Schwarzkopf Professional Şen Makas tiyatro oyununa sponsor oldu

Kategori

“Her kuaför, bir sanatçı her salon da onun sahnesi”

Viki Motro

Şehla Heper, Nedim Saban, Viki Motro

Schwarzkopf Professional 1997 yılında sponsoru olduğu, gişe rekorları kırarak 2 yılda 1.200 kez sahnelenen Şen Makas oyununa 20 sene sonra yeniden sponsor oldu.

2013 yılında Okan Bayülgen’in “Kadınlar ve Kuaförler” sergisine de sponsor olan Schwarzkopf Professional, sanata verdiği önem ile konumlanıyor.

Nedim Saban’ın yönetmenliğinde Melek Baykal, Jess Molho, Veysel Diker, Özgür Yetkinoğlu, Cem Güler ve Ebru Saçar’ın rol alacağı oyunun 18 Şubat’taki ilk gösterimi, Trump Kültür Merkezi’nde seyirciyle buluşacak. 15 Nisan 2018’de kuaförlere özel gösterim yapılacak.

Üstün kalitede ürün serileri ile kuaförlere sanatlarında yardımcı olan ve yaptığı tüm çalışmaların odağına yine kuaförleri koyan Schwarzkopf Professional’ın ana sponsorluğunda gerçekleşecek Şen Makas oyununda bir kuaför salonunda geçen gizemli olaylar anlatılıyor.

Amerikan Tiyatro Tarihi’nin en uzun süre oynanan oyunu olarak Guinness Rekorlar Kitabı’na geçen Şen Makas, 1979 yılından beri Boston’da her gece sahneleniyor ve dünyanın tüm ülkelerinde büyük başarı sağlıyor. Şen Makas, Charlie Chaplin Komedi Ödülü alan tek oyun olma özelliğine de sahip. Sahnede işlenen bir cinayetin seyircinin interaktif katılımıyla sunulduğu oyunda, katil zanlıları oylama ile seçilerek, her gece farklı bir finale ulaşılması mümkün oluyor. Seyircinin oyuncuları sorguladığı oyun, 2002 yılında bu kez teknolojinin de yoğun kullanımıyla tekrar sahnelenmişti. Oyunun ikinci versiyonunda Schwarzkopf Professional dekor sponsoru olarak yer almıştı. Bir kuaför salonunda geçen ve her şeyin gerçekçi biçimde yansıtılması gereken oyunun Schwarzkopf Professional tarafından gerçekleştirilen dekor tasarımı, Direklerarası En İyi Dekor ve Prodüksiyon Ödülü’ne layık görülmüştü.

Nedim Saban, “20 yıl önce gösterilen oyuna şimdi yeni bir göz ile baktık. Bu süre içinde birçok şey değişti. Bir tek kuaför salonları, o sıcak ilişkiler ve Schwarzkopf Professional ile olan dostluğumuz değişmedi. 20 yıl önce beraberdik 20 yıl sonra yine beraberiz. Bu dönemde sanata sponsor olmak çok değerli. Schwarzkopf Professional Şen Makas’ın üç versiyonunda da bize destek sağladı ve her zaman yanımızda oldu” diyerek Schwarzkopf Professional’a teşekkür etti.

Türk Henkel Beuty Care Professional’ın Genel Müdürü Viki Motro, “Schwarzkopf Professional olarak sanata ve sanatçıya destek veriyoruz. Tiyotrokare farkıyla seyirci ile buluşacak olan ödüllü oyun Şen Makas’a marka olarak bir kez daha sponsorluk desteği verdiğimiz için mutluyuz. Her kuaför, bir sanatçı her salon da onun sahnesi. İnteraktif oyun kuaför salonunda geçiyor. Kuaförlerimizi her alanda sanat ile buluşturmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.

Şen Makas; 20 Şubat’ta Bursa, 21 Şubat’ta Balıkesir, 23 Şubat’ta İzmir Karşıyaka, 2 Mart’ta Çorlu seyircisiyle buluştuktan sonra, 3 Mart’tan itibaren tekrar İstanbul seyircisiyle, yoğunluklu olarak Trump Kültür Merkezi, Kadıköy Halk Eğitim Merkezi, Caddebostan, Kozyatağı ve Ataköy’de bir araya gelecek. Oyun ayrıca 7, 10, 11 Mart’ta Ankara; 14, 15 Mart’ta ise İzmir’de sahnelenecek.

Detaylı bilgi için tıklayın.

Önerilenler

Benzer İçerikler