Türkiye’nin markası Filiz Çelik-Alpeda

Türkiye'nin markası Filiz Çelik-Alpeda

Köklü geçmişi parlak geleceğine ışık tutan saygın ve kaliteli bir marka olan Filiz Çelik-Alpeda’nın genç temsilcileri Alper Çelik ve Eda Çelik Ağırman ile konuştuk.

Estetica: Bir aile şirketi olarak görev dağılımınız nasıl? Nasıl çalışıyorsunuz? Zor olmuyor mu?

Eda Çelik Ağırman: Bir aile şirketi olsakta işlerimizi kurumsal bir çerçevede yürütmeye özen gösteriyoruz. Aile bireyleri olarak hepimizin sorumlu olduğu departmanlar ve görevler bulunmakta. Ailenizle iş yapmak çok zevkli aslında, zaman zaman problem de oluyor ancak kolay aşıyoruz. Bunu her aile şirketinde görmek zor ama Filiz Çelik Ailesi olarak çok uyumlu olduğumuzu söyleyebilirim.

Estetica: Kuaför salonları size nasıl ulaşıyor? Sipariş ve teslimat süreci nasıl işliyor?

Alper Çelik: Müşterilerimizin bize ulaşabilecekleri birçok kanal var. Filiz Çelik olarak tüm Türkiye’de bayiler kanalıyla satış yapan bir firmayız. Ayrıca özellikle projeli işler konusunda müşterilerimize direkt olarak destek verdiğimiz fabrika saha satış danışmanı arkadaşlarımız bulunmakta. Bu arkadaşlarımız talep olması durumunda Türkiye’nin neresinde olursanız olun en kısa sürede size ulaşarak ihtiyaçlarınızı karşılamak ve size en iyi hizmeti vermek için görevlendirilmişlerdir. Müşterilerimiz istek ve taleplerini yukarıda bahsetmiş olduğumuz kanallardan bizlere ulaştırabilirler. Teslimat süreleri ise ürünlerin standart ürünler ya da kişiye özel olmasına göre değişmektedir. Ancak şunu söyleyebilirim ki Filiz Çelik olarak temin sürelerine uyum en çok üzerinde durduğumuz konulardan biridir. Bu konuda 2013 ortalamamız % 97 olarak gerçekleşmiştir. Bu da birçok ürünü müşteri talepleri doğrultusunda yapan bir firma olarak çok iyi diyebilirim.

Estetica: Her salonun ihtiyacı ve beklentileri farklı olabiliyor. Buna nasıl cevap verebiliyorsunuz?

Alper Çelik: Bu konu diğer rakip firmalardan en çok ayrıştığımız ve başarılı olduğumuz konu diyebilirim. Günümüzde artık standart kalıplara sokulmuş ve esnek olmayan firmaların yaşama şansı olmadığını düşünüyorum. Buradan hareketle müşterilerimizin her birinin kişisel zevkleri ve finansal durumlarına göre arzuladıkları çözümleri buldukları bir hizmet anlayışını benimsemiş bulunmaktayız. Ayrıca tüm üretim alt yapımız esnek ve kişiye özel tasarımlar yapabilecek şekilde tasarlanmıştır. Buda müşterilerimize günümüzdeki loft, modern, minimalist, avangard, retro gibi değişik mimari tarzlarda tasarlanmış salonları sunma fırsatı veriyor bizlere.

Alper Çelik ve Eda Çelik Ağırman’ın markalaşma sürecinde salonlara önerileri, salon yenileme veya yeni bir salon yapımı için en doğru zamanlama için nelere dikkat edilmesi gerektiği,  salon tasarımının bu noktadaki önemi hakkındaki düşünceleri ve daha fazlasını  Estetica Dergisi  Haziran – Temmuz sayısında bulabilirsiniz.