Salon yönetiminde pazarlama planı

Salon yönetiminde pazarlama planı

Hedef olmadan ilerleme de olmaz!

Günümüzde kuaförlük sektöründe salon yönetimine verilen önem arttı. Doğru pazarlama için önce analiz çalışması yapmak; rakiplerin sağladığı servisler, yenilikçi yaklaşımlar, piyasanın getirdikleri hakkında derinlemesine araştırma yapılması gerekiyor. Salon yöneticileri pazar hakkında öngörüde bulunup, tahminle yaklaşarak stratejik konumlama yaptığı taktirde hedefleri ulaşılabilir hale gelecektir. Salonlar müşterilere sundukları servisler dışında, yaptıkları işin pazarlama tarafını iyi planladıkları taktirde markalaşabiliyorlar. Bulunduğunuz konumu değerlendirin ve nerede olmak istediğinizi belirleyin. Gideceğiniz noktaya kadar hangi aşamalardan geçmeniz gerekiyor. Salonunuzda eksik olan ne var? Daha fazla müşteri çeken salonlar neden farklı? Neler yapmalısınız? Nereye gitmelisiniz? … Ve bunun gibi cevabını bekleyen onlarca soru üretmelisiniz ki tercih sebebi olun!