Müşteri Sürekliliği

Müşterilerinizin salonunuz hakkında içgörülerini ölçümlemek için ne yapıyorsunuz? Müşterilerin salonunuz hakkında düşüncelerini öğrenmek için birçok yol var. Müşterinin işlemi bitince hemen sıradaki müşteriye servis sunmak yerine onlarla birebir iletişime geçebilirsiniz. Kafasında tasarladığı saç modelinin istediği gibi olup olmadığını, eğer bir sorun varsa, bunun nasıl giderebileceğinizi konuşarak, müşterileri memnuniyetine çok önem verdiğinizi göstermelisiniz. En iyi ölçümleme methodu sıcak iletişimdir. Müşterilerinizin email ve telefonlarını alarak onlarla iletişim kurmaya devam etmelisiniz. “Salonumuzda yaptırdığınız işlemden memnun kaldınız mı?” mesajı veren e-mail ya da mobil iletişim araçları kullanmak müşterinizin salon ile olan duygusal bağını güçlendirecektir. Müşteri devamlılığını sağlamak için çok güçlü ve sürekli bir iletişim kurmak gerekiyor.