Ana Sayfa Blog Sayfa 5

Hush Mystify – Yeni Saç Boyası

0
Hush Mystify

Hush Mystify saç boyası, Kıbrıs’ta çok özel bir lansmanla tanıtıldı.

Hush markasının geleneksel Kıbrıs buluşmasında önemli bir detay vardı: Hush Mystify. NANOFUSION teknolojisine sahip saç boyası olarak markanın el üstünde tuttuğu bir ürün grubu olarak kuaförlere sunuldu.

Yeni saç boyası Hush Mystify
Hush Mystify Lansmanı

Etkinlikte, gerek Sistem Kozmetik Genel Müdürü Fırat Yegül ve Genel Müdür Yardımcısı Kaan Atagan, gerekse de satış, pazarlama ve eğitim ekipleri geleneksel konukseverliklerini gösterirken Kıbrıs’ın önemli otellerinden biri olan Concorde Otel, kaliteyi işaret ediyordu.

Hush Mystify

Hush Kıbrıs buluşmasında, Kuaförler Derneği Başkanı Sabit Akkaya, İstanbul Ticaret Odası Kozmetik Komitesi Meclis Üyesi Yusuf Koçyiğit sektöre ilişkin paylaşımlar yaptılar.

Hush sponsorluğunda gerçekleşen Hairist Yılın Kuaförü Yarışması 2023 sonuçları da Estetica Dergisi / hairist.com.tr Genel Yayın Yönetmeni Erkan Güzel ve Kuaförler Derneği Başkanı Sabit Akkaya ile birlikte sahnede paylaşıldı.

Erkan Güzel-Sabit Akkaya

Sistem Kozmetik kurucuları Sinan Kara ve Sinan Aydın’ın yaptıkları konuşmalarda yeni ürüne ilişkin heyecanları dikkatleri çekerken Hush Marka Müdürü Mine Gedik’in sunuculuğunu yaptığı etkinlikte Sistem Kozmetik Türkiye Satış Müdürü Özcan Akyol, Pazarlama Müdürü Mehmet Emin Coşkun, Akademi Müdürü Selçuk Ergin, Ar-Ge Müdürü Zafer Bayram sahnede hem gerçekleştirmiş oldukları çalışmaları hem de Hush Mystify’a ilişkin detayları paylaştılar.

Hush Talk bünyesinde Korzay Koçak ile hipnoz

Kelime anlamı olarak, zihinsel maskeleme anlamına gelen Mental Masking’in kurucusu olan Korzay Koçak’ın eşsiz uzmanlığıyla gerçekleşen interaktif sunumda katılımcılara dönüşüm gücünü keşfetmeleri için ilham verildi.

Korzay Koçak

Hush Mystify saç boyası ile yeni bir dönem

NanoFusion teknolojisine ve 10 farklı içeriğe sahip olan Hush Mystify, 3 adımlı teknolojisi ile kuaförlerin istedikleri sonuca kolaylıkla ulaşmasını sağlıyor:

1 – NanoPREP:

NanoFUSION teknolojisinin ilk aşaması olup, renk emilimini ve renk dağılımını maximum seviyesinde gerçekleştirmek amacı ile saçın derinlemesine onarılmasını hedefler. Besleyici mikro lipidler, saçın en zayıf bölgelerine yerleşerek, saçın yapısını kökten uca kadar dengelenmesini sağlar. Sonuç kusursuz dengeli ve yoğun renk dağılımı.

NANOPREP’in işleyişinde rol oynayan etken maddeler:

  • Üzüm çekirdeği yağı
  • Çayır köpüğü tohumu yağı
  • Tatlı Badem Yağı


2 – NanoBOND:

NanoFUSION teknolojisinin ikinci ve en önemli aşaması olup, renk yoğunluğunu ve dayanıklılığını artırmak için tasarlanmıştır. Yoğun parlaklık artırıcı moleküller ve bağ oluşturucu maddelerin bir araya gelmesiyle, saç liflerinin en derinlerine nüfuz ederek boya moleküllerini sıkıca tutar ve saç yapısını güçlendirir.

Sonuç: Canlı, parlak, çok boyutlu ve solmaya dayanıklı saç renkleri.

NanoBOND’in işleyişinde rol oynayan etken maddeler:

  • Hidrolize keratin
  • Hidrolize İpek
  • Hidrolize Kolejen

3 – NanoSEAL:

NanoFUSION Teknolojisi’nin son aşamasını temsil eder; renk parlaklığını koruyucu bir şekilde kilitler ve eşsiz bir canlılık ve yumuşaklık sağlar. Ultra-besleyici yağlar ve parlaklık arttırıcı polimerlerle zenginleştirilmiş olan NanoSEAL, saçın kutikülünün üzerinde koruyucu bir mühür oluşturur; nemin içeride kalmasını sağlar. Renklerin uzun süreli canlılığını ve ışıltısını korur. Ayrıca NanoSEAL, ısı şekillendirme araçlarına karşı termal koruma sağlar, böylece saçın bütünlüğünü ve parlaklığını daha fazla korur.

NanoSEAL’in işleyişinde rol oynayan etken maddeler:

  • Makademia Yağı
  • Babassu Yağı
  • Murumuru Yağı
  • Jojoba Yağı
Hush Mystify

MYSTIFY NE DEMEK?

“MYSTIFY” Bir şeyin gizemli doğasını ifade eder. İnsanı içine çeker ve hayran bırakırken aynı zamanda sıradanın ötesinde bir anlam ve derinlik taşır; bu nedenle etkisi büyüleyici ve çekicidir. Gizemli kılmak, şaşırtmak, hayret ettirmek anlamlarını taşır.


NEDEN MÜRDÜM RENGİ?

Mürdüm rengi, yeni başlangıçları ve coşkuyu canlı bir şekilde temsil eder. Güçlü, kararlı ve güven dolu bir enerjiyi yansıtırken, aynı zamanda kraliyet ve lüksle ilişkilendirilir. Derin bir bilgelik ve kucaklayıcı bakış açısını da simgeler. Bu renk, yenilikçi bir ruhu ve içsel gücüyle bir araya gelerek, ilham verici bir kombinasyon oluşturur.

Görsel olarak çarpıcı olan mürdüm, aynı zamanda duygusal bir derinliği ve anlamı da yansıtır, böylece her bakışta insanları etkiler.

SANATINA ODAKLAN!

MYSTIFY ile düşlerini renklere dönüştürebilir ve istediğin renk tonuna kolaylıkla ulaşabilirsin.

Hush Mystify

Hush Mystify Koleksiyonu

Hush Akademi Teknik Ekipleri ve Hush Top Stylist Kadrosu ( Selçuk Ergin, Fikret Yıldırım, Hüseyin Alkan, Cem Ardıç, Ufuk Çatıkkaş, Ayhan Önlüel) tarafından hazırlanan koleksiyon da alkışlar arasında katılımcılar ile paylaşıldı.

Hush Top Stylist Kadrosu

Etkinlikten izler…

İşte Fatih Erbay

0
fatih erbay

Fatih Erbay, Schwarzkopf Professional tarafından Antalya’da düzenlenen Workation etkinliğinde şekillendirme üzerine bir eğitim gerçekleştirdi.

Etkinlik kapsamında Almanya’dan Fatih Erbay, Türkiye’den Schwarzkopf Professional Global Elçi kuaförü Emre Ayaksız ve Schwarzkopf Professional Yerel Elçi kuaförü Jr.metin Bahçecik birer eğitim düzenleyerek deneyimlerini meslektaşlarıyla paylaştılar. Bunu fırsat bilerek Fatih Erbay ile bir görüşme gerçekleştirdik.

Schwarzkopf Professional Colorcrafters ile Türk Kuaförlüğüne Heyecan Katıyor!

0
Schwarzkopf Professional Colorcrafters

Schwarzkopf Professional Colorcrafters projesi için İstanbul’ un günümüzde bir stüdyoya dönüşmüş olan tarihi kibrit fabrikasındaydık. 

Farklı şehirlerden gelen 20 kuaför, Schwarzkopf Professional ’ın PROTEAM üyesi olarak yaratıcılıklarını özgürce sergilemek ve daha fazlasını paylaşmak üzere sabahın erken saatlerinde çoktan hazırdı.

Schwarzkopf Professional COLORCRAFTERS

Kendileri için hazırlanmış koltuk ve aynalar dışında hazırlayacakları saçları daha zengin bir şekilde yansıtabilmeleri için özel dekorlar ve profesyonel fotoğraf çekimi için özel alan da hazırlanmıştı.

Ortaya çıkan saç tasarımları inanılmaz bir yaratıcılıkla sosyal medya için mükemmel içerikler olurken sağlanan etkileşim de her bir kuaför için son derece değerliydi.

Henkel Hair Professional Türkiye Genel Müdürü Viki Motro’nun bizzat yer aldığı etkinliğin bir önceki günü de vardı ve bu ilk gün kuaförlerin ilham alması için planlanmıştı: Modern sanatın İstanbul’daki önemli müzelerinden Elgiz Müzesi, Schwarzkopf Professional Pro Team üyelerini ağırlayarak ilham kaynağını oluşturdu.

Schwarzkopf Professional COLORCRAFTERS
VİKİ MOTRO

Ardından Dubai’den katılan Schwarzkopf Professional CSS kreatif direktörü Jamilla Paul ve Schwarzkopf Professional Akademi Müdürü Müge Meydan ile Schwarzkopf Professional Akademi eğitmenleri liderliğinde yaratıcılığı destekleyen önemli bir workshop’a imza atıldı.

2.gün gerçekleşen #colorcrafters etkinliği ile ortaya çıkan yaratıcı çalışmalar bir anda sosyal medya büyük yankı uyandırırken kuaförler arasındaki işbirliği de dikkat çeken unsurlardan biri oldu.

Etkinliğin önemli isimleri arasında Henkel Schwarzkopf Professional Global Event Manager Cataline Graf ve Schwarzkopf Professional Global Ambassador Emre Ayaksız da bulunuyordu. Henkel Türkiye CEO’su Güray Yıldız’ın sürpriz ziyareti de etkinliğin anlam taşıyan önemli bir bölümü oldu.

Yıldız yaptığı konuşmada şunları söyledi:

‘Henkel’i tanımayanlar için söylemek isterim ki 7 milyardan daha büyük bir ciroya sahip global bir şirketiz. Uzmanlığımızı ispat ettiğimiz ve büyümek istediğimiz kendimizi adadığımız iki tane alan var. Biri insanların hayatlarını kolaylaştırmak için üzerine çalıştığımız bir alan. Çamaşır ve ev bakım alanı. Bir de insanları daha da güzelleştirmek için üzerine uğraştığımız bir alan: Güzellik alanı. 

Burada sizlerin de katkısıyla bu tarafı daha da zenginleştirdiğimiz bugün de aramızda olduğunuz için tüm partnerlerimize iş ortaklarımıza ve çalışanlarımıza çok teşekkür ediyorum. 

Bugünün bir özelliği daha var: Bugün Dünya Kuaförler Günü. Aramızda olan kuaförlerin bu özel gününü kutlamak istiyorum. İyi ki varsınız. Çok teşekkür ederiz.’

Schwarzkopf Professional COLORCRAFTERS
GÜRAY YILDIZ-MÜGE MEYDAN

Henkel Hair Professional Türkiye Genel Müdürü Viki Motro‘dan ise Hem Colorcrafters hakkında bilgi hem de benzeri olmayan Pro Team çalışması hakkında görüşlerini, öngörülerini ve geleceğe bakış açılarını istedik.

Colorcrafters ne ifade ediyor?

Viki Motro: Colorcrafters aslında globalde başlatılmış bir proje. Dünyanın her yerinden kuaförler bir araya getirilerek sosyal medyada içerik üretimi ile ilgili yapılan bir çalışma. Biz de bunu lokale uyguladık. 

Çağımız artık sosyal medya üzerinden ilerliyor. Kuaförlerimiz tarafından çok değerli paylaşımlar yapılıyor. Sürekli kullanılıyor. Sosyal medyada ilgiyi arttırmak biraz da üretilen içeriğin çeşitliliğinden, sadece o salonun içinde aynı şekilde saçları göstermek değil. Belli bir mekanda, hikayesi olan içerikler yaratmak. 

Biz bu platformu oluşturduk. Tamamen kuaförlerimizi özgür bırakıyoruz. Sadece mekanı ayarladık. Fırsatı verdik. Hepsini kendileri hazırladılar. Çok detaylı çalıştılar. Önceden projelerini hazırladılar. Nasıl bir şey yapacaklar. Ne hayal ediyorlar. Onların hayallerini nasıl gerçekleştirdiklerini göreceğiz ve sosyal medyada paylaşacaklar. Onlar paylaşacak, biz değil. Onların tamamen kendi paylaşımları olacak. 

Aslında siz onların içerik zenginliğini destekleyecek adeta bir platform sundunuz. Bu platformu da dün şahit olduğumuz Elgiz Müzesi’ndeki ilham kaynağıyla desteklediniz ki bence çok değerliydi. Elgiz Müzesi fikri nasıl doğdu? 

Viki Motro:Colorcrafters projesinin amacı ilham almak ve ilham vermek üzerine kurulu. Biz de ilham almak için müze dolaşalım istedik ki çok değerliydi Elgiz Müzesi. Ben de ilk defa gezdim. Araştırıp bulmuştuk. Güzel bir yaklaşım olacağını düşündük. Orada çok güzel çalışmalar da yapıldı. Sanatın buluşması oldu. Kuaförlerin ilhamıyla sanatlarını buluşturduk. Elleriyle yaptıkları resimler, saçların üzerine uygulamaları bunların hepsi aslında zihin dünyamızı ve ilhamımızı zenginleştirmek için ayarlanmıştı. 

Peki Pro Team’e gelecek olursak bu çapta bu kadar farklı yerlerden gelen, bu kadar katılımcının olduğu çok özel bir platform. Bunun hakkında ne söyleyeceksiniz? Beklentileriniz neler? Bunun geleceğe yönelik yansımasının kuaförlük sektörüne katkısı neler olacaktır?

Viki Motro:Pro Team projesi bizi çok heyecanlandıran bir proje. Türkiye kuaförler açısından çok zengin bir ülke. Çok büyük duayenlerimiz var. Zaten kuaförlük uzun yapılan bir meslek. Üç dört nesil aynı zamanda bu işi sürdürüyor. 

Pro Team’de hayalimiz geleceğe hazırlanmaktı. Bu salon sahibi olabilir, bir salonun çalışanı olabilir. Sosyal medyada aktif genç bir nesli bir araya getirmek istedik. Onları destekliyoruz ve bu proje içerisinde geleceğe hazırlayacağız. 

Pek çok eğitimi geçen ay başlatmıştık ve ilk eğitimi vermiştik. Bu da bir eğitim kendi içimizde aslında. Hem bir şey üretiyorlar,  aynı zamanda eğitiliyorlar. Bu böyle devam edecek. 

Hem biz onları eğiteceğiz hem de onlardan da bir paylaşım, bunun sosyal medyada yayınlanmasını istiyoruz. Buradaki bir amaç kuaförlüğü zenginleştirmek. Geleceğe hazırlarken ilham olmak. 

Ben bu sektörün en büyük handikaplarından birinin de sektöre adam sokamıyoruz olarak görüyorum. Buna inanan, heyecanlanan bu sektöre girmek isteyen gençler için bu çalışma ilham kaynağı olacak diye düşünüyoruz. Tabi ki tüm paydaşların kazanmasını sağlarken markamız için de tanıtım amacıdır bu bizim için. Aynı zamanda kuaförün kişisel olarak salonu olarak tanıtılması, tüm sektöre bir kazanım getirmesini bekliyoruz. 

2024 de 25 farklı salondan, pek çok değişik şehrinden kurgulanmış bir ekip var. 2025’te bu sayı artar mı? Buradaki yatırımlarınız devam ediyor olacak mı?

Viki Motro:Bu proje canlı ve yaşayan bir proje. Bir ekip seçildi. İlelebet onlarla bir şeyler yapacağız diye bir şey yok. Zaten Schwarzkopf markasının bir özelliği bu kapsayıcı olması. Dolayısıyla hem tüm Türkiye’den kapsamaya çalıştık. Hem de bu yaşayan dediğim gibi bir proje bu. 2024, 2025, 2026 uzun soluklu bir proje. Devam edecek, daha kalabalık olur yeniler girer. Birileri çıkar. Devam edenler olur. Hep beraber kuaförlerimiz ile yaşayıp, bunu göreceğiz. Buradan global ambassador olacak kişiler de belki yaratacağız. Bu onların elinde, biz ortam sağlıyoruz. Çok da büyük bir gurur kaynağımız var. Global ekibin içinde Emre Ayaksız var. Neden daha fazla olmasın? Uzun soluklu bir iş. Biz bütün kapsayıcılığımız ile yıllarca bunu sürdürme heyecanı içindeyiz şu an. 

Bu arada bugün etkinliğin yapıldığı gün çok özel bir gün. Kuaförler Günü’ne denk geldi.

Viki Motro:Evet çok şanslıyız, çok güzel bir kutlama fırsatı oldu. Her zaman öyle olmuyor. Şimdi hep beraber kutluyoruz. Çok eğlenceli bir şey yapılıyor. Dün de çok eğlenmiştik. Bugün de eğleneceğiz. Aynı zamanda kutlayacağız ve bir şeyler üreteceğiz. Çok amaçlı bir iş oldu bu. 

Size sektör adına teşekkür etmek isterim. Verdiğiniz destek, yansıttığınız enerji ve ilham kaynakları ile bu güzel platform eminim ki sektörde pek çok genci cezbedecek bir enerji katacak. 

Viki Motro:Siz de bu platformda bizimle birlikte olduğunuz için çok teşekkür ediyoruz. Çünkü bu yayınlar ulaştırıyor bizi hedef kitlemize. Daha iyi bir Türkiye kuaförlüğü için diyelim.

Schwarzkopf Professional Akademi Müdürü Müge Meydan

Çok önemli bir projenin ikinci aşamasındayız. Bu projenin arka tarafında büyük emekleri olan Schwarzkopf Professional Akademi Müdürü Müge Meydan ile beraberiz. Geri dönüşler nasıl?

Müge Meydan: Amaç yaratıcılığı ortaya çıkarmak ve tetiklemekti. Biz sadece buna olanak sağlıyoruz. İnanılmaz renkli, herkes çok heyecanlı, çok canlı. Beklediğimizden de keyifli ve dolu dolu geçiyor. Bu bir deneyim. Dün ilhamı tetiklemek için hair meet artistry yaptık. Saçı sanatla buluşturduk. Önce Elgiz Müze’sini gezdik. İlhamı aldık. Sonra ellerimizi renge boyadık. Bugünse modeller ile sabahtan başlıyoruz. Sadece model de değil içerik üretmek. Paylaşmak, paylaşmak, paylaşmak… Çünkü Pro Team 2024 ve bu ekip çok yaratıcı bir ekip. Dedik ki biz size alanı sağlıyoruz. Bu alan aslında global etkinlikten etkilendiğimiz bir etkinlik. 2 günlük bir deneyim. Bu havayı biraz yaşatmak istiyoruz. Global seviyede bu şekilde etkinlikler oluyor. Türkiye’de içerik üretmek konusunda iyiyiz. Neden burada yapmayalım. Neden kuaförlük için yeni jenerasyonu bu global etkinliklere hazırlamayalım dedik. Bugün onun için beraberiz zaten globalden de buraya katılımcılarımız var. Henkel’in ekibinden de. Amaç yaratıcılığı tetiklemek. İçerde birlikte içerik üretenler var. 

Schwarzkopf Professional COLORCRAFTERS
MÜGE MEYDAN

Burasının bir aile havası, sıcak bir atmosfer olması kuaförlerin dile getirdikleri bir konu oldu. Tabi bunu sağlamak kolay bir şey değil. Diğer taraftan dikkatimi çeken mekan seçimiydi. Kibrithane konsepte de uyuyor.

Müge Meydan: Çok özel bir mekan. Çünkü biraz daha ham bir mekandan bahsediyoruz. Bizim çalışmamız için yapılan bir yerden bahsediyoruz. Burası Osmanlı döneminin en son endüstriyel binalarından bir tanesi. Fransız Osmanlı ortak yapımı. Kibrit ve kav fabrikası olarak kullanılıyormuş. Daha sonra da dijital çekim platformu olarak kullanılmaya başlıyor. Türkiye’nin en büyükleri arasında yer alıyor. Dolayısıyla böyle yaratıcı bir çekim için giydirebileceğimiz, renklendirebildiğimiz tarihi bir dokuya sahip olan bu mekanı belirledik. 

Pro Team’in devamı nasıl olacak? 2025’te devam edecek mi? 

Müge Meydan: Bu sektörel açıdan bir öğrenim yolculuğu. Sürdürülebilir bir proje. Çok uzun vadede düşünülmüş bir proje. Burada satış, akademi, pazarlama hep beraber yol aldık. Bizimle çalışan kuaförlerin hepsi birbirinden değerli. Herkesin yaptığı işler birbirinden değerli. Kriterler var bunlar yol üstünde tek tek değerlendirilip, herkesle paylaşılıyor. 2025,2026, 2027 bu uzun bir yolculuk ve gideceği çok farklı yerler olabilir. O farklı fırsatları da buraya katılıp, hep birlikte görüp keşfedeceğiz. Bu bir keşif yolculuğu. 

Bugün etkinliğin Kuaförler Günü’ne denk geliyor olması da başka bir anlam ifade ediyor. 

Müge Meydan: Bir başka enerji getirdi. Açılışı bu kutlamayla yaptık. Çok değerli oldu. Bugün Kuaförler Günü’nün hakkını vermek için de çalışıyoruz. Sonrasında da güzel bir Catwalk olacak. Orada da hep beraber kutlayacağız. 

Henkel Hair Professional Pazarlama yöneticisi Devrim Kılcel

Bu iki günlük etkinliğin arkasındaki güçlerden biri. Devrim Hanım yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik. Bugün etkinliğin son günü ama en önemli günlerden bir tanesi. Üstelik Kuaförler Günü’ne denk geldi. Siz neler söyleyeceksiniz? Yorgunluğun ardından mutlu musunuz?

Devrim Kılcel: Gerçekten çok yorucu bir 2 gündü. Pro Team’in bir araya geldiği çok güzel bir ilham toplama günü gerçekleştirdik. Kibrithane’de güzel tarihi bir dokusu olan bir mekandaydık. Kuaförlerimiz çok güzel içerikler çıkarıyor. Sosyal medyada inanılmaz yoğun bir şekilde Pro Team’in paylaşımlarını göreceğiz. Beklentilerimizin üzerinde çok güzel bir iki gün oldu. 

Çok ciddi bir kuaför paylaşımı var. Bu kuaförler için de çok değerli. İşletmeler açısından da çok değerli. Kısa bir süre önce de Schwarzkopf Professional Vibrance’ın lansmanı yapıldı. Bu aynı zamanda ürünlerin doğru bir şekilde kullanılması içinde bir fırsat yarattı diyebilir miyiz?

Devrim Kılcel: Kesinlikle öyle harika oldu. Önce kuaförlerimizin istek listelerini topladık. Birçoğu Vibrance’ı denemek istediklerini söylediler. Mart ayında gerçekleşen Pro Team etkinliğinde de denemişlerdi. Burada da bolca deneme fırsatları oldu. Çok güzel renkler çıkacağından eminim. Bu vesile ile daha fazla Vibrance’ı görüyor olacağız. Daha fazla bakımı, daha fazla parlaklığı ve daha fazla servisleri de keşfedeceğiz. 

2024’ün Color Craft Pro Team etkinliğinin en önemli kısmı bitti diyebiliriz. 2025’de daha güzel şeyler bizi bekleyecek mi?

Devrim Kılcel: Umarız 2025’de tüm dünyada gerçekleşen Color Craft etkinliğini ülkemizde gerçekleştiriyor oluruz. Global ekip de bugün bizimle. Türkiye’yi izliyorlar. İlerleyen yıllarda Türkiye onlar için tercih ettikleri lokasyonlardan biri olur. Hem bizim için ülke olarak hem de ekip olarak en önemli değerlerden biri bu tarz etkinlikleri ülkemize getirmek olacak. 

EMR AYAKSIZ

Sizin kuaförlere iletmek istediğiniz başka bir mesaj var mı?

Devrim Kılcel: Etkinliğin kuaförler gününde gerçekleşmesi harika oldu. Tüm kuaförlerin kuaförler gününü kutluyorum. Bol bol içerikleri de burada göreceğimiz harika sanata saça doyacağımız paylaşımlarla umarım sosyal medyayı sallayacağız beraber. 

Schwarzkopf Professional’ın Marka Yöneticisi Hüseyin Yavuz

Bu iki günlük güzel etkinliğin arka tarafında büyük emekleri olan Schwarzkopf Professional’ın Marka Yöneticisi Hüseyin Yavuz ile beraberiz. Nasıl geçiyor?

Hüseyin Yavuz: Çok keyifli geçiyor. Pro Team ekibimizle buradayız. Sosyal medyada çok proaktif olan, çok güzel içerikler üreten kuaförler var. Biz de dedik ki neden onları salonlarından çıkarıp farklı bir platform sağlamayalım. Çok güzel içerikler üretiyorlar, çok güzel saçlar yapıyorlar. Birlikte keyif alıyoruz. 

Yansımaları nasıl? Sonuçlardan memnun musunuz?

Hüseyin Yavuz: Gayet memnunuz çok güzel paylaşımlar oluyor. Diğer kuaförlerden de çok güzel etkileşimler geliyor. Yeni inovasyonlarımız, yeni ürünlerimiz var. Vibrance’ın yeniliklerini deneyimliyorlar. 

Aslında bu platform için Schwarzkopf Professional’ın sunduğu yeni ürünleri deneyimleme fırsatı sunuyor, bunu saça yansıtıp, ortaya da mükemmel bir içerik çıkmasını sağlıyor diyebilir miyiz?

Hüseyin Yavuz: İnovasyonlarımızla bir içerik üretimi günü yapıyoruz. Burada kuaförlerimizin ağzından ürünlerin kullanımlarının geribildirimlerini dinliyoruz. 

Kuaförlerden gelen yorumlar nedir?

Hüseyin Yavuz: Pro Team ekibimiz şu an göz önünde. Onların aralarına katılmak isteyen kuaförlerimiz var. İstediğimiz sonucu yakalıyoruz. Color Crafts bizim için bir günlük değil yıl boyunca kullanacağımız içerikler üretebileceğimiz bir etkinlik.  

Etkinliğin gerçekleştiği mekan da çok güzel.

Hüseyin Yavuz: Kibrithane’deyiz. Burası Osmanlı döneminden kalma bir kibrit fabrikası. Çekim stüdyosu olarak kullanılıyor. Büyük bir alan. Kuaförler de burada keyifle çalışıyorlar. 

Schwarzkopf Professional Satış Ekipleri

Bu kadar büyük bir ekibi bir araya getirmede en büyük emeği olan satış ekibi ile beraberiz. Enver Bey neler söyleyeceksiniz?

Enver Özden: Çok heyecanlı 2 gün geçiriyoruz.  Dün start verdik. Elgiz Müzesi’ndeydik. İlham aldık. Devamında sanat adına kuaförlük adına çok önemli çalışmalar yaptık. Bugün kaldığımız yerden devam ediyoruz. Güzel bir final olacak. 

Bugüne gelelim ve Emre Bey bugünü sizden dinleyelim.

Emre Bilginim: Güzel içerik oluşturulabilecek bir alan yarattık. Tarihi dokusu ile beraber özel bir yerdeyiz. Kibrithane’deyiz. İlerideki bombanın fitilini Kibrithane’de ateşleyelim dedik. Aslında bir de mesaj içeriyor. Biz bir zemin hazırlıyoruz ama bunu değerli hale getirecek Pro Team ekibimiz var. Demet gerisini anlatabilir.

Demet Hanım’a geçelim ondan düşüncelerini alalım çünkü bütün ekip deneyimli. Ben de deneyimli sayılırım 20 yıldır ilk defa bu çapta kuaförlerin bu anlamda desteklendiği bir platforma şahitlik ediyoruz. 

Demet Buyunduruk: Herkese merhaba Schwarzkopf Professional’ın satış ekibi olarak sahada kuaförlerle hep bir aradayız, iç içeyiz. Ama böyle platformları yaratmanın sektör için önemli olduğunu düşünerek dün, bugün ve umarım bundan sonrasında bir arada olacağız. Onlarla aynı heyecanı böyle yerlerde iki katı hissediyoruz. Umarım tüm kuaförlerimize özellikle genç ekibe faydalı olur. 

Kuaförlük sektörünün önemli noktalarından biri bu sektöre yatırım yapmaktan geçiyor. Sadece ürün satmak değil, onların gelişimine katkı sağlamaktan geliyor. Bu da aslında 20 yıldır bu çapta en önemli platformlardan birisi. Talep nasıl peki?

Demet Buyunduruk: Telefonlarımız durmuyor. Pro Team ekibinde olmak isteyen yüzlerce genç var. Gençleri globale taşımak istiyoruz. Çok daha fazla gencin bunun içinde olmasını istiyoruz. Kendine yatırım yapan her kuaför böyle güzel etkinliklerin içinde olabilir. Ben Türk kuaförlerin yeteneklerine çok güveniyorum. Bunları da temsil eden global elçilerimiz var en başta Emre Ayaksız. 

Ben de kuaför dostu biri olarak 2024’de 25 kişi olan Pro Team ekibinin 2025 yılında en az 50 kişi olmasını diliyorum. İş birliğiniz için teşekkür ediyorum.

Schwarzkopf Professional Akademi Üyeleri

Eylül Yılmaz-Schwarzkopf Professional Akademi

Schwarzkopf Professional’ın en yeni üyesiyim. Katılır katılmaz da bu kadar güzel bir etkinliğe şahit olduğum için çok heyecanlı ve çok mutluyum. Umarım her yıl Schwarzkopf Professional ailesiyle daha güzel etkinliklere şahit olurum.

Gerçekten bir aile sıcaklığı var. Heyecanlı çok güzel bir etkinlik oldu benim için de. Herkes için çok heyecanlı geçiyor. Ben çok mutluyum.

Gurur Gökhan Egeli-Schwarzkopf Professional Akademi

Schwarzkopf Akademi’de 1.5 yıldan beri eğitmen olarak İstanbul’un belli bölgelerinden sorumluyum. 

Burada çok güzel bir enerji var. Yenilik var. Pro Team bizim için çok anlamlı bir yerde çünkü yeni içerikler üretebileceğimiz, yeni ürünlerle yeni renkler yapabileceğimiz bir ortam var. Pro Team bizim için ve Türkiye için çok özel olacak.

Hakan Sarı-Schwarzkopf Professional Akademi

27 yıldır sektördeyim. 6 yıldır Schwarzkopf Professional’da teknik eğitim uzmanlığı yapıyorum. Ege, Akdeniz ve Kıbrıs bölgelerinden sorumluyum. 

Pro Team çok özel bir organizasyon. Meslektaşlarımızın yaratıcılığını ortaya çıkarabilecekleri, çok özel işler yapabilecekleri, vizyoner işler ortaya çıkarabilecekleri bir organizasyon. 

Pro Team 2024 harika seçilmiş kuaförlerden oluşuyor. Çok heyecan verici, yeni renkler, yen, ürünler yaratılan bir durum. Onun için içinde olmaktan son derece mutluyum. 

Serkan Kahraman-Schwarzkopf Professional Akademi

Dünyanın en iyi işini yapıyorum. 

Bir eğitmen olarak bu sektörde uzun yıllardır eğitmenlik yapıyorum. Schwarzkopf Professional’de dört yılım bitti. Ve her günü dolu dolu geçiyor. Birçok içerik ürettiğimiz pek çok organizasyon oldu. Eğitim modülleri gerçekleştiriyoruz. Bugün ses getirecek bir etkinlik için buradayız. 

Yurtdışından konuklarla geçen 2 özel gün…

Yanımda Hamburg’dan Henkel Schwarzkopf Professional’in global etkinlik yöneticisi Cataline Graf var. İstanbul’a ilk gelişiniz mi?

Cataline Graf: Evet ilk gelişim. Çok heyecanlıyım.

İstanbul’da bulunma nedeniniz nedir?

Cataline Graf: Schwarzkopf Professional’ın global etkinlik yöneticisiyim. 2 sene önce Color Crafters konseptini geliştirdik. Farklı ülkeler bölgesel olarak konsepti uyarlıyorlar. İstanbul’a kuaförlerin neler çıkaracaklarını görmek için geldim. 

Henkel Schwarzkopf Professional Türkiye hakkında ne düşünüyorsunuz. İyi bir pratik mi yaptılar?

Cataline Graf: Evet bu diğer ülkelerdeki kuaförler için de bir kılavuz oluşturacak. Bu örnekleri konsept olarak kendilerine göre yorumlayacaklar.

Nasıl buldunuz? Gözlemleriniz nasıl?

Cataline Graf: Çok heyecan verici. Çok güzel şeyler ortaya çıktı. Global olarak uyguladığımız konsepti çok iyi bir şekilde kullandılar.  Yarattıkları saçlar ve atmosfer çok güzeldi. 

Sonuçlardan memnun musunuz?

Cataline Graf: Çok mutluyum. Çok heyecanlıyım. Çok etkilendiğimi söylemek isterim. Almanya’ya geri dönüp bu sonuçları herkesle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. 

Türk kuaförlerine söylemek istediğiniz, eklemek istediğiniz bir şey var mı?

Cataline Graf: Çok güzel bir atmosfer olduğunu düşünüyorum. Kuaförlük sektöründen güzel bir topluluk var. Çok güzel bir heyecan var. Çok başarılı yetenekler vardı. Onların hazırladıkları içerikleri görmek için sabırsızlanıyorum.

Schwarzkopf Professional için 2 günlük bir etkinlikte Pro Team üyeleriyle beraberiz. Yurtdışından Birleşik Arap Emirliklerinden Jamilla Paul bizimle beraber. Onu bulmuşken hem neler yapıyor hem de sonuçlar hakkında sorularımızı soralım istedim.

Merhaba Jamilla nasılsın?

Jamilla Paul: Çok iyiyim siz?

Teşekkürler. Kendini takipçilerimize tanıtabilir misin?

Jamilla Paul: İsmim Jamilla Paul. Dubai’den geliyorum. Schwarzkopf Professional’ın CSS için kreatif direktörüyüm. Bugün Hair Mix Art History hakkında bir workshop yapacağız. Siz eğleniyor musunuz?

Ben çok eğleniyorum özellikle sanat ve ilham tarafları harika. Operasyon tarafı çok güzel. Yaratıcılığımı kullanmama olanak tanıdığınız için teşekkür ederim. Bugün etkinliğin temelinde ne vardı ve sonuçlar nasıldı? Bizimle neler paylaşacaksın?

Jamilla Paul: 30 yıldır eğitmenlik yapıyorum. Bugün Color Crafters’i geleceğe taşımaya hazırlamak, onları konfor alanına itmek ve sanat yaratmalarını sağlamak. Onları salondaki günlük yaşamından dışarı çıkarmak ve sınırsız yaratıcılıklarını özgürce ortaya çıkarmaktı. 

Türk kuaförlerini nasıl buldunuz? Deneyiminiz nasıldı? Sonuçlar nasıldı?Jamilla Paul:

İnanılmazlar. Bu yolculuktan son derece keyif aldılar. Çok yaratıcılar ve sonuçları görmek için sabırsızlanıyorum.

Jr.Metin Bahçecik ile beraberiz

0
jr.metin bahçecik
Screenshot

Jr.Metin Bahçecik, Schwarzkopf Professional tarafından Antalya’da düzenlenen Workation etkinliğinde yaratıcı kesim teknikleri üzerine bir eğitim gerçekleştirdi.

Etkinlik kapsamında Almanya’dan Fatih Erbay ve Türkiye’den Schwarzkopf Professional Global Elçi kuaförü Emre Ayaksız’da birer eğitim düzenleyerek deneyimlerini meslektaşlarıyla paylaştılar. Bunu fırsat bilerek Schwarzkopf Professional Türkiye elçi kuaförlerinden Jr.Metin Bahçecik ile bir görüşme gerçekleştirdik.

Özel Hayatın Gizliliği

0
özel hayatın gizliliği

Özel hayatın gizliliği hepimiz için önemli ve bu hukuken koruma altına alınarak özel hayatımızın korunması amaçlanmıştır.

Madde 134- 
(1) Kişilerin özel hayatının gizliliğini ihlal eden kimse, bir yıldan üç yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. Gizliliğin görüntü veya seslerin kayda alınması suretiyle ihlal edilmesi halinde, verilecek ceza bir kat artırılır. 
(2) Kişilerin özel hayatına ilişkin görüntü veya sesleri hukuka aykırı olarak ifşa eden kimse iki yıldan beş yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. İfşa edilen bu verilerin basın ve yayın yoluyla yayımlanması halinde de aynı cezaya hükmolunur.

Bu hukuki koruma anayasamız ile de güvence altına alınmıştır:

Anayasamızın 20. maddesi; “Herkes, özel hayatına ve aile hayatına saygı gösterilmesini isteme hakkına sahiptir. Özel hayatın ve aile hayatının gizliliğine dokunulamaz.”

Günümüzde Whatsapp, youtube, instagram, twitter, facebook, e-posta (e-mail) vb. iletişim araçları kullanılarak işlenen bu suç, özel hayatın gizliliğini ihlal suçu olarak adlandırılmaktadır.

Türk Ceza Kanunu’nda Özel Hayatın Gizliliğini İhlal Suçu

Türk Ceza Kanunu (TCK), bireylerin özel hayatının gizliliğini koruma altına alan çeşitli düzenlemeler içermektedir. Bu düzenlemeler, kişilerin mahremiyetlerinin korunmasını ve ihlal edilmemesini amaçlar. TCK’nın 132. ve 134. maddeleri, özel hayatın gizliliğini ihlal suçunu tanımlar ve bu suçu işleyenlere yönelik yaptırımları düzenler.

TCK Madde 132: Haberleşmenin Gizliliğini İhlal

Madde 132: “Haberleşmenin gizliliğini ihlal” başlığı altında düzenlenmiştir ve şu şekilde tanımlanmıştır:

  1. Bir kişinin kendisiyle yapılan haberleşmelerini ifşa etme: Bir kişinin kendisiyle yapılan haberleşmelerinin içeriklerini hukuka aykırı olarak ifşa eden kişi, bir yıldan üç yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.
  2. Başkasına ait haberleşmenin gizliliğini ihlal etme: Başkasına ait haberleşmenin gizliliğini ihlal eden kişi, altı aydan iki yıla kadar hapis veya adli para cezası ile cezalandırılır.
  3. İçeriğin ifşa edilmesi: İçeriğin ifşa edilmesi durumunda, iki yıldan beş yıla kadar hapis cezası uygulanır.

TCK Madde 134: Özel Hayatın Gizliliğini İhlal

Madde 134: “Özel hayatın gizliliğini ihlal” başlığı altında düzenlenmiştir ve şu şekilde tanımlanmıştır:

  1. Özel hayatın gizliliğini ihlal etme: Kişilerin özel hayatının gizliliğini ihlal eden kişi, bir yıldan üç yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. Bu fiilin görüntü veya ses kaydı alınmak suretiyle işlenmesi halinde, verilecek ceza bir kat artırılır.
  2. Kişilerin özel hayatına ilişkin görüntü veya seslerin ifşa edilmesi: Kişilerin özel hayatına ilişkin görüntü veya sesleri hukuka aykırı olarak ifşa eden kişi, iki yıldan beş yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. Bu fiil, mağdurun hayatının ve vücut bütünlüğünün tehlikeye girmesine neden olmuşsa, ceza yarı oranında artırılır.

TCK Madde 135: Kişisel Verilerin Kaydedilmesi

Madde 135: “Kişisel verilerin kaydedilmesi” suçunu tanımlar:

  1. Kişisel verilerin hukuka aykırı olarak kaydedilmesi: Kişisel verileri, hukuka aykırı olarak kaydeden kişi, bir yıldan üç yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.
  2. Özel nitelikli kişisel veriler: Kişilerin siyasi, felsefi veya dini görüşlerine, ırkî kökenine, etnik kökenine, ahlaki eğilimlerine, cinsel yaşamlarına, sağlık durumlarına veya sendikal bağlantılarına ilişkin bilgilerin kaydedilmesi halinde, ceza bir kat artırılır.

TCK Madde 136: Verilerin Hukuka Aykırı Olarak Verilmesi veya Ele Geçirilmesi

Madde 136: “Verilerin hukuka aykırı olarak verilmesi veya ele geçirilmesi” suçunu tanımlar:

  1. Kişisel verilerin hukuka aykırı olarak bir başkasına verilmesi, yayılması veya ele geçirilmesi: Kişisel verilerin, hukuka aykırı olarak bir başkasına verilmesi, yayılması veya ele geçirilmesi durumunda, iki yıldan dört yıla kadar hapis cezası uygulanır.

Sonuç

Türk Ceza Kanunu, bireylerin özel hayatını ve kişisel verilerini koruma altına alarak, bu alanda işlenen suçlara karşı caydırıcı tedbirler getirmektedir. Özel hayatın gizliliği, demokratik bir toplumun temel taşlarından biridir ve bu hakka yönelik ihlaller ciddi yaptırımlara tabi tutulmaktadır. Bireylerin mahremiyetine saygı göstermek ve bu hakka yönelik ihlalleri önlemek, hem toplumsal hem de bireysel huzurun sağlanması açısından büyük önem taşır.

Özel Hayatın Gizliliği: Bireysel Özgürlüğün Temel Taşı

Özel hayatın gizliliği, bireylerin kişisel alanlarını ve bilgilerinin korunmasını içeren temel bir insan hakkıdır. Bu hak, kişilerin mahremiyetlerinin ve bireysel özgürlüklerinin korunmasını sağlar ve demokratik toplumların vazgeçilmez bir unsurudur. Günümüzün dijital çağında, özel hayatın gizliliği daha da önem kazanmış olup, teknolojik gelişmelerle birlikte bu hakka yönelik tehditler de artmıştır.

Özel Hayatın Gizliliğinin Önemi

Özel hayatın gizliliği, insanların kendilerini ifade etme, düşüncelerini paylaşma ve özel alanlarını koruma özgürlüğünü sağlar. Bu özgürlükler, bireylerin psikolojik ve sosyal sağlığı için hayati öneme sahiptir. Özel hayatın gizliliği, bireylerin kendilerini güvende hissetmelerine yardımcı olur ve kişisel gelişimlerine katkıda bulunur. Ayrıca, bu hak, bireylerin devlet veya diğer kurumlar tarafından haksız yere izlenmesini veya fişlenmesini engeller, böylece baskıcı rejimlerin ortaya çıkmasını önler.

Yasal Düzenlemeler ve Uluslararası Belgeler

Özel hayatın gizliliği, birçok ulusal ve uluslararası yasa ve belgede güvence altına alınmıştır. Birleşmiş Milletler İnsan Hakları Evrensel Bildirgesi’nin 12. maddesi, özel hayata, aileye, konuta ve yazışmalara keyfi müdahaleyi yasaklar. Benzer şekilde, Avrupa İnsan Hakları Sözleşmesi’nin 8. maddesi de özel ve aile hayatına saygı hakkını güvence altına alır. Türkiye’de de Anayasa’nın 20. maddesi, herkesin özel hayatına ve aile hayatına saygı gösterilmesini isteme hakkını düzenler.

Dijital Çağda Özel Hayatın Gizliliği

Teknolojinin hızlı gelişimi, özel hayatın gizliliği konusunda yeni zorluklar ve tehditler ortaya çıkarmıştır. İnternet, sosyal medya, akıllı telefonlar ve diğer dijital cihazlar, kişisel bilgilerin toplanmasını, depolanmasını ve analiz edilmesini kolaylaştırmaktadır. Bu durum, kişisel verilerin kötüye kullanılma riskini artırır. Özellikle sosyal medya platformları, kullanıcıların kişisel bilgilerini ticari amaçlarla kullanmakta ve bu da bireylerin mahremiyetini tehdit etmektedir.

Özel Hayatın Gizliliğini Korumak İçin Alınacak Önlemler

Devletler ve uluslararası kuruluşlar da bu konuda önemli rol oynar. Daha sıkı veri koruma yasaları ve düzenlemeleri getirmek, şirketlerin veri toplama ve işleme süreçlerini denetlemek ve bireylerin mahremiyet haklarını ihlal edenlere karşı yaptırımlar uygulamak bu önlemler arasındadır. Avrupa Birliği’nin Genel Veri Koruma Yönetmeliği (GDPR) gibi yasalar, bu alanda önemli adımlar atılmasını sağlamıştır.

Özel hayatın gizliliği, bireylerin özgür ve güvenli bir şekilde yaşamasını sağlayan temel bir haktır. Bu hakkın korunması, hem bireylerin hem de toplumların sağlıklı işleyişi için hayati öneme sahiptir. Teknolojik ilerlemelerle birlikte artan tehditlere karşı, bireylerin bilinçli ve dikkatli olması, devletlerin ise etkili yasal düzenlemeler yapması gerekmektedir. Özel hayatın gizliliğini korumak, özgürlüklerin ve demokratik değerlerin korunması anlamına gelir.

Yılın Kuaförü Yarışması 2024

0
YILIN KUAFÖRÜ 2024

Yılın Kuaförü Yarışması 2012 yılından bu yana düzenlenmektedir. Yılın Kuaförü Yarışması 2024’e katılın, BÜYÜK ÖDÜLÜ siz kazanın!

Yarışma ülkemizin ilk istikrarlı ve uluslararası standartlara uygun en uzun süreli yarışması olarak önem taşımaktadır.

Hairist Yılın Kuaförü Yarışması 2024’ün ana sponsoru Hush Professional olup Yılın Kuaförü Yarışması Hairist ve Estetica Dergisi yayınlarını bünyesinde barındıran Enter Grup tarafından 2012 yılından bu yana organize edilmekte ve desteklenmektedir.

Yılın Kuaförü Yarışmasının nihai amacı Türk Kuaförlüğüne uluslararası standartlarda sürdürülebilir bir kuaförlük yarışması kazandırmak ve Türk kuaförlüğünün gelişimine katkının sürekliliğini sağlamaktır.

Yılın Kuaförü Yarışması 2024 Kuralları

Yılın Kuaförü Yarışması sadece Instagram üzerinden kadın kuaförlerine açık olup aşağıda belirtilen şekilde gerçekleşmektedir. Katılımcılar yarışmaya birden fazla kategoride katılabilir. Saç tasarımları sadece kadın saçları üzerinedir.

Yılın Kuaförü Yarışması 2024 Kategorileri

  • Renk Kategorisi
  • Avantgarde Kategorisi
  • Gelin Saçı Kategorisi

Yılın Kuaförü Yarışması 2024 ‘e Kimler Katılabilir?

  • Yılın Kuaförü Yarışması T.C ve K.K.T.C sınırları içinde faaliyet gösteren kadın kuaförlerine yönelik bir salonu işleten, salonda çalışan veya eğitim kurumunda öğrenim gören kadın kuaförlerine açıktır. 
  • Katılan kişinin kadın kuaförü olup olmadığına ilişkin olarak gerekli görülmesi halinde belge istenebilir. Böyle bir belgenin beyan edilememesi diskalifiye veya ödülün geri alınması sebebidir.
  • 18 yaşından küçüklerin yarışmaya katılması durumunda ebeveyn izin yazısı gereklidir.

Ön eleme var mı?

Evet, istenilen şartlara uymayan fotoğraf diskalifiye edilmektedir. Kişinin kendisinin, salon isminin, logosunun, markalara ait logoların göründüğü fotoğraf diskalifiye edilecektir. Fotoğrafların üzerinde yazı, herhangi bir ibare, logo vb. bir şey olmamalıdır.

Yarışma nasıl işlemektedir?

  • Yılın Kuaförü Yarışması instagram üzerinden bu kurallar yazısında belirtilen etiketler kullanılarak sürmektedir.
  • Yılın Kuaförü Yarışmasına her ay sınırsız sayıda saç tasarımıyla katılabilirsiniz.
  • Kullanmanız gereken etiketler aşağıda yer almaktadır. Yarışmacıların instagramda @hairistcomtr ve @hushpro hesaplarını takip etmeleri zorunluluktur.
  • Yılın Kuaförü Yarışmasına başvurduğunuz saç tasarımlarını yayınlarken aşağıda yer alan etiketlerin bulunması zorunluluktur.  #yılınkuaförüyarışması2024 #kuaförlükdünyanınengüzelmesleği @kuaforlerdernegi1984 @hairistcomtr @hushpro
  • #yky(katıldığınız ay)2024 ve kategori:

(örnek: #ykyhaziran2024renk , #ykyhaziran2024gelin , #ykyhaziran2024avantgarde)

Önemli Kurallar 

  • Ayın finalistleri, kendilerine online ortamda veya basılı olarak Kişisel Verilerin Korunması Hakkındaki Kanuna’a uygun olarak verilen Yarışma Kuralları Kabul ve Taahhütname belgesi ile iletişim bilgilerini doldurmak zorundadır. Aksi durum diskalifiye sebebidir.
  • Yarışmacının, fotoğrafını çektiği kişiden izin alması zorunluluktur. İzinsiz paylaşım durumunda fotoğrafı çekilen kişinin talebiyle fotoğraf yarışmaya dahil edilmez ve yarışmacı diskalifiye edilir.
  • Profesyonel fotoğraf çektirerek yarışmaya katılanların fotoğrafı çeken fotoğrafçıdan telif yazısı alması ve istendiğinde ibraz etmesi zorunluluktur. Telif haklarına ilişkin tüm sorumluluk katılımcıya aittir.
  • Profesyonel fotoğraf çekimi yaparak katılanların çekimi yapan fotoğrafçıyı ve modeli de etiketlemesi önerilir.
  • Farklı yarışmalarda dereceye girmiş saç tasarımları ile ve yarışmamızda daha önce finalist olmuş saç tasarımlarıyla yarışmaya katılmak mümkün değildir ve diskalifiye sebebidir.
  • Ayın finalistlerine finalist sertifikaları bildirecekleri adrese gönderilecektir.
  • Ayın finalisti seçimi için ilgili ay her kategoride minimum başvuru sayısı gerekliliği vardır. İlgili kategoride minimum başvuru sayısı en az 10 yarışmacı olmalıdır. Aksi durumda ilgili ay için katılımın 10’un altında olduğu kategoride finalist seçimi yapılmayacaktır.
  • Yapay Zeka ile yapılmış tasarımlarla katılmak mümkün değildir. Yapay Zeka ile yapıldığının tespit edilmesi diskalifiye sebebidir.
  • Organizasyon, finalist olan veya dereceye giren saçın yapılma aşamasının video kaydını (minimum 15 sn ve 360 derece çekilmiş video) finalist olan veya dereceye giren yarışmacıdan talep edebilir.
  • Organizasyon, kurallar ve işleyiş konusunda değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

Yılın Kuaförü Yarışması 2024 Ödülleri

1- Ayın Finalistlerine Özel Finalist Sertifikası

Her ayın kategori finalistlerine isme özel sertifikaları gönderilir.

2- Yılın Kuaförü Ödülü

Ayın finalistleri her ay belirlenen jüri tarafından; Yılın Kuaförü derecesi ve kategori dereceleri ise ayın finalistleri arasından en az 10 kişinin yer aldığı ve Kuaförler Derneği tarafından oluşturulan Büyük Jüri tarafından Mayıs 2025’te seçilmektedir. 

Toplam 3 kategori 1.si arasında sadece 1 kişiye YILIN KUAFÖRÜ ünvanı verilir. Yılın Kuaförü Ödülü’nü alabilmek için bu 3 kategoriden birinde 1.ci olmak ve 3 kişi arasında en yüksek puanı almış olmak gereklidir. 

Yarışmanın iki kategorisinde aynı kişinin birincilik alması durumunda yarışmacı otomatik olarak YILIN KUAFÖRÜ olarak ilan edilir.

Yılın Kuaförü Yarışması 2024 Yılın Kuaförü Derecesi Hediyeleri: 

İlerleyen günlerde açıklanacaktır.

Kategori 1.lik Ödülü Hediyeleri: 

  • Birincilik Özel Plaketi, Birincilik Madalyası, Birincilik Sertifikası

Kategori 2.lik Ödülü Hediyeleri:

  • Derece Özel Plaketi, Madalyası ve Sertifikası

Kategori 3.lük Ödülü Hediyeleri:

  • Derece Özel Plaketi, Madalyası ve Sertifikası

Not: Bir kişi her 3 kategoride de dereceye girebilir. Ancak bir kategoride 3. olan kişi o kategoride aynı zamanda 2. olamaz. Böyle bir durumda sadece 2.lik verilir. 3.lük ise bir sonraki en yüksek puanlı yarışmacıya verilir. Veya 2.lik ve 1.lik aynı anda alınamaz. Puan olarak alsa da sadece 1.lik ödülü verilir. 2.lik ödülü bir sonraki puan sahibine verilir.

Bir diğer örnek: Bir yarışmacı aynı kategoride hem 1.lik hem 3.lük alamaz. Böyle bir durumda 3.lük hakkı iptal olur ve sadece 1.lik ödülü alır.

Sizlerin Seçimi

Sizlerin Seçimi, finalist fotoğrafları üzerinden İnternet üzerinden halka açık olarak yapılan oylamadır. Diğer dereceler veya puanlar üzerinde hiçbir etkisi bulunmamaktadır. Bu oylamada aynı IP üzerinden verilen oylar tek oya indirilir. Her kategoride sadece 1 kişiye Sizlerin Seçimi Ödülü verilir.

Oylama her ayın finalistleri belli olduktan sonra her ayın finalistleri için açılır ve bildirilen süre içerisinde sonlandırılır.

Yılın Kuaförü Yarışması 2024 ne zaman başlayacak ve ne zaman bitecek?

Yukarıda belirtilen şekilde yarışma için fotoğrafları, 1 Haziran 2024 ile 30 Nisan 2025 tarihleri arasında Instagram üzerinden yayınlayabilirsiniz.

Unutmayın ayın finalistleri arasında yer almak için o aya ait etiketi kullanmanız gerekmektedir.

Yılın Kuaförü Yarışması 2024’e katılmak isteyenler;

Haziran 2024’te finalist olabilmek için 1 Haziran 2024’ten 30 Haziran 2024’e kadar 

Renk kategorisi için 

#ykyhaziran2024renk

#hairistcomtr  #hushpro #yılınkuaförü #yılınkuaförüyarışması2024 #kuaförlükdünyanınengüzelmesleği @hairistcomtr @hushpro

Avantgarde Kategorisi için

#ykyhaziran2024avantgarde

#hairistcomtr  #hushpro #yılınkuaförü #yılınkuaförüyarışması2024 #kuaförlükdünyanınengüzelmesleği @hairistcomtr @hushpro

Gelin Saçları Kategorisi için

#ykyhaziran2024gelin

#hairistcomtr  #hushpro #yılınkuaförü #yılınkuaförüyarışması2024 #kuaförlükdünyanınengüzelmesleği @hairistcomtr @hushpro

hashtagleri / etiketleri ile,

Temmuz 2024’te finalist olabilmek için 1 Temmuz 2024’ten 31 Temmuz 2024’e kadar 

Renk kategorisi için 

#ykytemmuz2024renk

#hairistcomtr  #hushpro #yılınkuaförü #yılınkuaförüyarışması2024 #kuaförlükdünyanınengüzelmesleği @hairistcomtr @hushpro

Avantgarde Kategorisi için

#ykytemmuz2024avantgarde

#hairistcomtr  #hushpro #yılınkuaförü #yılınkuaförüyarışması2024 #kuaförlükdünyanınengüzelmesleği @hairistcomtr @hushpro

Gelin Saçları Kategorisi için

#ykytemmuz2024gelin

#hairistcomtr  #hushpro #yılınkuaförü #yılınkuaförüyarışması2024 #kuaförlükdünyanınengüzelmesleği @hairistcomtr @hushpro

hashtagleri / etiketleri ile,

Ağustos 2024’te finalist olabilmek için 1 Ağustos 2024’ten 30 Ağustos 2024’e kadar 

Renk kategorisi için 

#ykyagustos2024renk

#hairistcomtr  #hushpro #yılınkuaförü #yılınkuaförüyarışması2024 #kuaförlükdünyanınengüzelmesleği @hairistcomtr @hushpro

Avantgarde Kategorisi için

#ykagustos2024avantgarde

#hairistcomtr  #hushpro #yılınkuaförü #yılınkuaförüyarışması2024 #kuaförlükdünyanınengüzelmesleği @hairistcomtr @hushpro

Gelin Saçı Kategorisi için

#ykyagustos2024gelin

#hairistcomtr  #hushpro #yılınkuaförü #yılınkuaförüyarışması2024 #kuaförlükdünyanınengüzelmesleği @hairistcomtr @hushpro

hashtagleri / etiketleri ile,

Geri kalan diğer aylar için de aynı sistem ile devam edilecektir. Yarışma 30 Nisan 2025’te son bulacak ve her ayın finalistleri arasından Mayıs 2025’de BÜYÜK JÜRİ seçimini yapacaktır.

Her ay her kategoriden 3’er finalist jüri değerlendirmesi ile seçilmekte ve en geç 1 hafta içinde duyurulmaktadır. Ayın finalistleri arasında derecelendirme olmayıp ayın finalisti olarak adlandırılmaktadır.

Başvurular ne zaman ve nasıl yapılacak?

Yukarıda belirtilen şekilde Yılın Kuaförü Yarışması için göndereceğiniz fotoğrafları, 1 Haziran 2024 ile 30 Nisan 2025 tarihleri arasında Instagram üzerinde ilgili aylarda etiketleyerek paylaşmanız gereklidir.

Derece Ödülleri ne zaman ve nerede verilecek?

Her kategoride ilk üçe girenlere ödülleri HUSH tarafından düzenlenecek özel bir törenle verilecektir. Günün koşullarına (pandemi vb) uygun olarak düzenlenecek etkinlikte fiziksel olarak yer almak gerektiğinde finalistlerin etkinlik mekanına katılımları kendilerine ait olacaktır.

Diğer Kurallar

1-Instagram’da ilgili ayın etiketi ile paylaşılan fotoğraflar/videolar; yarışmacının kendi yaptığı saç tasarımı olmalıdır. Başkasına ait fotoğrafı/videoyu kullanarak yarışmaya katılan kişi diskalifiye edilir ve bu şekilde diskalifiye edilen kişilerin diskalifiye nedeni de duyurulur.

2-Fotoğrafı çekilen kişiden izin alınmadığının tespit edilmesi veya fotoğrafı/videosu çekilen kişinin fotoğrafın kaldırılmasını talep etmesi durumunda yarışmacı diskalifiye edilir. Kazanmış olsa dahi yarışma kurallarına aykırı katılım olduğu için diskalifiye edildiği ayrıca duyurulur. Organizasyon şirketinin buna ilişkin diğer tüm yasal hakları saklıdır.

3-Pupet veya eğitim kafası adı verilen cansız mankenler üzerinde yapılan çalışmalar ve video çalışmaları değerlendirmeye alınmaz.

4-Fotoğrafta, saçın yapıldığı kişi dışında kimse veya herhangi bir ürün yer almamalıdır. Fotoğraflar, saç tasarımını en iyi şekilde yansıtmalıdır. Bu nedenle saç tasarımının farklı açılardan görülmesini sağlayan dört karenin bir arada olduğu kolajların kullanılması tercih sebebidir. 

Saç tasarımının daha net görülebilmesi ve doğru değerlendirme için instagramda albüm olarak saç tasarımının farklı açılardan görülmesini sağlayan dört karenin bir arada olduğu kolaj bir fotoğraf ve tam olarak gösteren bir diğer fotoğraf olarak yayınlanması önerilir.

5-Fotoğrafta yapan kişiyi gösteren veya üzerinde logo veya isim bulunan fotoğraflar diskalifiye edilir. Bu nedenle etiketleyeceğiniz fotoğraflarda logo, salon adı, kişi adı vb yansımaların olmadığına dikkat etmelisiniz.

6-Başkasına ait fotoğrafın kullanımından veya kişilerin izni alınmadan fotoğraf kullanımdan kaynaklanan telif ve manevi haklara ilişkin tüm yasal sorumluluk yükleyen ve etiketleyen kişiye aittir. Başka yarışmalarda dereceye girdiği tespit edilen fotoğraf/video değerlendirmeye alınmayacaktır.

7-Yarışmaya katılmak amacıyla profesyonel manken kullanılabilir.. Profesyonel fotoğrafçı ve manken kullanılması durumunda fotoğrafa ve mankene ilişkin telif yazısını talep ettiğimizde tarafımıza en geç 12 saat içinde iletilmesi gereklidir. Telif haklarından doğabilecek her türlü sorumluluk yarışmacıya aittir. Profesyonel fotoğraf çekilmiş olup telif yazısı bulunmayan fotoğraf herhangi bir ihtilaf durumunda diskalifiye edilir.

9-Sosyal medyada yapılan yorumların, değerlendirmelerin veya beğenilerin “jürinin karar veya değerlendirmesine herhangi bir etkisi veya katkısı” yoktur.

10-Yarışma katılımları; 1 Haziran 2024 tarihinde saat 00.01’de başlar, son başvuru tarihi olan 30 Nisan 2025 saat 23.59’da biter.

11- Yarışmaya ilişkin her türlü bilgi, değişiklik ve konu hairist Facebook, Twitter ve Instagram sayfalarında (www.hairist.com.tr ,  www.facebook.com/hairistcomtr, twitter.com/hairistcomtr ve http://instagram.com/hairistcomtr ) duyurulur.

12-Kazanılan ödül başkasına devredilemez ve/veya ödüllerin nakit karşılığı talep edilemez. Belirtilen tarihlerde ödül töreninde bulunulmaması, ödül töreni için belirtilecek kurallara uyulmaması (prova saati, kıyafet kodu vb) veya birinci olunması durumunda ödül olarak verilen fotoğraf çekimi için belirtilen çekime tarihinde gelinmemesi durumunda herhangi bir hak iddia edilemez.

13-Organizasyon şirketi herhangi bir yarışmacının haksız yollardan ödül kazandığını tespit etmesi durumunda, ilgili yarışmacının kazandığı ödülü hiçbir uyarı yapmaksızın iptal etme ve bir sonraki yarışmalara katılmasını engelleme hakkını diğer tüm yasal ve maddi haklarıyla birlikte saklı tutar. Organizasyon şirketinin yarışmayı istediği zaman neden belirtmeksizin iptal etme, düzenleme, değiştirme veya erteleme hakkı saklıdır.

15-Yarışmaya katılan herkes, yarışma şartlarını peşinen kabul etmiş sayılır.

16-Yarışmada finalist olan yarışmacıların ve dereceye giren finalistlerin yarışmayı, yarışmada kazandıkları dereceyi veya ödülü, yarışma logosunu herhangi bir ürünle kullanması, kullandırması ve/veya ilişkilendirmesi organizasyon şirketinin onayına ve yazılı iznine tabiidir. Yapılan saç tasarımlarında kullanılan ürünlerin finalistler veya dereceye girenler tarafından yarışmaya gönderilen fotoğraf veya fotoğrafsız olarak üçüncü kişiler veya kurumlar veya markalar lehine olacak şekilde kullandırılmasına ilişkin olarak organizasyon şirketinin maddi ve manevi hakları saklıdır. Aksi durumda organizasyon şirketi tarafından düzenlenen yarışmadan maddi menfaat sağlanmış olunduğu ve buna ilişkin tüm maddi haklar karşılığında organizasyonun faturalanan tüm maliyetlerinin 15 katı tutarında ceza finalist veya dereceye giren kişiden talep edilir.

17-Yarışma için gönderilen fotoğraflar hiçbir şekilde organizasyonun yazılı onayı olmaksızın herhangi bir marka veya ürün ile ilişkilendirilemez. Finalist olan fotoğraflar/videolar ile yarışma sonunda dereceye giren fotoğrafların yazılı iznimiz olmadan herhangi bir marka veya ürün ile ilişkilendirilmesi diskalifiye sebebidir ve buna ilişkin maddi ve manevi yasal haklarımız saklıdır.

18-Dereceye giren yarışmacıların yarışma için kullandıkları saç tasarım fotoğraflarının tüm yayın hakları organizasyon şirketine aittir. Herhangi bir marka veya logo kullanımı için organizasyon şirketinin yazılı izni gereklidir.

Saçlar nasıl olacak?

  • Saçların renginde, şeklinde ve kesim tekniğinde herhangi bir kısıtlama bulunmamaktadır.
  • En önemli kural, saçların kullanacak kişi üzerinde yapılmış olması ve kişinin kendi saçının kullanılmasıdır.  
  • Sadece avangarde kategorisinde ek saçlar kullanılabilir.
  • Hiçbir kategoride kişinin kendi saçının 1/4 (%25)’ünden fazla takma saç-peruk kullanılamaz.
  • Gelin saçlarında aksesuvarlar kullanılabilir.
  • Ücreti ödenmiş profesyonel manken kullanılması durumunda doğabilecek telif haklarına ilişkin sorumluluk ve yükümlülük yarışmaya katılmayı kabul eden kişiye aittir.
  • Mankenden izin alınmadığının tespiti diskalifiye sebebidir. Bunun için fotoğrafı çekilen kişinin fotoğrafımın kullanılmasını istemiyorum ifadesi yeterlidir.

Diğer şartlar:

1-Yarışmacı, organizasyonun tüm kurallarına uyacağını kabul ve taahhüt eder.

2-Jüri tarafından verilecek karar nihaidir. Hiçbir şekilde itiraz edilemez. Yılın Kuaförü Yarışması’na katılarak yukarıdaki tüm koşulları kabul etmiş bulunmaktasınız.

3-Yılın Kuaförü Yarışması 2024 ’e katılarak, yarışma sonuçlarına itiraz edilemeyeceğini, yarışmanın, ödül töreninin ve jürinin saygınlığına gölge düşüren, herhangi bir şekilde bunu ima eden, yarışmayı her ne şekilde olursa olsun aşağılayan, eleştiren, olumsuz yorum ve demeçlerde bulunmayacağınızı taahhüt etmiş bulunmaktasınız.

4-Yılın Kuaförü Yarışması 2024’e katılarak finalist olanların yarışmadan çekilme hakları vardır. Bu durumda gönderilmiş veya teslim edilmişse sertifikasının iadesi talep edilir ve verilen hediyenin o günkü liste satış bedeli fatura edilerek tahsil edilir.

5-Bunun bir yarışma olduğunu hatırlayın. Bunu göze alarak katılacaksınız. Yarışmaya zarar veren yarışmacı/finalistlere karşı maddi ve manevi  tüm yasal haklarımızın saklı kaldığını hatırlatmak isteriz.

Her ay katılıp finalist olma imkânı

Yılın Kuaförü Yarışması’nda dereceye girebilmek için en önemli kurallardan bir tanesi ‘Ayın Finalisti’ olabilmektir. Bu nedenle yarışmaya her ay farklı ve birden çok tasarımla katılabilir ve Ayın Finalisti olmak için çaba gösterebilirsiniz.

Unutmayın Yılın Kuaförü, ayın finalistleri arasından seçilmektedir.

Ayın finalistleri nasıl seçilecek

Ayın finalistleri Estetica Dergisi / hairist.com.tr Yayın Kurulu tarafından her ay belirlenen yerli ve yabancı otoriteler tarafından ( Genel Yayın Yönetmenleri, Editörler, Meslek Örgütleri Temsilcileri, Fotoğraf Sanatçıları, Eğitim Kurumu Temsilcileri, ödüllü yerli-yabancı kuaförler) belirlenen ayın jürileri tarafından her kategoride maksimum 3 tasarım olarak seçilmektedir.

Büyük Jüri kimlerden oluşuyor?

Kuaförler Derneği Yönetim Kurulu yarışmada BÜYÜK JÜRİ olarak görev almaktadır.

Jüri değerlendirme kriterleri, uluslararası standartlara uygun olarak hazırlanmıştır ve şeffaflık ilkesiyle paylaşılarak yayınlanmaktadır.

Kuaförler Derneği Yönetim Kurulu kararıyla jüri bünyesinde kuaförler, fotoğraf sanatçıları, modacılar ve editörler de yer alabilir. 

Büyük Jüri nasıl değerlendirecek?

Jüri üyeleri fiziksel olarak bir araya gelerek veya kendilerine iletilecek çevrimiçi (online) tablolar üzerinden puanlama yapacaktır.

Değerlendirme günü herhangi bir nedenle yarışma sonuçlarının olumlu veya olumsuz etkileneceğine inanan jüri üyesi bu görevden etik nedenlerle kendi isteğiyle çekilebilir.

Değerlendirme aşamasında yarışmacı fotoğraflarının üzerinde sıra numarası dışında isim, salon ismi vb. hiçbir şey bulunmaz.

Puanlama bilgileri:

1-Oylama sonuçlarında varsa küsuratlar tam puana tamamlanır.

Ör: 25,5 puan ve üzeri 26 puana tamamlanır. 25,49 puan ve altı ise 24 puan olarak değerlendirilir.

2-30, 29 ve 28 puan: Her bir jüri üyesi sadece 1 kez kullanmak zorundadır.

3-27 puan maksimum 2 kez kullanılabilir.

4-Jüri üyesi 21 ve 26 arası puanları istediği kadar kullanılabilir.

5-Bütün puanların kullanılmış olması gereklidir.

6-Herhangi bir yarışmacıya verilen tüm oyların ortalamasında, 4 puan altında veya 4 puan üstünde puanlama yapmış olan Jüri üyesinin verdiği puan ortalama puanla değiştirilir. Aynı jüri üyesi benzer değerlendirmeyi 3’ten fazla yarışmacı için yapmış ise o jüri kartı değerlendirme dışı tutularak iptal edilir ve ortalama hesabı kalan jüri üyesi sayısına göre yapılır.

-Toplam puanı eşit olan yarışmacılar arasında ödüle, sırasıyla 30, 29, 28 puanlara en fazla sahip olan yarışmacı dereceye girmeye hak kazanır. Eşitlik yine de bozulmadığı durumunda jüriden eşit olan yarışmacıların fotoğraf/videoları üzerinde tekrar puanlama yapmaları talep edilerek sonuç belirlenir.

Değerlendirme kriterleri:

Değerlendirmede aşağıdaki kriterler esas alınacaktır. Kuaför olmayan Jüri üyeleri sadece 4, 5 ve 6 numaralı kriterler üzerinden değerlendirme  yapacaktır.

1-Teknik Değerlendirme: Görünüş-Form-Orantı-Uygulanabilirlik-Uygunluk

2-Artistik Değerlendirme: Orijinallik ve Farklılık, Renk-Uyum-Yaratıcılık

3-Tasarımın Uygulanabilirliği: Salonlarda Uygulanabilirliği, Tercih Edilirlik

4-Toplam Görünüm: Saç-Kıyafet-Makyaj-Konsept-Anatomik uygunluk (yüz hatlarına uygunluk ki tasarımın uygulandığı modelin yüz hatlarının görülmesi önem taşımaktadır.)

5-Kıyafet ve Makyaj: Konsepte Uygunluk-Çekicilik-Güncellik

6-Yaratıcılık: İlham-Değişiklik

Adım adım yarışma:

  • Katılmak istediğiniz kategoriye karar verin.
  • Nasıl bir saç yaparak başarılı olacağınızı planlayın.
  • Oluşturmak istediğiniz saç modelinin fotoğrafı ile katılın.
  • Jüri, saç tasarımında toplam görünüme de bakacaktır. Yüzü kâküle uymayacak bir modeli kullanarak yüksek puan alamazsınız veya modelinizin makyajı, yaptığınız saç modelini geride bırakıyorsa emekleriniz boşa gidebilir.
  • Özellikle güncel ve trendleri yansıtan bir toplam tasarım için mevcut sezonun saç koleksiyonlarını inceleyin.
  • Model, kıyafet, makyaj ve saç uyumunu değerlendirin ve buna uygun tasarım seçin.
  • Yarışma öncesinde ise sezonun koleksiyonlarından ilham alın. Bu sizi doğruya götürecektir.
  • Instagram hesabımıza özel mesaj içerisinde fotoğraf göndermeniz yarışmaya katılımınızı sağlamaz.
  • Fotoğraf çekiminin kalitesine mutlaka özen gösterin. Katılmış olmak için katılmak demek zamanınızı boşa harcamış olmanız demektir.

Modelim kim olacak?

Yılın Kuaförü Yarışması için özel saçlar tarayabilirsiniz. Bu saçları fotoğraflamak/videosu için  saçlarını tarayacağınız ve fotoğrafını çekeceğiniz kişiden izin almayı (gerekirse yazılı izin) unutmayın. Buna ilişkin tüm yasal sorumluluk yarışmacıya aittir.

Nelere dikkat etmeliyim?

1-Yılın Kuaförü Yarışması 2024’e  online olarak katılacaksınız. Trendlere, koleksiyonlara bakmayı ve incelemeyi ihmal etmeyin.

2-hairist.com.tr‘de yayınlanan trendler size yardımcı olacaktır.

3-Geçmiş yıllarda dereceye girmiş yarışmacılardan veya finalistlerden bilgi alın.

Değerlendirme ne zaman yapılacak?

Her ay düzenlenen yarışmayla her kategoride maksimum 3 saç tasarımı fotoğrafı, Yılın Kuaförü Yarışması Finalisti seçilecek; Mayıs 2025’te ise her kategoride seçilmiş olan ve diskalifiye olmamış finalist saç tasarım fotoğrafı arasından seçim yapılacaktır.

Kontrol edin:

  • 18 yaşından büyüğüm. Küçük olanların ailelerinden izin yazısı alması gerekecektir.
  • Yarışma Kurallarını okudum, bana uyuyor.
  • Kendimi hazır hissediyorum.
  • Mesleğimi seviyorum ve kendime güveniyorum.
  • Hepsine “Evet” diyebiliyorsanız siz de 13.sü düzenlenen sektörün en istikrarlı bağımsız yarışmasına; HAIRiST Yılın Kuaförü Yarışması 2024’e katılabilirsiniz.

Son başvuru tarihi ve katılım ücretleri:

En geç 30 Nisan 2025, saat 23.59’a kadar  instagram’da ilgili etiketle yayınlanmış olmalıdır. 

Organizasyonun, yarışma başvurularını daha erken sona erdirme ve katılım sayısını limitli tutma hakkı saklıdır.

Yılın Kuaförü Yarışması’na Katılım ÜCRETSİZDİR.

Yılın Kuaförü Yarışması 2024’e ilişkin olası düzeltmeler ve güncellemeleri buradan takip etmeniz önerilmektedir.

İlk yayın tarihi: 20.05.2024 – Son değişiklik tarihi: 01.06.2024

Geçmiş yıllar hakkında bilgi almak için aşağıda yer alan linkleri tıklayabilirsiniz.

Hairist Yılın Kuaförü Yarışması’nda Birinciler galerisi…

2012

Bülent Demir-İstanbul-Şekillendirme&Topuz Kategorisi Birincisi

Sinan Ergün-İstanbul-Kesim&Renk Kategorisi Birincisi

2013

Onur Varlı-İstanbul-Şekillendirme&Topuz Kategorisi Birincisi

2014

Erdal Köse-İstanbul-Şekillendirme&Topuz Kategorisi Birincisi

Taner Yıldız-İstanbul-Kesim&Renk Kategorisi Birincisi

2015

Gülseda Kenar-Lüleburgaz-Şekillendirme&Topuz Kategorisi Birincisi

Serap Aykut-İstanbul-Kesim&Renk Kategorisi Birincisi

2016

Hüseyin Alkan-Samsun-Şekillendirme&Topuz Kategorisi Birincisi

Hüseyin Alkan-Samsun-Kesim&Renk Kategorisi Birincisi

2017

Hüseyin Alkan-Samsun-Şekillendirme&Topuz Kategorisi Birincisi

Hüseyin Alkan-Samsun-Kesim&Renk Kategorisi Birincisi

2018

Pınar Yıldırım-Gaziantep-Şekillendirme&Topuz Kategorisi Birincisi

İlknur Akbulut-Tokat-Kesim&Renk Kategorisi Birincisi

2019

Nilgün Ayvaz-Bursa-Şekillendirme&Topuz Kategorisi Birincisi

Burak Pir-Gaziantep-Kesim&Renk Kategorisi Birincisi

2020

Pınar Eyinç-Mersin-Şekillendirme&Topuz Kategorisi Birincisi

Volkan Hazırcı-İstanbul-Kesim&Renk Kategorisi Birincisi ve Yılın Kuaförü

2021

Barış Berk – Kesim-Renk Kategori Birincisi ve Yılın Kuaförü

Neslihan Usta – Gelin Saçı Kategorisi Birincisi

Ufuk Çatıkkaş – Avangarde Kategorisi Birincisi

2022

Öznur Kuyumcu – Avantgarde Kategori Birincisi ve Yılın Kuaförü

Ayhan Önlüel – Renk Kategorisi Birincisi

Neslihan Usta – Gelin Saçı Kategorisi Birincisi

2023

Sema Yazıcı – Renk Kategorisi Birincisi – Avantgarde Kategori Birincisi ve Yılın Kuaförü

Gökmen Türkkan – Gelin Saçı Kategorisi Birincisi

2024…

YILIN KUAFÖRÜ YARIŞMASI 2023 SONUÇLARI

0
YILIN KUAFÖRÜ 2023

Hairist Yılın Kuaförü Yarışması 2023 sonuçları bugün BÜYÜK JÜRİ değerlendirmesinin ardından belli oldu.

Jüri Başkanlığını Kuaförler Derneği Başkanı Sabit Akkaya’nın yaptığı Yılın Kuaförü Yarışması 2023’ün jüri üyeleri arasında moda dünyasının önemli isimleri Neslişah Yılmaz Hidayetoğlu ile Cihan Nacar ve Kuaförler Derneği Yönetim Kurulu Üyeleri Cemil İrez, Doğan Kopal, Emrah Kemendi, Habip Örs, İsmail Babuz, Kadir Alkan, Özden Kürtür, Sinan Ergün ile Ankara Şube Başkanı Metin Kaya, Samsun Şube Başkanı Hüseyin Alkan ve dernek üyeleri Bülent Duruk, Caner Aras, Elif Boztepe Çetin ile Sebahattin Yıldız yer aldılar.

Değerlendirme sonuçlarına göre:

YILIN KUAFÖRÜ ÖDÜLÜ, hem Renk Kategorisi hem de Avantgarde Kategorisi 1.lik ödülünü kazanan SEMA YAZICI’nın oldu.

sema yazıcı

YILIN KUAFÖRÜ 2023

Yılın Kuaförü Yarışması 2023 ödüllerinin dağılımı aşağıdaki gibi gerçekleşti:

Avantgarde Kategori 2.’lik Ödülü: IŞIL SARI

ışıl sarı

Avantgarde Kategori 3.’lük Ödülü: AHMET YÜZGEÇÇİOĞLU

YILIN KUAFÖRÜ 2023

Renk Kategorisi 2.’lik Ödülü: AYHAN ÖNLÜEL

Ayhan Önlüel

Renk Kategorisi 3.’lük Ödülü: YASİN DURU

yasin duru

Gelin Saçı Kategorisi 1.’lik Ödülü: GÖKMEN TÜRKKAN

YILIN KUAFÖRÜ 2023

Gelin Saçı Kategorisi 2.’lik Ödülü: OZAN ÇEKİCİLER

YILIN KUAFÖRÜ 2023

Gelin Saçı Kategorisi 3.’lÜk Ödülü: KADİR ACAR

YILIN KUAFÖRÜ 2023

İnternet üzerinden yapılan oylamada ise Renk Kategorisinde en fazla oyu Sema Yazıcı;

YILIN KUAFÖRÜ 2023

Gelin Saçı Kategorisinde en yüksek oyu SUZAN KARAKAYA,

YILIN KUAFÖRÜ 2023

Avantgarde Kategori’de AYSİMA YAZICI, en yüksek oyu aldı.

YILIN KUAFÖRÜ 2023

Yılın Kuaförü Yarışması devam ediyor.

Yılın Kuaförü Yarışması 2024, 1 Haziran 2024 tarihinde yine aynı kurallar ve kategorilerle devam ediyor.

Yarışmanın Ödülü Saç Defilesi

3 kategoride dereceye giren finalistler Ekim 2024’te gerçekleşecek Hush etkinliğinde özel bir saç defilesi ile kuaför meslektaşlarının karşılarına çıkacaklar.

YILIN KUAFÖRÜ 2024

Wella Professionals Gelişmeleri

0
wella professionals

7 Mayıs tarihi itibarıyle satışı durdurulduğu açıklanan Wella Professionals ürünlerine ilişkin gelişmeler.

Yaşanan gelişmeler hakkında bilgi talep ettiğimiz Engin Grup bünyesindeki Yöntem Profesyonel’den bize ulaşan yazıyı olduğu gibi aktarıyoruz:

‘Yöntem Profesyonel Kozmetik Ürünleri San. Ve Tic. Ltd. Şti. olarak Türkiye distribütörlüğünü yaptığımız “Wella Company” profesyonel kanal ürünlerinin satış, dağıtım ve pazarlaması ile ilgili faaliyetlerimiz tedarikçi firmanın tek taraflı kararıyla sonlandırılmıştır. Bundan sonraki süreçte Wella Company ürünlerinin Türkiye’de tedariği ile ilgili hususlarda şirketimizin hiçbir dahli söz konusu değildir.

Yöntem Profesyonel olarak çalışanlarımıza, müşterilerimize ve iş birliği yaptığımız tüm firmalara karşı bugüne kadar sorumluluk içerisinde hareket ettiğimizi, bundan sonra da bu şiarımızdan ödün vermeyeceğimizi saygıyla duyururuz.

Saygılarımızla,

YÖNTEM PROFESYONEL

Diğer taraftan Wella Company’den konuya ilişkin açıklamanın kısa süre içerisinde yapılacağına dair bilgiye ulaştık.

Wella Professionals daha güçlü bir dönüş mü yapacak?

Yaşanan olumsuzlukların ardından dünyada ve ülkemizde köklü bir geçmişe sahip olan ve geniş bir kitle tarafından tercih edilen Wella Professionals ürünlerinin kuaför salonlarına erişiminin hızla sağlanacağı ve geçmişe göre daha etkin ve kurumsal bir şekilde faaliyetlerini sürdüreceği konuşulanlar arasında yer alıyor.

Geniş bir ürün portföyüne sahip olan Wella Professionals ülkemizde de kuaförler tarafından beğenilerek tercih ediliyor.

Neler Olmuştu?

Wella ile ilgili ilk değişim market ürünlerinde

Kısa bir süre önce, önce market ürünlerinin Türkiye’de Yöntem Profesyonel’den alınarak farklı bir firmaya verildiği, şimdi de profesyonel ürünlerin Yöntem Profesyonel Kozmetik tarafından satışının durdurulduğu bilgisi konuşulmaya başlandı ve kuaförlerin Wella Professional ürünlerine erişiminin bulunmadığı bilgisi geldi.

Ticari anlaşmazlık mı çalışan hakları mı?

Ticari konularda Wella Company’nin Yöntem Profesyonel Kozmetik ile anlaşmazlık yaşadığı sektörde konuşulanlar arasındaydı. Her ne kadar ticari anlaşmazlık yaşansa da ürünlerin taraflar tarafından herhangi bir resmi açıklama yapılmadan durdurulması berberinde soru işaretleri barındırıyor.

Üstelik Wella Company’nin müşterilerinin ihtiyaçlarını tedarik etmek üzere alternatif bir distribütörü işaret etmeden satışın durdurulmasını talep etmiş olması daha da ilginç.

Sektörde konuşulan bir diğer konu ise çalışan haklarıyla ilgili

Böyle bir durdurma kararının ardında sadece ticari anlaşmazlığın değil bunu tetikleyen unsur olarak bir kadın çalışanın kişilik haklarına ilişkin bir durum da gelen bilgiler arasında.

İlgili çalışanın hukuki süreç başlattığı ve bu konuda yaşadığı sorunu Wella Company’e aktarmasının ardından kararın alındığı da konuşulanlar arasında.

İlgili haber için tıklayın.

AIPP Ödülleri 2023-2024 Finalistleri Açıklandı!

0
Aipp Ödülleri

AIPP (Association Internationale Presse Professionnelle Coiffure), AIPP Ödülleri 2023-2024 finalistlerini açıkladı.

Bu yıl da AIPP, AIPP Ödülleri yarışmasının dünya çapında 31 ülkeden 523 saç modası koleksiyonuyla önemli bir katılım gördüğünü açıklamaktan son derece gurur duyuyor; özveriniz ve sanatsal çalışmanızla sektörümüzü yeni boyutlara taşıdığı için herkese büyük bir alkış!

Finalistleri açıklayan videoyu buradan izlemeyi unutmayın:

“ Dünyanın dört bir yanından gelen çok çeşitli koleksiyonlardan büyük mutluluk duyuyoruz; bu, sektörümüzdeki canlı faaliyetleri ve ödüllerimizin sahip olduğu prestijli takdiri gösteriyor. Aday gösterilmek, katılımcı sayısının çokluğu nedeniyle başlı başına önemli bir başarıdır; tüm finalistlerin eline sağlık! Dikkatli olun… geri sayım başladı ve sonuçları çok kısa süre içerisinde açıklayacağız ” diye ifade etti AIPP Başkanı Mike Vincent .

AIPP, 19 Mayıs’ta Londra’da yapılacak ödül töreninde kazananları kutlayacak; daha fazla güncelleme için bu alanı takip edin!

✪ EN İYİ TİCARİ FİNALİSTLER ✪

  • Adam Ciaccia 

  • Aline Legoupil 
  • Arjan Bevers 

  • Candice McKay 

  • Carlos Valiente ve Bernat Sayol 🇪🇸 

  • Christophe Gaillet

  • Daniele De Angelis 

  • Dee Parker Attwood
  • Emma Simmons

  • Haute Coiffure Française 🇫🇷

  • James Abu-Ulba 

  • Javier Ventoso

  • Joseph Ferraro
  • Luigi Martini 

  • Martin Dürrenmatt 
  • Domuz Chu 🇭🇰 

  • Siëro Saç 🇪🇸

  • Steven Smart

  • Toni Pellegrino

  • Tsiknaris’in Saçı 🇦🇺

✪ EN İYİ AVANT-GARD FİNALİSTLERİ ✪

  • Angelo Semineri 

  • Anna Pacitto🇨🇦 

  • Antoinette Beenders 

  • Christophe Gaillet 
  • Damien Dussert ve Laurianne Baesa @ Haute Coiffure Française 🇫🇷

  • Danny Pato 

  • David Barron 
  • Edoardo Colasanti 

  • Efi Davies

  • Emy Roccabella
  • Enrica Russo

  • Ken Picton

  • Manuel Mon 🇪🇸 
  • Manuel Mon ve Rafael Bueno 🇪🇸 
  • Mark van Westerop 

  • Gökkuşağı Odası Uluslararası 🇬🇧 

  • Richi Grisillo 

  • Shuhei Nishimura

  • Stephanie Bellairs

  • Uros Mikic

✪ EN İYİ RENK FİNALİSTLERİ ✪

  • Angelo Semineri
  • Antoinette Beenders ve X-Presion 🇺🇸🇪🇸
  • Chrystofer Benson

  • Danny Pato 

  • Dan Spiller

  • David Barron

  • David Corbett

  • George Alderete

  • Ken Picton

  • Kristie Kesic 
  • Mark Leeson ve Olivia Binch

  • Mark van Westerop

  • Sanrizz

  • Sevda Durukan 

  • Stacey Smoker

  • Stephanie Bellairs

  • Steven Smart

  • Stevie İngilizce 🇦🇺

  • Tonje Dahlen 
  • Tsiknaris’in Saçı 🇦🇺

✪ EN İYİ ERKEK FİNALİSTLERİ ✪

  • Adrián Regadera 

  • Brian Sanchis

  • Carlos Valiente ve Bernat Sayol 🇪🇸

  • Cedric Valentin 

  • Christian Ríos 🇪🇸

  • Christian Ríos 🇪🇸

  • Danilo Giangreco

  • Desmond Murray

  • Elise Antoine
  • Experimento İsimsiz 🇪🇸

  • Fran Aranda 🇪🇸

  • Jason Hall🇬🇧

  • Javier Ventoso

  • Jerico Siew 
  • Jesús Vázquez

  • José Antonio Rodríguez

  • Josh Lamonaca
  • Juliette den Ouden 

  • Luke Munn 

  • Robert Stary

✪ EN İYİ DİJİTAL  FİNALİSTLER 

  • Alfredo Valero 
  • Anakin Chan🇺🇸 

  • Antoinette Beenders

  • Antonella Garreffa 

  • Christopher Simmons 

  • İmanol Oliver 🇪🇸

  • İmanol Oliver 🇪🇸

  • Jak Hall 🇬🇧

  • Jason Hall🇬🇧

  • Javier Gomar

  • Jorge X🇪🇸
  • Jorge X ve János Déri 
  • Landry Agres

  • Mayte Garrote
  • Montse Morella

  • Montse Morella

  • Rut Navarro

  • Safy Burton

  • Shane Henning 
  • Thomas-Armin Mathes

✪ EN İYİ GENÇ YETENEK  FİNALİSTLERİ 

  • Anne Russel 

  • Daniel Steien 

  • Edoardo Colasanti 

  • Emy Roccabella

  • Jak Hall 🇬🇧

  • Léa Detournay

  • Lucía Siero
  • Lucie Marikova 
  • Luke Munn
  • María Gómez

  • Meghan Kral 🇦🇺
  • Natalie Inkinen

  • Pierre Ginsburg🇫🇷

  • Pierre Ginsburg🇫🇷

  • Sara Piera

  • Sergio Molina

  • Sergio Molina

  • Sophie-Rose Goldsworthy

  • Stella Wrigley

  • Z.Chang 🇹🇼

✪ EN İYİ VİDEO FİNALİSTLERİ ✪

  • Anakin Chan🇺🇸

  • Angelo Semineri 

  • Annie Ankervik 
  • Candice McKay 

  • Carlos Valiente 

  • Carol Bruguera
  • Christophe Gaillet

  • Danny Pato

  • Experimento İsimsiz 🇪🇸
  • Giuseppe Stelitano 

  • Haute Coiffure Française 🇫🇷
  • Yüzde Kuaför’de 🇹🇼 

  • Jorge X ve János Déri
  • Lucian Busuioc 

  • Mario Krankl 

  • Mark van Westerop 

  • Mark van Westerop

  • Sebastian Curylo 

  • Shogo Ideguchi🇯🇵 

  • Utangaç+Flo 🇨🇭

Yılın Kuaförü Yarışması 2023 Sizin Seçiminiz – RENK KATEGORİSİ

0
Yılın Kuaförü Yarışması 2023 Sizin Seçiminiz - RENK KATEGORİSİ

Kendi kullanıcı geri bildirimi anketinizi oluşturun

VENTOSO