Rafael Bueno Metal Bling koleksiyonunu metali ilham alarak hazırlamıştır. Bling, hip hop kültüründe kullanılan ve bu koleksiyonun her eserde görülen provokasyon ve tazelik ile karakterize ettiği bir estetik akım olan bir moda. Bu koleksiyonda sunulan görünüm, dört farklı titizlikle işlenmiş, kesilmiş ve parlatılmış metal türüne önem vermektedir.
Ambar kapısı hem alan, hem de salona karakteristik bir görünüm kazandırıyor. Resepsiyon alanı ise küçük olmasına rağmen konforlu ve tatlı. Soft renklerle donanmış olan The Cut and Color Lounge, ışıklandırmasıyla göz kamaştırıyor.
Bahar güneşinde lüks bir bahçe partisi hissini uyandıran “Botanica”, renk ve kontrastı kutluyor.
Parlak çatışan baskılar ve koyu renkler, çiçek yataklarının bittiği ve modanın başladığı yerde bulanık bir görünüm sağlıyor. Versace, Isabel Marant, Erdem ve Dries Van Noten’den SS19 podyumlarına dikkat çeken parlak, canlı baskılar ile bu koleksiyon, gökkuşağının güzelliğinin bir kutlaması.
Renklendirme – Jordan Hone
Şekillendirme – Scott Sloan
Fotoğraf – Andrew O’Toole
Makyaj – Chereine Waddell
Bu saç modellerini yapmak için Ventoso V5 Silex Profesyonel Fön Makinesi ve Ventoso Titanyum Kaplı Maşa’larını kullanabilirsiniz.
Yüzü çerçeveleyen kaküller ile bütünleşen doğal bukleler androjen stile güçlü dokunuşlar ekliyor… Intermède bu koleksiyonda çağdaş stilin en sofistike yönlerini birleştiriyor.
Millennial Pink’ten, Greenery’den ultra mor ve mercan rengine kadar, Pantone’un her yıl hangi renk tonunu seçeceği
konusunda merakla bekliyoruz. Bununla birlikte, yaz sona erdiğinde ortaya çıkan
yeni trendlerle 2020’de neyin
moda olacağı az çok belirleniyor. Kışın karanlığını engellemek adına renkler
büyük rol oynuyor. Sıkça alışveriş yaparken renkli kıyafetler dikkat
çekiyordur. Modaya ayak uydurmak istiyorsanız hangi renkleri tercih edeceğiniz
konusunda 2020 İlkbahar/Yaz trendlerine mutlaka göz atmalısınız. Pantone Renk
Enstitüsü, sokak tarzı ve Instagram görünümlerinden de yola çıkarak 2020’nin göze çarpan ilk 12 rengini
bildirdi.
Bir açıklamada, Enstitü genel müdürü
Leatrice Eiseman, “renklerin
tanıdık bir duyguyu hissetme isteğimizi ifade ettiğini” belirtti. Bu moda
çok da sürpriz olmuyor çünkü çocuklar gibi rengarenk giyinmek oldukça eğlenceli
ve samimi geliyor. “Aynı
zamanda, kişiselleştirilmiş kendini ifade etme çağında, bilindik favorilerden
oluşan bu palet, mizah, modernite ve eğlence unsurlarını vurgulayarak kullanıma
alıştırıyor. Kararlılık, yaratıcılık arzumuzu birleştiriyor, genç ve modern bir
görünüm sağlıyor.
Sonuç olarak, Pantone, ateş kırmızısından,
sert sarılara 12 farklı ton seçti. Bu renkleri gardrobunuza eklemek için
ilkbaharı beklemenize gerek yok.
İşte yılın en trend 12 rengi!
Ateş Kırmızısı
Cesur ve canlı! Kırmızı, kararlılığı ve özgüveni dışa vurur.
Chromat İlkbahar/Yaz 2020
Safran
Sarının bu tonu iyimserliği muhteşem bir şekilde yansıtıyor.
Pyer Moss, Sally LaPointe ve Rejina Pyo İlkbahar/Yaz 2020
Klasik Mavi
Mavi.. Sonsuz gökyüzü, tüm fırsatlar için koca bir tuval.
Su yeşili
Neon yeşile ara vermek ister misiniz? Pantone’un deyişiyle, “yeşil paletinizi “temiz sulara bağlı” olan bu renkle temizleyin.”
Chive
Paletteki bir diğer yeşil. Diğer yeşil tonlarına oranla daha olgun ve mat bir görünüme sahip.
Soluk Denim
Denim her zaman en trend parça tabii. biraz değişiklikle nostalji yaparak soluk denim rengine adapte olabilirsiniz.
Turuncu
Turuncu da en trend ilk 12 renkte! Her parçaya uyum sağlayacağına emin olabilirsiniz.
Mozaik Mavi
Mavinin bu tone derin duyguları ve mistik havayı hissettiriyor.
Güneş Işığı
Sarının bu yumuşak tonu pastel sevenler için harika! Güneş Işığı, tam olarak ilkbahar rengi…
Mercan
2019’un rengi Mercan, yeniden trendlerde! Hala modanın trend 12 rengi arasında bulunan Mercan tüm kombinlerinize yakışacak.
Tarçın Çubuğu
Sonbaharın rengi Tarçın Çubuğu diyebiliriz. Kahverenginin bu tonu, çanta-ayakkabı gibi aksesuarlara çok yakışacak.
Üzüm Kompostosu
Ultra Violet rengine benzese de yepyeni bir mor tonu. Lavantanın fütüristik hali!
Karanlıktan alınan ilhamla hazırlanan Intersteller koleksiyonu, boyutlar arası gezintiye çıkarıyor. Szél bu koleksiyonda, gotik dokunuşlarla görünümlere derinlik kazandırıyor.
Bu koleksiyonun ilham kaynağı, her bahar düzenlenen popüler Hindu festivali ‘Holi’den geliyor. Bazen “aşk festivali” olarak adlandırılır, insanların birleştirilmesini ve kötü duyguların yasaklanmasını kutlar. Yaygın renkler festivali olarak bilinen bu canlı renkler, bu koleksiyonda, yaşamlarımıza getirdikleri pozitifliği, neşeyi ve coşkuyu yansıtıyor.
Bu modern çağda sosyal medya fenomenleri/influencerlar ünlü kategorisine giren, hayranlık duyulan kişilerdir. Dolayısıyla bu durum bir pazarlama aracına dönüşür. Instagram’da yaratılan güven ile sevdikleri markalar, gittikleri mekanlar ve kullandıkları eşyalar bile yüz binlerce insana ulaşır. Siz de salonunuz için bu pazarlama aracını kolaylıkla kullanabilirsiniz. Sosyal medyada sizin salonunuz ile ilgili yazdıkları bir kelime bile oldukça fazla bir kitleye ulaşacaktır. Bu pazarlama alanının bir parçası olmanın tam zamanı.
Bu pazara girmenin bir yolu sosyal medya ajanslarıyla çalışmak olabilir.
Tabii ki başarılı olabilmek için markanızla orijinal şekilde senkronize
olabilen, işinizin sosyal medyada büyümesini sağlayacak, güvenilir ve tecrübeli
insanlarla çalışmalısınız. Doğru influencer markanızı büyütebilir, görünürlük
ve farkındalığı artırarak büyük bir kitleye ulaşabilir.
“Micro-Influencer’ların gücü inanılmaz! Bazen 10K takipçiye sahip bir ‘micro-influencer’ 1 milyon takipçiye sahip birinden daha
güvenilir görünüyor.”
Çalıştığınız influencer’ın salonunuzla uyum sağlaması gerekir.
Örneğin; siz salonda yaptığınız sarı saçlara dikkat çekmek istiyorsanız, esmer
biriyle yaptığınız iş birliği salon algınızı değiştirebilir. Paylaşımlar
organik olmalıdır. Marka misyonunuzu yansıtan, marka kimliğinizin özünü
gösteren ve dikkat çekmek istediğiniz alanı yükselten şekilde iş birlikleri ve
paylaşımlar yapmanız daha doğru olacaktır. Konum olarak aynı şehirde
bulunduğunuz kişilerle iş birliği yapmak da ulaşacağınız kitle açısından daha
garanti bir yol olacaktır.
Salonunuz için doğru influencer ile bağlantı kurmak ve iş birliği yapmak için bu değerleri belirlemek hayati önem taşır, daha sonra markanızı tanıtırken kullanmasını istediğiniz sosyal medya stratejilerini geliştirmek gerekir.
İşinizi büyütmek, büyük kitlelere ulaşmak ve yaptığınız işlerin herkes
tarafından görülmesini istiyorsanız sosyal medya ve influencer’lar bunun için muhteşem bir kaynaktır.
Estetica Dergisi abonelik paketleri aşağıda yer almaktadır.
Abonelik paketlerimizden bir tanesini seçebilir ve GÜVENLİ Ödeme yöntemi ile kredi kartı ile ödeyebilir veya aşağıdaki formu doldurarak size ulaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Estetica Dergisi Yalın Abonelik: 4 Sayı Estetica Dergi, Hairist Albümü, randevu.hairist.com.tr Salon Kaydı.
_______________________________
Estetica Süper Abonelik: 4 Sayı Estetica Dergi, Hairist Albüm, Ventoso Fön Fırçası, randevu.hairist.com.tr salon kaydı, Ventoso Profesyonel Saç Düzleştirici
_______________________________
Aşağıdaki formu doldurarak size ulaşmamızı sağlayabilirsiniz:
Hush The Passion; SmartArt Teknolojisi* ile devrim.
83 göz alıcı renk ile The Passion havyar ve macadamia yağı gibi 10 zengin içerik sayesinde saçın parlak ve sağlıklı olmasını sağlar. Amonyak ve PPD içermez; hoş kokusuyla müşterilerinizi memnun eder. Mikro moleküler sistem sayesinde derin nüfuz sağlayarak daha uzun ve daha sağlıklı boya ömrü sağlayan The Passion’ın 4 ton açma gücü ve %100 beyaz kapatma performansı vardır.
*SmartArt Teknolojisi nedir?
Mikro-pigmentler saçın en iç katmanlarına yerleşerek “Moleküler Eşleşme Garantisi” sayesinde başka bir mikro-pigment molekülüne bağlanır. Tam sayım metodu ile tek bir molekülün bile serbest kalmaması, eşleşmesi garantilenir ve “güvenli molekül” oluşturularak daha uzun ve daha sağlıklı boya ömrü sağlanır.