Schwarzkopf Professional Pazarlama Müdürü Şehla Heper ile keyifli bir sohbet

Kadın Yöneticiler dizimizde, Sonbahar sayımıza renk katan Schwarzkopf Professional’ın Pazarlama Yöneticisi Şehla Heper ile birlikteyiz. Bu ay Schwarzkopf Professional’da 10. yılını kutlayan Şehla Heper ile sektörden, deneyimden ve sektörde kadın olmaktan bahsettik. 

Şehla Heper

Estetica: Öncelikle sizi tanıyabilir miyiz?

Orta Doğu Teknik Üniversitesi ekonomi bölümünden 1999 yılında mezun oldum. Sonrasında kariyerime bankacılık alanında başladım. Çok bilinçli bir seçim miydi bilemiyorum ama o dönemlerde bankalarda çok güzel fırsatlar vardı. 5 sene Akbank’ta bireysel pazarlama bölümünde çalıştım. Gençlik bankacılığı gibi çok farklı projeler üzerinde çalıştık. O dönem de şansım yaver gitti, FMCG’den gelen yöneticilerle birlikte çalıştım. Böyle olunca, pazarlamayı çok sevdim. Müşteriye dokunma, tüketiciyi anlama neler yapıyorlar merak ediyordum, böylece çok fazla pazar araştırması yaptım. Benim için bankacılık finans dünyasından çok daha farklı bir dünyaydı. O dönem karar verdim; ben kariyerime pazarlama alanında devam edeceğim. O yüzden biraz daha tüketiciye dokunan pazarlama odaklı işlere yönelmeye başladım. Sonrasında bankadan ayrıldım. Çok kısa bir dönem Turkcell’in global bilgi şirketinde çalıştım. Orada self service hizmetlerin müşteri tarafındaki deneyimi üzerine çalıştım. Oradan sonra da Honda Türkiye’nin pazarlama departmanına geçtim. Benim için çok farklıydı. Bu sefer ilk defa bir firmanın ürettiği ürünleri sokakta görüyorum onların lansmanlarını yapıyorum. Çok keyifli projelerde çalıştım orada da. Daha sonra ülkenin ekonomik durumu dolayısıyla şirket küçülmeye gitti. O dönem kızımın da yaşı küçüktü. Aslında benim için de ayrılmak, kızımla ilgilenebilmek için bir fırsat oldu. Bir süre sonra da tekrar iş bakmaya karar verdim. Yollarımız bu şekilde Eczacıbaşı-Schwarzkopf ile kesişti. Bu ay tam 10 senemi doldurmuşum. Benim için şimdiye kadar çalıştığım işlerin içinde en hareketlisi, en dinamiği ve gerçekten tutkuyla yaptığım bir iş. 10 sene oldu ama 1 senemiz 1 senemizle aynı geçmedi. Bir taraftan bu dinamiğe uyum sağlamak için gerçekten enerjik olmak gerekiyor. Ama ben çalışmayı da çok sevdiğim için bu heyecanı ve enerjiyi hep içimde tutuyorum. 

B2B farklı bir alan kuaförlük bambaşka bir alan. Kuaförlük dünyası bana çok şey kattı. Kendi adıma çok şey öğrendim. Her geçen gün de aslında öğrenmeye devam ediyorum. Çok fazla insanla çalışıyoruz. Çok katmanlı bir iletişim ağımız var. Bu nedenle çok keyifli. 

Şehla Heper

Röportajın tamamını Estetica Dergisi Sonbahar Sayısı’nda bulabilirsiniz…

Önerilenler

Benzer İçerikler