53. etkinliğini 2021’e erteleyen Cosmoprof Worldwide Bologna’dan Özel Dijital Format

Global kozmetik sektörünün örnek etkinliği Cosmoprof Worldwide Bologna, 2021 baharında gerçekleştirilecek. Cosmoprof Worldwide Bologna, 4 -10 Haziran arasında dijital bir format olan WeCosmoprof’u sunacak.

Dünyadaki mevcut ekonomik durum ve COVID-19 salgını Cosmoprof’un 53. etkinliğinin gelecek yıla ertelenmesini  zorunlu kıldı. Cosmoprof Worldwide Bologna, sektöre 4 -10 Haziran arasında dijital bir format olan WeCosmoprof’u sunacak.

“Zor bir karardı, fakat şu an bizim ana hedefimiz sergi sahipleri ve uygulayıcıları korumak. Yeni tarihleri çok yakında paylaşacağız“ diyen  BolognaFiere Group Başkanı Gianpiero Calzolari, sözlerini şöyle sürdürdü: “Bu süreçte, Cosmoprof durmayacak. Hedefimiz kozmetik sektörünün canlanması. Gelecek aylarda üreticiler ve alıcılar arasındaki doğal ilişkiye olanak sağlamak için becerilerimizi arttıracak, böylelikle sektöre yeni bir can vereceğiz.” 

logo wecosmoprof centrato

WeCosmoprof , topluluğumuzdaki sergi sahipleri ve uygulayıcıların ekonomik faaliyetlerinin başlamasına somut katkımızdır” diyen BolognaFiere Cosmoprof Genel Müdürü Enrico Zannini sözlerine şöyle devam etti: “Cosmoprof, 50 yılı aşkın süredir bağlantılar sağlayan, tüm dünyada iş yapmayı kolaylaştıran bir etkinlik. Benzersiz oluşu, arz ve talep arasında fiziksel ilişkiler kurulmasının önemine dayanıyor. Dolaşım ve fiziksel etkileşime sınırlamalar getirildiği bir senaryoda, bizim rolümüz sektördeki iş ilişkileri için alternatif olanaklar sunmamızı gerekli kılıyor. WeCosmoprof,  2021’de Cosmoprof Worldwide Bologna’nın 53. buluşmasında yeni fırsatlar ve gelecek senaryolarıyla karşılaşmak için tekrar bir araya gelebilme umuduyla doğdu.” 

Benzersiz üç boyutlu sergi müjdesi

WeCosmoprof formatı; sergi sahipleri, alıcılar, distribütörler ve Cosmoprof topluluğundan perakendecilere erişilebilir olacak. Cosmoprof’un yıllardır iş ilişkilerinin ve yeni projelerin geliştirilmesini teşvik etmek için fuara katılan şirketler ve uygulayıcılara erişilebilir kıldığı dijital teknolojiler ve hizmetler sayesinde, WeCosmoprof sergi dünyasında halihazırda bir benzeri daha olmayan üç boyutlu bir deneyim sunacak. Deneyimin özüCosmoprof Worldwide Bologna’nın iş ilişkileri aracı olan Cosmoprof My Match yazılımının ara bulucu hizmetleriyle birlikte, şirketler ve uygulayıcılar arasında ilişki geliştirme olacak. Sergi sahipleri  ve alıcılar, erişimlerine açık olacak özel sanal odalarda yeni ürün ve hizmetleri görüntüleyebilecek, ilgili pazarlarda meydana gelecek yeni gelişmelere yönelik fırsatları artırabilecek, sipariş ve sözleşme görüşmelerini yapabilecek. 

B2B faaliyetleri için ara bulucu platforma ek olarak, CosmoTalks Virtual Series (Sanal Diziler), 30 web semineri (webinar) ilepazarın geçirdiği evrime ilişkin detaylı güncellemeler, Cosmo Virtual Stage (Sanal Sahne) ise etkili iletişim stratejileri üzerine yeni tüketici alışkanlıkları ve trendler odaklı eğitim oturumları sunacak.

Salonlarını yepyeni bir yaklaşımla yeniden açmak isteyen kuaförler, güzellik uzmanları ve tırnak sanatçıları için Cosmoprof websitesi ve sosyal hesaplarında paylaşımlar ve canlı demolar ile #dontstopbeauty profesyonel kanalında yeni öneriler ve kullanışlı bilgiler sunulacak. Cosmoprof Worldwide Bologna’nın sergi sahipleri yeni ürün ve projelerin canlı demolarıyla WeCosmoprof ve #dontstopbeauty kanallarında görünür olmayı tercih edebilecekler.

Cosmoprof websitesi aboneleri için ayrıcalıklar

WeCosmoprof süresince, Cosmoprof websitesine abone olanlar 3.000’den fazla sergi sahibinin en yeni haberlerinin yanı sıra  800’ü aşkın İtalyan sergi sahibi şirketin yer aldığı, pazarda ilk kez sergilenen ürünlere önem verilerek hazırlanan özel bir dijital kataloğa erişebilecekler. Dijital envantere Italyanca, Fransızca, İngilizce Fransızca, Çince, Arapça ve Portekizce  olarak ulaşılabilecek. 

Gianpiero Calzolari, “Son aylarda, ülkemizdeki pek çok girişim tüm dünyaya yayılan COVID-19 virüsü nedeniyle ciddi zorluklar yaşıyor. Dışişleri ve Uluslararası İşbirliği Bakanlığı, İtalya Ticaret Ajansı ve Cosmetica Italia ile birlikte İtalyan güzellik sektörünün yeniden doğuşuna katkıda bulunmak için ön saflarda olacağız” dedi.

İtalya Covid-19 salgınında sektör için neler yapıyor?

Italyan Ticaret Ajansı (ITA) Başkanı Carlo Ferro ise “Ülkemizin toparlanmasına yardım etmek COVID-19 sonrası tüketim trendlerinin değişimini yorumlamak anlamına geliyor. Büyük ihtimalle, artan dijital dönüşümle “yeni normal” bir safhayla karşı karşıya kalacağız. ITA olarak, faaliyetlerimizi güçlendirmeye ve önemli uluslararası pazarlara odaklanan ulusal fuarları desteklemeye odaklanacağız. Acil önlemler olarak, 100 çalışana kadar istihdamı bulunan şirketlere ücretsiz ihraç hizmetleri, dünyadaki fuarlara katılamayan şirketlerin zararını karşılama, önümüzdeki 18 ay için yurtdışındaki etkinliklerde İtalyan misyonlarına katılanların finanse edilmesini sayabilirim. Ek olarak, gerçek etkinliklere destek olarak 365 gün sürebilen sanal sergiler yaratmayı hedefliyoruz. 

” COVID-19’un geçireceği evrim, bu acil durumun ekonomik yansımalarını değerlendirmek adına belirleyici olacak. Elbette ki tüm endüstriyel sektörler gibi, kozmetik sektörü üzerinde de etkileri olacaktır. Cosmetica Italia Başkanı Renato Ancorotti, “Karşı karşıya olduğumuz şey büyük bir güçlük, fakat ne kadar güçlü ve cesur olabileceğimizi göstermek için bir fırsat da aynı zamanda. WeCosmoprof, bizim bu şartlara bir çözümümüz, cevabımızdır. BolognaFiere Group, kurumlar ve ticaret odaları  sorumluluk hissiyle, şirketlere somut kaynaklar ve işlerini geliştirebilecekleri araçlar vermek için her zamankinden daha çok birleşmiş durumda.

Cosmoprof web seminerleri  pek çok ülkeyle birlikte Türkiye’de de planlanacak.