5 tip müşteri ve onları kazanmak
Her müşteri birbirinden farklıdır ve kuaför olarak gün içerisinde sayısız insanla ilişki kurmak zorundasınızdır. Müşterileri kazanmak ve sürekli sizin salonunuzu tercih etmelerini sağlamak için ise doğru iletişim kurmanız gerekmektedir.
1- Genel müşteri:
Onların belirli aralıkları vardır, ayda bir, iki ayda bir gibi zaman dilimleri içerisinde salona gelerek işlem yaptırırlar. Bu müşterilerinizin adını ve hayatları hakkında ufak tefek şeyleri mutlaka hatırlamalısınız.
2- VIP müşteri:
Uzun zamandır salonunuza gelen, cömertçe harcama yapan müşterilerinize özel yapacağınız paket işlemler ya da sadece bu tarz müşterilerinizin kullanabileceği VIP kartlar onları salona bağlı kalmaya teşvik edecektir.
3- Kapı müşterisi:
Sadece o an ihtiyacı olan bir işlemi yaptırmak için gelen müşteri tipidir. Onlara yaptığınız işlerden ve pazarladığınız ürünlerden söz edin. İrtibatı koparmamak için sosyal medya kanallarınıza itin ya da sms veya e-posta listenize ekleyin.
4- Aylarca ziyaret etmeyen müşteri:
Onları salona çekmek için özel bir teklif ya da fırsatları içeren bir sms yeterli olacaktır. Gerçekten bazı servislere ihtiyaçları olduğuna ve daha sık gelmeleri gerektiklerine inanmalılardır.
5- Erkek müşteri:
Daha önceleri salonlara çok fazla uğramayan erkek müşteriler, erkek bakımlarının yaygınlaşması ile birlikte bu bakımları tercih etmeye başladı. Alt yapınızı hazırlarsanız, erkek müşteri kitlesi de elde edebilirsiniz.
Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi
mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!
İndirmek için tıklayın:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228
https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975