PR için saç modeli koleksiyonları nasıl kullanılır?

İşletmenizin profesyonelliğini ortaya koymak ve kendinizi diğer salonlardan daha çok öne çıkarmak için  salonunuzun kendine ait bir Saç Koleksiyonu olmalı.

Peki, saç koleksiyonunuzu işletmeniz için başarıyla nasıl kullanabilirsiniz?

Çekim bitti ve artık bir koleksiyonunuz var! İster inanın ister inanmayın ama bu en kolay kısımdı…

Koleksiyonunuzdan en iyi şekilde yararlanmak için işte birkaç ipucu:

Sosyal medya:

Profil resimlerinizi güncelleyin, koleksiyonu Facebook’ta bir albüm olarak ekleyin, güncel trendleri sunmak için kullanın – resimlerinizi profesyonel markalara sunmak için elinizden geleni yapın!

Fotoğrafçılarınızı, moda stilistlerinizi, makyaj sanatçılarınızı, modellerinizi, çekimde sizinle çalışan herkesten bahsetmeyi unutmayın ki onlar da bu koleksiyonu memnuniyetle paylaşsınlar.

İnternet sitesi:

Her yeni koleksiyon veya fotoğraf yayınladığınızda web sitenizi güncellemeyi unutmayın. Bir web sitesinin sürekli güncellenmesi onu Google sıralamasında öne çıkarır ve müşteriye hem mevcut hem de potansiyel olarak rekabetin önünde olduğunuzu ve en son trendler hakkında bilgi sahibi olduğunuzu gösterir.

Adım adım:

Neden müşterilerinize bir  modelin saç modelinin nasıl ortaya çıktığını adım adım göstermiyorsunuz? Bu şekilde, sosyal medya için kullanabileceğiniz harika bir malzemeye ve salonunuzdaki müşterilere aktarabileceğiniz bir içeriğe sahip olursunuz.

Basın raporları:

Sunduğunuz performansı göstermek için görüntüleri yerel basına gönderin ve salonunuza davet edin. Tabii ki, ticaret basını da işiniz için ideal bir ortamdır. Editörlerle iletişime geçin ve koleksiyonunuzu ve ilhamınızı onlara gönderin. Ve uluslararası saç basınını unutmayın – Müşterileriniz uluslararası süperstar olmanızdan oldukça memnuniyet duyarlar!

Etkinlikler:

Koleksiyon çekimleri bittikten sonra, görünüm ve renk tekniklerini nasıl oluşturduğunuzu  göstermek için salon ekibinizle bir eğitim toplansıtı yapın( tabii ki sosyal mesafe ve tedbir kurallarına uyarak). Koleksiyonunuzu müşterilerinize özel olarak yollayın ve değerli yorumlarını sorun, inanın onlar da kendini özel hissedecekler.

Bir koleksiyon oluşturmak için zaman ve para harcamışsanız, onu bu şekilde bırakmayın! Sonuç ne olursa olsun, bunun sizin ve şirketiniz için bir çaba ve  bunun başarılı bir koleksiyon olduğundan emin olun.

Unutmadan; koleksiyonlarınızı randevu.hairist.com.tr adresine yükleyerek de Google’da salon arayan müşterilerin fikir sahibi olması için harika bir fırsat yakalayabilirsiniz!

randevu logo yanı
http://randevu.hairisti.com.tr

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here