Nasıl kullanılmalı?

Instagram üzerinden müşteri kazanmanın 6 yolu

Sosyal medya üzerinden kuaför bulmak için sayısız yol var ve müşteriler kuaförlerin yaptığı işlere Instagram üzerinden ulaşıp, yaptırmak istediği saçı bulabiliyor. Instagram'da ise potansiyel müşterilerinle bağ kurmanı sağlayacak birçok seçenek mevcut. İşte sizler için düzenlediğimiz ipuçları:

1- Hashtag, #

Trend hashtag’ler sayesinde tasarladığınız saç modellerini daha büyük kitlelere tanıtabilirsiniz. Örneğin tasarladığınız modelin türüne göre #gri, #yenitrend vs. hashtag’ler ile ya da potansiyel müşterilerinizin kullandığı hashtag’ler ile tasarımlarınızı ortaya çıkarabilirsiniz. Ayrıca müşterilerinize kendinizi göstermek için bir standart salon hashtag’i üretip oradan da paylaşım yapabilirsiniz. Ör: #xkuaförsalonu vs. Bu sayede Instagram üzerinden dev bir portföy bile oluşturabilirsiniz!

2- Filtre:

Instagram’da kullanılan hangi filtreler editoryal çalışmalar için en iyisidir? Cevap: Hiçbiri. Müşterileriniz yaptığınız çalışmaların doğal renkleriyle ilgileniyor, filtrelenmiş halleri ile değil. Sonuç olarak tasarımlarınızın renkleri ile dijital ortamda oynamadan post olarak girmelisiniz. Müşteriler gerçeklik ile ilgileniyor, kusursuz fotoğraf görüntüsü ile değil.

3- Konum belirtmek:

Resimlerde coğrafi konumu belirtmek müşterilerinizin yaptığı aramalar için bir avantajdır. Kendi salonunuzun konumunu belirlemenin yanı sıra o konumla post giren kadınlara, yani potansiyel müşterilerinize, ulaşmış olursunuz.

4- Müşterilerinizi etiketleyin:

Yeni bir kesim ve renk ile değişime uğrayan mutlu bir müşteriyi sayfanızda paylaşmak ve onu etiketlemek kadar etkili bir yol yok. Potansiyel müşterilerinize eski ve yeni görünüm arasındaki farkı göstermek için uygulayacağınız bu etiketleme, yeni müşteriler kazanmanızı sağlayacaktır.

5- Yorumlar:

Sosyal medya çağındayız ve bu tarz platformlarda hemen hemen herkes bir eleştirmen konumunda. Mevcut müşterilerinizin ya da takipçilerinizin atacağı yorumlar da sizin sayfanızın kalitesini belirliyor olacaktır. Girdiğiniz post’ların açıklamalarını buna göre düzenleyip interaktif bir tutum ile müşterilerinize ulaşabilirsiniz.

6- Çeşitlilik:

Girdiğiniz post’ların çeşitliliği ve zenginliği Instagram popülariteniz ile doğrudan ilgili olacaktır. Adeta bir çevrimiçi portföy görevi gören Instagram sayfalarınızın güzelliği bu açıdan önemlidir. Potansiyel müşterilerinize bu şekilde fikir de vermiş olursunuz.

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975