Ne söylediğiniz değil, nasıl söylediğiniz…

Ne söylediğiniz değil, nasıl söylediğiniz…

İkna psikolojisinde söylemek istediklerinizi nasıl ifade etmeniz gerektiğini kafanızda oluşturmak çok büyük önem taşır.

Bütün kuaförlerin karşılaştığı en büyük sorun; müşteri gelir elindeki fotoğrafı kuaföre gösterir ve aynısını istiyorum der… Eğer ona yakışmayacağını düşünürseniz nasıl davranıyorsunuz?

ikna psikolojisi ,kuaför ,kuaförlük ,hassas ,güven ,işlem ,müşteri sadakati

Kadınlar saçları konusunda çok hassas olabiliyorlar…  Onlara açık uçlu sorular sorabilirsiniz. Eğer evet yaparım ya da hayır yapamam diye cevap verirseniz müşteri ile iletişiminizi kısıtlamış olursunuz. Sizce bu renk ya da kesim size daha çok yakışır mı gibi sorular sorup aranızdaki diyaloğu derinleştirebilirsiniz. Böylece müşterinize yanlış bir işlem yapmamış olursunuz, uzman görüşünüz ve duruşunuz ile onların saygısını kazanarak, müşteri sadakati sağlarsınız. Müşteriler her zaman kuaförüne güvenmek ister… Günü kurtarmak için yapılan tüm işlemler kaybedilmiş müşteriler anlamına gelir… 

 

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975