“Müşteri Memnuniyeti Maksimizasyonu” eğitimi

Kategori

“Müşteri Memnuniyeti Maksimizasyonu” eğitimi

“Müşteri Memnuniyeti Maksimizasyonu” konulu eğitim programı Biz Cevahir Otel'de 7 Ekim 2016 Cuma günü, alanında en deneyimli isimlerden olan Sn. Ahmet Ekiz‘in sunumuyla gerçekleştirilecektir.

Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutabilmek ancak kusursuz bir hizmet anlayışı ile mümkündür. Eğitim; müşterinin beklentilerini aşmaya yönelik bir hizmet anlayışının geliştirilmesini ve etkin bir müşteri iletişimi ile sürekli bir müşteri sadakati yaratılabilmesini sağlayacak davranışların geliştirilmesini amaçlamaktadır.Bu eğitimde, dünyaca ünlü kalite uzmanları ve CEO’lar tarafından benimsenmiş ilkeler ışığında, müşteri memnuniyetini firma çalışanları için bir iş standartı haline getirerek mevcut müşterilerden daha fazla verim alınması ve kayıp müşteri maliyetinin minimize edilmesi hedeflenmektedir. Eğitime ait bütün detaylar için 0 2 1 6 3 2 1 6 2 5 0 numaralı telefonu arayabilirsiniz.

Ahmet Ekiz hakkında:
İstanbul’da doğan Ekiz, Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Programlaması ve Öğretimi Bölümü’nden mezun oldu. Akademik hayatı süresince performans değerlendirme, kariyer yönetimi, eğitim ve geliştirme gibi sistemlerin şirket politika ve stratejileri doğrultusunda şekillendirilmesi ve kuruma özgüleştirilmesi konularında çalışmalarda bulundu.

Yön Eğitim & Danışmanlık, Endi Mağazacılık A.Ş., NATO/KFOR Kosova Türk Barış Gücü, Ford Otosan Otomotiv Sanayi A.Ş., Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş., Uzel Holding gibi kurumlarda çeşitli kademelerde yöneticilik yaptı. Satışların arttırılması ve hizmet sunma becerileri, ekip bilinci ve aidiyet duygusu oluşturulması, yönetimsel becerilerin ve liderlik özelliklerinin geliştirilmesi, iletişim kültürü oluşturma, çatışma ve kriz yönetimi gibi konularda uzmanlaştı. ECC “Elite Category Consultants” olarak konumlandırılan Ekiz, son beş senede 200’e yakın ulusal ve uluslararası firmaya kurumsal danışmanlık ve eğitmenlik desteği verdi. Bu süreçte 75.000’den fazla katılımcının bizzat eğitimlerinde rol aldı. Kurumların yönetim uygulamalarına ve profesyonelliğe sıra dışı bakış açıları getirdi.

Ekiz, yönetsel felsefesini “çalışan, müşteri ve firma yönetiminin mutluluğu” üzerine kurmuş; temel çıkış noktasını ise “sıradan davranışlarla, sıra dışı başarılar elde edilemez” şeklinde özetlemektedir.

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 
 
 

Önerilenler

Benzer İçerikler