Salonlarda kar zarar analizi

Salonlarda kar zarar analizi

salonlarda, kar, zarar, analizi, maliyet, CRM, pazar araştırması, fiyatlandırma, gelir, gider

Açıldıktan çok kısa bir süre sonra kapanan o kadar çok salon var ki… Pazar araştırması yapılmadan, mevcut bir müşteri kitlesi olmayan, salonun stratejik konumu üzerine düşünülmeden, en önemlisi de kar-zarar tablosu yapılmayan salonlar kapanmaya mahkum oluyor. Müşteri odaklı servis veren salonlar kullandıkları ürünler için ince eleyip, sık dokuyorlar. Fakat günü kurtarmak isteyen salonlar müşterinin saçına zarar verecek ürünler kullanarak müşteri kaybediyor. Fiyatlandırma politikalarının doğru yapılması gerekiyor. Gelirim ne, giderim ne, ne bekliyorum? Herkes bu tabloyu yapıp kullanabilir. Ne yazık ki, çoğu firma şirketin sürekliliğini sağlamak için tedbir almıyor.