Ana Sayfa Blog Sayfa 164

Robbie Purves’den Forma koleksiyonu

0

Bu koleksiyonun ilham kaynağı Robbie’nin “klasikleri” ele geçirmesiydi.

Çağdaş bir his yaratmak için klasik stillerin bir kombinasyonunu ile modern ve güncel dokuları bir araya getirdi.

Robbie Purves'den Forma koleksiyonu Robbie Purves'den Forma koleksiyonu Robbie Purves'den Forma koleksiyonu Robbie Purves'den Forma koleksiyonu Robbie Purves'den Forma koleksiyonu Robbie Purves'den Forma koleksiyonu Robbie Purves'den Forma koleksiyonu Robbie Purves'den Forma koleksiyonu

Saç: Robbie Purves
Fotoğraf: Gabriela Silveira
Makyaj: Cori Burnett

Zoe Wilde’nin Disturbia koleksiyonu

0

Disturbia koleksiyonu, endişe, kafa karışıklığı ve acıyı yansıtıyor. Zoe Wilde, Rihanna’nın Disturbia şarkısından aldığı ilhamla insanlara içlerinde yarattığı kokuyla yüzleşerek o korkuya hükmetmeyi öğütlüyor.

Saç: Zoe Wilde

Fotoğraf: Carl Keeley

Makyaj: Lizzie Sharp

Yılın Kuaförü Yarışması’na neden katılmalısınız?

0

Salonda sandalyenin arkasında robotik olmak kolaydır. Ayna karşısında saç modasını yeniden yaratmak harika olsa da bazen tekrara girebiliyor.

Sandalyenin arkasında mucize yaratmak sizi heyecanlandırıyordur. Yarışmaya katılmak da size yeni bir ilham ve enerji verecek, yarattığınız saçlara dönüp baktığınızda kendinizle durur duyacaksınız.

Yarışmaya katılmak hem iş gelişiminiz hem de kişisel gelişiminiz için önemli rol oynar. Tabii görünümde makyaj, kıyafet ve aydınlatma bütünlüğü sağladığınız zaman gördükleriniz hayallerinize eşdeğer olacak.

“Yarışmaya katılarak, salon dışında edindiğiniz tecrübe, kesinlikle sizi daha başarılı bir kuaför yapacak!”

Yarattığınız kompetitif portfolyo yalnızca sizi değil müşterilerinizi de etkileyecek. Bu, müşterilerinizde doğru yerde olduğu hissini yaratacak ve yarattığınız farklılık değerinize değer katacak.

Hairist Yılın Kuaförü Yarışması sosyal medyadan katılabildiğiniz bir yarışma olduğu için bilinirlik ve vizyon kazanmak sizin elinizde. Sosyal medya ile böylesine iç içe olduğumuz bu hayatta, sosyal medyanın fırsatlarından yararlanın. Hem kendinizi hem işinizi geliştirin!

Ödül Sahibi Olmak Hayatınızı Değiştirecek!

Ödül size sadece yeni müşteriler kazandırmayacak! Hayatınızı değiştirecek. Özgüven kazanacaksınız. Yeteneğinizi sergileyebileceksiniz ve önünüze birçok kapı açılacak! Hayallerinizi gerçekleştirmeyi ertelemeyin!

Hairist 2020 Yılın Kuaförü Yarışması hakkında bilgi almak buraya tıklayabilirsiniz.

Tarih boyunca kadınları güçlendiren kısa saçlar

0

Kısa saçlar dramatik bir görünüm verir. Yıllar boyu etkilenen zamansız bir saç modeli. 80’ler günümüze bu saç modeli salonlardan hiç eksik olmadı.

“Saçlarını kısa kestiren bir kadın hayatını değiştirmek üzeredir” – Coco Channel

Tarih boyunca şekli nasıl olursa olsun uzun saç, güzelliğin tanımı olarak görülmüştür. Fakat kısa saç, modernizmi, gücü ve özgüveni yansıtır.

1980’lerde kısa saç

80’lerde popüler olan kısa saç modası kariyer odaklı ve feminist kadınlarla ilişkilendirilirdi. Günümüzde de kendini ifade etme biçimi olarak kullanılan kısa saç modanın seyrini değiştiriyor.

Annie Lennox

Geçmişte, androjen saç kesimleri ve daha kısa kesimler, saçlarını tipik olarak erkek sayılan bir tarzda giyinen Grace Jones ve Annie Lennox gibi ünlü popstarlar tarafından kullanıldı. Ancak, bugün Kristen Stewart, Emma Watson ve Rihanna gibi ünlü stil ikonları tarafından da oldukça tercih ediliyor.

Kısa saçları şekillendirme ve uzun süre kullanma

Müşteriler kısa saç konusunda endişeli olabilir. Yüzüne uymayacağını, yakışmayacağını düşünebilir. Bu konu ile ilgili Londra Yılın Kuaförü Philipp Haug: “Kısa saç tamamen şekil ile ilgili. Kısa saça tutkuyla bağlıyım ve herkes için muhteşem bir kısa saç modeli olduğuna inanıyorum.” diyor. “Yüzü çevreleyen saç uzunluğunun, yüz şekline uyacak şekilde kesilmesi önemlidir, ancak gerçekten fark yaratacak şey kaküldür. Daha geniş bir yüzle, kısa bir saç kesimi olan daha uzun asimetrik bir kakül fresh görünebilirken, dar yüzlü bir kişi stile biraz daha genişlik eklemelidir. Dokulu ve iyi bir kesim olduğu sürece, kısa saçlar bile yeniden şekillendirilmeden 8-10 hafta dayanabilir.”

Kristen Stewart

Doğayla buluşun: Atatürk Arboretumu.

0
ataturk arbotreumu

Kuaför salonlarının yoğun çalışma temposuna sahip işletmeler olduğunu biliyoruz.

Bu yoğun çalışma temposu beraberinde stresi getiriyor ve verimliliği etkiliyor. İşletme sahiplerine bunu göz önünde bulundurarak çalışanlara yönelik doğal aktiviteler önermesi işletme verimliliğinin yanı sıra çalışanların motivasyonunu arttırma noktasında sorumluluk düşüyor.

Sadece ekip yemekleri bir alternatif değil. Doğada yapılacak etkinlikler ve çalışanları buna yönlendirmekte katkı sağlayacak unsurlar.

İşte İstanbul için bir öneri:

Atatürk Arboretumu

İstanbul Sarıyer’de, Kemerburgaz-Bahçeköy yolu üzerinde yer alıyor. Atatürk Arboretumu, gölet ve yürüyüş yolları, temiz havası, yemyeşil bitki örtüsü ile huzur saçan bir yer.

İki gölet, göletlerde kuğular ve sincapların yer aldığı özel bir doğa harikası.

Şehrin kalabalığından ve gürültüsünden kaçmak isteyenler için ideal bir yer.

Atatürk Arboretumu Bahçeköy-Kemerburgaz arasındaki ormanlık bölgede, Bahçeköy sınırlarında kalıyor ve Belgrad Ormanına arabayla 5 dakika mesafede bulunuyor.

Unutmayın: İçeriye su ve çocuk maması hariç; her türlü yiyecek, alkollü ve alkolsüz içecek, evcil hayvan, tripod, bisiklet, top, uçurtma, balon, konfeti ve diğer açık alanlarda oynanabilen oyun ve oyuncaklar, profesyonel çekim yapılabilecek her türlü ekipman ve kostüm ile giriş yasak ve girişler ücretli.

Arboretum’da piknik yasak. Girişte çantanız aranarak yanınızda getirdiğiniz bisküvi ve kurabiye türü şeyler dahi alıkonuyor zaten. Doğa ile baş başa kalmanızı sağlayan bir yer. Yeme içme ihtiyaçlarınızı gelmeden giderin ve tok gidin. Tuvalet var. Etrafta oturmak için pek bir yer yok. Yanınıza üzerine oturmak için bir şeyler almanızı tavsiye ederiz. Tabii ki fotoğraf çekmeyi ihmal etmeyin.

Atatürk Arboretumu:

Arboretum ne demektir?

Bilimsel araştırmalar gerçekleştirebilmek ve gözlem yapmak amacıyla kaynağı ve yaşları belli, her biri belirli değişkenler göz önünde bulundurularak mümkün olan en doğru ve dikkatli şekilde bir araya getirilmiş ağaç ve diğer odunsu bitkilerin önceden belirlenmiş uygun alanlarda yetiştirilip sergilendiği tabiat parçalarıdır. Bu alanlarda eğitim ve bilimsel çalışmalar gerçekleştirmektir.

Jack & Lydia Mead’in Prima koleksiyonu

0

Prima koleksiyonu, klasik kesimlerin ultra çağdaş yorumlarını ve tasarım aksesuarlarını bir araya getiriyor. Koleksiyon, 90’ların çağdaş ve güçlü kadınların abartılı görünümlerini yansıtıyor.

Saç: Jack & Lydia Mead-Wolfe  

Fotoğraf: Danny Baldwin  

Makyaj: Neringa Bige

Sharon Blain ve Sarah Laidlaw direktörlüğünde Eclecticism koleksiyonu

0

Sharon Blain ve Sarah Laidlaw tarafından yönetilen bu saç koleksiyonunda güçlü mimari şekiller ‘zahmetsiz’ stil ile birleştiriliyor. Cesur şekiller, göz alıcı dokularla hareket kazanıyor.

Mentör – Çekim Yönetmeni:  Sharon Blain ve Sarah Laidlaw

Fotoğraf: Milos Mlynarik

Saç: Box Hill Institute Eğitmenleri

Makyaj: Box Hill Institute Eğitmenleri

Asistan: Box Hill Institute Kuaförlük ve Makyaj Öğrencileri

Styling: Jessica Jade

Anne Veck’in Dune koleksiyonu

0
Anne Veck'in Dune koleksiyonu

Sürdürülebilirlik tutkusunu salona taşımak

Anne Veck’in güzelce hazırlanmış Dune koleksiyonu için ilham kaynağı, son zamanlarda salon sürdürülebilirliğine olan tutkusuyla birlikte Namibya’ya yaptığı bir gezi oldu.

Anne Veck'in Dune koleksiyonu Anne Veck'in Dune koleksiyonu Anne Veck'in Dune koleksiyonu Anne Veck'in Dune koleksiyonu Anne Veck'in Dune koleksiyonu Anne Veck'in Dune koleksiyonu Anne Veck'in Dune koleksiyonu Anne Veck'in Dune koleksiyonu

Saç: Anne Veck for Anne Veck Salons

Asistan: Pierre Ginsburg

Makyaj: Melodie Briere

Fotoğraf: Will Ainsworth

Styling: Sue Fyfe-Williams

Laurie Cesari’den Hair Fluidity koleksiyonu

0

Laurie Cesari Hair Fluidity koleksiyonunda, saçların akıcılığını ön plana çıkararak mükemmel sonuca ulaşmış.

Doku, şekil ve renk bütünlüğüyle cesur ve dikkat çekici bir koleksiyon ortaya çıkmış. Pastel tonlar, cesur renklerle birleşmiş.

Saç: Laurie Cesari

Makyaj: Stéphanie Joffroy 

Fotoğraf: Gael Thill

Ekibinizi mutlu etmenin 3 yolu

0

İş koçu ve öğretim görevlisi olan Penny Etheridge, işverenlere bir salon ekibinin nasıl yaratılacağı, motive edileceği ve mutlu edileceği konusunda 3 ipucunu paylaştı.

Çalışanların üzerine yapılan son araştırmalar, ücretlendirmeden önce çalışanların tanınması ve kişisel gelişiminin çalışanlar için en iyi motivasyon olduğunu göstermiştir.

Sürekli geri bildirim vermenin gücü

Bir kuaförün el becerisinin ne kadar iyi olduğu önemli değil, ama çalışmaları hakkında düzenli geri bildirim alırlarsa mutlaka gelişeceklerdir.

Çalışanların sırtını sıvazlamak ya da çalışmalarındaki hataları işaret etmek herkes için oldukça doğaldır. Ancak bunun anahtarı, iyi, şaşırtmayan, korkutmayan çalışmalarla tanınma sağlamaktır. Günlük emeği gösteren çalışmalar bunlar için iyi bir örnektir.

“İyi” geri bildirim vermek önemlidir, çünkü onlar o zamana kadar ne tür bir işin kabul edilebilir olduğunu, nasıl nitelendiğini ayırt edemeyebilirler. Konuşmaların çoğu ‘Tamam, yapmaya devam et’ kategorisine giriyorsa, siz söyleyene kadar performanslarından memnun olduğunuzu gerçekten bilmiyor olabilirler.

Ekibinize destek olacak birini bulun

Tecrübeli bir destek personeli herhangi bir yeni ekip üyesi için çok faydalıdır. Salon yöneticileri, izin istemeniz gerektiğinde oradadır, ancak bu ilişkinin niteliği, yeni insanların genellikle kendilerinde o gücü bulamama durumu olabilir. Uygun bir personele tayin etmek, olumlu bir şekilde formda kalmasını sağlamak için iyi bir fırsattır. Mentor kavramı önemlidir. Mentorlar motivasyonlarını artıracağından, meşgul ve motive olmuş ekip üyelerine sahip olabilirsiniz.

Katılmak isteyenleri dahil edin

Düzenli takım etkinlikleri, sağlıklı bir salon kültürünün bel kemiğidir. Eğer işleri her zaman aynı kişiye devrederseniz, takım oluşturma etkinliklerine karşı ilgisizlik sorunu sıkıntı yaratmaya başlayabilir. Eğlenceli ve motive edici olması gereken bu görev, bir kişinin yaratıcı enerjisini ve zaman kaynaklarını bir angarya olarak görebilir.

Bunlar, ekibinizi motive etmek ve çalışmalarını daha anlamlı ve eğlenceli hale getirmek için uygulayabileceğiniz birkaç öneri. Sonuç olarak, akıllı, yaratıcı insanları işe aldığınızda, unvanlar ve maaşlar, onları her gün motive eden şeyin sadece küçük bir kısmını oluşturuyor.