Ana Sayfa Blog Sayfa 314

L’Oréal ve Unesco, 2017’nin Bilim Kadınlarını Seçti

0

L’Oréal’in 15 yıldır UNESCO iş birliği ile devam ettirdiği ‘Bilim Kadınları İçin’ programında 2017’nin bilim kadınları belirlendi.

L’Oréal’in, kadınların bilime olan katkısına, cinsiyet eşitsizliğine dikkat çekmeyi ve rol modeller oluşturmayı hedefleyen programında “Yaşam Bilimleri ve Malzeme Bilimleri” alanında seçilen 6 genç bilim kadınının her birine, araştırmalarında kullanmak üzere 15 Bin Dolar burs verilecek.

Malzeme bilimleri alanında seçilen bilim kadınları;

Doç. Dr. Pınar Zeynep Çulfaz Emecen (Orta Doğu Teknik Üniversitesi),

Doç. Dr. İmren Hatay Patır (Selçuk Üniversitesi),

Doç. Dr. Hilal Demir Kıvrak (Yüzüncü Yıl Üniversitesi),

Yaşam Bilimleri alanında seçilen bilim kadınları;

Yrd. Doç. Dr. Duygu Sağ (Dokuz Eylül Üniversitesi),

Yrd. Doç. Dr. Zeynep Aslıhan Durer (Acıbadem Üniversitesi),

Yrd. Doç. Dr. Ayşe Koca Caydaşı (Gebze Teknik Üniversitesi) olarak belirlendi.

Burs kazanan bilim kadınları, akademik özgeçmişleri, projelerinin bilime yaptığı katkı, uygulanabilirliği, bilimsel yeniliği ve sürdürülebilirliği gibi kriterler göz önüne alınarak, UNESCO Türkiye Milli Komisyonu bağımsız jürisi tarafından seçildi.

Günümüzde bilim insanlarının sadece %30’u kadın ve bilim alanında Nobel Ödülleri’nin yalnızca yüzde 3’ü kadınlara veriliyor. Bu sebeple son 20 yıldır L’Oréal Kurumsal Vakfı, UNESCO iş birliğiyle bilimsel araştırma yapan bilim kadınlarının sayısını artırmayı teşvik eden çalışmalar yürütüyor. Biyo-çeşitliliğin korunmasından genlerin sırlarını çözmeye, hastalıklar için çare bulmaktan, evreni keşfetmeye kadar; her kıtada, bilimin her seviyesinde çalışan bu olağanüstü kadınlar, hayatlarını bilginin ilerlemesine ve insanlığın iyileştirilmesine adıyorlar. Programın uluslararası kısmında her kıtadan 1 üstün bilim kadını olmak üzere toplam 5 bilim kadını ödüllendiriliyor. Ayrıca her yıl 15 seçkin bilim kadınına da uluslararası yükselen yetenek ödülü veriliyor.

Programın ulusal kısmında ise 40 yaş altı genç bilim kadınlarının araştırma ve projeleri burs ile ödüllendiriliyor.

Bilim Kadınları programına dünyada en çok destek veren 5.ülke olan Türkiye’de bu yıl programın 15. yılına giriliyor. Bu süreçte 88 bilim kadınına burs desteği verildi. Bu isimlerden Profesör Ayşe Erzan Uluslararası Büyük Ödül, Doç.Dr. Bilge Demirköz ise Uluslararası Yükselen Yetenek Ödülü aldılar. Doç Dr. Ahu Arslan Yıldız ise İsviçre’de katıldığı araştırma projesiyle Uluslararası Yükselen Yetenek Ödülü almaya hak kazandı.

Bu yıl seçilen bilim kadınlarının tanıtıldığı toplantıda konuşan L’Oréal Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü Filiz Ecet;

“Uluslararası alanda 18 yıldır UNESCO iş birliği ile sürdürülen “Bilim Kadınları İçin” programı ile dünyanın her yerinden araştırmacı bilim kadınlarını teşvik eden L’Oréal, bugüne kadar 112 ülkeden 2.500’den fazla kadına ulaştı. Biz L’Oréal Türkiye olarak 15 yıldır genç ve üstün yetenekli bilim kadınlarının araştırmalarını gün yüzüne çıkararak onları burs ile ödüllendiriyoruz. 15 yılda 88 bilim kadınını ödüllendirerek tüm Dünya ülke arasında en fazla bursiyere sahip 5. ülke konumundayız.

Dünya genelinde bilim alanında çalışan kadın oranı maalesef yüz güldürmüyor. Her 3 araştırmacıdan yalnızca biri kadın ve bilimsel yüksek akademik pozisyonların sadece %11’inde kadınlar bulunuyor. L’Oréal’in geçtiğimiz yıl Boston Danışma Grubu ile birlikte gerçekleştirdiği bilim sektöründeki kadınların pozisyonu üzerine uluslararası bir raporun sonuçlarına göre son 10 yılda kadınların bilimsel araştırmalardaki oranının yalnızca %12 arttığı görülüyor. Bilim kariyerinin her aşamasında kadınlar ciddi anlamda az temsil ediliyor. Lisede bilim konusunda uzmanlaşmak isteyen kadın oranı 50% iken üniversitede %32’ye, master aşamasında %30’a ve doktorada %25’lere düşüyor. Bilim alanındaki araştırmacıların sadece %30’u, Nobel ödülü kazananların sadece %3’ü kadın. İşte bu yüzden bilim alanında kadınların önündeki engelleri aşmaları için uluslararası ve yerel bazda destekleri sürdürüyoruz. Türkiye’nin rakamlarına gelecek olursak; 2015 UNESCO raporuna göre 10 yılda bilim kadını sayımız 2 kat arttı. Bilim alanında kadınlarımızın payı %36 olarak öne çıkıyor.

L’Oréal Türkiye olarak bu oranı arttırmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Dünyanın bilime, bilimin kadınlara ihtiyacı var çünkü bilim kadınları dünyayı değiştirme gücüne sahiptir” diye konuştu.

Sofistike tasarım

0

Hair Center

Hilit Karsh’ın tasarladığı İsrail’de bulunan Hair Center, minimalist tasarımı ile öne çıkıyor. Mor ve bej renkler, deri koltuklar, sofistike ışıklandırma sistemi salonda dikkat çekiyor. Farklı malzemeler salonda kullanılıyor.

Salonun atmosferi oldukça rahatlatıcı. Salon tasarımını incelemek için haber galerisini ziyaret edebilirsiniz.

Tasarım: Hilit Karsh Fotoğraf: Itay Sikolsky

Şirketler demokrasiyle yönetilmez! Peki ya kuaför salonları?

0

Uzlaşarak karar almakla, katılımcı  yönetim farkı!

İşte Temel Aksoy yazılarından kuaför salonlarının yönetimine de ilham verecek bir derleme:

Uzlaşma, çoğu durumda zor ama gerçekleştirilmesi arzu edilen bir durum olarak gösterilir. Kendi isteklerini dayatanlara, uzlaşmanın iyi olduğu tavsiye edilir.

Peki, gerçekten uzlaşma, her durumda iyi bir şey midir? Farklı düşünceleri, farklı öncelikleri, farklı istekleri olan tarafların, her zaman “orta yolu bulmaları” doğru mudur? İnsanın hayatta karşısına çıkan hangi durumlarda uzlaşması, hangilerinde kendi bildiğini yapması ve daha da önemlisi, hangi durumlarda karşı tarafın dediğini yapması gerekir?

Uzlaşmanın şart olduğu alan, insanın özel hayatındaki birlikteliklerdir. Hayatı paylaşan iki insanın, her ikisini de ilgilendiren bütün konularda, mutlaka ama mutlaka uzlaşmaları gerekir. Hangi şehirde, hangi semtte, hangi evde oturmaktan tutun da, boş zamanlarda ne yapılacağı, kimlerle birlikte olunacağı, nerede tatil yapılacağına kadar bütün konularda, iki insanın birbirini dinleyerek, birbirini anlayarak, her ikisini de hoşnut kılacak çözümleri bulmaları gerekir. Bu çözümü bulmak için uzlaşmaları gerekir.  Aksini yapmak, ilişkileri temelden sarsar. Sürekli olarak taraflardan birinin isteklerini yapmak, ilişkinin ömrünü kısaltır.

Eşler ve sevgililer için şart olan uzlaşma, arkadaşlıklar için de olmazsa olmazdır.

Siyasette de uzlaşma şarttır. Uygar toplumlar, bir beldeye park mı yoksa kapalı spor salonu mu yapılacağına bile oylamayla karar verirler.

Şirket yönetimlerinde de uzlaşmanın gerekli olduğu durumlar vardır. Herhangi bir alanda risk almak gerektiğinde, ortakların uzlaşmaları gerekir.

‘Uzlaşma karşılıklı kazanç ve barış içinde yaşamak demektir.’

Uzlaşma kimi koşullarda yarardan çok zarar getirir. Hayatta bazı durumlarda uzlaşma aranmaz.

Bazı konularda, sadece konunun uzmanı olan insanların karar almaları gerekir.  Böyle bir alanda, o konunun uzmanıyla uzman olmayanların uzlaşmasını aramak, genelde çok yanlış kararlara neden olur.

Uzman olmayanların,  uzmanlık gerektiren konularda, karar sürecinin dışında kalmaları gerekir.  Bir hastanın bir doktorla uzlaşması değil, doktorun dediklerini yapması beklenir.

Şirket yönetimlerinde de bazı konularda uzlaşma aramak, yarardan çok zarar getirir. Bir şirkette her kararı uzlaşarak almaya kalkışmak, karara katılanları mutlu etse de, genellikle vasat kararlara yol açar.

Uzmanlık gerektiren herhangi bir  alanda, yönetimin herkesi karara ortak etmesi, gerçek bir yönetim zafiyetidir.

Uzlaşarak karar almakla, katılımcı  yönetim aynı şeyler değildir. Katılımcı yönetim, karardan etkilenecek herkesin sürece dahil olmasını ve görüşünü dile getirmesini öngören, son derece yararlı bir yönetim anlayışıdır.

Doğru olan, herkesin fikrini söylemesi ama kararı, o konunun sorumluluğunu üstlenecek ve hesabını verecek insanların almasıdır.

Şirketler, demokratik yerler değildir; olmaları da gerekmez. Bir şirketi, herkesin eşit oy hakkına sahip olacağı bir yöntemle yönetmek, kısa zamanda şirketi ölüme terk etmek demektir.

Şirketler, çalışanlarına adil davranmak, onların görüşlerine değer vermek zorundadırlar ama alıncak her kararda çalışanlarla uzlaşma içinde olmak zorunda değillerdir.

Katılımcı bir ortam yaratmak, farklı fikirlerin seslerini duymak, birbirini etkilemek ve bu sürecin sonunda az sayıda insanın karar almasını sağlamak ne kadar doğru bir yöntemse,  kimsenin gönlü kırılmasın diye  uzlaşarak karar almak, sonra da alınan bu kararı ortak aklın ürünü olarak nitelemek o kadar kötü bir yöntemdir.

Ortak akıl bir şirketteki, bir kurumdaki, bir toplumdaki bütün beyinlerden faydalanmak demektir. Karar almak ise, ortak aklın birikiminden yararlanarak, bir ya da birkaç kişinin, hesap verme sorumluluğunu üstlenerek, birçok seçenekten birisini seçmesidir. Birçok doğru arasından, birinde karar kılmasıdır.

Hayatta her alanda uzlaşma şart değildir.

Kaynak: www.temelaksoy.com

Mayıs ayında Yılın Kuaförü Yarışması için 745 başvuru var

0

745 başvuru

Hairist Yılın Kuaförü Yarışması’nda mayıs ayında kesim renklendirme kategorisinde 428, şekillendirme topuz kategorisinde 317 olmak üzere toplam 745 başvuru var.

Yılın kuaförü yarışması ile birlikte müşteriler hangi salonda nasıl çalışmalar yapıldığını görme fırsatı buluyor. Nisan ayında kazananlar belli oluyor ve birinciler Alternative Hair Show’da Türkiye’yi temsil ediyorlar.

Yarışmaya katılmak için kendi Instagram hesabınızdan kesim renklendirme için #mayıs2017kr, şekillendirme topuz kategorisi için #mayıs2017st etiketiyle tasarımınızı paylaşmanız yeterli. Salonda tasarladığınız kendi tarzınızı yansıtan en güzel çalışmalarınızı bekliyoruz. Mayıs ayında yarışmaya katılmak için son 6 gün…

Aveda yönetiminde değişim

0

Aveda Global Marka Başkanı Dominique Conseil emekliliğini açıkladı

Güzellik sektöründe yaklaşık 25 yıla yayılan başarılı bir kariyerden sonra, Aveda Global Marka Başkanı Dominique Conseil, emekliliğini açıkladı.

Conseil 2000 yılında Aveda Global Marka Başkanı rolünü üstlendi. Aveda çevreye karşı sorumlu ambalaj gelişiminde bir endüstri lideri oldu. Conseil Aveda global varlığını genişletmeye yardımcı oldu ve marka Japonya, Fransa ve Ortadoğu dahil olmak üzere yayıldı.

Günümüzde markanın merkezinde güçlü misyonuyla, Aveda dünyada 30’dan fazla ülkede varlığını sürdürüyor. Aveda Başkan Yardımcısı Barbara De Laere, Aveda Global Genel Müdürü olarak atandı.

Look Out Danışmanlık ve Dışgöz Hizmetleri

0

Ense Aynası

Dışarıdan bakmak, olduğu noktayı farklı bir perspektifle yansıtan birinin ışığında tekrar değerlendirmek her kişinin ve işletmelerin ihtiyacıdır. Sadece kendi işletmesini değil kuaförlüğün ve kuaför meslektaşlarının gelişimi için de her zaman çaba harcayan örnek bir isim Metin Bahçecik ve uzun yıllarını gönülden kuaförlüğe adamış kısa bir süre önce L’Oréal Professionnel’deki kurumsal hayatından ayrılan ancak bugün karşımızda yine kuaförlük için özel bir hizmetle yer alan Zeynep Atasoy ile bir aradayız.

Estetica: Zeynep Hanım neler söyleyeceksiniz? Emekliliğin tadını çıkarmadan sektörde fark yaratan bir servisle hizmet veriyorsunuz.

Zeynep Atasoy: Uzun seneler kuaförlük sektörünün işletmecilik, artistik ve organizasyonel bölümlerinde yer aldım. Sektörün her bölümde aktif olarak çalıştım. Bu tecrübelerin, hayata geçirdiğim Look Out Danışmanlık ve Dışgöz Hizmetleri projesi için yola çıkma aşamasında çok önemli olduğunu düşünüyorum.

Firmalar belirli bir yere kadar hizmet verebiliyor. Salonlarda kuaförler hem yöneten hem de üreten taraf oluyor. Bu da altyapıda eksikliklere yol açıyor. Bu eksiklikleri doğru tespit edip, kuaför salonlarında nasıl farklılıklar yaratabiliriz sorusunun cevabı olarak, proje hayata geçti.

Zeynep Atasoy
Zeynep Atasoy

Metin Bahçecik: Zeynep Hanım, dış göz olarak salonu değerlendirdi. Her şeyi gördü. Benim onun gibi görmeme imkan yok çünkü daha duygusalım. Aslında sektörün ihtiyacı olan tam da böyle bir şeymiş. Zeynep Atasoy ile birlikte diğer şirketlerdeki bilgi donanımına sahip arkadaşlarımız da bunu yapmalı. Çünkü biz salonlarda iyi şeyler yapmaya çalışıyoruz ama bunu biraz daha ciddi, daha yazıya dökülmüş, belirli kurallarla oluşturulmuş hale dönüştürmemiz lazım. Çünkü unutuyoruz ve o deneyimler kayboluyor. Oysaki burada birisi sizin için bunu en doğru şekilde yapıyor ve bunu size anlatıyor. Böyle olmalı diyor.

Estetica: Şimdiye kadar yapılanları nasıl değerlendiriyorsunuz? Ekibin size yansıyan yorumları neler oldu?

Metin Bahçecik: Rakiplerin fiyatını aldık, kendimizi onlarla karşılaştırdık. Tüm bölümler diğer markaların bölümlerinden servis aldı. Manikürcüler özel manikür yapan işletmelere gitti. Farklı salonları gözlemledik.

Zeynep Hanım, 10 kişilik gruplar oluşturdu. Ne yaparsak ne olur? Bunları konuştuk. Onları farklı bir alana çekmiş olduk işin dışında. Doğrusu bana göre bu mükemmel bir şeydi.

Eksiklikleri tamamlamak için bir fırsat doğdu. Kurallar kitapçığımızı yeniledik. Benim beklentim ve umudum diğer meslektaşlarımızın da katkıları. Çalışanların yaratıcı fikirler oluşturması ki bu çok kıymetli bir şey. Sadece yöneticiler yaratıcı fikirlerle gelmemeli, ekipler de bir şeyler yapmalı. Onların fikirlerini de hayata geçirelim.

Ekipte bazı arkadaşlarımıza salonda çok iş üretiyorsun ama bunu yüzde 10 az üretip daha kaliteli üret dedik. Zeynep Hanım’ın salonda bulunması, analizler yapması çok değerli bir hizmetti.

Estetica: Peki bundan sonra neler olacak? Bu hizmet herkese açık mı? Bu hizmeti almak isteyen kuaförlerin ne yapması gerekiyor?

Zeynep Atasoy: Öncelikle MM Bahçecik markasıyla geldiğimiz noktadan sonra, MM Bahçecik markasına düzenli olarak ihtiyaçlarımızı, neler yapmamız gerektiğini düzenli bir şekilde çalışmaya devam edeceğiz. Dış gözün aslında amacı salonların fotoğrafını çekmek. Sadece bu hizmeti yaptım, bu hizmeti verdim demiyoruz. Bu hizmeti yaptıktan sonraki aşamalarda sene sonunda nasıl bir fayda sağladığını görmek için çalışıyoruz. O yüzden de dış gözün danışmanlıkla ve koçlukla ayrıldığı nokta bu. Çünkü dış göz elini taşın altına koyar. Hep birlikte çalışma ile varılacak bir noktadan bahsediyoruz. Sadece yönetici ile konuşup, danışmanlık yaptım değil, bunun belirli aralıklarda tekrarlanarak, nereye gittiğini görmek lazım. Look Out Danışmanlık ve Dışgöz Hizmetleri’nde daha önceki bilgi birikimlerimi sunabileceğim eğitimler, markaya özel çalışmalar, yaratım aşamasındaki koleksiyon çekimleri, imaj çekimleri var. Kuaförler bütün bu hizmetleri parça parça ve ihtiyacı olanı alıyor olabilir. Bütün bir hizmeti alabilmek mümkün değil.

Rakamlarını tutan salonlar bu hizmetten faydalanabilecek. Salonunda bir dış göze ihtiyacı olduğunu düşünen ama her şeyden önce kendine dürüst olan, paylaşımcı olmayı, eleştirisel yaklaşımı kabul eden, gerçekler ile yüzleşmeye hazır olan salonlar bu hizmeti almalılar.

Dış göz her zaman güzel şeyleri söylemiyor. Bazen dış göz, duymak istemediğimiz şeyleri de söyleyebiliyor. Dolayısıyla buna hazır olan salonların alabileceği bir hizmet bu, amacın daha iyiye gitmek olmasını bilmek gerekiyor. Look Out Danışmanlık ve Dışgöz Hizmetlerini almak isteyenler benimle iletişime geçebilir. Çalıştıkları firmalar üzerinden de talep edebilirler. http://www.lookout.ist/ sitesini inceleyebilirler.

Estetica: Çok şeffaf ve detaylarla dolu, samimi paylaşımlarla dolu bir röportaj oldu. Okuyucularımızın da buradan kendileri için çıkarımlar yapacaklarını biliyoruz. Zeynep Atasoy ve Metin Bahçecik’e samimi paylaşımları için çok teşekkür eder, başarılı çalışmalara imza atmalarını dileriz.

Detayları Estetica Dergisi İlkbahar sayımızda bulabilirsiniz.

Schwarzkopf Professional Essential Looks Şovu

0

Schwarzkopf Professional Essential Looks şovu Soho House’da gerçekleşti.

Açılış konuşmasında Schwarzkopf Professional Genel Müdürü  Viki Motro, “Dünyanın köklü lider kuaförlük markası Schwarzkopf Professional uzmanlık ve yenilikçilik ile özdeşleşmiştir.

Essential Looks saça olan tutkumuzu ve sevgimizi ortaya koyuyor. İlham vermeye adanmışlığımızın bir simgesi.

Trendler zamanın ruhunu yansıtıyor. Geçmişten esintileri yansıtırken onları yeni bir vizyon ile her defasında tekrar yorumluyoruz.

Bugün Essential Looks’un arkasındaki yaratıcı isimler, kesim ve şekillendirmede ilham veren yetenekleri sayesinde önde gelen uluslar arası eğitmenlerden  Jana Patzold ve renklendirme konusunda radikal vizyonu dünyaca ünlü bir stilist olmaya taşıyan Lesley Jennison ile beraber olacağız” dedi.

Schwarzkopf Professional Essential Looks

Opulent, Beat İkon, Colorama trendleri ve BLONDME şovu gerçekleşti. Bu İlkbahar/Yaz sezonunda Essential Looks’un beğeniye sunduğu Modern Ikon Collection, OPULENT trendinin cazibesini ve çekiciliğini, BEAT ICON‘un kentli cool havasını ve COLORAMA‘nın cesur ve punk duruşunu içeriyor.

50’lerin tutkulu çekiciliğinden ilham alan Opulent trendi, eski ekol cazibenin güncel bir yorumu olarak karşımıza çıkıyor.

James Dean’den Andy Warhol’a ve Velvet Underground’a kadar uzanan BEAT ICON, 60’lara yön veren ikonlardan ilham alıyor.

Tam bir renk cümbüşü ile tamamlanan cupcake grunge görünümü COLORAMA, aykırı stiller isteyenler için ideal olan ‘karıştır ama eşleştirme’ yaklaşımıyla yaratıldı.

Schwarzkopf Professional Pazarlama Müdürü Şehla Heper  “Dünya Kuaförlük Günü’nde böyle bir etkinlik gerçekleştirmenin gururunu yaşıyoruz. Tüm dünyadaki moda trendlerini  Türk Kuaförleri ile buluşturduk. Farklı teknolojiler içeren ürünlerimizi de müşterilerimize anlattık. Çok keyifli bir akşam oldu bizim için. Aynı zamanda bizim uluslararası elçilerimiz de buradaydı.

Özel bir mekanda ağırlamak istedik misafirlerimizi. Biz keyif aldık umarım müşterilerimiz de keyif almıştır. Katılım oldukça yoğundu tüm Türkiye’den misafirlerimiz vardı. Sadece büyük şehirler değil tüm Türkiye’den kuaförler bu etkinliği trendleri takip ediyor ve salonlarına taşıyor” şeklinde konuştu.

Detaylar Estetica Dergisi 2016/2017 Kış Sayısında!

Sağlıklı saçlar için vitaminler

1

Kontrol edin!

Saç, deri ve tırnak takviyeleri genelde A, C ve E vitaminleri veya Koenzim Q10 gibi antioksidanların yanı sıra bir B- kompleks vitamin olan biyotini de içerir. Mineraller manganez ve selenyum genellikle balık yağı ve keten tohumu yağı gibi yağ asitleri ile birlikte sağlıklı saçlar için takviyede bulunur.

Bu besin maddelerinin yetersizlikleri, nadir de olsa saç dökülmesine ve bazen deri ve tırnak değişikliklerine neden olabilir. A ve E vitaminlerinin yetersiz alınması kaba, pullu cilt lekelerine neden olabilir. Bir biyotin eksikliği egzama ve saç dökülmesine neden olabilir.

Uzun süreli antibiyotik kullanan veya antisepture ilaçlar kullanan kişilerin biyotin eksikliği daha olasıdır. Aşırı veya yetersiz tiroid, saç dökülmesine ve kuruluğa neden olabilir.

Estetica Dergisi’ne Global Basın Ödülü!

0

Dünyadaki en prestijli profesyonel kuaförlük kuruluşu Intercoiffure Mondial, Dünya Kongresine ev sahipliği yapıyor. Japonya Osaka’da gerçekleşen Intercoiffure Mondial Dünya Kongresi’nde Estetica Dergisi Global Basın Ödülü aldı.

Intercoiffure Mondial Başkanı Klaus Peter Ochs ödülü, Estetica International Network’un 22 uluslararası baskısının temsilcicisi ve Estetica ABD, İspanya ve Latin Amerika Genel Müdürü Sergi Bancells’e sundu.

DÜNYANIN EN İYİ SAÇ DERGİSİ

Klaus Peter Ochs “Estetica, dünya çapında 20’den fazla baskıyla kuaför yayıncılığınınen büyük ağıdır” dedi. “Estetica International Network ve yayıncısı Roberto Pissimiglia, Intercoiffure Mondial için her zaman misyonumuzda yıllar boyunca değerli bir ortak olmuştur.”

Estetica’nın hikayesi, Mart 1946’da Mino Pissimiglia’nın dergiyi Turin (İtalya) ‘da kurmasıyla başladı. 1958’de dergi Japonya’ya geldi, 1962-63’te Peru, Latin Amerika ve Orta Doğu’ya ulaştı ve 1977’de uluslararası İtalyanca / İngilizce basım çıktı. Mart 1991’de Estetica International Network projesi yerel sürümlerle ilan edildi: ABD ve Asya’ya uzanmadan önce en büyük Avrupa ülkelerinde başladı. 22 sürümü ile üretilen Estetica, konu başına 300.000 kopya tirajlı olarak 60’dan fazla ülkede mevcut.

 

 

Destination Event 2017

0

26 ülkeden yaklaşık 850 katılımcının izleyeceği Wella Destination Event, 16-19 Mayıs tarihleri ​​arasında Hırvatistan Dubrovnik 5 * Sun Gardens Resort’de kuaförlere ilham verecek.

Açılış gecesi, en son trendleri ve teknikleri sunacak olan Christophe-Nicolas Biot’un gösterisi ile başlayacak ve Ginja Bar’da izlemek için Sunset Pool’da ve partide akşam yemeği ile devam edecek. 2’inci katılımcılar Top Artists, Christophe ve Dmitry Vinokurov’in seminerlerine katılacak.

Londa Professional En İyi Sanatçılar Alexey Osipchuk ve Bert Kietzerow, 20-23 Mayıs tarihleri ​​arasında düzenlenecek ikinci etkinliğin yıldızları olacak. Gündem benzer, Alexey ve Bert ikinci gün yakın çekim ve kişisel öğrenim oturumlarını sergileyerek, öğretiyor ve ilham veriyor.

Seçilen kuaförler, Türkiye’den Yıldırım Özdemir, Romanya’dan Bogdan Mirica ve Rusya’dan Gevorg Agamalyan & Kirill Strugov şovlarını gerçekleştirecek.