Ana Sayfa Blog Sayfa 352

Nasıl kullanılmalı?

0

Instagram üzerinden müşteri kazanmanın 6 yolu

Sosyal medya üzerinden kuaför bulmak için sayısız yol var ve müşteriler kuaförlerin yaptığı işlere Instagram üzerinden ulaşıp, yaptırmak istediği saçı bulabiliyor. Instagram'da ise potansiyel müşterilerinle bağ kurmanı sağlayacak birçok seçenek mevcut. İşte sizler için düzenlediğimiz ipuçları:

1- Hashtag, #

Trend hashtag’ler sayesinde tasarladığınız saç modellerini daha büyük kitlelere tanıtabilirsiniz. Örneğin tasarladığınız modelin türüne göre #gri, #yenitrend vs. hashtag’ler ile ya da potansiyel müşterilerinizin kullandığı hashtag’ler ile tasarımlarınızı ortaya çıkarabilirsiniz. Ayrıca müşterilerinize kendinizi göstermek için bir standart salon hashtag’i üretip oradan da paylaşım yapabilirsiniz. Ör: #xkuaförsalonu vs. Bu sayede Instagram üzerinden dev bir portföy bile oluşturabilirsiniz!

2- Filtre:

Instagram’da kullanılan hangi filtreler editoryal çalışmalar için en iyisidir? Cevap: Hiçbiri. Müşterileriniz yaptığınız çalışmaların doğal renkleriyle ilgileniyor, filtrelenmiş halleri ile değil. Sonuç olarak tasarımlarınızın renkleri ile dijital ortamda oynamadan post olarak girmelisiniz. Müşteriler gerçeklik ile ilgileniyor, kusursuz fotoğraf görüntüsü ile değil.

3- Konum belirtmek:

Resimlerde coğrafi konumu belirtmek müşterilerinizin yaptığı aramalar için bir avantajdır. Kendi salonunuzun konumunu belirlemenin yanı sıra o konumla post giren kadınlara, yani potansiyel müşterilerinize, ulaşmış olursunuz.

4- Müşterilerinizi etiketleyin:

Yeni bir kesim ve renk ile değişime uğrayan mutlu bir müşteriyi sayfanızda paylaşmak ve onu etiketlemek kadar etkili bir yol yok. Potansiyel müşterilerinize eski ve yeni görünüm arasındaki farkı göstermek için uygulayacağınız bu etiketleme, yeni müşteriler kazanmanızı sağlayacaktır.

5- Yorumlar:

Sosyal medya çağındayız ve bu tarz platformlarda hemen hemen herkes bir eleştirmen konumunda. Mevcut müşterilerinizin ya da takipçilerinizin atacağı yorumlar da sizin sayfanızın kalitesini belirliyor olacaktır. Girdiğiniz post’ların açıklamalarını buna göre düzenleyip interaktif bir tutum ile müşterilerinize ulaşabilirsiniz.

6- Çeşitlilik:

Girdiğiniz post’ların çeşitliliği ve zenginliği Instagram popülariteniz ile doğrudan ilgili olacaktır. Adeta bir çevrimiçi portföy görevi gören Instagram sayfalarınızın güzelliği bu açıdan önemlidir. Potansiyel müşterilerinize bu şekilde fikir de vermiş olursunuz.

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

Matrix Premium Day

0

Matrix Premium Day

Matrix tarafından 2 Mart 2016'da organize edilen etkinlikte Alp Kavasoğlu ve Cemil İrez sahnede meslektaşlarının karşısında olacak. Matrix müşterilerine özel olarak yapılan etkinliğe katılmak ve etkinlik hakkında daha detaylı bilgiye Matrix satış ekipleriyle görüşerek ulaşabilirsiniz.

 

 

 

Yıldızlar geçidi…

0

Yıldızlar Geçidi…

Dostluk, şıklık, paylaşım ve enerji… İşte 15. yılında L’Oréal Professionnel Mesleki Forum.

Ülkemizdeki en uzun soluklu mesleki etkinlik özelliği taşıyan L’Oréal Professionnel Mesleki Forum 2015 Kıbrıs’ta 400’ün üzerinde katılımcı sayısıyla gerçekleşti. Ürün bilgileri, salonlarda verilen servislerin önemi, salon yönetimi ve müşteri deneyimine ilişkin paylaşımların yanı sıra teknik ve artistik paylaşımlar, kırmızı halı temasıyla kurgulanan gala gecesindeki şıklıkla birleşince yine unutulmaz bir etkinliğe imza atıldı.

Kuaförlüğün hizmetine sunulan özel ürünlerin ve kısa bir süre önce lansmanı yapılan Pro Fiber’ın sergilendiği dikkat çekici fuaye alanı, etkinliğin başlama saatinden çok önce dolarken, 15.’si gerçekleşen etkinlik L’Oréal Professionnel Eğitim Müdürü Zeynep Atasoy’un L’Oréal Professionnel Ürünler Bölüm Direktörü Emine Akad Gürpınar’ı açılış konuşmasına davet etmesiyle başladı.

Etkinliğe dair tüm ayrıntıları ve görselleri Estetica Dergisi Aralık/Ocak sayısında bulabilirsiniz…

Kaynak: Estetica Dergisi Aralık/Ocak sayısı.

Abonelik işlemleri için 0212 275 22 15 numaralı telefonu arayabilirsiniz.

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

 

İzmir’de eğitimler

0

İzmir'de eğitimler

Icono Academy ile Doğatek işbirliğinde gerçekleştirilen eğitimler İstanbul ve Bursa’dan sonra İzmir ile devam ediyor.

Programın ilk adımı olan ‘Kuaförlük Eğitimi’ Ramada Otel’de gerçekleştirildi. Eğitim, kuaförlüğün iki temel uygulamasına odaklandı: Kesim ve Boyama

Kesim Eğitimi

Kuaförlerin saç kesim tarzını sistemli hale getirecek ve mantıklı bir temele oturtacak olan eğitimi kapsar. Çünkü salonda başarının sırrı sistemli çalışmaktan geçer.

Boyama Eğitimi

Saç boyamanın temel elementleri olan yaratıcı tekniklerin tanınması amaçlanır. Renk konseptlerine dair çalışma ve modeller üzerinde uygulama yapılır. Bu eğitim, kuaförlerin bireysel olarak müşterilerini daha iyi analiz etmesini sağlar.

Eğitimde katılımcılar, ilk iki gün temel kesim teknikleri üzerine teorik bilgiler aldılar. Ardından kesim tekniklerini uygulayarak öğrendiklerini pratiğe döktüler. Simetrik ve asimetrik kâkül, bob ve katmanlı bob kesim, platform kesim, klasik kısa saç kesimi gibi farklı uygulamalar yaptılar. Eğitimin son gününün konusu ise boyama teknikleri oldu. Katılımcılar, teorik bilgilenmenin ardından Goldwell Topchic ve Elumen saç boyaları ile farklı boyama tekniklerini cansız mankenler üzerinde uyguladılar.

Eğitim programı hakkında ayrıntılı bilgileri Estetica Dergisi Aralık/Ocak sayısında bulabilirsiniz.

Kaynak: Estetica Dergisi Aralık/Ocak sayısı.

Abonelik işlemleri için 0212 275 22 15 numaralı telefonu arayabilirsiniz.

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

Lüks dünyası

0

Lüks Dünyası

Kuaförlüğün lüks markası Kérastase ile `Lüks Servis Sanatı Kongresi`

Ülkemizde ilk defa gerçekleşen kongre, adına yakışan bir şekilde yine lüksü temsil eden bir mekânda: Çırağan Kempinski Sarayı’nda gerçekleşti. Türkiye’nin farklı şehirlerinden yoğun katılımın olduğu bu lüks etkinlik, farklı segmentlerdeki tüketicilerin ihtiyaçlarına ve bu ihtiyaçlara nasıl cevap verilmesi gerektiğine ışık tuttu.

Lüks Servis Sanatı başlığıyla gerçekleşen etkinlik gerek içeriği, gerek seçilen mekânı ve gerekse yaklaşımıyla ismine yakışır çekicilikteydi.

Verdikleri ve sundukları lüks hizmet ürünleriyle ön plana çıkan farklı marka temsilcilerinin yaptıkları sunumlar, lüks kavramının kuaförlükte nasıl uygulanabileceğine ışık tuttu.

Etkinliğe ait tüm ayrıntılar Estetica Dergisi Aralık/Ocak sayısında.

Kaynak: Estetica Dergisi Aralık/Ocak sayısı.

Abonelik işlemleri için 0212 275 22 15 numaralı telefonu arayabilirsiniz.

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

 

 

İş verimliliği

0

Salonda İş Verimini Arttırmanın 5 Yolu

Salon kültüründe gerçek yetenek teşvikten gelir. Salonunuzda işlerinizi daha motive yapmanızı sağlayacak birkaç tavsiye:

1- Gününüzü planlayın:

Bir günün karşınıza ne çıkaracağını bilmek hem size, hem de çalışanlarınıza iyi gelecektir. Çünkü ne yapacağını hesaplamak iş stresini azaltır. Güne başlarken günlük iş planlaması yapmak en çok bu sebeple önemlidir. Hatta kendi aranızda ekiple beraber bir mail grubu kurup haftalık vardiyaları ya da izin günlerini buradan herkesin kendini ayarlayabileceği şekilde duyurabilirsiniz. Böylelikle herkes kendi işini düzenleyecek ve kişisel zamanlarında farkında olacaktır.

2- Olumlu bir ortam yaratın:

Salonda olumsuz bir auro olması kesinlikle ekibin modunu düşürür. Salon çalışanları ya da sahipleri karamsar, negatif, değişime direnen bir yapıda olmamalıdır. Çalışanlar her zaman için olumlu bir enerji ile verimli çalışabilir.

3- Cesaretlendirin ve eğitime teşvik edin:

Sürekli öğrenmek, büyümek ve gelişmek için çalışanları motive edin. Böylece yaratıcılığı tetiklemiş ve ortaya çıkarmış olursunuz. Eğitim olarak online kurslara yönlendirmek, salon içi eğitimler düzenlemek veya düzenlenen eğitim programlarına katılmaya teşvik etmek olarak düşünülebilir. Bir amaç uğruna çalışmak ve geliştiklerini hissetmek onları motive edecektir.

4- Şeffaf olun:

Personel ve çalışan arasında genel bir anlayış geliştirmek için yöneticinin şeffaf olması ve ekibin salonda olup bitenlerden, giriş çıkışlardan haberdar olması önemlidir. E-posta, sms, randevular, finansal kayıtlar gibi ayrıntıları bilmek ekibe kendi rolünün önemini hissettirir.

5- Başarıyı fark edin:

Bazen ekibiniz yanlış işler yapıyor olabilir. Fakat başarılı olduğu kısımları ortaya çıkarıp daha çok takdir ederseniz gösterdiği başarı artacaktır. Pozitiflik bu işin anahtarıdır.

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

Sevgililer Gününe Özel projeler

0

Sevmek güzeldir!

Kuaför salonları Sevgililer Günü'ne hazır!

Farklı ve yaratıcı projelerle bu özel güne hazırlanan kuaför salonlarından İstanbul Bebek'te bulunan MOS Kuaför 'den yaratıcı ve bir o kadar da anlamlı bir çalışma.

Sokak hayvanlarına yardımı esas alan çalışma çerçevesinde gönüllüler tarafından yapılmış olan keçeden kedi ve köpek figürlü magnetler Bebek MOS Kuaför tarafından barınaktaki hayvanlara destek olmak amacıyla satın alınarak salona gelen müşterilere hediye ediliyor

 

Siz de barınağa yardım etmek isterseniz yazının devamını okuyun:

'Fatih Belediyesi Yedikule Hayvan Barınağı, Meral Olcay önderliğinde yaşam dostlarımıza hayat ve gelecek sunuyor. Barınak hesabına yaptığınız bağış ile onbeşe yakın gönüllü, yürekleri dışında el emeklerini vererek,müşterilerimize sunacağımız, keçeden kedi ve köpek figürlü magnetleri hazırlıyorlar.'

 

Salonunuz sevgililer gününe hazır mı? başlıklı yazımızı okumak için tıklayın:

http://www.hairist.com.tr/salonunuz_sevgililer_gunune_hazir_mi-3065–.html

Siz de farklı ve özgün çalışmalarınızı bizimle paylaşmak için [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

Estetica Dergisi Yılın Meslek Onur Ödülü 2016

0

Estetica Dergisi

Yılın Meslek Onur Ödülü 2016

Estetica Dergisi okuyucularının aday gösterdiği ve geçtiğimiz yıllarda ödül alan isimleri hatırlayalım: 

İlki 2013 yılında Metin Bahçecik'e verilen ödül 2014 yılında Artistik Kuaförler Derneği kurucularından ilk başkanı merhum Muzaffer Çapkın'a verildi.

2015 yılında ise ödül Ahmet Erkan’a takdim edilmişti.

Bu kriterler baz alınarak aday gösterilen kişiler için sırasıyla  Estetica Dergisi'nde, hairist.com.tr haber sitesinde ve tüm sektöre SMS aracılığıyla duyurular yapılıyor.

Siz de adayınızı göstermek ve sektöre değer katan isimleri Estetica Dergisi Meslek Onur Ödülü ile taçlandırmak istiyorsanız hemen bize adayınızı iletin!

Nasıl aday gösteririm?

1- SMS veya Whatsapp aracılığıyla 0541 289 88 90 numaralı telefona ADAY yazıp boşluk bırakın ve ADAYIN ADINI-SOYADINI yazıp gönderin.

2- [email protected] adresine aday göstermek istediğiniz kişiyi belirten bir mail atabilirsiniz.

AŞAĞIDAKİ FORMU DOLDURABİLİRSİNİZ:

 

 

Renk uzmanı eğitimi

0

Renk uzmanı eğitimi

Beklenen ''Renk Uzmanı Eğitimi'' Schwarzkopf Akademi'de gerçekleşti.

Tamamen bu eğitim için Akademi özel materyaller ile düzenlendi. Katılımcılar, eğitimin yanı sıra özel hediyeler ve kitapçıklar ile motive edildi.

Katılımcıların salonlarına ''Renk Uzmanı'' olarak dönmelerini sağlayan eğitim, renklendirme alanında uzmanlaşmak isteyen kuaförler için eşsiz bir deneyim oldu.

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

 

Türkiye’de Wella TrendVision

0

Dünden bugüne Türkiye'de

Wella TrendVision Yarışması

Kuaförlerin yeteneklerini hem ulusal hem de uluslararası arenada sergilemesine imkân tanıyan Wella Uluslararası TrendVision Yarışması ülkemizde 2005 yılından bu yana düzenleniyor.
2005 yılında birinci olarak Cemil İrez’in Londra’da ülkemizi temsil ettiği yarışmanın ikincisinde Musa Kasırga 2006 yılında ülkemizi Milano’da temsil etti.

2007 yılında ise Yunus Beyazkılınç Barselona’da; 2008 yılında Tayfun Ateşoğlu Lizbon’da; 2009 yılında Nedim Doğulu Berlin’de; 2010 yılında Ömer Genç Paris’te temsil etti.

2011 yılında iki kategoriyle devam eden yarışmada 2011 yılında Renk Kategorisinde Yücel Yılmaz, Genç Yetenek Kategorisinde ise Sezer Aydemir New York’ta; 2012 yılında yılında Renk Kategorisinde Volkan Emek, Genç Yetenek Kategorisinde ise Ufuk Çatıkkaş Madrid’te;

2013 yılında yılında Renk Kategorisinde Rahmi Can Pehlivan, Genç Yetenek Kategorisinde ise Ufuk Çatıkkaş ikinci kez Frankfurt’ta temsil etti.

2016 yılında tekrar devam eden yarışmanın uluslararası finali 5 Kasım 2016 tarihinde Barselona’da gerçekleşecek.

İşte geçmişten izler…

Wella TrendVision Yarışması 2005-Milano

1. Cemil İrez – Salon Adı: Hakan Köse,İstanbul

 

Wella TrendVision Yarışması 2006-Milano 

1. Musa Kasırga –  Salon Adı: Yıldırım Özdemir,İstanbul

 

Wella TrendVision Yarışması 2007–Barselona

1. Yunus Beyazkılınç – Salon Adı: Erdem Kıramer,İstanbul

 

Wella TrendVision Yarışması 2008–Lizbon

1. Tayfun Ateşoğlu – Salon Adı: Erdem Kıramer,İstanbul

 

Wella TrendVision Yarışması 2009–Berlin

1.Nedim Doğulu – Salon Adı: Hakan Köse,İstanbul

 

Wella TrendVision Yarışması 2010–Paris

1. Ömer Genç – Salon Adı: Salon Novia, Balıkesir

 

Wella TrendVision Yarışması 2011–New York

Genç Yetenek Kategorisi 1. Sezer Aydemir – Salon Adı: Hakan Köse, İstanbul

Renk Kategorisi 1. Yücel Yılmaz – Salon Adı: Trend Bayan Kuaförü, İstanbul 

 

Wella TrendVision Yarışması 2012–Madrid

Renk Kategorisi 1. Volkan Emek – Salon Adı: Nano Kuaför, İzmir

Genç Yetenek Kategorisi 1. Ufuk Çatıkkaş – Salon Adı: Saçkaran Saç Tasarım, İstanbul

 

Wella TrendVision Yarışması 2013–Frankfurt

Renk Kategorisi 1. Rahmi Can Pehlivan – Salon Adı: Rahmi Hair Design, Adana

Genç Yetenek Kategorisi 1.Ufuk Çatıkkaş – Salon Adı: Saçkaran Saç Tasarım, İstanbul

 

Wella TrendVision Yarışması 2016–Barselona

 

powered by

WELLA TRENDVISION YARIŞMASI 2017'YE KATILMAK İÇİN HEMEN TIKLAYIN!