Ana Sayfa Blog Sayfa 10

Eko Salonlar

0

Sürdürülebilirliğe yönelik talep yaygınlaştıkça güzellik ürünleri üreticileri ve hizmet sağlayıcıları “daha ​​yeşil” ürün ve hizmetler üretmeye yöneliyor. 

Geleneksel güzellik ürünlerinde kullanılan ve sağlığımıza doğrudan ve dolaylı zarar veren toksik ürünlerle bağlantılı bilimsel kanıtların artmasıyla birlikte yeşil güzellik pazarı büyümeye devam ediyor.

Eko Salonlar Çevre Dostu Ürün ve Hizmetlere Nasıl Daha Fazla Odaklanıyor?

İnsanlar Dünya’ya daha iyi bakmak için üzerlerine düşeni yapmaya çabaladıkça, salonlar ve spa’lar çevreye duyarlı kuruluşlar olma konusundaki odaklarını artırıyor. Müşteri taleplerini karşılamak ve gezegene karşı daha sorumlu davranmak için olağanüstü değişiklikler yapıyorlar.

Güzellik tesisleri giderek daha fazla enerji tasarruflu ekipmanlar kullanıyor ve hem çevre hem de müşterilerinin saçları için daha iyi olan doğal, çevre dostu ürünler satıyor . Çoğu saç bakım ürününde potansiyel olarak zararlı toksinler ve kimyasallar bulunur ve salonlar, müşterilerinin ve gezegenlerinin sağlığı ve refahı konusunda daha bilinçli hale geliyor.

ABD’de şaşırtıcı bir şekilde 370.000’den fazla kuaför var. Bu tesislerin her biri günde ortalama bir kilo saç kesiyor. Geçmişte “atık” saçlar atılırdı. Ancak son yıllarda atılan saçları insanların ve gezegenin yararına kullanmanın yenilikçi yolları keşfedildi.

Beyin Fırtınası Çözümleri: Petrol Sızıntısını Temizleme

Örneğin, kesilmiş saç lifleri keçe haline getirilerek keçe haline getirilebilir veya yağı emen çevre dostu çuvallara veya külotlu çoraplara doldurulabilir. Bilim adamları, bir petrol sızıntısının ardından, yağın emilmesine yardımcı olmak ve sızıntının çevresel etkilerini hafifletmek için insan saçından kırpıntıların okyanusa salınabileceğini öne sürdüler . Bunu yaparken atık saçlar, günümüzde yağ döküntülerinden sonra temizlemek için kullanılan sentetik plastiklere karşı etkili ve etkili bir alternatif olabilir.

İnsan saçını petrol sızıntısı temizliğinde bu kadar uygun bir alternatif yapan şey nedir? İnsan saçı doğal olarak inanılmaz derecede emicidir. Ağırlığının üç ila dokuz katı kadar yağ emebilir, bu da saçlarımızın neden yağlı hale gelebileceğini de açıklamaktadır. Bu gerçekten ileri görüşlü bir kavramdır ve atık saçlarla baş etme biçiminde devrim yaratabilir, böylece salonları daha da büyük ölçüde “yeşilleştirebilir”.

Salonum ne kadar yeşil?

Çevre dostu bir salonun ne kadar “yeşil” olduğunu belirlememize yardımcı olabilecek bazı önemli sorular vardır. 

Bir Salonun Çevre Dostuluğunu Belirlemeye Yönelik Sorular

  • Durulama suyunuz için su geri dönüşüm sistemleri kullanıyor musunuz?

Salonlar arasında yaygın bir trend, su israfını azaltan sistemlerin yeniden kullanılmasıdır.

  • Geri dönüşüm yapıyor musunuz?

Salonlara plastik şampuan şişelerini ve kaplarını geri alıp almadıkları.

  • Doğal çamaşır deterjanı ve temizlik ürünleri kullanıyor musunuz?

Havlularını yıkamak için kimyasal içermeyen çamaşır deterjanı kullanıp kullanmadığınız. Ayrıca ekipmanların ve salonun yeşil ürünlerle temizlenip temizlenmediği.

  • Saç boyaları, şampuanlar ve saç kremleri gibi çevre dostu saç ürünleri kullanıyor musunuz?

Pek çok ürün sert kimyasallar içerir. Doğal ürünler saç ve çevre için daha iyi olabilir.

  • Doğal veya bitkisel bazlı spa bakımları sunuyor musunuz?

Birçok saç salon aromaterapi bazlı yüz bakımları ve doğal yağlarla masajlar gibi doğal şifa tedavileri de sunmaktadır.

Kuaför Salonlarında Enerji Giderleri ve İsraf Nasıl Azaltılır

Alüminyumun tekrar tekrar geri dönüştürüldükten sonra kalitesini ve değerli özelliklerini koruma yeteneğine sahip olmasına rağmen, yalnızca geçen yıl 1,5 milyon kg’dan fazla folyo ve renkli tüp atığı ABD çöplüklerine atıldı. Gereksiz yere bu kadar çok atık üretmek utanç verici gibi görünüyor.

Salon sahipleri, çalışanlar ve müşteriler sorumluluğu kendi ellerine alabilir ve uzun süredir çevreye zararlı olarak görülen bir sektörün “yeşil” olmasına yardımcı olabilirler.

Aşağıdaki yöntemlerle israfı azaltın ve enerji maliyetlerinin azaltılmasına yardımcı olun :

  • Kullanılmadığı zaman tuvalet ve spa alanlarındaki ışıkları kapatın
  • Gerekmediğinde ekipmanları prizden çıkarın
  • Enerji verimli aydınlatma ve ekipman kullanın
  • Geri dönüşümle üretilmiş peçeteler ve tabaklar kullanın (müşterilere içecek servisi yapıyorsanız)
  • Müşterilerin saçlarını şampuanlarken ve durularken minimum miktarda su kullanın
  • Çevre dostu saç ürünleri kullanın ve satın
  • Ozon tabakasını olumsuz yönde etkileyen aerosol saç spreyleri veya ürünleri kullanmayın.
  • Zehirli kimyasalları kanalizasyona boşaltmayın

Henüz sektör çapında “yeşil” salon hizmetlerine yönelik büyük bir talep olmasa da, çevre dostu salonlar dünya çapında giderek daha popüler hale geliyor. 

Estetica Kış 2023-24

0

Önsöz

Teşvik, yaratıcılığa ilham vermek, başarıyı paylaşmak…

2024’ün ilk ayları dünya çapında ortaya çıkan ve sektörümüzü de etkileyen sorunları irdelemek için doğru bir zaman. Ancak kuaförlük sektörü tüm bu olumsuzluklara rağmen yoluna devam ediyor. İhtiyacımız daha fazla motivasyon ve bir arada olmak. 

Bir arada olmanın sektörü nasıl motive ettiğini hepimiz biliyoruz.

Pandeminin etkileriyle markaların sadece ülkemizde değil dünyada da yatırımlarını azalttığına şahit olduk. Bunun yavaş yavaş değiştiğini, rehavetin kalktığını ve daha fazla aktivitenin başladığını söylemek mümkün.

2024 için ise beklentiler daha yüksek….

Özellikle gezegene karşı sorumluluklarımız çerçevesinde ‘yeşil salon’ , ‘sorumlu salon’ kavramlarını daha fazla duymaya ve sadece duymakla kalmayıp uygulamaya alacağımız bir dönem sektörü bekliyor.

Estetica Eco Salon başlığıyla sorumluluklarının farkında olan ve bunu hayata geçiren kuaför salonlarını örnek olarak göstermek, alkışlamak ve ödüllendirmek Estetica yayın ailesi olarak 2024 yılında yapmak istediğimiz en önemli çalışmaların başında geliyor.

Tabii ki sektörün önemli markalarının yıl içerisindeki etkinliklerinden canlı yayınlarımız ve 12. yılına ulaşan Yılın Kuaförü Yarışması,  bizim sizlerle bir araya gelmemizi sağlayan en önemli motivasyon unsurları.

Bu motivasyonla 2024’ün tüm güzellikleri sizlerle olsun.

Erkan Güzel

Kuaför Salonunuz için Renkleri Seçin

0

Renge odaklanmak mı istiyorsunuz? Hayır, saç rengi değil (bir değişiklik olsun!), salonun duvarlarının, mobilyalarının ve iç kısmının rengi. Kuaför salonunuz için en iyi renkleri seçmek, genellikle gözden kaçan ve gelir açısından bile fark yaratabilecek bir husustur.

En İyi İpuçları ve Kaçınılması Gereken Yaygın Hatalar

Salon ziyaretleriyle ilgili tüketici tutum ve davranışları gelişiyor . Müşteriler giderek daha fazla talepkar hale geliyor ve doğru fiyata kalite ve uzmanlık arıyorlar. Sadece kesme yeteneklerini veya sundukları hizmetleri değerlendirmekle kalmıyorlar, aynı zamanda salonun sunduğu konfor ve ‘zevk’ düzeyini de göz önünde bulunduruyorlar.

Bu nedenle kuaför salonu tasarımı şansa bırakılamaz . Ayrıca resepsiyon alanına, perakende satış alanının konumuna ve hepsinden önemlisi duvarlar ve kullanılan malzemeler için seçilen renklere de dikkat edilmelidir. İşte kaçınmanız gereken yaygın hatalar hakkında kısa bir kılavuz ve salonunuzun renklerini doğru seçerek salonu daha keyifli ve davetkar bir yer haline getirmek için birkaç ipucu.

RENK PSİKOLOJİSİ

Genel olarak salon, müşterinin dinlenmeye çekildiği sıcak, rahat bir yer olmalıdır çünkü bildiğimiz gibi, bu ortam ne kadar uygun olursa satın alma şansı da o kadar yüksek olur . Bu nedenle ortamın müşteri tipine uyum sağlaması ve onu rahat hissettirmesi gerekiyor: Hedef her şeyden önce genç moda insanlarıysa, mekanın renkli, modaya uygun ve canlı bir dekora sahip olması gerekecek. Müşteri tipi daha sofistike bir kadın ise salonun imajı da aynı olmalıdır.

Yıllar öncesine kadar kuaför salonlarının duvarlarının renk seçimi genellikle tek bir tona, genellikle de çok soluk renge yöneliyordu . Veya siyah mobilyalarla uyumlu beyaz. Son derece sofistike ve minimalist salonlar vardı ve kesinlikle hijyenikti, düzen ve temizlik sağlıyordu ama aynı zamanda kişiliği tartışılırdı Bugün kısmi bir karşı eğilim var: Salon ne kadar kişiselleştirilirse, bireysel karakter ve özgünlük verilirse başarı da o kadar artar. Ve elbette bu, giderek daha fazla dikkatle çalışılması gereken bir strateji haline gelen renk için de geçerli.

Renklere gelince, her rengin beynimizde ve duygusal değişimlerde farklı bir etkiye sahip olduğunu belirtmek gerekir ki aslında “renk psikolojisinden” bahsedebiliriz. İşte duyguları ve ruh hallerini nasıl etkiledikleri ve bunları salonun yararına nasıl kullanabileceğimize dair ipuçları.

BEYAZ: Işığın ana rengi. Saflık, temizlik, güvenlik, huzur, masumiyet, parlaklık ile ilişkilendirilir. Mükemmelliğin eş anlamlısı olarak algılanır. Burada huzur duygusunu yaşıyoruz.

MAVİ: Güven ve emniyete ilham veren havalı bir renk. Sadece finansal hizmetler tarafından çok kullanıldığı anlamına gelmez.

SARI: Güneşin rengi, pozitifliği ve iyimserliği ifade eder. Yaratıcılığı ve enerjiyi canlandırır.

YEŞİL: Huzur ve tazeliği ifade eder. Pek çok nüansa bağlı olarak farklı anlamlar alabilir: Daha koyu ve derin olanlar genellikle prestij ve zenginlikle ilişkilendirilirken, daha hafif olanlar sakinlik ve rahatlamayı teşvik eder.

KIRMIZI: Enerjinin rengi, ateş, kışkırtıcı, dikkat çekmesi harika. Tutkuyu tetikleyebilir ama aynı zamanda bir tehlike de olabilir. Dikkatli olmak gerekir…

MOR: Kırmızının tutkusu ile mavinin huzurunun doğru karışımı, gizemi ve maneviyatı çağrıştırır. Lavanta tonları romantizme ve nostaljiye daha yatkındır.

TURUNCU: Coşku, eğlence ve canlılık. Sıklıkla genç müşterilerle ilişkilendirilir. Somon gibi daha açık tonlarda sağlık, güzellik ve hatta yemek hizmetleri alanında kullanılır.

SİYAH: Lüksün rengidir. Sofistikeliği ve sofistikeliği ifade eder, bu nedenle genellikle pahalı ürünlerin ayırt edici rengidir.

KAHVERENGİ: Dünyanın rengi, sağlamlık ve dayanıklılık hissi verir, tonları daha net, toprak boyasına ve tuğlaya yakın, lüks bir şeyle olumlu bir şekilde ilişkilendirilir.

SALONUNUZ İÇİN EN İYİ RENKLERİ NASIL SEÇERSİNİZ?

Konu renk ve özellikle ışık olduğunda, ilgili hususların ilki kromatik görünüm yani renklerin ışık miktarına ve bulundukları ortama göre farklı algılanmasıdır. Bir rengi içine yerleştirildiği bağlam dışında izole etmek bir hatadır çünkü gözlerimiz onu farklı algılayacaktır.

Kuaför salonu için renklere karar verirken dikkat edilmesi gereken ilk şey odanın büyüklüğüdür . Soğuk ve net gölgeler, daha fazla ışık yansıtma özelliği nedeniyle ortamı görsel olarak genişletme işlevine sahiptir. Koyu gölgeler ve kırmızı türevleri büzülme, dolanma, sıcaklık hissi verir: göz birbirine yaklaşan duvarları görecektir. Tavanı yükseltmek için örneğin duvarlar için seçilenlerden daha net, soğuk veya nötr renklerin kullanılması gerekecektir. Bunun yerine, yüksek tavanları alçaltmak için koyu tonlar, özellikle yeşil, mavi, kahverengi ve kırmızı yardımcı olacaktır.

Koridor gibi dar ve uzun ortamlarda ‘yaklaşmak’ için arka plan duvarında sıcak veya koyu renklerin (örneğin kırmızı, turuncu, mavi veya sarı gibi parlak renkli) kullanılması tavsiye edilir; Daha fazla alanın optik etkisini elde etmek için yan duvarlarda soğuk ve açık renkler (mavi, beyaz, parlak pastel tonlar).

Akılda tutulması gereken ikinci faktör, bir salonun eşiğinden geçtiğimizde bakılacak ilk yüzeyin döşeme olmasıdır. Karanlık bir zemin duvarları yüceltecektir, bu nedenle -ortamda bir devamlılık yaratmak ve tekdüzelik yaratmak istemiyorsanız- duvarları daha parlak hale getirmek için kontrast, daha açık tonları tercih etmek iyi olur. Açık renkli bir zemin nötr bir atmosfer yaratırken, bu durumda tavsiyemiz duvarlar için daha parlak ve daha yoğun renkler tercih etmenizdir.

HER MOBİLYA İÇİN DOĞRU RENK

Eşleşen renkteki duvar/mobilya, güzellik salonları için renk seçerken göz önünde bulundurulması gereken bir diğer önemli husustur . Stil çağdaş ise tüm renkler kabul edilir, ancak çınlamayan renkleri tercih etmek önemli. (gri çeşitleri, halat rengi, kahveler, Siena toprağı, maviler, morun bazı nüansları).

Stil klasikse, daha derin tonları tahmin etmek ilginç olabilir : koyu kırmızı, yeşil, şeker kamışı veya toprak sarısı gibi tonlar. Bu da önem ve prestij kazandırır.

Stil rustik ise, sıcak tonları tercih etmek en iyisidir . Yani turuncu, kırmızı, sarı tonları, kiremit renklerinin türevleri… hatta bazen mavinin tonlarıyla bile çoğu zaman soğuk olsa da ısınmaya meyilli. Bunun yerine açık mavi ve uçuk pembe gibi pastel tonlardan kaçının.

Stil “İskandinav” ise (bu nedenle çelik mobilyalar ve minimal şekiller) , griler, zeytin yeşili gibi ağırlıklı olarak gölgeli renklerin kullanılması ve belki de turuncu, hatta siyah veya menekşe gibi unsurların, detayların veya renkli duvar bölümlerinin eklenmesi tavsiye edilir.

Mobilyaların, perdelerin ve bileşenlerin, istenen nihai sonuca bağlı olarak uyum veya kontrast yaratmada önemli bir rol oynadığını asla unutmayın.

Saç Tipleri Çizelgesi

0
Saç Tipleri Çizelgesi

Saç tiplerinin bir çizelgesi olduğunu biliyor muydunuz? Ünlülerin kuaförü Andre Walker tarafından 1997 yılında geliştirilen saç tipleri çizelgesi zaman içerisinde bir standarta dönüşmüş durumda.

Andre Walker’a göre çeşitli saç tipleri şunları içeriyor:

Tip 1 Düz Saç – 1a, 1b ve 1c olarak sınıflandırılır.

Tip 1A : 

Tip 1a saçlar %100 düz, çok yumuşak ve parlaktır ve herhangi bir kıvrılma şekli veya dalga görülmez. Kıvrılması zordur. Tip 1a saçların bir diğer özelliği ise çok ince bir dokuya sahip olmalarıdır ve bu nedenle saçlar çok fazla dökülmeye eğilimlidir. Bu saçlar yağlı olabilir ve şekil vermesi zor olabilir.

Tip 1B : 

Bu saç, orta kalınlıkta bir dokuyla karakterize edilir ve hala tutarlı bir şekilde düz olmasına rağmen hacmi, tip 1a saçtan daha fazladır. Bu saç tipine yakından baktığınızda, düz saçın tip 1a saça göre hafif bir kıvrıma sahip olduğunu fark edeceksiniz.

Tip 1C : 

Tip 1c, genellikle daha dolgun ve daha fazla hacme sahip, kalın, kaba bir dokuya sahiptir. Düz olmasına rağmen diğer tip 1 saçlara göre daha belirgin olan hafif kıvrımları vardır. En büyük dezavantajı kabarmaya daha yatkın olmasıdır.

Tip 2 Dalgalı Saç – 2a, 2b ve 2c olarak sınıflandırılır.

Tip 2 saç dalgalıdır ve ince-kaba bir doku ile belirgin bir S deseninden oluşur ve aşağıda listelenen üç kategoriye sahiptir.

Tip 2A: 

Genellikle büyük, belirgin bir “S” desen dalgasına sahip ince dalgalı saçlara sahiptir. Tip 2a saçın düzleştirilmesi veya şekillendirilmesi daha kolaydır. Bu saç tipi diğer kategorilere göre daha ince görünür. Hacmi korumak ve hafif dalgayı öne çıkarmak için doğru saç bakım ürünlerini bulmak önemlidir.

Tip 2B :

Saçın orta kısmından başlayan, kıvırcık olma eğiliminde olan ve şekillendirme veya düzleştiricilere biraz dirençli, S şeklinde dalgalara sahip orta büyüklükte saçlarla karakterize edilir. Kabarmaya yatkındır. Pplaj dalgaları ve daha yumuşak saç stilleri için en iyi saç dokusudur.

Tip 2C : Genellikle çok kıvırcık olan kaba, kalın doku. Tip 2c dalgalar genellikle saçın köklerinden başlar ve düzleştirilmesi veya şekillendirilmesi de zor olabilir.  Nemli iklimlerde kıvrılma eğilimi gösterebilir. Bu saç dokusu, dalgalar iyi tanımlandığında en iyi şekilde görünür.

Tip 3 Kıvırcık Saç – 3a, 3b ve 3c olarak sınıflandırılır.

Tip 3 saç, gevşekten sıkıya kadar değişen buklelerle karakterize edilir. Bu saç tipi parlaktır, düzleştirilmesi kolaydır ve kıvırcıklaşmaya eğilimlidir. Bu kıvırcık saçların en şaşırtıcı yönlerinden biri, ıslandığında düz görünebilmesi, ancak kurumaya başladığında tekrar kıvırcık durumuna dönmesidir. Bu, saçın ne kadar çok nem emerse, o kadar kıvırcık olacağı anlamına gelir.

Tip 3A:  

Saçlar parlak olma eğilimindedir ve bazıları çeşitli dokuların kombinasyonuna sahip olabilir. Saçlar genellikle dolgun ve kalın olup belirgin “S” desenli buklelerdir. Bu buklelerin tanım miktarı saçın ne kadar uzun olduğu ile ilgili olabilir. Topuz veya at kuyruğu gibi kafa derisini veya saç çizgisini çeken saç modellerinden kaçınılmalıdır.

Tip 3B :

Orta derecede sıkı buklelere sahiptir. Yağlanma olasılığı daha azdır. Bu saç tipinin kurumaya eğilimli olması nedeniyle uygun nemlendirme çok önemlidir. Nemlendirme ve ekstra nem sağlayan yumuşak bir şampuan kullanmalısınız. Bu saç tipine sahip kişiler ısıyla şekillendirmenin yanı sıra silikon veya sülfat içeren saç bakım ürünlerinden kaçınmalı, ısı koruyucu ürünler kullanmalıdır.

Tip 3C :

Bu saç tipi Andre Walker’ın kitabında yer almıyor ancak sıkı tirbuşonlu saçlar olarak nitelendirilebilir. Bu saç tipinin bukleleri, yoğun bir şekilde bir araya toplanmış saç telleriyle birlikte, kıvrımlı veya çok sıkı kıvrılmış olabilir. Elektriklenmeye ve kuruluğa eğilimli olabilir ve çok fazla bakım gerektirir. Şampuan veya esansiyel yağlar yardımıyla saçın doğal neminin korunduğundan emin olmalısınız.

Tip 4 Sıkı Kıvırcık – 4a, 4b ve 4c olarak sınıflandırılır.

Andre Walker bu saç tipini sıkı kıvırcık olarak tanımlamıştır. Tip 4 saç normalde ince telli, çok sıkı kıvrılmış ve kırılgandır. Genellikle Afro dokulu saç olarak anılır ve doğal olarak kuru ve süngerimsidir. Dokusu inceden kabaya kadar değişir ve telleri kafa derisinden itibaren S şeklinde, zig-zag veya belirsiz olabilen çok sıkı, küçük bukleler oluşturur. Bu saç tipi aynı zamanda en yüksek çekme oranına sahiptir ve kırılganlığı nedeniyle kırılmaya daha yatkındır.

Tip 4A: 

Bu saç tipi tığ iğnesi büyüklüğünde S şeklinde kıvrımlardan oluşur. Saçlar sıkı bir şekilde kıvrılmıştır ve daha belirgin bir desene sahiptir. Her zaman iyi nemlendirildiğinden emin olmak için bu saç tipine bakım tedavileri ile bakım yapmak gerekir. Son olarak, ısıyla şekillendirmeden ve sıkı saç modellerinden kaçınmak önemlidir.

Tip 4B :

Bu saç tipi, daha az tanımlanmış Z-şeklinde bir desenle, kıvırcık, kırılgan ve sıkı bir şekilde kıvrılmıştır. Sağlıklı bir saça sahip olmak için saçınızın nemli kaldığından emin olmanız gerekir. Saç tellerinize zarar verebileceği ve saç büyümesini engelleyebileceği için ısı koruyucu ürün kullanmadan ısıyla şekillendirmeden kaçınılmalıdır.

Tip 4C: 

Bu Saç Tipi de kırılgandır ancak daha sıkı kıvrılmıştır ve belirgin bir kıvrılma şekli yoktur. Saçlar kabarıktır ve genellikle büzülmeye eğilimlidir. Bu tür saçlara sahip kişilerin saç ürünleri konusunda çok seçici olmaları gerekir çünkü yanlış saç bakımı saç kırılmalarına neden olabilir. Bu saç dokusu kuruluğa ve hasara karşı hassastır, bu nedenle saçın her zaman iyi nemlendirildiğinden emin olunmalıdır. Bu da durulanmayan saç kremleri, saç maskeleri veya hindistan cevizi yağı ile sağlanabilir.

Simon Tuckwel Saç Modelleri 2024

0
Simon Tuckwel Saç Modelleri 2024
Simon Tuckwel Saç Modelleri 2024

Saç – Simon Tuckwell

Fotoğraf – Dan Thomas

Makyaj: Roseanna Veilin & Amy Street

Akwarella Saç Modelleri 2024

0
Akwarella Saç Modelleri

Akwarella koleksiyonu, güzel sanatı gerçek bir fotoğrafla birleştirme tekniğine dayanan, duyusal stillerden oluşan bir sonsuzluktur.

Akwarella Saç Modelleri

Koleksiyonun büyüsü, yorumlanması her kadının kalbinde yatan karmaşık bir renk kodunda gizli. Saç stilleri, şehvetli şeffaflıktan keskin kenarlara kadar değişen dokularıyla büyüleyicidir.

Koleksiyon, güçlü bir imaj ve sofistike bir kıyafet arayan kadınlara adanmıştır.

Saç: Marta Robak, Fotoğraflar: Marta Macha, Makyaj: Agata Nowakowska, Modeller: Agnieszka Praszałowicz, Magdalena Zakrzewska, Marta Falkowska.

L’Oréal ‘Tekno-Güzellik’ Etkinliği 2024

0
tekno güzellik

L’Oréal, tekno-güzellik vizyonunu ve farklı sektörlerde kullanılan uygulamalarını sergilediği “L’Oréal Tekno-Güzellik” etkinliğine imza attı.

L’Oreal Türkiye Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen ev sahipliğinde gerçekleşen etkinlikte basın mensuplarının yanı sıra L’Oreal Türkiye iş ortakları da yer aldı.

tekno güzellik etkinliği

Etkinlikten derlediğimiz özetler:

  • İstanbul bugün; New York, Londra, Paris, Şangay gibi L’Oréal Grup’un dünyadaki 7 açık inovasyon merkezi arasında yer alıyor.
  • Türkiye güzellik pazarının 2025 yılına kadar en az 2 katına çıkması bekleniyor.
  • 2023 Türkiye güzellik pazarının 85 milyar TL olduğu tahmin ediliyor.
  • L’Oréal bulunduğu kategorilerde %25 ile pazar lideri.
  • 2030’da dünya nüfusunun %40’ının kıvırcık saça sahip olacağı;
  • 2040’da dünya nüfusunun 2/3’sinin melanin zengini daha koyu renk bir tene sahip olacağı, güzellik pazarı coğrafyasının nüfus ve güzelliğe olan ilgi olarak bugüne göre çok değişeceği tahmin ediliyor.
  • L’Oréal’in GJOSA ile geliştirdiği Water Saver, yüzde 69’a varan su tasarrufu sağlıyor. Cihaz sayesinde bugüne kadar 42 milyon litreden fazla su tasarrufu sağlandı.
  • L’Oréal Grup’taki bilim insanlarının geliştirdiği HAPTA, sınırlı el ve kol hareket kabiliyetine sahip kullanıcılar için elde taşınabilir, ultra hassas bir akıllı makyaj aplikatörü olarak öne çıkıyor ve kullanıcılara evde kolaylıkla ruj sürme olanağı sunuyor.
  • Lancôme’un geliştirdiği Shade Finder cihazı, 22.500 cilt tonunu ayırt ederek, saniyeler içerisinde kişilerin cilt tonuna birebir uyan fondöten tonunu ve cilt alt tonunu belirleyebiliyor.
  • Bu yıl ilk defa dünyanın en büyük tüketici elektroniği fuarı CES’in açılış konuşmasını bir güzellik şirketi yaptı. L’Oréal Group CEO’su Nicholas Hieronimous 2023 inovasyonlarını tanıttı.
  • Yapay zeka yazılımlı kişisel ruj üretim cihazı Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure ile kullanıcılar kendilerine en yakışan ruju evlerinde üretebiliyorlar.
  • La Roche Posay-Spotscan, yapay zeka desteği ile akneye eğilimli ciltlere kapsamlı bir cilt analizi sunuyor.
  • Vichy-Scalp Analysis, saç ve saç derisini analiz ederek, kişiselleştirilmiş bir saç bakım rutini oluşturmaya yardımcı oluyor.
  • Gün ışığı ve UV ışık yardımıyla Skinceuticals-SkinScope cihazı, cildin yüzeyi ve alt katmanlarını ulaşarak daha detaylı bir analiz sunuyor.
  • Lancôme Lash Anatomy, yapay zeka destekli sanal kirpik analizi ile kirpikleri 3 farklı parametreyle ölçümleyerek, kişiye en uygun maskarayı öneriyor.
  • Lancôme-Shade Finder & Youth Finder ile 10 dakikada cilt yaşı ve cilt alt tonu öğrenilebiliyor.
  • Klinik cilt görüntüleme cihazı Lancôme-Skin Screen, 13 klinik cilt parametresini ölçümleyerek cildin ihtiyacı olan kişiselleştirilmiş cilt bakım rutini önerisini sunuyor.
  • Lancôme-Pro Radiance Booster cihazı ise saniyede 3 milyon ultrason titreşimiyle daha sıkı, pürüzsüz ve genç bir cilt sağlamaya yardımcı oluyor.
  • Kiehl’s-Derma Reader Pro, Healthy Skin Assessment, Healthy Skin Activator Derma Reader Pro, yüz taraması ve fotoğraf analizi ile cilt sorunlarını hızlıca tespit ediyor.
  • Lancôme HAPTA, ultra hassas akıllı bir makyaj aplikatörü olarak sınırlı el ve kol hareket kabiliyetine sahip kullanıcılara hizmet sağlıyor.
  • L’Oréal Professionnel-Inoa ID, profesyonel saç teşhisi ile kuaför salonlarındaki servis deneyimini bir üst seviyeye taşıyor.
  • Kérastase Hair Diagnosis ile 2 dakika içerisinde saç analizi gerçekleştirerek kişiye özel saç bakım rutini oluşturmaya destek oluyor.
  • Kérastase K-Scan Scan Kamerası yapay zeka destekli analiz aracılığıyla, saç profesyonelleri müşterilerinin saç ve saç derilerini mikroskopik olarak görüntüleyerek, tüketicilere daha hassas bakım sunuyor.

SYRIA by TONI ESPIGARES

0
SYRIA by TONI ESPIGARES

İpek Yolu’nun büyüleyici tarihinden ilham alan bu saç koleksiyonunda Doğu ve Batı kültürlerinin görkeminin iç içe geçtiği bir zaman yolculuğuna kendimizi kaptırıyoruz. 

Bu proje, antik çağın zenginliğini ve zarafetini yeniden yakalıyor, Roma ve İran’ın sanat ve geleneklerini kalıcı zarafete bir övgü olarak birleştiriyor.

SYRIA by TONI ESPIGARES

Bu saç koleksiyonu, iki dünyanın ihtişamını birleştiriyor, kültürlerin özünü yakalıyor ve onu yenilikçi stiller ve büyüleyici bir duyusal deneyim aracılığıyla günümüze getiriyor – efsanevi bir çağın kalıcı zarafetini keşfetmeye bir davet!

SYRIA by TONI ESPIGARES

Tarihsel ilham:

İpek Yolu, kültürlerin eridiği bir yerdi; Roma’nın görkemi ile İran’ın gelişmişliğinin birleştiği bir yerdi. Medeniyetleri birbirine bağlayan bu ticaret yolunda parfüm, baharat, mücevher ve kumaş gibi hazinelerle dolu kervanlar dolaşarak tarihe silinmez bir iz bıraktı.

Credits:

Saç: Toni Espigares @toniespigarespostigo

Kuaför: Toni Espigares Saç ve Makyaj Stüdyosu

Fotoğraf: Esteban Roca @esteban_roca_photo

Makyaj: Toni Espigares @toniespigarespostigo

Şekillendirici: Toni Espigares @toniespigarespostigo

Ürünler : Schwarzkopf Professional @schwarzkopfpro.spain

Hush Academy Eğitim Ekipleri 2024 için Hazır

0
Hush Akademi

İstanbul ve Adana’daki akademileri ile kuaförlerin gelişimi için hizmet veren Hush, 2024 eğitim planları için eğitim ekipleri ile bir aradaydı.

İstanbul Hush Akademi’de gerçekleşen toplantıda eğitim kadrosuna yeni katılan eğitimenler ve Sistem Kozmetik yönetimi ile bir araya gelerek 2024 eğitim stratejileri üzerinde geçerek, planlara son şeklini verdi.

Hush Akademi İstanbul

Sistem Kozmetik Kurucu Ortağı Sinan Kara, Genel Müdür Fırat Yegül, Türkiye Satış Müdürü Özcan Akyol ile Pazarlama Müdürü Emin Coşkun’un da yer aldığı buluşmada eğitim kadroları ve 2024 yılında verilecek eğitimler paylaşıldı.

HUSH AKADEMİ EĞİTMENLERİ 2024

2024 yılında Ankara ve İzmir’de de açılması planlanan akademilerle birlikte İstanbul ve Adana’daki akademilerde Hush Akademi Müdürü Selçuk Ergin liderliğinde eğitmenlerin verecekleri eğitimler şöyle açıklandı:

Devrim Ersöz

Kişisel Gelişim ve İşletmecilik

HUSH AKADEMİ EĞİTMENLERİ 2024

Aytaç Çakıcı

Sosyal Medya Yönetimi

HUSH AKADEMİ EĞİTMENLERİ 2024

Cem Ardıç

Topuz ve Şekillendirme Eğitimleri

HUSH AKADEMİ EĞİTMENLERİ 2024

Fikret Yıldırım

Pivot Point Kesim Eğitimleri, Salon Sculpture ve Trend Koleksiyon Eğitimleri

HUSH AKADEMİ EĞİTMENLERİ 2024

Ayhan Önlüel

Renklendirme ve Brazilian Blonde Sarışınlık Eğitimleri

HUSH AKADEMİ EĞİTMENLERİ 2024

Hüseyin Alkan

Trend Eğitimleri

HUSH AKADEMİ EĞİTMENLERİ 2024

Ufuk Çatıkkaş

Renklendirme ve Brazilian Blonde Sarışınlık Eğitimleri

HUSH AKADEMİ EĞİTMENLERİ 2024

Eğitimlere katılmak için kuaförlerin Sistem Kozmetik – Hush satış ekipleri ile görüşerek planlama yapmaları yeterli.

‘2023 yılında 250 sınıf açarak 3000’e yakın kuaför iş ortağımızın katılımıyla sertifikalı eğitimler gerçekleştirdik.’ Sinan Kara

Diğer taraftan Sistem Kozmetik Kurucu Ortağı Sinan Kara, konuk olduğu TGRT İş Dünyası programında hem markaları ve gelecek planları hem de Türk kuaförlüğü hakkında detaylı bilgiler paylaştı.

Kérastase Liderler Zirvesi 2023

0

Kérastase, ‘Oyunu Değiştirenler’ başlığı altında Liderler Zirvesi gerçekleştiriyor.

Mandarin Oriental Bosphorus Oteli’nde Gala Yemeği ile başlayan zirvede L’Oreal Profesyonel Ürünler Bölümü Genel Müdürü Bahadır İnanç, etkinlik misafirlerini selamlayarak açılış konuşmasını gerçekleştirdi.

Kérastase Marka Müdürü Berna Soner’in markanın gücü, ruhu ve 2023 yılında gerçekleştirdikleri üzerine yaptığı konuşmanın ardından davetliler ünlü şarkıcı Emre Altuğ ve orkestrası eşliğinde yıl sonuna şarkılar eşliğinde girme imkanı buldular.

Etkinlik 20 Aralık Salı günü özel konuşmacılarla yine Mandarin Oriental Bosphorus Oteli’nde aşağıdaki konu ve konuşmacılarla devam edecek:

Kerastase Liderler Zirvesi 2023-Oyunu Değiştirenler Programı

  • Açılış-Profesyonel Ürünler Divizyonu Eğitim Müdürü Merve Ertürk
  • Farklı Sektörler, Aynı Servis Algısı: Lüks Servis Sanatı /Panel Konuşmacılar: Ferhat Albayrak & Ferhan Geylan, Moderatör: Yekta Kopan
  • Enflasyonist Dönemde İç ve Dış Müşteri Beklentisini Anlamak & Sadakat Yaratmak Hakan Tetik / Kolektivist; Strateji, Müşteri ve Dönüşüm Uzmanı
  • Instagramın Geleceği, Trendler ve Yeni Formatlar // Serkan Tavşanoğlu META Türkiye, Ajanslar ve Ekosistem Ortaklıkları Lideri
  • İlham Veren Güçlü Kadınlar ile “Power Talks” / Panel Konuşmacılar: Şahika Ercümen & Ebru Baybara Demir, Moderatör: Kérastase Marka Müdürü Berna Soner
  • Profesyonel Güzelliğin Geleceği | Salonlarda Sürdürülebilir Büyüme – Konuşmacı: Profesyonel Ürünler Divizyonu Satış Direktörü Hande Aydın
  • Yıpranmış Saç Bakımında Devrim: Kérastase Prèmiere Ön Lansman Konuşmacı: Kérastase Kıdemli Ürün Müdürü Pınar Arditi