Ana Sayfa Blog Sayfa 5

Yeşil Salon Projesi ve L’Oreal Professionnel

0

L’Oréal, 2013 yılından bu yana “Gelecek için L’Oréal” programıyla sürdürülebilir kalkınma için ürünlerinin ve üretimlerinin çevresel etkilerini azaltmak için özel çaba gösteriyor. 

L’Oréal Profesyonel Ürünler tarafında da  yeşil gelecek için kuaför salonlarını destekliyor. Yeşil Salon projesi hakkında daha fazla detayı L’Oréal Professionnel Marka Müdürü Selen Tütüncüoğlu bizimle paylaştı.

Selen Tütüncüoğlu

L’Oréal ProfessionnelYeşil Salon projesinin genel stratejisi hakkında bilgi verir misiniz?

Selen Tütüncüoğlu: L’Oréal olarak,  “Gelecek için L’Oréal” programımız kapsamında doğaya karşı sorumluluğumuzun bilinciyle hareket ediyoruz. Amacımız, yalnızca ürünlerimizin ve üretim süreçlerimizin çevresel etkilerini azaltmak değil, gelecek nesillere daha sürdürülebilir bir dünya bırakmak.

Güzellik sektöründe, en yeni teknoloji ve trendleri oluşturarak sektöre yön veriyoruz.  Müşterilerimize en güncel ve etkili çözümleri sunmak için çalışıyoruz. Yenilikçi çözümler geliştirerek karbon ayak izimizi küçültüyor, su ve enerji kaynaklarını en verimli şekilde kullanmanın yanı sıra atık yönetiminde sürdürülebilir çözümleri sahipleniyoruz. Sürdürülebilirlik ve çevre dostu yaklaşımlarımızla da fark yaratıyor; güzelliğin kapsayıcı sürdürülebilir olması gerektiğini savunuyoruz. 

L’Oréal Professionnel olarak ise, Türkiye’de güzellik sektörünün gelişimine katkıda bulunmak ve profesyonellerin yetkinliklerini artırmak için düzenlediğimiz eğitim programlarının yanı sıra, onları çevre dostu ürünlerle buluşturuyor ve eğitim programlarımızla sürdürülebilirlik yolunda destekliyoruz.

Amacımız, sadece bugünün değil, yarının dünyasını da koruyacak çözümler sunmak.

Yeşil Salon projesinin detayları hakkında bilgi verir misiniz?

Selen Tütüncüoğlu: Yeşil Salon programı, profesyonel saç endüstrisinin daha sürdürülebilir bir yapıya kavuşmasını hedefleyen bir girişim. Proje kapsamında salonlar, su ve enerji tasarrufu, atık yönetimi gibi sürdürülebilirlik alanlarında destekleniyor.

Örneğin, salonlarda akıllı duş başlığımız Gjosa ile %69’a varan su tasarrufu sağlanırken, refill ürünlerle plastik atık oranını ciddi şekilde azaltmalarına yardımcı oluyoruz. Ayrıca, eğitim ve atölye çalışmalarımızla da yeşil dönüşümü destekliyoruz. 

Proje kaç salonu hedefliyor? Mevcutta kaç salon var ve kısa vadede kaç salona ulaşacaksınız?

Selen Tütüncüoğlu: Şu anda Yeşil Salon projesi kapsamında geri dönüşüm sağlayan 8 salon bulunuyor. MM Bahçecik Ulus, Bahçecik Zekeriyaköy, Bahçecik Tarabya, Sabit Akkaya Swissotel, Sabit Akkaya Çırağan, Sabit Akkaya Raffles, Trio Göktürk, Esse Etiler. Bu sayı Ekim ayı itibarıyla yeni salonların denetimlerinin tamamlanmasıyla artacak. Yıl sonu hedefimiz ise toplamda 17 Yeşil Salon’a ulaşmak.

Bu projede yer almak için salonların ne yapması gerekiyor? 

Selen Tütüncüoğlu: Projeye katılmak isteyen salonların, öncelikle enerji ve su tasarrufu, atık yönetimi ve geri dönüşüm gibi sürdürülebilirlik alanlarında iyileştirme adımları atmaya kararlı olmaları gerekiyor. Bu adımlar, çevreye duyarlı bir işleyişe geçiş yapmaları ve daha verimli bir kaynak yönetimi sağlamaları açısından önem taşıyor. Daha sonra bağımsız denetimlerden geçerek sürdürülebilirlik standartlarına uygunluklarını belgeleniyor. Bureau Veritas tarafından yapılan denetimler sonrasında Yeşil Salon sertifikası almaya hak kazanıyorlar ve sürdürülebilirlik konusundaki taahhütlerini resmi olarak kanıtlamış oluyorlar. Bu sertifika, salonların iki yıl boyunca sürdürülebilirlik standartlarına uygun olduklarını gösteriyor. 

Projenin çevreye katkısı dışında salonlara katkıları nedir?

Selen Tütüncüoğlu: Proje, çevreye katkı sağlamanın yanı sıra salonlara birçok fayda getiriyor. Su ve enerji tasarrufu gibi yapılan iyileştirmeler, salonların maliyetlerini düşürmesine yardımcı oluyor. Ayrıca, refill ürünler ile plastik atığını azaltan salonlar, daha sorumlu ve çevreye duyarlı bir duruş sergiliyor.

Böylece salonlar, hem çevresel etkilerini azaltıyor, hem de müşterileriyle daha güçlü bir bağ kurarak yeşil dönüşüme öncü olma fırsatı yakalıyor.

Bu proje çerçevesinde sektöre yönelik mesajınız nedir? 

Selen Tütüncüoğlu: Yeşil Salon projesi, sadece bir adım değil, profesyonel saç endüstrisinde sürdürülebilirliğe doğru atılmış önemli bir sosyal sorumluluk çağrısı.

Sektördeki tüm salonları yeşil dönüşüme katılmaya davet ediyoruz, çünkü bu sadece çevreye olan borcumuzu ödemek değil, aynı zamanda gezegenimize daha iyi bir gelecek bırakmak için bir fırsat.

Projeye katılmak, hem kaynaklarımızı daha verimli kullanarak işimizi güçlendirmek hem de ekosistemimizi koruma yolunda aktif bir rol oynamak demek. Birlikte hareket edersek, hem doğaya, hem de geleceğin kuaför salonlarına daha sürdürülebilir bir miras bırakabiliriz.

Akıllı duş başlığı: Gjosa

Schwarzkopf Professional Pro Team, Amor Gariboviç Defilesi için Venedik Sarayı’nda…

0
SCHWARZKOPF PROFESSIONAL PRO TEAM

Tasarımlarıyla pek çok ünlü ismi giydiren Amor Gariboviç’in merakla beklenen “Phoenix Bloom” adlı yeni couture koleksiyonunu, 8 Ekim’de Venedik Sarayı’nda özel bir defileyle moda severlerin beğenisine sunulacak.

Amor Gariboviç, “Phoenix Bloom” couture koleksiyon defilesini hayatı boyunca süren yaratıcı bir yolculuğun sahneye çıkışı olarak tanımlıyor.

amor garibovic

Koreografi ve prodüksiyonunu Öner Evez ve Yakup Biçer’in yapacağı defilede 40 farklı yerli ve yabancı model podyumda yürüyecek.

Bu özel defiledeki modellerin saçları Schwarzkopf Professional Pro Team ekibi, makyajları ise Mac kozmetik ekibi tarafından yapılacak.

55 Couture Koleksiyonu sergileyecek modellerin takıları ise Monaco Chain by Sözer tarafından sağlanıyor ve Atelier Rebul ise Venedik Sarayı’nı İstanbul kokusuyla donatıyor.

Burcu Esmersoy, Çağla Şikel, Derya Uluğ, Hande Erçel, Sibel Can, Sıla, Hadise, Nesrin Cevadzade, Zeynep Bastık gibi pek çok ünlü ismin tasarımlarını giydiği Amor Gariboviç Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi mezunudur.

Sırbistan’da doğan ve çok genç yaşlarda moda tutkusunu keşfeden Amor Gariboviç, moda tasarımı eğitimini Instituto Marangoni’ de tamamladıktan sonra İstanbul Mimar Sinan Güzel Sanatlar Fakültesi Moda Tasarımı Bölümü’ nden mezun olmuştur.

2017 yılında, “If Wedding Fashion İzmir” kapsamında düzenlenen 8.Gelinlik Tasarım Yarışması’nda birinci olarak profesyonel tasarım dünyasına adım attı ve kendi markasını kurmuştur.

Schwarzkopf professional Pro Team Hakkında:

2024 yılında kurulan ve Türkiye’nin tanınmış salonları ile genç yeteneklerini temsil eden Pro Team üyeleri farklı ayrıcalıklara sahip olarak mesleki paylaşım içersinde gerek birbirleri arasında gerekse de diğer meslektaşlarıyla paylaşımlar içerisinde yer alıyorlar.

Estetica Pro Team Özel Sayısı’nda Henkel Hair Professional Türkiye Genel Müdürü Viki Motro proje hakkında şöyle bilgi vermişti.

‘2024 yılında kuaförlük zanaatını kutlamak için günümüzün gereklerine uygun,  her zamanki kapsayıcı ve ilerici yaklaşımımızla yeni bir platform oluşturduk. Özenle bir araya getirilmiş bir grup yetenekli sanatçıyı, yaratıcı güçleri olan saça tutkularında buluşturduk. İlham vermek üzere sosyal medya içeriği sağlayarak, tüm paydaşların kazandığı bir projeyi beraber hayata geçirdik.’

Keune Ailesi ile Dubrovnik’te Manifesto: Yenilik, Stil ve Küresel Yetenek Kutlanıyor!

0

Geçtiğimiz günlerde Dubrovnik’te, Keune’nin en önemli marka elçilerini, salonlarını, saç stilistlerini ve etkili isimlerini bir araya getiren küresel bir etkinlik olan ilk Keune Aile Manifestosu gerçekleşti.

Keune Aile Manifestosu, sahibi ve başkanı George Keune ve Keune CEO’su Eelco Keune liderliğinde düzenlenen prestijli üç günlük bir buluşmadır. Bu buluşmada katılımcılar havuz partisi, barbekü partisi, gün doğumunda yoga ve eski şehirde öğle yemeği gibi aktivitelere katılma fırsatı buldular. Büyük Keune ailesinin bu buluşması, tüm üyelerine olan bağlılıklarını ve özverilerini bir kez daha gösterdi.

Revelin’de Keune Stili

Küresel kozmetik devi Keune, etkinlikte profesyonel saç şekillendirme ürünleri serisi olan Keune Style’ı da tanıtarak piyasaya sürdü. Yeni Keune Style serisi, dünyanın en iyi 100 kulübünden biri olan Revelin Kalesi ve kulübünde düzenlenen göz alıcı bir gösteri ve saç sergisi sırasında tanıtıldı .

Konuklar, rafine yaylı çalgılar topluluğu müziğinin, dinamik dans grubu performanslarının ve büyüleyici havadaki ipek dansının tadını çıkardı. Keune Aile Manifestosu, stil, yenilik ve lüksün gerçek bir vitriniydi ve orada bulunan herkeste kalıcı bir izlenim bıraktı.

Üç önde gelen küresel Keune elçisi, Boris Obreški, Luke Benson ve Mark van Westerop, saç tasarımlarını paylaştı. Paylaşımın odak noktası stildi ve elçil kuaförler modern, trend ve fütüristik saç stilleriyle becerilerini sergilediler ve bir kez daha Keune ürünlerinin sınırları zorladığını ve saç şekillendirme dünyasında trendler belirlediğini kanıtladılar.

Birçok ünlü ismi giydiren Hırvat tasarımcı Juraj Zigman ve 35’ten fazla modele özel kıyafetler tasarlayan Hırvat tasarım ikilisi Klisab , muhteşem saç tasarımlarını kendi tasarımlarıyla tamamlayıp öne çıkarma fırsatı buldu.

Keune Aile Manifestosu ve Style serisinin tanıtımı kapsamında, Mark van Westerop ve Kanso Akademisi’nin yeni Keune Style ürün serisini tanıttığı ve Karl De Witte’nin bir işletme dersi verdiği bir ustalık sınıfı da düzenlendi.

Kuaförler ve bilim insanlarıyla işbirliği içinde geliştirilen bir çizgi

Yeni Keune Style ürün paleti, yüksek performanslı bileşenleri, etik formülasyonu ve en son bilimsel başarıları bir araya getiriyor . Şirketlerin sosyal ve çevresel etkisini değerlendiren prestijli B Corp sertifikasına sahip olan Keune, yeni vegan ve zulüm içermeyen ürün serisiyle sürdürülebilirlik ve sosyal sorumluluk konusundaki bağlılığını yeniden teyit ediyor.

Devrim niteliğindeki Keune Style ürün formülleri saç şekillendirme standartlarını yeniden tanımlıyor. Saint Laurent, Louis Vuitton, Prada ve daha birçok marka için muhteşem görünümler yaratmasıyla bilinen dünyanın en iyi salonlarından kuaförler ve bilim insanları işbirliği içinde geliştirilen Keune, Eugene Souleiman gibi en iyi stilistlerle birlikte küresel moda haftalarına katılarak en iyi stilistlerin ihtiyaçlarını anlamak ve şekillendirme kategorisinde en iyi ürünleri geliştirmek için çalıştı. Profesyonel saç şekillendirmede bir asırlık bilimsel yeniliğe güvenen Keune’nin en iyi bilim insanları, hem görünür hem de elle tutulur, dönüştürücü sonuçlar sunan bir seri yarattı.

Keune, etik ilkelere derinden bağlıdır ve yüksek değerler tarafından yönlendirilir .

Tüm yeni Keune Style koleksiyonu zulüm içermez, yani ürünler için hayvanlar üzerinde test yapılmaz. Keune ayrıca, alternatif içeriklerin Keune’ün yüksek kalite standartlarını karşılamaması nedeniyle Restyler hariç, vegan ürünler de sunmaktan gurur duyar. B Corp sertifikalı bir şirket olarak Keune, sosyal ve çevresel sorumluluğun en yüksek standartlarını karşılar. Faaliyetleri, sürdürülebilir içerikler tedarik etmekten karbon ayak izlerini azaltmaya kadar gelecek nesiller için daha iyi bir dünya yaratmaya adanmıştır.

“ Arkamızda 104 yıllık deneyim var ve bilim her zaman yaptığımız her şeyin merkezinde olmuştur. Her zaman zulümden uzak ve sürdürülebilir olduk, bu yüzden B Corp sertifikasına layık görüldüğümüz için daha da gururluyuz. Doğru şeyleri doğru şekilde yapmak her zaman DNA’mızda olmuştur. Yeni Keune Style koleksiyonumuz tam olarak böyledir. ”
Keune Haircosmetics CEO’su Eelco Keune.

Güzel Dubrovnik’teki Keune Aile Manifestosu, dünyanın dört bir yanından en iyi saç profesyonellerini, küresel Keune ailemizi bir araya getirdi. Her zaman en iyi ortaklıkları kurmaya ve ortaklarımızı desteklemeye adanmış durumdayız ve yetenekli ve becerikli insanlardan oluşan bu inanılmaz toplulukla her buluşmanın tadını çıkarıyorum.” Keune Haircosmetics sahibi ve başkanı George Keune 


.

Güzellik dünyasından Alp Kavasoğlu geçti…

0

Yerli ve yabancı birçok ünlüyle çalışan 43 yaşındaki Saç ve Makyaj Artisti Alp Kavasoğlu, bir süredir pankreas kanseriyle mücadele ediyordu.

1981 yılında İstanbul’da dünyaya gelen Alp Kavasoğlu, 2004 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Sosyoloji ve Felsefe bölümü mezunu.

Üniversiteden mezun olduktan sonra L’Oreal Profesyonel ürünler departmanında çalıştı. Daha sonra Mehmet Tatlı Kuaförlük Akademisi’nde Eğitim ve Artistik direktörlük yaptı.

Dünyaca ünlü markalardan ve kişilerden eğitimler görerek aldığı eğitimlerle özel eğitimler yarattı ve Türkiye’deki kuaförlere ve makyaj artistlerine eğitimler düzenledi. Altier Moda ve Güzellik Akademisi’de makyaj eğitmenliği ve danışmanlık görevlerinde bulundu.

2016 yılında sunuculuğunu Hande Sarıoğlu’nun yaptığı “Böyle Çok Daha Güzelsin” adlı programda da Sema Çelebi ile birlikte jüri üyeliği yaptı.

Danla Biliç, Eda Erdem, Neslihan Atagül, Afra Saraçoğlu, İrem Helvacıoğlu, Ege Kökenli, Deniz Baysal, Ezgi Mola ve Aslı Enver gibi birçok ünlü ismin makyajını yaptı.

Sosyal medyada TikTok ve Instagram’da etkin paylaşımlarda bulunan Kavasoğlu, Maybelline New York Türkiye Makyaj Artisti olarak da özel çalışmalara imza attı.

Kuaförlükte Global Fırsatlar ve Bir Örnek: Emre Ayaksız

0
Emre Ayaksız

Kuaförlüğe başlangıç pek çok ülkede ortak özelliklere sahiptir ve gelişim süreci de benzerlik gösterir.

İşe yer süpürerek başlamamış olan kuaför ise neredeyse yok gibidir. Başlangıç aşamasında farklı zorlukları barındıran kuaförlük ancak sevgiyle yapıldığında başarıyı da getiriyor.

Bu başarı tanımı aslında farklı konumları içerebilir: Bir tanesi iyi bir kuaför olmak iken, bir diğeri iyi ve başarılı bir işletmeci kuaför, bir diğeri sanatıyla öne çıkan artistik kuaför, bir diğeri meslektaşlarına eğitim veren eğitmen kuaför, bir diğeri ise önemli markaların temsilcisi olarak elçi kuaför boyutunda olabilir.

Ancak gün sonunda hepsi iyi bir kuaför olmayı gerektirir. Bunlar içerisinde elçi kuaför ve bir sonraki boyutu olan global elçi kuaför olmak adeta bu işin yıldızı olmak gibidir. Hem global bir markayı temsil etmenin sorumluluğu vardır üzerinizde hem de son derece seçici meslektaşlarınızın karşısında olma sorumluluğu. Kolay olmadığı konusunda hemfikir olanların sayısı kesinlikle fazladır.

Bu gelişim süreçlerinden geçen ve global bir markanın elçi kuaförü olarak bir ilke imza atan Emre Ayaksız, Türkiye’den bu yolda ilerleyen bir kuaför olarak dikkat çekiyor.

1.3 milyonun üzerinde takipçisi, Çin’den Afrika’ya, Amerika’ya uzanan geniş bir yelpazedeki müşteri kitlesiyle Emre Ayaksız, gelecek vaat eden genç kuaförler arasında öne çıkan isimlerden.

Schwarzkopf Professional’ın Global Elçi Kuaförü olarak İtalya’dan Hollanda’ya, Birleşik Arap Emirlikleri’nden Belçika’ya uzanan geniş bir alanda kuaför meslektaşlarıyla buluşan ve deneyimlerini paylaşan Emre Ayaksız ‘ın bir sonraki durağı Stuttgart.

Blonde Spectacle by Emre 13-14 Ekim 2024 tarihlerinde Stuttgart’ta!

‘Özellikle Cosmoprof’ta sahnede olmak benim için çok gurur vericiydi. Diğer taraftan ilham veren Essential Looks ekibi içinde olmak benim için çok değerli. Tüm bunlar beni hem meslektaşlarımla bir araya getiriyor hem de yeni müşteriler de elde etmemi sağlıyor.’


‘Emre Ayaksız, Schwarzkopf Professional’ın Global Ambassadoru olması yanı sıra aynı zamanda bir Authority in Blonde; yani Sarışınlık otoriteleri arasında sayılıyor ve Türkiye’de Lived in Blonde trend konseptinin de bir öncüsü.

Her ay dünyanın farklı ülkelerinde eğitim ve showlarda yer alması için bizlere de talepler geliyor. Bu Türk kuaförlüğü açısından çok gurur verici. Emre Ayaksız bizim için uzun yolda birlikte yürüdüğümüz bir zanaat ortağı.

Bu yolculukta birlikte hem global hem yerel çapta projelere imza attık.

Şimdi ise onun açtığı kapıdan pek çok kuaför, global projelerde yer almak üzere ilerliyor.’ sözleriyle Henkel Hair Professional Pazarlama ve Eğitim Müdürü Müge Meydan‘da global iş ortağı olarak Emre Ayaksız ile gerçekleştirdikleri çalışmaların öneminin altını çiziyor.

KH Hair Nottingham’dan Interlace Koleksiyonu

0
Interlace Koleksiyonu

Interlace Koleksiyonu, KH Hair Nottingham’daki saç sanatçıları Emily Dyer ve Amber Newton’un olağanüstü yaratıcı becerilerini sergiliyor.

Interlace Koleksiyonu
Screenshot

Emily ve Amber , Interlace Koleksiyonları için  kesim, renk ve karmaşık stil arasında mükemmel bir sinerji yakaladılar. İkisi de Nottingham’daki KH Hair’de saç sanatçısı olan bu sanatsal ortak girişim, hem yaratıcı yeteneklerini hem de detay ve bitiş konusundaki dikkatlerini yansıtıyor.

Koleksiyon ayrıca saçın çok yönlü bir kumaş olarak algılanabileceğini gösteriyor. Çok boyutlu teknikler aracılığıyla dantelin karmaşık desenlerini yansıtabilir. Saçta tekstil benzeri unsurların bir füzyonunu oluşturarak, zıt renk paletini kusursuz bir şekilde örüyor, örüyor ve işliyorlar.

Saç: Emily Dyer ve Amber Newton, KH Hair Nottingham Fotoğrafçı: Rob Smalley Stüdyo: Scene Studios Makyaj: Cristina Lazzarotto

Estetica Dergisi 2024 103.Sayı

0
Estetica Dergisi 103. Sayı

Kuaförlüğün ışıltılı yayını Estetica’nın 103. sayısında ilkbahar/yaz 2024 podyumlarından Yılın Kuaförü Yarışması 2023 sonuçlarına; Taylor Swift’ten en sıcak trendler okuyucularını bekliyor.

ProTeam Türkiye 2024 Özel Sayısı

0
Proteam Özel Sayı 2024

Schwarzkopf Professional Türkiye 2024 yılında Proteam Türkiye projesiyle çok özel bir çalışmaya imza attı.

Bu çalışmayı Estetica Türkiye ekibi olarak ölümsüzleştirmek üzere hem dijital hem de basılı versiyonlarıyla yayınlama mutluluğunu yaşıyoruz.

Çalışmada emeği geçen Proteam Türkiye 2024 ekibini tebrik ederiz:

Ahmet Albayrak – Bursa, Cahit İpek – İstanbul, Caner İlgün – İstanbul, Cevdet Şengül – İstanbul, Çağrı Saçlı – Bursa, Emrah Çabkur – İstanbul, Emre Ayaksız – İstanbul, Erhan Avcı – İstanbul, Gökay Demirkıran – Adana, Göksel Karaoğlu – Ankara, Hasan Sarsa – İzmir, Hüseyin Başar – Konya, Hüseyin Çavdar – İstanbul, Mesut Yalçınkaya – Bodrum, Pınar Eyinç – Mersin, Serdar Salman – İstanbul, Serdar Yıldız -İzmir, Uğur Uzun – Tekirdağ, Velat Özdamar – İstanbul, Yasin Yazıcı – İstanbul

Nişantaşı’nda Koltuk Kiralama

0

Avrupa ve Amerika’da yaygın olarak uygulanan Koltuk Kiralama Sistemi, E-Factory Hair Design ortak kullanım alanıyla Türkiye’de!

Kuaförler ve make-up artistler, müşterilerinizi hem muhteşem bir ortamda ağırlama fırsatı bulurken, hem de artık kendi işinin patronu olabiliyor.

E-Factory Hair Design, modern ve şık tasarımıyla Nişantaşı’nın kalbinde, çağın hızlı
dönüşümünde yerini alıyor.

E Factory Hair Design şimdi değerli güzellik profesyonellerine kendi müşterilerini ağırlama imkanıyla birlikte, etkinlikler ve mesleki geliştirme workshopları için de mükemmel ve donanımlı çalışma alanları ve kitleri sağlıyor.

Nişantaşı, Abdi İpekçi’de Milli Reasürans pasajında bulunan ve 400 m2 alana kurulu yüksek
donanımlı bir modern mekan olan E Factory Hair Design, kurumsal etkinliklerden özel davet
ve törenlere ve workshoplara kadar çok çeşitli mesleki etkinlikler için ideal bir mekan.

Modern tasarımlı, geniş, aydınlık ve konforlu alanlarımız, profesyonel ekipmanlarımız ve
İstanbul’un kalbindeki konumumuzla size ve misafirlerinize en iyi deneyimi yaşatabilir,
mesleki varlığınızı zenginleştirebiliriz.

Güzellik profesyonelleri, müşterilerini ağırlamak ve onlara en iyi hizmeti sunmak için E Factory Hair Design stüdyo alanlarını saatlik, günlük veya haftalık olarak kiralayabilirler.

Detaylı bilgi ve rezervasyon için: 0532 231 38 96

Uluslararası Vizyoner Ödüllerinin 20. Yılı

0
Alternative Hair Show

Alternatif Saç Defilesi Kurucusu Anthony Mascolo’nun Uluslararası Vizyoner Ödülü’nü kurmasının üzerinden 20 yıl geçti ve giderek güçlenen küresel bir saç yarışmasından söz ediyoruz.

Alternative Hair Show

İnanılmaz 20 yılın ardından, Uluslararası Vizyoner Ödülü’nün popülaritesi her zamanki gibi yüksek. Dünya çapındaki kuaförlerin yaratıcı yetenekleri ve vizyonları için uluslararası tanınırlık kazanmalarını sağlama konusunda güçlü bir üne sahip bir yarışma. 

Ödül ise yeni ortaya çıkan yeteneklerin yaratıcı fikirlerini paylaşabilecekleri bir platform olması. Anthony , Uluslararası Vizyoner Ödülü’nün “olağanüstü olarak algılanmak ve normalliğin sınırlarının ötesine geçme konusunda içsel bir arzu” ile ilgili olduğunu söylüyor . Vizyonlarınızı ifade etmeye cesaret etmek, içsel hırslarınıza ve ifşanın kırılganlığına izin vermek .” 

Alternative Hair Show

Bu yıl her kategoride seçilen başarılı finalistler , 13 Ekim 2024 Pazar günü Londra CamdenTown’daki Roundhouse’da düzenlenecek Alternatif Saç Defilesi’nde canlı olarak gerçekleşecek Uluslararası Vizyoner Ödülü sunumuna katılmaları için davet alacaklar .

Katılımcılar mümkün olduğunca çok fotoğraf göndermeye çalışmalıdır . Bu, 42. Alternatif Saç Defilesi’nde finalist olarak görünme şanslarını artıracaktır .