Müşterilerinizi yakından tanıyın!

Müşterilerinizi yakından tanıyın

Müşterileriyle yakınlık ve samimiyet çerçevesinde bir arkadaşlık kurmak kuaförlüğün püf noktalarındandır. Peki müşterilerle yakın ilişkiler kurmak ne işe yarar?

Araştırmalara göre işletmelerin yüzde sekseni yeni müşterilerinden değil, eski müşterilerinin sadakatinden esas kârı elde eder. Buna göre müşterilerinizle geliştirdiğiniz bağlar, sizlerin gelişmesi anlamına gelecektir.

Doğum günlerini hatırlamak, nasıl kahve sevdiğini bilmek, ona verilen servisleri akılda tutmak, kısacası kendisini özel hissetmesini sağlamak ve doğru bir frekans ile ona hitap edebilmek çok önemlidir. Aynı zamanda size bir güven duymalı ve görünümü ile ilgili vereceği kararlarda sizin yönlendirmelerinize uyabilmelidir. Gerçekten fikirlerinize saygı duyuyorsa sizi dinleyecektir. Bu saygıda profesyonelliğinize güvenmesi ve arkadaşlık kurabilmesi ile ilgilidir.

Müşterilerinizle ilişkilerinizi bu düzeyde tuttuğunuz takdirde salona sadakati artacaktır ve vazgeçilmez olacaksınızdır.

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975