Chameleon (Bukalemun), Stephanie ve Ashley Gamble’ın bu güzel renk güçlü koleksiyonunun adı. Nitelikli kesim ve bitiş, pastel pembelerden koyu morlara kadar göz alıcı tonların çarpıcı yelpazesini kusursuz bir şekilde vurguluyor ve tamamlıyor.
LÜKS VE MÜKEMMELLİK DOĞA İLE UYUM İÇİNDE: JEAN PAUL MYNÈ
İnsan sağlığına tam saygılı, doğal veya doğal etkili hammaddeleri kullanan hayvansal kökenli hiçbir madde içermeyen en üst kalite hassas, nazik, kaliteli ve yüksek performanslı ürünler sunmayı hedefleyen Jean Paul Mynè; en seçici ve çevreye duyarlı tüketicilerin taleplerini karşılayan, çevre ile tamamen uyumlu mükemmel kozmetik ürünler sayesinde bir “Güzellik Dünyası” yaratmanın mümkün olduğuna inanıyor.
DOC COLOR & COLOR JUICE
YENİLİKÇİ FORMÜL

WaterLESS is MORE
Suyun yerine kullandığımız Aloe Vera, Spiriluna, zeytinyağı, Limnanthes alba yağı, aminoasit kompleksi, hakiki vetiver yağı, Shea yağı, deniz kolajeni ve babassu yağı gibi saçları yeniden yapılandıran ve koruyan maddelerle zenginleştirilmiş; Dünyanın ilk ve tek su içermeyen Aloe vera bazlı % 100 Vegan saç boyaları.
DOC OLEODEC
Dünyanın ilk amonyaksız ve Yağ Bazlı açıcısı
GÜVENLİ , SAÇ ve SAÇ DERİSİNE NAZİK
İçerdiği Pirinç yağı, zeytinyağı, argan yağı babassu yağı, Limnanthes alba yağı gibi değerli yağlar sayesinde, açma işlemi sırasında; saç ve saç derisi için koruyucu, nemlendirici ve besleyici ve yatıştırıcı bir etki sağlar.
NAVITAS ORGANIC TOUCH
Organik Pigmentler ile Doğrudan Renklendirme

ÜÇLÜ ETKİ – RENK, PARLAKLIK, YENİDEN YAPILANDIRMA
Navitas Organic Touch şampuan ve saç maskesi, Olağanüstü bir kozmetik baz ile akıllıca birleştirilen yüksek kaliteli organik pigmentlerden oluşan, amonyaksız doğrudan renklendirme serisidir.
- İstenmeyen renkleri düzeltir veya kontrol eder
- Saç rengine derinlik katar
- Saç derisi ve saçları temizler canlılık katar
- Saçı besler, nemlendirir.
- Saça doğal ışıltılar katar
- Saçı tonlar
- Renk karışımları ile eşsiz bir ton yaratılabilir
- % 100 Vegan

OXILOCK PLASMA
Moleküler Yeniden Yapılandırma

Kalıcı saç boyasının ortaya çıkmasından beri sektördeki ilk gerçek devrim
Organik bileşenlerden oluşan özel bir karışımolan OXILOCK PLASMA, saçın hasar görmüş keratin liflerini yeniden canlandırır. Salonda kimyasal işlemlerle beraber kullanıldığında, “Mucizevi” sonuçlarla beraber saçın sağlığını geri kazanmasını sağlar. Saçlar, kırılmalara karşı dayanıklılık ve kırılganlığın azalması bakımından, inanılmaz ölçüde sağlığını geri kazanır.
- Çalışma şeklinizi değiştirmez
- Standart boyama ve renk açma işlemlerine yeni adımlar eklemez
- Keratin bağlarını arttırarak önceki uygulamalarda hasar gören sülfür köprülerini iyileştirir ve sağlamlaştırır
- Saç kalitesini ve yapısını gözle görülebilir bir şekilde hızlıca iyileştirir
THERMO REPAIR TOP UP “BOTOX” SENSATION
Termal Yeniden Yapılandırma
Saça oldukça basit bir şekilde uygulanan profesyonel ve prestijli, “BOTOX etkili” bakım ürünüdür.
Uygulandığı anda hızlı dolgunlaştırma özelliği, saça kökten uca görülebilecek şekilde en üst düzeyde dolgunluk, hacim, güç ve çarpıcı bir parlaklık ve yumuşaklık verir.
KERATIN PLUS GOLD

Kıvırcık ve elektriklenmiş saçların düzleştirilmesi ve hacminin azaltılmasına yardımcı spesifik bakım ürünüdür.
KERATIN PLUS GOLD, organik asitlerden, şeker, aminoasitler, selüloz türevleri ve bitkisel proteinlerden oluşan bir karışım kullanır. Keratin disülfit bağlarına zarar vermeden şaşırtıcı bir hacim azalımı sağlayarak, saçlara daha uzun süreli, düz bir görünüm, parlaklık, yumuşaklık kazandırır.
Alerjen, formaldehit ve diğer zararlı Aldehitleri içermez.
Muhteşem Gelin Saçları: RAFAEL BUENO’dan FRIGILIANA
Gelin saçlarına farklı ve göz alıcı bir yorum katan Rafael Bueno’nun Frigiliana koleksiyonu, özünde sadeliği olan sihirli bir koleksiyon. Bu yeni gelinlik koleksiyonu için, Rafael Bueno Peluqueros ve ekibi doğadan ilham aldı: bu güzel yerden ilham alan ve denizin dalgalarını andıran dalgalı saç, geleneksel bir at kuyruğu veya karmaşık bir örgü, bu Frigiliana.
Rafael Bueno Peluqueros, FRIGILIANA koleksiyonunu şöyle yorumluyor;
”Birinin zihninde mükemmel bir resim gibi sabitlenmiş, zaman içinde donmuş gibi görünen beyaz badanalı bir kasaba keşfederiz. Büyüyü ve tarihi eşit parçalarla gizleyen bir yer. Dolambaçlı sokaklar ve beyaz evler arasında kaybolmak için bir sahne. Seni büyüleyecek ya da belki de aşık edecek bir manzara.
Sierra de Almijara ve Akdeniz arasında bulunan Frigiliana, deniz kokan ve geleneğin tadına bakan güzel bir Malagueño kasabasına sahip. Sokaklarının beyazının, gökyüzünün mavisi ile tokalaştığı bir yer.
Köşeleri arasında, duvarlarda güneşin öptüğü kireç kadar göz kamaştırıcılıkta beyaz giymiş gelin bir buluyoruz. Aşık olan ve kendine aşık eden bir kadın. Sokaklarının parke taşlarını, mavi kapılarını ve kiremitlerin kontrastını keşfederken, gelinliğimiz, çiçekler ve barlar arasında mükemmel bir Endülüs ortamında ilerliyor.”
Saç Asistanı: Moyses Utrera
Fotoğrafçı: Juan Trujillo
MUA: Ariadna Caparrós
Tasarımcılar: Victoria Imaz, Maria Baraza ve José María Peiró
Model: Cristina Mesa
Başlıklar: Martina Dorta
Koordinasyon ve stil: Rodolfo Mcartney
Rafael Bueno Peluqueros kimdir?
35 yaşındaki Malaga’dan kuaför ve stilist olan Rafael Bueno Ruiz, profesyonel kariyerine 15 yıl boyunca aile mesleği olan kuaförlük salonlarında çalışarak başladı. Çalışma hayatını kuaförlük ve stil çalışmalarıyla birleştirdi. 2004 yılında kendi markasını çıkarmaya karar verdi: Rafael Bueno Peluqueros.
Mesleği her zaman açıktı: hayalin dünyası.
Malaga salonunda genetik kapasitesi ve savoir faire öğretim kurslarının gelişimiyle, moda dergileri ve bloglarına katılarak koleksiyonlarını tutkulu bir şekilde oluşturdu.
Salonu, Endülüs’ün Malaga kentinde bütün yarımadanın ününü genişleten bir referans oldu.
Başarısının kaynağı, Rafael’in tüm trendlere ayak uydurmak için temel olduğunu düşündüğü projenin önemli bir parçası olan tüm ekibin sürekli eğitim alması. Rafael Bueno, yaratıcılığını teknik kalitesini, bilgeliğini ve saç sanatını heyecanlandıran koleksiyonlarına yansıtıyor.
Kuaförlük ve şekillendirme dünyası hakkında kendisini ifade etme kaygısı, Hola Fashion’da blogunu oluşturmasına ve bazı makaleler yazmasına neden oluyor. Ayrıca, Rafael moda hakkında da tutkulu. David Delfin, Custo Barcelona, Antonio Banderas, La Perla, Elena Benarroch ve Agatha Ruiz de la Prada ve birçok tasarımcı için çalıştı. Usta kuaförlük sanatıyla birlikte stil ve moda konusundaki zengin bilgi birikimi, Rafael Bueno Peluqueros’u Patricia Yurena, Elena Tablada, Beatrice de Orleans veya Bordiu ailesi ve Eva Longoria gibi tanınmış bir “ünlü” marka haline getiriyor .
Rafael Bueno, kariyerinde olağanüstü ödüller kazanıyor. 2015 yılında Foro Europa Altın Madalyası’nın yanı sıra, kariyerini tanıdığı için Renk Görme kategorisinde Trendvision Bronz Ödülü’nü aldı.
Diğer koleksiyonları görmek için buraya tıklayabilirsiniz.
HAIRKRONE’dan #MyTreasure Koleksiyonu
Tasarladıkları saçlarda keskin hatları, pastel renkleri ve sokak stilini öne çıkaran HAIRKRONE‘un #MYTREASURE koleksiyonu, sosyal ağlarda profillerinde aktardıkları görüntüye öncelik verilerek kentsel karakterleri farklı kültürel geçmişlerden yeniden yaratan Z neslinden esinlenmiştir. Tasarlanan saçlarda keskin hatlar, pastel renkler ve sokak stili dikkat çekiyor.
FİNALİST “EN İYİ VİDEO” KATEGORİ AIPP ÖDÜLLERİ 2019-2020
Saç: HAIRKRONE
Instagram: @hairkrone
Fotoğrafçı: David Arnal
Instagram (@davidarnalteam)
MUA: HAIRKRONE
Stylist: Visori FashionArt
Instagram (@visorifashionartstudio)
Video: Nito Solsone Fernández
Diğer koleksiyonları görmek için buraya tıklayabilirsiniz.
KUAFÖRLER İÇİN 14 INSTAGRAM ÖNERİSİ:
Dünyanın dört bir yanında aktif 1 milyar instagram hesabı var. Bu aktif hesapların %90’ı bir işletmeyi takip ederken, 500 milyonu da her gün Instagram Hikayeler’i kullanıyor.
Kuaför salonunuzu öne çıkarmak, yeni müşteriler kazanmak ve salonunuzun ruhunu Instagram’a yansıtmak sandığınızdan çok daha önemli. Çünkü, müşteriler artık bir kuaför salonunu ziyaret etmeden önce Instagram hesabını kontrol ediyor, salonu ve saç tasarımlarını inceliyor. Instagram hesabınızı, kuaför salonunuza uygun bir şekilde düzenleyerek nasıl daha fazla kişiye erişebiliceğinize dair altın ipuçları bu yazıda.
( Biraz uzun ama okunmaya değer 🙂 )
Instagram İşletme Profiline Geçin
Sıradan bir salon Instagram Profilinden, Instagram İş Profiline geçmek için en fazla 10 dakika gerekir ve müşterilerinize uygulama içinde doğrudan bir iletişim yöntemi sağlar. Bir işletme profiliyle, müşterilerinizin işletmenizin adresini almasına , salonunuzu aramasına, size e-posta göndermesine veya hatta randevu almasına olanak tanıyan birkaç iletişim düğmesi ortaya çıkar . Bu işlemi Instagram’da Ayarlar seçeneğinden İşletme Profiline Geç sekmesine basarak gerçekleştirebilirsiniz.

Format ve Karakter Oluşturun:
İşletmenizi nasıl tanımlarsınız? Salonunuzun ambiyansı nasıl? Müşterilerinizle nasıl iletişim kuruyorsunuz? İşte bu soruların cevabı, sosyal medyanızı nasıl yöneteceğinize dair ipuçları sunuyor.
Dağınık ve bağımsız paylaşımlar yerine bir konsept oluşturmak, anasayfanıza düzen getirecek ve görüntü kirliliğinin önüne geçecektir. Büyük yazılar, büyük logolar kullanmaktan, herkese hitap etmeyecek müzikler kullanmaktan kaçının. Evet tarzınızı yansıtmak önemli ama zevkler ve renklerin göreceli olduğu kuralından yola çıkarak orta yolu bulmaya gayret edin.

Unutmayın potansiyel müşteriler, salonunuzu ve saç tasarımlarınızı görmek için Instagram hesabınızı ziyaret ediyor. Kişisel paylaşımlar yapmaktan kaçının.
Bağlantı Kurun:

Yeni müşterilerle bağlantı kurun, mevcut müşterilerle iletişime geçin. İşletmenizin samimi ve sıcak kanlı olduğunu burada da hissettirin.Yorumlara cevap vermeye özen gösterin ve size DM’den soru soran müşterilerinize saç bakımı, fön gibi küçük hediyeler sunarak salonunuzu ziyaret etmesine teşvik edin.
Bilgilendirici Olun:
Sık sorulan sorular, doğru bilinen yanlışlar, kullandığınız ürünler, işlem detayları ve bakım önerileri gibi birçok içerik sunarak müşterilerinize Instagram sayfanızda cazibe alanı oluşturun.
Fotoğraf Çekimi ve Çözünürlük Meselesi:
Salonunuzda saç tasarımlarınızın fotoğrafını çekeceğiniz bir alan oluşturun. Bu alanda saçın tüm hatlarını göstermek için ayaklı bir çekim ışığı kullanın ve ışığı doğru kullandığınıza emin olun. Koyu renk arka plan, saçın öne çıkmasını sağlayacaktır. Düşük kaliteli, kötü çözünürlüklü, yoğun filtre kullanılmış fotoğraflar ve videolar olumsuz bir algı yaratmakta.
Salonunuzun güzel alanlarını değerlendirin:
Müşterilerinizin bekleme alanlarını, sigara veya çay kahve içtiği alanları güzelleştirerek bir konfor görünümü oluşturun. Oluşturduğunuz bu görünümleri yine güzel bir konseptle paylaşarak burada beklemenin o kadar da sıkıcı olmadığını ima edin.
Renk Şemalarını Kullanın:
Tıpkı kuaför salonunuzun iç tasarımına önem verdiğiniz gibi Instagram hesabınıza da özen gösterin. Fotoğraf ve videoların anasayfanızla uyum içinde olması, müşterilerinizin gözüne hoş gözükecektir. Burada renklerin geçişlerinden veya renk şemalarından yararlanabilirsiniz.
Örneğin: 1 hafta boyunca bakır tonlu paylaşımlar yaparken, bir sonraki hafta sarı tonlarını paylaşabilir veya kontrast geçişli paylaşımlar yapabilirsiniz. Eğer böyle plan oluşturmak zor geliyorsa, eşit ölçülü beyaz çerçeve kullanmak yine dağınık görünümün önüne geçecektir.
Ölçülü Hashtag Kullanın:
Yığın dolusu hashtag kullanmayın. Yine herkesin tahmin edemeyeceği hashtagleri de kullanmaktan kaçının. Daha küresel ve aranma hacmi olan, konunuzla doğrudan ilişkili; sınırlı sayıda hashtag kullanın. Örneğin:#hairstyles #blondehair #saçmodelleri #sarısaçmodelleri gibi hem türkçe hem de ingilizce hashtagler kullanarak küresel iletişim yakalayabilirsiniz.

Öncesi ve Sonrası :
Yaptığınız saç tasarımlarının fotoğraflarını mutlaka müşterinin izni dahilinde çekin. Öncesi ve sonrası paylaşımları her zaman büyük ilgi görmüştür. Öncesi ve sonrası paylaşımlarında hatta bütün saç tasarımı paylaşımlarında, müşterinizin yüzünü doğrudan göstermemeye çalışın. Diğer takipçiler yalnızca saç tasarımıyla ilgileniyor.
Ekibinizi Tanıtın:
Unutmayın, işletmenizin en önemli değeri ekibinizdir. Salonunuzda hizmet veren profesyonelleri, yetenekli amatörleri tanıtın. Hangi alanlarda yetenekli ve uzman olduklarını, hangi başarılara sahip olduklarını anlatın. Müşterilerinizi o kişilerden randevu almaya teşvik edin. Her hafta farklı bir ekip üyesi ön plana çıkararak, yeni bir konsept oluşturabilirsiniz. Ekip üyesinin fotoğraflarını saçı tasarlarken veya salon içinde bir alanda dururken paylaşabilirsiniz. Kişisel fotoğrafları paylaşmaktan kaçının.
Pozitif Olun:
İşler yolunda gitmediğinde bile bunu tıpkı işletmenizde olduğu gibi sosyal medyaya da yansıtmayın. Göndermeli mesajlar, agresif üslup müşterileriniz üzerinde olumsuz etki yaratacaktır.

Fırsatlar Sunun:
Kuaför salonunuzun sakin günlerinde, seçtiğiniz güne ve saate özel sosyal medya kampanyaları düzenleyin. Bu kampanyaları hem post hem de hikayelerinizde paylaşın. Daha fazla kişiye erişmek istiyorsanız, bölgenizdeki ilgi alanı güzellik ve bakım olan kadın hedef kitleyi seçerek, gönderilerinize reklam desteği vermekten çekinmeyin. Unutmayın, sosyal medyanın gelir modeli reklamlar üzerine kurguludur. Ne kadar sık reklamlı içerik üretirseniz, o kadar çok fark edilirsiniz.

Meslektaşlarınızı Destekleyin:
İnsanlar her zaman başarıyı takdir eden ve destekleyen fikirlerden etkilenir. Siz de takip ettiğiniz profesyonel kuaförleri veya gelecek vadeden amatörleri destekleyerek ‘’birlik’’ algısı oluşturun. Bu hem olumlu bir etki hem de saygınlık kazandıracaktır.

Sosyal Meselelere Önem Verin:
Her ne kadar üzücü olsa da dünyanın her yerinde hemen her gün, insanları derinden sarsan olaylar yaşanıyor. Siz de bu konularda işletmenizin duyarlı olduğunu göstererek müşterilerinizin saygısını kazananın. Sosyal sorumluluk projeleri üretmekten, bağış kampanyalarında yer almaktan, güzel hedefleri olan sosyal medya meydan okumalarından veya iyi niyetinizi yansıtmaktan çekinmeyin.
Unutmayın; sosyal medyanın öngörülemez yükselişi her geçen gün yeni trendlerle, farklı akımlarla ve farklı iletişim modelleriyle evrilmekte. Kuaför salonunuzun Instagram hesabına göstereceğiniz özen, salonunuza gösterdiğiniz özenle eş değer.
Prema Bondi Junction’ın Fütüristik Tasarımı
Salon Prema Bondi Junction, hem New York hem de Sidney’deki 2 salonunda da hizmetleri geleceğe taşımak isteyen Francesco Ruggerino salon tasarımında genellikle tahta kullanıyor. Tahtayı bütünleyen siyahlar, kromlar ve sarı metaller salona modern yansımalar katıyor.
Kobi Bokshish’ten Galaxia koleksiyonu
Galaxia koleksiyonu, gezegenimizin ötesine geçen ve galaksinin geniş alanlarına merak uyandıran yeni bir şey arayışı ve bilinmeyeni keşfetme arzumuzdan ilham alıyor.
Renkler, şekiller, soyutlamalar, dokular ve aydınlık tonların birleşimi dikkat çekiyor.
Saç: Kobi Bokshish
Renklendirme: Stevie English
Fotoğraf: David Mannah
Makyaj: Lizzi Sharp
Styling: Lydia-Jane Saunders
Sanatsal Salon Tasarımı: PERTH’S CIRCLES
Fitzgerald’da bir kuaför salonu olan PERTH’S CIRCLES, En İyi Salon Tasarımı için finalist olarak seçildiği 2018 Hair Expo Ödülleri’ne 2019 yılında başkanlık yaptı. Bu ödül salonun 2017’nin ortalarındaki başarılı açılışını izleyerek Perth’in en yeni salonlarından biri haline geldi.
Sahibi Jess Del Borrello, ulusal L’Oreal Professionnel i-D Sanatçı Ekibi’nin eski bir üyesi. Moda ve stille ilgili tutkulu olan Borello, yeteneklerini salonunun sihirli tasarımına yansıtıyor.
Christophe Gaillet’ten Paris-London koleksiyonu
Son koleksiyonunda, Christophe Gaillet, editoryal aydınlanma ile Fransız ruhunu koruyarak İngiliz evreninden ilham aldı.
Her kadının farklı olması için yeni enerji üreten bir tarz yarattı. Çağdaş sonuç için brüt bronz ya da çelik tonlarına dönen hareketlere ve renklere uyarlanmış yapısal çizgiler oluşturdu.
Saç : Christophe Gaillet
Fotoğraf : Pawel Wylag
Makyaj : Natasza Bigos
Styling: Joanna Wolff
Prodüksiyon : MKproduction & Christophe Gaillet
KUAFÖRLÜK EĞİTİMİ İNTERNETE TAŞINDI!
Pivot Point Türkiye saç kesim eğitmeni Sinan Ergün’den online “Saç Kesim Teknikleri”
Saçı, ancak sanatçının yeteneğiyle güzelliği ortaya çıkan, kişiye özel bir sanat eseri olarak gören Sinan Ergün, kadın ve erkek kesimlerinde hayal gücünün sınırlarını keşfediyor.
Geçtiğimiz günlerde Türkiye’nin ilk online kuaförlük kursunu başlatan Sinan Ergün, ilk eğitim programını Udemy adlı online eğitim sitesinden Kadın saçı üzerine “Profesyonel Saç Kesim Teknikleri – Uzayan Katlı & Graduasyon” adı altında yayınlamıştı. Şimdi ise erkek saç kesimi ile ilgili ikinci kursunu yayınlayan Ergün, uluslararası alanda tanınan bir eğitmen. Türkiye’de bir ilk olan kurs online olarak saç kesiminin detaylarını 19 yıllık bir eğitmenin titizliğiyle ile internet kullanıcılarına ulaştırıyor.
Bugüne kadar 3000 ‘den fazla kuaföre eğitim veren Sinan Ergün aynı zamanda Uluslararası bir kuaför eğitmenliği firması olan Pivot Point’in Türkiye koordinatörü. Ergün, profesyonel eğitimleri online ortama taşıma yolunda ilk adımı atmış görünüyor.
İlk kursta 2 saate yakın kuaförlüğün hem teorik hem de pratik yönlerinde bilgilendiren Sinan Ergün, Türkiye’de kuaförler arasında adından sıkça söz ettiren bir isim. Saçı, sanatçısının yeteneğiyle güzelleşen, kişiye özel bir sanat eseri olarak gören Sinan Ergün, kadın ve erkek kesimlerinde hayal gücünün sınırlarını keşfediyor.
Sinan Ergün Kimdir?
1999 yılından bu yana kuaförlük yapan Ergün, 2006’ya kadar çeşitli kuaförlerde çalıştıktan sonra 2007’de Toni&Guy bünyesinde hizmet vermeye başladı. Aldığı Pivot Point, Toni&Guy, Vidal Sassoon ve diğer markaların eğitimleriyle yeteneğine yeni teknikler kattı. Erkek kuaförlüğü yaparken doğru teknik ve sistemli çalışması sayesinde kuaförler için organize edilen Hairİst Yarışması’nı kazandı ve 2012 Yılın Kuaförü Ödülü’nü aldı. Bu başarısıyla tüm kesimlerde uzmanlığını kanıtladı.
Aktif olarak Pivot Point Türkiye bünyesinde Genel Koordinatörlük göreviyle beraber uluslararası lisansla saç kesim teknikleri eğitimleri veriyor.
EĞİTİM VE ETKİNLİKLER
- Türkiye’nin ilk online profesyonel saç kesim eğitim programı.
- Uluslararası online eğitim platformu Udemy’nin ilk profesyonel kuaförlük eğitimi
- Global markaların yurt içi ve Kıbrıs organizasyonlarında sahne şovları ve workshoplar
- Wella işbirliği ile Erkek Berberleri Odası’nda 100 kuaföre “Look & Learn” eğitimi
- Erkek Berberleri Odası için “Modern Kesim Teknikleri Eğitimi“
- Pivot Point Türkiye ile lise ve üniversite düzeyinde kuaförlük ve güzellik bölümlerinde kuaför adaylarıyla kariyer sohbetleri
- 2012’den bugüne farklı şehirlerde 2000’den fazla kadın ve erkek kuaförüne Pivot Point Eğitim
- Çeşitli yarışmalarda dereceler
- Moda sahnelerinde saç showları
- Beauty Eurasia Kuaförlük ve Güzellik Fuarı’nda çeşitli yıllarda sahne showları
- Hairİst 2012’de Yılın Kuaförü Ödülü
- Hairİst 2013’te Pivot Point Uluslararası Art Direktörleri ile sahne şovu
- Mesleki liselerde ve üniversitelerde sektör bağlantılı öğrenciler ile kariyer sohbetleri
- Pivot Point Türkiye adına sosyal sorumluluk yararına sahne şovları
- Her sene Yılın Kuaförü Ödülü için belirlenen ön elemelerde jürilik ve çeşitli illerde katılımcılara yarışma koçluğu
- Wella Türkiye için FestiWella sahne şovu
- Esquire dergisi kapak fotoğrafı saçı
Eğitim videolarına buradan ulaşabilirsiniz.