Müşteriler salonlardan ne bekler?

Kategori

Müşteriler salonlardan ne bekler?

Her zaman söyleriz; müşteri her zaman haklıdır! Kuaförün işi kadınların ihtiyaçlarını karşılarken, onlara empatik olarak istedikleri moda anlayışını sunmaktır. Tüm müşterilerin istediklerini tahmin etmek her ne kadar zor olsa da, salonlara müşterileri çeken kesin ihtiyaçları vardır ve bu sebeple her zaman geri gelirler. Tüm müşterilerin ortak beklentilerinden sizler için derlemeler yaptık:

  • Günümüz şartları göz önünde bulundurulunca görülüyor ki online randevu alabilme artık bir zorunluluk haline geldi. Müşteri her an, her aklına geldiğinde size ulaşabilmeli sosyal  medya ya da web siteleri üzerinden sizden randevu alabilmeli.

  • Zamanında hizmet alabilmek, bir müşteriye en çekici gelen unsurlardandır. Randevu ile salona gelen bir müşteri beklemekten asla hoşlanmaz ve zamanını ona göre ayarlayıp salonunuza gelmiştir. Bu sebeple randevulu müşterilerinizi mutlaka karşılayın ve onları bekletmeyin.

  • ‘‘Kişisel servis’’ günümüz müşterileri için en önemli ayrıntılardan biridir. Her müşterinin farklı olduğunu biliyoruz. Bu sebeple aynı davranış ve eylemlerle bütün müşterileri kendinize bağlayamazsınız. Kendi tercihlerine hitap eden kişiselleştirilmiş bir bakım sunmak onlar için önemli bir ayrıntıdır. Onların kişisel özelliklerini, yaptırdıkları işlemleri, geldikleri günleri kayıt altına alırsanız, müşterilerinizin kendilerini özel hissetmelerini sağlamış olursunuz.

  • Ücretler konusunda mutabık olmak, müşteriler için en önemli ayrıntılardan biridir. Sürekli zam yapmak ya da sadık müşterilerinize özel fiyatlar uygulamamak müşterileri salonunuzdan soğutacak etkenlerdendir. Geniş zaman aralıklarıyla makul zamlar yapmak, salon için müşteri kaybını önleyecektir.

  • Onları hatırlayın. Bu en önemli ayrıntılardan biridir. Müşterilerinizi hatırladığınızı gösterin. Onlara kampanyalar hakkında sms veya e-mail gönderin. Yaptığınız kampanyalardan haberdar edin ve salondan uzaklaşmasını engelleyin.

  • Sonuncu maddemiz ise dinlemek! Gerçekten iyi bir dinleyici olarak ihtiyaçlara cevap verirseniz, müşterilerinizi kendinize bağlarsınız. Onun istediği stili ona nasıl uygulayabileceği hakkında konuşun. Gösterdiği model üzerinden ona neler yapabileceğinizi anlatın ve en iyi şekilde müşterinizi dinleyip anlamaya çalışın.

     

    Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi

     mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

    İndirmek için tıklayın:   

     

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

     

    https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

     

Önerilenler

Benzer İçerikler