Toni&Guy için 2018 yılında Singapur’da yapılan poster kampanyasında; posterlere kuaförlerin şekil vermesi sağlanarak alan yenilikçi bir şekilde değerlendirildi.
Kuaförler yaratıcılıklarını sıklıkla saç stillerinde gösteriyor. Bu alanda, reklam anlamında çok yenilikçi bir çalışma sık karşılaştığımız bir durum değil. Reklam iletişimlerinde genelde gördüğümüz şey güzel modellerin, havalı saçları… Singapurlu reklam ajansı VML yaratıcı bir açık hava kampanyası ile bu tıkanmayı yıkmış.
Toni&Guy için hazırlanan Posters With Style adını taşıyan reklam kampanyası, alışılagelmiş kuaför posterlerinden oldukça farklı. Klişe görseller yerine, dijital mecrayla oynayan oldukça çekici ve şık görünümlü bir poster serisi. Üstelik marka reklam yaparken, saç konusundaki başarısını da sıra dışı bir yoldan göstermeyi başarıyor.
Toni&Guy’ın Stil Sahibi Posterleri
2018 Mayıs ayında lansmanı yapılan kampanya, Toni&Guy stilistlerine kendilerini ifade edebilecekleri bir platform sunmuş. Singapur çapındaki önemli Toni&Guy dükkanlarından kuaförler posterlerin üst kısmına diledikleri gibi şekil vermişler, gerçek bir kadının saçına uygulayacakları modelleri poster üzerinde uygulamışlar. Böylece posterlerin kendisi bir saç modeline dönüşmüş. Ortaya da aynı görüntülerden yorgun düşmüş bir alana yenilikçi bir soluk katan benzersiz posterler çıkmış.
Posterlerin üst kısımlarının kıvrılmasıyla yaratılan saç efektleri gerçekten de oldukça havalı. Kimi kahküllü, kimi ortadan ayrık, kimiyse asimetrik kesimli. Her ne kadar bu gördüklerimiz gerçek insan değilse de kesinlikle markanın modern ve hünerli bir kuaför zincir olduğu izlenimi de vermeyi başarıyor.
Kampanya kapsamındaki posterler; ünlü kuaför zincirinin mağazalarının da bulunduğu Mandarin Gallery ve Star Vista alışveriş merkezlerine yerleştirilmiş. Böylece markanın görünürlüğünün artırılması sağlanmış.