Müşteri ilişkilerinde altın kurallar

Kategori

Müşteri ilişkilerinde altın kurallar

Müşteri memnuniyeti özellikle kuaförlük sektörünün bir numaralı kurallarındandır. İşte müşterilerinizin salonlardan memnun ayrılmasını sağlayacak birkaç öneri:

– İletişim kurmaya başladığınız müşterinizle konuşurken gözlerinizi kaçırmayın. Göz kontağı kurmak ona güven aşılayacaktır ve bu güven alacağı servisten memnun kalmasının sağlayacaktır.

– Konuşurken cümlelerinizi hem samimi bir üslupla kurun hem de mesafenizi koruyun. Böylelikle müşteri hem kendini rahat hissedecek hem de siz müşterilerinizle daha rahat ilişki kuracaksınız. 

– Mutlaka talep edilen işlemi doğru anlayın. Müşterilerin kuaför salonlarından mutsuz bir şekilde ayrılmasını tetikleyen etkenler arasında en önemlisi bu ayrıntıdır. Kuaför müşterinin istediği saç rengini ve modelini yanlış anladığı için müşterisini mutlu edemez. Bu da müşteriyi kaybetmesine neden olur. Olabildiğince somut örneklerle kendinizi gösterin. Yapılacak işlem üzerinde konuşurken somut resim veya örnek model sunmaya çalışın.

– Kadınlar kişiye özel hizmetten hoşlanır. Aldığı servisten sonra sıradan bir görünüme değil, kendine özgü bir tarza kavuşacağına onu inandırın. Mutlu müşterinin en önem verdiği nokta budur.

– İşlemler sona erdikten sonra müşteri kasaya yöneldiğinde de aynı samimiyeti devam ettirin. Ödeme yaparken onunla ilgilenmeyi bırakırsanız bu onun için güven sarsıcı olacaktır ve tekrardan gelmesini engelleyecektir.

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

 

Önerilenler

Benzer İçerikler