Pazarlama ve Markalaşma
Salonlar için pazarlama hayati önem taşır. Yeni müşteriler kazanma, kâr ve çalışanların gelirini arttırma noktasında satış trafiği çok önemlidir. Pazarındaki yoğun rekabetten dolayı pazarlama stratejileri oluşturulmalıdır. Bunların içerisinde müşteri ile ilişki kurma, sosyal ağları stratejik kullanma, doğru paylaşımlara yer verme ve genel pazarlama kurallarını uygulama vardır. Fakat bunların dışında en önemli nokta duygulara hitap edebilmektir. Böylece müşteri salonda şu sorunun cevabını bulabilecektir: Neden seni tercih etmeli?
Öncelikle pazarlama stratejileri oluşturulurken, marka olarak ne ifade ettiğini iyi tanımlaman gerekir. Mesajının içerisinde neyin tutarlılığı olduğu ve neyin net bir şekilde ifade edildiği açık olmalı. Gerçekten sunduğun şeyi iyi tanımak en önemli pazarlama stratejilerindendir. Ayrıca müşteri neden seni seçmeli sorusunun cevabı olarak markanın akla gelmesi, salonun onda ne çağrıştırdığı ile ilgilidir.
Kendinize sorun: Salonunuzu toplum içerisinde birkaç kelime ile nasıl ifade edersiniz? Salon şirketinin markalaşması için kesin çizgilere sahip ve hedefleri olan bir yapısı olması gereklidir.
Salonunuzun amacını bilirseniz bu zihninizde şekillenir ve müşterilere kendinizi daha rahat ifade edersiniz. Salonun kültürü bir marka kültürü haline böylelikle dönüşecektir ve sizin markanız, müşterilerin ürün satın almasını ve servis talep etmesini tetikleyecektir.
Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi
mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!
İndirmek için tıklayın:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228
https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975