Kérastase Lüks İşletmecilik Semineri

Kategori

Türkiye’nin ve dünyanın en lüks otellerinden Bodrum Mandarin Otel’de katıldığımız Kérastase Lüks İşletmecilik Semineri her katılımcıya mutlaka benzer duyguları yaşatmıştır: Hayalin gerçeğe dönüşmesi mi hayal etmediğinizi gerçek olarak yaşamak mı… Belki her ikisi birden.

Böylesine özel bir mekanda gerçekleşen Kérastase Lüks İşletmecilik Semineri, adeta tüm duyulara hitap eden, duyuları ve duyguları harekete geçiren bir etkinlikti.

Kérastase Türkiye Marka Müdürü Hande Aydın’dan bu zirve hakkında bilgi aldık:

Kérastase markası olarak kuaför pazarında lüks sektöre liderlik eden bir markayız. Dolayısıyla değişen lüks kodlarını müşterilerimizle detaylı olarak paylaşmak istedik.

İçerik oldukça doluydu. Başlarken biraz lüks tanımı üzerine konuştuk misafirlerimizle. Marka ekibi olarak lüksü nasıl görüyoruz, nasıl görmeliyiz salonlarımızda nasıl yaşatmalıyız diye baktık. Ardından Tijen Mergen’in Power of Happiness diye bir oluşumu var. Biraz daha mutlu çalışma ambiyanslarını nasıl yaratabiliriz buna baktık. Çünkü aslında amacımız eninde sonunda salona gelen son tüketicinin salondan mutlu ayrılması. O bağı kurabilmenin en iyi yolu sonunda o gülümsemeyi yakalayabiliyor olmak. Ama bu aşamaya gelmeden önce bunun ön çalışmasına ilk önce ben salon sahibi olarak kendimi nasıl mutlu hissedebilirim sonra ekibim kendini nasıl mutlu hissedebilir diye başladık. Ve bu mutluluk ambiyansı içinden çıkan tüketici kendisini nasıl mutlu hissedebilir. O yüzden halka halka bunun üzerinden gidelim istedik.

Tijen Mergen’in programında hem kendimize hem ekibimize odaklandık. Ardından ikinci gün biraz daha farklı sektörlerde lüks nereye gidiyor, bunu anlayabilmek için bizim de iletişim çalışmamızı yapan Salt İletişimin Ajans Kurucusu İlkin Karataş ile birlikte biraz daha lüks sektörde iletişim nereye gidiyor dışarıya nasıl konuşacağımızın üzerine odaklandık. Ardından yine benzer marka değerlerinin olduğu servise kişiselleştirmeye teşhise önem veren perakenden başka bir marka Victoria’s Secret’in Lüks Markalar İş Birim Direktörü Dilek Öziş ile birlikte biraz daha lüks perakendede iş yönetimi üzerine odaklandık.

Ardından bu kadar duygu demişken ilk önce bireyin kendisini merkeze koyduğu bir lüks tanımından bahsederken biraz daha hayat ve hayatın içindeki duygudan bahsedelim istedik. Ve Sunay Akın ile birlikte hayata dair biraz daha kuaförlük biraz daha duygu ve hayatı konuştuk. Sonra da akşam güzel bir gala partisi ile yine lüksü hissettiğimiz bir gece ile birlikte finalize etmiş olduk.

Kérastase olarak farklı sektörleri bizim sektörümüz ile birleştiriyor olmak ve sektöre farklılıklar katıyor olmak bizim en önemli misyonlarımızdan bir tanesi. Kuaförlük sektörü ile kol kola yürüyerek daha fazla tüketiciye nasıl ulaşabiliriz sorusuyla devam edeceğiz. Bu sene biraz daha salon çalışanları, salon yöneticileri ile birlikte kendimizi tanımak üzerine odaklandık. Önümüzdeki yıl biraz daha tüketicimizi nasıl tanırız buna gideceğiz. 2019’da daha fazla tüketiciye değdiğimiz bir yıl olacak diyebilirim.

Bu yıl içinde, Ekimin ilk haftasında Kéra-Genç var. Ardından da Ocak ayında Küba’ya geleneksel Kérastase Kongresi için gidiyoruz.

Neler hissettiler?

Eda Koşar, Paris Kuaför:

Lüksü yaşatan bir seyahat daha yaşatmış oldu Kérastase. Çok keyifliydi. Çok güzel sunumlar izledik. Kendi mutluluğumuz, müşterimizin mutluluğu, ekibimize yaydığımız mutluluk gelecekte lüksün bize getireceklerinin bir göstergesi.

Halit Ceylan, Halit Ceylan Kuaför:

Tüm sunumlar çok güzeldi. Kérastase lüks bir marka ama salonlarımızda o kadar basite indirgiyoruz ki… Aslında servislerimizde müşteri kasaya geldiği zaman basit bir ürünü dahi daha iyi bir sunumla müşteriyi mutlu çıkartabilirsiniz. Muhteşem bir etkinlikti. Kérastase her zamanki farkını gösterdi.

Özlem Arıkfidan, Salon Ata Arıkfidan:

Her şey çok güzeldi. Lüksü yaşadık. Kendimi özel hissettim. Hem dinlendim hem eğitim aldım. Bilgi birikimim oldu. Güzel bir deneyimdi. Özellikle Sunay Akın ve Tijen Mergen sunumunu beğendim. Ekip çok iyiydi. Kérastase’a yakışan bir etkinlikti.

Sebahattin Yıldız, Aydın Taner Kuaför:

Bulunduğumuz ortamdan uzaklaşıp kendimizi sorgulamamıza neden oldu. İçinde olup da unuttuğumuz bilip de uygulayamadığımız şeyleri yeniden gözden geçirme fırsatı bulduk. Eğitim veren koçlarımız da bu konuda bize yeni fikirler verdi. Yararlı oldu. İnsani değerlerin önemi bu eğitimden aldığım en önemli etkilerden biriydi. Döndüğümüz zaman ekip arkadaşlarımı motive edip aldıkları değerler dışında farklı neler sunabilirim onları nasıl heyecanlandırabilirim ile ilgili çalışmalar yapacağım. Çok yararlı olduğunu düşünüyorum. Kendimi çok özel hissettim.

Önerilenler

Benzer İçerikler