Bugünün başarılı ve kendini geliştirmek isteyen kuaförleri mesleki eğitimleri çok yakından takip ediyor.
Sadece teknik anlamda değil aynı zamanda kişisel gelişim ve işletmecilik konularında da kuaförlük sektörünün seçkin markalarının düzenlediği veya desteklediği eğitim-etkinlik-seminerlere katılım da her geçen gün artıyor.
Eğitim değerini bilen kuaförler ve kuaför salonları gelişimleri ve büyümeleri için bu eğitim-etkinlik-seminerlere aktif bir şekilde katılırken ne yazık ki bunu yansıtma, müşterilerine aktarma konusunda yeterli olamıyor.
Ve hepimiz biliyoruz ki mesleği konusunda güncelliğini koruyan, eğitimlere katılan meslek sahiplerine müşterileri tarafından da saygınlık duyuluyor, müşteri sadakati artıyor.
Ne yapmalı?
Diş Hekimlerinin Muayenehaneleri bu sorunun en güzel cevabı. Dikkatlice bakmaya gerekmeksizin zaten güvenerek gittiğiniz bir diş hekimi muayenehanesinde mutlaka duvarda özenle asılmış diplomanın yanı sıra katılmış olduğu eğitimlerin, seminerlerin sertifikaları dikkatinizi çekmiştir. Artık o koltuğa oturduğunuzda duvarda özenle hazırlanmış çerçeve içerisindeki belgeler güveninizi bir kez daha perçinlemiştir.
Sizin sertifikalarınız nerede?
Bir an önce katıldığınız eğitim-etkinlik-seminerlerin sertifikalarını görünmeyen yerlerden çıkartın, özel çerçeveler içine koyarak müşterilerinizin görebileceği yerlere özenle asın. Etkisini göreceksiniz…
Unutmadan!
Her sertifika aynı değer algısını, güveni sağlamayacaktır. Tüketicinin de tanıdığı, anladığı eğitim-etkinlik ve seminerlere ait sertifikalara özen gösterin ve özellikle güncel olmalarına dikkat edin!