırılmış saç tellerine onarım sağlıyor. Yeniden canlanma sağlayarak, saçların daha yumuşak ve daha parlak olmasını sağlıyor. Kaybedilen nem dengesini yeniden kuruyor. Böylelikle saçtaki yıpranmalara bağlı kuruluğu giderebiliyor.

Son yıllarda çok popüler olan altın kinoa, güzellik vitamini B12’yi, saçtaki elastikiyeti artıran B2 vitaminleri içeriyor. Aynı zamanda da çok zengin bir protein kaynağı. 

Böylesine zengin içeriğe sahip bir bakımı saçlara uygulayınca etkisi de bambaşka oluyor! Her şeyden önce saçları kökten uca onarıyor. Yıpranan saçlar düzenli uygulamada eski sağlığına kavuşabiliyor. Saçlar onarıldığı için kırık oluşumu engelleniyor, saçlar korunuyor ve çok daha bakımlı görünüyor. Saçı yoğun şekilde besliyor ama beslerken ağırlaştırmıyor. Formülü sayesinde saçlara hafif bir dokunuş yaparak besliyor.


2019 Yılın Kuaförlerinden Muhteşem Koleksiyon

0
Birincilerin koleksiyonu

Yılın Kuaförü Yarışması 2019 birincileri Nilgün Ayvaz ve Burak Pir ile konuştuk.

Yarışmanın birincilik ödülü olan koleksiyon çekiminde yaratıcılıklarını sergileyen Nilgün Ayvaz ve Burak Bir bizimle hikayelerini ve duygularını paylaştılar.

Kesim-Renk Kategorisi birincisi Burak Pir

19 yıldır kuaför olan Burak Pir Gaziantepli ve beş buçuk yıldır kendi salonunu işletiyor. Mesleğine aşık olan Pir, hayranlıkla takip ettiği Hairist’te başarılı insanları görerek, bir hayalle Hairist Yılın Kuaförü Yarışması’na katılmaya karar verdi. İlhamını her zaman hayranlık duyduğu doğadan alarak saçları tasarladı. Sadece bir kez Mart ayında finalist olarak birinci olmayı başardı. Üçüncü olmayı beklerken, renklendirme kategorisindeki tasarımıyla 12 jüri üyesi tarafından birinciliğe layık görüldü. 

“Kalbim yerinden fırlayacak gibiydi sanki bir rüyaydı. Yıllardır kendimi görmek istediğim yerdeydim, ayaklarım titriyordu. Müthiş bir kalp atışı ve heyecan vardı. Bu inanılmaz bir duygu.”

Birinci olmak Burak Pir’in hayatında birçok şey değiştirdi. İnsanların ona bakış açılarının değişmesinden çok, onu örnek almaları ve çevresindeki kuaför dostlarının ben de katılmak istiyorum gibi şeyler söylemesi onu çok mutlu etti. 

Daha önce bir koleksiyon çekimi olmayan Pir çalışmaların ve ortamın harika olduğunu düşünüyor.’

Şekillendirme-Topuz Kategorisi birincisi Nilgün Ayvaz

21 yıldır Bursa’da kuaförlük yapan Nilgün Ayvaz, 2018’deki Hairist Yılın Kuaförü Yarışması’nı yakından takip ederek her ay neler yapıldığına baktığını söyledi. Özellikle Pınar Yıldırım’ın işlerini çok beğenen Ayvaz, 2019’da 8 kez finalist oldu. İlk kez Temmuz ayında finalist olmasının ardından oğlunu dünyaya getirdi. Sürecin oldukça zor ama bir o kadar da güzel olduğunu belirtti. Her ay farklı tasarımlar yaparken ilhamını hem Estetica Dergisi’nden hem de yurt dışındaki kuaförlerin tasarladığı saç modellerinden aldı. 

“Hairist 2019’un ortamı çok heyecanlıydı. Ellerim titriyordu zaten. Çok mutluydum. Çok özel bir geceydi.”

Birinci olmayı hiç beklemeyen Nilgün Ayvaz, birinci olduğunu öğrendiğinde şok olduğunu, şaka gibi geldiğini ve çok heyecanlandığını söyledi. 

Saç: Nilgün Ayvaz

Fotoğraf: Zeynel Abidin Ağgül

Styling: Aslı Jackson

Makyaj: Altier Academy

Artistik Destek: Emrah Kemendi, Suat Tekten, Cemil İrez, Mahmut Ebil, Yıldırım Özdemir

Inoa Challenge’a Hazır Mısınız?

0
Inoa Challange

Eğer cevabınız “Evet” ise yapmanız gereken tek şey boyanızı müşterinizin önünde hazırladığınız bir video çekip #inoachallenge veya #inoameydanokuma etiketiyle paylaşmak ve bir kuaför arkadaşınızı challenge’a davet etmek.

Üstelik Inoa Challenge’a katılan her bir kuaför adına L’Oréal Professionnel, daha güzel bir gelecek inşa etmek için Tema’ya 10 adet fidan bağışında bulunacak!

Hadi siz de boyanızı müşterinizin önünde karıştırın; hem farkınızı ortaya koyun hem de daha güzel bir gelecek için sizin adınıza fidan bağışında bulunulsun!

KD Artistik Takımı’nın Frida Koleksiyonu

0
frida kahlo

Hairist’e damgasını vuran, Frida Kahlo ilham alınarak hazırlanan, Kuaförler Derneği Artistik Takımı tarafından oluşturulan Frida koleksiyonu büyük beğeni topladı. İkonik ressam Frida Kahlo’nun güzellik algısını değiştiren stiliyle yapılan makyajı, Artistik Takımın yaratıcı dokunuşlarıyla tamamlandı.

Kuaför Esnaf Odalarında Son Durum nedir?

0
Kuaför Esnaf Odalarında Son Durum nedir?

Seçimler öncesi verilen sözlerin üzerinden ne kadar geçti? Kuaförlük sektöründe en geniş örgütlenmeye sahip olan esnaf meslek odalarının son seçimlerinin üzerinden geçen süreyi pek çoğunuz hatırlamayacaktır…

Adeta yüzyıllardır devam ediyor gibi… Büyük vaatlerle başlayan seçimler ‘aynı tas aynı hamam’ sözünü doğrularcasına seçim sonrası hep olağan gelen aynı sessizlikte.

Seçim dönemi rüzgar gibi geçti… Hepsi bu kadar…

Aslında herhangi bir vaat verilmeden ‘biz yasayla tanımlanan işleri sürdürmek için memurluğa adayız’ dense daha doğru olacaktır.Ama bunun yerine pek çoğumuzun gerçekleşmeyeceğini bildiğimiz vaatlerle yola çıkıp sonra sessizliğe bürünmek… 
İçine sinenler mutlaka vardır… Zaten mesele bu değil mi? Hazım meselesi… 2 yıl dolmak üzere… Bu nedenle kuaför esnaf odalarında son durum nedir? başlıklı bu yazı ilginizi çekecektir.

Verilen sözlerden seçmelere bir bakalım:

1-Seçim akabinde detaylı bir mali analiz yaptıktan sonra, ilk işimiz oda merkezimizi satın almak olacaktır.


2-Meslek odamızın daha yeni ve modern bir internet sitesi olacaktır. Bu internet sitesinden sürekli bilgilendirme, güncel içerik, ulusal ve uluslararası kuaför haberleri ile beraber gündelik güncellenen bir yapı oluşturacağız.


3-Haksız rekabet yapan salonlarla mücadele için özel bir birimi oluşturacağız.

4-Geçmiş yıllarda yoğun çabalarımız ile katıldığımız uluslararası yarışmalardaki başarılarımızı tekrarlayacağız.


5-5362 Sayılı Yasamızın bize mümkün kıldığı kazançlar dışında, odamızın gelir elde etmesi için profesyonel bir şirket kurulması zaruri bir ihtiyaç olduğunu görüyorum. Eğer bir şirketimiz olmaz ise yalnızca eğitim, aidat toplama gibi kısır kazançlar ile düzgün bir yapı oluşturmak maalesef çok zor.


5- Kuaförler topluluğunu bir vücut haline getirmek için, ilk yapacağımız uygulamalarımızdan birisi Akil Kuaförler Heyetini oluşturmaktır. Bu heyetimiz sektörümüzün duayenilerinden ve bütün kuaför dostlarımızın sevgisini, saygısını kazanmış meslektaşlarımızdan oluşacaktır.


6-Kuaförlerimizin mesleğe başlamalarından, gelişme ve elde ettikleri başarılarını ve başarısızlıklarını konu alan filimler çekeceğiz. 30’ar dakikalık ustalık filmleri çekeceğiz ve gençlerimizin bu deneyimlerden bir ömür boyu faydalanmasını sağlayacağız.

Daha devamı olsa da yazmaya gerek yok…

Pek çoğu ne yazık ki bir web sitesine dahi sahip değil, olanlarda yer alan en güncel bilgi ise neredeyse aylar öncesine ait. İlk başta da seçimi kazandıkları fotoğraf yer alır hep nedense…
Hemen altını çizeyim. Burada herhangi özel bir oda hedef değil… Elime ilk geçenlerden alıntılar paylaştım. Kimse özel olarak üstüne alınmasın.

Cevap verecekseniz de ne olur güzel Türkçemizin dil bilgisi kurallarına uygun olarak cevap verin. Yoksa bazılarının kurmayı vaat edip bir türlü kuramadığı kurullarına Türkçe kurulu da eklemenizi önereceğim...

Bu arada ulaşabileceğimiz meslek odası başkanlarına röportaj soruları göndererek neyi vaat ettiniz ve neyi gerçekleştirdiniz soruları göndereceğiz. Bakalım cevap gelecek mi? En son böyle bir yazıyı Federasyona göndermiştik aylar önce… Ne ses var ne seda…

Neydi güzel deyim: Balık baştan kokar… Umarım yanılırım da cevaplar gelir…Kızmak yok beyler! Eleştiri aynı zamanda dürtmedir! Belki hızlandırmak, kimilerine iş yaptırmak, kimilerine de sadece öz eleştiri yapmak için etkisi olabilir. 

Hedefimiz aynı değil mi? #kuaförlükdünyanınengüzelmesleği! Siz de bunu haykırabiliyorsanız aynı gemideyiz!

Kuaför Esnaf Odalarında Son Durum nedir? Geriye hemen hemen 2 yıl kaldı.

Erkan Güzel - Estetica Dergisi Genel Yayın Yönetmeni

Şimdi Wella’yı kim alacak?

0
Wella’yı kim alacak?
Wella’yı kim alacak?

Coty’nin Wella, OPI ve ghd gibi profesyonel markaları bırakma kararının ardından hisse senetleri değer kazanırken en büyük soru bu markaları kimin alacağı…

Bu markaların satışından 8-9 Milyar ABD doları gelir bekleyen Coty, bu gelir ile kısmen zararlarını karşılayacak ve bir kısmını da şirketin %60 oranında sahibi olan Almanya’nın milyarder ailesi Reimannlara ait JAB’ye aktaracağını açıklamıştı.

P&G, 2001 yılında Clariol markasını 4,9 milyar dolara, 2003’te de Wella markasını 6,9 milyar dolara satın almış ve tamamını 2016’da Coty’e satmıştı.

2016’da Procter&Gamble ’dan satın alınarak Coty bünyesine geçen profesyonel bölümde entegrasyon ve tedarik zincirine ilişkin sorunlar yaşandığı da çıkan haberler arasında yer alıyor.

Ve Coty, sadece 3 yıl sonra profesyonel markalara veda etmeye karar verdi.

Tahminler, tahminler, tahminler…

Wella şimdi ezeli rakiplerinden birinin eline mi geçecek yoksa yatırım fonlarına mı gidecek?

En büyük potansiyel Henkel gibi görünse de son yıllarda yaptığı satın almalar (Pravana, Shiseido Kuzey Amerika, Joico, Alterna )  nedeniyle 2015’te de satın almayı düşündüğü konuşulan Wella ve diğer markaları şimdi  tekrar satın almayı düşünür mü? Bir soru işareti… Satın alırsa neler olur?

Wella’ya ev sahipliği yapmaya uygun bir diğer adayın daha önce de ilgisini gösterdiği yazılan ve Goldwell’i başarıya taşıyan Japon Kao Grubu.

L’Oreal, Unilever, Colgate-Palmolive ve bir süre önce Elizabeth Arden’i bünyesine katan Revlon ile Aveda ve MAC gibi bildiğimiz markaları bünyesinde bulunduran Estee Lauder’de düşük ihtimalli potansiyel alıcılar olabilir.

Bir diğer opsiyon tabii ki her zaman Çinlilere ait… Bir bakmışsınız ki Çinliler 135 yıllık geçmişi olan bir markayı satın alarak Avrupa’nın göbeğinde biterler…

Şimdi Wella’yı kim alacak?

Coty’nin hedeflediği satış tarihi olan 2020 ortasına kadar Wella dünyasını sancılı bir süre bekleyecektir. Tabii ki ardından yeni ev sahibiyle entegrasyon süreci derken pazarın dinamikleri de farklı şekilde değişebilir.

Şimdi Wella’yı kim alacak? Bekleyip hep birlikte göreceğiz.

Merakla Beklenen Andy Warhol Sergisi, UNIQ Expo’da Kapılarını Açtı!

0
Andy Warhol

Pop Art’ın öncüsü Andy Warhol ve bu akımın en önemli temsilcilerinin orijinal eserlerinin yer aldığı Andy Warhol sergisi açıldı. Odeabank’ın ana sponsorluğunda 29 Mart’a kadar sürecek olan sergi, İstanbul Maslak’taki UNIQ Expo’da, 1500 metrekarelik dev bir Pop Art arenası sunuyor.

UNIQ Expo, sanatın dahilerini tutkunlarıyla buluşturmaya devam ediyor ve bu kez 1950’li yılları İstanbul’un kalbine taşıyor. Odeabank’ın ana sponsorluğundaki Andy Warhol sergisi, Pop Art’ın öncüsü Andy Warhol başta olmak üzere, yine bu akımın en önemli isimleri arasında olan Keith Haring, Roy Lichtenstein ve James Rosenquist’in 100’den fazla orijinal eserini sanatseverlerle buluşturuyor. Begüm Alkoçlar küratörlüğündeki sergi ayrıca, yaratıcı yetenekler ve endüstriler için sürdürülebilir destek programı McArt.ist iş birliği ile yeni nesil çağdaş sanat temsilcilerinin eserlerinden oluşan seçki çalışmalara da yer veriyor.

Merakla Beklenen Andy Warhol Sergisi, UNIQ Expo'da Kapılarını Açtı!

Andy Warhol’un ünlü sözü “Bir gün herkes 15 dakikalığına ünlü olacak” ile ziyaretçilerini karşılayan sergi, Pop Art’a saygı duruşu niteliğindeki #SagolWarhol mottosuyla karşımıza çıkıyor. 1500 metrekarelik dev bir Pop Art arenası olan sergi, her alanında sanatın en eğlenceli ve en renkli halini karşımıza çıkarıyor. Andy Warhol’un ikonikleşen Marilyn Monroe, Campbell Soup ve Flowers gibi birçok ünlü eserine yer verilen sergide Warhol’un atölyesi olan ve aynı zamanda dönemin sanatçılarının, sanatseverlerinin buluşma noktası olan Factory de yer alıyor.

Merakla Beklenen Andy Warhol Sergisi, UNIQ Expo'da Kapılarını Açtı!

Sergide, reklam ve çizgi roman öğelerini birlikte kullandığı çalışmalarıyla ün kazanan Roy Lichtenstein ise, orijinal eserlerinin yanı sıra, ikonik eseri Van Gogh odasının enstalasyonuyla karşımıza çıkıyor. Grafitileriyle Pop Art’ın ünlü isimleri arasında yer alan Keith Haring ise, Andy Mouse, Best Buddies gibi orijinal eserleriyle sergideki yerini alıyor.

Sergi, Best Buddies projesine dikkat çekiyor…

Merakla Beklenen Andy Warhol Sergisi, UNIQ Expo'da Kapılarını Açtı!

Andy Warhol sergisi, Best Buddies projesine de anlamlı bir destek veriyor. Keith Haring’in logosunu hazırladığı Best Buddies projesine dikkat çeken sergi farkındalığı artırmayı amaçlıyor. 2019 yılı itibariyle 30. yılına giren küresel proje, ABD’de 50 eyalette ve 53 ülkede uygulanıyor. Best Buddies programıyla, zihinsel ve gelişimsel engelleri olan bireyler için bire bir dostluklar, entegre istihdam ve liderlik geliştirme fırsatları yakalanıyor.

Dahilerden ilham alan yeni nesil Pop-Art temsilcileri bu sergide…

Andy Warhol sergisi, yaratıcı yetenekler ve endüstriler için sürdürülebilir destek programı McArt.ist iş birliği ile yeni nesil çağdaş sanat temsilcilerine de fırsat yaratıyor. 11 temsilci, dikkat çeken yaratıcı işleriyle sergideki yerini alıyor.

7-70’e, Pop Art ile iç içe interaktif bir deneyim…

“Sanata herkes dokunsun” misyonunu üstlenen sergi bu kapsamda, Pop Art ve Andy Warhol’u tüm yönleriyle tanıtırken, çeşitli atölye çalışmaları, etkinlikler ve sanat sohbetleriyle ziyaretçilere interaktif bir deneyim de sunacak. 29 Mart’a kadar devam edecek olan ve 7’den 70’e herkese hitap eden sergide çocuklar; Andy Warhol’un renkli Pop Art dünyasını ve 50’li yılların tüketim çılgınlığını keşfederken, sanatın keyifli, eğlenceli tarafıyla da tanışacaklar. Roy Lichtenstein’ın Van Gogh odasında hayal dünyalarını genişletecek, New York sokak sanatçısı Keith Haring’in grafitileriyle renklenecek, 60’lı yılların diskoteğinde dans edecek ve eğlenerek öğrenecekler.

Andy Warhol sergisinin biletleri Biletix’te!

Merakla Beklenen Andy Warhol Sergisi, UNIQ Expo'da Kapılarını Açtı!

Sergi Saatleri:

Pazartesi – Cuma : 10:00 – 18:00

Cumartesi : 10:00 – 19:00

Pazar : 10:00 – 18:00

MM Bahçecik’ten Kehribar Koleksiyonu

0
MM Bahçecik

Saç modası soğuk ve küllü renklerden yavaş yavaş vazgeçiyor.

Sıcak sarı dorelerden başlayan kehribar taşının renklerindeki yansımalar,yaz aylarında bizi daha neşeli ve çekici hale getirirken;biraz daha koyu ve canlı kehribar tonları ise kış aylarında bizi daha dinamik,karakteristik ve güçlü göstermeye yardımcı olacaklar.

Saç şekillendirmeleri ise kişinin özgür iç dünyasını dışarı yansıtacak modeller üzerine kurgulanıyor olacak.Kadınlar kendilerini daha cesur ve daha çekici hissedecekleri saç şekilleri ile buluşacaklar.

Cesur bukleler,asi kıvırcık dalgalar ve bir o kadar doğal ama agresif düzlerle iç içe saç modelleri vizyonda olacak.

Saç&Makyaj: MM Bahçecik

Fotoğraf: Zeynel Abidin Ağgül

Styling: Özgür Masur

Ürünler: L’Oréal Professionnel

Koleksiyonun tamamı Estetica Dergisi Yaz Sayısı’nda!

Estetica Dergisi’ne abone olmak için hemen formu doldurun, arayalım!

Hata: İletişim formu bulunamadı.

L’Oréal Atölye’de İnovasyon ve Dijital Dönüşüm Zirvesi

0
L'Oréal Atölye'nin İnovasyon ve Dijital Dönüşüm Zirvesi

L’Oréal Atölye’de İnovasyon ve Dijital Dönüşüm Zirvesi 4 Kasım tarihinde gerçekleşirken dijital dünyanın önemli isimleri bir araya gelerek, yeni dijital dünyanın kuaförlükteki yerini aktardı. Google, Instagram, TBWA, WM & Future Bright Group’un değerli isimlerinin katıldığı İnovasyon&Dijital Dönüşüm Zirvesi’nde sektörün en iyi firmalarının üst düzey yöneticileri dijital dünyanın bilinmeyenlerini 100’e yakın katılımcı ile paylaştı.

L’Oréal Atölye’de İnovasyon ve Dijital Dönüşüm Zirvesi önemli isimlerle doluydu:

Yılın en büyük dijital birlikteliğinde FutureBright’ın Kurucu Ortağı Akan Abdula Kriz dönemlerinde kadın tüketiciyi; Google’ın Dijital Strateji Danışmanı Özgür Deniz Aydın Google saç trendleri, my business ve haritalarda görüntülenmeyi; TBWA’nın CMO’su Nüzhet Algüneş sosyal medyanın gücünü ve kuaförlük dünyasına katkılarını; Facebook’un FMCG Yöneticisi Ece Ademoğlu kuaförlük dünyasında Instagram’ı, işletme profillerinin nasıl olması gerektiğini; son olarak GroupM’in Teknoloji ve Dijital Çözüm Ortağı Sibel Ülkü de yeni tüketicinin yolcuğunu ve gelişen ve dijitalleşen kadını anlattı.

Siz de benzer etkinliklerde yer almak için L’Oréal Professionnel ekipleri ile görüşebilirsiniz.

L'Oréal Atölye'de, 4 Kasım'da gerçekleşen İnovasyon ve Dijital Dönüşüm Zirvesi'nde dijital dünyanın önemli isimleri bir araya gelerek, yeni dijital dünyanın kuaförlükteki yerini aktardı.
L'Oréal Atölye'de, 4 Kasım'da gerçekleşen İnovasyon ve Dijital Dönüşüm Zirvesi'nde dijital dünyanın önemli isimleri bir araya gelerek, yeni dijital dünyanın kuaförlükteki yerini aktardı.
L'Oréal Atölye'de, 4 Kasım'da gerçekleşen İnovasyon ve Dijital Dönüşüm Zirvesi'nde dijital dünyanın önemli isimleri bir araya gelerek, yeni dijital dünyanın kuaförlükteki yerini aktardı.

Kısa saçı şekillendirmenin 4 yolu

0
Kısa saçlara 4 model

Konu kısa saç olunca günlük kullanım için şekillendirme oldukça kolaydır aslında. Nicole Iroh da bu konuya değinerek 4 kısa saç modeli örneği veriyor.

Bu model için 90’ların ikonik Demi Moore saçı diyebiliriz. Kaküller alnı kaplıyor, hacim ve doku kazandırılmış saç zahmetsiz bir görünüm kazanıyor.

Geriye doğru taranmış ıslak görünümlü kısa saçlar yuvarlak yüzlere daha uygun olduğu söyleniyor. Bu şekillendirme ayrıca saça uzunluk da kazandırıyor.

50’lerin Amerikan stili, ön kısımlara, arkaya doğru fön çekilmiş bir model her zaman modern görünüme sahip. 2019-2020 yılına uyum sağlamak için ise ipeksi bir fular ile desteklenebilir.

Parmak dalgası, özel günler için kısa saçların vazgeçilmezi! Muhteşem Gatsby yansımalarının yarattığı retro tarzının yanı sıra modern kadınların parti görünümlerinin mükemmel parçası.

Kısa saçı şekillendirmenin 4 yolu için sitemizde farklı yazıları da inceleyebilirsiniz.