Ana Sayfa Blog Sayfa 388

Yıldırım Özdemir @Kariyer

0

Yıldırım Özdemir’in deneyimleri gençlerin enerjisi ile buluştu…

Geçmiş  yıllarda mesleki gelişim, usta çırak ilişkisi ile kazanılan bilgiler doğrultusunda yön buluyordu. Fakat günümüzde Kariyer Eğitim Kurumları, öğrencilere sağladığı eğitim programı ve seminerler ile geleceğin kuaförlüğünü şekillendiriyor. Kuaförlük mesleğini seçen öğrencileri AKD Başkanı Yıldırım Özdemir ile bir araya getiren Kariyer Eğitim Kurumları öğrencilere yolun başındayken ışık tuttu. 

Artistik Kuaförler Derneği’nin sürdürdüğü çalışmaları ve kuaförlük sektöründeki gelişmeleri öğrenciler ile paylaşan Özdemir, kuaförlük alanında eğitim almış olmanın ve yabancı dil bilmenin ayrıcalık olduğunu belirtirken, öğrenciler kuaförlük  sektörü ile ilgili merak ettikleri konular hakkında bilgi edinme fırsatı yakaladılar.

Uzman Görüşü: Cüneyt Gülbenzer

0

Uzman Görüşü

Cüneyt Gülbenzer/ Sabit Akkaya Hair Stylist

Sebastian Potion 9 Lite

Günümüzde müşterilerin beklentileri doğrultusunda doğal sonuçlar yaratabileceğimiz ürünler geliştiriliyor. Şekillendirme için kullanılan jöle ya da wax gibi ürünler artık tercih edilmiyor. Sebastian Potion 9 Lite, şekillendirme grubunda joker niteliği taşıyor.

Özellikle kısa saç şekillendirirken ürünü kullanıyorum. Röfleli saçların uçlarına ürünü uyguladığımda yansımalar belirginleşiyor ve saçlar canlılık kazanıyor. Ürün saçta bir gün kaldığında yıkama gerektirmiyor.  İçeriğindeki  Amazon ormanlarından bitki özleri ile saça bakım kazandırıyor ve ağırlık yapmıyor. Saça şekil verirken yeniden yapılandıran Sebastian Potion 9 Lite ürününü herkese tavsiye ediyorum.   

Girişimci misiniz?

0

“Girişimci kuaförler mesleğinde başarılı oluyorlar. Bir kuaför için mesleğe değer kazandırarak, bir üst seviyeye taşımak için çaba göstermek çok büyük önem taşıyor.”

Baykan Savaş

Kendinize bir şeyler kazandırmak isteyen bir kuaför müsünüz?

Sektöre bir şeyler katmak mı istiyor musunuz?

Olduğunuz yerde kalmak, mevcut olduğunuz durumun sürdürülebilirliğini mi sağlamak  istiyorsunuz?

Sektörü bir adım ileriye taşımak için çaba harcayan kuaförler markalaşıyor. Fakat asla bunu markalaşmak için yapmıyor. Kimileri bilgiyi içinde tutamaz, paylaşmak için içi içine sığmaz.

Baykan Savaş, AKD döneminde, Anthony Mascolo’yu İtalya’dan Cenova grubunu, Dünya Kuaförler Konfederasyonu’ndan Ivan Benjamin’i Türk kuaförleri ile buluşturmuştu.

Kuaförlerin yaratıcılıklarını açığa çıkarmak, vizyonlarını değiştirmek, ilham olmaları için dünyada kuaförlük markaları ile iletişime geçip, organizasyon düzenlemek sadece meslek aşkı ile dolu birinin yapabileceği bir şey. Gelecek nesillere örnek bir kuaför olarak Baykan Savaş’ın gençlere ilham vermesini diliyoruz.      

Vizajismin Onur Elçisi: Ediz Doğan

0
Vizajismin Onur Elçisi: Ediz Doğan

Vizajismin Onur Elçisi: Ediz Doğan

Mesleğinizde olmak istediğiniz yere gelmek için bir hedef belirlersiniz ve onu gerçekleştirmek için kendinizi istediğiniz yere konumlarsınız… Vizajism denince akla ilk gelen isimlerden Ediz Doğan ile kuaförlüğün geçmişini, geleceğini, Okul-Sektör projesine bakış açısını ve kuaförlük mesleğini seçmek isteyenlere tavsiyelerini konuştuk.

Kuaförlüğe nasıl başladınız?

1980 senesinde Nişantaşı’nda Adnan Kenan Kuaför’de başladım. Adnan Kenan Özcan ilk ustamdı. 8 sene aynı salonda çalıştım. Askerden geldikten sonra Kenan Kuaför’ün yanında ve Moda Deniz Klubü’nde çalıştıktan sonra kendi ayaklarımın üzerinde durmak istediğim için 1990 yılında Göztepe’de ilk salonumu açtım. 3 koltuk, 6 koltuk, 9 koltuk olmak üzere 7-8 ay ara ile üç salon açtım. 25 senedir salon işletiyorum.  

Vizajism konusunda uzmanlığınız var. Vizajism hakkında bilgi verebilir misiniz?    

L’Oréal Professionnel Business Forum’larda Claude Juillard eğitimlerini izliyordum. Mesleği farklı bir boyuta taşıdığı için bütün kuaförlerin eğitimi alması gerektiğini düşünüyorum. Bizim işimiz sadece saç tasarlamak değil; müşteri ile interaktif iletişim halinde olmak, vücut dilini ve psikolojisini anlamak gerekiyor.

Sadece moda akımlarını takip edip, saç tasarlamak yerine, müşterinizin hikayesini, hayallerini anlamanız; onlara genel görünümleri ile ilgili öneriler sunmanız gerekiyor. Bunun için müşterilere kullanabilecekleri bir reçete veriyorum. İleride bu reçeteyi verebilecek kuaförlerin ve uygulayabilecek müşterilerin artmasını sağlamak istiyorum.

Müşteri ile olan konsültasyonunuz nasıl gerçekleşiyor?

Müşterilerimi daha iyi anlamak ve daha iyi servis vermek için salonumda ayrı bir bölüm var. Konsültasyon süresi yaklaşık yarım saat ile bir saat arasında değişiyor. Ne istediklerini anlamak için onlara açık ve kapalı sorular soruyorum. Hayal ettikleri stilleri keşfetmeye çalışıyorum ve kafamda oluşan resmi anlatıyorum. Hayallerine dokunduğumu hissedebiliyorsam servis vermeye başlıyorum.   

Sürekli salonunuzu ziyaret eden müşterileriniz ile de bu süreci yaşıyor musunuz?

Dört mevsim yaşadığımız ülkemizde insanların ruh hali de  değişkenlik gösterdiği için evet bu süreci yaşıyoruz. Çünkü mevsimlere göre kıyafetler, renkler, dokular, aksesuarlar değişiyor. Bir insan ya modayı ya da stili takip eder. Stil sahibi olanlar modadan da etkilenir. Kişinin kendine özgü bir tarzı varsa buna stil diyoruz.

Bir kuaför vizajizm eğitimini nereden alabilir?

Claude Juillard ile el sıkıştık. Türkiye’de vizajizm eğitimi verebileceğimi ve bundan sonraki onur elçisi olabileceğimi kendisi deklare etti. Eğitim vermek üzere sertifika aldım. Aslında buna eğitim değil, paylaşım demek istiyorum. 35 ülkede bu eğitim veriliyor. İlerleyen zamanlarda akademi kurmak gibi bir düşüncem var. Bu işi meslektaşlarıma doğru aktarıp, uygulayabilmelerini sağlamak istiyorum. Benim en büyük hayalim bu.

Son zamanlarda teknolojinin hayatımıza yön vermesi ile tüketicinin bilinçlendiğini düşünüyor musunuz?

Kesinlikle. Müşterilerin taleplerinde farklılıklar oluyor. Global bir dünyada yaşıyoruz. Saç tasarlamak isteyen bir kadın beğendiği saç modelinin nasıl tasarlandığını internetten araştırıp  izleyerek saçını şekillendirebiliyor ya da kuaförüne yön verebiliyor.

Teknolojinin bu kadar gelişmediği dönemlerde kuaförlük nasıldı?

Mesleğe ilk başladığım zamanlarda saç kesildikten sonra müşterinin saç tutamlarını alıp defterime yapıştırıp isminin yanına hangi işlemleri yaptığımı yazıyordum. Müşteri tekrar geldiğinde o boyaları tezgaha hazırlıyordum. İşimi böyle bir tutku ile yapıyordum. Kendi imkanlarımızı kendimiz yaratıyorduk. Günümüzde teknolojinin gelişmesi ile müşteri takibi için yazılım programları geliştirildi. Ayrıca kuaförler sosyal medya üzerinden çalışmalarını büyük kitlelerin görmesini sağlıyorlar. Gençlerin teknolojinin getirilerini iyi değerlendirmeleri gerekiyor.

Yeni nesil kuaförler internet ortamında paylaştıkları saç tasarımları ile müşteri portföyü oluşturup, salon açmak istiyorlar. Sizce bu doğru mu?

İnternet ortamında kazandığınız müşteriler ile salonunun sürdürülebilirliğini sağlayacağını düşünen çok fazla kuaför var. Fakat sağlam bir altyapı olmadan salon açılması bana çok doğru gelmiyor. Günümüzde herkesin önceliği para kazanmak. Bu işin sadece para kazanmak için yapılacak bir iş olduğunu düşünmüyorum. İlk önce özümsemeniz, bu işe ait misiniz bunu sorgulamanız gerekiyor. Tecrübe edindikten sonra zaten para kazanırsınız.    

İnsan kaynağınızı kolay sağlayabiliyor musunuz?

Çok kolay sağlayamıyoruz. Fakat şimdi Saç Tasarımı ve Güzellik bölümünden, Meslek Liseleri’nden mezun öğrenciler salonlarda çalışıyor. Fakat 20’li yaşlarda bir kuaföre bilgi aktarmak hiç kolay değil. Bu anlamda Okul Sektör işbirliği ile gerçekleşen projenin insan kaynağı sağlama konusunda olumlu sonuçlar getireceğini düşünüyorum. Eğitimli bir kuaförün algısı, iletişim becerileri farklı oluyor.   

Saç Bakımı ve Güzellik Hizmetleri bölümünden mezun olan öğrenciler neden kuaförlük mesleğini seçmeli?

Türkiye’de kuaförlük mesleğine algı çok farklı. İşi yapan kuaförler örnek davranışlarda bulunmalı ki bu mesleği saygın ve tercih edilebilir hale getirelim. Kuaförlük mesleğine algının değişebilmesi için kuaförlerin mesleğe bakış açısının değişmesi gerekiyor. Bunun için de en büyük silahının eğitim olması gerektiğini düşünüyorum.

Vizajizm konusundaki bilgilerinizin stilinize yansıdığını düşünüyor musunuz?

İçimden geldiği gibi stilimi şekillendiriyorum. Yaşam biçimimi yansıtan bir görünüm yansıtıyorum. Sokaktaki insandan farklı olmak gibi bir çabam yok. Öyle olsa üzerimde maske gibi durur. Ait olduğum şeyleri yapıyorum. Ait olduğum yaşantıyı sürmeye çalışıyorum. Müşteriler stilleri konusunda danışmak için geliyorlar, bu yüzden iyi görünmelisiniz. Bu mesleği yapan herkesin çok iyi bir duruş sergiliyor olması gerekiyor.

Geçmişten günümüze kuaförlük sektöründe sizce neler değişti? Kuaförlüğün geleceği hakkında ne düşünüyorsunuz?

80’lerden günümüze büyük bir gelişmeler var. Teknolojik gelişmeler sektöre yön veriyor. Gelecekte kuaförlüğü robotlar yaparsa bize pek ihtiyaç kalmayacak. Şu an çok ütopik görünüyor, fakat insanların düşündükleri her şeyin gerçekleşme potansiyeli var. Japonya’da salonlarda kullanılan bir saç yıkama ünitesinin arkasında el biçiminde bir robot var. Saç yıkıyor ve masaj yapıyor. Fakat kadınların iltifata, morale ihtiyaçları var. Bu işi yapmak için duygunun olması gerekiyor.

Türkiye’de nasıl bir  kuaförlük sistemi olmasını isterdiniz?

Türkiye’de kuaförlerin saç modasına yön verecek ve özgün kimliklerini ortaya çıkaracak koleksiyonlar tasarlamaları gerektiğini düşünüyorum. Ayrıca müşteri randevu alarak salona gelmeli, her şeyin bir prosedürü var. Kuaförlerin bir özel yaşantısı var. Çalışma saatlerinin değişmesini isterdim. Kendine alan yaratmayan bir kuaför verimli olamaz.

Genç meslektaşlarınıza tavsiyeniz nedir?

İyi bir kuaför olmak için ruhunuzu beslemeniz, iş yerine geldiğinizde oraya ait hissetmeniz gerekiyor. Salona boş bir bardak gibi gelmelisiniz. İnsanlarla iletişim kurduğunuzda o bardak doluyor ve akşama kadar doldurabileceğin alanı kendiniz belirliyorsunuz. Kadınlara dokunuyoruz. Bu dokunuşların seviyeli olması gerekiyor. Sizin belirli bir seviyede durmanız o kadar önemli ki… Eğer siz o seviyeyi koruyamıyorsanız, yaptığınız işte başarı sağlayamazsınız.

Sektörde bulunduğum yere gelebilmem sadece çok iyi saç tasarladığım için değil, insanlar ile aramdaki ilişkiyi iyi tutarak oldu. Saç yaparken bir insanın hem eşi, hem sırdaşı, hem dostu, hem abisi, hem kardeşi, hem psikoloğu oluyorsunuz. Çok fazla misyonunuz var. Kişiye hayal satıyorsunuz. Hayali çok iyi anlatırsanız çok iyi sonuçlar alıyorsunuz. Ama o hayali anlatabilmek için bilgi birikiminizin olması gerekiyor. 

Ediz Doğan’a paylaştığı bilgiler için çok teşekkür ederiz.

 HAIRiST mobil uygulamasını App Store’dan ve Google Play’dan indirmek için;

https.//itunes.apple.com/us/app/hairist/id982145975?mt=8

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

Babalar günü için en güzel hediye!

0

Babalar günü için en güzel hediye!

Bir baba için en güzel hediye, çocuğunu sorumluluk bilinci ile yetiştirdiğini görmektir! Babalar Günü'nde babanıza verilebilecek en değerli hediyeyi mi arıyorsunuz? O'na olan sevginizi Koruncuk Vakfı'na desteğinizle gösterebilirsiniz.

Babalar Günü bağış sertifikası talebinizi ve detayları öğrenmek için [email protected] adresine mail gönderebilirsiniz. 

Kuaförlerin 10 sorunu

0

Kuaförlerin 10 sorunu

Kuaförün hayatını her zaman pırıl pırıl akan bir nehir gibi sakin ve huzurlu değildir. Yaklaşın, çirkin ördek yavrusunun kuğu olma zamanı geldi. Şikayet ediyorsunuz diye burada kimse size suç bulmaz.

Kararsız müşteri

Hepiniz bir ara karşılaşmışsınızdır ve korkulu rüyanızdır. Bu müşteri şu çelişkili cümlesiyle diğerlerinden ayrılır: “Değişik bir şey istiyorum, ama kısalmasın ve boya olmasın.” Bu gibi kişilere bir kuaför salonunun kapısından içeri girerken yanıldıklarını ve daha çok bir sihirbaza ihtiyaçlarının olduğunu nasıl anlatmalı?

Gürültü

Hepiniz fasılalarla çalışarak kulakları rahatsız eden fön makinesinin gürültüsünü bilirsiniz. O kadar yoğundur ki ne iş arkadaşlarınızla iletişim kurabilirsiniz ne de müşterilerinizle sohbet edebilirsiniz…

Boya mı eller mi?

Gün boyu her türden boyayı kullana kullana ki bunlar çıkmayan lekeler bırakır. Ve bunun ceremesini elleriniz çeker.

Gecikme

Geç kalan müşteri! Söyleyecek bir şey yok, aksi taktirde kaba etiketi yeme riskini alırsınız.

Her yere giren saçlar!

Bütün gün yoğun çalıştınız, eve döndünüz, üstünüzü değiştiriyorsunuz… Ve bir baktınız giysilerinizin içine kadar giren şey nedir? Her tarafa dağılmış bir yığın saç! Üstelik kaşındırıyor!

Kelepir kuaför

Bütün arkadaşlarınız sizi resmi kuaförleri olarak görüyor. Dahası büyük bir avantajınız var: Ücret ödemiyorlar!

Kuru eller

“Bir şampuan yapalım…” Bu cümleyi her söyleyişiniz, yıkama setine gitmek şeklinde gerçekleşir. Yıkama seti demek şu demektir. Tekrar tekrar su demek kuru eller demektir. Sizin durumunuzda, çatlamış hatta kavrulmuş ellerden bile bahsedilebilir.

Sırt ağrısı

Her zaman ayakta durduğunuz için ağrıyan sırtınız… Bir tek bununla kalsa…  Fön çekmek için havada duran dirsekler, yıkama setine dayanan dizler, makas tutmaktan uyuşmuş parmaklar, sabit duruş pozisyonları, garip şekil almalar, üst üste tekrarlanan hareketler…

Kesikler

Geçenlerde Anthony Galifot’nun Biblond’daki makalesinde yazdığı gibi: “Makasın, baş parmakla işaret parmağı arasında küçük bir kesik açması çok sıradan gözükebilir ama hemen ardından eldivensiz perma işlemi yapmak, aman yarabbi nasıl da yakar!” Neden bahsettiğini biliyorsunuz…

Kokular

Röflenin ve her türden karışımın hazırlanması. Kuaför salonundaki kokuların misliğine ve keyfine hoş geldiniz. İşte madalyaya hak kazanan koku… Perma!

AKD’ye üye olmak için ne yapmalıyım?

0

AKD’ye üye olmak için ne yapmalıyım?

Derneğe üye olmak için kuaför olmak zorunluluk. Ayrıca iki üye tarafından referans gösterilerek üyelik bildirgesini imzalamak yeterli. Üyelik ve dernek hakkında detaylı bilgiye www.iakd.net adresinden ulaşabilirsiniz.

AKD Üyeleri iş yaşamlarında onurlu ve dürüst davranış kurallarına bağlı kalırlar. Bu çerçevede AKD üyeleri;

  1. Ticari faaliyetleri ve sundukları hizmet ve ürünleri ile başkalarına bilerek zarar vermezler.
  2. Yanıltıcı açıklama ve tanıtım yaparak aldatıcı davranışlarda bulunmazlar.
  3. Kullandıkları ürün ve sundukları hizmetlerin sorumluluğunu taşıyarak, bu ürün ve hizmetlerin kullanılmasından kaynaklanan zararların giderilmesi için gereğini yapmaktan kaçınmazlar.

YASALAR

  1. Yasaların öngördüğü tüm yükümlülükleri yerine getirirler.
  2. Yetkili mercilere yanıltıcı bilgi vermezler.
  3. Yasadışı ya da suç oluşturacak faaliyetlere girmezler.
  4. İş ve toplum ahlakının onaylamayacağı yöntemlere başvurmazlar.
  5. Haksız rekabet doğuracak çalışmalar içerisine girmezler.

ÇALIŞANLAR

  1. Çalışanlarıyla olan ilişkilerinde; dürüstlük, eşitlik, güvenli ve sağlıklı bir çalışma ortamı sağlama, kişiliklerine saygı duyma, yasalara aykırı işlem yapmaya zorlamama, kişisel gelişimlerine katkıda bulunma temel ilkelerine uyarlar.
  2. Çalışanların haklarıyla ilgili olarak ırk, renk, din, siyasi düşünce, felsefi inanç, mezhep, yaş ve bedensel engeller ve cinsiyete dayanan ayrımcılık yapmazlar.
  3. Fırsat eşitliği sağlayan tüm yasa ve yasal düzenlemelere bağlı kalırlar.
  4. Çalışanlarla ilgili  bilgilerin güvenlik içinde korunmasını ve gizli kalmasını sağlarlar.
  5. Yasaların ve rekabetin getirdiği kısıtlamalara uymak kaydıyla, karar ve bilgi paylaşımında bulunurlar.
  6. Çalışanların tavsiye, görüş ve şikayetlerini dinleyerek değerlendirirler.

EĞİTİM

  1. Saç tasarım sanatının ve sektörün insan kaynağının gelişimi için gerekli olan her türlü bilgiyi meslektaşları ve çalışanlarıyla paylaşmaktan çekinmezler.
  2. Mesleğinin her türlü gelişimi için eğitim faaliyetleri içerisinde etkin bir şekilde yer alarak örnek teşkil ederler.
  3. Çalışanları mesleki gelişmelerine katkı sağlayacak bilgi ve becerileri edinmeleri için teşvik ederler.
  4. Meslek geleneklerinin gelişmesine, uygulamasına ve yaygınlaşmasına gayret ederler.
  5. Kendisinin ve çalışanlarının mesleki ve kişisel gelişimi için gerekli zamanı ayırmaktan kaçınmazlar.

ÇEVRE 

Faaliyetlerinden dolayı doğanın ve çevrenin zarar görmemesine özen gösterirler. Çevreyle ilgili bütün yasal düzenlemelere uyarlar.

YAPTIRIM
           
Derneğin Üyeleri Yönetim Kurulu’nca saptanmış olan ve yukarıda belirtilen “Üyelik Bildirgesi”ne uymayı taahhüt ederler.
Bu ilke ve kurallara aykırı davranan üyeler hakkında, üyeler doğrudan Yönetim Kurulu’na başvurur. Yönetim Kurulu bu başvuruları uygun gördüğü takdirde kesin kararını verir.

AKD’de Yeni Yönetim

0

AKD’de Yeni Yönetim

Artistik Kuaförler Derneği’nde yönetim artık Yıldırım Özdemir’e emanet!

Temelleri 1978’de ilk kurucu başkan, Muzaffer Çapkın tarafından atılan ülkemizin en eski kuaförlük sivil meslek örgütü olan Artistik Kuaförler Derneği (AKD)'de gerçekleşen Olağan Genel Kurul ile bayrak el değiştirdi.

Türk saç tasarım sanatının layık olduğu düzeyde yer alması için çalışan Artistik Kuaförler Derneği’nde gelenek haline geldiği üzere, başarılı çalışmalara imza atan Hakan Köse başkanlığı; geçen dönem ikinci başkan olarak görev yapan Yıldırım Özdemir’e emanet etti. Yeni Yönetim Kurulu, tüm üyelerin oylarıyla ve alkışlar eşliğinde seçildi. Yıldırım Özdemir başkanlığındaki yeni yönetim kurulunda; Adnan Serter, Bora Kırıktarak, Gülay Tiran, Habip Örs, Hüseyin Sivrikaya ve Mahmut Ebil yer alıyor. Yeni Yönetim Kurulu ve Başkan Yıldırım Özdemir amaçlarının; devraldıkları emaneti daha ileriye taşımak olduğunu ifade ettiler.

Hakan Köse ve Yıldırım Özdemir’in görüşlerini  Estetica Dergisi Mayıs Haziran sayısında bulabilirsiniz.

2015 Mayıs Ayın Kuaförü Finalistleri

0

Yılın Kuaförü Yarışması 2016

Mayıs 2015 Finalistleri

AKD Yönetim Kurulu'ndan Habib Örs, Mahmut Ebil, Hüseyin Sivrikaya, Şişli Meslek Yüksekokulu Saç Bakımı ve Güzellik Hizmetleri Program Başkanı Yeliz İştar ve İstanbul Aydın Üniversitesi Gamze Kıran ile Estetica Dergisi editörü Zeynep Abacı Artistik Kuaförler Derneği'nde Ayın Finalistlerini seçmek için bir araya geldiler. 

Renk Kesim kategorisinde 111, Şekillendirme Topuz kategorisinde 114 olmak üzere toplam 225 fotoğraf değerlendirildi.

Sizden Gelenler bölümümüze eklenen fotoğraflar için yapılan değerlendirmeler sonucunda  Kesim ve Renklendirme kategorisinde Nis Kuaför'den Burak Özen'in iki tasarımı, Mersin- Kuaför Kenan'dan Orhan Çinüçen'in bir tasarımı; Şekillendirme Topuz kategorisinde ise Ankara- Paris Can Kuaför'den Can Özcan'ın üç tasarımı ayın finalisti seçildi.   

Renk-Kesim Kategorisi Ayın Finalistleri Mayıs 2015

Burak Özen – Nis Kuaför, İstanbul

Burak Özen – Nis Kuaför, İstanbul

Orhan Çinüçen

Kuaför Kenan, Mersin

 

Şekillendirme- Topuz Kategorisi Ayın Finaistleri Mayıs 2015

Paris Can Kuaför- Can Özcan, Ankara

Paris Can Kuaför- Can Özcan, Ankara

Paris Can Kuaför- Can Özcan,Ankara

Farklı çizgiler, içerisinde farklı bir ruh barındıran özgün tararımlarınızı bekliyoruz. 2015 Haziran Ayın Finalisti olmak için 31. Haziran saat 00.01'e kadar vaktiniz var.

Fark yaratmak isteyen farklı isimler ile karşılaşmak ve onların keşfedilmesini sağlamak istiyoruz.   

Unutmayın, Yılın Kuaförü 2016 için seçimler ayın finalistleri arasından yapılacaktır.

Şimdi katılmak için tıklayın:

Jules EGGER ile Paris’te olmak

0

Jules EGGER ile Paris’te olmak…

Paris’teki stüdyosunda Jules EGGER, Selective Professional ayrıcalığı ile 20 seçkin Türk kuaförünü ağırladı. 2015 yılında eğitim yatırımlarıyla ses getirmeyi hedefleyen Selective Professional’ın; Jules EGGER eğitiminde, 20 seçkin Türk kuaförü Paris’te topuz eğitimi aldı.

Bir çok Türk kuaförünün idol olarak gördüğü Jules EGGER temiz, kusursuz ve güncel topuzlarını öncelikle tanıttı ve canlı mankenler üzerinde bir atölye çalışmasında da Türk meslektaşlarına birebir uygulamasını gösterdi.

Yumuşak, keskin ve adeta saçla bütünleşir gibi el kullanımıyla Jules EGGER meslektaşlarına 4 çeşit saç toplama ve tarama metodu gösterdi. Eğitim hakkında detaylar Estetica Dergisi Nisan-Mayıs sayısında yer almaktadır.